Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Woedende Ronaldo zet grote vraagtekens bij ploeggenoten’

Laatste update:

De uitschakeling door Ajax in de kwartfinale van de Champions League was deze week een mokerslag voor Cristiano Ronaldo. De aanvaller hoopte na drie opeenvolgende eindzeges met Real Madrid ook Juventus naar het ultieme succes te loodsen, maar staat voor het eerst sinds het seizoen 2009/10 niet eens in de halve finale. La Repubblica, Il Corriere della Sera en La Gazzetta dello Sport schrijven vrijdag allemaal over de onvrede die heerst bij Ronaldo.

De eerste twee kranten houden er sterk rekening mee dat Ronaldo zijn tot medio 2022 doorlopende contract niet gaat uitdienen. "Het ziet ernaar uit dat het volgende seizoen zijn laatste wordt in Turijn", schrijft La Repubblica, terwijl Il Corriere della Sera zelfs een vertrek na het huidige seizoen niet uitsluit. Ronaldo kwam zelf nog in beide wedstrijden tegen Ajax tot scoren, maar het was niet genoeg om door te stoten. Na de nederlaag voor eigen publiek maakte en 'oorverdovende stilte' zich meester van de kleedkamer, aldus La Gazzetta dello Sport.

De roze sportkrant stelt dat Ronaldo 'woedend' heeft gereageerd op de eliminatie. Hij zou sterke vraagtekens zetten bij de 'mentale capaciteit' van zijn ploeggenoten om de Champions League te winnen. Over een vertrek wordt nog niet gerept, maar CR7 zou wel strenge eisen hebben gesteld. Hij verwacht aankomende zomer de nodige activiteit van Juventus op de transfermarkt. Donderdag maakten diverse media uit Italië al melding van een 'grote schoonmaak' bij de club; spelers als Paulo Dybala, Douglas Costa en Miralem Pjanic kunnen vertrekken en onder meer Federico Chiesa, Mauro Icardi, Mohamed Salah en João Félix worden als versterkingen genoemd.

De woede van Ronaldo zou zich ook richten op trainer Massimiliano Allegri. Naar verluidt vindt de sterspeler dat Allegri zijn ploeg niet aanvallend genoeg laat spelen. Hij snapte weinig van de keuze om rechtsback João Cancelo te passeren ten faveure van Mattia De Sciglio; Ronaldo denkt dat Cancelo met zijn aanvallende kwaliteiten belangrijker had kunnen zijn. Donderdag maakte La Repubblica overigens nog melding van interesse uit China of de Verenigde Staten voor de vijfvoudig winnaar van de Champions League en de Ballon d'Or.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ook al geloof ik niet dat CR7 zit gezegd heeft, zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.

Ronaldo heeft alle knock-out doelpunten gemaakt voor Juve, namelijk 5. En Allegri, ja met zo'n team zo verdedigend en zwak spelen.

19 april 2019 om 10:13

Buiten zijn 2 goals tegen Ajax heeft hij verder helemaal niks toegevoegd. Zn oude ploegmakkers van Real gingen er zonder hem nog harder af tegen Ajax, zijn dat opeens ook allemaal koekenbakkers?

19 april 2019 om 10:15

Dat is het spel van Ronaldo. Als hij de hele wedstrijd achter de bal aan loopt te rennen had hij die doelpunten niet gemaakt. Hij kiest zijn momenten uit.

19 april 2019 om 10:18

waarom niet. Die ene goal kwam uit een corner...alsof je daar dan te moe voor bent.
En natuurlijk moet Ronaldo geen 20 kilometer rennen per wedstrijd en mag hij zich soms best sparen om op het juiste moment wat extra's te kunnen geven, maar dat is wat anders dan 178 minuten onzichtbaar zijn en er 2 ballen in koppen.
Inzaghi mocht dat...simpelweg omdat die jongen verder echt niet kan voetballen, al deed die nog genoeg arbeid zonder bal.

19 april 2019 om 10:19

Hij staat er toch om te scoren? Dat heeft hij in al die wedstrijden toch ook gedaan? Moet hij anders ook nog op doel gaan staan om de ballen er uit te slaan? Kan die denk ik ook nog met zijn gevoel voor positie.

19 april 2019 om 10:27

k ken ook een klein jochie die scoort, aanvallen opzet, het spel verdeelt, assists geeft enz enz. En iemand die vooral door heeft dat hij goals maakt met en dankzij zn ploeggenoten en niet perse alle camera's op hem gericht hoeft te hebben omdat hij aan het einde van een aanval staat, maar heel goed weet, dat die goal te danken is aan meerdere spelers.

En dat zijn dan vaak ook nog goals waar hij vaker dan 3x de bal raakt.

Ik had gisteren beelden van 21 juventus goals van ronaldo...18 bestonden uit 1 balcontact en als je hem ziet juichen denk je dat hij net 6 man gepasseerd heeft, de bal er inschoot terwijl zn ploeggenoten al aan de bar zaten.

19 april 2019 om 10:32

nederland79
En daarom zal Messi altijd een grotere voetballer zijn dan Ronaldo, die meer bezig is zichzelf heel erg op de voorgrond als merk neer te zetten.

19 april 2019 om 10:48

Hoor je wat je zegt? Buien 2 goals niks toegevoegd? Weet je hoeveel 2 goals in de kwartfinales toevoegen.

19 april 2019 om 10:51

Jullie zijn helemaal de weg kwijt. Een aanvaller scoort 2x in 2 wedstrijden en komen telkens met verder heeft hij weinig toegevoegd. Dat is net zeggen dat Ronaldo buiten zijn CL winsten, weinig in Europees clubverband heeft klaargespeeld. Zelfde met "in een broekzak zitten". Dit wordt lukraak rondgegooid voor elke speler waar een artikel over gaat. Als een speler gevaarlijk is, zit hij niet in een broekzak en helemaal niet als tie scoort en al helemaal niet wanneer tie De ligt bij een standaardsituatie zo dol maakt dat hij een ploeggenoot omver duwt.

19 april 2019 om 10:54

natuurlijk weet ik dat, maar die maakt hij toch samen met zn ploeggenoten. Juventus heeft 2x gescoord...niet ronaldo in zn uppie.

De rest van het spel had Juventus ook beter moeten doen, dus ook Ronaldo

19 april 2019 om 10:55

De een scoort 5 doelpunten in de knock out fase en is een held, de ander scoort ook 5 doelpunten en is een schlemiel die zich te weinig laat zien. Het kan verkeren.

19 april 2019 om 11:33

Hahah dat wij ronaldo nog moeten uitleggen hoe die moet spelen wauw, die man is 33 hij heeft niet vaak in zijn leven zijn eigen linksbacks geholpen

19 april 2019 om 11:48

@ Nederland want die goals van Messi tellen dubbel omdat hij meer dam 3x de bal raakt?

19 april 2019 om 12:28

@nederland79

ik ken ook een jochie die handschoenen aantrekt en ballen uit het doel duikt. niet iedere spelers is hetzelfde. elke speler heeft zijn eigen specialiteiten en kwaliteiten en Ronaldo is tegenwoordig op zijn oude dag een spits die in het veld staat om goals te maken en niet om het spel te verdelen. alsof je dat op je 34e nog kan 60 wedstrijden lang. hij heeft 5 keer gescoord in de laatste 3 Champions League wedstrijden dus hij heeft zijn rol gewoon goed ingevuld

je bent verder ook als speler ten alle tijden afhankelijk van je teamgenoten. dat spelverdelende jochie waar jij het over heeft was op het afgelopen WK een drama in het Argentijnse elftal en vorig jaar in de CL ook tegen AS Roma, toen zijn teamgenoten het net als de teamgenoten van Ronaldo lieten afweten. iedere speler is afhankelijk van de spelers om hem heen

19 april 2019 om 12:41

Ze tellen niet dubbel, omdat Messi dat niet belangrijk vindt. Messi speelt voor Barcelona, Ronaldo speelt voor Ronaldo.

19 april 2019 om 13:17

Nederland79, grappig dat je 2 goals in twee duels weer neerzet als het resultaat van een teamprestatie. In die redenering is het niet Frenkie de jong die excelleerde op het middenveld, maar is dat gewoon het resultaat van t spel van zijn ploeggenoten. Dat is toch ook niet waar. Ronaldo zorgt met zijn kwaliteit dat teamspel, zelfs als het op dat moment niet een zo goed is, resulteert in een goal. Dat vind ik nogal wat. Dat is niet iedereen gegeven, zeker niet wanneer het spel van je team niet zo geweldig is.

19 april 2019 om 13:38

@yoda

het is heel makkelijk op te sommen de meningen hier vaak op VZ in de vergelijking tussen Messi en Ronaldo

Messi speelt goed en scoort tegen United, hij doet alles in zijn eentje en is niet afhankelijk van zijn teamgenoten

Messi stelt teleur tegen AS Roma, het ligt aan het slechte spel van zijn teamgenoten

Messi stelt teleur op het WK en mist een penalty tegen Ijsland, het ligt allemaal aan zijn matige teamgenoten

Ronaldo scoort 2 keer tegen Ajax, dat kwam puur door zijn ploeggenoten, Ronaldo stelde weer eens teleur

Ronaldo scoort alle belangrijke doelpunten voor Portugal op het EK en valt in de finale uit met een blessure. puur dankzij Eder is Portugal Europees kampioen geworden

19 april 2019 om 13:51

@harryloenst Dit is echt de belachelijkste reactie die ik ooit heb gelezen. Als Ronaldo voor Ronaldo speelt, dan speelt Messi ook gewoon voor Messi. En als Messi voor Barca speelt, dan speelt Ronaldo voor Juve.

Kijk de berichten maar eens na hoevaak Messi twijfelde over zijn toekomst bij Barca en hoe die twijfel weggenomen moest worden met een nieuw contract en tekengeld.

19 april 2019 om 13:53

@japie_krekel

Jij verdient een groen randje. Je wint als team en je verliest als team en alles is een teamprestatie.een individuele speler kan binnen die teamprestatie excelleren (of teleurstellen) maar het blijft een teamprestatie. Voorbeeld van Juve-Ajax:

Juventus' teamprestatie was teleurstellen, maar die van Ronaldo was gewoon goed binnen dat team.

19 april 2019 om 13:59

@amazingninja

thanks ik vind het beiden fenomenale voetballers maar vaak word er met 2 maten gemeten als mensen gaan vergelijken tussen deze twee. Ronaldo kan niet alles in zijn eentje, net zoals Messi dat ook niet kan. bovendien zijn het twee totaal verschillende voetballers met verschillende rollen en taken binnen hun team

19 april 2019 om 14:15

De mensen die beweren dat C. Ronaldo Juve maar even naar de volgende ronde moet schieten zijn net zo hersenloos als de mensen die zeggen dat Messi Argentinie maar even wereldkampioen moet maken.

19 april 2019 om 14:33

Nederland79: ik ken een jochie die 126 doelpunten maakte in de CL. Meestal beslissend , ook in kwart-halve-finales. Bij alle clubs waar hij speelde. Als team heb je gewoon iemand nodig die de bal maakt om de wedstrijd te beslissen. Overigens was zijn eerste goal in Amsterdam zeer knap. Misschien Oet oogstrelend maar wel zelf de aanval opzetten , goed doorlopen en inkoppen. En een corner telt even zwaar als een doelpunt na een combinatie over 5 schijven. Wellicht dat Messi nog wel beter is , hoewel ik die ook wel eens in een minder team waar hij de ballen allemaal net wat minder mooi krijgt zou willen zien presteren. Wellicht is Messi buitenaards , maar Ronaldo toch ook buitenproportioneel goed , omdat hij het gewoon altijd , maar dan ook echt altijd , doet als het moet.

19 april 2019 om 17:51

In het geval van Ronaldo niks. Bij Messi daarentegen wel. Barça gaat naar de halve finale.

19 april 2019 om 10:14

maar hij heeft ze niet alleen gemaakt.
Al zijn knock out doelpunten bestonden uit 1 balcontact....m.a.w. hij had zn ploeggenoten er voor nodig.

4 prima voorzetten en 1 strafschop die door iemand anders verdiend was.

Als je dan als speler echt zou denken dat je het alleen doet, kun je beter op tennis gaan.

19 april 2019 om 11:17

Als spits wordt je afgerekend op je doelpunten. Als verdediger wordt je afgerekend op je tegendoelpunten.

Je schrijft het zo op alsof Ronaldo niets anders heeft gedaan dan een tikje tegen een bal aangeven de laatste 4 CL wedstrijden. Zeker beide wedstrijden in Turijn heeft Ronaldo enorm zitten werken voor zijn team. Alleen tegen Ajax bleek de inzet van hem en zijn team niet voldoende.

19 april 2019 om 13:19

Als team wordt je afgerekend op het resultaat dat je samen haalt. Het is toch veel te makkelijk om te zeggen dat je gedaan hebt wat je moest doen als je een keer scoort... Ik leer de JO08-09 en 10 al dat er in het voetbal meer wordt gevraagd dan alleen een goal maken.

19 april 2019 om 12:30

Dat heet Italiaans voetbal en 'zo'n' team zonder Chiellini is het helemaal niet. Ik moet zeggen dat Ajax alle lof verdient, want namen zoals Matuidi en Pjanic waren nergens, maar ze mistte gewoon even el capitan en vielen Can en Pjanic zwaar door de mand in deze wedstrijd. Zo erg dat zelfs Matuidi niet veel kon bewerkstelligen.

Chiellini word vaak vergeten bij het lijst beste verdedigers, want je hoort alleen maar Ramos en vdijk, maar Chiellini is misschien wel net zo belangrijk voor zijn team en sowieso net zo goed als die 2.

19 april 2019 om 14:11

Waarom geloof je niet dat CR7 dit gezegd heeft? Hetzelfde soort bericht kwam uit Real Madrid toen hij er nog speelde.

Dit lijkt mij een onzin bericht. Ronaldo had buiten zijn 2 doelpunten weinig inbreng in beide wedstrijden. Als iemand meer had mogen brengen was hij het.

19 april 2019 om 10:13

Maar 2 goals zijn toch al een prestatie dat de rest het niet goed doet kan hij toch niks aan doen

19 april 2019 om 10:15

de rest heeft de ballen nog altijd op zn hoofd gelegd. T is niet dat hij in zn eentje 5 man passeerde en de bal er in schoot. Nee die goals maakte hij samen met zn ploeggenoten.
Net als dat je samen aanvallen op zet en dat verdedigen voorin begint.

Juventus heeft gefaald....ronaldo dus ook

19 april 2019 om 10:21

Dat is een uitspraak die een aanvoerder of trainer naar de media toe maakt. Pure onzin maar het verkoopt goed.

19 april 2019 om 11:25

Deels mee eens. Hoewel hij een minder grote rol dan vroeger speelt in ‘t creëren van kansen, maakt hij wel zo’n beetje elke (halve) kans af. Dat is inmiddels zijn voornaamste taak. Zijn teamgenoten hebben hem tegen Ajax onvoldoende in positie weten te brengen, maar de enige twee keer dat hij in positie kwam hingen ze. Maar dit alles neemt niet weg dat dat kleine jochie ook wat mij betreft inderdaad met zijn spel in de opbouw én eindfase een grotere positieve impact op het spel van zijn team heeft.

19 april 2019 om 10:18

In de eerste wedstrijd niet veel gedaan tegen Ajax(toch gescoord door een zelf opgezette aanval)
In de terug wedstrijd vond ik hem en de keeper de beste aan Juventus kant. Heeft 2x balverlies geleden en had de meeste inzet om ballen te veroveren. Jagen als een malle en ook weer gescoord. Bal bij zich houden en andere ploeggenoten(kean) in stelling brengen. De rest was echt waardeloos. Dat heeft natuurlijk ook te maken met Allegri en het spel van Ajax. Hoe kom je erbij om Emre Can en De Sciglio op te stellen. Hoe behoudend wil je het hebben. Hij had trouwens nog rood kunnen krijgen op die charge op Veltman.

Het is puur gebrek aan kwaliteit(blessures)

19 april 2019 om 10:21

Wat had hij moeten doen? Centraal verdediger gaan spelen of misschien zelfs op doel?

19 april 2019 om 13:40

Nee, maar wat CR wel kan doen is eens zijn man voorbij gaan, zelf kansen creeëren ipv altijd staan te wachten aan doel.

19 april 2019 om 13:57

Die gast is 34. De meeste voetballers stoppen op die leeftijd of gaan afbouwen. Hij scoort 2 keer in de kwartfinale CL. Het is zijn rol niet meer om te gaan pingelen met de bal. Hij is een afmaker geworden, ook door zijn leeftijd.

19 april 2019 om 20:56

Wat maakt zijn leeftijd nu uit?!?!
Als CR het niet meer aankan dan word het gewoon tijd dat hij geld gaat rapen in China of de VS. Dan had hij maar niet naar Juventus moeten gaan.

CR doet exact hetzelfde als toen hij 27 was. Voor de goal blijven staan. Het is sinds Real Madrid dat hij geen dribbel meer uitgevoerd.

Messi pingelt nog altijd met de bal en doet dit al 15 jaar lang.

20 april 2019 om 00:11

@chanfan

Ronaldo heeft pas nog de Champions League drie keer op rij gewonnen met Real. hij gaat weg bij Real en ze raken geen knikker meer daar. dat zegt eigenlijk al genoeg over wat voor een geweldige speler het is. ik kan zo niet 1,2,3 een andere speler noemen die nadat hij een EK wint ook nog eens 3 keer op rij de Champions League wint als de absolute sterspeler

19 april 2019 om 12:21

Vind ik niet, kwam net terug van een blessure en maakt er gelijk 2. Dat zijn ploeggenoten het dan aflaten is niet op zijn conto te schrijven

19 april 2019 om 13:56

In welk opzicht heeft hij weinig gebracht? Was altijd aanspeelbaar, verspeelde bijna nooit de bal. Bij de goal in amsterdam is hij het die in de bal komt, slim wegdraaid van blind, zijn medespeler diepstuurt en dan zelf het strafschopgebied induikt en scoort.

Ook in de wedstrijd in Turijn was hij voorin gewoon aanspeelbaar en balvast. Nee het is geen Messi die als een soort van extra middenvelder speelt, maar zo heeft Ronaldo nog nooit gespeeld en is ook niet zijn rol in het team. Wanneer heeft Ronaldo dan wel genoeg inbreng volgens jou?

Hij heeft in ieder geval een put over die Cancelo. Ik ben blij dat die niet de hele wedstrijd heeft gespeeld met zijn voorzetten

19 april 2019 om 10:18

De 1e wedstrijd was hij anders de slechtste van het veld werd iedere keer voorbij gelopen

19 april 2019 om 10:35

Pfft Cancelo werd direct uitgeschakeld door Ten Hag. Blind naar links, Mangallan centrum en het was over met Cancelo. Vond Magallan goed invallen trouwens. Toch weer iets van hoop voor die jongen.

19 april 2019 om 11:36

Ten Hag durfde gewoon een inmiddels prima spelende Sinkgraven weer te wisselen om tactische redenen. Heel sterk voor een coach. Net zoiets als Van Gaal deed met Krul min of meer.

19 april 2019 om 13:59

Sinkgraven zat er ook gewoon doorheen. Die moest er gewoon uit, tactiek of niet.

Ronaldo woedend en overweegt vertrek omdat zijn ploeggenoten eigenlijk niet goed genoeg zijn, maar daarna schrijven dat er interesse in hem is vanuit China en Vs... Ja daar zal hij vast heengaan met zijn wil om te winnen

Ik heb nog nooit gehoord dat stilte oorverdovend is. Maar goed.

19 april 2019 om 10:15

Is gewoon een normale uitspraak.

19 april 2019 om 10:28

Nooit eerder voorbij zien komen. Ik googlede het even na jouw comment en inderdaad het blijkt vaker te worden gebruikt. Maar toch vind ik het een rare uitspraak. Van herrie (luid geluid) kan je gehoor 'verdoofd' raken. Maar van stilte... Interessant...

19 april 2019 om 11:32

@kaka Ik zou wel zo dom als jou willen zijn, dat lijkt mij echt heerlijk.

19 april 2019 om 13:18

@eerlijke fan:
Wat een trieste reactie zeg, hij geeft toch gewoon aan dat hij het nog nooit eerder gehoord heeft.

Als je dan zo tof bent om te reageren, kom dan zelf ook niet zo dom over.... '' Als jou'', pff schaam je. "Als jij" lijkt mij meer passend.

19 april 2019 om 15:05

om aan te geven dat een stilte alles zegt en dus 'oorverdovend' is

19 april 2019 om 15:31

Nu je het zo uitlegt zie ik er wel wat in inderdaad. Het is maar net met welke invalshoek je ernaar kijkt. Toch wel leuk! Ik ken het eigenlijk alleen als in bijvoorbeeld van een 'oorverdovend applaus'.

20 april 2019 om 23:20

Kaka8xavi6

Het is een bijzonder vorm van een paradox, een oxymoron om precies te zijn. Is een stijlfiguur, die vaak in poëzie en in proza gebruikt wordt. Gaat erom dat je twee woorden combineert die letterlijk gezien elkaar juist tegenspreken.

19 april 2019 om 12:00

Is een hele mooie synesthesie.

Natuurlijk, zou ik ook doen. Spelers als Cancelo, Mandzukic, Douglas Costa, Emre Can, Matuidi zijn allemaal spelers die op de bank zouden zitten bij echte Champions League-kanshebbers. Je zou denken dat Juventus eens zou stoppen met de afdankertjes van echte topclubs ontvangen, maar ze blijven het maar doen..

19 april 2019 om 10:17

Met die spelers in de basis moet je gewoon makkelijk van Ajax kunnen winnen over twee wedstrijden. Ronaldo heeft gelijk al vind ik dat de schuld voornamelijk bij Allegri ligt.

19 april 2019 om 10:22

Ronaldo heeft ook schuld, die 2 doelpunten heeft hij gemaakt op aangeven van een medespeler. Voetbal is een teamsport. Je wint en verliest met z’n allen. CR7 moet niet zo janken want hij is toch de beste ter wereld? Dan had hij die jongetjes uit Amsterdam alle hoeken van het veld moeten laten zien. Dat deed ie niet. Prima goals (2) maar met dank aan z’n medespelers.

19 april 2019 om 10:19

? De namen die je noemt, zijn net de spelers die wel presteren. Jammer genoeg geeft Allegri vaker de voorkeur aan andere spelers. Can is een speler waar ik het ook niet zo op heb, maar is juist dit jaar een stabiele factor. Matuidi heeft geen uitleg nodig. Manduzkic staat er altijd wanneer de prijzen worden uitgedeeld. Cancelo en Costa zitten op hun positie bij de top10 van de wereld.

19 april 2019 om 10:22

met die spelers heeft juve 2x de CL finale bereikt, door als team aan te vallen en als team te verdedigen. Nu halen ze een vedette erbij en loopt het voor geen meter meer, omdat iedereen in dienst van hem moet spelen en hij alleen maar een beetje staat te wachten op bruikbare ballen in de 16. En als ie dan scoort doet ie ook nog of ie ze alleen maakt.

Ik kon zo snel beelden vinden van 21 goals die Ronaldo gemaakt heeft bij juve. 18 daarvan bestonden uit 1 balcontact. M.a.w. dan ben je voor je goals sterk afhankelijk van je ploeggenoten.
Is niet erg, daarvoor is het een teamsport, maar doe dan niet alsof je in je uppie het verschil maakt.
Daarnaast zag ik beelden van 7 assists. 3 van die assists komt omdat hij wil schieten, maar de bal verkeerd raakt/naast kopt waardoor de bal bij een tegenstander komt.

Is allemaal dikke prima, maar doe dan niet alsof je alles alleen doet.

19 april 2019 om 11:02

Geef je nu Ronaldo de schuld van de uitschakeling? Wat een onzin.
Dat ze überhaupt de kwartfinale hebben gehaald komt door Ronaldo. Je ziet het ook meteen in de competitie als hij er niet bij is. Het is kwalitatief te matig. Dybala is al meer dan een jaar uit vorm. Costa en Cuadrado veel geblesseerd. Verder heb je aanvallend niks van niveau.

Kijk alleen al naar het middenveld. Pjanic is ook zo overschat als maar kan. Matuidi is een prima speler idem dito met Can, maar geen komt bij de wereldtop in de buurt. Defensief is Bonucci ook zwak zonder Chiellini, de backs zijn ook een grote grap.

Als toevoeging: Ze hadden toen nog Pogba, Marchisio en Vidal op het middenveld. Toch wat betere spelers.

19 april 2019 om 11:05

nee, de uitschakeling ligt aan Juventus en daar is Ronaldo onderdeel van.

Waarom is de kwartfinale te danken aan ronaldo?
2 mooie voorzetten en met het verdienen van de strafschop had hij niks te maken.
Ja hij kopte en schoot ze er in, maar wel in samenwerking met zn ploeggenoten.

Dus dat ze de kwartfinale haalden hadden ze aan het team te danken, dat ze nu niet door zijn ligt ook aan het team (en aan een geweldige tegenstander natuurlijk)

20 april 2019 om 05:28

@nederland79

Natuurlijk komt het door het team als Juve wint of verliest. Maar er zijn maar weinig spelers/spitsen die in de knock out fase 5 doelpunten weten te maken, teamgoals of niet. Ronaldo doet wat hij altijd doet, gegarandeerd een doelpunt scoren. Nee hij kan niet altijd meer een man makkelijk voorbij, daar heeft hij simpelweg de explosiviteit en balans meer voor. Messi heeft met zijn lengte daar voordeel mee, met name in zijn balans. Ronaldo heeft zijn lengte mee en maakt daar verder optimaal gebruik van. Dus niet zo zeuren en nog even genieten tot hij stopt. Hij kan op dit niveau zeker nog een aantal jaren mee.

19 april 2019 om 14:03

Matuidi? Dat is echt een geweldige speler. Die zou bijna overal gewoon erin staan of gewoon bij de eerste 14 spelers zitten. Was ook de enige die niet ten onder ging op het Juve middenveld. Douglas Costa is ook gewoon een heerlijke winger om erbij te hebben en Mandzukic ook gewoon een goede spits.

Ik zeg expres bij de eerste 14 want de echte topclubs rouleren veel. Dus de eerste 14 zijn meestal de basisspelers die rouleren.

Dit zijn natuurlijk doodeenvoudige krantenkoppen om te bedenken na de uitschakeling. Pure speculatie.

Het enige wat ik sowieso wel zie gebeuren is het ontslag van Allegri. Enorm matige coach, heb nooit begrepen waarom die man bij zo’n grote clubs mag coachen.

19 april 2019 om 11:00

De selectie van Juventus is ook niet goed genoeg om überhaupt maar te denken aan de CL winst. Ze hebben geen spits van hoog niveau. Mandzukic hoef ik niet eens bij Arsenal te zien. Het middenveld is prima, maar ook niet bijzonder goed. Als Can een basisspeler bij je is.. prima speler hoor, maar niet goed genoeg. De backs zijn lachwekkend.

19 april 2019 om 14:13

De backs zijn gewoon wereldtop. Cancelo is een van de meest dreigende backs, maar verdedigend is hij inderdaad matig, daar moet ie aan gaan werken. Spinnazola is ook gewoon top en vind ik op dit moment beter dan Alex, die was wereldtop maar de laatste twee seizoenen haalt ie niet meer zijn niveau. Daarnaast is Ronaldo als spits gewoon top en Kean is een topper in wording. Mandzukic heeft inderdaad zijn beste tijd gehad. De selectie van Juve is nog steeds een van de beste, maar ben het met je eens dat het middenveld beter kan. Maar alles begint met de coach en het systeem moet ook passen bij de spelers die je hebt. Daarom moet Allegri ook weg. Kijk naar Ajax die selectie is ook niet het beste, maar alle spelers floreren wel in het systeem van ten Hag en zijn tactiek dat heeft ie mooi gedaan. Juve moet opnieuw beginnen met een coach die meer aanvallend voetbal laat zien en een filosofie en systeem wat hierbij past. Daarnaast moeten gerichte aankopen worden gedaan. Je moet geen team om Ronaldo heen gaan bouwen, hij speelt hooguit nog 2 seizoenen. Daarnaast moet Dybala of weg of hij moet gebruikt worden als nr 10. Het is toch zonde dat zo’n speler op de bank zit (ook al is hij niet helemaal in vorm).

19 april 2019 om 14:36

Je bent geen wereldtop als je niet kan verdedigen als back. Leuk dat ze allemaal gewoon top zijn, maar onderbouw het dan ook even. Ik vind de selectie van Juventus verre van een van de besten.

19 april 2019 om 10:16

Nou bij ons ook al voordat de jongens uit Amsterdam op bezoek waren geweest...

19 april 2019 om 10:22

Dan heeft Ajax het laatste zetje gegeven, ook prima! Feit is dat ze chaos hebben veroorzaakt

19 april 2019 om 10:54

Vrij logisch ook toch? Real Madrid is in die ene week uitgeschakeld voor 3 prijzen dus is het logisch dat het daar dan "crisis" wordt. Juventus haalt Ronaldo om na een aantal verloren finale's de CL te winnen aangezien ze toch standaard kampioen worden. Logisch dat het daar dus na de uitschakeling tegen Ajax ook crisis is. Begrijp me niet verkeerd, Ajax heeft super gespeeld tegen beide en is terecht door maar als beide clubs uitgeschakeld werden door een andere club, op wat voor manier dan ook was het daar crisis geworden.

19 april 2019 om 13:57

En hoe flikte Ajax dat Real niet meer meedoet om 3 prijzen? De CL uiteraard wel, maar de landstitel en Copa natuurlijk niet.

Ik zou me de frustratie van Ronaldo goed kunnen begrijpen. Ik vond dat in deze twee wedstrijden ook pijnlijk duidelijk werd dat Juventus een schrijnend gebrek aan kwaliteit heeft, maar vooral de durf om de aanval te zoeken. Vooral in de wedstrijd in Amsterdam lag de nadruk op de counter, en ook in eigen huis zie je dat het met momenten erg angstig, als de aanval dan wordt gezocht gaat dat vaak over de flanken en niet door het midden.

Ondanks dat ik Ronaldo ook niet al te opvallend vond in dit tweeluik, scoort meneer gewoon wel weer twee keer, en ik denk als het team aanvallender had gespeeld dat dit misschien wel meer was geweest.

19 april 2019 om 10:23

meneer scoort samen met zn ploeggenoten. Of kwamen die 2 voorzetten uit de lucht vallen of zo?

19 april 2019 om 10:25

Geen gebrek aan kwaliteit. Gebrek aan visie en het opstellen van de verkeerde spelers op verkeerde posities. Sciglio boven Semedo. Alex Sandro verkiezen boven Spinazzola, Betancur passeren terwijl die de eerste wedstrijd juist één van de betere was.geen van beide wedstrijden starten met Costa, die zowel Veltman als Tagliaficio zoek had gespeeld. Daar bovenop nog het gemis van Chiellini, waar een beduidend minder speler voor in de plaats is gekomen. Er zijn gewoon verkeerde keuzes gemaakt en daarom is het tijd voor Allegri om te vertrekken.

19 april 2019 om 10:47

Kan er ook echt niet bij dat Costa (2x!) en Bentancur gepasseerd werden. Betwijfel of Spinnazola het veel beter had gedaan als Alex Sandro. de Sciglio was echt een drama alleen snap wel dat hij verkozen wordt boven Semedo, je kan moeilijk spelers van andere teams op gaan stellen😉

19 april 2019 om 12:07

Haha ja foutje. Ik bedoel natuurlijk Cancelo.

Alex Sandro ben ik gewoon geen fan van. Alles tikkie breed, tikkie terug. Helpt ook niet bij aanvallen.

Ik zou net een team opbouwen rondom costa, dybala en bernadeschi. Lekker pressievoetbal, af en toe op je bek gaan maar uiteindelijk dominant worden

Heerlijk dit. Dit heeft Ajax allemaal veroorzaakt. Net als die trainerswissel bij Real. Lachen toch! Misschien dat er nog wat nuttigs bij zit voor Ajax. Die Douglas Costa lijkt me wel wat.

19 april 2019 om 10:24

Die gaat echt niet naar Ajax, levert hij zo 60% van z'n salaris in

19 april 2019 om 10:34

Inderdaad haha. Jammer dat City de halve finales niet gehaald heeft. Had Ajax even de gehele Europese top in chaos kunnen brengen.

19 april 2019 om 10:49

De trainerswissel had wel wat meer redenen als alleen de uitschakeling door Ajax hoor ..

19 april 2019 om 11:13

Als Real door was had de trainer er nog gezeten waarschijnlijk.. ajax heeft het laatste zetje gegeven

Oke dat ze creativiteit missen oke maar schrijnend om re zien dat Juventus spelers na 1-1 het gewoon opgaven en het gewoon lieten lopen.... Totaal geen mentaliteit in de ploeg....

Hahahah wat is dit nou voor iets?
Je bent gewoon uitgeschakeld door een beter team. Geef hun de credits en zet jezelf niet op voetstuk.

19 april 2019 om 10:38

Juventus heeft toch echt op papier een beter team, dus het is niet meer dan logisch dat Ronaldo kwaad is door de uitschakeling. Natuurlijk is het grotendeels de verdienste van Ajax, maar er is toch echt wat mis bij Juventus.

19 april 2019 om 10:44

Beetje dooddoener vind je niet? Op papier word niet gevoetbald.
Klaar je verliest van een beter team en niet van de individu.
Dit is tevens ook de rede waarom ik een gouden bal geen prijs vind.

19 april 2019 om 11:50

Dus als Ajax verliest van Heracles verliezen ze van een beter team?

19 april 2019 om 12:51

Op dat moment wel ja.

Snap dat hij zo boos is. Speel je zelf zo magistraal goed, maar laten je teamgenoten het afweten! Nee, Ronaldo is een simpele voetballer met werelds beste killer instinct, maar o zo afhankelijk

19 april 2019 om 10:39

Juist! Wat heeft hij zelf gedaan? Neem je elftal op sleeptouw. Met alleen scoren win je geen wedstrijden. Hij laat voetballend veel te weinig zien. Zidane was tenminste een dirigent. Daar mag hij een voorbeeld aan nemen. Leer eens voetballen man!!

19 april 2019 om 10:44

Met alleen scoren win je toch juist wedstrijden?😅 Je kan juist voetballend nog zo goed zijn, als je niet scoort win je niet ....

Zou Ronaldo iets te maken hebben met het niet opstellen van Douglas Costa?

19 april 2019 om 10:58

Nee, waarom? Ronaldo wil graag door en Douglas Costa zou daar aan bij dragen. Speculatieve woorden die nergens op slaan. Ronaldo is uiteindelijk een teamspeler hè.

Ik snap best als Ronaldo teleurgesteld is, zeker omdat ik bij hem altijd de indruk heb dat teamprijzen voor hem meer een middel zijn tot zijn ultieme doel: persoonlijke prijzen. En vanuit hemzelf bezien zal het in ieder geval niet aan hemzelf liggen, omdat hij de beide doelpunten tegen Ajax heeft gescoord. Dus dan ligt het aan de coach, de spelers om hem heen en ieder ander, maar sowieso niet aan hem.

Buiten zijn doelpunten hebben we hem de andere 178 minuten niet gezien. En hij laat het team ook niet beter spelen zoals bepaalde anderen dat wel doen. Sterker nog, topspeler Dybala is er alleen maar veel minder op geworden. Maar scorebordjournalistiek zegt dat hij vanwege die twee doelpunten het goed heeft gedaan. Als je echter diezelfde manier van kijken los laat op de prestaties van Juve valt op dat Juve in de afgelopen 6 jaar maar één keer slechter heeft gepresteerd dan dit jaar. Ruim 100 miljoen en een megasalaris betaald voor mister CL hebben niet het gewenste effect gehad.

Dan zou ik het raar vinden als ze nu bij Juve volop luisteren naar de "eisen" van Ronaldo die toch niet meer zijn beste jaren voor zich heeft om de andere sterren als Pjanic, Dybala en Costa te verkopen.

Als je middenveld met alle respect bestaat uit Pjanic, Can en Matuidi, vanuit welk perspectief verwacht je dan überhaupt de CL te winnen? Er is geen dynamiek en diepgang als Costa niet meespeelt, dat is ook wel gebleken. Cancelo niet laten spelen nam inderdaad ook een stuk dreiging weg en je enige creatieve man Dybala speelde als een natte krant. Bernadeschi zat in de tang, al vind ik het wat sneu voor hem omdat zijn kwaliteiten niet naar boven kunnen komen als je omringt bent met zulke spelers. Juve is uitgeschakeld vanwege een gebrek aan kwaliteit en een gebrek aan moderniteit bij Allegri, al ben ik doorgaans erg gecharmeerd van zijn tactische vermogen. Daarnaast troffen ze een Ajax dat fris, frivool en blakend van het zelfvertrouwen speelde. Daar kan elk team van verliezen op dit moment.

Krijgen we dit soort onzin weer.

Moet wel zeggen dat Ronaldo en Szczezny en in mindere mate Matuidi de enigste spelers waren die gewoon goede potten hebben gespeeld in de knockoutfase dit seizoen. Ook afgelopen dinsdag had die keeper weer wat wereldreddingen en geen van de goals viel hem echt te verwijten. Ronaldo speelde ook gewoon een prima pot. Mensen die denken dat De Ligt Ronaldo in zijn zak had omdat hij alle luchtduels won na een doeltrap of trap naar voren van Bonucci en Rugani, hebben er niet zoveel kijk op. Als je Ronaldo een beetje kent, weet je dat hij die duels alleen voor de vorm aangaat of ter uitlokking van een overtreding. Alleen bij corners en vrije trappen op de helft van de tegenstander positioneert en duelleert Ronaldo serieus. En we hebben gezien wat er dan gebeurd.

19 april 2019 om 12:10

Toch jammer voor Juventus dat Ronaldo dan maar twee momenten in twee wedstrijden kiest om zich te laten gelden.

Natuurlijk hebben we gezien dat CR7 een geweldige afmaker is als hij kansen krijgt. Want twee kansen werden even zoveel doelpunten. Maar als het kennelijk vooropgezet plan is om de hele wedstrijd onzichtbaar te zijn op de doelpunten na, had hij toch iig nog één of twee extra momentjes kunnen uitkiezen om een balletje erin te prikken?

19 april 2019 om 12:27

Nee sorry ik ga niet mee in de massa die roept dat Ronaldo los van zijn doelpunten volledig onzichtbaar is. Ik merk dat het nogal populair is om te roepen, maar het is gewoon onzin. Ronaldo heeft een aantal keer het spel verplaatst, draaide goed weg, was balvast over de grond en heeft o.a. Keane in stelling gebracht. Posteer je Ronaldo op links i.p.v. in de punt, zal die nog meer toevoegen aan het spel.

Passeert hij drie man door middel van een salto en flipflap? Nee. Maar roepen dat hij naast zijn goals niets toevoegt is simpelweg het resultaat van selectief naar een voetbalwedstrijd kijken of meeschreeuwen met de meute.

Wie had een jaartje of vijf geleden kunnen voorspelen dat Ajax zoiets zou aanrichten bij Juventus. Ik kan me de tijden nog wel herinneren dat bij Ajax spelers als Fisher, Boerrigter, Sightorsson en Boilesen in de basis rondliepen. En dat Ajax uitgeschakeld werd door clubs als Rapid Wenen, Dinamo Zagreb en (vrij recentelijk nog) Rosenborg. Dat is nu toch echt niet meer voor te stellen. Als je me vijf jaar geleden had verteld dat Ajax achtereenvolgend Real Madrid en Juventus uit zou schakelen, had ik je echt compleet voor gek verklaard.

Juventus moet trouwens ook niet meteen de hele selectie overhoop halen. Ik zou om te beginnen een nieuwe trainer aanstellen, die wel aanvallend durft te voetballen.

Volgend seizoen Ronaldo bij Ajax voor Europese successen? If you can't beat them, join them.

19 april 2019 om 10:56

nee dank je wel. Tadic heeft meer gescoord dan ronaldo en voegt veel meer toe aan het spel.

nee ik zeg niet dat Tadic beter is, maar ik heb hem wel liever dan Ronaldo

19 april 2019 om 10:57

@nederland79

Als Ziyech weggaat, Neres op rechts, Tadic in de punt en Ronaldo op links?

19 april 2019 om 11:03

nee dank je wel. heb ik liever dat ze suarez terug halen.

Cristiano Ronaldo en Real Madrid waren in alles een gouden match. Nu mist Madrid hun beste afmaker aller tijden en Ronaldo de aanvoer en de stabiliteit van Madrid.

Lijkt me allemaal wat overdreven, maar het klopt wel. Bijzonder zwak team is Juventus eigenlijk. Totaal geen vechtlust of wilskracht. Met de spelers die ze hebben gaan ze nooit de CL winnen. Teveel middelmaat.

Sorry hoor, maar we doen alsof dit zo gigantisch onverwacht is. Ja, Ajax leverde een stunt maar dat is meer gebaseerd op de verhoudingen tussen de teams op financieel en Europees niveau.

Kijk objectief naar dit Juve en er zijn 2 (misschien 3 met Dybala of Scezczny in vorm) wereldtoppers: Chiellini en Ronaldo.

Bonucci heeft iedereen de mond vol van, maar die presteert veel minder zonder Chiellini. Bij Milan matig, bij Juve met Rugani naast hem kon hij mij in ieder geval ook niet overtuigen. Dan is De Ligt al minstens net zo goed. Minstens, al durf ik al wel te stellen dat De Ligt niet alleen nog maar bij de beste jã³nge verdediger behoort. Die hoort gewoon bij de wereldtop, nu al. Frenkie speelde in Turijn niet eens denderend (wel weer wat heerlijke tikjes/passies), Donny speelde verbluffend goed. Pjanic - tja. We moeten ook niet doen alsof hij wereldtop is. Die zit daar gewoon net onder. Net als de rest van Juve. Het is gewoon geen geweldige selectie voor Juve's doen, vind ik. Zo'n Bernardeschi ook. Prima speler hoor, maar zal nooit wereldtop worden. Alex Sandro zal nooit in de buurt komen van het niveau wat Marcelo jarenlang aantikte. Om over De Sciglio maar te zwijgen. Wat een grap is hij. Met z'n verontwaardige gedrag. Ik vond Cancelo vrij goed de eerste wedstrijd, op het momentje van Neres na. Blijf het onbegrijpelijk en uiterst kwalijk richting Allegri vinden dat hij hem wissel zette ten faveure van De Sciglio. Echt, hoe dan?!

En dan zowel Can als Khedira. Wat moeten ze met beiden? Okã©, Can is technischer dan hij lijkt maar beiden zijn zo ongelooflijk beperkt. Ik ben geen fan van Juve, maar zou zo graag zien dat ze wat meer Italianen gebruiken. Een beetje denken zoals Ajax nu.

En als je dan de portemonnee trekt: bij PSG loopt een magistraal middenveldertje rond die nog jaren mee kan, vecht voor elke meter en nog Italiaans is ook. Zo'n Chiesa ook bijvoorbeeld, waarom speelt hij nog niet bij Juve? Hoe kan het dat Zanioli bij Roma speelt, wat een heerlijk talent is dat zeg..

Is dit Juve nog wel?

Tjah bij Juve heb je geen Benzema die zichzelf opoffert en het vuile werk opknapt. Ook heb ik de indruk dat Dybala een hekel heeft aan Ronaldo

Ik wil niet zeggen dat Ronaldo 2 geweldige wedstrijden heeft gespeeld, maar ik ben wel geneigd om eerder naar andere binnen Juventus te wijzen dan dat ik Ronaldo als schuldig beschouw.

Allegri heeft verkeerde keuzes gemaakt (of het pakte in ieder geval niet goed uit), spelers als Dybala, Bernardeschi, Mandzukic, Matuidi... die speelde gewoon niet goed...
Hadden die spelers om Ronaldo heen wel meer vorm gehad, dan had Ronaldo ongetwijfeld ook beter kunnen presteren. Maar goed...

Het moet ook gezegd zijn dat Ajax het ook gewoon goed gedaan heeft. Ook dat draagt bij aan slechte prestaties van een individu.

Ronaldo moet beseffen dat het geen schande is om uitgeschakeld te worden door de aankomende Champions league winnaar.

Ik kan niet anders dan keihard zijn. Ronaldo heeft gewoon gefaald - net als heel Juve zelf. Hij is voor 100 miljoen gehaald om net dat laatste stootje te geven om de CL te winnen, iets wat Juve telkens net niet lukte.
In de achtste finale stond hij er, ook door groot toedoen van onder andere Pjanic en Bernadeschi, maar tegen Ajax niet. Gescoord, ja, leuk. Maar niet door, dan heb je er dus niets aan, mr. Champions League, ik geloof het graag, dit jaar gefaald.

Ook is hij in de competitie geen topscorer meer en dat mag toch ook een schande heten als je team met een straatlengte voorsprong kampioen wordt. Nee, voor mij is Ronaldo tot nu toe mislukt bij Juventus. Zeker als ik de investering van Juve in hem meeneem in mijn oordeel. ‘Een merk’ en ‘de Serie A krijgt meer bekijks’ vind ik ook absolute onzin voor dat geld.

nou ja, zelf speelde hij ook niet geweldig... Ronaldo is geen team player, zonde...

Ronaldo is een geweldige spits maar geen teamspeler. Dat breekt Juve up omdat ze wel erg afhankelijk zijn van één strategie, namelijk alle ballen op Ronaldo. Als dat dan ff niet lukt dan lig je er uit. Daar kan Ronaldo dan als een wijf op gaan zitten zeiken maar als Ronaldo wordt overgeslagen in de aanval is het ook niet goed.

Ajax speelt het spelletje gewoon veel beter dan Juve en is daarom terecht door naar de halve finale.

Ik snap wel dat Dybala weg maar Douglas? Ook al is het ongeloofwaardig je kon beter Cuadrado zeggen.

Dus het team wint en het komt allemaal door Ronaldo en bij verlies ligt het niet aan Ronaldo maar aan het team.

Ronaldo heeft een punt.De trainer van Juventus is een scheitbak. Zoveel kwaliteit en dan 2 wedstrijden zo voor de dag komen. Ronaldo is gewend om in aanvallende dominante teams te spelen. Dat is Juventus en überhaupt het Italiaanse voetbal nooit geweest en zal het ook nooit worden. Dus wat dat betreft kan Ronaldo alleen zichzelf de schuld geven. Ik denk persoonlijk dat hij het liefst zijn carrière afsluit bij Madrid nu Zidane weer terug is.

Wel grappig dat waarneer Ajax langs komt, bij zowel Bayern, Real Madrid en Juventus er complete paniek is! Misschien is Ajax gewoon de betere op dit moment. Ligt het niet zo zeer aan hun maar Ajax is op dit moment gewoon van een ander niveau in de CL.

Heb weinig met Ronaldo, maar het is en blijft een winnaar die naast alles van zichzelf ook alles van teamgenoten verwacht... alles voor de kill... het heeft wel wat... maar voor veel mensen zal die indruk blijven hangen na zijn loopbaan.. wellicht zegt het wat over de manifeste visie op hem i.p.v. écht wat over hem...

Wij noemde dat vroeger op het pleintje "ballenwachter". Misschien wordt het nog wat als hij zijn mannetje niet laat lopen. Tegenstanders houden altijd een speler over. Ik heb hem tegen Ajax amper op zijn eigen helft gezien.

Het is geen schande in kwart finale te verliezen. Barca, real, juventus, psg, man city, liverpool,bayern waren vooraf de favouriten en nog sterke outsiders als atletico, manu, tottenham, porto, inter en dortmund. Psg heeft ook neymar gekocht voor zoveel geld. Als psg juventus loot en eentje verliest is de verliezer een schande/mislukking?

Gaat naar Italie waar hij de knikkers niet wint en dan maar gaat zeuren dat ze niet aanvallend genoeg spelen.. je weet toch dat je naar Italie gaat Ronaldo? Dat is bij hun de voetbalcultuur en dat wist je ook wel. Wil je echt aanvallend spelen? Dan ga je toch naar Ajax? Die spelen altijd aanvallend en ze zoeken nog een goede spits.

Salah moet komen hahaha laat mij niet lachen die gaat niet in een tweederangs competitie spelen terwijl hij nu bij het neusje van de zalm zit! Vind het ook weer typisch dat ze bij dat soort jongens uitkomen i.p.v. bij komende spelers die wel potentiël hebben maar laatste stap nog moeten maken dat is hun vijver als ze echt iets willen!

Zie Ajax, Frankfurt en Leicester....alleen als team win je prijzen!!! Nooit een speler boven de groep plaatsen, indien nodig doen de spelers dat zelf wel (Leo), (Lothar), (Zlatan).
Ronaldo lekker verkopen, de marketingstrategie heeft gewerkt nu verder met Italiaans jong talent: Chiesa, Zaniolo, Keano, Bernardescho, Pompelmo.

Bewust even geen topics gelezen of gereageerd na de pijnlijke uitschakeling afgelopen dinsdag. Mijn Juve hart doet nog steeds pijn al heb ik de teleurstelling verwerkt. Alle verdienste voor Ajax ze speelden goed en floreren echt onder ten Hag dit heeft hij mooi voor elkaar. Ik las dat Allegri nog een seizoen blijft, ongelofelijk die man moet gewoon weg. Het is tijd voor een frisse wind. Een coach die meer aanvallend voetbal laat zien en een systeem bedenkt waarin de spelers floreren. Daarnaast moet er gewoon keuze gemaakt worden Dybala moet weg of hij komt te spelen in een systeem waar hij in functioneert. Het is doodzonde als hij dadelijk weer een seizoen op de bank zit. Er moet ook geen team om Ronaldo heen gebouwd worden, hij speelt misschien nog max twee seizoenen. Verder hoor ik verhalen dat Juve Chiesa wilt, dat is prima maar dat moet absoluut niet ten koste gaan van Kean, deze jongen moet gewoon spelen dit is een topper in wording. Deze spelers mogen weg van mij: Pjanic (wordt echt overschat en neemt zijn team niet op sleeptouw) Can, Alex Sandro (speelt elk seizoen slechter, Mandzukic (dramatisch dit seizoen), Knedira, Cuadrado en Bonucci vind hem zo tegenvallen dit seizoen, meer dan Rugani in ieder geval, die speelde in Amsterdam een puike wedstrijd, maar hij mist wel dat killer instinct van Chiellini. Man wat heb ik die man gemist tegen Ajax. Een gladiator die nooit zijn hoofd laat hangen en die wel het team op sleeptouw neemt. Verder moeten er gerichte aankopen komen die passen in het systeem. Zie graag een Verratti komen en Tonali de nieuwe “Pirlo” ik weet hij is nog jong en moet zich nog bewijzen, maar zo’n speler missen we echt. Matuidi mag blijven deze man werkt zich kapot en blijft maar gaan, maar je kunt van hem geen perfecte pass verwachten. Verder een cv die Chiellini uiteindelijk kan opvolgen had graag de Ligt gezien maar die zal naar Barca gaan. Meer Italiaanse spelers zie ik ook graag, we moeten terug naar eigen talent en kwaliteit. Spelers die passie en strijdlust laten zien. Het boeit mij ook niet als het 3 jaar duurt voordat het perfect gaat lopen en we geen prijzen pakken. De scudetto interesseert me echt niet meer. We moeten weer eens een prijs pakken in Europa. Er is verandering nodig! Forza Juve. Fino alla fine!

Ik denk niet dat hij dit heeft gezegd. Maar als dat waar is, zou ik zeggen als je je ploeggenoten en trainer slecht vindt, dan ga je toch lekker weg. Natuurlijk heeft het team slecht gespeeld, maar ronaldo was zelf ook tussen de slechtste spelers. En cancelo was aanvallend ook 0,00. En verdedigend drama, ik vind hem ook beter dan de sciglio, maar beide wedstrijden tegen ajax was hij heel zwak.

Nogmaals een bewijs dat Ronaldo niks oplost op eigen houtje. Je bent maar een sterveling en zult het blijven tot de dag dat he sterft. Gedaan met hoogmoed zowel Ronaldo als Messi hebben hun team nodig om te winnen. Zijn die niet in vorm dan komt er niks van in huis. Tijd dat Ronaldo uitzwaait en gaat uitbollen in Amerika of China. Heeft nog niet genoeg geld.

Als Ronaldo dit gezegd heeft of niet, dit is gewoon de waarheid.
Spelers als De Sciglio en Dybala aan de aftrap laten beginnen ipv Cancelo en Kean slaat nergens op.

voor de rest heb je nog Rugani, Sandro, Bentacur, Can die gewoon matig zijn
Vraag me nog steeds af hoe ze met dit team zo makkelijk kampioen hebben kunnen spelen, want deze selectie is gewoon matig

Normaliter geldt: Succes heeft vele vaders, mislukking is vaak een wees.

Bij Ronaldo is het meestal andersom. Bij een goal of titel staat meneer maar al te graag in de spotlights. Als het tegenzit dan mekkert hij als een peuter die een driftbui heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren