Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord aasde intensief op revelatie: ‘We hebben veel contact gehad’

Laatste update:

Feyenoord heeft geprobeerd Alexander Isak naar Rotterdam te halen. De aanvaller van Willem II, die wordt gehuurd van Borussia Dortmund, maakt momenteel indruk bij de Tilburgers en was zaterdag beslissend bij het duel met Feyenoord (2-3) door de winnende treffer te maken. Martin van Geel vertelt dat Isak ook bij Feyenoord op de radar stond.

"Isak is een fantastisch talent dat ik bij AIK Stockholm al heb zien spelen. Hij speelde daar al vanaf zijn zeventiende. Wij hebben pogingen gedaan en contact gehad met zijn broer, die zijn zaken deed”, laat de technisch directeur van Feyenoord zondag weten bij De Tafel van Kees van FOX Sports. Van Geel vertelt dat Borussia Dortmund uiteindelijk de slag wist te winnen.

"We hebben veel contact gehad. Hij ging naar Borussia Dortmund, dat een transfersom van negen miljoen euro en een gigantisch salaris neerlegde. Het is een groot talent die z'n stappen kan maken naar de toekomst toe”, aldus Van Geel, die momenteel onder vuur ligt vanwege de tegenvallende prestaties van Feyenoord. “Het doet altijd iets met je”, doelt hij op de negatieve geluiden in De Kuip.

“Maar ik ben lang geleden door een deel van het publiek positief toegezongen. Dat was redelijk uniek voor een Feyenoord-bestuurder, liet ik me toen vertellen. Ik ben toen ook rustig en bij mezelf gebleven. Ik gooi de handdoek niet in de ring. De directie en de Raad van Commissarissen doen een beroep op me. Ze laten me soms tot het gênante merken dat ze me niet kwijt willen. Maar het is niet leuk, nee.”

Verwacht jij dat Feyenoord dit seizoen als derde eindigt in de Eredivisie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dramatisch seizoen, weet niet of je alles op van Geel kan schuiven, hij staat niet op het trainingsveld..materiaal is goed genoeg voor plek 3.

17 maart 2019 om 10:44

Van Geel zit er nu 8 jaar, dus alles wat er nu op het veld loopt en gebeurd is, direct of indirect, een gevolg van zijn beleid. En dan zou ik ontevreden zijn. Met dit beleid ga je hoogstens eeuwig derde worden.

17 maart 2019 om 10:50

Ja, en zet het dan eens af tegen de periode daarvoor. Dat het herstel niet direct heeft geleid tot zeven landstitels is logisch, het is een lang traject waarbij je echt niet in één keer doorstoot. Ik heb het idee dat de kritiek vooral komt van mensen die de donkere tijden niet hebben meegemaakt, of zich niet meer kunnen herinneren.

17 maart 2019 om 10:57

Ook flauwekul. Natuurlijk heeft Van Geel in zijn eerste jaren met zeer beperkte middelen goed werk geleverd, maar nu loopt het spaak. En dat hij de club in zijn eerste paar jaar weer financieel gezond heeft gekregen en zelfs de titel heeft gewonnen, wil niet zeggen dat hij nu voor het leven mag blijven.

17 maart 2019 om 11:27

Dat zeg ik ook nergens, maar ik denk dat mensen te veel verwachten. We kunnen niet op tegen het grote geld van Ajax en PSV op dit moment, maar dat wordt wel verwacht.

17 maart 2019 om 11:28

Die periode ervoor moet je niet telkens aanhalen. Met budget heeft Van Geel gigantisch gefaald en enorm veel miskopen binnen gehaald.

17 maart 2019 om 11:40

Er is toen 26 miljoen uitgegeven aan spelers waarvan er twee vaak en lang geblesseerd zijn geweest (st. Juste en Haps) er twee niet voldeden (boëtius en Amrabat) maar waar geen verlies op is gedraaid en waar Larsson en Berghuis nog basis spelen. Daarvan is Larsson niet heel gelukkig gebleken voor vier miljoen, maar ik denk dat hij dat geld nog makkelijk oplevert bij verkoop en is Berghuis een goede aankoop geweest. Verder zijn er goede trainers aangesteld, zijn contracten zoals die van Vilhena (maar eerder ook De Vrij, Clasie, Martins Indi, Kongolo etc) verlengd en is er meer geld verdiend onder aan de streep dan er is uitgegeven (zie ook het herstel). Tja. Ik heb het idee dat het oordeel al geveld is. De selectie is niet van het niveau van Ajax en Psv, maar je verslaat die teams wel dit seizoen. Dat je verliest van Willem II en meer van dat soort clubs zie ik niet direct als de fout van de TD. Maar goed, zitten we straks met Ted van Leeuwen, of Mathijsen, of stellen we een onervaren TD aan, en dan maar afwachten of het effect heeft. Vroeg of laat sturen we ze allemaal met pek en veren de Kuip uit, kunnen we over vijf of tien jaar weer mijmeren.

17 maart 2019 om 11:42

baardgrasmus

Je hoeft ook niet tegen het grote geld op te kunnen. Het gaat om visie. Waarom word er niet vol op jeugd ingezet door Feyenoord? Dat doen Ajax en Psv ook en dat is ook het enige wat je kan en moet doen in NL. Natuurlijk heb je mindere jaren, maar elk minder jaar van Ajax betekende een gespekte bankrekening en een knallend seizoen erop. Elk jaar weer een stap omhoog als club en nu zijn zelfs grote aankopen mogelijk. PSV volgt en heeft echt hele goede talenten lopen.

Als fey zijnde had je nu kunnen groeien als club, maar dat is niet gebeurd. Volgens mij is de bankrekening leeg, selectie net zoveel waard als Neres en Az klopt aan voor plek 3 (met jeugdspelers die nog verkocht moeten worden). Feyenoord heeft geluk dat Twente is afgehaakt na 2013, anders was je allang de 4e club... Heel jammer, feyenoord heeft zoveel potentie.



17 maart 2019 om 11:52

Omdat de jeugd misschien niet zo geweldig is, er speelde gisteren vijf jeugdspelers basis, maar er moet meer aanwas bij. Bijlow basis, Kökçü ook, dat zie ik wel gebeuren. Vente en Malacia moeten vlieguren maken, wellicht Dordrecht volgend jaar. Een jong Feyenoord had gescheeld, want de stap blijkt vaak te groot. Maar ik meen dat de meeste jeugdelftallen ook redelijk draaien, al volg ik dat ook niet wekelijks.

17 maart 2019 om 15:38

Tapia, Amrabat, Sinnistera, Gustafsson, Singh, Kramer, Boetius, Larsson, Vejinovic, Bilal en ga maar door. Allemaal miskopen.

19 maart 2019 om 14:59

@El Fenomeno
Tapia, is nog in ons bezit, hoeft niet minder op te leveren dan toen die is aangekocht.
Amrabat en Boetius wegstrepen tegen elkaar en je hebt nog geen verlies.
Gustafson (500k), Sing (600k) (2014), Vejinovic (2.2m), Bilal (3m), en voor Sinistera tel ik al de volledige 2M als verlies.
Larsson verkoop je nog wel voor de 4M aankoopwaarde, en zonder Kramer waren we geen kampioen geworden dus die tel ik niet mee.
Als we dan alles bij elkaar op tellen dan tel ik 8.3 Miljoen verdampt aan miskopen.
Dat valt toch nog wel mee?

17 maart 2019 om 10:51

Dramatisch is ook ons te hoge verwachtingspatroon. En al zou Fey stabieler presteren,dan nog zeuren we als ze niet op plek 2 komen. Laten we asjeblieft realistisch zijn. Fey heeft geen kampioens selectie. Nu niet en volgend seizoen ook niet. Ondertussen zeuren we vrolijk verder. straks ligt Jaap Stam onder vuur. tis nooit goed.

17 maart 2019 om 11:46

Dat is een lekkere gedachtegang. Beetje kop in het zand verhaal. Jij zou een goede zijn voor in het Maasgebouw, met die instelling ga jij er een hoop gelijkgezinde vinden!

Heb bij hem t idee dat t een prima td voor de subtop of middenmoot is, waar hij kan bouwen zonder groot budget zoals bij az en Willem ll. Zodra deze man echter geld mag besteden, begint de drama zoals eerder ook bij ajax

17 maart 2019 om 10:47

Dan zit hij bij Feijenoord op zijn plaats. Geen geld en geen top meer

17 maart 2019 om 10:48

Ik heb hetzelfde gevoel bij van Geel. Zonder geld kan hij wel verrassen met guidetti en pelle bijvoorbeeld. Na het kampioenschap weet hij miljoenen weg te gooien aan middelmaat.

Met een laag budget is het natuurlijk ook makkelijker om boven verwachting te presteren als td..

17 maart 2019 om 12:04

Feyenoord kan niet veel betalen en veel risco's nemen.
De spelers die gehaald zijn, hebben al meerdere jaren bewezen bij hun clubs, dat ze goed spelen.
Een Ayoub heb ik zelf in De Kuip een aantal gelden zien spelen en was een gevaar voor Feyenoord, dus bewees hij dat hij goed kan spelen.
Een St Juste is jong en was een van de betere spelers, die er aan zou komen.
Met een speler uit Zuid America bijv, loop je meer risico.

Tsja, toen zat half Europa achter die jongen aan. Hij was bijna zo'n grote hype als Odegaard en was de gedroomde opvolger van Zlatan Ibrahimovic. Daarnaast koste hij miljoenen. Logisch dat hij niet naar Feyenoord ging dus.

Het is gewoon een kloteseizoen gebleken, maar ik vind de kritiek van een deel van het publiek altijd zo simpel. Die hebben er al veel weggejaagd met onderbuikgevoelens. De nederlaag van gisteren is volledig toe te schrijven aan een falende defensie, die tegengoals vallen zo enorm simpel. Maar net als met de kritiek op Gio eerder dit seizoen, wie wil je als vervanger? Dat geldt ook voor Van Geel, wie moet het dan gaan doen? Ted van Leeuwen? Joris Mathijsen? Je hebt de gewenste verandering, je hebt een frisse wind, maar op basis waarvan zouden zij het beter doen? Nemen zij zelf hun spaarcenten mee om tientallen miljoenen te investeren? Ik ben zelf ook niet zo blij dat we niet meedoen aan de Kkd, maar ga er vanuit dat die beslissing weloverwogen is genomen. Is het een goede? Ik betwijfel het. Moet van Geel daarom maar weg? Dan spelen we nog geen Kkd.

17 maart 2019 om 10:52

Deze reactie is net zo simpel als die onderbuikgevoelens.. Er zijn fouten gemaakt die niet meer hersteld kunnen worden, dus we moeten het maar vergeven? Volgens mij zijn juist zulke fouten een reden om iemand te ontslaan...

17 maart 2019 om 11:23

Nou, dan ontslaan we iedereen bij een fout, maakt niet uit of er een vervanger is, als ze maar de straf van ontslag voelen.

17 maart 2019 om 10:58

Ik wil het omdraaien, Baard.

Er gaat genoeg mis, die onder zijn verantwoordelijkheid valt. Wat zijn de overwegingen om hem te laten zitten? Wat levert dat Feyenoord op?

17 maart 2019 om 11:25

Sinds hij er zit gaat het aanmerkelijk beter met de club dan voor zijn komst. Tien jaar terug vroeg ik mij af of de club er rond deze tijd nog wel zou zijn, of we wel een licentie zouden krijgen. Sindsdien zijn we kampioen geworden, paar bekers gepakt, is het nieuwe stadion dichterbij en is er geïnvesteerd in de faciliteiten.

17 maart 2019 om 11:49

Dat saneringsdeel is hem inderdaad goed afgegaan, geholpen door een goede keus van een ttrainer (koeman) in combinatie een goede lichting van de jeugd. Bekers en een mooi kampioensschap waren inderdaad ons deel met mindere middelen dan de concurrentie. Daarna gaaat het natuurlijk faliekant mis. Vergeten door te selecteren, vergeten te oogsten wanneer je moet, slechte keus in de jeugdopleiding en bovenal te weinig onderscheidende aankopen, mede door een armzalige scouting. Dit alles onder de eindverantwoordelijkheid van Van Geel.
Ik ga echt niet ongenuanceerd roepen dat Van Geel er niets van bakt, maar ik zie te veel fouten die onder zijn verantwooordelijkheid zijn gemaakt. Dan moet je conclusies trekken,.

17 maart 2019 om 11:55

Ja, ik denk dat we niet eens zo veel verschillen van mening daarover, het voornaamste verschil zit 'm in het conclusies trekken. Ik wil een betere TD, maar zie die niet zo snel en heb zelf hier nog geen goede naam gehoord. Dan kan je net zo goed Van Geel laten zitten wat mij betreft. Maar goed, misschien ben ik daarin te conservatief en wordt het allemaal beter met een andere TD.

17 maart 2019 om 12:33

Het klinkt een beetje als dat je in een slechte relatie zit en niet wil breken omdat je anders misschien alleen bent.
Ik heb hier al een aantal namen voorbij zien komen die het met veel minder middelen best aardig doen. De belangrijkste competenties/eigenschappen waaraan een goede TD moet voldoen zijn m.i. beschikken over een groot, gevarieerd netwerk en organisatiekwaliteiten (naast natuurlijk voetbal knowhow). Een lijstje maaken lijkt me niet zo lastig.

Alsof Feyenoord 9 miljoen voor een 17-jarige kan betalen. Leuk dat je iemand volgt, maar soms is iemand onhaalbaar. Het komt een beetje sneu over om daar later weer over te beginnen.

17 maart 2019 om 10:56

@Dumbell


Dat betekent dus dat hij 0 gevoel voor timing heeft en pas benaderde toen half Europa al een bod deed. Om vervolgens te zeggen, 'tsja niet gelukt we zijn maar Feyenoord hé!' ... nee je was te laat! MvG is gewoon een td voor een middenmoter, beperkt netwerk met andere woorden Studio Sport scouting en als er al een buitenlandse verrassing op zijn radar verschijnt is ie te laat of worden Fey weggeboden. Ik kan letterlijk niet 1 goed extern gescoute jeugdspeler noemen die voor weinig kwam, door ontwikkelde en daarna ook echt potten brak. En nee geen gehuurde spelers ... In al die jaren geen 1! Iemand anders wel?

17 maart 2019 om 16:11

@savono

ik kan die ook niet noemen iig dus wat mij betreft heb je helemaal gelijk. het aankoopbeleid van Van Geel is een drama te noemen. heb je niet veel geld moet je creatief scouten zoals bv een FC Groningen die de afgelopen 10 jaar een Luis Suarez, Tadic, Kostic en Doan wisten binnen te hengelen met een budget dat nog veel beperkter is als dat van Feyenoord

Lief moment uit dit artikel dat hij aanstipt dat ze hem tot het gênante aan toe laten blijken hem te willen houden. In mijn hoofd schetst zich een lief tafereel af. Ik hoop voor de man en voor Feyenoord dat hij komende transferperiode een slag kan slaan, zodat hij ooit door de voordeur, of op zijn minst zijdeur, kan vertrekken.

17 maart 2019 om 10:49

Ik vind het benoemen hiervan door Van Geel tamelijk genant.
Je merkt aan alles dat deze man er alles aan doet om niet te hoeven wijken.

17 maart 2019 om 11:12

Jezus man, het is toch juist lief. Ik snap niet dat je het kan lezen als honing rond onze monden smeren, mits je dat graag eruit wilt halen. Ikzelf lees er eerder uit dat hij door alles wat zingt bij de supporters en de media rond de naam Martin van Geel, er extra bijkomt, naast de standaardwerkzaamheden. Het is dan fijn en menselijk om te lezen dat er op de werksfeer ten opzichte van in het stadion, dat mensen wel empathisch en schattig met elkaar om kunnen gaan!

Het is maar net met welke insteek je zo'n artikel leest njfromvol.

Feyenoord kan zich niet meten met Dortmund om 9 miljoen voor een talent neer te leggen maar het is wel een heerlijke speler die Isak!

Dat toezingen is idd lang geleden! Tijden zijn weer snel veranderd. Maar je kan van Geel niet kwalijk nemen wat er op het veld gebeurt.

Als je de uitgave van de afgelopen - 5 jaar bekijkt heeft hij het niet eens zo heel slecht gedaan. Alleen vorig seizoen, toen er geld was is dit erg matig geã£â¯nvesteerd. Ook de toch geroemde jeugdopleiding valt toch enorm tegen. Daar gaat toch wat mis in de scouting.

Grootste minpunt van van Geel vind zijn voorkomen. Ik krijg het gevoel dat hij een cursus slap lullen bij Trump heeft genomen. Woordenwatervallen met grootse woorden als: fantastisch, geweldig, groots, etc. Een ontzetten ergelijke manier van communiceren.

17 maart 2019 om 11:46

Dat de jeugd minder was de afgelopen jaren is duidelijk, we zagen die mindere lichting ook wel aankomen. Daarbij zou het beeld denk ik ook al anders zijn als een speler als Chong nog hier speelde. Zirkzee en Piroe haalde Feyenoord uit andere jeugdopleidingen, maar die vertrokken daarna al weer (te) snel. Volgend jaar zal je met Bijlow en Kökçü vast in de basis spelen verwacht ik. Gisteren beginnen we met vijf jeugdspelers, maar de laatste tijd sluit er te weinig aan. Alleen Bijlow, Vente en Malacia, waarvan die laatste twee geen basisplaats hebben.

Ik denk dat Feijenoord in zijn geheel schuldig is aan wat er aan de hand is . Er is geen visie, geld en beleid.
De spelers kunnen wel voetballen dat hebben ze een aantal wedstrijden laten zien . Alleen zakken ze heel vaak door de ondergrens.
Je hebt een talent die het aardig doet, hopelijk kunnen ze daar nog een aantal jaren van genieten.

Ik wil die Van Geel eerlijk gezegd even niet meer horen. Die haalt echt de sloopkogel door de club. Echt bizar

kan ik ergens online een herhaling zien van de Tafel Van Kees met Van Geel?

Nou nou zeg v.geel heeft wel erg pech advocaat niet,v gaal niet, isak niet mischien even voor de nieuws proberen cavani te halen even bellen naar z.n zaakwaarnemer en morgen melden we hebben cavani gevraagd maar helaas hij wil niet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren