Kraay jr. ‘heel, heel teleurgesteld’: ‘Hier hadden ze de intentie gewoon niet’

Vrijdag, 26 april 2019 om

Willem II ging donderdagavond in eigen stadion betrekkelijk kansloos onderuit tegen PSV. De Tilburgers verloren met 0-3, door doelpunten van Donyell Malen, Michal Sadílek en Steven Bergwijn. Hans Kraay jr. vertelt bij FOX Sports dat hij ‘heel, heel teleurgesteld’ is in het spel van Willem II en laakt de intenties van de formatie van trainer Adrie Koster.

“Ik ben heel, heel teleurgesteld in Willem II. De hele avond hoor ik dat ze met de bekerfinale in hun achterhoofd spelen. Dat is over twee weken en ze hebben een veel grotere kans om achtste te worden dan om de beker te worden. Dit was zo slap. Ik heb gezien dat ze fantastisch kunnen afjagen en hier hadden ze de intentie gewoon niet”, zegt Kraay jr. over het spel van Willem II. Damil Dankerlui beaamt in gesprek met FOX Sports dat de Tilburgers er in eigen stadion niet uitkwamen tegen PSV.

“Het is een terechte uitslag voor hen, denk ik. We hebben eigenlijk niks gecreëerd. Het is heel jammer, want we probeerden het wel en hebben onze fans moeten teleurstellen”, aldus Dankerlui. Hij krijgt vervolgens de vraag of de gedachten van de spelers van Willem II al bij de bekerfinale waren. “Als team heb je wel een beetje gedachten aan volgende week. Alleen je speelt nu tegen PSV en het is belangrijk dat je daar je gedachten ook bij moet houden. Ik dacht persoonlijk niet eens aan die bekerfinale, ik wilde gewoon alles geven deze wedstrijd en de punten binnenhalen.”

Voor Dankerlui is de bekerfinale op 5 mei een bijzonder affiche, omdat hij het met Willem II opneemt tegen zijn oude club Ajax. “Ik heb er heel lang gespeeld, maar op 5 mei is het mijn grootste vijand. Ik heb nog steeds een heel sterk gevoel voor Ajax. Het wordt een aparte finale, natuurlijk. Dat ik in De Kuip mag spelen voor de Willem II-fans, is heel mooi. Het is de eerste keer voor mij in de bekerfinale. Ik heb wel een aantal kaartjes bijbesteld en het is heel mooi dat ik mijn familie en vrienden mag meenemen”, zegt de vleugelverdediger annex buitenspeler. In aanloop naar de wedstrijd tegen PSV kreeg hij wel wat berichtjes vanuit Amsterdam.

“Ik heb wel een paar Instagram-berichtjes gehad van de Ajax-kant, maar het is niet zo dat ik persoonlijke berichtjes van spelers heb gehad. Dat was leuk geweest. Ik hoop en denk dat Ajax kampioen wordt. Ajax is de ploeg die het scherpst is”, zegt Dankerlui in gesprek met Voetbal International. Jordens Peters, aanvoerder van Willem II, benadrukt in gesprek met FOX Sports dat men wel degelijk met de bekerfinale in het achterhoofd speelde tegen PSV. “Neem het ons eens kwalijk, kom op man.”

“Dat zag je op verschillende manieren. Een deel wilde druk zetten, anderen wilden verdedigen. Die bekerfinale speelt in je hoofd mee. Misschien is het onze onervarenheid in de beker, ik weet niet of het daaraan ligt. We hebben het niet van ons af kunnen zetten. Ik weet ook niet of ik het de jongens en mezelf kwalijk kan nemen”, concludeert Peters. Willem II sluit het seizoen na de bekerfinale af met wedstrijden tegen FC Emmen (thuis) en ADO Den Haag (uit).


Poll

Wint Willem II de beker?


Gerelateerd

Meer sportnieuws

60 reacties (laatste reactie door curtazimo)

Je wilt niet geblesseerd raken en ook geen directe rode kaart pakken om de finale te missen. En in Nederland kan je die zo krijgen.

26 april 2019 om 09:55

tuurlijk. er vallen er minstens 3 per wedstrijd. Ik vind het onzin om een wedstrijd te laten lopen voor die reden. Zeker omdat als Ajax wint die 8ste plaats ineens heel leuk kan zijn

26 april 2019 om 10:15

Dat is wel makkelijk gezegd. Voor veel spelers zal dit de eerste en wellicht de laatste finale zijn die ze zullen spelen. Dan zou ik geen risico's gaan lopen.

Denk dat PSV het in lange tijd niet zo makkelijk heeft gehad bij Willem II. Tegen AZ treffen ze een team dat wat de competitie betreft is uitgespeeld. Die gaan zich ook niet meer inspannen en Heracles zal zich de laatste wedstrijd ook sparen voor de play-offs. Nee Ajax zal de laatste 2 wedstrijden moeten winnen om de titel te pakken.

26 april 2019 om 09:57

AZ is nog niet uitgespeeld. Als AZ twee keer verliest, en Utrecht wint twee keer dan is Utrecht vierde. Vierde plaats geeft rechtstreekse plaatsing voor de voorrondes EL bij bekerwinst van Ajax. Dus AZ zal gewoon proberen te winnen van PSV waardoor de vierde plaats een zekerheid is. Dan is de laatste speeldag voor ze niet meer van belang. De speelronde wanneer ze eigenlijk tegen PSV zouden moeten. Mede daarom is de verontwaardiging van v. Bommel ook wel te begrijpen mbt de verplaatsing.

26 april 2019 om 10:21

@ atleticofc

Je weet wat je schrijft he? Als Utrecht 2x wint betekend dat ook dat PSV naar alle waarschijnlijkheid kampioen wordt. Immers wint Utrecht van Ajax.

En met de stand zoals hij nu is en klein verlies van Ajax en kleine winst van Utrecht dus, ga je een bloedeloze 0-0 krijgen bij AZ - PSV aangezien dat voor beide dan voldoende is.

Utrecht mag de laatste ronde tegen Heerenveen geen tegenstander waar je een flinke uitslag qua doelsaldo neerzet.

Dus je theorie is leuk maar dat zie ik niet gebeuren .

26 april 2019 om 10:29

Ja, maar wat ik wil aangeven is dat AZ eigenlijk nog 1x moet winnen, om Utrecht voor te blijven. Aangezien de volgende wedstrijd AZ-PSV is, en Ajax-Utrecht is, en deze tegelijkertijd gespeeld worden, is AZ er alles aan gelegen om voor de overwinning te gaan.

26 april 2019 om 10:42

V Bommel daar wel verontwaardigd over, maar door deze verschuiving is Willem ll-PSV de laatste wedstrijd voor de bekerfinale en dat zag je terug in het spel van Willem ll, als het de 1 na laatste wedstrijd voor de bekerfinale hadden we een andere wedstrijd gezien. Ik zeg niet dat Willem ll dan wel gewonnen had, maar je hoort V Bommel niet over de ongeinspireerde tegenstander

26 april 2019 om 10:57

Hou toch op, ze hebben ruim een week nog voor de bekerfinale, ze lopen zichzelf echt niet nu al te sparen voor 5 mei.

Willem II had gewoon zijn dag niet, dat kan met dit soort middenmotors, dat het dan uitgerekend tegen PSV is dat is zuur voor Ajax maar komt vaak zat voor.

26 april 2019 om 10:34

Vergeet ook niet te melden dat de Graafschap ook zijn spelers zal sparen voor de nacompetitie.

26 april 2019 om 14:03

@Arnavut, dat deden ze een paar jaar geleden ook niet, terwijl ze toen ook nacompetitie moesten spelen.

26 april 2019 om 15:07

of ze dat wel of niet doen.... Er zijn paar argumenten opgesomd, waarbij de Voordeel van Ajax niet naar voren komt, terwijl dat ook niet gemist mag worden.

26 april 2019 om 10:55

Onzin, voor eigen publiek wil je nog wel wat laten zien, ze zouden misschien spelers sparen als het op de laatste speelronde zou zijn geweest en ze voor de play-offs moeten opladen maar dan nog kan je je eigen fans niet voor joker laten staan.

Dat was van te voren al duidelijk. PSV schreeuwt het hardst over de wijziging in het competitieprogramma , maar zij waren de ploeg die hier het meeste voordeel van had. belachelijke beslissing van de Knvb en pure competitievervalsing. Dit gebeurt overigens bijna ieder jaar dat een finalist op deze manier van grote invloed is het kampioenschap omdat ze dan er met de pet naar gooien. Ze spelen dan met de handrem erop omdat ze bang zijn voor een schorsing.

26 april 2019 om 09:57

"belachelijke beslissing van de Knvb en pure competitievervalsing."

Je had liever gehad dat Ajax gewoon a.s. zondag had moeten spelen?

26 april 2019 om 10:25

Het gaat niet zo zeer om Psv. Dit is 2 op de 3 jaar het geval.
De Knvb had gewoon die bekerwedstrijd eruit moeten halen en ergens na afloop van het seizoen moeten spelen en als de gemeente Rotterdam niet mee had willen werken dan in een andere stad, desnoods over de grens in Duitsland.

26 april 2019 om 10:45

"de Knvb had gewoon die bekerwedstrijd eruit moeten halen en ergens na afloop van het seizoen moeten spelen"

Dat kan niet, want Willem II kan de playoffs nog halen, maar ze kunnen ook nog een Europees ticket krijgen door de beker te winnen en dan hoeven ze dus sowieso geen playoffs te spelen. Daarom moet de bekerfinale wel voor het einde van de competitie gespeeld worden.

26 april 2019 om 17:31

Vind al jaren dat ze playoffs moeten afschaffen. Geen gezeik met overvolle agenda's en eventuele andere belangen. Een bekerfinale hoort lekker aan het eind van het seizoen gespeeld te worden.

26 april 2019 om 09:58

PSV heeft helemaal geen voordeel van de verplaatsing. Juist helemaal niet! Er is maar 1 club die er voordeel bij heeft, zowel in CL als in de competitie en dat is Ajax.

26 april 2019 om 10:27

Heeft psv er nadeel van? Waarom is het voor ajax een voordeel ten opzichte van psv?

26 april 2019 om 10:29

Het voordeel zat natuurlijk wel bij Psv.
Jij weet ook dat een ploeg die met de handrem erop gaat spelen tegen een topploeg er kansloos af gaat en dat is dus ook gebeurd gisteren. Maar het gaat me niet specifiek om Psv. Ik heb dit de afgelopen jaren al vaker zien gebeuren. Die bekerwedstrijd moet gewoon na afloop van het seizoen en die gele rode kaarten moeten alleen in de beker tellen.

26 april 2019 om 10:37

een hele grote nadeel is natuurlijk dat de spelers ruim twee weken niet zullen voetballen. voor velen die niet gevoetbald hebben zullen dit zien als een voordeel maar als je net in een goed flow zit, is dit de grootste nadeel die een voetballer kan hebben.

26 april 2019 om 14:04

Toch heb ik van verschillende spelers reacties gelezen dat ze wel blij zijn met een paar dagen rust tussendoor.

26 april 2019 om 10:00

Ehmmm deze westrijd was al voor de tijd gepland. Hier is de knvb niets te verwijten. De spelers van Willem 2 valt wat te verwijten. Namelijk professional zijn. Je speelt over 10 dagen kom op he.. Wat ik wel merk is dat best wel veel mensen teleurgesteld zijn dat psv volgens mij gewoon een goede wedstrijd speelt, hebben niets weggegeven. Toen ajax hier won lag het helemaal aan ajax, ik heb toen hetzelfde lamlendige w2 gezien als gisteren. Kan 't zijn dat psv het misschien afdwong??

26 april 2019 om 10:24

Misschien had je die wedstrijd van Willem II tegen Ajax daadwerkelijk moeten kijken. Willem II zat er die wedstrijd vanaf het begin fel op, wat resulteerde in kansen en een schot op de paal van Vrousai/pavlidis. Ze dwongen zelfs bij achterstand een penalty af door goed spel. Tegen PSV zijn ze niet eens in de 16 meter geweest. Na rust was het tegen Ajax wel klaar, dat klopt.

PSV speelde gisteren het eerste half uur ook niet goed, dus om nou te zeggen dat ze het tamme spel afdwongen vind ik erg overdreven. Nadat die 0-1 er in lag viel er wel iets van PSV af, waarna ze qua spel minder fouten maakten en de tegenstander opsloten op eigen helft. Dus ja PSV heeft gisteren zeker afgewongen dat ze totaal niet in de problemen zijn gekomen. Echter had het eerste half uur daar niks mee te maken.

26 april 2019 om 10:31

En kan je ze kwalijk nemen dat ze met de handrem erop spelen? Check die verdediging: Lewis, Peters, Meissner, Dankerlui, die spelen in hun hele carriere met geluk 1, misschien 2 finales. Komt Heerkens er nog in... Natuurlijk spelen die kalm aan. Kan hun het verrotten wie er kampioen wordt, hun eerste en wellicht enige kans op een hoofdprijs. Ik had het ook wel geweten...

Vergeet ook niet dat Willem II 5 basisspelers moest missen gisteren. Het is niet zo dat Willem II zo'n grote selectie heeft dat ze die makkelijk kunnen invullen. Neemt niet weg dat er altijd inzet moet zijn en die was ver te zoeken, vroege achterstand helpt daar totaal niet aan mee maar dan nog dit is onacceptabel.

26 april 2019 om 10:00

Een garantie dat Willem II zomaar even een resultaat haalt tegen PSV heb je niet, zeker niet met het elftal van gisteren. Echter zoals je zelf al aangeeft was er totaal geen inzet, dat kun je ze wel kwalijk nemen. Letterlijk 0 schoten tussen de palen en 0 hoekschoppen gekregen. Ze schijnen wel 3 doelpogingen te hebben ondernomen, maar ook dat is erg ruimhartig gemeten, want ik heb ze niet gezien. Dat is wel erg pover. Zo vroeg stonden ze overigens niet op achterstand, want dat doelpunt viel ook pas na een half uur.

26 april 2019 om 10:35

Waarom wil je dan de beker winnen? Om de prijs te beschouwen als 'een tientje' zoals jij het noemt?

Komop man het is een prijs! En die prijzen zijn de laatste jaren schaarst bij Ajax.

Als je de beker wint staat dit ook beter op je voetbal CV (het is tenslotte een officiële prijs).

26 april 2019 om 10:59

Sneue reactie. Bekervoetbal is voor alle clubs een feest als ze ver komen. Tuurlijk is Ajax veruit de beste dit jaar en zijn ze het aan hun stand verplicht te winnen. Maar de beste wint niet altijd met bekervoetbal, dat is juist de charme. Debiele reactie uwerzijds.

26 april 2019 om 17:35

Je gaat nu al een overwinning bagatelliseren terwijl de wedstrijd nog niet is gespeeld... de bal is en blijft rond hoor. Wie de wedstrijd ook wint, de winnaar zal n feestje vieren, hoe 'zot' ook... Voor Ajax is het al n tijd geleden dat die beker is gewonnen en W2 is op voorhand echt niet kansloos. Zoiets zei men ook ooit over PEC Zwolle in een bekerfinale...

Achja repeterend verhaal he, Ajax komt op bezoek en ze spelen met schuim op hun bek. Nu laten ze alles maar lopen, Willem 2 deed werkelijk niks gister. Echt een schande, dat je zo gemakkelijk kunt verliezen

26 april 2019 om 10:11

Willem II speelde met schuim op hun bek tegen Ajax? Ik vraag me dan af welke wedstrijd jij gezien hebt. Het blijkt ook niet uit het aantal overtredingen van Willem II (10 tegen Ajax en 13 tegen PSV).

26 april 2019 om 10:17

Aantal overtredingen is totaal geen meting op het feit of een team 'met schuim op hun bek' speelt. Veel overtredingen kan ook een gebrek aan concentratie en inzet zijn.

26 april 2019 om 10:28

"veel overtredingen kan ook een gebrek aan concentratie en inzet zijn."

Dan mag je nog steeds even uitleggen hoe het kan dat een ploeg die "met het schuim op de bek speelt" in negentig minuten maar tot tien overtredingen komt. Terwijl Willem II er een week eerder tegen De Graafschap nog 22 maakte.

26 april 2019 om 10:34


Dan mag je nog steeds even uitleggen hoe het kan dat een ploeg die "met het schuim op de bek speelt" in negentig minuten maar tot tien overtredingen komt.

Als jij uitermate geconcentreerd en scherp speelt, waarbij je pro-actief bent in situaties dan hoef je helemaal niet veel overtredingen te maken? Elke keer op sneller op de interceptie, duel 1 stap eerder in de zone omdat je uitermate scherp bent. Dat snap jij toch ook wel??

26 april 2019 om 10:55

Dus ze speelden "met het schuim op de bek", maar tegelijk ook "uitermate geconcentreerd"? Dat lijkt mij een beetje een contradictie, maar Ok...

26 april 2019 om 11:52

Haha laat nu ook maar. Dit heeft geen zin

26 april 2019 om 10:30

Ja repeterend verhaal inderdaad. Tegen PSV laten ze het lopen. Zoals die 5-0 vorig seizoen. Dat gezeur altijd over dat clubs het tegen PSV minder laten zien dan tegen Ajax moet ook maar eens afgelopen zijn. Ik heb mikel van der werf dinsdag als extra aanvaller bij Ajax zien spelen, Emmen als een schoolklasje en ook een Utrecht en Heerenveen wat gewoon ruim klop krijgt in Amsterdam. Niks van dat 'schuim op de bek' waargenomen. De enige clubs die zich meer kunnen opladen tegen Ajax zijn Utrecht en Ado. Bij PSV is dat vaak Willem 2 en NAC.

26 april 2019 om 10:38

@Skede, en wat was Groningen- Ajax dan? Of zie je Groningen het hele seizoen al zo fel er bovenop zitten en druk zetten en hard spelen?

26 april 2019 om 10:41

Skede, dat het is verschil tussen de kleur bril die je draagt.

Ik zelf zie elk team (en vooral voor eigen publiek) dit jaar tegen Ajax hun stinkende best doen. Het is tenslotte het grote Ajax, waar veel spelers zich tegen willen bewijzen.

Daarin tegen heeft PSV ook normaliter veel tegenstand van kleinere clubs. Alleen het beeld wat er nu ontstaat is dat de tegenstanders minder gemotiveerd zijn, wat irritatie bij vooral Ajax fans kan opwekken.

Want laten we eerlijk zijn ADO thuis en nu Willem ll waren 2 wedstrijden, waarbij de tegenstander al van te voren met de gedachte ergens anders zaten.

Je zag tegen de Graafschap thuis, dat PSV redelijk veel moeite ondervond en tegen Vitesse uit ook.

Dit geeft aan dat wanneer een tegenstander gemotiveerder zou zijn een club als PSV het ook lastiger gemaakt kan worden. Dit willen de fans van Ajax gewoon zien in deze fase van de competitie.

26 april 2019 om 10:46

Ja dan kun je nu individuele wedstrijden benoemen waarbij een tegenstander wel fel was maar dat kan toch een keer? Soms zitten ze er goed in. Zoals Heerenveen vaak tegen PSV. Zijn genoeg wedstrijden geweest dit seizoen waar ook Ajax geen strobreed in de weg werd gelegd hoor.

26 april 2019 om 10:48

Willem 2 staat in een bekerfinale. Kun je het ze heel kwalijk nemen dat die de gedachten ergens anders hebben? Dat heeft niks met PSV of Ajax te maken. PSV had sinds 2014 bijvoorbeeld niet meer gewonnen in Tilburg. Kunnen die het dan ook altijd alleen maar tegen PSV?

Dat gezever over 'ze kunnen het alleen tegen ons' heeft een heel hoog calimero gehalte.

De enige twee clubs die zich echt lijken op te kunnen laden tegen Ajax zijn Utrecht en Ado. Waarbij daar dit seizoen ook niks van te zien was.

26 april 2019 om 10:59

Utrecht en Ado?

Pec Zwolle, Heerenveen, Groningen en Vitesse voor het gemak? Dit zijn de laatste jaren hele moeilijk wedstrijden gebleken. Als je 90 minuten naar deze wedstrijden zou hebben gekeken weet je zelf ook dat dit geen makkelijke tegenstanders zijn geweest. Het is en blijft een feit dat Amsterdam, de hoofdstad, de grootste club en de meeste successen. Voor iedere tegenstander een wedstrijd is waar zij zichzelf extra tegen kunnen opladen.

En vergeet onze grootste vijand Feyenoord niet, die kunnen als geen ander de wedstrijden tegen Ajax zich opladen als beesten.

26 april 2019 om 11:36

@skede, Weet je wat een hoog Calimero gehalte heeft.. alle verongelijktheid van Mark van Bommel. Ieder interview doen alsof psv iets verschrikkelijks aangedaan is, terwijl ze de wind volledig mee hebben en alle verschuivingen eerder een voordeel dan een nadeel vormen. Dit nog los van het feit dat het überhaupt treurig is om hierover te klagen. Vooral als ze zo blaken van het zelfvertrouwen als ze ons in ieder geval tijdens interviews willen doen laten geloven. Dumfries weer bij een interview van nusport

26 april 2019 om 11:45

Als je je frustraties richting van Bommel per se wil uiten kun je dat ook gewoon in een dagboekje doen. Het is namelijk in dit topic niet heel relevant..

26 april 2019 om 12:36

Gast, ik leg uit dat Willem II deze wedstrijd totaal anders in ging doordat ze de bekerfinale nog moeten spelen. Ze mogen blij zijn met hoe het nu loopt.

26 april 2019 om 12:41

Gast, dat leg je helemaal niet uit. Je hebt het over de 'verongelijktheid' van van Bommel.

26 april 2019 om 12:43

Djo AMS 0 57 minutenBewerken Ik begrijp alle verontwaardiging vanuit het PSV kamp oprecht niet. Ze doen voorkomen of hen onrecht aangedaan wordt, wat op zich natuurlijk al onzin is. Maar zo beschouwd hebben ze zelfs voordeel. Willem II, normaliter een lastige tegenstander heeft de wedstrijd praktisch laten lopen door de bekerfinale in het vooruitzicht. Daarnaast hoeven ze nu alleen nog naar AZ en mogen ze de competitie in eigen huis afronden terwijl ajax nu de laatste wedstrijd naar de Graafschap moet. De lange rustperiode geeft een grotere kans om lozano terug te hebben. Maar oh, oh, wat is het allemaal raar en oneerlijk voor ze..

26 april 2019 om 11:00

Die spelen toch een bekerfinale hierna.. Kom op man, Ajax is veruit de beste dit jaar. Dit soort opmerkingen heb je echt niet nodig.

26 april 2019 om 14:21

Wat een onzin. Afgaande op een aantal resultaten dit seizoen van Ajax kun je nou niet bepaald stellen dat clubs tegen Ajax met schuim op de bek spelen. Of althans, meer dan tegen Psv. Ik vind dat wel een heel slecht argument dat nergens op gebaseerd is.

Ik heb gister met ongeloof naar de wedstrijd gekeken. Ik heb denk ik zelden een elftal zo inzetloos zien spelen als Willem 2. Zeker de eerste 15 minuten zag je dat PSV angstig was en onwijs slordig. Ik snap niet dat Willem 2 niet volle bak heeft gespeeld.

Daarnaast is Willem 2 alles behalve zeker van de play offs en schat ik de kans dat ze de finale winnen ook minder dan 15% in. Willem 2 kan zich wel is achter de oren gaan krabben na deze wedstrijd. Verder merk je ook vaak dat wanneer alle aandacht op één wedstrijd gaat en de wedstrijden daarvoor niet serieus genomen worden, het op het moment suprem ook niet loopt.

Ik hoop dat Willem 2 alsnog de Play-offs haalt, simpelweg omdat ze wel hele leuke wedstrijden hebben gespeeld en ik Groningen toch minder voetbal vind spelen, maar gister was schandalig en lachwekkend.

Ik heb trouwens vol verbazing gekeken naar Donyel Malen in de spits. WAT EEN Verademing. Ik denk dat Meissner en zeker Peters nog een paar keer huilend wakker zullen worden deze week.

Ik begrijp alle verontwaardiging vanuit het PSV kamp oprecht niet. Ze doen voorkomen of hen onrecht aangedaan wordt, wat op zich natuurlijk al onzin is. Maar zo beschouwd hebben ze zelfs voordeel. Willem II, normaliter een lastige tegenstander heeft de wedstrijd praktisch laten lopen door de bekerfinale in het vooruitzicht. Daarnaast hoeven ze nu alleen nog naar AZ en mogen ze de competitie in eigen huis afronden terwijl ajax nu de laatste wedstrijd naar de Graafschap moet. De lange rustperiode geeft een grotere kans om lozano terug te hebben. Maar oh, oh, wat is het allemaal raar en oneerlijk voor ze..

Ajax moet winnen van Willem II in de beker, anders wordt PSV kampioen op doelsaldo. Dat zal het cadeau van AZ aan PSV zijn in dat geval....

26 april 2019 om 12:46

@geniale:

Zelfs als Ajax z'n laatste twee wedstrijden allebei met maar één goal verschil wint, dan moet PSV er in die twee wedstrijden dertien maken om op doelsaldo kampioen te worden. Ik weet niet hoe jij denkt dat AZ dat PSV cadeau gaat doen?

26 april 2019 om 17:40

Ik ben niet zo heel erg geniaal als jouw nickname doet voorkomen, maar Ajax moet winnen van W2, anders wordt PSV kampioen op doelsaldo...

Wat heeft de beker met een kampioenschap te maken? En het doelsaldo? Ik vat 'm echt niet...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Willem II

Stand
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
5.Vitesse235
6.Willem II22-2
Voor de complete stand: Eredivisie

3 fans
Verdediger, 32 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 13 november
Josep Guardiola dringt erop aan dat Manchester City een bod van vijftig miljoen euro neerlegt bij Real Madrid voor Isco. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren