Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

United kan top vier vergeten; uitvallen Kanté domper voor Chelsea

Laatste update:

Chelsea heeft geen fout gemaakt in de strijd om een plek in de top vier in de Premier League. The Blues waren in eigen stadion met 3-0 te sterk voor Watford en stijgen zo naar de derde plaats, waardoor een ticket voor de groepsfase van de Champions League heel dichtbij is. Het uitvallen van N'Golo Kanté vormt voor Chelsea echter een domper op de comfortabele overwinning. Manchester United speelde zondagmiddag met 1-1 gelijk tegen het reeds gedegradeerde Huddersfield Town en kan een plek bij de beste vier van de Premier League daardoor vergeten.

Chelsea - Watford 3-0
Chelsea verschafte zich afgelopen donderdag een goede uitgangspositie voor het bereiken van de finale van de Europa League met een 1-1 gelijkspel op bezoek bij Eintracht Frankfurt. Tegelijkertijd hebben the Blues goede papieren voor een plaats in de top vier van de Premier League en het is geen geheim dat manager Maurizio Sarri hier prioriteit aan geeft. Het betekende dat sterspeler Eden Hazard voor de wedstrijd tegen Watford, vooraf de nummer tien van de Premier League, weer terugkeerde in de basiself. Nadat Troy Deeney de eerste kans van de wedstrijd liet liggen, kreeg Chelsea al na tien minuten te maken met een forse tegenvaller. N’Golo Kanté moest zich met een hamstringblessure laten vervangen door Ruben Loftus-Cheek. De eerste 45 minuten eindigden zonder doelpunten, ondanks kansen voor Hazard en Pedro.

Direct na rust kwam Chelsea op voorsprong. Watford-doelman Ben Foster voorkwam nog een doelpunt van Hazard, maar vanuit de daaropvolgende hoekschop was het wel raak. Hazard kwam na een kort genomen hoekschop vrij aan de rand van het strafschopgebied en bracht de bal voor het doel, waar Ruben Loftus-Cheek het leer tegen de touwen kopte. Drie minuten later was het andermaal raak, opnieuw vanuit een hoekschop. Hazard leverde de bal af voor het doel, waar David Luiz raak kopte. Nadat Gerard Deulofeu een mogelijkheid op de aansluitingstreffer had laten liggen, maakte Gonzalo Higuaín een kwartier voor tijd aan alle onzekerheid een einde. De Argentijnse spits kwam vrij in het strafschopgebied na een fraaie pass van Pedro en verschalkte Foster met een lob. Isaac Success leek kort voor tijd nog iets terug te doen namens Watford, maar zijn treffer werd geannuleerd wegens buitenspel.

Huddersfield Town - Manchester United 1-1
Na acht minuten spelen nam het team van Solskjaer de leiding. Juninho Bacuna onderschepte weliswaar een pass van Paul Pogba, maar bezorgde het leer ongelukkig in de voeten van Scott McTominay. De lage en diagonale inzet van de middenvelder was te machtig voor Jonas Lössl, die ogenschijnlijk meer had kunnen doen: 0-1. De thuisploeg kwam beter in de wedstrijd naarmate de eerste helft vorderde, maar had pech dat David de Gea raad wist met een goede kans voor Karlan Grant. De degradant kwam echter ook goed weg toen Pogba drie minuten voor rust op aangeven van Juan Mata tegen het aluminium kopte.

Na een rommelig eerste kwartier van de tweede helft poetste Huddersfield de achterstand weg. Luke Shaw verkeek zich op een lange bal van Lössl, waardoor Isaac Mbenza alleen op De Gea kon afgaan en de doelman door de benen passeerde: 1-1. De beste kansen in het restant van het duel waren voor United. Na een vrije trap van Ashley Young mikte Phil Jones iets te hoog, terwijl zowel Marcus Rashford als invaller Tahith Chong de 1-2 op zijn schoen had. Lössl pareerde beide pogingen en had geluk dat een schot van Pogba op de lat eindigde. Aan de andere kant van het veld voorkwam De Gea een winnende treffer van Grant.

Zie jij Chelsea de Europa League winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja, ja, ja! Top 4 is zo goed als veilig! De club die het het moeilijkst zou krijgen is het toch gelukt! Ik ben zo blij met de hernieuwde vorm van de afgelopen weken, hierdoor is maximaal geprofiteerd van Spurs en United’s gekwansel! Geweldig!

5 mei 2019 om 17:01

Heb het gevoel dat de manier warop sarri het graag ziet er steeds meer in begint te komen. Gefeliciteerd met een cl ticket (zo goed als zeker)

5 mei 2019 om 17:13

Nee, dit succes komt echt door individuele klasse van Hazard en het eindelijk opstellen van Loftus Cheek. Echter hoort Kante nog steeds centraal en Jorginho op de bank. Jorginho is een Btec Fabregas.

5 mei 2019 om 17:18

We zijn 9 maanden verder en nog steeds snappen sommigen niet dat kante nooit centraal zal spelen onder Sarri.. En daarnaast kan je zeker credits aan Sarri geven. Onder Mou en Conte zou Hazard zulke cijfers nooit halen met de speelstijl die zij hanteren.

5 mei 2019 om 18:45

*We zijn 9 maanden verder en nog steeds snapt Sarri niet dat kante centraal moet spelen.

5 mei 2019 om 19:35

3de plek, efl cup finalist en halve finale el. Ik denk dat Sarri wel weet wat hij doet.

5 mei 2019 om 19:42

Ach maar op FIFA is hij een cvm, dus de experts hier weten het veel beter joh!

5 mei 2019 om 21:11

Alsof ze het in de top daadwerkelijk wel weten? Trainer hebben veel lievelingetjes en voorkeuren hoor. Het is gewoon een feit dat Kante centraal op het middenveld het veel beter doet dan Jorginho. Jorginho doet alleen maar tikkie breed, tikkie terug. Als Jorginho nou zo goed was als Pirlo, had ik het nog begrepen, maar hij speelt daar juist enorm matig. Jorginho lijdt regelmatig nog wel eens balverlies en voegt nauwelijks toe qua balbezit en ook bij balverlies. Jorginho zou bij iedere andere trainer op de bank komen. Kante voegt gewoon veel meer toe centraal op het middenveld dan Jorginho. Een middenveld met: Barkley, Kante en RLC zou veel beter staan dan nu het geval is en dan had Chelsea sowieso 15 punten meer. Bijna elke topvoetballer en analist is het er over eens dat Kante centraal op het middenveld hoort te staan en Jorginho op de bank. Sarri wil z'n geloofwaardigheid niet verliezen en invloed kunnen blijven uitoefenen op het transferbeleid en daarom speelt Jorginho steeds. Als hij Jorginho zou laten banken, zou het bestuur het vertrouwen in hem verliezen.

Kepa
Azpilicueta
Rudiger
Christensen
Emerson
Barkley
Kante
Loftus-Cheek
Pedro
Giroud
Hazard.
5 mei 2019 om 17:05

Hoe kan je zo blij zijn? Zo'n begroting en en zo'n achterstand?

5 mei 2019 om 17:13

Chelsea’s begroting staat mijlenver achter die van United en City, als je dan derde staat met een elftal wat niet berust is om te spelen zoals de coach dat wil dan is dit best een goede prestatie!

5 mei 2019 om 17:15

Idd, Chelsea geeft een vermogen uit en eindigt met moeite in de top 4 en City en Liverpool strijden voor de titel zonder een cent te hebben uitgegeven.

5 mei 2019 om 17:45

Weet jij wel hoeveel geld Pep heeft uitgegeven ?

5 mei 2019 om 19:22

Weet jij wat sarcasme betekent?

5 mei 2019 om 17:13

Toch zie ik Chelsea geen rol van betekenis spelen volgend seizoen in de CL, hooguit groepsfase overleven.

5 mei 2019 om 17:14

Dat ligt aan de transferzomer, als die er uberhaupt al komt. Als Sarri gebackt wordt dan kan het zomaar een mooi seizoen worden volgend seizoen.

5 mei 2019 om 21:09

Man U zal sowieso niets betekenen in de CL. Daar zal het contract van Solskjaer ook al het grote blunderboek gehaald hebben.

Dan maar volgend jaar de EL winnen hè.

Nee zonder dollen. Is natuurlijk een schande dat United niet in de top 4 komt. Spel is ook matig. De Gea en Pogba zullen nu vertrekken.

Deze zomer moet er dus goed ingekocht worden.

5 mei 2019 om 17:09

Wie zou je zelf het liefst zien komen?

5 mei 2019 om 17:16

Ik hoop, rekening houdend met dat we EL gaan spelen en de geruchten op:

Alderweireld, Manolas/Aké, Bissaka/Meunier, Rice, Ndombele/Fernandes, Ziyech en een back up linksback.

Pogba en De Gea blijven in deze situatie.

5 mei 2019 om 17:48

Ake, Bissaka, Rice en Ziyech lijken me het meest realistisch. Die anderen zullen waarschijnlijk betere clubs hebben waar ze uit kunnen kiezen.

Misschien een vreemde suggestie en eentje die nog niet in de wandelgangen genoemd is, maar ik ben heel erg gecharmeerd van Rashica. Dat lijkt me ook wel een leuke speler voor United. Heel creatief, behending en balvast. Iemand die de ploeg een aanvallende impuls zou kunnen geven. Is ook jong, dus heeft nog genoeg tijd om zich te ontwikkelen in een sterke competitie. Sowieso zou ik graag zien dat United een kijkje gaat nemen in de subtop van de Bundesliga, want daar lopen meerdere creatievelingen rond. Zo'n Thorgan Hazard hadden we ook wel goed kunnen gebruiken, maar die heeft helaas voor Dortmund gekozen.

5 mei 2019 om 18:04

Heb Rashica te weinig gevolgd om daar een oordeel over te vellen. Lees wel dat hij het heel goed doet daar. Speelt volgens mij wel voornamelijk op links/schaduw. Zie toch liever iemand voor rechts komen. Al zou het niet verkeerd zijn om extra opties te hebben natuurlijk. Maar eens dat United in de subtop van de BL moet kijken. Loopt veel talent. Ook jongens als Brandt, Havertz, Werner etc.

Denk dat Ndombele trouwens wel haalbaar is, mits Pogba blijft. Klinkt heel simpel, maar het zijn hele goede vrienden van elkaar. Fernandes kan naar City, maar zal daar natuurlijk veel minder spelen, dat kan meespelen in zijn keuze.
Toby zie ik ook wel als realistische optie. Wou afgelopen zomer ook graag komen. Anders hoop ik dat United voor een talent a la Dias of Upamecano gaat.

5 mei 2019 om 19:54

Mag hopen dat we toch wel wat beters aan kunnen trekken dan een rashica. Ndombele, ake en bissaka zouden mooie aankopen zijn, maar de rest zie ik ons niet terug naar de top brengen. Denk sws dat je voor hetzelfde geld als dat je voor ziyech zou betalen ook een james rodriguez kan ophalen die ik toch een klasse hoger inschat. Ook iemand als Rice zal de hoofdprijs gaan kosten gezien het een Engelse speler is en dan zie ik liever william carvalho komen of misschien een ascacibar. En verder hoop ik dat we toch wel zullen gaan voor de grote talenten als barella, sancho, de ligt (ook al gaat ie zo goed als zeker al naar barca), havertz en pepe. Ook al is het dan maar door hoge salarissen te geven, want als je gaat investeren in de selectie dan moet je het ook meteen goed doen op een manier waarop je weer bij de top aan zult kunnen haken. Aankopen die het net niet zijn hebben we niks aan en dan kan je net zo goed niks doen. Mocht de gea weggaan dan zou ik voor Lafont gaan.

5 mei 2019 om 20:16

Ziyech rent toch veel meters terwijl een Rodriquez dat niet doet.

Heb je met Pogba en Rodriquez 2 luie spelers, kan je net zo goed Ozil dan ook halen en 5 ton per week bieden

5 mei 2019 om 17:12

Ik zou er niet te veel van verwachten. Met het mislopen van de Champions League, loop je ook een heleboel potentiele versterkingen mis. Spelers als Koulibaly, Jadon Sancho en Joao Felix, die allemaal hoog op het verlanglijstje stonden, kun je nu wel wegstrepen, want die hebben natuurlijk geen trek in een seizoen Europa League. United moet nu veel lager mikken qua aankopen. Grote bedragen neertellen voor gearriveerde spelers gaat 'm waarschijnlijk niet worden, en dat is maar goed ook, want we hebben de afgelopen jaren wel gezien dat dat weinig zin heeft. Een topteam creeren dat meedoet om de prijzen zal nooit lukken in 1 zomer. Dat gaat minstens een paar seizoenen duren. Gewoon een nieuwe jonge ploeg proberen samen te stellen, en voor de zoveelste keer van vooraf aan beginnen. Ik heb de afgelopen jaren heel lang de moed erin proberen te houden, maar als ik vrees toch echt dat ons hetzelfde lot wacht als AC Milan...

5 mei 2019 om 17:14

Stonden die op het verlanglijstje van United of van de fans van United en de media? Wezenlijk verschil want zie er al jaren weinig klaargespeeld worden. Goed dat United het misloopt. Eerst alles weer op orde brengen komende jaren en spelers die tekortkomen (en dat zijn er aardig wat momenteel) uitzwaaien. Bouwen aan een nieuw United met daarin de huidige spelers De Gea, Pogba, Rashford en Martial als basis. De rest komt tekort en zal ook nooit dat hoge niveau van de échte Europese top aanraken, denk ik.

5 mei 2019 om 17:23

De spelers die ik noemde stonden op het lijstje van United. Van alle drie de spelers is bevestigd dat vertegenwoordigers van United hebben geinformeerd naar de vraagprijs. En het is best logisch dat de meeste spelers uiteindelijk voor een andere club kiezen, aangezien we niet echt de meest gunstige onderhandelingspositie hebben vergeleken met de hevige concurrentie. Alle doelwitten van United staan meestal ook in de belangstelling van clubs als Bayern, City, PSG en Real. Dan weten de meeste spelers het wel...

5 mei 2019 om 17:19

Goed ingekocht worden? Denk dat er weinig spelers willen komen. We lijken inmiddels meer een sub-topper dan topper. Helaas.

5 mei 2019 om 20:10

Aan de ene kant wel goed dat Pogba vertrekt, wat is dat een miskoop gebleken zeg. Met dat geld kan utd opnieuw beginnen.

5 mei 2019 om 18:16

Ben ik met je eens. Ze kunnen wat leiderschap gebruiken, de vele mutaties in de opstellingen werken een natuurlijke hirarchie niet in de hand, maar er is voldoende kwaliteit.

5 mei 2019 om 18:59

Die drie zijn toch geen leiders. Dit United mist alles. Wat zijn we ver gekomen met het vertrek van al die zogenaamde matige spelers als Welbeck, Cleverley, Keane, Rafael, Nani, Anderson etc

Het ontslaan van Mourinho en het halen van Solsjaer heeft geen effect gehad...

5 mei 2019 om 17:01

@aqua1

qua resultaat niet heel veel maar wel qua uitstraling voor de club natuurlijk. heel de wereld had bijna een hekel aan United door Mourinho zijn vervelende gedrag

5 mei 2019 om 17:04

Van Gaal en Mourinho hebben de basis gelegd voor dit zooitje. Of werkt dat alleen als het goed gaat en zijn ze nu onschuldig?

5 mei 2019 om 17:59

Het was voor van Gaal ook al een zooitje....

5 mei 2019 om 18:11

@Amin-rm

Moyes kocht alleen Mata en Fellaini. Van Gaal heeft vervolgens 350 miljoen geinvesteerd in spelers en United is er destijds helemaal niks mee opgeschoten. daarna kwam Mourinho en de kocht ook weer belachelijk veel spelers voor veel geld waarvan er bijna geen enkele wat heeft toegevoegd aan United ook.

dan kom je dus in de situatie terecht waarin United nu zit, daarom ben ik er altijd een tegenstander van om trainers het aankoopbeleid te laten bepalen. dat zou iemand binnen de club moeten doen die expertise heeft op aankoopgebied en die de lange termijn bewaakt zoals bv een technisch directeur in samenwerking met de scouting

er moet echt heel veel gaan gebeuren bij United. De Gea, Pogba en Rashford kan je houden, heel misschien Martial ook maar de andere 7 posities moeten echt flink versterkt gaan worden

5 mei 2019 om 17:02

De Gea en Pogba zullen zelf waarschijnlijk gewoon weg willen. Naast Martial en Rashford zou ik Shaw en Lindelof nog wel in de basis kunnen zien. Shaw is een hele goeie back, ondanks z'n fout vandaag.

5 mei 2019 om 17:09

Volgens mij had De Gea aangegeven dat hij alleen wilde verlengen wanneer er veel geinvesteerd zou worden in de selectie. Hopelijk is united ook niet bang om deze zomer flink met geld te gaan smijten en een paar honderd miljoen te investeren en ook weer een heleboel te verkopen. Een grote schoonmaak is zeker nodig.

5 mei 2019 om 17:12

Ik heb al heel wat berichten voorbij zien komen, waar stond dat United 250m exclusief verkopen kan besteden. Dus dat scheelt. Ben alleen bang dat spelers niet willen komen.

5 mei 2019 om 18:46

5 Fredjes dus dan gaan pogba en ddg weg en dan kunnen we nieuwe topspelers halen die goed aanvallend voetbal moeten spelen met de vaste kern engelse spelers die niet kunnen voetballen en dan hebben de topaankopen het weer gedaan als t mis gaat. Eerst die zooi eruit voor je nieuwe koopt zou ik zeggen. Aangezien zij allemaal elk jaar verlengen zitten nog wel een jaar of 4, 5 met hun opgescheept dus ik zie ons voorlopig niet mee doen om prijzen voordat we drastisch maatregelen nemen. Niet op te lossen met een paar aankopen iig

5 mei 2019 om 17:03

De vraag is dan nog of Pogba en de Gea überhaupt willen blijven. Ik zie Pogba eigenlijk wel in staat om een vertrek te forceren omdat hij volgend jaar geen CL speelt.

5 mei 2019 om 17:07

Was jij niet die knul die constant riep dat het aan Mourinho lag en dat dit team eigenlijk heel goed was?
En nu toch weer 180 graden draaien?
Je representeert iig de typische vz lid. Constant draaien en doen alsof je het wel al wist allemaal.

Voor mourinho geen cl en na mourinho direct weer geen cl.
Yup, mourinho was het probleem...

5 mei 2019 om 17:15

@moniqueverscho...

ik had wel verwacht dat er iets meer uit te halen was inderdaad maar sowieso vind ik Solskjaer een vooruitgang. Mourinho met zijn achterlijke gedrag zette steeds United voor lul voor het oog van heel Europa. Solskjaer kan zich iig een beetje normaal gedragen en zijn club goed uitdragen naar de buitenwereld.

Solskjaer zit ook aan een selectie vast die Mourinho zelf heeft samengesteld om zijn befaamde anti voetbal te kunnen spelen. wil je aanvallender gaan spelen zullen er wat creatieve voetballers bij gehaald moeten worden want deze selectie heeft te weinig voetballend vermogen en creativiteit

5 mei 2019 om 17:37

Achilleshiel van dit man united is vooral de zwakke verdediging. En Mourinhos teams scoren over het algemeen juist vrij veel. En in topwedstrijden vrij negatief. Maar kan me herinneren dat jij de aanvallende spelers opnoemende toen mournlinho vertrok en aangaf dat je hiermee zelfde voetbal als city kan spelen.

5 mei 2019 om 18:06

@vialuna

hetzelfde voetbal als City heb ik echt nooit gezegd hoor. ik zei dat Guardiola waarschijnlijk meer uit spelers als Pogba had gehaald en dus ook meer uit een aantal andere spelers en dus United, omdat die aanvallende spelers alleen maar bezig waren met verdedigen onder Mourinho

5 mei 2019 om 18:07

@hangover96

spelers als Firmino, Mane en Salah hebben toch aardig wat creativiteit en voetballend vermogen hoor. Mahrez was ook een hele creatieve speler bij Leicester maar dat soort spelers mis ik bij United. spelers die openingen creeeren, een mannetje op techniek uitspelen en die scorend vermogen hebben. zelfs een Leicester had in Vardy een spits die er 20 plus goals inlegde

Man utd wilt gewoon geen CL. Ze doen er alles aan om het niet te bereiken

5 mei 2019 om 17:00

Er zit wenig pit in, inderdaad

Dit MANU verdient, net zoals Arsenal, niet de top 4, buiten een paar topspelers, lopen er bij beide clubs ook een paar zeer matige spelers

Als Arsenal nou even stuntelt dan is het vanmiddag beslist. Zonder Kante heb ik geen zin om nog vol aan de bak te moeten stressen. En Chong heeft echt nog een lange weg te gaan, ik zou er niet raar van opkijken als die straks bij een AZ komt opduiken.

5 mei 2019 om 17:06

Als jullie eindigen in de top 4 en de EL winnen dan hebben jullie best wel een goed seizoen gehad ookal is de nr3 t/m nr6 lachwekkend dit seizoen. Een gelijkspel of verlies van Arsenal zou Chelsea en Spurs verzekeren ban CL volgend seizoen maar denk dat het in de laatste wedstrijd pas beslist gaat worden. Halve finale CL en top 4 had ik voor dit seizoen graag voor getekend trouwens.

5 mei 2019 om 17:34

Ja jullie presteren absoluut buiten verwachting dit seizoen, ik verwachtte maar weinig van Spurs door de transferzomer zonder aankopen maar ik ben verrast. Nu idd rustig onderuit en kijken of Arsenal prutst, dan is het beslist. Al starten ze erg sterk.

5 mei 2019 om 19:45

Uiteraard laten ze het liggen 1-1 gefeliciteerd met jullie plaatsing voor de CL. Nu wij nog....

Wat een armoedige club is dat United toch ook. 900 miljoen uitgeven in drie jaar en nog steeds geen top 4 kunnen halen. Verlengen met een trainer die wat potjes met geluk won in plaats van een goede trainer halen, talloze miskopen, weinig talent en kwaliteit. Hoe kunnen de beleidsbepalers daar nog doodleuk in functie zijn?

5 mei 2019 om 17:04

900m in 3jaar? Ik weet niet hoe jij op dat bedrag komt. Voor de rest wel eens.

5 mei 2019 om 17:05

@El Fenomeno

die hebben ze gehad met Van Gaal en die bakte er ook helemaal niks van. een trainer is net zo goed als zijn materiaal. Solsjkaer wil wel voetballen met deze ploeg maar ze missen teveel creativiteit en scorend vermogen in de aanval en op het middenveld en de achterhoede is een drama. dat krijg je als je je trainers je aankopen laat doen. heel dit elftal is afgestemd op de voetbalstijl van Mourinho dus nu zit je aan dat voetbal vast met deze spelers

5 mei 2019 om 17:07

Begin vertrouwen in OGS te verliezen, maar ik geef hem deze zomer. Waarbij hij hopelijk kan inkopen naar zijn eigen idee.

5 mei 2019 om 17:12

@angelo77

ik zou niet weer een trainer de aankopen laten doen nadat dat al 3 keer op rij zwaar is misgegaan. hebben ze bij United geen TD zitten ofzo die de lange termijn bewaakt en die verantwoordelijk is voor dat soort dingen?

5 mei 2019 om 17:24

Er zijn 6 ploegen dit zwemmen in het geld en 4 kunnen maar top 4 halen. Dus 2 ploegen zijn dan per definitie een schande.

Eerste helft was niet veel, maar de tweede helft heeft Chelsea een perfecte wedstrijd gespeeld. Hazard was weer eens geweldig en beslist de wedstrijd met twee assist, wat zal hij gemist worden. Hopelijk nemen ze de vorm van de tweede helft mee naar de wedstrijd tegen Eintracht.

Mooi dat United is afgehaakt in de strijd om CL, als je niet van Huddersfield kunt winnen heb je ook niks te zoeken in de CL.

Wat een afgang voor United zeg. Chelsea neemt op de valreep nog de derde plek over, onverwachts als je ziet van hoever ze komen. Hopelijk kan Arsenal dadelijk de druk op Tottenham opvoeren.

Nou hopelijk kan Solskjaer met zijn lieve gezichtje nog een paar goede spelers overtuigen om naar Man United te komen deze zomer. Werk aan de winkel, en niet zo’n beetje.

De spelbeleving bij utd was erg bedroevend.. waarom pogba nog op de 6 speelt is mij een raadsel zeg en rashford was toch ook hopeloos zeg jeetje. Sterkte red devils! Betwijfel me of ogs volgend jaar wel cl gaat halen. Chelsea toch in beter vaarwater gekomem nu, hopelijk kunnen ze ondanks de transferban nog wat zaken doen want dat lijken ze wel nodig te hebben voor de lange rit.

Chelsea was de tweede helft een genot om naar te kijken. Speelden goed voetbal met veel voorwaartse passes. Higuain met een goede goal. Als hij een paar kilo's kan kwijtraken, dan kan hij weleens van waarde zijn volgend seizoen.

Mooi ook dat Cahill nog invalbeurt als afscheid kreeg.

Wat is Wim Kieft toch een rare analist. Hij zegt dat het Engelse voetbal zo mooi is omdat iedereen strijd en passie heeft en vervolgens gaat hij Huddesfield afzeiken omdat zo hun best doen terwijl ze al gedegradeerd zijn. Je mag dus niet je sportieve plicht doen als je zelf nergens meer om speelt volgens Wim Kieft... En was dit maar de enige onzin die hij uitkraamde...

5 mei 2019 om 17:09

Kraamt echt onzin uit, is toch geweldig dat Hud gewoon vol ervoor gaan en een punt halen voor het publiek.

Wat een matige man utd heb ik gezien zeg.. na het contract ondertekenen van Solksjaer is het alleen maar slechter geworden. Zou nu wel lastig worden om goede spelers te halen omdat ze geen cl hebben gehaald. Ik zie Pogba al vertrekken want die wil vast niet in de El spelen. Een zinkend schip...

United wordt ook met de week slechter. Honderden miljoenen uitgeven en dan geen vuist kunnen maken tegen een club die maanden geleden al gedegradeerd is.

Lijkt me ook niet dat Ole meteen een contract geven zo'n goed idee was. Het is echt een zooitje bij de club en daar is een meer ervaren trainer nodig.

5 mei 2019 om 17:17

@sniewaar

ik denk niet dat een trainer nu het verschil gaat maken. er moeten gewoon een paar directe versterkingen gehaald gaan worden en dan het liefst wat creatieve spelers erbij

Dus als chelsea nu 4de wordt, de europa league wint en arsenal word 5de. Schuift de 5 plek dan door naar de cl? Iemand die dit weet?

5 mei 2019 om 17:13

Volgens mij wel ja.

5 mei 2019 om 17:14

Nee, Arsenal zal dan EL blijven spelen.

5 mei 2019 om 17:16

Denk het niet. Anders gaat die EL finale nergens meer over.

Beschamend van United!!! Het laatste sprankje hoop van CL voetbal kan de prullenbak in. Man man man, wat triest.
Grote schoonmaak deze zomer en volgend seizoen met frisse moed (en met wat gerichte aankopen hoop ik) weer verder. Wel in de EL .......zucht....
Trouwens ...... van mij mag de hele selectie vertrekken, incl. Pogba en DDG.

Mou die schijt in z’n broek van het lachen, wetende dat die nog altijd iedere maand lekker wordt doorbetaald. Ziet zijn opvolger, sinds die zijn dikke contract binnen heeft, de een na de andere wanprestatie leveren.

#FOGKBA

Ole geef ik op dit moment nog van niks de schuld, omdat hij zijn aankopen mog niet heeft kunnen doen maar Dit kan echt niet zo doorgaan volgend seizoen

5 mei 2019 om 17:45

Wat is dat dan nou? Een manager zonder verantwoordelijkheid? Is het soms een marionet van Woodward?

De erfenis vn Mourinho. Hij heeft het falen er goed ingeslepen. Daar plukt OGS nu de vruchten van.

5 mei 2019 om 18:22

Haha. Je hebt de knullen die nog iets van trots hebben en gewoon niet meer reageren. En je hebt nog een paar individuen die zo weinig trots hebben dat ze hun mening gewoon zo draaien dat ze alsnog kunnen zeggen dat ze gelijk hadden.

Toch knap dat Mourinho zelf 2x oprij de cl ko fase haalde en 2e wist te worden met zn "puinhoop".
Maar vertel eens, was de cl winst van Ancelotti ook de erfenis van Mourinho of ga je nu weer live draaien en een verhaaltje verzinnen hoe dat dan weer volledig de genialiteit van Ancelotti was.

Leedvermaak dit XD

5 mei 2019 om 18:53

Goh Monique zou dat laatste misschien het punt van m'n post zijn. Mensen als Van Gaal en Mourinho spreken bij successen graag over de door hun gelegde basis. Lijkt me niet meer dan normaal dat ze dan nu samen het boetekleed aantrekken wat betreft de trieste dood van United als topclub. Dus zeg het maar, het succes van Real komt door Mou en het falen van United ook, of allebei niet.

5 mei 2019 om 19:01

De community shield aanhalen als prijs beschrijft de ondergang van United beter dan 1000 woorden

5 mei 2019 om 19:39

Nee je moet er de FA cup eerst voor winnen en dat is zeker een prestatie.

5 mei 2019 om 18:53

Het leuke is nog dat Mourinho voor gek werd verklaard toen hij zei dat die 2e plek van vorig seizoen 1 van zn betere prestaties was.

Ik zie eerlijk gezegd ook niet echt hoe dit United er weer bovenop moet komen.
Welke goede coach wil nu nog naar United komen? Want Solskjaer is hier echt niet toe in staat, dat zei ik vanaf het begin al en daar ben ik nog steeds van overtuigd.
Bovendien dreigt een leegloop ook nog.

Als die Woodward nu niet op staande voet ontslagen wordt, weet je gewoon dat United in een zeer gevaarlijke houdgreep zit.

5 mei 2019 om 19:09

In die houdgreep zitten ze al jaren. Geen TD aanstellen voor de aanstelling van Ole is nog erger. De Glazers lijken stiekem Liverpool fan of zo

Man. Utd. schijnt alleen maar slechter te worden. Heb een groot gedeelte van de tweede helft tegen Huddersfield gezien en ik schrok van het peil van de Mancunians. Na het vertrek van Mourinho leek het team flink op te krabbelen en zicht te krijgen op een CL ticket. Maar na die redelijke herstart is ee boel helemaal in elkaar geklapt. Er lijkt ook geen enkele beleving in dit team te zitten. En Solksjaer weet ook niet meer hoe hij de boel aan de praat kan krijgen. Uiteindelijk zal komende zomer flink geinvesteerd moeten worden in topspelers, maar wie wil er nog naar een club in verval zonder CL voetbal? Al weet ik dat een vette cheque aan het einde van elke maand ook nog wel eens wil helpen;-)).

Geweldig! Het is nog niet binnen maar dit is wel een reuzenstap. Ik had echt niet gedacht dat Chelsea nog kans zou maken na de vernederende 4-0 en 6-0 nederlagen tegen Bournemouth en City en nu liggen zelfs goede papieren om 3e te worden. Nog volle bak er tegenaan en dan is CL voetbal binnen. Dan zou het seizoen dan toch nog bizar goed kunnen eindigen, als de 3e plek en EL titel behaald zou worden.

Niet kunnen winnen van een degradant die nooit scoort (maar vandaag wel...)
Dan verdien je geen CL!

5 mei 2019 om 22:45

Brighton degradeert dit jaar niet, wat wel een wonder is eigenlijk.

Alsof er tegenwoordig spelers voor een competitie naar een club komen. Belangrijkste is wat er wekelijks op rekening bijgeschreven wordt maar volkomen terecht dat United geen Champions League gaat spelen met dit zooitje ongeregeld wat door Moyes, VanGaal en Mourinho is neergezet.

5 mei 2019 om 18:20

Spelers die voor geld komen die ziiten allemaal al in China. Verder had de management aan het begin van de seizoen naar mourinho moeten luisteren en de spelers halen die hij wilde en lozen die hij niet wilde. Ze deden toen eigenwijs met als resultaat dat ze weer terug bij af zijn.

Kopen, kopen, kopen… en als die nieuwe linksback van 50 miljoen niet voldoet, haal je er nog eentje voor 60 miljoen.

Wat is hier in's wereld's naam nog leuk aan?

Het is zelfs zo, dat een club die in de hele geschiedenis van de Premier League en gedurende het hele tijdperk van de Champions League 0 (nul) keer kampioen is geworden al drie keer in de finale van de "champions" League heeft gestaan en eventueel met een mirakel zelfs nog voor een vierde keer.

Let maar op, de toekomstige "nieuwe" Champions League (vanaf 2023 ofzo) zal 6 clubs per "groot" land toelaten en de kleintjes volledig buitenspel zetten. Lang leve de doorgeslagen commercie.

Stel je voor Sarri was weggestuurd toen het helemaal verkeerd liep dit seizoen. En dat Chelsea met haar nieuwe manager nu derde was geworden. Iedereen had die nieuwe manager een genie genoemd.

Zo zie je maar weer, soms moet je even wat kans bieden aan een manager om alles even recht te trekken.

Willen de fans sarri nog steeds weghebben als chelsea 3e wordt en de europa league wint?

5 mei 2019 om 21:41

Sarri wordt ook gewoon terecht bekritiseerd voor z'n keuzes. Bijna iedereen op de wereld ziet dat Kante op de nummer 6 positie hoort te spelen. Jorginho doet het, zeker in Bpl, het gewoon veel slechter op die positie en toch blijft Sarri aan hem vast houden. Met een middenveld dat bestaat uit: Barkley, Kante en Loftus-Cheek, had Chelsea veel meer punten gepakt in competitie en was het team veel beter en veel verder dan nu. Ook het lange tijd vast houden aan Alonso en Kovacic, heeft hem terecht kritiek opgeleverd. Zeker toen Hazard werd misbruikt als valse nummer 9.

Daarnaast is Sarri 3e geworden puur door het falen van de concurrentie. In ieder ander seizoen was Sarri met Chelsea al lang 6e geeindigd. Dit Chelsea is en kan gewoon veel beter dan wat Sarri er nu uithaalt. Sarri haalt in mijn ogen absoluut niet het optimale rendement uit dit elftal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren