Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Matig PSV kruipt dankzij Lozano door het oog van de naald

Laatste update:

PSV heeft zondagmiddag een moeizame overwinning geboekt in de Eredivisie. De koploper speelde op bezoek bij VVV-Venlo een bijzonder matige wedstrijd, maar werd vier minuten voor tijd uiteindelijk gered door een doelpunt van Hirving Lozano: 0-1. Door de zege komt het team van Mark van Bommel op 67 punten uit 26 competitieduels. Achtervolger Ajax komt later op de dag nog in actie tegen AZ en kan het verschil op de ranglijst bij een overwinning weer verkleinen tot twee punten. Na de interlandonderbreking staan beide titelconcurrenten in de Johan Cruijff ArenA tegenover elkaar.

PSV wist pas in de absolute slotfase het verschil te maken en dat was name te danken aan Lars Unnerstall. De Duitse doelman, die dit seizoen door PSV wordt verhuurd aan VVV, blonk uit en liet zich na zeven minuten voetballen voor het eerst gelden: een schot van Angeliño werd door Unnerstall tot hoekschop verwerkt. Halverwege de eerste helft zat Unnerstall PSV andermaal dwars, opnieuw na een knal van de opgestoomde Angeliño. Tussendoor had Jeroen Zoet aan de overzijde gered op een poging van Peniel Mlapa.

Bij PSV begonnen Michal Sadílek en Mohammed Ihattaren in de basis in plaats van Jorrit Hendrix en Gastón Pereiro, maar het jeugdige duo kon de koploper nauwelijks inspireren. De Eindhovenaren speelden een matige eerste helft en moesten toezien hoe VVV in het laatste kwartier voor rust ook zijn kansen kreeg. Patrick Joosten schoot na een knappe individuele actie op het dak van het doel, terwijl Peter van Ooijen na halfbakken ingrijpen van Ihattaren op Zoet stuitte. Ihattaren had het in de eerste helft lastig en werd in de rust door Van Bommel uit zijn sportieve lijden verlost.

Met Donyell Malen als vervanger van Ihattaren in het veld begon PSV vervolgens vol goede moed aan het tweede bedrijf, maar VVV werd nauwelijks in de problemen gebracht. De thuisploeg liet het initiatief aan PSV en bleef in het eerste kwartier na de onderbreking met speels gemak op de been. Unnerstall hoefde rond het uur pas voor de eerste keer na rust in te grijpen: een kopbal van Luuk de Jong werd eenvoudig over het doel getild door de keeper. Tien minuten later kreeg Daniel Schwaab een schietkans, maar hij vuurde in de drukte over.

VVV was tevreden met het punt, maar zocht zelf in de slotfase ook nog de aanval. Een schitterende knal van Ralf Seuntjens zeilde rakelings voorbij de kruising, terwijl Opoku voorlangs schoot. Van Bommel wisselde aanvallend en zag PSV in minuut 86 toch nog toeslaan. Lozano trok vanaf de rechterkant van het veld naar binnen en verschalkte Unnerstall uiteindelijk met de punt van de schoen. VVV kreeg daarna nog een enorme kans op de gelijkmaker, maar Denzel Dumfries voorkwam op de doellijn een zeker doelpunt.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een ruk team heeft Psv, hier wordt je als supporter ook niet echt vrolijk van lijkt me.

Hoe die Mark ook elke keer als kleinkind langs de zijlijn zit te doen is vreselijk.

17 maart 2019 om 14:10

Als je alle prijzen pakt maakt dat veel goed.

17 maart 2019 om 14:11

Alle prijzen? Je maakt kans op een prijs. Wel de belangrijkste, maar alsnog.

17 maart 2019 om 14:11

Alle? Dat kan niet eens meer

17 maart 2019 om 14:11

Alle prijzen? Als ze zo blijven spelen staan ze aan de eind van de seizoen met lege handen, dat kan ik je garanderen.

17 maart 2019 om 14:12

Dat lijkt inderdaad wel zo te zijn. Maar vond het erg matig weer.

17 maart 2019 om 14:13

Dat vind ik zo een slap argument. Ik kijk voetbal voor entertainment en wil dat dan ook zien. Zit niet te wachten op een overwinning of gelijkspel met de hakken over de sloot en dan ook nog eens elke week. Als het mij alleen om die prijs ging zou ik wel lekker teletekst kijken en zien dat PSV heeft gewonnen en het daarbij houden.

17 maart 2019 om 14:13

Alle prijzen? vroeg uit de beker, niet overwinteren in Europa en de jc schaal ging naar Rotterdam.

Uit je vak voor de dug-out betekent naar de tribune.. behalve als je van Bommel heet

ga mij niet vertellen dat psv fans blij zijn met dit voetbal

17 maart 2019 om 14:17

Psv strijd nog alleen voor de titel in tegenstelling tot Ajax die nog op 3 fronten meedoet.

17 maart 2019 om 14:28

Ik heb het over de afgelopen 5 jaar. Supporters van PSV hebben een fantastische 5 jaar gehad met veel prijzen, dus dan is er meer geduld als het even minder gaat.

17 maart 2019 om 18:08

@caribbean. Zo spelen ze al twee seizoenen. Vorig jaar wonnen ze nog het kampioensschap en dit jaar ziet het er ook zo uit.

17 maart 2019 om 18:43

Haha Caribbean - Als je zo blijven spelen dan worden ze kampioen, slecht spel en in de laatste minuten scoren!

17 maart 2019 om 14:11

Moet je nagaan wat de rest voor team heeft die lager staan dan PSV.

17 maart 2019 om 14:15

Op die ene ploeg na heb je volkomen gelijk.

17 maart 2019 om 14:12

Met de coach voorop.. Jeetje wat een irritante vent zeg. Constant zeiken en janken bij de 4de man, buiten z'n vakje lopen. Wordt tijd dat hij eens op z'n plek gezet wordt door de scheidsrechters en leert z'n smoel te houden.

17 maart 2019 om 14:14

Haha maar wel 3 punten

17 maart 2019 om 14:17

Leuk om al die gefrustreerde reacties weer te zien. "Met dit spel worden ze geen kampioen, de scheids fluit 10 sec voor tijd af, ik kijk voetbal voor entertainment". Prachtig dat je dan 0-1 wint. Natuurlijk ben ik niet blij met het spel, maar als ik dan zulke reacties lees is dat heerlijk.

17 maart 2019 om 14:20

Ik weet niet of mensen ook naar het veld hebben gekeken maar dit is toch echt schandalig? Complimenten naar VVV VENLO die perfect weten hoe ze op deze rubber mat moeten spelen. Geen wonder dat ze zo goed zijn in standaardsituaties door de lucht want over de grond kan je gewoon niet voetballen. Een van de redenen dat itaharren ook totaal niet in de wedstrijd zat.

17 maart 2019 om 14:23

Nee, dat heeft niks met de uitslag te maken, maar met fatsoenlijke omgangsnormen. Zoals in het verleden Gertjan Verbeek irritant liep te mopperen en tegenwoordig meneer Advocaat zich als een klein kind gedraagt is ook niet om aan te zien. In het algemeen moet trainers en staff gewoon zich normaal gedragen richting de scheids+vierde man. Punt is wel dat van Bommel hierin gewoon compleet doorgeslagen is en imo de eerste is die wel is op z'n plek gezet mag worden.

17 maart 2019 om 14:24

Nou dit geeft eerder aan hoe triest Ajax supporters zijn. Binnen 5 seconden na dat dit artikel geplaatst is, zijn er al tientallen reacties geplaatst van Ajacieden die aangeven hoe triest dit is en moeilijk gaat doen over 10 seconden eerder affluiten

17 maart 2019 om 14:24

Drink nog een flesje azijn Johannes79... Elke PSV supporter over een kam scheren en ze allemaal triest noemen. Ik zou nog een pint inschenken en hopen dat Ajax wint van AZ zo. Veel succes nog met het verwerken van het verlies van Venlo .

17 maart 2019 om 14:28

@Johannes79

Inderdaad, om kapot te schamen. Elke keer gebeurt het weer in de slotminuten en MvB die zich opstelt als een klein kind. Benieuwd wie er op het einde op 1 eindigt

17 maart 2019 om 15:12

Precies dit. Ik erger me kapot aan het spel, maar van die zure reacties vrolijk ik weer op. Iedereen staat stil bij PSV. Het is veel te statisch. En dan die vrije trappen en corners van Lozano, allemaal op heuphoogte. Als ik me ergens aan kapot erger is dat het.

17 maart 2019 om 21:42

Calimero. En Lozano scoorde via een snoekduik? Nee topclub PSV met een begroting van 70 miljoen VS VVV 7 miljoen kan alleen klagen over het veld.

17 maart 2019 om 14:14

Reacties als deze maken het alleen maar mooier joh, laat je niet zo kennen. PSV was niet goed maar het was niet dat VVV zoveel meer verdiende.

17 maart 2019 om 14:15

Dat is het verschil met de supporters van Ajax. Kampioen worden is het doel en als dat gehaald wordt is het goed.

17 maart 2019 om 14:25

Misschien dat daarom de mentaliteit bij PSV de afgelopen jaren sterker is dan bij Ajax, omdat iedereen alles geeft om te winnen.

17 maart 2019 om 14:29

Verschil met Ajax is ook de bankrekening en de selectie. Voor het seizoen begon had iedereen een simpel kampioenschap van Ajax verwacht met 2 premier League aankopen en alle sterkhouders die bleven. Het is enorm knap dat PSV met deze selectie en het inpassen van veel jeugd nog steeds voorstaat op de kwaliteit veel betere Ajax selectie.

17 maart 2019 om 14:18

Ruk ploeg? In de eerste helft van het seizoen was PSV een van de best, zo niet de beste, voetballende ploeg uit de eredivisie met goed voetbal, veel goals, weinig tegengoals en zeer weinig tegendoelpunten. Na de winterstop gaat het wat moeizamer, maar je ziet dat het idee hetzelfde is, de uitvoering is alleen een stuk minder. Het is de taak van Van Bommel om de weg omhoog weer in te zetten en de ploeg nu uit de negatieve flow te halen. Op dit moment is het niet goed, en is het niet leuk om naar te kijken, maar we hebben allemaal gezien waartoe PSV in staat is, en dat kan niet zo maar weg zijn

17 maart 2019 om 14:31

Eerste helft van de competitie stond psv verdiend op 1. Nu is het tenenkrommend wat ze laten zien af en toe, maar dan toch nog op 1 staan is gewoon knap.

17 maart 2019 om 14:22

Supporters zijn ook goed in klagen en zeuren. Gaat het wat minder dan staan we vooraan te schreeuwen dat het allemaal ruk is. Ik wist niet dat dat de betekenis van supporteren is... man, steun de ploeg, het is ongelooflijk knap dat PSV nog bovenaan staat en halverwege die jonge gasten probeert in te passen. De club liep daar echt nog achter op Ajax, die jongens hebben al veel meer vlieguren. Over 2 weken kan het gat zomaar opeens weer groter zijn en sta je dan nog zo negatief te doen? En als er verloren wordt, kunnen ze juist wat extra steun gebruiken!

17 maart 2019 om 14:48

Ik denk dat er meer frustratie is onder fans van andere ploegen (m.n. Ajax) dan bij PSV zelf. Dat blijkt ook wel een btje uit jouw reactie. Als je PSV fan was had je vast iets gezegd als: Ach ja, ook lastige uitwedstrijden tegen de kleintjes moet je winnen om kampioen te worden.

17 maart 2019 om 15:14

Tja, je kunt ook mooi voetbal spelen net als Ajax de afgelopen 5 jaar en dan geen prijs hebben. Als het in Amsterdam allemaal zoveel beter is waarom kan dat dan niet in cijfers/prijzen uitgedrukt worden?

Maar inderdaad blijven roepen dat je de beste bent en klagen over de ploeg die veel minder goed is maar die je al wel de hele tijd in de kont moet kijken...

17 maart 2019 om 15:23

De regie is dan ook wel erg opzoek naar een van Bommel die uit zijn plaat gaat..

Waarom makkelijk als het ook enorm moeilijk kan?

Even serieus, het niveau bij PSV wordt met de week lager. We hebben over 2 weken echt een wonder nog tegen Ajax met het huidige niveau.

Ohja, deze rol zeil kan echt niet. Ongelofelijk dat dit mag op het hoogste niveau.

17 maart 2019 om 14:13

De teleurstelling druipt er vanaf als je de redactie berichtgevingen over PSV in de media leest.

Wat een raar einde. Met nog ruim 10 seconden te spelen affluiten terwijl er een ingooi moest plaatsvinden op een kansrijke plek.

Ajax zou zich moeten schamen wanneer het geen kampioen wordt. Er zit zoveel meer kwaliteit in die ploeg.

17 maart 2019 om 14:11

Curieus dat Manschot 10 seconde voor bet einde affluit inderdaad. Dat gebeurde bij Vitesse ook al gisteren. Lekkere overwinning!

17 maart 2019 om 14:17

@est-1913

Ik ken wel een trainer die daarover zou zeuren.

17 maart 2019 om 14:17

Dat zou ook terecht zijn.

17 maart 2019 om 14:22

Ik vond het ook opmerkelijk. Bij Emmen gebeurde volgens mij hetzelfde voor PSV. Emmen scoorde in de blessuretijd en juichde 1,5 minuut en dan werd er ook nog 10 seconden voor de afgesproken blessure tijd afgefloten.

17 maart 2019 om 14:32

Dat gebeurt ook stelselmatig, vooral in de Eredivsie. Er wordt in mijn ogen al dikwijls te weinig tijd bijgetrokken (vandaag was 2 minuten prima, imo), en dan daar nog 10 seconden van afsnoepen hoort niet. Als het nu 5-0 staat en beide ploegen wachten op het laatste fluitsignaal is het een ander verhaal natuurlijk .

17 maart 2019 om 14:12

We kunnen wel beter zijn maar PSV blijft gewoon op deze manier winnen he.. dan kun je er niet zo eenvoudig voorbij.

17 maart 2019 om 14:12

hij fluit letterlijk te vroeg af en niemand die er wat van zegt. Alsof je in de 89 minuut en 51 sec de wedstrijd affluit. Belachelijk.

17 maart 2019 om 14:16

We hebben het gezien tegen Feyenoord, zoveel kwaliteit en dan nog 6-2 verliezen. PSV staat al bijna heel het seizoen bovenaan dat is kwaliteit.....

17 maart 2019 om 15:22

Dat je hier vrolijk van wordt haki. Toen mijn clubje 4 x achter elkaar kampioen werd met slaapverwekkend voetbal, deed ik ook liever wat anders op zondag. Psv is nu ook niet om aan te zien zo slecht. Dan zet ik nog liever een wedstrijdje Leverkussen Bremen op, dan vermaak ik me nog een beetje.

17 maart 2019 om 14:16

Het gaat om de punten. Dan kun je nog zo veel meer voetbal in de ploeg hebben.

17 maart 2019 om 14:17

Het klokje op televisie liep achter. Zag op een gegeven moment een beeld van het scorebord en die liep een aantal seconden voor op de tijd die men op de televisie aan gaf. Gewoon op tijd afgefloten derhalve.

17 maart 2019 om 14:40

6 seconden inderdaad. Kom je nog niet aan 'minimaal 2 minuten'.

17 maart 2019 om 14:22

@blindevogel: ajax heeft per seizoen maar 6 procent invloed op de prestaties van psv. Je kan het ajax moeilijk aanrekenen dat psv op deze manier richting de 90 punten gaat he?

Wat was het weer ongelofelijk matig, komt PSV goed weg met 3 punten

Het is echt geen goed voetballende ploeg, maar ze flikken het toch altijd weer. Ongelooflijk. En weer extra genieten voor de fans. Dan hopelijk over twee weken maar het deksel op de neus, maar dan mag PSV lekker afwachten en daar zijn ze koning in

17 maart 2019 om 14:11

1ste helft van het seizoen speelden ze de pannen van het dak en domineerden ze iedere tegenstander inclusief ajax. 2de helft is loopt het niet lekker maar die mentaliteit is nog steeds fantastisch.

17 maart 2019 om 14:14

Grappig, heb toch echt in live-meepraten ongeveer elke PSV-supporter de instelling van de spelers zien afkraken.

17 maart 2019 om 14:16

Welke allemaal dan?

17 maart 2019 om 14:29

PSV fans zijn dan ook meer negatief dan positief ingesteld. Matchwinner Lozano is namelijk de afgelopen weken zwaar bekritiseerd maar redt wel de titelkansen. Rosario ligt als talent van 21 onder vuur en geeft de assist. Pereiro moet zo snel mogelijk weg, maar is een van de meest creatieve en belangrijke spelers geweest qua statistieken. Zoet kan er geen reet van en Unnerstall moet eerste keeper worden, maar Zoet heeft ook hier toch een belangrijke bijdrage. PSV fans zijn gewoon ontzettend verwend en ondankbaar

17 maart 2019 om 14:30

Niels: Penseur, Champs en Bert (?), zo uit mijn hoofd welke ik me in ieder geval kan herinneren. Met de toon, dat als inzetten zelfs niet meer lukt.....

17 maart 2019 om 14:32

Houten, daar kunnen Ajax fans ook echt wel wat van hoor. PSV fans zijn over het algemeen minder zeurderig vind ik. Ajax moet én altijd winnen én mooi voetbal spelen. PSV gewoon winnen. Liefst met mooi voetbal, anders maar lelijk.

17 maart 2019 om 15:20

Zeker, Ajacieden zijn kampioen in eigen spelers uitfluiten en kritisch benaderen. Echter zijn de meeste Ajacieden minder hypocriet dan de psvers. De 'helden' van vandaag zijn de afgelopen weken zwaar bekritiseerd, Pereiro wordt elke week afgemaakt en nu is men blij dat Hendrikx bankt. PSV is een mooie club, maar de hypocriete en arrogante supporters (niet allemaal) zijn wel een minpunt van de club

En zo word je waarschijnlijk (toch) kampioen ...

17 maart 2019 om 14:12

Nee, want dit PSV in deze vorm gaat never nooit winnen in Amsterdam; ook al is Ajax uit normaal een feestmaal voor Psv..

17 maart 2019 om 14:14

Gelijkspel is ook goed

17 maart 2019 om 14:16

Ze hoeven ook niet te winnen. Er vanuit gaande dat Ajax straks wint en het gat dus nog steeds 2 punten is voor Ajax -PSV is dus een gelijkspel ook goed voor PSV.

17 maart 2019 om 14:16

Dat is vooral in de beginperiode van de arena een eigen leven gaan leiden. Toen won PSV vaak in Amsterdam. Laatste jaren niet heel vaak meer.

17 maart 2019 om 14:17

PSV kan hun favoriete spelletje gaan spelen tegen Ajax, hun hoeven het spel niet te maken en kunnen afwachten, ik zie PSV counteren en 1-3 winnen daardoor

17 maart 2019 om 14:30

Ajax is beter in vorm dan voor de winterstop. PSV gaat daar echt niet winnen.

17 maart 2019 om 15:21

Nou, ik zit AZ-Ajax te kijken en wat Ajax in de eerste helft op de mat legt, is ook niet best.

17 maart 2019 om 16:18

Hoeft ook niet. Ze staan 5 punten voor.

Psv komt hier zo goed weg. Zonder enige creativiteit gespeeld. Als dit zo doorgaat dan worden ze echt geen kampioen hoor.

17 maart 2019 om 14:46

Juist wel als je alles met 1 doelpunt verschil blijft winnen...

Pff helaas weer niet. Het is toch zo frustrerend haha. Dan maar gewoon in Amsterdam winnen.

Die worden gewoon kampioen. Zou ook meteen wat loten kopen voor de staatsloterij als PSV zijnde, kan niet misgaan.

Zo dit was wel heel matig. Maar ja de 3 punten zijn weer binnen!! Forza PSV!!

Met deze vorm wordt PSV overlopen door Ajax.

Ajax wordt gewoon kampioen.

17 maart 2019 om 14:12

Zou het niet te hard roepen als ik jou was.

17 maart 2019 om 14:17

Haha, dacht ik ook al. In live-meepraten AZ-Ajax werd ook al gezegd, Ajax na dit weekend bovenaan. Ik vond dat al jinxen. En ja hoor.

17 maart 2019 om 14:20

Het is een wekelijks terugkerende roep Formus

17 maart 2019 om 14:48

Hoezo “gewoon” kampioen? En overlopen vast wel, is te hopen dat het doelpunt valt want het counter spel ligt op de loer en dan kan ie er zomaar aan de andere kant in waaien.

Het is ongelooflijk hoe zwak PSV is geworden na de winterstop.

Wedstrijden worden erg moeilijk gewonnen. En vandaag was het weer zo eentje. Hoe is het onmogelijk dat je weer zo goed weg komt? Wat een gigantische zwakke pot was dit weer. Maar door de individuele klasse van Lozano, pak je hier de 3 punten. Zeer cruciaal, nu je met een voorsprong over twee weken naar Amsterdam gaat. Maar goed, ook Ajax won hier erg lastig en maakte ze ook op het eind de 0-1.

Maar oh, oh, oh. Psv, Psv, Psv. Wat zwak zeg. Hier wordt je toch niet vrolijk van? Dan redt Dumfries na de 0-1 nog cruciaal op de lijn. Echt niet goed voor je hart dit.

Het is echt bizar hoe groot het verschil is tussen PSV in het eerste seizoenshelft, en PSV in het tweede seizoenshelft.

Je zag t weer aankomen. Vvv terugzakken en de bal naar voren pompen waar geen vvv'er te vinden meer was. Gefeli Psv.

Ik zat na 60 minuten al .. haal die Seuntjes er aub af, die beloopt het niet.

En bekijk de tegengoal. Wat staat hij daar te doen???

17 maart 2019 om 14:12

Ja dit. Echt kelderklasse niveau hoe hij 'verdedigt' op Lozano. Verder blij met de drie punten.

17 maart 2019 om 14:18

Haha inderdaad, die 8 kilo overgewicht sleept ie 90 minuten lang mee en dat ga je merken op het laatst.

17 maart 2019 om 14:21

Dit is dus waarom PSV de wedstrijd nog naar zich toetrekt. Ze zijn gewoon fitter.

Wat was PSV weer dramatisch. Als ze over 2 week zo tegen Ajax uit spelen, ben ik bang voor PSV dat ze he-le-maal afgeslacht worden. Compliment naar VVV trouwens, alles geprobeerd wat ze konden.

Lucky PSV blabla. Ajax-PEC zit nog vers in het geheugen hoor

17 maart 2019 om 14:12

Tsjah heb je een voorbeeld. Zullen we alle wedstrijden erbij pakken van psv die ze in de laatste minuten winnen. Zijn op 2 handen niet meer te tellen. Wel knap overigens, je voelt gewoon aan dat ze in de laatste minuten het toch weer over de streep trekken.

17 maart 2019 om 14:18

Daarom. Als het zo vaak gebeurt kun je niet meer van geluk spreken. Is geloof dat het altijd nog kan. Nooit opgeven

17 maart 2019 om 14:40

En wat dacht je van die kamikaze redding van Dumfries... as je het dan over ‘lucky’ hebt...

17 maart 2019 om 14:51

Bij Emmen uit was het bij 2-2 ook voortijdig afgefloten dus die vlieger gaat niet op. Eerst de feiten kennen en dan pas oordelen?

17 maart 2019 om 14:15

Als iets één keer gebeurt is er sprake van een incident. Gebeurt het een 2e keer is het toevel. Gebeurt het een 3e keer is er sprake van een patroon. Dat is het verschil tussen PSV en Ajax dit seizoen.

17 maart 2019 om 14:15

Die wedstrijd is relevant omdat? Ajax was de hele wedstrijd beter, niet goed, wel beter. Hier vergeet VVV zichzelf te belonen door minder slecht te spelen dan Psv.

17 maart 2019 om 14:23

80 minuten lang wisten ze psv weg te houden maar op het laatst bleef vvv in de eigen 16 hangen. Dat is vragen om problemen.

17 maart 2019 om 14:18

Hahahah. Hebben we jou weer.

Volgens mij hebben meerdere mensen je in een vorig topic over PEC-Ajax haarfijn uitgelegd dat PSV veel meer van dit soort wedstrijden heeft gespeeld dan Ajax dit seizoen.

17 maart 2019 om 14:33

PEC - PSV anders ook nog wel

De 3 punten zijn binnen, maar wat is dit Psv toch matig. Totaal geen lijn in het spel. Ben blij dat straks Unnerstall voor Psv keept. Hopen op punten verlies van Ajax vandaag.

Man man man, dat gejuich van Van Bommel op het einde.. Ze moeten zich schamen! Wat een zaadpartij zeg!

Lijkt net alsof deze selectie alle krachten in de eerste helft van het seizoen heeft verbruikt. Ik geef toe, VVV stond met 11 man achter de bal en dat kunsgras (mag je het gras noemen?) was natuurlijk ook in zeer slechte staat. Maar toch, je moet je het hier gewoon niet zo moeilijk maken..

Rosario gaf alle ballen breed, doet me een beetje denken aan Daley Blind onder Frank de Boer..

Verder lijkt het net alsof Luuk de Jong en Lozano vogelvrij zijn in deze competitie., onbeperkt overtredingen maken..

17 maart 2019 om 14:14

Van Bommel is een winnaar pur sang, wanneer hij wint is hij dolblij wanneer hij verliest is hij zwaar irritant. Ik vind dat juichen juist mooi, laat tenminste zien dat het hem iets doet en dat hij boven alles wil winnen.

Dat de manier waarop niet om aan te zien is de laatste maanden is een ander verhaal.

17 maart 2019 om 14:25

Ik vind het commentaar op van Bommel over het algemeen vergezocht en zwaar overdreven. Dit keer ben ik het er echter wel mee eens dat zijn gedrag te ver ging. Heel lief doen als blijkt dat er slechts 2 minuten bij komen, bij een mogelijk verkeerde ingooi is hij superboos en bij het (te vroege) fluitsignaal is het helemaal belachelijk. Van Bommel was een meesterprof op het veld als voetballer. Een echte klootzak waar je niet tegen wilde spelen. Dat gedrag heb je soms op het veld nodig, niet naast het veld.. Ik ben niet blij met Ten Hag, maar gelukkig is hij niet zo'n idioot langs de lijn.

17 maart 2019 om 14:42

Los van Van Bommel, waarom ben je niet blij met Ten Hag? We doen nog mee voor 3 prijzen, hij heeft ons geloodst naar kwartfinale CL, hij heeft een revanche genomen in de beker op Feye, waarbij Feye favoriet was na de 6-2 overwinning én door hem pakken waarschijnlijk weer een (of twee) prijs/prijzen dit jaar na 4,5 jaar zonder.

Ik kan gewoon niet meer naar dit PSV kijken. Elke week zo zwak en dan nipt 3 punten halen. Ik ben blij dat Lozano hem maakt, maar iedere coach met een beetje zelfreflectie moet toch zien dat dit niet vol te houden is op deze manier.

17 maart 2019 om 14:15

Vorige 2 overwinningen waren niet nipt hoor. PSV speelde zwak, maar tegenstand was er echt niet laatste twee wedstrijden.

17 maart 2019 om 14:55

En wat moet van Bommel daar dan aan veranderen? 10 aanvallers en een keeper opstellen en vervolgens met 9-6 verliezen? Denk dat winnen voorop moet staan en dan pas kijken naar of het op een mooie manier kan. Mensen vergeten soms dat de selectie ten opzichte van Ajax echt beperkt is en hoe knap ze er nu voorstaan volgens mij.

17 maart 2019 om 14:24

Mwah ik vind dat je nu wat overdrijft, 0-4 winnen in Venlo is niet zo makkelijk. Het gaat in dit soort wedstrijden om de drie punten. Maar ik ben het wel met je eens dat het spel heel erg matig is, dat kan niet goed blijven gaan. Wat is er gebeurd met de spelers die aan het begin van het seizoen nieuw in het basiselftal kwamen en PSV een nieuw gezicht gaven? Dumfries, Rosario, Angelino en Guti (als invaller). Dat zijn toch wel de spelers die momenteel veel minder gretig, fris en overtuigend spelen.

Weer een zeer moeizame wedstrijd, maar gelukkig nog altijd eerste. Goed voor het vertrouwen van Lozano dat hij de winnende maakt (na een slechte wedstrijd). Hopelijk laat de spelersgroep tegen Ajax eindelijk weer zien waar toe ze instaat zijn, dat spel ligt PSV in elk geval beter dan een vechtwedstrijd als dit op een Rugby onwaardig veld.

Ik haal maar hoop uit het feit dat Ajax hier ook slechts met 1-0 wist te winnen met een penalty in de laatste minuut, maar qua spel zie ik op dit moment helemaal niets waar ik vertrouwen uit kan putten voor de wedstrijd tegen Ajax.

Weet iemand hoeveel punten PSV al heeft gepakt in de laatste vijf minuten?

17 maart 2019 om 14:14

Valt mee volgens mij, denk 6. Vaak was de wedstrijd al beslist.

17 maart 2019 om 14:15

volgens mij rond de 10 punten

17 maart 2019 om 14:26

17e keer nu dit seizoen dus reken maar uit, iig een hoop

17 maart 2019 om 14:30

Was ook wel benieuwd, dus heb ff gekeken. In de eerste seizoenshelft 6 punten (late goals tegen Pec, Fortuna en Groningen die de winst opleverden ipv gelijkspel) en in de 2e seizoenshelft 4 punten (late gelijke spelen tegen Utrecht en Heerenveen en natuurlijk de late winst van vandaag). Dat zijn dus al 10 punten gewonnen in de laatste 5 minuten van de wedstrijd dit seizoen

17 maart 2019 om 15:00

Kun je dat puntenverlies bij Emmen misschien ook meenemen?

Jaah vvv verdiende sowieso een punt. maarja dat verdiende pec een aantal dagen terug ook.

Bij psv mis ik gewoon de wil om echt te winnen, in de eerste seizoenshelft lag het tempo veel hoger, veel spelers bleven maar gaan! En nu is dat gevoel gewoon helemaal weg.

17 maart 2019 om 14:21

Mooi dat je Ajax - PEC erbij haalt, alleen je zit volkomen mis. Daar verdiende PEC helemaal niks en was Ajax gewoon oppermachtig. Hier was het een wedstrijd die 2 kanten op kon vallen en zoals gebruikelijk valt die gewoon weer de kant van PSV op. Wees gewoon blij met de 3 punten..

Dumfries redt puntenverlies voor PSV einde verhaal !

Dumfries heeft "met kunst en vliegwerk" een nieuwe dimensie gegeven vandaag

Het is werkelijk waar ongelooflijk hoevaak Psv in de laatste 5 minuten van een wedstrijd de wedstrijd naar zich toetrekt. Zeer frustrerend

Wat een vervelend mannetje is van Bommel toch. Toch nog een zege, maar in deze vorm gaat Ajax over PSV heen met 2 week.

Die van Bommel begint toch een eng mannetje te worden.
Saaie wedstrijd om te kijken , net als ajax deze week komen ze met de schrik vrij. Zal nog wel lang spannend blijven dit seizoen

PSV heeft wel weer bewezen klaar te zijn voor de groepsfase van de champions league, mits Ajax de punten voor ze behaald natuurlijk

Tijdens de interland periode zal van Bommel de PSV spelers wel de opdracht geven De Ligt en De Jong op de training eruit te trappen.... daar zou je hem oprecht voor aan kunnen zien.

Met deze vorm wordt PSV namelijk overlopen in Amsterdam!

17 maart 2019 om 14:17

Je gelooft toch niet dat die allemaal gaan? Zijn geblesseerd blijkt straks en melden zich af. Net zoals bij Ajax dat met Ziyech en de Jong ook zal zijn denk ik.

17 maart 2019 om 14:19

Denk je dat echt? Frenkie speelt basis in de kwalificatieduels. dat is toch het allerhoogste niveau? Ik kan me niet voorstellen dat hij zich afmeld

17 maart 2019 om 14:28

Of dat ze afspreken dat hij 1 pot speelt, iets in die richting zie ik ze echt doen ja.

Kom Ajax vandaag de 3 punten pakken dan staan wij eind deze maand bovenaan. Dit PSV in deze vorm moet te pakken zijn in eigen huis.

'Matig' is een understatement, wat een gedrocht van een wedstrijd.

17 maart 2019 om 14:14

Maar ze winnen wel en dat telt uiteindelijk. Iets wat wij normaliter niet zo goed kunnen, tot afgelopen woensdag dan... 😊

Ach ja, natuurlijk hoopte ik al Ajacied dat het een gelijkspel zou worden, maar ik zou PSV tekort doen door dit mazzel te noemen. Dit doet PSV structureel en is in mijn ogen een kwaliteit.

Kom Ajax vandaag de 3 punten pakken dan staan wij eind deze maand bovenaan. Dit PSV in deze vorm moet te pakken zijn in eigen huis.

Hoe kan zo'n bizar slecht team eerste staan vraag ik me af...

17 maart 2019 om 14:15

Doordat Ajax het zelf heeft verkloot na de winterstop.

Kom Ajax vandaag de 3 punten pakken dan staan wij eind deze maand bovenaan. Dit PSV in deze vorm moet te pakken zijn in eigen huis.

'Matig' is een understatement, wat een gedrocht van een wedstrijd.

Ik wil niet meer horen Lucky Ajax want wat heeft PSV toch elke keer mazzel zeg en wat is dit PSV toch slecht

17 maart 2019 om 14:20

Lucky Ajax

17 maart 2019 om 14:28

PSV heeft gewoon een fitte ploeg. Ze weten dat als ze het laatste kwart van de wedstrijd ingaan dat ze meer over hebben dan de tegenstander. Ze weten ook dat de tegenstanders vanwege vermoeidheid foutjes zullen gaan maken. Dit, in combinatie met het feit dat de spelers van PSV over het algemeen ook meer kwaliteiten hebben dan de tegenstanders maakt dat ze weten dat ze nog alle kansen op de overwinning krijgen als het in het eerste gedeelte van de wedstrijd niet is gelukt al op voorsprong te komen.Hier spelen ze gewoon op.

Van Bommel gedraagt zich langs de lijn als een psychische gek. Een schande voor het voetbal zo een ongelooflijk zeurende en onsportieve trainer. Dat allemaal los van het resultaat, VVV-uit is lastig en PSV heeft wat geluk maar de enorme idioot langs de zijlijn is wat echt mateloos irriteert.

17 maart 2019 om 14:45

Je hebt gelijk hoor.
Maar voor iemand die zich Suarez noemt vind ik je commentaar wel grappig ...

Pfff seuntje en die dumpfries kan ok opeens verdegegengen

3 punten in de pocket, 5 punten voorsprong. Vanmiddag even ontspannen kijken hoe AZ punten gaat pakken. Over twee weken de genadeklap uitdelen.

17 maart 2019 om 14:15

Hopelijk blijft het bij dromen😏

17 maart 2019 om 14:17

Als ze zo spelen zoals ze eigenlijk vanaf dag 1 deelt PSV over 2 weken geen genade slag uit

17 maart 2019 om 15:12

Als telt niet in voetbal

17 maart 2019 om 14:16

En toen werd je wakker

17 maart 2019 om 14:17

Over 2 weken 0-3,

17 maart 2019 om 14:22

3-0😉

17 maart 2019 om 14:24

Nee 3-0 was in Eindhoven

Iedereen weet het gewoon en toch trapt elke club erin. Op het einde denken ze toch kans te hebben tegen Psv, letten eventjes niet goed op en dan ligt de bal in het netje. Elke week weer, iedereen ziet het maar op het veld vergeten ze het, denken dat ze kans hebben en denken ze aan aanvallen in de laatste tien minuten in plaats van tijd te rekken en alles dicht te houden.

Gewoon met zijn allen achter de bal blijven en alle ballen weg rossen in de laatste tien minuten, alleen zo kan je een punt pakken als mindere ploeg tegen Psv.

17 maart 2019 om 14:46

Dan heb je niet goed gekeken, want de goal viel juist in de periode dat VVV angstig werd en zich teveel terug liet zakken...en de bal niet meer weg kreeg..

Nou,kom met dit armetierige zootje maar naar Amsterdam,dat wordt een slachting!Wij zijn er in Mokum allemaal klaar voor!

En over van Bommel daar moet het bestuur van PSV is tegen optreden.
Dat je fanatiek bent oke maar hij blijft slijmen bij de 4de official en blijft mekkeren

17 maart 2019 om 14:16

Irritante etterbak!

17 maart 2019 om 15:04

Dus jij gaat nu vertellen hoe iemand anders zijn werk moet doen? Je coach aanspreken dat hij teveel winnaars-mentaliteit heeft en zo probeert zijn ploeg er in mee te trekken?

Ik zou als bestuur juist blij zijn, de vorige coach bleef alleen maar keurig zitten en toen was het allemaal maar tam. Nu gebeurt er tenminste iets. Met het materiaal wat Ajax heeft kun je misschien lui in je stoel blijven zitten maar bij PSV is mentaliteit alles.

Schandalig dat je het gedrag van van Bommel beloond door de wedstrijd te vroeg af te fluiten. Sowieso met het aantal corners en ingooien in de blessuretijd moet je minimaal een halve minuut erbij tellen. Dat PSV wint verbaast me dan weer niet zo, maar wat is die van Bommel toch een engerd, en wat kan hij veel maken hier in Nederland.

Die Mark, wat een lompe dodo is t toch hoe hij maar telkens probeerd de wedstrijd te bepalen om met de vierde man te “praten”.

Wanneer is dit zo toegestaan!?

Erg goede spits trouwens die Mlapa. Lijkt me een prima zomeraankoop voor PSV als pinchhitter ter vervanging van Lammers volgend seizoen (speelt precies het spelletje van De Jong door alle kopduels te winnen en de bal vaak goed terug te leggen naar de opkomende aanvallers).

Wederom weer zo'n ziekelijke overwinning van een vreselijke arrogante ploeg met een nog ziekelijker mannetje als trainer. Hoogst irritante eikel. Ajax straf dat stelletje goudzoekers aub af. En van Bommel rot op ! met je walgelijke gedrag. Zielenpiet..

17 maart 2019 om 15:07

Hahahaha jouw opmerking en dan iemand anders de zielenpiet noemen... Een coach die het voortouw neemt, vervelend hoor.

Eigen schuld van Vvv. Ze stopten na 80 minuten met voetballen en ramde alle ballen naar voren. Dus kom je onder druk te staan en valt die 0-1. Had het nog moeten zien als ze wat gecontroleerder hadden gespeeld ook na de 80e minuut. Steyn had ook eerder moeten ingrijpen. Die Seuntjens kan niet meer en toch laat je hem staan.

17 maart 2019 om 14:30

Vvv verdedigde goed en speelde goed met fysiek, maar voetballen hebben ze de hele wedstrijd niet gedaan.

17 maart 2019 om 14:50

Maar wat verwacht je dan van VVV. Het was al knap dat ze het 80 minuten volhielden. Maar je hebt ook gelijk. Zo’n Seuntjens zit er na 70 minuten helemaa doorheen en gaat zoveel fouten maken dat de goal toch nog valt.
Steijn had Seuntjens er uit moeten halen en Linthorst er in moeten brengen want die blijft vooruit denken en voetballen. Helaas is Steijn geen wissel wonder én blijft hij sowieso teveel vasthouden aan Seuntjens en Opoku.

Als ADO supporter gun ik het kampioenschap meer aan PSV dan aan Ajax maar wat speelt dat PSV een verschrikkelijk laf saai en bang voetbal. Met zoveel kwaliteit in het team iedere wedstrijd zo verdedigend beginnen kom aan begin gewoon een keer met guti en pereirro tegelijk en zet een hendrix erachter, nee van Bommel komt met 3 jeugd spelers aan en vergooit hier bijna het kampioenschap.

Wat word ik kotsmisselijk van dit Psv. Gewoon de hele wedstrijd niets creeren, en dan vervolgens een geluksschot dat erin vliegt. VVV had dit gewoon met 3-0 kunnen winnen. Dat is toch om te janken. Hoezo werden er trouwens maar 2 minuten bijgeteld? En vervolgens een halve minuut te vroeg affluiten, terwijl VVV een inworp heeft bij de cornervlag. Echt schandalig in mijn ogen, VVV ging scoren. Maar ja, kom maar lekker naar Amsterdam met 2 punten voorsprong. Ik zeg het je, lampies op de slachtbank over 2 weken. Dit PSV gaat in Amsterdam nooit van ze leven iets klaar spelen. Het gaat niet de vraag zijn of Ajax de 3 punten gaat pakken, het gaat de vraag zijn of het een Real Madridje wordt of niet.

17 maart 2019 om 14:32

Ik vind ook dat PSV vandaag slecht gespeeld heeft en goed weg komt met de 1-0, maar ik heb zelden zoveel onzin gelezen in een reactie.

- PSV niets gecreëerd? volgens mij heb ik Unnerstal toch op 2 a 3 zeer goede reddingen kunnen betrappen op grote kansen van Psv, vooral in de eerste helft. Toch knap als ze niks gecreëerd zouden hebben.
- VVV had met 3-0 kunnen winnen? Volgens mij hebben beide clubs evenveel kansen gehad dus dat is een erg overdreven conclusie.
- Een geluksschot dat er in gaat? Hoezo was dat nou weer een geluksschot? Gewoon prima geplaatst vanuit een perfecte positie na een goede dribbel. Werd ook niet aangeraakt of wat dan ook.
- Halve minuut te vroeg afgefloten? Het was toch echt bij minuut 91.50 van de 92.

Tot over 2 weken op jullie befaamde slachtbank. PSV speelt de laatste weken niet om aan te zien maar een wedstrijd tegen Ajax is altijd een losstaand evenement waarop het zomaar compleet anders kan zijn, zeker wanneer PSV daar volledig in underdog positie aan kan beginnen.

17 maart 2019 om 14:48

Poeh poeh twee kansjes in de eerste helft, haha de armoede spat ervan af.
VVV had gewoon een paar keer heel goed gecountert en verdienden op z'n minst 2 doelpunten.
Dat schot puntert die met geluk in de hoek, langs drie verdedigers. Waarbij de Jong die voorstopper nog vasthoud.
Het spel had al even stil gelegen in de extra tijd, dan tel je er weer wat seconden bij. Maar nee, hij fluit af met nog 15 seconden op de klok terwijl VVV in de aanval is. Daar had dus minimaal nog een halve minuut door gespeeld moeten worden.
Maar ik maak verder niet druk. Lampies lekker met knikkende knieen naar Amsterdam over 2 weken. Jullie Gaan Eraan.

Haha mensen zijn zeker vergeten dat ook Ajax in Venlo pas in 88e minuut scoorde. En ja PSV scoort vaker dit seizoen laat. 4x in de laatste minuten nog een overwinning.2x nog een gelijkspel. Ajax heeft 2x ( Pec en vvv) gewonnen in de laatste minuten en 1x nog gelijk kunnen maken. Beiden hebben ook in de laatste minuut punten verloren. Dus op zich valt het best mee. Op dr een of de andere manier heb je het gevoel dat het bij PSV vaker gebeurd.

In de 1e seizoenshelft had ik zeker angst voor PSV. Maar dit PSV van nu gaat echt niet winnen in de arena. Ben er niet eens zenuwachtig van. Wat een bagger is het zeg sinds januari. Wat is daar gebeurt vraag ik me af.

Tja, het lijkt me dat de stijgende lijn nog niet is ingezet, laat staan gevonden.... Ik mag echt hopen dat de jongens zich mentaal wel kunnen opwarmen voor de wedstrijd in de Arena... Voor Az - Ajax heb ik ook geen hoop dat Ajax de punten laat liggen...
Het blijft zo in elk geval nog even lekker spannend...

Elke keer lijken ze punten te verspelen, maar na het laatste fluitsignaal zijn de punten weer in de pocket, ik weet sinds PEC Zwolle dat dat als supporter ook gewoon heel lekker voelt. Ook in matige potten haalt PSV bijna altijd resultaat. Daar kunnen we nog iets van leren

17 maart 2019 om 16:26

Ook met 5 punten,wordt Ajax kampioen.

Het laatste half jaar,10 wedstrijden beslist in de laatste 5 minuten,dit voetbal waar je niet naar wilt kijken,zeer zwak,niet om aan te zien,winnen en verliezen liggen dicht bij elkaar,maar hier geef je geen cent aan uit.

Weer veel haat jegens Psv, Mvb, Chucky en zo.
En dan aan het eind van de middag de conclusie kunnen trekken dat je 3 punten bent uitgelopen op Ajax.

Ik reken mij niet rijk, het gaat bij PSV erg moeizaam na de winterstop en PSV moet ook nog tegen AZ, maar juist daarom vier ik dit meevallertje zeker mer veel plezier!
Als het niet lekker loopt is een buffertje wel lekker.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren