Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Besiktas woest op arbitrage na bizarre goal in topper tegen Galatasaray

Laatste update:

Galatasaray heeft zondagavond een belangrijke overwinning geboekt. Cim Bom was in eigen huis te sterk voor titelconcurrent Besiktas (2-0), waardoor eerstgenoemde topclub Medipol Basaksehir passeert en de koppositie pakt in Turkije. Vooral het tweede doelpunt van Galatasaray deed de wenkbrauwen fronsen, daar de arbitrage wel erg snel liet doorspelen na een wissel van Besiktas.

Galatasaray kwam vlak voor het rustsignaal op voorsprong via een vlijmscherpe counter. De bal kwam bij de tegenaanval terecht bij Fernando, die naast zich de vrijgelopen Henry Onyekuru bediende: 1-0. Besiktas moest in de tweede helft uit een ander vaatje tappen, maar al vroeg in het tweede bedrijf viel de curieuze 2-0 van de voet van Fernando.

Gökhan Gönül werd vroeg in de tweede helft gewisseld voor Adriano, maar de wissel had nog niet plaatsgevonden of Galatasaray had het duel alweer hervat. Het ongeorganiseerde Besiktas werd verrast door de aanval van de thuisploeg, die via Fernando toesloeg: 2-0. Daarna kon Besiktas geen vuist meer maken, waardoor Galatasaray uitloopt op de titelconcurrent en op doelsaldo Medipol Basaksehir passeert.

Een terechte uitslag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Scheids duidelijk motm. Messi komt niet eens in de buurt van het niveau van de scheids. Gouden bal nummer 17 komt eraan!

5 mei 2019 om 20:08

Heerlijke wedstrijd, zwak besiktas met een domme trainer waarom een goed lopende elftal zo wijzigen.

5 mei 2019 om 20:30

Ik wist niet dat het vandaag slachtfeest was...
De scheids heeft op een sluwe wijze gehakt gemaakt van Besiktas.
Eerste goal van Gala had niet goedgekeurd mogen worden vanwege een ingooi waar Besiktas recht op had.
3 spelers van Besiktas kregen bij de eerste beste halve overtreding meteen een gele kaart wat in ieder andere wedstrijd van de wereld niet zou zijn.
Vlak voor rust elleboogstoot van Luyindama onbestraft gebleven, en direct daarna heeft hij afgefloten om zo aan de VAR te ontkomen.
Grote duivel die Bulent Yidirim.

Niks aan de hand, doorspelen! Wel vind ik het jammer dat ook Senol Gunes geen gele kaart kreeg voor simpelweg ademen, hoe durft hij? Ik vond het 2e doelpunt merkwaardiger dan de 1e, was dat gewoon een blunder van Isimat? Enfin, Gala staat nu 1e, teruggekomen van 8 punten achterstand op Basaksehir, die toevalligerwijs niet meer hebben gewonnen sinds de machtswisseling in Istanbul. Ik weet wie de kampioen is, jij ook?

5 mei 2019 om 20:13

Ze hebben het toch ook over de 2e

Scheids mee of tegen. Daar ga ik niks over zeggen. Wat ik wel kwijt wil is dit; hoe haal jij in je kop om te starten met Necip en Caner tijdens zo n belangrijke wedstrijd? Waarom accepteer jij dat je op je eigen helft speet tegen een GS. Is Necipinho zo veel beter dan Kagawa. Gs supporters mogen een groot geschenk sturen naar Senos. Wat een domme gast is dat zeg.

Galatasaray heeft gewoon verdiend gewonnen, Besiktas een paar momenten gevaarlijk geweest maar Muslera heeft vanouds weer top gekeept, maar Galatasaray had veel meer controle op het spel.

5 mei 2019 om 20:46

Ik heb Besiktas oprecht nog nooit zo slecht gezien. Kon gemakkelijk 4/5-0 worden. Maar Onyekuru en Diagne waren niet efficiënt genoeg.

We hadden we de scheids inderdaad mee. De 1-0 mocht niet vallen. Was geen ingooi voor Galatasaray. Daarnaast heb ik de rode kaart voor Donk gemist. Heb zijn 'elleboogstoot' opgezocht maar niet gevonden. Ten slotte was ik niet zeker omtrent Diagne's offside positie. Het leek me geen buitenspel maar zal het na vanavond's samenvatting beter weten.

Galatasaray had hoe dan ook gewonnen. We waren gewoon stukken beter. Na de drie derby's die we tegenhadden hebben we uiteindelijk 1 mee.

Heerlijk dit zeg, geen moment het gevoel gehad dat we gingen verliezen vandaag, scheids floot ook goed, heeft Besiktas toch een pak slaag bespaard, niet zeuren over de var aub als we die niet hadden kwamen jullie er slechter uit, wat is BJK toch achteruit gegaan vergeleken met 2 jaar geleden, deze overwinning voelt extra lekker omdat Fb supporters BJk aan het aanmoedigen was ( bedoel ik voornamelijk mijn eigen vrienden mee) gefeliciteerd kleurgenoten! Ik ga heerlijk de ramadan in morgen.

5 mei 2019 om 20:33

Bovenstaande is een andere GS fan die de wedstrijd niet heeft gezien. De scheidsrechter heeft BJK zo erg geholpen kil! Door hem werd het geen 99-0! Wij zijn Barca jongen dacht nooit dat we zouden verliezen.

5 mei 2019 om 20:40

Besiktas-7, wedstrijd niet gezien? We hebben jullie gedomineerd geen moment in gevaar geweest, ik geef ook aan dat BJK blij moet zijn dat er een VAR is, anders was het 4-0 en mocht dit ook in de geschiedenisboeken geschreven worden.

5 mei 2019 om 20:56

Gefeliciteerd bro. Ik had al geen hoge verwachtingen van de wedstrijd, dus ik zit er niet mee. Terim gaat het toch weer flikken, 8 kampioenschappen in 9 seizoenen.

5 mei 2019 om 21:15

Thanks bro, vind het oprecht jammer dat BjK zo afgezakt is, snap niet hoe je in 2 jaar zo ver afzakt....

ik wil hierbij senol gunes bedanken. met necip beginnen terwyl hy x wedstryde niet speelt en dorukhan op cam lol. GALA was gewoon te sterk, betere spelers meer de intentie om te winnen. er is maar 1 koning in turkije en dat zyn wy. de rest zyn pionnen.

5 mei 2019 om 20:19

On-topic: Erg spannend bovenin nu in Turkije. Ben benieuwd wanneer Fenerbahce weer gaat aanhaken.

Wat een speler is bulent yildirim. Het verbaast me dat hij niet de 3-0 heeft gemaakt. Hij was zo overduidelijk man of the match. Ik wou dat wij hem konden transfereren.

Elleboog van luyindama tegen atiba en donk die burak schopt in het gezicht!

En de slechtste op het veld was senol gunes die begint met caner en necip. Kagawa of necip? Adriano of caner? Ik weet voor wie ik zou kiezen.

5 mei 2019 om 20:31

Als je dat van Donk ziet als een 'schop' dan heb ik echt met je te doen.

5 mei 2019 om 20:32

Dus met je voeten slaan is geen schop, dan moet jij de definitie van schoppen opzoeken.

5 mei 2019 om 20:38

Je gelooft oprecht dat er daar enige vorm van intentie was?

5 mei 2019 om 20:40

Maakt dat iets uit? Het is gevaarlijk spel en de bal was niet meer in de buurt. Lens krijg geel voor een overtreding in deze wedstrijd omdat hij botste tegen marcao terwijl hij hem niet zag. Het was zijn intentie niet om te botsen, maar dat maakt niet uit! Als die principe wordt toegepast op lens. Waarom dan niet op op donk? Dat toont hoe partijdig de scheidsrechter was!

5 mei 2019 om 20:50

Heb nergens gezegd dat Lens geel moest krijgen. Enkele gele kaarten voor Besiktas waren dubieus.

Daarnaast: bij gevaarlijk spel raak je de tegenstander niet. Dus dat heeft niets met deze spelfase te maken. Want Donk raakt Burak.

Ten slotte: ja, intentie is echt wel een belangrijke factor. Zeker bij Donk's fase.

Galatasaray gewonnen, maar wat een bagger scheidsrechter. 2e helft duidelijk goedmaken voor besiktas, maarja drie punten binnen

Ik heb de tweede helft gezien en ik moet eerlijk zeggen wat een trieste niveau, man man man. Spelers die het niveau niet aankunnen, spelers die allang op pensioen moesten gaan,... Met zo een mentaliteit zal het Turkse voetbal de komende 10/20 jaar niets bereiken. Zowel nationaal als internationaal is het niet om aan te zien. Dat deze twee ploegen dan titelkandidaten moeten voorstellen, zegt al genoeg.

5 mei 2019 om 20:34

Mijnheer kijkt 1 wedstrijd naar de Turkse competitie en heeft onmiddellijk een mening klaar. Leuk. Besiktas en Galatasaray hebben het de voorbije jaren goed gedaan in Europa. Daarnaast verjongt Galatasaray zijn ploeg sterk, maar bon.

5 mei 2019 om 20:46

Mijnheer denkt dat ik 1 wedstrijd kijk in de Turkse competitie en heeft onmiddelijk een mening klaar. Jammer. Je gaat me niet zeggen dat het spel op iets trok. Kijk maar naar een Ajax, wat voor voetbal zij altijd op tafel willen leggen. Het gaat niet altijd om de uitvoering, maar de intentie moet wel kloppen. Maar ik snap dat je middelmaat gewend bent geraakt.

5 mei 2019 om 20:55

Twee wedstrijden dan. Btw, derby's trekken al jaren op niets in de Turkse competitie. Daar wordt nooit mooi voetbal gespeeld. Ik kan je echt oprechten fases tonen in andere wedstrijden waar Galatasaray echt heel mooi voetbal speelt.

En Ajax is het toppunt van mooi voetbal. Daar kan je geen enkele Turkse club mee vergelijken. Enkel City en Barca spelen dergelijk voetbal. En dan nog.

Maar toch staat Turkije boven Nederland in de uefa-ranking. Nederland is al jaren zelfs geen middelmaat meer. Ajax 18-19 uitzondering op de regel naruurlijk.

5 mei 2019 om 21:29

Maak daar maar drie van. Tuurlijk gaat GS van tijd en wijle mooi voetbal spelen. Maar of dit op een constante basis gebeurd? Derby's moeten toch het reclame zijn voor de Turkse competitie. Als je mensen zoals mij hebt die vier wedstrijden per jaar bekijken, dan moet je die kijkers toch proberen aan te trekken door middel van goed voetbal.

Volgens mij zijn de voetballers bij Ajax, City en Barca mensen? Natuurlijk valt dat te betwijfelen bij die ene uit Catalonië. Je kan op zijn minst proberen dat spel na te bootsen. Beter trekken ze miljoenen uit om de basis te leggen ipv gepensioneerden steeds weer naar Turkije te halen.

Niet lang meer, Nederland heeft weer veel toppers ter beschikking en er zitten veel talenten nog aan te komen. Hopelijk zullen er Turken in het buitenland doorbreken. Kunnen we nog enigzins trots zijn op hun.

5 mei 2019 om 22:32

Luyindama 25, Marcao 21, Diagne 27 en Tasdemir 23 zijn drie voetballers die we in de winter gehaald hebben. Dat is misschien volgens Nederland-standaarden oud maar voor ons zijn die gewoon jong. Ozan Kabak en Yunus Akgun hebben als 18-jarigen ook genoeg de kans gekregen bij de club. We zijn er nog niet maar Galatasaray probeert echt te verjongen. Eindelijk.


En waarschijnlijk een probleem bij mij, maar had mijn reactie aangepast. Had erbij gezet dat Nederland in de komende jaren het veel beter zal doen in clubverband. Daarover zijn we het dus eens.

Ten slotte: tja, derby's zouden inderdaad toonbeeld moeten zijn voor Turks voetbal maar dat is het jaren al niet. Zoveel randzaken die er altijd meespelen.

Zoals het hier vaak vernoemd word speelt de scheidsrechter weer een crutiale rol maar besiktas was ook gewoon zwak vandaag . Tis wat het is, ben nog altijd trots op besiktas. Onlangs zoveel tegenvallers nog altijd de ploeg die al jaren het beste voetbal in turkije speelt.

Ik ben vergeten hoe ik een wedstrijd moet analyseren. Ik begin meestal met een slechte grap of een metafoor, maar ik mis wedstrijdritme @voetbalzone. Je kunt geen topics meer plaatsen, maar dat is de makkelijke oplossing. Waarom zoeken jullie niet naar manieren om meer Turkse leden te trekken ?

Man wat hou ik van onze club. Nee. Zo ga ik niet beginnen. Potlood omdraaien en uitgummen. Ik ga het nog een keer proberen: Wij ! Zijn ! Galatasaray ! Nahhh, iets teveel Ajax. Bel handa, niet Apeldoorn. Laat maar zitten jongens, gaat hem niet worden vandaag.

We hebben gevochten en gestreden als leeuwen. Dit is Galatasaray. Dit zit in onze Dna, als er een kampioenschap in het zicht is, dan komen er krachten vrij. Het publiek volledig in het rood. Fatih Terim, die ik op die rode Angry Bird vind lijken, wat een persoonlijkheid man. Absoluut de grootste voetbal persoon die het Turkse voetbal heeft gekend. Marcao en Luyindama jeetje, wat een klasbakken. Ze lieten Burak lijken op Serdar Gurler. Slechte voorbeeld trouwens, die gozer heeft een mooie goal gemaakt vandaag tegen Antalyaspor.

Wat zeggen jullie jongens, #22 uploading ?

5 mei 2019 om 21:47

Als je ziet hoe mensen in Turkse topics soms praten snap ik Voetbalzone best. Het scheelt ze wat moderator werk. Bizar taalgebruik onder dit artikel.

Voetbalzone is sowieso aan het verminderen als het gaat om algemene internationale berichtgeving. Neem bijvoorbeeld Arsenal. Voorheen kwamen daar veel berichten over. Nu alleen wedstrijdverslagen en soms wordt live-meepraten ook geskipt. Over Rusland zie je ook niks meer.

5 mei 2019 om 22:48

Volgens mij praten we gewoon heel goed en volwassen. Er is hier een trouwe achterban dat al langer dan tien jaar comment. In elke topic kom je wel iemand tegen die iets te vaak naar Boef heeft geluisterd.

5 mei 2019 om 22:45

Kijk eigenlijk toevallig op VZ en zie dit topic staan. Toeval of vanwege dat het een derby is? Persoonlijk vind ik het schandalig dat er niet standaard meer topics uit het Turkse voetbal staan. Maar goed, de knikkers zijn binnen en idd numero 22 staat er aan te komen. Btw mooie woorden weer van je ondanks je zelfkritiek!

5 mei 2019 om 22:55

Ja, met twee kinderen die om je heen springen ben je minder creatief. Vz is een bedrijf. Ze zijn ons helaas niks schuldig. Als een 28ste topic over Ajax meer views trekt, dan gaan ze daarvoor. Helaas. Vond hier reageren altijd wel leuk.

Woest op de arbitrage? Huilen voor een uitbal moeten we aan onze rivalen overlaten, daaraan mee doen is zielig. Bij beide doelpunten staat onze ploeg te slapen, de organisatie is ver te zoeken. Je zit in de titelstrijd, het is week 31, je speelt een derby tegen de nummer 2 maar de spelers zijn niet geconcentreerd. Dat de arbiter de uitbal in jouw nadeel geeft, betekent niet dat je maar stil moet staan, dit is niet de mannequin-challenge. Ze mogen Karius bedanken dat het na een uur spelen niet 3 of 4-0 stond.

Een middenveld met 3 controleurs. Ze rennen, leuk en aardig, maar wie gaat de eindpass geven? Buiten de eerste 15 minuten hebben we letterlijk niks laten zien de eerste helft, in de tweede helft beginnen we pas na de 2-0 te voetballen. Je kan het dus wel, maar je kiest er voor om het niet te doen. Dan moet je niet gaan zeuren achteraf. De kaarten voor Lens, Caner en Vida sloegen overigens totaal nergens op. Dit is blijkbaar het laatste seizoen van Bulent Yildirim als arbiter, beter laat dan nooit zou ik maar zeggen. Titelstrijd is over voor ons, maar de strijd om de tweede plek nog niet. Ik denk dat Basaksehir nog heel wat punten gaat laten liggen in de laatste 3 weken, dus daar moeten we van profiteren. De kampioen is bekend voor mij.

5 mei 2019 om 20:30

Dat middenveld met drie controleurs heeft jullie wel 6 uit 6 gebracht. Burak Yilmaz heeft jullie matige spel gecamoufleerd. Zij het niet dat jullie daardoor wel 5 spelers in het elftal van het jaar hebben gekregen. Wel jammer van je provocatie in je eerste zin. Maar goed, emoties zullen we maar zeggen.

5 mei 2019 om 20:38

Meer geluk dan wijsheidAls jij een Necip verkiest in zo n wedstrijd waarbij je de tegenstander op je eigen helft laat spelen, dan weet je dat je de deksel op de neus krijgt. Dat Senol een tactisch onbenul is dat weten we maar dat hij zulke domme beslissingen kan nemen, tijdens zo n fase van het seizoen, laat alleen maar zien dat hij gewoon een einzelganger is.

5 mei 2019 om 20:39

Die 6 uit 6 kwam niet met Necip-Dorukhan-Atiba op het middenveld. In 4 van die 6 wedstrijden begonnen we met Kagawa of Ljajic op 10, thuis tegen Basaksehir begon het pas te lopen toen Medel geblesseerd raakte en Kagawa er in kwam. En uit tegen Rize gaven we ondanks 3 controleurs heel veel kansen weg, maar Rize was niet effectief in de afronding en wij waren die dag juist dodelijk voorin. Dat het spel niet zo goed is roep ik al weken overigens, we hebben het geluk mee gehad en zoals je al zegt, Burak heeft een groot deel gecamoufleerd.

Provocatie? Het is toch waar dat de voorzitter en trainer van de club GS maandenlang zaten te zeuren omdat een uitbal in hun nadeel werd gegeven tijdens de derby tegen Fener? Het is toch ook waar dat Aykut Kocaman vorig seizoen zat te klagen over een niet gegeven uitbal die helemaal geen invloed had op de score? Ik vond het gewoon zielig en ik hoop niet dat wij daar aan mee gaan doen. Als het echt emoties waren, zou mijn eerste reactie er heel anders uitzien, dat kan ik je verzekeren.

5 mei 2019 om 20:56

@arnavut1

Terim had ook een geschenk gegeven met zn Donk - Fernando middenveld aan jullie, beiden trainers hadden gefaald imo, wedstrijd der armen.

5 mei 2019 om 20:30

Dat middenveld met drie controleurs heeft jullie wel 6 uit 6 gebracht. Burak Yilmaz heeft jullie matige spel gecamoufleerd. Zij het niet dat jullie daardoor wel 5 spelers in het elftal van het jaar hebben gekregen. Wel jammer van je provocatie in je eerste zin. Maar goed, emoties zullen we maar zeggen.

Eerste goal had niet mogen tellen, Galatasaray had ook een rode kaart moeten krijgen voor die elleboogstoot van Donk. Voor de rest was Galatasaray sowieso de bovenliggende partij, ondanks dat de scheids ze meezat. Senol Gunes mag zich echt diep schamen, een team dat al 13 wedstrijden op rij niet verliest veranderen voor de wedstrijd van het jaar. Had wel wat meer verwachtingen als neutrale supporter van de wedstrijd, beetje zonde. Galatasaray kampioen, dat gaat niet meer mis.

Wel jammer dat Gala met geen enkele Turk aantrad.... Is dat het hele seizoen al enigszins zo...?

5 mei 2019 om 20:32

Soms Emre Tasdemir of Omer Bayram als linksback of Emre Akbaba op het middenveld. Maar eigenlijk zijn die geen basisspeler. Jeugdspeler Ozan Kabak was een basisspeler maar die werd verkocht in de winter.

Het is duidelijk geworden wie er kampioen moet worden gelukkig is alleen galatasaray zo eerloos om hier trots op te zijn

5 mei 2019 om 20:48

Zo gaat het elk seizoen in de laatste weken. En dan elke keer zeggen in mei zijn we kampioen. Ja als je altijd in de laatste weken van het seizoen zo wordt geholpen word je in mei wel kampioen ja.

6 mei 2019 om 14:06

Ik verbaas me soms echt hoe erg een nederlaag mensen zo erg beïnvloed. Zeer kinderachtig en een erg zwakke eigenschap om niet tegen je verlies te kunnen over zelfs een voetbalwedstrijd. Waarschijnlijk ga jij wel nog huilen tot de volgende ontmoeting.

Bulent yildirim, beter te beginnen met bulent ersoy. Man man hoe kan je een wedstrijd zo hard verneuken. Heel jammer dat we op deze manier winnen. Gefeliciteerd mede gs supporters en veel succes om de 2e plaats bjk fans.

Word beslist welke teams er spelen als er eentje is zoals Besiktas dan doen de scheidsrechters veel om Besiktas niet te laten winnen en als het een ploeg is zoals Galata, Fener dan doen ze alles om hen te laten winnen.

@themagician Gast, ik weet niet naar welk duel jij hebt gekeken, maar het was iig geen gs-bjk. Met je ‘we waren stukken beter’. Oprecht dom van bjk, of een fout(en)van de scheids, het had niet mogen gebeuren. En ik vraag me af of jullie hadden gewonnen, zonder die 2 doelpunten, met het spel dat stukken beter was dan die van bjk. Het is gewoonwrg lachwekkend, dat dit gs weer kanpioen gaat worden. Ik ga er toch bijna in geloven dat TFF hier een rol in speelt. Maar goed lekker focussen op fener, aankomend jaar zijn WIJ kampioen haha.

5 mei 2019 om 21:02

Juist. Als Galatasaray die twee doelpunten niet had gescoord, waren we inderdaad niet gewonnen. Dan was het namelijk 0-0. Goed zo!

Maar zal niet trollen. Gala heeft overduidelijk de scheids meegehad. Maar die hebben we ook al tegengehad. Om dan ons te viseren en te zeggen dat we 'geen eer' hebben. Vind ik te ver gaan.

5 mei 2019 om 21:08

Nice, corrigeren en niet ingaan op wat er wordt gezegd, true magician jij. Bovendien snap ik je niet echt maar goed, als jij trots bent op dit gs ben ik het ook vriend.

5 mei 2019 om 21:16

Niets te corrigeren. Iedereen die objectief naar de match kijkt ziet 1 dat wij stukken beter waren en 2 wij de scheids meehadden.

En ik ben zeker trots op dit Galatasaray. Net zoals jullie trots waren in jullie thuiswedstrijd. Dan was het waarschijnlijk wel verdiend zeker. Al die penaltyfases. Leuk.

5 mei 2019 om 21:56

TheMagican kijk ik snap dat als je zegt wij zijn vaak benadeeld en nu zit het mee. Maar laten we eerlijk zijn hierdooor is Besiktas van de titel geslagen en hoe ga je zoiets rechtzetten? Weet je wel hoeveel geld je krijgt als je 1e wordt wat nou als drze scheids dat vandaag heeft verkloot? En k denk oprecht dat die het bewust heeft gedaan

5 mei 2019 om 22:38

Je hebt het zelf al gezegd maar de hoofdverantwoordelijke vandaag was Senol hoca en niemand anders. Besiktas was echt slecht en dat was aan hem te danken. Jullie konden veel beter.

Maar inderdaad. Het is jammer dat het op zo'n manier gebeurt. Maar ik zou er echt niets achter zoeken. Anders kan ik Gala tegen Fener niet verklaren als je kijkt naar de scheidsrechterlijke beslissingen. De tff helpt ons zeker niet.

Ik had hoge verwachtingen over deze wedstrijd. We zijn in vorm winnen week in week uit en zijn voor het eerst dit seizoen zo dichtbij voor de titel. Net als vorig seizoen beslissende wedstrijd tegen GS. Toen speelden we een ongelovelijk slechte wedstrijd maar daarvoor geef ik enkel en alleen tff de schuld met alles wat er gebeurde tegen FB.

Dit was het moment MAAR dan komt onze trainer met een abnormale beslissing door met necip, caner en lens te beginnen. Lens kan ik nog enigzins begrijpen, maar met name Necip? Ik zei get al eerder wanneer heeft hij voor het laatst gespeeld? Wie de fock is necip dat hij zoveel krediet heeft. Dus hierbij mijn 1e schuldige = Senol Gunes

En nu mijn 2e schuldige tadaa de 12e man van GS (was zn shirt vergeten aan te trekken). Er is geen mens op aarde die mij de 1e goal van GS kan goedkeuren. Waarom hebben we amper VAR beelden gezien en krijgen we die nog steeds niet te zien? Waarom geef je voor elke charge van bjk een gele kaart en kan me vooral een verse elleboog van luyindama ofzo herinneren is niet eens een kaart?

En dan nog even over Fatih Terim en t bestuur van GS. Kijk mogen de beste kampioen worden maar week in week uit lopen huilen over de scheids en dan vandaag niet eens 1 ding iver de scheids zeggen? Dat is precies de reden wrm ik zn hekel aan GS en vooral Terim heb. Ook hier hoor ik geen 1 GS supporter over het 1e doelpunt. Weer heeft tff het goed gedaan weer hebben ze ons KO weten te slaan. Zoals Quaresma al zei, ik hoop dat ooit dingen in Turkije gaan veranderen. Wil je beetje succes? Loop gwn te huilen tegen tff en je krijgt het voor elkaar. Kan me geen 1 wedstrijd herinneren dat de scheids ons mee heeft gezetn dit seizoen

5 mei 2019 om 22:58

VAR laten ze niet meer zien, dat is ook in de champions league. Pas als de beslissing is genomen laten ze het zien. Vind het ook raar idd

Ik had hoge verwachtingen over deze wedstrijd. We zijn in vorm winnen week in week uit en zijn voor het eerst dit seizoen zo dichtbij voor de titel. Net als vorig seizoen beslissende wedstrijd tegen GS. Toen speelden we een ongelovelijk slechte wedstrijd maar daarvoor geef ik enkel en alleen tff de schuld met alles wat er gebeurde tegen FB.

Dit was het moment MAAR dan komt onze trainer met een abnormale beslissing door met necip, caner en lens te beginnen. Lens kan ik nog enigzins begrijpen, maar met name Necip? Ik zei get al eerder wanneer heeft hij voor het laatst gespeeld? Wie de fock is necip dat hij zoveel krediet heeft. Dus hierbij mijn 1e schuldige = Senol Gunes

En nu mijn 2e schuldige tadaa de 12e man van GS (was zn shirt vergeten aan te trekken). Er is geen mens op aarde die mij de 1e goal van GS kan goedkeuren. Waarom hebben we amper VAR beelden gezien en krijgen we die nog steeds niet te zien? Waarom geef je voor elke charge van bjk een gele kaart en kan me vooral een verse elleboog van luyindama ofzo herinneren is niet eens een kaart?

En dan nog even over Fatih Terim en t bestuur van GS. Kijk mogen de beste kampioen worden maar week in week uit lopen huilen over de scheids en dan vandaag niet eens 1 ding iver de scheids zeggen? Dat is precies de reden wrm ik zn hekel aan GS en vooral Terim heb. Ook hier hoor ik geen 1 GS supporter over het 1e doelpunt. Weer heeft tff het goed gedaan weer hebben ze ons KO weten te slaan. Zoals Quaresma al zei, ik hoop dat ooit dingen in Turkije gaan veranderen. Wil je beetje succes? Loop gwn te huilen tegen tff en je krijgt het voor elkaar. Kan me geen 1 wedstrijd herinneren dat de scheids ons mee heeft gezetn dit seizoen

Ga nou niet allemaal de scheids de schuld geven want Senol begint met Caner en Necip.. dude, wat gaat er rond in zijn kop voor zo'n belangrijke wedstrijd ?! Besiktas was echt 3x niks. Verder kan je de scheids die inworp ook niet kwalijk nemen, die kan ook niet alles zien. Die strafschop was met de VAR ongeldig gemaakt maar een inworp kan je niet wijzigen toch ? Verder was het niet een hele mooie wedstrijd ofzo, gelukkig wint Galatasaray.

Man man man, wat liep Senol Gunes te kutten zeg haha. Beste man heeft teveel zijn tactiek aangepast. Maar aan de andere kant logisch, GS met titelaspiraties is even gevaarlijk als een leeuw zoekend naar avondmaal....

6 mei 2019 om 13:46

GS met titelaspiraties liet vorige week toch 2 punten liggen in Konya met 0 schoten op doel, of heb ik me dat verbeeld?

Abi geen touw aan vast te knopen aan onze Gala. Ik noem het maar een mix tussen de titel in eigen hand hebben en ‘t Terim-effect. Re re re, ra ra ra, Galatasaray Galatasaray, Cimbom bom!

Heerlijke terechte overwinning..!

Over arbitrage zeg ik niks want Fikret Orman zei 'Scheidsrechters? Dat zijn ook mensen zij kunnen ook fouten maken'

22 is uploading kleurgenoten..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren