Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal lijkt Champions League-voetbal wederom te kunnen vergeten

Laatste update:

Arsenal komt ook komend seizoen zo goed als zeker niet in de Champions League uit. Het team van Unai Emery kwam zondag in eigen huis niet langs Brighton & Hove Albion en heeft, met nog een speeldag te gaan, drie punten minder dan stadsgenoot Tottenham Hotspur: 1-1. Het verschil in doelsaldo is in het voordeel van de nummer vier: + 28 om + 20. Chelsea kan door de remise van Arsenal niet lager dan de vierde plek eindigen. Brighton had zich al verzekerd van nog een jaar Premier League-voetbal.

Arsenal, dat al nu al vier Premier League-duels op rij niet heeft gewonnen, ging dankzij een rake strafschop van Pierre-Emerick Aubameyang, na negen minuten spelen, met een minimale voorsprong de rust in. Na een pass van Aubameyang streden zowel Nacho Monreal als Alireza Jahanbakhsh om de bal en ging de back naar de grond. De Gabonees verzilverde de door Anthony Taylor toegekende elfmetertrap: 1-0.

Arsenal had voor rust meer doelpunten kunnen maken. Een inzet van Henrikh Mkhitaryan eindigde echter op de paal en Lewis Dunk maakte met het hoofd een inzet van Alexandre Lacazette onschadelijk. Brighton, nog steeds zonder de geblesseerde Davy Pröpper, zag dat Arsenal in defensief opzicht niet al te veel vertrouwen uitstraalde, maar kwam niet verder dan een kopbal van Glenn Murray. Bernd Leno hield zijn ploeg op de been.

Na een uur spelen kwam Brighton op gelijke hoogte. De bezoekers braken uit na een slechte pass van Mkhitaryan, waarna Granit Xhaka iets te handtastelijk was jegens Solly March en Taylor wederom naar de stip wees. Murray faalde niet oog in oog met Leno: 1-1. Arsenal verhoogde de druk in het restant van het duel, maar mede dankzij enkele goede reddingen van Mathew Ryan bleef het 1-1. Pascal Gross miste aan de andere kant van het veld echter ook een grote kans. Jurgen Locadia bleef negentig minuten op de bank.

Denk jij dat Arsenal als vierde gaat eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helemaal klaar met dit kansloze zootje bij Arsenal. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel dramatische spelers je club binnen te halen? Als Kroenke de komende zomer de portemonnee niet trekt zal Arsenal ingehaald worden door Wolves, Leicester, West Ham en Everton. Heb nog niet eerder zo weinig vertrouwen in Arsenal gehad voorafgaand aan elke wedstrijd. Verkoop het meerendeel van de spelers en geef 200 tot 300 mio uit aan een nieuw team, anders wordt volgend seizoen weer net zo'n verschrikking.

Leno: Houden
Martinez: Verkopen
Cech: Gaat al weg

Bellerin: Houden
Lichtsteiner: Weg
Kolasinac: Verkopen
Monreal: Verkopen
Amn: Houden
Jenkinson: Verkopen

Mustafi: Verkopen
Koscielny: Verkopen
Sokratis: In principe houden als wisselspeler, maar als hij verkocht wordt geen probleem
Holding: Houden

Xhaka: Verkopen
Torreira: Houden
Guendouzi: Houden
Özil: Verkopen
Iwobi: Verkopen
Mkhi: Verkopen
Elneny: Verkopen
Willock: Houden

Lacazette: Bidden naar alle goden dat hij blijft. Veel te goed voor de idioten om zich heen.
Aubameyang: Mag bij een goed bod weg.
Nelson: Houden
Emile Smith-Rowe: Houden

5 mei 2019 om 19:30

😂😂😂 Je houdt niet veel over bro. Xhaka is gewoon decent net als Sokratis

5 mei 2019 om 19:32

Xhaka zou niet eens basis staan bij Everton of the Wolves.

5 mei 2019 om 19:33

Dat klopt. Vandaar dat er aankopen gedaan moeten worden. Xhaka zal je altijd punten blijven kosten. Dit is zijn beste seizoen tot dusver, waarin hij zowaar goede wedstrijden begon te spelen op een gegeven moment. Maar kijk dan maar weer eens wat hij vandaag doet. Een speler waar je nooit op kunt bouwen, want er zal altijd wel een wedstrijd voorbij komen dat hij weer zijn team in de steek laat. Dat geldt imo in mindere mate ook voor Sokratis. Pakt zo ontzettend veel domme kaarten, kan elke wedstrijd wel een tweede gele krijgen en ook zijn team in de steek laten. Arsenal heeft spelers nodig waarop ze kunnen bouwen.

5 mei 2019 om 19:34

@Thierryvane Dat is zijn punt. De selectie zit vol domme voetballers die niets kunnen. Het gros zou niet moeten spelen voor Arsenal.

5 mei 2019 om 19:50

Xhaka heeft sinds zijn komst een handvol goede wedstrijden gespeeld en heeft bovendien de club ontzettend veel puntverlies opgeleverd met zijn domme overtredingen en balverlies. Dit soort spelers hebben niks te zoeken bij de club.

5 mei 2019 om 20:32

Xhaka is zo onmetelijk traag in alles wat ie doet.

5 mei 2019 om 19:31

En wie kopen?

5 mei 2019 om 19:38

Als het aan mij ligt doen ze op zijn minst een poging om De Ligt te halen, die kennelijk fan van Arsenal is geweest. Biedt hem alles dat hij wil en betaal er 150mln voor als dat nodig is, dan heb je voor de komende jaren een captain in huis en in potentie de beste CB in de wereld. Al denk ik dat het niet realistisch is, breng in ieder geval een bod op hem uit.

In het rijtje niet volledig realistische targets: Alaba. Hernandez is gehaald als vervanger en heeft ook al in meerdere interviews aangegeven Arsenal fan te zijn. Kan zowel op Lb als Cb in een 3 mansverdediging en als deeplying playmaker (ipv Xhaka) spelen.

Daarnaast zou ik het graag aan de scouting overlaten, maar spelers als Wan-Bissaka, Chillwell, Manolas, Doucoure, Ndombele (even snel uit mijn hoofd) zie ik graag komen.

5 mei 2019 om 19:41

Weet je wat het leukste is aan zo’n lijstje met spelers. Dat Arsenal amper geld gaat investeren. Als je iets van deze selectie wil maken zal je veel moeten investeren en dat gaan ze niet doen!

5 mei 2019 om 19:48

Slim, De Ligt kopen voor 150m. Dan heb je een vervanger voor Sokratis. En die andere 20 spelers die je eruit wilt hebben? Wie haal je daarvoor? Of wacht, er is natuurlijk geen geld meer over want je hebt De Ligt gekocht. Je praat veel teveel uit je emotie, begrijpelijk maar het slaat echt werkelijk nergens op.

5 mei 2019 om 19:54

Waarom zou er maar 150mln te besteden zijn dan? Met de inkomsten van Arsenal met de nieuwe deals en de belachelijke seizoenskaartprijzen gecombineerd met het feit dat de afgelopen jaren minder actief is gehandeld op de transfermarkt dan promovendi zou moeten betekenen dat Arsenal dat prima uit zou moeten kunnen geven. Daarnaast ga ik ervan uit dat alle spelers ook niet gratis de deur uitgaan en er flink wat ruimte komt wat salarissen betreft vooral met grootverdieners die zouden vertrekken en Ramsey en Cech die ook van de wage bill gaan.

5 mei 2019 om 19:58

Reken daar maar niet op. Er is al jaren geld maar het word nooit uitgegeven.

5 mei 2019 om 20:34

Een ruben neves zou echt iets voor arsenal zijn en is sowieso nog te halen. Voor een ander groot team het doet...

5 mei 2019 om 20:36

Precies, dat duidt er dus op dat er nu extra veel geld is om eventueel uitgegeven te worden. Dit is de eerste zomer dat Kroenke 100% van de club onder zich heeft en een tijdperk met een nieuwe manager waarin het verschrikkelijk duidelijk is dat er versterkt moet worden om CL te halen en door te stoten om Arsenal nog winstgevender te maken (want daar is hij natuurlijk op uit)

5 mei 2019 om 19:37

Welke topspelers willen nog naar Arsenal, als ze definitief geen CL halen?

5 mei 2019 om 19:39

Daar heb je zeker een goed punt. Vandaar dat de top 4 dit jaar ook zo belangrijk was. Nu is het alles op alles zetten om de EL te winnen, anders kun je nog zoveel inkomsten hebben met de nieuwe Adidas en Emirates deals maar heb je er inderdaad helemaal niks aan.

5 mei 2019 om 19:49

Lacazette kwam ook gewoon zonder CL net als Sokratis, Auba en Torreira.

5 mei 2019 om 20:08

Lacazette is dan ook geen absolute topper waar buiten Newcastle en West Ham geen concurrentie voor bestond. Of je moet Atletico meetellen dat hem wou halen als vervanger van Gameiro om als doublure voor Griezmann te fungeren.

Aubameyang was wanhopig om te vertrekken en Arsenal was de enige club dat veel wou neerleggen. Ook geen concurrentie voor.

Sokratis bleek een lachwekkende aankoop te zijn. Ook niks indrukwekkends aan. Matige speler.

Torreira is geen voorbeeld van een grote speler die je haalt vanwege CL-status, maar eentje van goed scoutwerk. Normaliter is dat een risico om een speler van Sampdoria te halen met het idee dat hij jou CL moet brengen. Met alle respect voor Samp. Hebben meerdere spelers die basis bij ons zouden staan. Dus ze mogen daar vaker scouten.

5 mei 2019 om 20:44

Sokratis en torreira komen juist omdat er geen cl is behaald.. Wat een middelmaat

5 mei 2019 om 19:39

Dan moet je inderdaad nog hopen dat ze willen blijven. Geen CL maakt het moeilijk om spelers zoals Lacazette te houden. Ook toppers aantrekken zal moeilijker worden.

5 mei 2019 om 19:40

Heel Arsenal op Leno en Lacazette na is decent. Dat is een beetje het probleem.

5 mei 2019 om 20:15

Met Kroenke zal er helemaal niets veranderen vrees ik. Doodzonde dat het Usmanov niet gelukt is om grootaandeelhouder te worden.

5 mei 2019 om 21:51

Gast, Auba mist veel kansen maat hij staat in de top 4 van topscoorderlijst!

5 mei 2019 om 23:35

Eigenlijk moet Arsenal gewoon weer van de grond af aan gaan beginnen. Er zullen een stuk of 5 aankopen gedaan moeten worden om het allemaal weer een beetje op de rails te krijgen. Mij kijken de volgende spelers goede aankopen: allereerst een nieuwe centrale verdediger. Daar begint het eigenlijk allemaal. We zagen bij Liverpool wat voor verschil een goede centrale verdediger kan maken. De Ligt zou ideaal zijn vanwege zijn leeftijd en kwaliteiten. Zijn leiderskwaliteiten zouden ook goed gebruikt kunnen worden bij Arsenal. Ook moet er een nieuwe linksback gehaald worden. Tierney van Celitic zou denk ik erg goed staan. Voor het middenveld moet er een fysieke kracht gehaald worden. Ndombele is zo'n iemand. Hij zou samen met Torreira een geweldig defensief blok kunnen vormen. James zou een heerlijke 10 zijn voor Arsenal en voor een redelijke prijs op te halen. Sancho en Reiss Nelson op de vleugels zou dodelijk zijn. Sterren als Aubameyang en Özil mogen wat mij betreft naar China voor een goed bedrag. Dus in de verdediging: *Tierney - Holding - De Ligt - Bellerin* Op het middenveld: *Ndombele - Torreira - James* In de aanval: *Reiss Nelson - Lacazette - Sancho* op de bank: spelers als Xhaka, Guendouzi, Emile Smith-Rowe, Kolasinac, Amn en Willock. Lekker veel jeugd laten doorstromen dus en iedere transferperiode weer wat talenten opkopen. Indien Tuchel ontslagen gaat worden bij PSG zou ik hem aanstellen, aangezien hij goed met talenten kan werken. Emery vind ik persoonlijk te laf.

5 mei 2019 om 23:43

Ik ben het volledig met je eens -The Maestro-.

Enig puntje is wel het middenveld. Persoonlijk denk ik dat Maitland-Niles daar echt kan excelleren als blok samen met Torreira. Guendouzi heeft Arsenal daarnaast ook nog die erg goed is. Persoonlijk denk ik dat Ndombele niet per se nodig is, maar een linksback, vleugelaanvaller, centrale verdediger en een nummer 10 zou dit Arsenal echt enorm beter maken.

6 mei 2019 om 10:27

Ben het grotendeels met je eens. Toch zou ik onkruid als Xhaka in ieder geval uit de club willen hebben. Ndombele zou mijns inziens ook een heel goed blok kunnen vormen met Torreira of haal anders Doucoure, want die is sowieso haalbaar. Ik denk dat Sancho niet haalbaar is, zeker zonder CL, maar dat is inderdaad wel het type speler dan je nodig hebt. Ik zou daarnaast ook heel graag een backup voor Bellerin zien komen, daarom pleit ik voor Wan Bissaka.

Als deze spelers gehaald kunnen worden en er in ieder geval een poging voor De Ligt en Alaba en wat mij betreft doe je ook een bod op Sané of iets dergelijks (met de garantie op een basisplaats), dan zou Kroenke zich eens kunnen bewijzen deze zomer.

6 mei 2019 om 16:52

Precies. Al is Wan Bissaka dan wel weer te goed voor de bank. Alaba en De Ligt gaan wel heel moeilijk worden.

Arsenal en Man utd moeten zich wel echt diep schamen vandaag. Als je echt ten koste van alles wil winnen dan win je vandaag gewoon. Dit is gewoon een kwestie van mentaliteit.

5 mei 2019 om 19:28

Dit is ook een kwestie van kwaliteit. Kijk eens naar de basis. Voorin heb je Lacazette en Auba. Auba heeft dit seizoen minimaal 20 100% kansen gemist. Vandaag was het weer raak. Zijn combinatiespel was niet om aan te gluren. Op het middenveld. Özil was aan het oefenen voor de wandelvierdaagse. Xhaka handelt non-stop te traag en Torreira. Tja Torreira, die doet sinds de eerste seizoenshelft al niks meer.

Defensief is het niet om aan te gluren. Geen enkele verdediger die op het veld stond haalde een acceptabel niveau. Vergelijk alleen al met de top 6. Arsenal heeft een waardeloze defensie. Het materiaal is er ook niet. Je hebt letterlijk hooguit 3 a 4 spelers die in je basis mogen staan als je de CL wil halen.

5 mei 2019 om 19:33

Maar al die spelers die jij nu opnoemt zijn toch nog steeds beter als wat Brighton heeft...ook al is het dan geen CL-elftal, deze wedstrijd moet Arsenal gewoon eenvoudig over de streep trekken?

5 mei 2019 om 19:50

Qua verdediging denk ik nieteens dat je gelijk hebt, hoe beschamend dat ook is. Dunk en Duffy zouden allebei een verbetering zijn van wat er centraal achterin bij Arsenal rondloopt.

5 mei 2019 om 19:29

en een kwestie van een keer een hele zomer fors investeren, echt ebschamend dit man elk jaar weer

Werkelijk waar beschamend. Arsenal-onwaardig. Twee spelers in dit team die het weer prima deden zoals nagenoeg altijd.
Alleen Leno en Lacazette kunnen het niveau aan momenteel. Het is niet in aan te gluren.
Laatste 4 wedstrijden maar 1 punt. CL plaatsing lag voor het grijpen en dat is compleet weg.

Het bestuur van Arsenal moet zichzelf even achter de oren krabben. In de zomer niet investeren is volledig de aansluiting met de top vier verliezen.
Ik verwacht dat ze wederom naïef niks gaan doen. Over 2 jaar is Arsenal een team op het niveau van Everton. Klaar.

6 mei 2019 om 00:32

Everton eindigt volgend seizoen boven Arsenal denk ik

Europa league winnen is de enige weg ook gelijk de zwaarste. Ik ben benieuwd wat het ons brengt. Het doet mij wel zeer hoe Arsenal speelt de laatste wedstrijden in de BPL.

5 mei 2019 om 19:29

Finale plek is genoeg.

5 mei 2019 om 19:32

Volgens mij niet. Maar ik zou het wel leuk vinden Haha. Kan je dat toelichten hoe de regels in elkaar zitten?

5 mei 2019 om 19:34

Als Chelsea en Arsenal finale halen dan zit Arsenal in de CL. Omdat Chelsea zeker is van een CL plek en als zij dan de EL winnen de plek doorschuift naar nummer 5, Arsenal. Wint Arsenal de EL dan is het ook zeker van CL.

5 mei 2019 om 19:39

Zo zit het niet in elkaar...

5 mei 2019 om 19:42

Finaleplaats is geen garantie,als Chelsea wint gaat ticket niet naar nr 5

5 mei 2019 om 19:47

Ticket gaat naar de eerstvolgende land/competitie op de UEFA Coëfficiëntenlijst.

5 mei 2019 om 20:09

En welk land is dat?

5 mei 2019 om 20:29

De nummer 3 van Frankrijk mag dan direct naar groepsfase Champions League en hoeft geen 3e voorronde CL te spelen.

5 mei 2019 om 20:33

In dit geval zou dat Olympique Lyonnais zijn!

5 mei 2019 om 20:58

Saint-Etienne staat momenteel gewoon nog boven Lyon hoor. Zij zouden dus CL in gaan.

5 mei 2019 om 21:47

Lyon staat 3e op het moment

Bedankt Arsenal, nu zijn we officieel geplaatst voor de CL. Denk dat Arsenal zich nog wel gaat plaatsen door de EL te winnen.

5 mei 2019 om 19:30

Denk je dat deze zwakzinnige chokers dat kunnen? Nee. Als ze in de finale komen mist Auba eerst even wat 100% kansen. Daarna blundert Mustafi twee keer en je verliest gewoon. Zelfs toen Arsenal in financiële zware tijden zat on Wenger heb ik het niet zo erg gevonden als nu. Xhaka en Mustafi hebben samen 80 miljoen gekost...

5 mei 2019 om 19:38

Ja dat denk ik. Zoals ik de afgelopen dagen al heb gezegd ik denk dat Arsenal zijn krachten spaart voor de EL. In de El is het gewoon een andere ploeg. Staan al met een been in de finale en Eintracht en Chelsea moeten ook wel te doen zijn.

5 mei 2019 om 19:45

Mwah. Dit is gewoon Chelsea in de underdog positie zetten terwijl daar 0,0 reden voor is.

5 mei 2019 om 19:57

0,0 reden? Chelsea doet het niet bepaald beter dan Arsenal, het enige verschil is dat Chelsea een wereldtopper heeft als Hazard. Laatste onderlinge wedstrijd is Chelsea ook helemaal weggespeeld. Dus is Arsenal favoriet i.m.o. durf daar mn rechterarm op te vergokken.

5 mei 2019 om 20:15

Dan zou ik niet naar een casino gaan als ik jou was. Chelsea heeft een sterker team, dat ziet iedereen wel. Dat ze ergens een lange tijd terug beter waren in een onderling duel zegt ook niet alles. Als je kijkt naar vorm van het moment is Chelsea beter.

5 mei 2019 om 20:00

Chelsea is voor mij favoriet. Als Hazard een goede dag heeft, speelt hij Arsenal kapot. En eerst maar eens langs Valencia geraken... deze sukkels zullen daar nog een moeilijke avond kennen vrees ik.

Als Arsenal - Chelsea de EL finale wordt en Chelsea wint die wedstrijd, dan zal Arsenal toch de plek innemen van Chelsea in de competitie? Of heb ik dat verkeerd?

5 mei 2019 om 19:30

Heb je verkeerd, helaas..

5 mei 2019 om 19:30

Als arsenal de el wint gaan ze allebij de cl in.

5 mei 2019 om 19:30

Nope, zoals ik het begrepen heb niet. De nummer 4 zou alleen CL door de neus geboord krijgen als plek 5 en 6 de EL en CL winnen en zich op die manier plaatsen. Het kan niet opgeschoven worden op een andere manier.

5 mei 2019 om 23:24

Wel een goeie trouwens.. Wat als het een krankzinnig seizoen is en city 8e word en cl wint en united el wint en 9e word. Gaan er dan 6 teams cl in en 3 el? Of word er dan gesneden door de nummers 3 en 4 el te sturen en 5 en 6 el te onthouden

6 mei 2019 om 00:34

Maximaal 5 clubs uit een land, dus de nummer 4 staat het ticket dan af

5 mei 2019 om 19:31

Dat heb je verkeerd helaas. Dan gaat die plaats naar iemand op de uefa ranking lijst

5 mei 2019 om 19:46

de cl ticket gaat naar de nummer drie van frankrijk omdat ze vijfde staan op de uefa ranglijst

Granit Xhaka moet toch wel de domste speler ter wereld zijn. Ongelooflijk wat een man..

Bottleham Hotspur? More liek Chokesenal. Echt elke keer als de concurrentie iets verspeelt faalt deze groep.

Mkhitaryan en Ozil zijn passengers, hebben vandaag werkelijk niks klaargespeeld. Mkhitaryan weer onzuiver in de passing waar een doelpunt uit komt.

Xhaka, samen met Mustafi, wellicht de domste spelers die ik in het Arsenal shirt heb gezien.

5 mei 2019 om 19:30

Vergeet Kolasinac niet. Die kan hooguit tot tien tellen. Zijn eerste actie was wederom buitenspel staan.

5 mei 2019 om 19:41

Het was een wedstrijd choken dit seizoen...lachwekkend van de nummers 3, 4, 5 en 6 van de EPL

6 mei 2019 om 00:35

Maar o wat heerlijk dat het voor ons goed is gekomen

Tsja je zou Wenger toch gaan missen en waarderen.

On topic: ik had verwacht dat Arsenal zich toch zou kwalificeren dit jaar voor de Cl.
Enigste optie is nog via de europa league, maar daar ga ik niet van uit.

6 mei 2019 om 08:30

Nee hoor. Wenger is een van de redenen waarom het nu zo slecht is.

6 mei 2019 om 09:46

Wat een onzin weer, jij weet echt niet wat er allemaal speelde. Je schrijft enkel vanuit een ongegronde haat jegens Wenger. Wenger heeft optimaal gepresteerd met de spelersgroep die hij tot zn beschikking had. Je moet het echt hogerop in die organisatie zoeken..

6 mei 2019 om 14:41

Ongegronde haat, wauw. Baseer je dit ook ergens op of denk je dat het oke is om ervan uit te gaan dat ik Wenger haat gebaseerd op een onderbuikgevoel?

Waren het de mensen van hogerop die ervoor zorgde dat dezelfde verouderde stafleden bij de club bleven? Waren het hun dat jarenlang geen spelers meer wist te verbeteren, te motiveren? Waren het hun dat 1 uitoverwinning pakte in 2018? Verouderde tactieken, keer op keer dezelfde fouten van verschillende spelersgroepen, slechte integratie van de eigen jeugd, slechte opstellingen, verouderde trainingsmethodes? Allemaal zijn verantwoordelijkheid. Dat jij daarvan niet op de hoogte bent, doet daarvan niets af. Dat ze hogerop genoeg fouten maken, doet daar ook niets van af. Wenger heeft ook zijn aandeel in de huidige staat van Arsenal.

Spreek me aub nooit meer aan als je weer van plan bent om op de man te spelen en verder weinig inhoudelijks te zeggen.

Tjah, meest wispelturige club die ik heb meegemaakt. Ongelooflijk gewoon. Tijd voor een schoonmaak, deze selectie kan niet beter. Emery krijgt nog 1 jaar de tijd, want tot nu toe is het voetbal niet om aan te gluren een voorspelbaar via de zijkanten.

5 mei 2019 om 19:54

De zijkanten zijn ook het grootste probleem. De topclubs hebben vaak twee dreigende en snelle wingers, en ook nog eens 2 backs die aanvallend hun steentje bijdragen.

Arsenal heeft twee vleugelspelers en twee backs die aanvallend eigenlijk niks kunnen en veel te voorspelbaar zijn. Aanvallend gezien is het allemaal te eendimensionaal. Bellerin wordt ook enorm gemist nu.

Championsleague voetbal is nog haalbaar hoor. Gewoon niet verliezen van Valencia en je bent er gewoon 100% zeker van. Dan maakt het niet uit wie de EL wint. Als Chelsea hem wint gaat de CL plek van de prem door naar Arsenal. Wint Arsenal hem dan gaan ze via de EL.
Wel een waardeloos spel gezien vandaag maar een geweldige Ryan bij Brighton, zoveel goede reddingen. Wat een belavhelijk aantal domme gele kaarten vandaag, Sokratis Mustafi Lichtsteiner en Guendouzi Xhaka. Wel typisch dat het de slechtst presterende spelers zijn.

5 mei 2019 om 19:33

Klopt niet helaas

5 mei 2019 om 19:35

Je weet dat dat niet zo is? Indien Arsenal in de finale staat en verliest van Chelsea dan hebben ze niks. Dan schuift de CL plek naar de volgende op UEFA ranking.

5 mei 2019 om 20:14

Oh mij was het op deze manier verteld. Bedankt voor de uitleg

5 mei 2019 om 19:40

Zo werkt het niet, het is geen FA Cup waarbij de verliezer het ticket krijgt. Wint Chelsea de EL, heeft Arsenal pech. Marseille ging ook niet naar de CL omdat Atletico al top 4 had.

5 mei 2019 om 20:49

In FA Cup krijgt de verliezen ook geen Europa League ticket hoor. Mocht Man City de FA Cup winnen, wordt het ticket gewoon doorgeschoven naar nummer 7, Wolves.

6 mei 2019 om 08:26

Top. Dan hebben ze dat veranderd.

Punt is: het is nooit een ding geweest in de Europa League

5 mei 2019 om 19:42

En ook al zou het kloppen wat je zegt, op die laffe manier zou je toch geen CL voetbal willen halen? Dit Arsenal heeft niks te zoeken in de Champions League. Ze overleven de groepsfase niet eens , als ze thuis niet kunnen winnen van Brighton. Arsenal moet gewoon van die Kroenke verlost worden, want hij heeft echt niet het beste voor met jullie club

5 mei 2019 om 19:47

Heeft Chelsea en spurs wel ook maar iets te zoeken in de CL? Dat denk ik dus niet.

5 mei 2019 om 19:53

Spurs halen de halve finale (misschien wel de finale). Chelsea speelt veel beter voetbal dan Arsenal en hebben een aantal leuke jeugdexporenten lopen. Heb je RLC vandaag zien spelen? Weergaloos

5 mei 2019 om 20:00

Heb je chelsea het hele seizoen zien spelen? Zonder hazard en geen vervanger ervoor gaan ze echt geen hoge ogen gooien. Spurs haalt dit jaar halve finale maar volgend seizoen echt niet. Ze waren al op randje uitschakeling in de groepsfase.

5 mei 2019 om 20:11

Chelsea speelt slecht voetbal en worden gedragen door Hazard.

Spurs verdienen het wel natuurlijk.

Yesss Chelsea zeker! Zo blij, en nou kunnen we Arsenal een dubbele loer draaien door de EL van ze te winnen. Al scheelt het niet veel, de hele Londense bende speelt eigenlijk een tenenkrommend seizoen. Volgend seizoen lekker een CL wedstrijdje in Fulham meepikken!

Man wat heb ik genoten van het centrale duo Duffy en Dunk, maar vooral van middenvelder Yves Bissouma. Eerste keer dat ik hem aan het werk zag, maar was echt briljant. Nog maar pas 22, benieuwd waar zijn plafond zal liggen. Heerlijke spelverdeler!

5 mei 2019 om 19:43

Sowieso een hele puike pot met veel inzet van Brighton en verdedigend overal tussen jammer van de onterechte penalty.

Arsenal bedankt! Typerend voor dit seizoen, maar die CL ticket is binnen nu voor Chelsea!

Wat zijn er een stel ezels bij Arsenal in de selectie, is echt schandalig! Elke week is er wel weer 1 speler die een brainfart heeft en een domme actie maakt... Totaal gebrek aan discipline en doorzettingsvermogen, wat Wytse van der Goot ook al in de wedstrijd zei. Daarnaast spelen er een aantal standaard als een natte krant, waarbij passing over 2m al te moeilijk is.... Sta echt te koken nu! Alles op alles zetten nu om de EL te winnen, want anders wordt het op langere termijn nog lastiger.....

Als Amerikanen je club beheersen.... Arsenal, Man U.

Het lijkt me zo verschrikkelijk frustrerend om Arsenal supporter te zijn de laatste jaren, ook al kan ik me als Feyenoorder me wel redelijk inleven haha. Ik ben in Engeland wel voor Arsenal maar zou mezelf niet echt een fanatieke fan/supporter willen noemen. Maar als je als fan ziet dat de club wel gewoon beschikt over kapitaal, maar hier te weinig mee doet, lijkt dat me zeer frustrerend. Op deze manier ga je gewoon de aansluiting verliezen met de echte top in Engeland. Daarnaast heb je binnen de selectie dan ook weer allemaal spelers die gewoon een waardeloze mentaliteit hebben of het niveau niet aankunnen. Ik bedoel, het zou me zo boos maken om te zien dat een speler als Xhaka al jaren mag aanmodderen met domme overtredingen te maken en kaarten te sparen. Dan heb je nog spelers zoals Ozil en Mkhitaryan die eigenlijk gewoon mooi weer voetballers zijn en het team niet op sleeptouw zullen nemen. En dan heb je nog een hele grote groep spelers die gewoon niet goed genoeg zijn, met als grootste voorbeeld de prutsers die in de verdediging staan. Dat is de fundering van je team, maar hier lijkt al jaren te weinig aandacht aan worden besteed waardoor je goals veel te makkelijk tegen krijgt. Ik hoop echt dat Arsenal de EL nog pakt zodat de CL nog weet te halen. Niet omdat ze dat per se verdienen, maar zodat het makkelijker wordt om spelers binnen te halen. Er zal echt flink doorgeselecteerd moeten worden.

Arsenal en Man U bevestigen hun status die op dit moment bij hen hoort
Als daar t beleid niet verandert hebben ze na volgend seizoen wellicht geen Europees voetbal meer.
Everton en Wolves zijn al gelijkwaardig nu

5 mei 2019 om 19:53

En dit is weer erg overdreven. Het verschil is 10 punten. Dat gaat echt niet gelijkwaardig worden hoor.

5 mei 2019 om 19:55

Goed lezen,ik heb t ook niet over dit seizoen

5 mei 2019 om 19:59

Wolves is stormachtig bezig. Die zijn vorig jaar gepromoveerd he, niet vergeten. Daarnaast schijnt die Nuno espirito Santos goede connecties te hebben met een Portugese zaakwaarnemer die veel talenten naar Wolves stuurt. Wolves kan volgend jaar serieus voor de top 6 spelen

5 mei 2019 om 20:08

Ja Jorge Mendez,nu schijnen ze Marega van Porto te willen gaan kopen.

5 mei 2019 om 21:20

Wolves zijn goed tegen de grote ploegen omdat ze dan kunnen verdedigen en counteren. Tegen de kleine ploegen lukt het ze niet omdat zij dan het spel moeten maken. Daarom gaan zij geen top 6 halen.

6 mei 2019 om 14:27

Aan het begin van het seizoen werd dit al gezegd. Nu het niet uitkomt moet het volgend seizoen maar zo zijn? Kijk eens naar het verschil op de ranglijst, dat maken ze niet goed in 1 seizoen. Daar bovenop draaien Utd en Arsenal beiden echt dramatisch slecht seizoen, de kans dat dit volgend jaar weer zo is is net zo groot als dat ze ingehaald worden door Everton en Wolves.

Arsenal en United zijn echt de lachertjes van de PL geworden. Dramatisch de laatste weken. En dan zeggen dat de linkerkolom van de PL beter is dan die van La Liga. Tjah ...

5 mei 2019 om 21:21

Arsenal won donderdag nog van valencia? Atletico is allang uitgeschakeld en real Madrid ook? 2 PL clubs in halve finale CL en 2 in halve finale EL.

eigenlijk absurd dat we als Chelsea straks nog gewoon de derde plaats kunnen pakken en mogelijk een EL winnen. Terwijl het hele seizoen al om te janken is.

Hopelijk weten ze de transferban uit te stellen tot de winter, dan kunnen we in ieder geval met een nieuwe trainer en een grote investering weer wat dichter naar Liverpool/city aan kruipen. Kapitaal zat als je toch bedenkt dat het eigenlijk inkopen is voor 3 transferwindows + genoeg spelers te verkopen om de kas nog eens extra te spekken.

5 mei 2019 om 23:47

Ik denk dus niet dat Sarri ontslagen zal worden nu hij CL voetbal heeft bereikt en zeer waarschijnlijk 3e wordt. Hoe jammer het ook is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren