Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Als hij nog fit was, was het binnen een kwartiertje afgelopen met Ronaldo’

Laatste update:

Sjaak Swart geeft Ajax weinig kans in de kwartfinales van de Champions League tegen Juventus. De Amsterdammers werden vrijdag tijdens de loting in het Zwitserse Nyon gekoppeld aan de Italiaanse grootmacht en de clubicoon is van mening dat de ploeg van trainer Erik ten Hag het niet slechter had kunnen treffen. Hij vreest met name voor Cristiano Ronaldo.

Ajax bood in de groepsfase van de Champions League knap partij tegen Bayern München en rekende af met clubs als Benfica en AEK Athene. In de achtste finales verraste de club vriend en vijand door over twee duels af te rekenen met titelverdediger Real Madrid. Mister Ajax denkt dat de halve finale er niet in ziet voor Ajax. “Juventus is de vervelendste loting die je kan hebben. En dan spelen we ook nog eerst thuis, tegen een van de kandidaten om de Champions League te winnen.”

“Het wordt heel, heel moeilijk. Helemaal omdat Juventus al bijna kampioen is en spelers kan sparen. We moeten maar kijken wat we kunnen doen”, aldus Swart in gesprek met De Telegraaf. Volgens Swart moet Ajax er alles aan doen om Ronaldo uit te schakelen. “Ik had er maar één man voor om hem uit te schakelen en dat was Wim Suurbier, uit onze tijd. Ik wou dat Wimpie nog fit was, want dan denk ik dat het binnen een kwartiertje afgelopen was met Ronaldo.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet alleen Ronaldo, op iedere positie heeft Juventus gewoon een betere speler staan. Daarbij hebben ze gezien wat er met Real gebeurd is en zullen ze Ajax niet onderschatten. Waarschijnlijk zullen ze het in de eerste wedstrijd al afmaken ben ik bang.

16 maart 2019 om 08:36

Ajax heeft het niet alleen laten zien tegen Real, maar ook in de groepsfase hoor. Dus op voorhand Ajax afschrikven zou ik zeker niet doen.

16 maart 2019 om 08:41

Real Madrid heeft toch ook zowat op iedere positie betere spelers dan Ajax? Althans dat werd vooraf de twee luik steeds geroepen. Het zal meer afhangen aan hoe de twee teams voor de dag komen ipv het individu en op dit moment speelt Ajax Europees als team gewoon ijzersterk. Juve is uiteraard dik favoriet maar ik zie zeker kansen voor Ajax

16 maart 2019 om 09:19

Bon voor de zoveelste keer. Dit real Madrid is niet serieus te nemen. Zelfs fc hamburger had kans. Kijk wat nu real aan het doen is een enorme kuis werk. Effe serieus elke topploeg of goed voetballende ploeg ging dit Madrid verslaan. Het is het grote Madrid titel verdediger enz. Maar met het budget dat ze nu hebben gekregen de spelers dat moeten komen. Wil ik dan next seizoen zien wat Ajax gaat doen dat is andere koek. Want dit seizoen schat ik juvé veel hoger in dan Madrid. Want sorry Ajax speelde goed tegen een zieke Madrid dat eigenlijk niks meer hard te zoeken en had geen antwoord op het spel van Ajax. Juvé verslaat Atletico beste verdediging van Europa ze slikken nauwelijks goals. Iedereen zij 2-0 achterstand onmogelijk om om te buigen. Juvé heeft een hoge pressing gedaan van begin tot het einde. Ik zie Ajax dit niet doen. Eigenlijk gaat Matuidi een enorme werk hebben en als hij fit is gaat dat geen probleem leveren. Maar Ajax speelde tot hier toe zo goed je weet maar nooit

16 maart 2019 om 09:23

Oke, bedankt voor de toelichting.
Ik zal mijn kaartje in Amsterdam verkopen, want het orakel heeft gesproken, scheelt me weer geld en reistijd, dankjewel!

16 maart 2019 om 09:45

Eindelijk iemand die niet met een Ajax bril kijkt en zegt dat real gewoon matig is! Tuurlijk is het goed wat Ajax gedaan heeft maar iedereen doet alsof Ajax het onmogelijke gedaan heeft.

16 maart 2019 om 10:09

@arsenal, same old same old.. Als Ajax zijn wedstrijden van topclubs wint is de tegenstander altijd matig. Ja, dat zeg je goed, Ajax heeft het onmogelijke gedaan, door de 3 voudig titel verdediger van de CL eruit te knikkeren. Waarvan 95 procent hier dacht dat het over en uit was en onder die percentage val jij ook. Waarvan ik nog steeds wat mensen mis die sinds dien hier geen reactie meer hebben geplaatst.. Wat is je excuus als Ajax opnieuw kan stunten? Is het dan ook een Juve die er geen zin in had, of een Ronaldo die last had van zijn kleine teen? Het is altijd wat met jullie, er wordt elke keer weer iets verzonnen om een prestatie naar beneden te halen. Het begint een beetje lachwekkend te worden.

16 maart 2019 om 10:23

@grasvel7
Dat vind ik zo makkelijk he. Als ajax wint hebben ze het geweldig gedaan en als ik dan zeg dat real Madrid slecht was en Ajax alsnog goed is mag ik niks zeggen. En als de wedstrijden tegen Heracles en Feyenoord was het niet dat de tegenstander goed was maar dat Ajax slecht was. Als ik dan zeg dat de tegenstander minder is dan normaal wat ook zo was heb ik het weer gedaan.

16 maart 2019 om 10:34

Kunnen Ajacieden kappen met elke keer deze drogreden te brengen. Natuurlijk is het hartstikke knap dat ze real hebben uitgeschakeld. Want ja real heeft meer geld en een duurdere selectie. Maar het real van dit jaar is niet hetzelfde real als afgelopen 5 jaar. Het real van nu is gewoon minder dan de absolute top. Dus dat je nu van real gewonnen hebt is iets anders dan dadelijk winnen van Juventus. Dat team is dit jaar gewoon beter en meer in balans.
Dat het real van dit jaar minder is dan het real van de afgelopen 5 jaar is toch niet gelogen? Dat doet helemaal niks af van de prestaties van Ajax. Alleen de meeste Ajacieden hier zijn blind voor realiteit en kruipen meteen in de verontwaardigde rol. Nergens voor nodig. Dat zielige gedrag. Dat is pas lachwekkend.

16 maart 2019 om 10:37

Ik vraag me af hoe Feyenoord het tegen Real Madrid zou hebben gedaan, wat denk jij?

16 maart 2019 om 10:48

Is dat relevant voor dit topic?

16 maart 2019 om 11:08

Best knap dat die prutclub dan toch nog derde staat in Spanje.
Ze wonnen recent ook nog van athletico uit.
Maar inderdaad, dit real is minder dan de afgelopen jaren en Juve is vast sterker. Maar laten we er niet vanuit gaan dat juve 2x met 5-0 wint.

16 maart 2019 om 11:14

Ag hou toch op Glory, wat een kul. Nee het Real dat won in Amsterdam was volgens de meerderheid hier uiterst effectief zoals een echt topclub vaak voor de dag komt en het op “halve kracht” heeft gedaan. Maar twee weken later kregen ze de deksel op de neus en opeens was het Real dat zwak was en Ajax dat geluk heeft. Hou zelf toch eens op met dat zielige gedrag om elke keer weer een excuus te zoeken. Even voor je beeldvorming, dit Ajax is geen wereldtop, al 20 jaar niet meer. Dat maakt de prestatie des te groter. Stop dan zelf ook om die vergelijking te trekken als een topclub in Nederland wel presteert in Europa. Het verhaaltje herhaalt zich, net als dat Ajax de finale bereikte van de EL. Toen waren ze ook kansloos maar plotseling kon de tegenstander er geen klote meer van.

16 maart 2019 om 11:25

Grappig hoe aan het begin van de wedstrijd Real - Ajax de meesten bij voorbaat Ajax al kansloos achten en het als een onmogelijke opdracht zagen de 1-2 achterstand goed te maken en nu weer komen met dat het tegen het zwakste Real in jaren was.

16 maart 2019 om 12:14

Had dit dan ook geroepen voor de ontmoetingen tegen Ajax. Nu spreken jullie jezelf behoorlijk tegen want vooraf was Ajax slechts een opwarmertje voor de kwartfinale, zou Real dit nog kunnen winnen met hun onder 14 team en weet ik veel wat jullie allemaal verzonnen om Ajax onderuit te halen. Nu knikkeren ze geheel tegen de verwachting in Real eruit en jullie hoop is vervlogen en dan is Real ineens niet zo sterk als jullie jezelf vooraf hebben wijsgemaakt. Dat kan, maar geef dan ook gewoon eerlijk toe dat je er naast zat ipv weer nieuwe redenen te zoeken om Ajax weer naar beneden te praten

16 maart 2019 om 13:26

@grasveld

je leest duidelijk de nuances niet in berichten (wss omdat je jezelf opnaait omdat je iedereen die realistisch denkt als anti-ajax beschouwt, correct me, if i'm wrong). Daarnaast heeft niemand erover dat Ajax geluk heeft gehad.

Dat Ajax een wereldprestatie geleverd heeft is zeker waar, maar dat Real minder is dan voorgaande jaren is ook waar. het een sluit het ander toch niet uit? Waarom is dat zo moeilijk om toe te geven?
Ondanks dat Real in mindere doen is, hadden ze op papier nooit van Ajax mogen verliezen. Maar omdat Real niet in vorm is, had Ajax wel meer kans dan dat ze zouden hebben gehad als ze het Real van de afgelopen 5 jaar waren tegen gekomen.

Dat doet niks af van de prestatie van Ajax, maar het plaatst wel dingen in perspectief. Bijvoorbeeld dat Juve van een andere orde is dan Real dit jaar.

In de finale van Europa League was Ajax ook kansloos, letterlijk. Of bedoelde je de weg er naar toe?

16 maart 2019 om 13:27

@supernico

Je mag het grappig vinden maar aan dan vraag ik jou:

als je het real van de afgelopen 5 jaar naast het Real van dit seizoen legt, concludeer jij dan iets anders dan dat dit huidige Real inderdaad minder is dan het Real van de afgelopen 5 jaar?\

Probeer deze vraag is los van Ajax en eerlijk te beantwoorden. Zo denk ik ook over dit topic na.

16 maart 2019 om 13:35

Dat werd vooraf niet gezegd... Real was gewoon net zo sterk als de afgelopen 5 jaar volgend iedereen

16 maart 2019 om 14:24

Ja. Dit team is zwakker, maar het grootste deel van dit team is gewoon onderdeel geweest van het team dat 3x achter elkaar de CL heeft gewonnen. Ze hebben dus nog steeds genoeg kwaliteit om zich bij de top van Europa te scharen. Zie dus niet in wat het ermee te maken heeft dat dit Real zwakker is, want het is nog steeds wereldtop wat er staat.

Maar leuk hoe supporters van andere clubs altijd de prestaties van Ajax naar beneden willen praten. Eerst waren we totaal kansloos en nu is het weer dat we tegen een zwak Real speelden. Typisch.

16 maart 2019 om 18:09

malapasqual de kaarten zijn nog niet eens in de verkoop, wat lul je nou dom dat je al een kaartje hebt. Waarschijnlijk zit je gewoon thuis, successupporter.

16 maart 2019 om 20:01

SuperNico, wat doen jullie zelf dan wanneer Ajax verliest van een kleinere club? Dan is het altijd: ‘Ajax had het niet’, ‘Ajax was slecht’, ‘ze hebben geluk gehad’, etc., etc.. Dan is het ook niet: ‘Heracles heeft een topprestatie geleverd’. Dus loop nou alsjeblieft niet de calimero uit te hangen.. Ajax heeft een wereldprestatie geleverd: feit. Real is by far niet het Real van de voorgaande jaren: feit. Het is niets anders dan dat.

16 maart 2019 om 08:57

Vind je dat Juventus op elke plek een betere speler heeft ja? De Jong, Ziyech en de Ligt vergeten?

16 maart 2019 om 09:07

Ja, de jong vergeleken met pjanic, de ligt vergeleken met chiellini en ziyech vergeleken met dybala of Bernardus of costa.

16 maart 2019 om 09:14

De Jong is beter dan Pjanic, de Ligt moet je vergelijken met Bonucci en de Ligt is beter. Dybala zit op de bank en Ziyech is net zo goed als Bernaderschi al zijn jet andere types.

16 maart 2019 om 09:22

De jong is echt niet beter dan pjanic, daar heeft die wel de potentie voor maar is nog niet beter, zelfde geldt voor de ligt wel potentie maar is nog echt niet beter dan Bonucci. Dybala heeft soms wel een basisplek. En Ziyech is echt niet zo goed als bernaderschi of costa.

16 maart 2019 om 09:27

Laat deze 3 spelers dan minimaal gelijkwaardig zijn. Het is echt niet zo dat Juve op elke plek een betere speler heeft in mijn ogen, overall zeker, maar een de Jong, de ligt en Ziyech draaien daar moeiteloos mee in de basis.

16 maart 2019 om 09:37

Hoe kom je daarbij? Omdat ze een goeie wedstrijd gespeeld hebben tegen een kapot real Madrid? Of omdat ze hun wedstrijdjes winnen van FC Emmen? De ligt en de jong hebben veel potentie om de absolute top te halen maar dat betekend echt niet dat ze nu al beter zijn dan gearriveerde topspelers. Ziyech is ook een prima voetballer maar niet voor het kaliber Juventus. Volgensmij kijk je een beetje vanuit een Ajax bril.

16 maart 2019 om 09:59

Hoe kom je erbij dat de Jong en de Ligt zich alleen tegen Emmen en een wedstrijdje tegen Madrid hebben bewezen. Deze spelers bewijzen zich in de hele CL tot dusver. Tevens bewijzen ze zich structureel bij het Nederlands elftal en nemen ze bij de hand tegen Frankrijk en Duitsland bijvoorbeeld. Denk je dat Barca 86 miljoen neertelt als ze alleen leuke potjes tegen Emmen hebben gespeeld alleen? Als je Modric over twee potjes de baas bent, dan kan dat ook tegen Pjanic die toch wel een stuk minder is dan een Modric die de gouden bal niet voor niks heeft gewonnen. Elk topclub wilt de Ligt hebben, die gaat de geschiedenis boeken in let maar op en ja die kan Bonucci bij Juventus zonder problemen zo vervangen.

16 maart 2019 om 10:16

De ligt is nog lang niet niveau Bonucci, weer typisch een gevalletje van overschatting. Hij gaat dat niveau wel zeer zeker halen maar is nu nog wat vroeg.

16 maart 2019 om 10:28

Tuurlijk zijn ze goed. Maar je doet alsof ze nou al wereldtop zijn maar dat zijn ze niet. Ze hebben veel potentie maar dat betekend niet dat je meteen al beter bent. Ze bewijzen zich wel in een erg slechte competitie met amper tegenstand. Tuurlijk doen ze het goed in de CL. Makkelijk om te zeggen dat ze Nederland bij de hand nemen tegen Frankrijk en Duitsland terwijl frenkie en de ligt 1 van de minste waren in Duitsland.

16 maart 2019 om 10:40

Dit grenst aan kolderieke idioterie.
Hoezo is de jong beter dan Pjanic? Omdat de Jong nu een hype is? Pjanic is al jaren een sterkhouder in de serie A en de Jong heeft nog niet eens 100 potjes in de eredivisie gespeeld. Maar ik ben benieuwd naar je argumentatie want de voortekenen duiden niet op het feit dat de jong beter is.
Hoezo moet je de Ligt vergelijken met Bonucci en niet met Chiellini? Omdat het in jouw redenatie beter uitkomt? De ligt heeft misschien 30 potjes op top niveau gespeeld. Bonucci al bijna 10 jaar.
Over ziyech. Laat me niet lachen. Zowel bernadeschi, douglas costa als dybala zijn veel beter dan deze 25/26 jarige speler uit de eredivisie.

Kom niet met argumenten als ‘andere types’ want geen enkele speler is hetzelfde. Daarnaast is meedraaien in de top makkelijk als je in een goed elftal komt. Uiteraard kunnen de jong, ziyech en de ligt goed meedraaien bij Juventus maar dat komt omdat spelers als Bonucci, pjanic en chiellini daar zo bepalend zijn dat ze een kwaliteitniveau garanderen waar jongens als de ligt en de jong aan kunnen vastklampen en meedraaien.

16 maart 2019 om 10:58

Zucht zucht zucht... de Ligt is rechtsbenig en staat centraal rechts in de verdediging en Chiellini is linksbenig en staat links centraal in de verdediging.. Bonuccci is rechtsbenig en staat net als de Ligt rechts centraal achterin, kun je dat nou echt niet zelf bedenken? De rest ga ii niet eens op in zoveel onzin er staat..

16 maart 2019 om 11:17

In de top maakt het echt niet uit welk been de verdediger is en of die op papier links of rechts staat. Het gaat om de spelkwaliteiten niet welk been hij liever gebruikt. Dat is echt ridicuul om die maatstaf te hanteren. Ramos mag je dan ook niet met chiellini vergelijken als je wilt onderzoeken wie de betere van de 2 is?
Daarnaast denk ik niet dat je niet op de rest ingaat omdat je het onzin vindt maar omdat je er niks op kan bedenken.

16 maart 2019 om 11:24

Jij denkt dat wanneer je Chiellini en Bonucci “omdraait” Chiellini op rechts en Bonucci op links centraal dat ze hetzelfde presteren en je geen verschil ziet? Ik wed mijn hele jaarsalaris hierom dat je hier verschil in gaat zien. Kijk jij we echt voetbal of vind je het gewoon leuk om reacties uit te lokken want dit is echt een hele domme opmerking als je dit werkelijk meent..

16 maart 2019 om 12:08

Ze zullen alledrie niet in de basis staan bij Juve. De Jong zou dat in de toekomst kunnen worden (als Pjanic oud is) en de Ligt zou Chiellini kunnen opvolgen. En Ziyech zou een wisselspeler a la Kluivert worden als hij naar Juve zou verkassen. Zet die Ajax bril eens af joh

16 maart 2019 om 13:20

Als jij Bonucci met een andere rechtsbenige CV is dat duo nog steeds wereldtop. Als jij Chiellini met een andere linksbenige cv zet ook.

Het punt is dat je de Ligt wilt vergelijken. Dat moet je doen op basis van kwaliteit en niet op basis van welk been de speler als favoriet heeft.
Als je een de cvs Bonucci Chiellini en De Ligt moet ranken van 1 tm 3 dan is de Ligt gewoon nummer drie.

Daarnaast zou je mijn andere vragen willen beantwoorden? Ik wil met jou een inhoudelijke discussie aangaan door naar je argumentatie te vragen maar je ontwijkt deze vragen

16 maart 2019 om 13:26

En waarom is de Jong dan beter als Pjanic? Op die vraag heb je nog geen antwoord gegeven. Ook ben ik benieuwd waarom Ziyech beter of gelijkwaardig zou zijn aan Dybala/Douglas Costa of Bernadeschi. Jij kijkt denk ik buiten de Eredivisie en de CL niet veel voetbal of wel?

Juventus in deze tijd tegen Ajax in sjaak zijn tijd was het 10-0 geworden dus wimpie was gillend wakker geworden. Voetbal ging in die tijd veel langzamer... heb dat lang niet willen geloven, maar het mooiste voorbeeld is misschien wel ‘de wereldgoal’ van Brazilië tegen Italië in 1970 de wk finale van die rechtsback, kijk even terug hoe daar verdedigd wordt gedurende die hele aanval!

16 maart 2019 om 09:58

Bedoeld Sjaak niet gewoon dat Wim binnen een kwartiertje zijn benen afgezaagd zou hebben? Daar hoef ke niet het huidige tempo voor te hebben.

Overigens is het niet te vergelijken want als de spelers van toen, in deze tijd zouden doen dan hadden ze ook de huidige training en tempo meegekregen.

16 maart 2019 om 11:01

Ja maar je vergeet dat het voetbal vroeger veel harder was en minder opvallend. Er stonden geen duizenden camera’s op elke speler gericht dus als de scheids toevallig de andere kant op keek dan kregen spelers vaak nog een vieze natrap of iets dergelijks. Spelers als Neymar zouden het vroeger geen seconde overleven want je moest echt een man zijn die kan incasseren, geen huilbaby. Denk dat 9/10 van de hedemdaagse spelers het niet aan zouden kunnen. Niet 15 jaar lang

16 maart 2019 om 11:14

De meest getalenteerde spelers (fysiek, mentaal, technisch en tactisch) zullen altijd de boventoon voeren. De spelers die toen zo goed waren waren nu (met de training van nu) ook gewoon top geweest. Het gaat in de eerste plaats toch om talent.

16 maart 2019 om 11:35

Iets meer respect voor dat Ajax mag wel. Dat Ajax team heeft meer CL's gewonnen dan Juventus in de gehele clubhistorie.

Het is te hopen dat Veltman fit raakt en Ronaldo enigzins kan afstoppen. Als Ajax het met Kristensen moet doen kan je misschien wel beter Suurbier een weekje mee laten trainen op z’n 74e en erin zetten.

16 maart 2019 om 09:00

En veltman speelt de return toch niet, dus hij kan in de 90e minuut Ronaldo ook wel uitschakelen voor de return.

16 maart 2019 om 09:13

Nou mocht hij in de heenwedstrijd Ronaldo in toom houden zou ik hem opstellen de 2e wedstrijd. Is een stuk beter in verdedigen dan Mazaroui en misschien kan hij nog wat gemene trucjes uithalen!! Ik ben benieuwd wat iedereen zegt als hij zijn 'Sparta' moment uithaalt tegen Ronaldo en daaruit komt de winnende goal. De man zou dan een standbeeld krijgen.

16 maart 2019 om 10:50

Als hij zoiets zou doen krijgt hij echt geen standbeeld. Dan doet hij een van de meest onsportieve acties op het veld 2x in 3 jaar. Dan is het geen incident meer te noemen. Dat zou echt in en in triest zijn

16 maart 2019 om 09:38

Wat een giller zeg dat jij denkt dat Veldman.......Veldman Ronaldo zou kunnen uitschakelen. Die kan er alleen maar achteraan lopen. Nee Ronaldo moet collectief worden bestreden. Vooral centraal zal de geldbelegging goed moeten zijn.

16 maart 2019 om 09:38

Veldbezetting

16 maart 2019 om 10:32

Leuk dat je het een giller vind, maar dat heb ik ook als ik zie hoe jij zijn naam schrijft. Maar als je even nadenkt dan weet je dat hij het meest 1 op 1 tegenover Ronaldo zal staan. Daarnaast is Veltman meer verdedigend dan aanvallend waardoor hij niet per se op hoeft te komen en zich kan focussen op Ronaldo. En hij staat vaak goed gepositioneerd waardoor hij snelheid niet eens nodig heeft. En ja wat meer rugdekking dan normaal zal inderdaad fijn zijn. Maar dat is niet meer dan logisch.

16 maart 2019 om 10:51

Alleen is Ronaldo niet meer de speler die per se een mannetje wilt passeren. Ronaldo kan prima tussen Veltman en de ligt staan bij een voorzet maar als Ronaldo springt komen zijn knieën bij de oren van Veltman en ook springt hij hoger dan de ligt

16 maart 2019 om 11:13

Ik word nu al zenuwachtig bij de gedachte dat Veltman Ronaldo moet afstoppen. Ik zie de 2x geel al aankomen...

Op een goede dag geloof ik erin en je zal wat geluk nodig hebben. Ik geloof niet dat de een de ander overklast

Nee zelfs juvé is niet echt blij met deze loting. Want heel de wereld heeft Ajax gezien. En ze weten dat ze zeker op hun hoede moeten zijn. Juvé is niet alleen cr7, je hebt mandzu die een enorme last gaat zijn. Bernardes, Costa, Dybala, en als Cuardado. Èn dan heb je een stofzuiger en ren paard Matuidi en in mindere maten bentancour. Juvé kan een off day hebben maar fit weten ze wanneer ze moeten blokken en wanneer aanvallen

Simpel, je verliest gewoon 9 van de 10 wedstrijden als Ajax zijnde tegen dit Juventus.. en dat is helemaal niet erg. Als je wat wilt moet je gewoon heel veel geluk hebben... hopen dat ballen van Juve de paal en lat raken en zelf een keer scoren... dan arriveer je net als Atletico met een voorsprong in Turijn en koester je de hoop. De realiteit is dat je dan vaak met het gevoel van “er was iets te halen” vertrekt, maar wel met en nederlaag het vliegtuig in stapt... we gaan het zien...

Simpel, je verliest gewoon 9 van de 10 wedstrijden als Ajax zijnde tegen dit Juventus.. en dat is helemaal niet erg. Als je wat wilt moet je gewoon heel veel geluk hebben... hopen dat ballen van Juve de paal en lat raken en zelf een keer scoren... dan arriveer je net als Atletico met een voorsprong in Turijn en koester je de hoop. De realiteit is dat je dan vaak met het gevoel van “er was iets te halen” vertrekt, maar wel met en nederlaag het vliegtuig in stapt... we gaan het zien...

Simpel, je verliest gewoon 9 van de 10 wedstrijden als Ajax zijnde tegen dit Juventus.. en dat is helemaal niet erg. Als je wat wilt moet je gewoon heel veel geluk hebben... hopen dat ballen van Juve de paal en lat raken en zelf een keer scoren... dan arriveer je net als Atletico met een voorsprong in Turijn en koester je de hoop. De realiteit is dat je dan vaak met het gevoel van “er was iets te halen” vertrekt, maar wel met en nederlaag het vliegtuig in stapt... we gaan het zien...

Simpel, je verliest gewoon 9 van de 10 wedstrijden als Ajax zijnde tegen dit Juventus.. en dat is helemaal niet erg. Als je wat wilt moet je gewoon heel veel geluk hebben... hopen dat ballen van Juve de paal en lat raken en zelf een keer scoren... dan arriveer je net als Atletico met een voorsprong in Turijn en koester je de hoop. De realiteit is dat je dan vaak met het gevoel van “er was iets te halen” vertrekt, maar wel met en nederlaag het vliegtuig in stapt... we gaan het zien...

Ben ik nou de enige die denkt dat Ajax de thuis wedstrijd wint met 4-1 en uit 2-2 speelt?

Al dit gepraat van ajax is kansloos en weet ik veel wat.
Het enige wat ik weet is dat dit ajax voor niemand bang is. Juventus is een favoriet in de competitie maar de wedstrijd is nog niet eens begonnen en niemand geeft ajax een kans. ik geloof dat een stunt mogelijk is

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren