Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Er is geen weg terug, bij PSV is natuurlijk geen plaats meer voor Bergwijn’

Laatste update:

Steven Bergwijn geniet interesse van Ajax. De Amsterdammers zien in de 21-jarige aanvaller van PSV, die nog tot medio 2022 vastligt, een waardevolle versterking. Bergwijn zou zelf openstaan voor een overstap naar de aanstaande landskampioen. Valentijn Driessen van De Telegraaf stelt dat de kans groot is dat de Oranje-international naar Ajax verkast.

“Ik denk wel dat hij zeker bij PSV vertrekt. De kans dat hij naar Ajax vertrekt, is ook vrij groot, niet honderd procent", zegt Driessen via de kanalen van De Telegraaf. "Ik denk dat er nu al bijna geen weg meer terug is voor Bergwijn bij PSV. Als je zo nadrukkelijk in beeld bent en daar voor openstaat, dan is er bij PSV natuurlijk geen plaats meer voor je.”

“De omgeving accepteert niet meer dat hij volgend jaar in een PSV-shirt verschijnt. Hij heeft zelf aangegeven dat hij wil, anders sta je niet open voor een gesprek met Ajax”, stelt Driessen, die filosofeert over de vraag of trainer Mark van Bommel er verstandig aan doet om Bergwijn niet op te stellen komende woensdag in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.

"Daar zou je wel over moeten nadenken, of het verstandig is bij de laatste wedstrijd van het seizoen. Moet je hem en de club blootstellen aan de fans die daar misschien beginnen te fluiten en allerlei dingen roepen?", aldus Driessen. Bergwijn heeft nog niet gereageerd op de geruchten. PSV heeft al laten weten dat een transfer naar Ajax 'onbespreekbaar' is.

Verwacht jij dat Steven Bergwijn na dit seizoen vertrekt naar Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha, Valentijn Driessen. De kans is nu opeens heel groot dat hij naar Ajax verkast. Natuurlijk staat het nu wel vast dat hij zal vertrekken, maar het gaat echt nog een héle klus worden voor Ajax om hem los te weken natuurlijk.

14 mei 2019 om 14:46

Worden nu wel hele hevige conclusies getrokken. Eerst maar eens zijn reactie afwachten Valentijntje. En oja, geen reactie is ook een reactie.

14 mei 2019 om 16:48

Corian,

Driessen heeft er in ieder geval mee bereikt dat Bergwijn mogelijk nog een moeilijke wedstrijd wacht.

Het is te hopen dat de Psv supporters niet hun sterkhouder laten vallen, dat verdient deze jongen zeker niet.

Wat de toekomst brengt zien we de komende weken wel, maar hou je eigen spelers wel in eren.

14 mei 2019 om 14:47

Ik heb echt het idee dat de Telegraaf een campagne is gestart om bewust onrust te veroorzaken bij Bergwijn en bij Psv. Dit soort uitspraken als '' er is geen weg meer terug'' en dat soort ongein is echt te lachwekkend voor woorden. PSV heeft al gezegd dat dit on bespreekbaar en Bergwijn heeft zelf nog helemaal niks gezegd.

14 mei 2019 om 14:52

Ja, de Telegraaf is echt een krant op zich aan het worden. Nu de hekse tegen Ten Hag voorbij is gaan ze maar onrust stoken bij Psv. Prima dat zij dit nieuws naar buiten brengen, maar termen als 'er is geen weg meer terug' slaan natuurlijk nergens op.

14 mei 2019 om 14:55

Los van het feit of Valentijntje gelijk heeft.... Is Bergwijn een versterking voor Ajax? Of is het meer de concurrent minder sterk maken?

14 mei 2019 om 14:58

Versterking voor Ajax. Hij zou PSV namelijk sowieso gaan verlaten. Voor Ajax is dit natuurlijk een fenomenale buitenspeler voor de komende twee jaar. Bovendien een Nederlandse jongen, wat belangrijk is voor de identiteit club. Je wilt ook geen vreemdelingenlegioen met alleen maar Zuid-Amerikanen.

14 mei 2019 om 15:02

Natuurlijk niet de concurrent minder sterk maken, Bergwijn gaat toch weg, Gewoon buitenlands clubje

14 mei 2019 om 15:07

Misschien een idee dat PSV hem verkoopt en de verkopende club een jaar aan Ajax verhuurd?

14 mei 2019 om 14:48

Als Bergwijn zich niet uitspreekt dat hij niet naar Ajax wilt dan zegt dat al genoeg. Ik zal dan ook gelijk een naamwijzing aanvragen voor mijn account want ik heb niks met spelers die PSV niet respecteren en liever voor de grote rivaal willen voetballen.

14 mei 2019 om 14:50

@bergwijn

Spelers kunnen zich toch niet voor elk gerucht in de media direct gaan verantwoorden. Morgen na de wedstrijd zullen er wel vragen komen vanuit de pers, wellicht dat ie dan een uitspraak kan doen. Voor die tijd zal je niks van hem horen denk ik.

14 mei 2019 om 14:50

Geloof me, er zit echt wel een kern van de waarheid in. Meerdere bronnen bevestigen het en als hij niet naar Ajax wilde had hij dit natuurlijk allang naar buiten gebracht.

14 mei 2019 om 14:50

Je moet toch ook de keuze van een speler toch respecteren? Was je ook zo fel toen Wijnaldum naar jullie kwam?

14 mei 2019 om 14:51

Dit is trouwens dezelfde Valentijn die zei dat het niet goed zat tussen ten Hag en de spelers. Hij zat er een beetje heel erg naast toen. Ramp is hij qua info, baseerd alles op aannames.

14 mei 2019 om 14:55

@magistra

onzin natuurlijk. Spelers hoeven toch niet uit zich zelf bepaalde geruchten die in de media verschijnen direct te ontkrachten. Ik verwacht op zijn vroegst morgen na de wedstrijd van PSV pas geluid vanuit Bergwijn door een interview o.i.d.

14 mei 2019 om 14:57

@Panerai

Hij kan toch via sociale media wel op reageren? Zo moeilijk lijkt mij dat niet.

14 mei 2019 om 14:58

@greek_hero

Hahaha wat een flauwekul hier, dus als iemand iets niet ontkracht is het meteen waar, ok dannnnnn.

En even voor de duidelijkheid, ik ontken het nergens, want ik ken de feiten niet, wat ik wel weet is dat PSV hier niet aan mee gaat werken.

Er is nog geen enkel bericht gepost vandaag vanuit een betrouwbare bron, alleen maar annames van telegraaf ''journalisten'' die bepaalde mensen gesproken zou hebben.

14 mei 2019 om 15:06

@Bergwijn

Na het veelzeggende ‘LabyRat’ zal de volgende bijnaam voor een Eindhovense speler ‘zonder respect’ misschien wel ‘BergZwijn’ worden onder de supporters, mocht Bergwijn willen verhuizen naar A’dam.

Kom op zeg, als een werknemer van werkgever wil wisselen, dan is het toch niet meteen respectloos naar de huidige broodheer? Iedereen mag toch ambitities hebben, zonder dat het van weinig respect getuigt?

Ik snap dat je je accountnaam dan wil vervangen als PSV-fan, maar het komt me wat overgevoelig over om het gebrek aan respect te noemen

14 mei 2019 om 15:06

@panerai

Dit is niet zomaar een gerucht. Het gaat over een transfer naar een rivaal, wat de hele dag al opgeblazen wordt. Als dit niet waar zou zijn, zou een klein berichtje op social media al genoeg zijn om dit te ontkrachten.

14 mei 2019 om 15:08

@bergwijn
Je kunt ook je avatar wijzigen en de naam aanhouden .

14 mei 2019 om 15:09

@magistra, dat is zojuist gebeurd in vorm van Mark van Bommel, is dat duidelijk genoeg voor je of moet Bergwijn zelf met een schriftelijke reactie komen?

14 mei 2019 om 15:11

@panerai
Ging er nu toch om of Bergwijn zelf wilt of niet? Ik snap best dat Van Bommel dit absoluut niet wilt.

14 mei 2019 om 15:14

want van bommel wil lijkt me duidelijk,wat ik veel intersanter vind is wat bergwijn wil.

14 mei 2019 om 15:18

3 kwart van die bronnen praten elkaar na. Zoals soms ook meerdere bronnen bevestigen dat iemand is overleden maar die gene leeft nog.

14 mei 2019 om 15:21

@Panerai

De zaakwaarnemer van Bergwijn wordt met naam en toenaam genoemd als betrouwbare bron. Hoe betrouwbaar wil je een bron hebben? Je kunt kop in ‘t zand blijven steken, maar open gewoon eens je ogen en oren.

De Telegraaf heeft klaarblijkelijk het fiat gekregen van de zaakwaarnemer om publiekelijk genoemd te worden, hoezo is dat een aanname volgens jou? Ik heb nog geen tegenbericht met ontkenning of verzoek tot rectificatie van deze man gelezen, op social media en traditionele media niet. Dat zegt wel iets.

En over aannames gesproken:
je komt er voor uit de feiten niet te kennen, maar komt met de aanname zeker te weten, dat PSV hier niet aan gaat meewerken.

Thijs Slegers en Mark van Bommel kunnen namens PSV zoveel roepen, maar als een speler echt weg wil, ook al is dat naar de concurrent, dan kan hij ver gaan met de club onderdruk te zetten, tot aan arbitragezaken toe.

We hebben ook helemaal geen inzicht in de contractvoorwaarden die er destijds bij het tekenen overeen zijn gekomen, of er een gelimiteerde transfersom in staat, hoe het is als een topclub zich meldt, et cetera.

Blijf de wederzijdse interesse van club en speler maar flauwekul noemen. Maar die zaakwaarnemer gooit bewust de naam van Ajax en Bergwijn in de media. Hij zal in zijn functie een belangrijke gesprekspartner als Ajax ook niet tegen de haren willen strijken.

Ga er maar van uit dat er ergens een kern van waarheid in de berichtgeving zit. Ook al is er wellicht nog verre van concrete interesse door Ajax.

14 mei 2019 om 15:33

@buitenspelval
Bedankt voor de uitleg, scheelt mij weer wat typwerk. Zwaar naïef natuurlijk als je denkt dat hier totaal niks van waar is.

14 mei 2019 om 15:47

Want Van Bommel gaat over het transferbeleid bij Psv? Volgens mij is hij hoofdtrainer, geen hoofd technische zaken.
Niemand moet iets. Ik snap gewoon de frustratie niet zo goed. Niet bij de club tenminste. Wel bij de supporters.
Overigens haalde PSV eind jaren 80 verschillende spelers van Ajax op. En in een recenter verleden Wijnaldum bij Feyenoord. Dit is een schoolvoorbeeld van selectieve verontwaardiging.

14 mei 2019 om 16:04

@superstick

Precies mijn gedachten wat betreft de selectieve verontwaardiging. PSV van eind 80-er jaren, het team, dat met de EC1 de grootste prijs uit de geschiedenis binnenhaalde, werd destijds in de media en volksmond ook gekscherend ‘Ajax 2’ genoemd.

@Magistra

Graag gedaan 👍🏼

14 mei 2019 om 14:51

Laat maar gaan dan, al geloof ik er nog steeds niks van. Zó bijzonder vind ik Bergwijn namelijk niet. Zijn rendement is al vanaf het begin te laag. Internationaal kun je duidelijk zien dat hij tekort komt. Zelfs in Nederland is ie soms lange tijd totaal afwezig. Gewoon 10 miljoen erbovenop doen omdat het ajax is. Voor veel minder halen wij een betere terug. Volgens mij gaat ajax er niets op vooruit met Bergwijn.

14 mei 2019 om 15:37

Vind dat je hem hier wel onderschat. Heeft 10+ goals en assists gemaakt dit seizoen is ook pas 21. Hij is al basisspeler in het Nederlands elftal en beschikt over alle kwaliteiten die nodig zijn voor de top. Feit is dat hij wel echt nog moet rijpen voordat hij daar aan toe is.

14 mei 2019 om 14:52

Telegraag pakt zo graag deze primeur...dat ze nu zelfs het erdoor proberen te pushen... " bergwijn kan niet meer terug"" aldus Valentijn.

OT: Ajax-Nooit doen. een behendige buitenspeler kun je voor veel minder binnenhalen. Las je dan toch PSV wil pijn doen. Koop dan Lammers als concurrent voor Dolberg. En laat het ze uitvechten a la Kanu/kluivert en Mido/zlatan!

Laten we eerst even zijn reactie afwachten.. voorzover is het slechts door de media opgeblazen speculatie

14 mei 2019 om 16:58

Reactie van Bergwijn komt na de laatste wedstrijd, waarschijnlijk een dag later zodat hij niet gelijk de strontkar over zich heen krijgt.

Tja het is weer Driessen. Next.

wow that escalated quickly

Aldus Valentijn Driesen a.k.a ''lucas Mourda raakt geen bal, die scoort voor een open doel nog niet”

14 mei 2019 om 14:51

Ja zijn voetbalkennis laat inderdaad te wensen over... analist of scout gaat 'm niet worden voor Driessen. Dit is iets op journalistiek vlak en niet de enige die het roept. Vind het geen slecht idee als je daarmee ook Donny binnenboord houdt. Sla je 2 vliegen in 1 klap....

14 mei 2019 om 15:08

Hahahahahha ik lach hier oprecht luidop om! Maar vanmorgen liet de zaakwaarnemer van Bergwijn al weten te willen luisteren naar wat Ajax te bieden heeft. Kan dus zomaar waar zijn.

14 mei 2019 om 15:12

@wagman

Een zaakwaarnemer kan luisteren en praten waar hij wil, maar uiteindelijk heeft hij met zijn speler te overleggen wat die wil én is er ook nog zo iets als een contract waarover gesproken moet worden met de club waarbij de speler speelt. Dat laatste gaat al niet lastig worden gezien het onbespreekbaar is voor PSV en dat eerste is wellicht ook niet eens gebeurd. Het is niet ongebruikelijk dat zaakwaarnemers met verschillende clubs spreken om te luisteren wat ze te bieden hebben alvorens ze dit gaan bespreken met hun spelers, de kans is aanwezig dat Bergwijn hier helemaal niets vanaf weet.

14 mei 2019 om 15:40

Moet een club niet eerst de werkgever van de speler om toestemming vragen, voordat er daadwerkelijk gesproken mag worden over een overgang. Lijkt me niet dat Ajax illegaal de zaakwaarnemer van een speler benadert hierover. Als het zo is wat Diessen publiceert, dan heeft Psv Ajax dus toestemming gegeven om met Bergwijn te praten.

14 mei 2019 om 15:10

Moest lachen en huilen tegelijkertijd .

Ach De Telegraaf en Driesen zijn geen bron. Zijn niet eens een krant.. Frappant ook hoe dit vuurtje is opgestookt in nog geen 24 uur tijd. Van "bergwijn staat niet afwijzend tegenover een transfer" tot "er is geen weg meer terug". WC papier is nog nuttiger dan dat slappe aftreksel van wat een krant zou moeten zijn.

Wat heeft die Valentijn in hemelsnaam gesnoven joh? Los van de wens van de speler, en de interesse van Ajax, gaat PSV toch minstens 40-50 miljoen aan Ajax vragen? Lijkt me erg sterk dat Ajax dat gaat neertellen voor Bergwijn. Dus de kans dat Bergwijn naar Ajax vertrekt lijkt me helemaal niet 'vrij groot'

14 mei 2019 om 14:52

30-35 miljoen + de toezegging dat Donny dan blijft 🤔

14 mei 2019 om 15:03

Wat heeft dat tweede met PSV te maken????

14 mei 2019 om 15:19

"wat heeft dat tweede met PSV te maken????"

Is een goede vriend van Bergwijn.

14 mei 2019 om 15:50

Dat heeft er in die zin mee te maken dat verder kan gaan voor Bergwijn als je daarmee Donny aan boord houdt. Dek je 2 posities voor die transfersom. Zo bedoelde ik het

14 mei 2019 om 18:38

Psv: wij willen minimaal 50 miljoen.

Ajax: wij bieden 35 miljoen + de garantie dat Beek bij ons blijft.

Psv. Dat klinkt prima. Jullie krijgen een goede speler voor minder en jullie houden een topspeler. Klinkt als een prima deal

Hahahaha

14 mei 2019 om 18:45

Moet nou alles voorgekauwd worden. Je kan verder gaan qua transfersom omdat Donny blijft. Waar je normaal 30 ervoor over hebt, kan je nu 40 betalen omdat je geen vervanging voor Donny hoeft te halen.... tjonge jonge, is toch geen hoge wiskunde?

14 mei 2019 om 15:46

Zie Ajax nog best 35-40 miljoen betalen hoor. Kans is toch erg groot dat je dit bedrag er later minimaal voor terug krijgt mocht hij niet volledig door de mand vallen.

14 mei 2019 om 15:53

Als je daarmee Donny ook nog aan boord houdt, is het dat geld wel waard

Goed verhaal Valentijn, lekker kort. Hij 'denkt' weer dat er geen plaats meer is. Suggestief en op niks gebaseerd.

Is Ajax al met een feitelijk bericht gekomen?

Wereldkampioen stoken deze man. Dat hij uberhaupt nog durft te praten na al zijn blunders van de afgelopen maanden.

14 mei 2019 om 14:48

Durven is een ding, maar dat hij de kans krijgt om die onzin de wereld in te slingeren is nog veel erger.

14 mei 2019 om 15:08

Inderdaad! Dat deze man nog een podium krijgt! Een paar maanden geleden vertelde deze man nog dat Frenkie definitief naar PSG ging! Terwijl Frenkie hier zelf niks van af wist! Heel apart dat je zulke onwaarheden mag verkondigen en er gewoon voor betaald krijgt!

14 mei 2019 om 15:12

nou vond ikd at nog niet zo vreemd. als een de volledige delegatie van een club opzichtig gaat zitten dineren met de zzqakwwaarnemen van de speler in amsterdam.dat er dan nog andere kapers op de kust zijn lijkt me dan logische.

14 mei 2019 om 15:18

Haha ja, bommenlegger van de bovenste plank die Driessen. Als ik die vent al zie gaan al mijn nekharen overeind staan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik hier echt smakelijk om moet lachen. Bergwijn is zeker welkom bij Ajax maar voor mij alleen als het niet meer wordt dan 30 miljoen en dat het dan zeker is dat Donny blijft. Bovendien blijven die miljoenen ook in onze eigen competitie en dat is goed voor het Nederlandse voetbal ook al zien vele dat anders hier. PSV kan dan weer lekker gaan shoppen in Mexico, proberen Lozano over te halen om te blijven en wellicht nog een goede spits erbij halen. PSV heeft dan nog altijd een team dat veel beter is dan de andere 16 clubs in de eredivisie. Win je al die 32 wedstrijden, ben je hoogstwaarschijnlijk gewoon kampioen. Of je moet Liverpool heten :^).

En het volgende bericht in deze soap! Driessen heeft weer een onderwerp te pakken waar die weer mee in de schijnwerpers kan staan.

Laten we hopen dat Bergwijn zich snel zelf uitspreekt over de situatie of er iets speelt of niet, anders kunnen we een lange GTST-eredivisie special verwachten.

Zelf hoop ik als Ajacied dat niet doorgaat, veel te veel geld moet je uitgeven. Liever een Danjuma of een Zuid-Amerikaans talent als Anthony of Pavon indien een Neres of Ziyech vertrekt. Echter zie ik Marc liever investeren in meer salaris voor deze spelers dan een nieuwe speler halen.

Ten slotte; ik geniet wel van de reactie van Donny onder de insta post van Bergwijn en uiteraard de vele reacties daarop haha!

Valentijn toch. Door te schrijven dat de kans vrij groot is, niet 100%, breng je Bergwijn wel in een heel lastig parket. Niets is zo opportuun als een voetbalsupporter.
Zonder dat Bergwijn zelf heeft aangegeven of hij wel of niet naar Ajax zou willen, zorg jij ervoor dat het lijkt of hij zijn keuze al heeft gemaakt en veroordeeld gaat worden door supporters. Op zijn zachts gezegd is dit riooljournalistiek

Toch wonderbaarlijk hoe hij zijn persoonlijke hersenspinsels als feit presenteert en daar ook nog eens op voort mag borduren. In het hoofd van Valentijn is het allemaal waar, merkwaardige plek moet dat zijn. Levert wel veel clicks op!

Bergwijn zou in minder dan 24 uur van een zeer gewaardeerde topspeler van PSV naar een persona non grata zijn gedegradeerd binnen de club? Dat lijkt me erg sterk. Overigens verbaast het denk ik niemand meer dat Valentijn zoiets zegt. Vond hem altijd al een louche journalist, maar heeft zich dit jaar wel echt onmogelijk gemaakt.

Wie neemt Valentijn nog serieus tegenwoordig? Wordt tijd dat hij verkast in plaats van Bergwijn.

De wens is de vader van de gedachte.

Ik blijf natuurlijk erg benieuwd wat hier waar van is. Roddel of niet: Ajax kan t betalen en psv kan het geld goed gebruiken.

Maar tot t in kannen en kruiken is adviseer ik Driessen bij een trol fabriek in Rusland te gaan werken. Hij gooit een hoop speculatie de wereld in, en nog in de reuring die daarop volgt alweer het volgende bericht die de speculaties alleen maar voeden. En met dit bericht zelfs al stellen dat er geen weg terug is en dat psv moet overwegen Bergwijn niet op te stellen. Briljant. Pure magie.

Ik denk dat iedereen Driessen een beetje zat begint te worden nu? Een fijne kop heeft hij al niet, maar als er dan af en toe wat zinnigs uitkwam wil ik daar nog wel doorheen kijken.

"bergwijn heeft nog niet gereageerd op de geruchten. "

Waar haalt meneer Driessen het dan vandaan dat Bergwijn open staat voor een transfer?
Als hij nog niet heeft gereageerd op de geruchten, hoe weten mensen dan dat hij ervoor open staat?

Wat een roddelkoning is die man ook. Helaas heeft hij het nog niet vaak bij het juiste eind gehad de laatste tijd. Dit scoort natuurlijk wel lekker!

En zelfs op de valreep van het seizoen zet Driessen zijn inmiddels gebruikelijke geblunder door! Het is toch ongelooflijk! Ajax heeft zich helemaal niet gemeld, PSV zegt dat een vertrek naar de concurrent onbespreekbaar is en Bergwijn heeft helemaal geen voorkeur richting Amsterdam uitgesproken. En Driessen maakt hieruit op dat er geen weg meer terug is voor Bergwijn en de kans wel erg groot is dat de aanvaller naar Ajax vertrekt? Gedurende het seizoen hoop je nog dat het drank is dat Driessen parten speelt, maar onderhand lijkt de man volledig ontoerekeningsvatbaar om zijn vak nog uit te kunnen oefenen. Hoe is dit nog journalistiek te noemen?

Overigens vind ik het prima als Ajax Bergwijn voor € 50 miljoen+ komt ophalen. Liever dat dat geld naar Eindhoven stroomt en Ajax er één speler aan overhoudt dan dat ze er drie nieuwe Neressen van halen in Zuid-Amerika. Dat doet PSV dan wel. Bergwijn is een topper in wording, maar toch zeker ook vervangbaar, dus als hij naar Amsterdam wil moet-ie dat lekker doen. Bovendien maakt de komst van Bergwijn – of Marin, Pierie, Scherpen, Martínez – het vertek van De Jong en De Ligt niet goed en ik zie ook geen haalbare speler voor Ajax die die leegte wel met behoud van niveau op gaat vullen.

Nou gaat een lekkere soap worden als Ajax echt bereid is te betalen en Bergwijn ook echt zijn zinnen op Ajax zet. Denk dat er dan geen weg meer terug is voor PSV idd. Ze kunnen het geld hard gebruiken. Wat gaan ze dan doen? Hem op de bank zetten en zijn kapitaal vernietigen? Dat gaat een hele hele dure principe kwestie worden dan. Voor de geboren Amsterdammer lijkt het me dat hij wel echt wilt nu de situatie bij Ajax nieuw is.

Bergwijn word op deze manier gewoon uit de harten van psv supporters geschreven. Is er ook maar enigszins bewijs geleverd door Driessen die de naam van Bergwijn ontzettend veel schade aandoet. Mocht mijn vermoeden dat dit allemaal een broodje aap verhaal is kloppen dan zou de Telegraaf toch aan de handrem moeten trekken.

14 mei 2019 om 15:21

De telegraaf spint hier juist garen bij. Maar het is inderdaad een belachelijke, doorzichtige poging stevie zwart te makenz

Waarom blijft men aandacht geven aan Valentijn Driessen?
- De beste man heeft geen humor, althans ik heb nog geen moment om hem gelachen.
- De beste man heeft een gezicht voor de radio, totaal geen uitstraling
- Ik heb nog nooit een scherpe voetbal analyse van de man gehoord.
Dit hoeven natuurlijk geen kerntaken te zijn van een voetbal journalist, als hij qua scoops op de hoogte is.
Een aantal uitspraken van Driessen recent
'' Lucas Moura kan je gewoon vrij laten, die scoort toch nooit''
'' Het zit helemaal verkeerd tussen de spelersgroep en Ten Hag''
'' Frenkie de Jong gaat naar Psg, het is helemaal rond''
'' Ik koop geen kaart voor de uitwedstrijd van Madrid, Ajax gaat toch niet door''
Waarom geeft de Telegraaf deze man een podium? Waarom blijft hij maar van die irritante opmerkingen maken

Bovenstaande staat los van de transfer van Bergwijn. Mocht Ajax hem rond de 25 miljoen kunnen wegweken, zeker doen. Laat PSV hem anders maar aan een buitenlandse club verkopen.

14 mei 2019 om 15:21

Dit is puur vermaak.

Driessen roeptoetert wat en gelijk is iedereen in rep en roer. Waar of niet waar; iedereen heeft het over de loze kreten van Driessen en De Telegraaf. Blijkbaar is het daarom te doen, want iedereen heeft nu hierover een mening. It's all about the fame !!

Aldus Valentijn Driessen, de man die voetbalinhoudelijk nog nooit op iets zinnigs te betrappen is geweest. Zelfs Truus van 4hoog achter heeft meer verstand van voetbal in haar kleine teen dan Valentijntje.

Die Driessen sluit het seizoen lekker af waar hij het mee begonnen is: onzin braken. Lekker laten gaan joh, negeer die gozer nu gewoon. Dan is het vanzelf wel afgelopen met die aandachtszoektocht van hem.

‘De omgeving accepteert het niet’. Wat niet? Dat jullie uit je nek lopen te kletsen? Wat is dit voor een belachelijke poging om stevie in een kwaad daglicht te zetten, gebaseerd op de lulkoek die ze zelf hebben verzonnen. Nu ze niet meer aan ten hags stoelpoten kunnen zagen gaan ze maar dit soort onzin verspreiden. Het mooie is nog dat ze in een tijdsbestek van 24 uur gaan van ‘er is contact’ naar ‘in Eindhoven kan hij zich niet meer vertonen’.

Zóu Dit niet een spelletje zijn van PSV en de telegraaf om zo meer voor Bergwijn te krijgen dan de waarde die hem nu wordt toegedicht ?

14 mei 2019 om 16:18

Waarom zou de telegraaf zich daarvoor laten lenen? Hij zal wel gewoon een nieuwtje zoeken en bergwijn heeft nog vrienden bij Ajax.

Als Valentijn er zo zeker van is blijft hij vast bij PSV. De tijd zal het leren, AJAX zal echt geen 40 miljoen neer gaan tellen denk ik.

Vervelend opruiend bericht vol insinuaties van Dhr Driessen. Lijkt me overigens heel sterk dat Ajax ineens 30 mil of meer gaat betalen voor een binnenlandse transfer. Ze hebben het geld maar dat betekend niet dat ze het zo maar even overmaken.

Goede zaak van PSV om dit direct de kop in te drukken. Zie hem liever naar het buitenland gaan dan naar de directe concurrent.

Waarom krijgt deze gast überhaupt een platform om zijn "kennis" te delen. Kraait alleen maar onzin uit deze gast!

Is toch ook veel meer een Ajax speler, komt uit de jeugd en is op dit moment zo’n 25 mln waard. Dat kan Ajax nu best betalen en PSV kan een mooi bedrag bijschrijven. Blijft het geld toch mooi in NL.

Zou Valentijn me willen uitleggen waarom wij PSV’ers Bergwijn zouden uitfluiten? Want daar hebben we iig momenteel echt geen enkele reden voor

Dit moet wel het meest lachwekkende stuk zijn dat ik tot dusver van Valentijn heb gelezen. Wat een onruststoker. Vage aannames die nergens op zijn gebaseerd, worden als feiten gepresenteerd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren