Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blind heeft lichte voorkeur bij loting: ‘Het zijn allemaal mooie clubs’

Laatste update:

Daley Blind wilde donderdagmiddag tijdens de persconferentie niet al te diep ingaan op de Champions League-loting van vrijdag. Dan wordt in het Zwitserse Nyon geloot voor de kwartfinales van het miljardenbal. Na de sensationele overwinning op Real Madrid heeft de centrumverdediger zijn zinnen stiekem toch gezet op een andere Europese grootmacht. Blind hoopt dat hij tegen zijn oude club Manchester United kan spelen.

Blind schoof samen met trainer Erik ten Hag aan om voor te beschouwen op de competitiewedstrijd tegen AZ. Veel tijd om te fantaseren over een mogelijke tegenstander in de Champions League was er dan ook niet. "We zitten hier voor zondag", vertelt de Oranje-international. "We gaan zien wie er uit de koker rolt. Het zijn allemaal mooie clubs, maar ik heb natuurlijk een speciaal gevoel bij Manchester United.”

Door het succes in de Champions League heeft Ajax een druk programma. Woensdagavond kwam het team van Erik ten Hag in actie tegen PEC Zwolle en de Amsterdammers oogden vermoeid. “Natuurlijk merk je het”, aldus Blind. “Het is belangrijk om goed je herstel te pakken. Persoonlijk vind ik het lekker om veel wedstrijden te spelen, het is leuker dan trainen. De faciliteiten zijn hier ook goed om te herstellen en dit is ook wat we wilden. Ik voel me er goed bij, vind het prettig.”

De Oranje-international keerde afgelopen zomer terug bij Ajax. Hij was bij Manchester United op een zijspoor geraakt en kwam vorig seizoen nauwelijks aan de bak. “In andere seizoenen heb ik wel veel gespeeld, dus ik heb het wel in de benen en weet daardoor wat er gevraagd wordt”, aldus Blind over het drukke programma. Hij denkt dat het verplaatsen van het duel met PEC Zwolle Ajax goed heeft gedaan tegen Real Madrid. “Het waren twee of drie extra dagen, maar je kunt niet op 95 procent een Champions League-wedstrijd ingaan. Het moet honderd procent en dat negentig minuten lang. Dat hebben we goed gedaan. Wie weet heeft het ons dat extraatje gegeven.”

Blind speelde woensdag negentig minuten mee bij Ajax en kopte vlak voor tijd de winnende 2-1 binnen. De verdediger sprong daarna over de boarding en vierde het feestje uitbundig met de supporters van de F-Side. Vanuit de perszaal kreeg Blind de vraag of er veel frustratie bij de manier van juichen zat. “Ik was helemaal niet gefrustreerd. Zo vaak scoor ik niet in de laatste minuten. Het is emotie die loskomt. Je kijkt naar de F-Side, waar iedereen uit zijn plaat gaat. Het was emotie, zeker geen frustratie.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Manchester United lijkt mij ook een hele mooie loting, evenals Spurs. Beide Engelse ploegen die zeker te pakken. Manchester United is kwetsbaar achterin en Spurs speelt de laatste weken steeds minder. Spurs zou natuurlijk extra mooi zijn door de terugkomst van Alderweireld, Vertonghen, Sanchez en Eriksen in de Arena.

14 maart 2019 om 15:09

Inderdaad, als ik een voorkeur heb is het alleen vanwege de oudspelers die er spelen dus ook spurs. Makkelijke tegenstanders heb je toch niet meer (als die er al wel waren), en wil je verder komen zul je toch van iedereen moet kunnen winnen. Tot die tijd genieten van wat je gepresteerd hebt en de huid duur verkopen!

14 maart 2019 om 15:11

Sinds de nieuwe manager is united echt niet zo kwetsbaar mee. Ik schat united hoger in als spurs op dit moment.

14 maart 2019 om 15:23

Ben ik deels met je eens. United is defensief stabieler onder Solksjaer dan onder Mourinho, maar ik vind het allemaal nog niet heel overtuigend. Ze hebben tegen PSG eigenlijk ook twee wedstrijden alleen maar achter de bal aangelopen. Ik sluit niet uit dat dat tegen Ajax ook gaat gebeuren. Tegen PSG heeft United echter gewoon heel veel geluk gehad. Op een goede dag maakt Ajax zowel tegen Spurs als United een goede kans.

14 maart 2019 om 15:34

Tegen PSG was het heel veel geluk, dat is ook logisch want united heeft ook niet het team om daar tegen te spelen. Maar ik zie united echt wel winnen van Ajax hoor.

14 maart 2019 om 15:35

waarom kan je alleen wedstrijden winnen als je niet achter de bal aanloopt? Winnen is winnen. Dat PSG thuis de bal achterin mocht rondspelen is fine. Daar ben je toch niet gevaarlijk. PSg creeerde in Parijs amper kansen.

14 maart 2019 om 15:47

Als je thuis een 2-0 voorsprong is niet heel relevant of je zelf veel kansen creëert. United was de ploeg die een goal moest maken en ze hebben in de hele wedstrijd vrijwel niets gecreëerd. Door persoonlijke fouten en gelukkige penalty in de laatste minuut hebben ze van PSG gewonnen. Gaat mij erom dat het over 2 wedstrijden gezien duidelijk een stuk minder was dan Psg. Gezien de voetballende kwaliteiten van Ajax denk ik daarom dat United Ajax heel goed zal liggen.

14 maart 2019 om 15:54

Ik zie United over twee wedstrijden ook winnen, maar dat betekent niet dat Ajax kansloos is. Van alle ploegen in de koker lijken Porto, United en Spurs me de enige ploegen waartegen Ajax een redelijke kans heeft. Dus is het niet geheel onlogisch om op die ploegen te hopen.

Zijn ze favoriet? Nee, tegen Spurs en United zeker niet. Tegen Porto misschien wel vanwege de wedstrijd tegen Madrid. Al is Porto in mijn ogen een stabielere ploeg dan Ajax.

Er wordt hier vaak gedaan alsof zeggen dat Ajax een kans maakt betekent dat je Ajax ook daadwerkelijk beter vindt. Dat is natuurlijk niet het geval. Maar dat Ajax het iedere ploeg lastig kan maken, hebben ze in Madrid toch wel laten zien. Benieuwd morgen

14 maart 2019 om 15:54

Maar Glory, je zegt PSG creeerde in Parijs amper kansen. Dat klopt deels, maar nog altijd veel meer dan United. United heeft natuurlijk veel geluk gehad met hun treffers. Twee blunders en 1 penalty. En tuurlijk mag je op die manier winnen, maar als die wedstrijd nog 10 keer gespeeld wordt, wint United er maximaal nog 1. Alles zat mee die avond. Koester het.

14 maart 2019 om 16:17

hoezo is een penalty geluk? duw in de rug is duw in de rug en overtreding. Die andere 2 waren gebrek aan concentratie. Trouwens zo'n bal van Rashford overkwam de keeper van Newcastle ook al. Die liet hem ook los en daar scoorde Lukaku uit. Dus er zit een soort effect aan dat keepers dwingt tot het loslaten ervan. Mooie techniek.

Dat het 1 wedstrijd meezit maakt United niet meteen een soort rechterrijtje eredivisie club. (wat sommige hier bij wijze van spreken beweren). Ze hebben ook van Arsenal, Chelsea en Spurs gewonnen en gelijk gespeeld tegen Liverpool. Ploegen die ik in het algemeen toch hoger inschat dan Ajax, met alle respect

14 maart 2019 om 16:37

Het was geen duw, maar een handsbal van een bal die over zou gaan. Maar goed, feit is dat het over twee wedstrijden gezien heel veel geluk heeft gehad. United doet het de laatste tijd goed, maar ik denk dat speelwijze Ajax goed ligt. Daarom geef ik Ajax een goede kans.

14 maart 2019 om 16:50

ohja sorry je hebt gelijk. Ik was even in de war met eergisteren bij Juve.
Ik ben benieuwd hoe Ajax omgaat met bewegende aanvallers die niet per se het spel willen maken. En hoe ze met de kracht van een Pogba omgaan.

14 maart 2019 om 15:33

hoe kom je erbij dat de verdediging zo kwestbaar is bij United?
onder Ole hebben ze 18 wedstrijden gespeeld. met slechts 15 tegengoals. 4x 2 tegengoals gehad, 7x maar 1 tegengoal en 7x een clean sheat. Zo zwak zijn ze verdedigend niet hoor. In de wedstrijd in Parijs gaven ze ook amper iets weg. Toegegeven, ze creeerden ook weinig. maar verder hebben ze 39 x gescoord in die 18 wedstrijden.
Bovendien staat de beste doelman ter wereld onder de lat bij United.

14 maart 2019 om 15:54

Wellicht dat ik mij hier enigzins in vergis, de cijfers liegen er niet om. Echter vind ik United met name kwalitatief niet erg sterk achterin. Van spelers als Young, Lindelof en Smalling raak ik niet heel erg onder de indruk. Wellicht dat de speelstijl met Matic en Herrera als controleurs dit enigzins verbloemt. Verwacht echter dat deze verdediging moeite gaat krijgen met de bewegelijkheid van Ajax voorin.

14 maart 2019 om 15:57

Magistra, alsjeblieft nog geen United. Die maken er een vechtwedstrijd van, net als in de EL-finale. En dan winnen die beren van kerels straks weer. Alhoewel Ajax wel een stuk verder is dan toen. Maar ik vrees met grote vreze. Doe mij maar Spurs, Porto, Man U, in die volgorde.

14 maart 2019 om 16:10

Lindelof speelt erg sterk. Mensen hebben het beeld van Lindelof van vorig seizoen. De speler die er dit jaar staat lijkt een compleet andere speler. Shaw is ook uitstekend in vorm en fit. Dus 2 goede verdedigers en 2 mindere maar daarentegen wel de beste keeper. en een goed cvm blok ervoor.

Sluit ook niet uit dat Ajax kan scoren tegen United maar United kan ook scoren tegen Ajax. Ook Ajax zal moeten dealen met bewegelijke aanvallers als Lukaku, Rashford, Lingard en Martial. De Ligt en Tagliafico zijn goed maar Blind is hier te traag voor en Mazaroui verdedigend niet goed genoeg.

14 maart 2019 om 16:17

Lindelof vind ik zeker de beste verdediger bij United op dit moment. Shaw vind ik persoonlijk een vrij middelmatige back, die kan het nog weleens heel erg lastig gaan krijgen tegen Ziyech. Over het geheel gezien vind ik echter de verdediging de zwakste schakel bij United.

United kan ook zeker gaan scoren tegen Ajax, met die enorm sneller aanvallers kan dit een enorm risico zijn als Ajax gaat drukzetten. Ik schat de kansen ook 50/50 in, kan echt twee kanten op in deze wedstrijd. Vind echter United niet beter/slechter dan Spurs op dit moment en zoals ik al zei zie ik kansen achterin bij United.

14 maart 2019 om 16:21

Shaw was tegen PSG een van de beste. Is snel, op tijd bij zijn man en als hij opkomt heeft hij een goede voorzet. Die jongen is echt aan een opmars bezig. Door de aanwezigheid van Shaw speelt United nu ook vaak zonder buitenspelers. Shaw komt toch wel mee en is dan ook op tijd terug.

Van de 3 linies is de verdediging van United idd het zwakst, maar niet per se slecht.

Ik vind ze wel iets beter dan Spurs, Zie spurs ook uit de top 4 zakken en United erin komen. Bij spurs moet alles van kane en in mindere mate van Son komen. De rest zijn leuke spelers maar vergelijkbaar wat er bij United rondloopt. United heeft meer spelers die kunnen scoren. Pogba, Lingard, Rashford en Lukaku hebben alle 4 minimaal 10 goals gemaakt al.

MU is al jaren niet in vorm en heeft ook nog een flink aantal gebleseerden, hoewel dat volgende maand natuurlijk weer anders kan zijn. Blind wil MU natuurlijk vanwege zijn verleden daar, maar ik denk dat MU een van de clubs is waartegen Ajax de grootste kans heeft.

14 maart 2019 om 15:19

MU was ook niet in vorm in de europa league finale. Kansloze en super saaie wedstrijd. Daarbij komt dat MU juist beter in vorm is sinds de komst van solskjear. Dit is echt geen tegenstander die je wilt treffen. Dat zijn namelijk gegarandeerd 2 super saaie wedstrijden. Mijn voorkeur gaat uit naar Tottenham.

14 maart 2019 om 15:31

De EL finale werd beslist doordat Mourinho Ajax helemaal kapot heeft geanalyseerd en zijn tactiek daarop heeft aangepast. En Bosz had zoals bekend geen plan B. Onder Solskjaer zal Utd meer het spel willen maken, en daarin zie ik kansen voor Ajax.

14 maart 2019 om 15:39

Mourinho heeft Bosz toen tactisch overklast en een finale op halve kracht gewonnen. Ole zal anders spelen. Maar die hanteert nog steeds een directe vorm van spel. Snelle aanvallen met veel lopende en bewegende mensen. Zulk spel heeft Ajax nog niet echt gehad dit seizoen. Dus geen idee hoe ze daar mee omgaan.

14 maart 2019 om 15:41

Plus Ajax is volgens mij momenteel tactisch een heel stuk sterker dan onder Bosz. Kunnen nu meer dan destijds de tegenstander op verschillende manieren bestrijden.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik qua tactieken een tamelijke onbenul ben hoor. Valt me alleen op dat dit Ajax veel minder moeite heeft met ploegen waar ze zich twee jaar geleden nog op stukbeten.

ON: wat mij betreft loot Ajax een tegenstander in vorm. Winnen moeten ze toch om verder te kunnen komen. Zijn we in elk geval van de slappe argumenten af dat de tegenstander uit vorm was.

14 maart 2019 om 15:37

als je jaren niet in vorm bent, hoe noem je dan een reeks van 18 wedstrijden met 14 wins, 2 gelijk en 2 nederlagen dan? Normaalste zaak van de wereld? Dat zou een enorm groot compliment naar United zijn. Dat de opinie er weer van uitgaat dat United bijna alles weer wint. Dus dat ze terug aan de top zijn.

14 maart 2019 om 18:42

Terug aan de top haha. Na dit weekend gewoon weer 6de.

Hoop op Man U en Spurs, zie zeker kansen om dan de halve finale te halen! Zou schitterend voor het NL voetbal zijn.

Alle clubs mogen Ajax superdankbaar zijn voor de behaalde punten in Europa!

14 maart 2019 om 15:14

Van united win je niet zo gemakkelijk hoor. Als je ziet dat united al wint bij Chelsea, spurs en Arsenal, daarnaast Liverpool nog op gelijkspel kan houden. Straks hebben ze ook al die geblesseerde spelers weer terug.

14 maart 2019 om 18:43

United wint bij Arsenal? Zijn er gewoon vanaf gegaan met 2-0 dit weekend. Daarnaast is het spel al geruime tijd niet om aan te gluren en verbloemen de resultaten het daadwerkelijke spel.

15 maart 2019 om 01:02

Fa cup vergeten?

14 maart 2019 om 15:17

Ik ben zelf ook ajacied, maar snap niet dat mensen steeds moeten benadrukken dat men Ajax dankbaar moet zijn. Wij hebben er zelf het meeste baat bij en het kwam in dit artikel verder ook helemaal niet ter sprake.

14 maart 2019 om 18:44

Ajax zorgt er eigenhandig voor dat we dit seizoen niet dramatisch afgegleden zijn op de uefa lijst. Andere clubs presteren dit seizoen dramatisch. Dus wat betreft dit seizoen kan er inderdaad wel een bedankje of compliment naar Amsterdam

14 maart 2019 om 21:37

Goed dat je ook inhoudelijk reageert. Ik zou als ik jou was bij elk Ajax bericht even vermelden dat een ieder Ajax superdankbaar moet zijn. Misschien moet je het bijhouden hoeveel bedankjes er dankzij jou binnenstromen.

14 maart 2019 om 21:41

Future boss, moeten wij als ajacieden er dan om vragen of zelfs eisen? Vind dat vrij kansloos.

14 maart 2019 om 16:20

@Selecaooo hou toch op met die onzin ... 'alle clubs moeten Ajax dankbaar zijn' alsof er geen seizoenen waren die Europees verneukt heeft tegen de Slavia Praags, Timisoara, Kopenhagens en ga zo maar door ... PSV en AZ hebben zich ook sterk gemaakt voor Nederland qua punten halen in Europa. PSV halve finale tegen Milan en overwinteren in 2016 tot aan Arletico. AZ met Co en later met Louis, Ajax finale EL en nu kwart finale CL, kortom iedereen (ok Feyenoord niet echt) draagt dus wat bij.







Overigens is het gewoon een top prestatie van dit Ajax hoor ... ben ook trots op dit Ajax maar zoveel extra saus hoef je er niet boven op te doen. Punten halen in Europa is een 'Nederlands teameffort'. Symbolisch gezien scoor je nu maar wil je alleen juichen wijzend maar jouw naam op de rug ... zonder om te kijken naar de voorzet gever en mede spelers. Zo komt jouw benadrukking nu over!

14 maart 2019 om 18:45

Als je de punten er op na slaat haalt Ajax structureel meer punten in Europa dan welke ploeg dan ook. Zijn gewoon feiten. Ajax verzaakt ook wel eens, maar scoort structureel gewoon beter dan de rest.

14 maart 2019 om 19:21

Hieronder legt future boss het bog even aan je uit. Doordat je een bekrompen mindset hebt hoef je hier niet geïrriteerd te doen.

Maar als je wilt geloven dat de prestaties van AZ met Co Adriaanse nog nu nog steeds van invloed zijn dan snap je volgens mij het puntensysteem niet helemaal. Is ook helemaal niet erg, je snapt wel meer niet in het leven!

14 maart 2019 om 21:26

@Selecaooo Ben je echt zo traag van begrip? Ik zeg toch nergens dat Ajax niks bijdraagt sterker nog ik benoem het ook nog eens. Mijn punt is: doe niet alsof ALLES enkel aan Ajax te danken is, nu het dit seizoen voortreffelijk gaat. Ik pak de gehele breedte en niet selectief seizoenen waarin 1 bepaalde club het goed deed. Er was helemaal geen noodzaak om niks uit te leggen, jij moet begrijpend leren lezen.

14 maart 2019 om 21:31

Waar zeg ik van niet dan? Sjemig, heb je wel gelezen wat ik zeg ... ook al haalt Ajax de meeste dan nog zijn er clubs die OOK voldoende bijdragen dus hoezo ... moet iedereen enkel Ajax bedanken? Vat je het nu? Sjonge jonge ... anders gezegd Ajax had toch baat bij de punten die anderen halen in tijden dat zij zelf niet thuis gaven. Lijkt wel of ik Grieks typ ... rustig aan, lees, denk, denk nog eens, check of je het begrijpt en reageer dan ipv alles als een aanval te zien.

14 maart 2019 om 19:27

Moest die laatste zin er nou echt zo nodig erbij?

14 maart 2019 om 21:33

Ja moest het symbolisch brengen ... zie zijn respons eronder maar hij heeft duidelijk mijn reactie niet gelezen want hij begint meteen dat Ajax ook punten haalt *zucht* alsof ik dat niet zelf aangeef. Voor sommigen moet je het visueel uitbeelden zodat ze de context sneller begrijpen ...

In deze volgorde zijn dit de lastigste tegenstanders voor Ajax:

1.Manchester City
2.Barcelona
3.Juventus
4.Liverpool
5.United
6.Tottenham
7.Porto

Voor Ajax zou het dus het meest gunstig zijn als ze United, Tottenham of Porto zullen loten met het oog op de meeste kans om de volgende ronde te bereiken.
De eerste 4 clubs moet Ajax liever ontlopen.

14 maart 2019 om 15:21

Eigenlijk zijn alleen tottenham en Porto ''gunstig''
United wil je ook echt niet treffen hoor. Echt een kut team om tegen te voetballen.

14 maart 2019 om 18:46

United is echt niet zo zwaar als mensen denken. Tuurlijk is het een goed team, anders sta je echt niet in de kwartfinale. Maar het is niet de stugge ploeg die het was. Het is een jonge ploeg met een onervaren manager en ze spelen vrij vaak nogal naïef. Tegen United liggen echt heel veel kansen, meer dan bij Tottenham denk ik.

14 maart 2019 om 15:21

Voor mij is de volgorde net iets anders:
1. Juventus
2. City
3. Liverpool
4. Barça
5. United
6. Porto
7. Spurs

Doe mij maar Tottenham! Qua spel ligt die ploeg Ajax wat beter En ook een leuk affiche natuurlijk met 4 ex Ajacieden.

14 maart 2019 om 15:22

Denk dat Juventus echt het meest lastig is hoor. Die graven zich gewoon in en loeren op die paar uitbraken. gevoel dat je beter bent maar aan het eind van de rit er dan wel 2x met 3-0 af.

14 maart 2019 om 15:30

Juve is ook het meest lastige team. Maar ingraven? Allesbehalve dat eerder deze week.

14 maart 2019 om 15:33

Denk dat je beter Juventus kunt hebben dan Liverpool/city/barca. Barcelona en city spelen hetzelfde voetbal als Ajax alleen dan beter + Barca heeft Messi. Liverpool is juist op haar sterkst als de tegenstander het spel maakt en zij kunnen counteren.

14 maart 2019 om 15:35

Dat kwam natuurlijk ook door het feit dat zij zich niet in konden gaan graven, gezien de achterstand..

14 maart 2019 om 15:42

Eens. Maar blijkt maar weer wat ze kunnen áls ze moeten.

14 maart 2019 om 15:43

En je vergeet voor het gemak dat Juve Ronaldo heeft.

14 maart 2019 om 16:17

Ajax heeft nog een appeltje te schillen met Juventus en met Ronaldo gezien het verleden. Dus wel een mooie tegenstander om optimaal gemotiveerd voor te zijn.

14 maart 2019 om 16:45

Hahaha kom maar op dan. Mensen moeten niet gaan vliegen omdat er gewonnen wordt van een Real in crisis, ondanks dat het een magische avond was voor Ajax. Denk dat Juve toch nog een klasse of 2-3 beter is. En over 2 matchen al zeker.

14 maart 2019 om 17:39

Dat is precies hetzelfde wat de Real fans zeiden voor de dubbele ontmoeting met Ajax
En hetzelfde wat de Bayern fans zeiden voor het treffen met Ajax.
En Juventus heeft ook net als Bayern en Real veel relatief oudere spelers.

14 maart 2019 om 18:22

Maar ze spelen nog allemaal op de top van hun kunnen? Bonucci is 31, als je dat oud noemt... Chiellini, Matuidi, Mandzukic en Ronaldo waren de enige 30ers op plein. En bij Ronaldo moeten we duidelijk niet naar leeftijd kijken, dat was duidelijk...
Bayern en Real zijn juist de 2 clubs die dit jaar minder zijn, dat ziet iedereen toch... Maar we zullen zien, alvast veel succes!

14 maart 2019 om 18:47

Als je je niet kan motiveren voor een kwartfinale champions League dan kan je beter stoppen met voetballen

Man Utd en Spurs beschouw ik misschien als de meest gunstigste lotingen voor Ajax. Beide teams die willen voetballen (zeker nu Mou weg is bij United), maar ook hun zwaktes hebben. Dit Ajax heeft bovendien nog een appeltje te schillen met Man Utd en Spurs zou een mooie tweeluik opleveren met oud Ajacieden aan Spurs kant. Schone die Eriksen moet bewaken, wellicht Dolberg tegen Sanchez, moet je nagaan.

Spurs of porto zou het gunstigste zijn. Alles daarbuiten moeten we een zeer goede avond draaien.

Ajax heeft geen schijn van kans tegen Man U. Man U is een erg ongunstige tegenstander omdat ze enorm veel snelheid voorin hebben en Ajax in de omschakeling kapot spelen.
Man U is niet eens een goed team maar geen goede combinatie voor dit Ajax.
Als Ajax hoog druk gaat zetten is elke uitval een kans.
Ajax kan beter een tegenstander loten met minder snelheid voorin.

14 maart 2019 om 18:48

United is zelf in de omschakeling ook enorm kwetsbaar. Je hebt geen enkele ploeg waar Ajax favoriet is, maar tegen een United liggen VEEL meer kansen dan tegen een Juve of Barca. Die zitten echt op een veel hoger niveau

Ik snap heel deze situatie niet.

Er word gesproken over dat United de makkelijkste tegenstander zou zijn.

Ajax is zeer goed en ook nog zeer goed gespeeld tegen real. Maar eventjes met de voeten op de bodem.

Ik zie Rashford, Martial of Lukaku ajax genoeg problemen bezorgen. En dan ben ik niet eens begonnen over Pogba.

Sinds Solskjaer is dit een hele nieuwe United. We zijn nog niet top top. Maar hij heeft het behoorlijk in orde.

Porto is de vervelendste tegenstander die we kunnen treffen. Geen aantrekkelijke affiche, en Portugezen spelen vooral om het voetbal te ontregelen en te frustreren. Geef mij maar voetballende teams zoals Man U of Tottenham. Mensen die op Porto hopen realiseren zich totaal niet wat ze zullen krijgen....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren