Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hans Kraay schat vraagprijs Bergwijn: ‘Dat ga je er toch niet voor betalen?!’

Laatste update:

Ajax is volgens berichtgeving van De Telegraaf en Voetbal International geïnteresseerd in Steven Bergwijn, maar PSV lijkt niet van plan te zijn om een van zijn sterspelers te verkopen aan een directe concurrent. De eventuele transfer van de Oranje-international is dinsdag echter al wel de hele dag onderwerp van gesprek en ook in de studio van FOX Sports wordt er druk gespeculeerd over een eventuele terugkeer van de aanvaller naar Amsterdam.

“Jij denkt niet dat er bij een hoge prijs valt te praten, of denk je dat ze het puur zien als de concurrent niet sterker willen maken?”, was de vraag van Kees Kwakman aan Hans Kraay jr., die samen met presentator Pascal Kamperman present was. Kraay gaat ervan uit dat PSV niet bereid is om zich zonder slag of stoot neer te leggen bij een vertrek van Bergwijn: “Ik denk dat PSV gewoon vijftig miljoen vraagt voor Bergwijn aan Ajax.”

Kamperman toonde zich verrast door de hoogte van dat bedrag: “Maar dat ga je er toch niet voor betalen mag ik hopen?”, reageerde hij. Bergwijn werd in de afgelopen maanden ook al in verband gebracht met clubs als Manchester United, Bayern München en Internazionale, maar zou zelf ook wel wat voelen voor een transfer naar Ajax. Kwakman denkt dat de persoonlijke voorkeur van de vleugelspits ook mee zal gaan wegen: “Want als hij misschien echt z’n zinnen erop heeft gezet, kan je het natuurlijk niet tegenover zo'n jongen maken om te zeggen dat je vijftig miljoen vraagt.”

De duurste inkomende transfer van Ajax staat nog altijd op naam van Miralem Sulejmani, voor wie in 2008 16,25 miljoen euro werd betaald, al kan Daley Blind duurder worden als aan alle bonussen moet worden voldaan. Kraay zou er wel een bepaald patroon in zien als Ajax nu in staat is om spelers uit Eindhoven weg te halen: “Het is een beetje Bayern München-policy, gewoon alles wat goed is en net onder je staat, haal je weg.”

Denk jij dat Steven Bergwijn volgend seizoen voor Ajax speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

60 miljoen of 20 miljoen + Dolberg en ik vind het prima.

14 mei 2019 om 20:06

Dus jij vind Dolberg 40 mil waard?

14 mei 2019 om 20:22

Nee dan Bergwijn op 60.

14 mei 2019 om 20:26

Bij het volgende topic over dit onderwerp wordt de waarde van bergwijn vast op 70m geschat

14 mei 2019 om 20:28

Het lijken wel Ajacieden, Hansje...

14 mei 2019 om 20:33

@hansje.. hahaha echt he! Begon gister nacht bij 34 ofzo.. ik vind het persoonlijk zonde van het geld. Ik zie liever odegaard komen voor 20 mil

14 mei 2019 om 21:40

Ik vind ook dat Ajax niet meer moet betalen voor spelers dat 20m. Nu er veel geld in kas is, betekent het niet dat je alles moet kopen wat los en vast zit.
Ben benieuwd wat een Ödegard zou moeten kosten. Ik denk dat daar nog veel rek in zit. Hoop dat Madrid niet weet wat ze er mee moeten doen zodat Ajax hem kan halen.
+30m voor Bergwijn vind ik op zich ook te hoog. Maar voor Ajax niet verantwoord.laat dat maar aan de premier league clubs over. Gewoon proberen Neres te houden.

14 mei 2019 om 21:51

Neres kan je nu verkopen voor de hoofdprijs, voor minder geld een vervanger halen waarmee je direct de concurrentie verzwakt. Lijkt me juist super goede zet

14 mei 2019 om 21:52

Neres voor 50 na PSG, Bergwijn voor 40 naar Ajax.
Neres gaat wrs toch en dan heb je een directe Nederlandse versterking.
Tis allemaal nog maar zien wat er waar is van de geruchten maar ik zou ervoor tekenen.

15 mei 2019 om 09:27

Bij Neres ben je ook nog 20% doorverkoop kwijt, dus dan zou je quitte spelen. Neres heeft momenteel toch meer bewezen dan Bergwijn, dus zo'n geweldige deal lijkt me dat niet.

14 mei 2019 om 20:06

Taxeer je Dolberg na afgelopen seizoen serieus nog op 40 miljoen? Ik zou 15 miljoen al veel geld vinden voor een wilde gok, want hoe Dolberg gaat presteren in de toekomst is een groot vraagteken

14 mei 2019 om 20:13

Nee dan zou het volgens mij uitkomen op twintig miljoen voor Dolberg en daar kan je nog dikke winst op pakken als je hem weer aan de praat krijgt. Ik ben nog steeds niet overtuigd van Lammers en hij heeft het niveau van een top Dolberg nog nooit aangetikt.

14 mei 2019 om 20:17

Dan bedoel je dus 40 miljoen + Dolberg

14 mei 2019 om 20:28

Excuus je hebt gelijk. Maar ik laat het staan anders slaat jouw comment nergens op.

14 mei 2019 om 20:34

@bommmel dat is sportief van je hahaha!

14 mei 2019 om 20:07

Wat heeft PSV aan Dolberg? Lammers is echt niet minder en die kost niets.

14 mei 2019 om 20:25

Kan het slechts met je eens zijn dat Dolberg nu slecht speelt en Lammers het redelijk doet. Verschil, Lammers doet dat in de middenmoot. Dolberg in een elftal op absoluut topniveau. Zolang het er niet uitkomt bij Dolberg heb je gelijk, maar hij heeft veel meer talent.

14 mei 2019 om 20:35

Dolberg is in potentie gewoon een hele goede spits! Weet niet of hij beter is dan lammers.. daar heb ik te weinig van gezien.

14 mei 2019 om 20:44

@Jaakke Het is toch ongelofelijk wat er met die jongen is gebeurd? Dolberg was geweldig en onbetwist de spits van Ajax waar Huntelaar continu van de bank moest toekijken. En nu is hij ruilobject en afdankertje voor velen. Hoe kan het?

on: ik begrijp niet dat iedereen zich zo druk maakt wat Bergwijn moet kosten. PSV is vrij om te vragen wat ze willen en ik denk dat ze eerst maar eens afwachten wat de gek ervoor wil geven.

14 mei 2019 om 20:12

Ik heb al weken dit tegen een vriend van mij gezegd die voor psv is (zelf voor Ajax). Let op. Ajax gaat proberen bergwijn te halen. Past helemaal in t plaatje en omdat die jongen een Amsterdammer is niet ondenkbaar dat hij zelf wel wilt. Maar ik zei ook. Psv moet indien ze hem niet kunnen houden zeggen dat ze dolberg willen. Die gaat daar weer de oude dolberg worden. Duidelijk dat hij in een gemoedelijke omgeving beter rendeert. Bosz ontfermde zich meer over hem ook meen ik.

We zullen t zien. Maar vind t zelf al grappig dat dit ergens zo logisch is dat Ajax dit ging proberen.

14 mei 2019 om 20:17

Wat wil je met Dolberg dan? Die heeft een paar keer erg goed gespeeld in de Europa League twee jaar geleden en daarna nooit meer een knikker geraakt. Nu zeg ik niet dat hij afschuwelijk slecht is, maar op dit moment absoluut geen speler die PSV beter gaat maken.

14 mei 2019 om 20:27

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij PSV. Mijn god, Dolberg zegt ie.

14 mei 2019 om 20:40

Dolberg is een dure sportauto met een krasje.

14 mei 2019 om 20:43

Wie koopt er nou een sportauto zonder grip?! Gast ligt alleen op het gras.

14 mei 2019 om 20:52

Drifters. Maar ik denk dat je wel weet waar ik op doel. Die jongen heeft enorm veel potentieel. Ik weet niet waarom het er niet uit komt. Maar ik denk dat ze er bij Ajax erg balen van hoe het gegaan is met hem. Dat bod van Monaco werd niet voor niets afgewezen.

14 mei 2019 om 21:09

Dat bod was niet hoog genoeg volgens Ajax. Was rond de 25 miljoen geloof ik inclusief bonussen en na dat fantastische seizoen snap ik dat wel. Achteraf makkelijk praten maar we hebben de klasse van dat eerste jaar niet meer gezien helaas. Ondertussen hoop ik dat het er ooit bij een andere club weer uit zal komen, bij Ajax zie ik het niet gebeuren aangezien je jaren kunt stuntelen. Staat altijd weer een ander die op je plekje in het elftal loert.

14 mei 2019 om 21:12

Dat bod van Monaco is er nooit geweest. Gebrabbel van de media destijds. Dat bod is nooit bevestigd door Ajax, zaakwaarnemer, speler zelf en Monaco.

14 mei 2019 om 21:19

Ok, maar ik vind het prima hoe er over hem wordt gesproken. Als Ajax het seizoen in wil met Tadic en Huntelaar ben ik tevreden

14 mei 2019 om 20:40

Vind dit niet eens een slecht idee. Bergwijn is toe aan iets nieuws en Dolberg zie ik nog steeds als een talent. Maar goed, die ruildeals zie je eigenlijk nooit helaas

14 mei 2019 om 20:41

20 miljoen + Dolberg zou ik meteen doen. Tadic in de spits met Huntelaar / Traore erachter en Neres behouden en je hebt een belachelijk goede aanval met Bergwijn, Tadic en Neres. Die tamme Dolberg is gewoon gewogen en te licht bevonden. Zal wel weer op zijn blessures gewezen worden maar hij raakt al tijden geen knikker meer. Af en toe eens een briljante actie waardoor je denkt dat het weer wat kan worden maar als het erop aankomt ligt hij op de grond omdat hij uitglijd of geen enkel 1 tegen 1 duel kan winnen. Echt een momenten voetballer die het beste rendeert bij een counter ploeg, daar is 1 goed moment soms genoeg.

14 mei 2019 om 20:48

Dolberg + 20 miljoen..

14 mei 2019 om 21:04

Ze hebben die Argentijn toch nog lopen in Eindhoven? Die moet het volgend jaar toch gaan doen? Dan heb je Dolberg niet nodig, lijkt me.

50 miljoen, geen enkele club die dat gaat betalen. Kraai Jr is een beetje over enthusiast geworden.

14 mei 2019 om 20:06

Vind hem niet minder dan Neres normaal bedrag zo

14 mei 2019 om 20:27

Heeft hij ook halve finales Cl gespeeld dan? Nee dus zal ook een lagere tranferwaarde hebben.

14 mei 2019 om 20:36

Heeft neres zoveel interlands als bergwijn gespeeld? Ook niet he?

14 mei 2019 om 21:46

Nee, maar kijk eens naar het verschil tussen Nederland en Brazilië. Concurrentie van Promes en Babel is wel iets anders dan concurrentie van Neymar, Coutinho, Willian, Douglas Costa, Felipe Anderson, Hulk, Taison, Raphinha, Lucas, Malcom, Guiliano en Richarlison. Slecht argument dus van die interlands.

14 mei 2019 om 21:51

Heeft Betwijn gepresteerd in het NL elftal? Niet he?

15 mei 2019 om 10:57

Alleen met dat verschil, Neres heeft zich in de kijker gespeeld op Europees niveau en Bergwijn voornamelijk op eredivisieniveau. Dat is in het internationale voetbal bepalend wat een speler waard is.

14 mei 2019 om 20:07

Vind het best realistisch, PSV zal 30 miljoen vragen aan buitenlandse clubs, dus dan is 45/50 aan je grootste concurrent vragen best normaal toch?

14 mei 2019 om 20:29

Want bij een directe concurrent kun je niet marktconforme prijzen vragen? Zo werkt het natuurlijk niet. Vooralsnog is het allemaal een gerucht, maar Bergwijn zelf heeft er ook iets over te vinden.

14 mei 2019 om 20:34

Zo werkt het wel natuurlijk, logisch toch? PSV wil de concurrent natuurlijk niet sterker maken en net zoals Bergwijn heeft ook PSV er wat van de vinden. Die zullen liever Bergwijn voor minder verkopen aan het buitenland dan dat ze er wat extra voor krijgen en de directe concurrent sterker maken.

14 mei 2019 om 20:37

Zo werkt het wel, PSV kan vragen wat ze willen. Snap het dat je als ajaxfan voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, maar helaas.

14 mei 2019 om 20:38

Haha, zo werkt het dus wel, de vraag is of ze dat betalen

14 mei 2019 om 20:39

Bergwijn heeft niet zoveel te vinden zolang het contract nog loopt

14 mei 2019 om 20:08

Bergwijn voor 50 miljoen euro is net zo realistisch als 50 miljoen euro voor Neres. Sommige Ajax supporters denken echt dat ze voor hun eigen spelers de jackpot krijgen en spelers van andere eredivisie clubs weinig geld waard zijn. Misplaatste arrogantie noem je dat.

14 mei 2019 om 20:14

Bedrag van Neres werd toch neergelegd door Chinezen? Die hebben er niet echt kijk op.

14 mei 2019 om 20:17

Bergwijn... stel dat het wel gebeurt... verander jij jouw avetar dan naar een Ajax logo of neem je een andere naam? Hoe geloofwaardig zou jij dit vinden als hij naar Ajax gaat ik bedoel: dan is het toch duidelijk dat spelers geen clubliefde kennen?

14 mei 2019 om 20:18

Want Bergwijn heeft ook halve finale CL gespeeld....

Laat Bergwijn maar voor 30+bonussen naar Manchester United, Bayern München of Internazionale, clubs waar je ernaast staat na 2 mindere wedstrijden, waarvan Bergwijn er na de winterstop legio heeft gespeeld, dan koopt Ajax hem een jaar later voor een prikkie.

14 mei 2019 om 20:19

Haha mooie vent... Zelf vind ik dat je gelijk hebt dat Neres en Bergwijn qua niveau vergelijkbaar zijn, maar het is wel zo dat Neres zich in de Champions League in de kijker heeft gespeeld en Bergwijn in diezelfde periode juist minder is gaan presteren in de Eredivisie. Daarbij liggen Ajax spelers nu eenmaal beter in de markt.. En dat is geen arrogantie, ik kan er ook niks aan doen, maar dat is nou eenmaal zo. Dus ja, spelers vergelijkbaar, maar te betalen transfersom op dit moment niet..

14 mei 2019 om 20:21

Het realisme is bij sommigen inderdaad ver te zoeken en de grootheidswaanzin is echt schrijnend. Zelden zo weinig objectiviteit in topics gezien als de topics betreft Bergwijn en Ajax.

14 mei 2019 om 20:21

Neres heeft wel halve finale CL gespeeld en daarin heb ik hem niet gezien. Verloor constant de bal en kwam fysiek zwaar te kort. Zet Bergwijn neer bij Ajax en hij is net zo goed. En nee ik ben geen PSV fan..

14 mei 2019 om 20:25

En tegen Juve en Real was hij ook onzichtbaar natuurlijk.....

14 mei 2019 om 20:25

Ja, helemaal mee eens dat Bergwijn net zo goed is als Neres. Maar net zo goed hoeft niet te betekenen net zo duur.

14 mei 2019 om 20:32

RamonDore

Het klinkt raar met mijn naam maar ben niet echt een grote Bergwijn fan. Ik had deze naam gekozen toen hij een groot talent was in de jeugd van PSV. Ik ben al meer dan een tien jaar een supporter van PSV dus Ajax is de laatste club in de wereld waar ik fan van wordt

14 mei 2019 om 20:37

Ajax doet het 2 jaar op rij geweldig in Europa en alle fans slaan op hol. Voor hetzelfde geldt plaatst Ajax zich komend seizoen niet en PSV wel? Wie weet...

14 mei 2019 om 20:44

@Les Gones, en dan kan het weer andersom zijn ja, maar nu is Ajax booming.

14 mei 2019 om 20:47

Niet eens op rij. Het seizoen hiervoor speelden ze niet eens Europees..

14 mei 2019 om 20:49

Niet gezegd maar hij heeft het over halve finale CL. Vond hem echt niet een van de spelers waardoor ze nou zo ver zijn gekomen. Paar belangrijke doelpunten wel maar qua spel waren er andere spelers veel belangrijker..

14 mei 2019 om 20:51

@De Toekomst, heb je natuurlijk gelijk in. Neres heeft zich internationaal natuurlijk laten zien en speelt bij Ajax dus is sowieso wel wat duurder. Toch vind ik het jammer dat veel Ajax supporters hier vinden dat al hun spelers mega bedragen waard zijn maar dat andere clubs hun spelers maar voor een prikkie moeten wegdoen. Bedoel daar overigens jou niet mee hoor haha.

14 mei 2019 om 21:16

Ik zeg 40 miljoen voor Bergwijn. Na afgelopen maanden vind ik dat oprecht een hoog bedrag voor hem nu. Natuurlijk niet zo bizar als de bedragen die Ajax nu kan krijgen voor spelers, maar dit is voor Ajax ook een uitzonderlijk jaar geweest.

14 mei 2019 om 21:39

Bergwijn komt bij Ajax vandaan. In Amsterdam is alleen tijdje bekend dat hij bij Ajax wil slagen. Het is een kras op zijn ziel. Hij had ruzie met Trustfull en daarom is hij weggegaan. Trustfull is al een tijdje weg uit Amsterdam.

14 mei 2019 om 20:18

Waarom vind je 50 miljoen euro teveel geld dan? En hoeveel vind je dan bijvoorbeeld Neres waard? Zo'n vreemd bedrag is dat nou ook weer niet...

14 mei 2019 om 20:24

Neres 70, Bergwijn maximaal 40 miljoen. Bergwijn is de laatste maanden minder op dreef in de Eredivisie, terwijl Neres juist heeft geïmponeerd in de Champions League. Verder zijn Ajacieden altijd duurder..

14 mei 2019 om 20:30

Wesley Sonck is natuurlijk voor meer geld weg gegaan dan Ruud van Nistelrooy

14 mei 2019 om 20:35

Haha ja, en hij was ook duurder dan Charisteas.. Zo kan ik er ook een paar verzinnen.

14 mei 2019 om 20:57

Nou ja, voortaan niet meer het woordje altijd gebruiken als je het niet waar kunt maken. Gebruik dan doorgaans of gemiddeld of vaak.

14 mei 2019 om 20:35

Dat is ook het punt niet. Buitenlandse transfer: 25-30 miljoen. Binnenlandse transfer: 50.

14 mei 2019 om 21:33

Bergwijn hoeft ook helemaal niet weg zijn contract loopt nog een aantal seizoenen door. Mede daardoor kan Psv net als Ajax altijd terecht doet hoog in de boom gaan zitten....
Vijftig miljoen is misschien wat overdreven maar ruim 30 gaat Psv zeker wensen en dat gaat Ajax als ze hun gezond verstand gebruiken natuurlijk niet betalen voor Bergwijn..

Als PSV zijnde zou ik dit bedrag van 50 miljoen zeker wel vragen van Ajax. Het is voor PSV van belang hier een duidelijk statement te maken, anders gaan spelers voor een prikkie naar de concurrent. We zien in met name Duitsland wat dit met de spanning in de competitie doet.

14 mei 2019 om 20:13

Nou. Duitsland is spannender dan Spanje of Italië hoor. Om van Frankrijk nog maar te zwijgen.

14 mei 2019 om 20:18

In Duitsland kunnen op de laatste dag nog steeds twee teams kampioen worden spanning genoeg nu

14 mei 2019 om 20:33

Omdat Bayern een super slecht seizoen draait komt dat nu voor het eerst in een hele lange tijd voor. Dat kwam Ajax ook nog goed uit eerder het seizoen.

Zelfs al zou de prijs 35 miljoen zijn kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Ajax dat doet, nog los van de reactie van PSV op een eventueel bod. Dan denk ik dat Ajax eerder bij AZ aanklopt met 18 miljoen voor Stengs. Het zou me echt wel verbazen als Ajax ineens bedragen van 25+ miljoen op tafel legt.

Een compleet broodje-aap verhaal zal de interesse in Bergwijn denk ik niet zijn en het is natuurlijk wel tekenend voor de financiële mogelijkheden van Ajax dat dit überhaupt ter sprake komt.

14 mei 2019 om 21:59

18 miljoen voor Stengs? Het moet niet gekker worden.... die jongen heeft iets van 3 goals en assists dit seizoen. Ziet er leuk uit maar nog niet bepaald effectief.

Voor 50 miljoen breng ik hem weg! En juich ik hem volgend seizoen toe.

Dacht vanmorgen echt dat het om een grap ging, maar sommige waren hierin aardig serieus (media etc). Bergwijn is een goede speler, maar 50 miljoen vind ik persoonlijk iets aan de hoge kant en gaat Ajax ook nooit betalen 😂. Zie eerder Bayern, Arsenal/Tottenham dan een ManU, PSG en Juve op hem bieden overigens.

14 mei 2019 om 20:30

Ik zie die clubs echt niet zo snel voor Bergwijn komen... Misschien nog een club als Milan, Inter, Roma, Bayer Leverkusen, Lyon, Everton. Europese subtop.

14 mei 2019 om 20:43

Zou misschien ook beter zijn (Wijnaldum maakte zelfs eerste de stap Feyenoord-PSV-Newcastle United-Liverpool). Spelen is voor stev(Steven) Bergwijn wel belangrijker dan al gelijk de kans te grijpen om bij bovengenoemde clubs te spelen. Ben in ieder geval benieuwd waar al die jonge spelers van Oranje uiteindelijk zullen eindigen qua team.

14 mei 2019 om 20:55

Deze clubs gaan nooit 50 neerleggen voor Bergwijn hoor. Ik schat maximaal 35 inclusief allerlei vage bonussen.

14 mei 2019 om 21:02

50 miljoen is ook wel aan de hoge kant, daar ben ik het volledig mee eens; Denk eerder 35, plus een doorverkoop percentage van 10 a 15% of zoals je al aangaf: ‘een vage constructie qua bonussen’.

Valentijn Driessen doet het weer slim. Iedereen heeft het over dit onderwerp vandaag. Iedereen heeft de Telegraaf gelezen, online of de fysieke versie. Dat is zijn grote doel. En dat is weer gelukt.
Natuurlijk heeft hij het niet compleet verzonnen. Maar hij verandert een onbelangrijke bijzin in een kop, en iedereen hapt. En hij lacht zich rot in zijn fauteuil.

14 mei 2019 om 21:29

Het was niet Driessen die dit heeft opgeschreven volgens mij hoor.

14 mei 2019 om 23:54

Valentijn Driessen had ook een stuk in de telegraaf vanmiddag waarin die zeker was dat bergwijn naar ajax zou gaan. Ik begrijp niet dat deze man met ze vervelende hoofd nog een podium ergens krijgt, zelfs bij veronica inside zetten ze hem laatste tijd regelmatig voorschut voor de onzin waar die steeds maar mee aan komt. Deze man lult steeds maar uit ze nek en verkondigd allemaal bullshit alsof het feiten zijn het beste is dat niemand in Nederland nog aandacht aan hem besteed.

Bergwijn is niet de speler die PSV zou moeten verkopen. Verkoop Lozano en haal Robben er voor terug. Je wordt er niet slechter van en kan versterkingen halen voor centraal achterin. Ik kan mij niet voorstellen dat Ajax meer dan 25 miljoen wil betalen. Dan kan PSV hem beter over een jaar aan een buitenlandse club verkopen.

Bergwijn is voor een bedrag van 35 - 45 miljoen op te halen. Met de binnenlandse transfer saus eroverheen is de vraagprijs van 50 miljoen goed te beargumenteren.

Ajax moet dit natuurlijk niet willen. Van dat geld haal je:

Lisandro Martinez, Martin Odegaard, Edson Alvarez en Bande ( die eigenlijk ook een nieuwe aanwinst is). Een goede spits is zou ook een waardevolle toevoeging zijn voor Ajax.

Wellicht voor Luuk de Jong gaan ?😀

Ik zou in eerste instantie ook zeggen dat deze soap omtrend Bergwijn onzin is. Maar omdat de VI het heeft bevestigd, heb ik toch mijn twijfels want die zitten toch vaak goed. Zou het niet leuk vinden voor de Nederlandse competitie als dit gebeurd. Als het gebeurd ben ik bang dat het het begin van een soort Bayern-effect. Al ben ik er toch van overtuigd dat PSV de titel elk jaar zal kunnen winnen. Omdat PSV buiten Ajax met grote afstand óók beter is dan alle Eredivisie-ploegen. Winnen ze dus al die wedstrijden en zal het er elk jaar om gaan spannen in Ajax-PSV. Zorgt misschien wel voor extra spanning haha

Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, dit weten zowel Ajax, PSV en Bergwijn zelf. Ten eerste gaat Ajax nooit betalen wat PSV wilt en PSV zal nooit aan een directe concurrent verkopen.

Dit is gewoon puur spierballen taal van Ajax machtsvertoon noem je dat. Ze willen laten zien dat ze de beste, grootste en de aantrekkelijkste club van Nederland zijn op dit moment. Als ik Bergwijn was zou ik trouwens nog een seizoen bij PSV blijven.

14 mei 2019 om 21:41

Bergwijn heeft aangegeven voor een mooie club te willen vertrekken. Hij vindt Ajax nog steeds een mooie club. Het zegt wel wat dat hij het niet ontkend heeft toch?

Is toch logisch dat PSV meer gaat vragen aan Ajax. Als Ajax nu 3x op rij de CL had gewonnen en de afgelopen 20 jaar 20x kampioen was geworden. Had PSV het misschien niet kunnen maken, maar momenteel zitten we niet in die situatie. Denk dat Ajax gewoon geïnformeerd heeft bij zijn zaakwaarnemer en die gewoon lekker is gaan blaten bij Valentijn om de prijs te drukken voor buitenlandse clubs en wat druk bij de directie te leggen.

Gewoon even hardop denkend. Is het zo onwaarschijnlijk dat Ajax 25 miljoen neerlegd met bijvoorbeeld 5 miljoen als Ajax Champions league bereikt. En 15 miljoen aan bonussen? PSV kan met 25 miljoen een andere buitenspeler halen, kans is groot dat ze in de zomer al meteen 30 miljoen voor krijgen.

PSV supporters zouden Ajax trouwens moeten bedanken, deze spierballen taal die ze proberen te laten zien wetend dat hij onhaalbaar is voor Ajax zorgt alleen maar dat zijn prijs opdrijft. 50 miljoen strikje erom heen.

14 mei 2019 om 20:43

Ja, want jij bent zo slim dat je hier doorheen prikt, maar professionele clubs zijn zo dom dat ze dit niet door hebben... Die clubs zoeken echt wel uit hoe dit allemaal zit voordat ze zich mee laten slepen.

14 mei 2019 om 20:46

Oh, jij bent een van die mensen die denkt dat Bergwijn serieus haalbaar is voor Ajax? Het is toch logisch hoe meer partijen interesse tonen hoe hoger de prijs word? Denk je nou echt dat Barcelona 86 miljoen voor Frenkie had betaalt als PSG er niet alles aan had gedaan om hem binnen te halen? Common sense noemen de britten het.

14 mei 2019 om 21:43

Dat hangt er maar net vanaf. City wil ook 85 miljoen geven voor De Ligt. De Ligt wil naar Barca schijnt. De Ligt bepaald nog altijd zeg waar hij heen gaat.

"want als hij misschien echt zijn zinnen erop heeft gezet, kan je het natuurlijk niet tegenover zo'n jongen maken om te zeggen dat je vijftig miljoen vraagt"

wat een onzin zeg. dus alleen Ajax mag de hoofdprijs vragen voor spelers en PSV moet maar alles voor een appel en een ei weg doen? als PSV hem 50 miljoen euro waard vind mogen ze dat voor hem vragen

Als Ajax dan zo nodig een ‘Nederlandse identiteit’ wil behouden na deze zomer en bereid zijn ondanks het verleden ook oud-spelers terug te halen, zouden ze naar mijn mening veel beter een charmeoffensief voor Kluivert kunnen starten. Persoonlijk vind ik hem echt veel meer kwaliteiten hebben dan Bergwijn. Een andere optie zou ook Dilrosun kunnen zijn, al heb ik hem niet zo intensief gevolgd maar lijkt hij me nog niet van het hetzelfde niveau als bovengenoemden.

14 mei 2019 om 21:08

je word niet beter als je bij Ajax gaat spelen in onze Mickey Mouse competitie. dat geld voor zoveel spelers. de ligt bergwijn frenkie donny noem maar op. Nederlands is niet interessant. bergwijn is geen speler die ajax europees sterker naakt . tadic neres zyech zijn toch tikkeltje beter. ik ben een psver maar we moeten wel realistisch blijven. bergwijn is in Nederland geen 15 miljoen waard. in het buitenland wel maar denk niet dat hij bij united of Bayern basis speelt

50 miljoen voor Bergwijn is de grap van de eeuw natuurlijk. En 25 miljoen zou echt het maximum mogen zijn voor dit soort spelers. Het slaat echt door allemaal.

14 mei 2019 om 22:05

Neres 50mil? Dan is bergwijn ook dat geld waard.. kijk naar frenkie. Bankzitter bij barca..

15 mei 2019 om 03:16

Jij hebt je bril van de toekomst al aangezet en Frenkie een bankzitter genoemd omdat dat in je verhaal past ofzo?

Neres heeft een Cl campagne gespeeld waar je u tegen mag zeggen, Bergwijn niet. Tegen de topclubs laten zien waarom veel clubs achter hem aan zitten. Natuurlijk blijft 50 miljoen te veel geld, maar voor een speler als Neres probeer ik dat enigszins te begrijpen. Wat heeft Bergwijn tot nu toe al klaargespeeld bij PSV dat hij zoveel waard is?

Zijn uiteindelijke potentie is die misschien 50 miljoen waard maar dat moet hij nog waar maken. Schat hem in op 15 miljoen, men moet niet te hard van stapel lopen en rieeël blijven. Lozano is duurder als hem schat ik zo

14 mei 2019 om 21:27

Je kan ook te laag van stapel lopen... 15 miljoen? Je moet zelf ook wel reëel blijven dan heh als je andere vraagt om dat ook te zijn.

Bedankt ajax voor het opdrijven van de prijs. Top moment met nog dik 3 jaar een contract!

Ajax moet Sam Lammers, Memphis Depay en Odegaard halen, dan doe je weer mee in de Champions Leaque
.
Als je daar ook nog Bergwijn aan toevoegt heb je wederom een CL halve finale waardig Ajax op het veld staan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren