Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Van Bommel bagatelliseert het, maar hij moet zich wel zorgen maken’

Laatste update:

PSV voelt de hete adem van Ajax steeds nadrukkelijker in de nek. Na drie opeenvolgende remises in de Eredivisie hebben de Eindhovenaren nog maar twee punten meer dan hun naaste belager. Mark van Bommel lijkt zich na het 1-1 gelijkspel tegen Feyenoord geen zorgen te maken. "De resultaten zijn niet goed, maar we staan nog steeds twee punten voor op Ajax", benadrukt de trainer van PSV bij FOX Sports.

"Je staat nog steeds op het punt waar je zes wedstrijden geleden begon (de koppositie, red.). Je kan het dus ook positief bekijken", voegt Van Bommel eraan toe. Volgens analist Mario Been 'bagatelliseert' de oefenmeester de situatie enigszins. "Als je in zoveel wedstrijden puntenverlies lijdt, dan kun je als trainer niet tevreden zijn. Het gat is zes punten geweest en is nu nog maar twee. Dus hij heeft wel degelijk reden om zich zorgen te maken. Sommige spelers die het verschil moeten en kunnen maken, zijn niet in vorm."

Van Bommel stelt dat Feyenoord vooral in de eerste helft goed voor de dag kwam. Zijn ploeg kon geen grip op de wedstrijd krijgen, merkte hij vanaf de zijlijn. En als PSV de bal had, handelde men volgens Van Bommel te traag en werd het balbezit gauw vergeven. "Dan lijkt het alsof je heel erg moe bent, dat je dikke benen hebt. In de rust hebben we geprobeerd dat iets te veranderen." Van Bommel zette het een en ander om bij PSV, maar vindt niet dat hij aanvankelijk voor de verkeerde strijdwijze koos tegen Feyenoord.

"De bal viel vaak nét bij een speler van Feyenoord in de voeten, dan kom je steeds nét te laat. Dat zijn allemaal kleine dingen, waardoor het lijkt alsof je niet in de wedstrijd zit. En dat was ook zo, maar ik wil alleen uitleggen dat dit geen onwil of een verkeerde tactiek was. Soms heb je dat weleens", geeft hij aan. Aanvoerder Luuk de Jong is het daarmee eens: de spits stelt dat PSV 'echt' druk wilde zetten. "Iedereen was gretig, maar Feyenoord wist telkens de spits te bereiken, die kon de bal dan laten vallen op een middenvelder."

"Ze hadden veel spelers lopen op het middenveld, dat deden ze slim", legt De Jong uit. "Daardoor moesten wij telkens vijftig, zestig meter terug. En dan verloren we alsnog de duels. Dan loop je de hele tijd zonder beloond te worden. Daarom gingen we wat meer inzakken en meer de momenten kiezen om druk te zetten." In de tweede helft ging het volgens De Jong beter, al vindt hij dat Feyenoord met tien man nooit de score had mogen openen. "We hebben wel weer genoeg mogelijkheden gehad, maar hij viel net niet goed. Gezien de wedstrijd is de 1-1 uitslag wel terecht."

Wordt PSV dit seizoen kampioen van Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 februari 2019 om 18:13

Het heeft ook geen zin om naar buiten toe paniekerig te doen. Intern zal van Bommel best tekeer gaan. Het zijn niet alleen de punten, daarnaast is het doelsaldo ook niet meer in het voordeel van PSV

24 februari 2019 om 19:07

Ik ben toch zo benieuwd naar Plan B waar Mark van Bommel het steeds over heeft, waar PSV dus wel over beschikt..

24 februari 2019 om 19:08

Het valt iedereen op dat ten hag nooit Ziyech of Tadic wisselt (toevallig vandaag na wat druk van de media wel) maar het valt niemand op dat van Bommel altijd die zuid Amerikanen of Mexicanen wisselt. Hendrix en Rosario blijven bijna altijd staan!! Je ziet hier ook aan dat Ajax onder een vergrootglas ligt.

24 februari 2019 om 19:42

Hahahaha ja, MvB zijn gezicht had een andere stand tijdens de wedstrijd als op het moment dat hij die opmerking maakte. Hij maakt zich wel degelijk zorgen denk ik, maar wilt het anders doen overkomen. Misschien ook voor de groep. Geloof van een trainerbin zijn team is heel belangrijk.

het is ook lastig om Ajax voor te blijven. PSV heeft in Lozano, Dumfries en Bergwijn 3 toppers in huis maar voor de rest is het elftal niet heel bijzonder. Ajax heeft veel meer voetballend vermogen, creativiteit en individuele klasse in huis

24 februari 2019 om 18:05

Eens, ik vind het bizar dat mijn club bovenaan staat als je de spelers van PSV en Ajax vergelijkt en welke investeringen er zijn gedaan. Enorm jammer dat de titelstrijd zo spannend is haha

24 februari 2019 om 20:40

De investeringen van Ajax en Psv zijn nagenoeg gelijk.. Alleen de dure jongens van PSV geven niet thuis.. Guti Romero Lozano

24 februari 2019 om 18:05

Eens, ik vind het bizar dat mijn club bovenaan staat als je de spelers van PSV en Ajax vergelijkt en welke investeringen er zijn gedaan. Enorm jammer dat de titelstrijd zo spannend is haha

24 februari 2019 om 18:12

Ik denk ook dat ze boven hun kunnen hebben gepresteerd voor de winterstop. Ajax heeft een veel beter elftal kwalitatief gezien.

Al valt het Van Bommel wel ernstig aan te rekenen dat hij week in week uit met het blok Rosario en Hendrix speelt. 0 voetbal en allebei hopeloos uit vorm. 1 verdedigend ingestelde middenvelder is genoeg. Wanneer krijgt Guti een keer de kans?

24 februari 2019 om 18:28

Persoonlijk vind ik Lozano dus helemaal geen topper. Misschien ben ik gekleurd omdat ik t een irritant mannetje vind, maar ik zie niet echt iets bijzonders in hem. Vandaag ook gewoon matig, met een lucky goal op het eind. Hij is wel ijverig en bruikbaar als je op de counter speelt (a la Mexico op het Wk), maar als je op de helft van de tegenstander speelt heb je er weinig aan. Een Bergwijn is veel beter, ook dat balletje op de Jong van vandaag. Zo'n bal geeft Lozano in geen 10 jaar.

24 februari 2019 om 18:58

Sorry maar Angelino, Dumfries, Bergwijn, Lozano, Luuk zijn absoluut top waarbij Gutierrez, Malen, Gakpo en Ihattaren heerlijke invallers zijn. Rosario, Schwaab, Viergever, Zoet stabiel en Pereiro/Hendrix een 8 of een 6. Heerlijk team, laat de waan van de dag niet heersen.

24 februari 2019 om 19:04

Jij doet een Ronald de boertje; je directe concurrent de hemel in prijzen.. viergever en scgwaab zijn zesjes soms een 7. Stabiel een 7 dat is top..de invallers, die.je.noemt zijn leuke invallers niet meer dan dat

24 februari 2019 om 19:14

PSV is toch ook gewoon het beste team geweest dit seizoen, objectief gezien? Viergever en Schwaab zijn zeker niet geweldig maar wel stabiel voor Eredivisie begrippen.

24 februari 2019 om 19:21

Je vergeet Angelino te noemen. Die lijkt wel onvermoeibaar.

Je kan het inderdaad positief bekijken, maar als Ajacied vind ik wel dat psv een 100% zekere landstitel gewoon weg geeft in 2 weken tijd. Nog steeds hebben ze de iets betere papieren (al heeft Ajax het ook in eigen hand), maar na heracles uit stond je gewoon 8 verliespunten voor. 2 weken later nog maar 2. Dat mag je je zeker aanrekenen als van bommel zijnde.

24 februari 2019 om 18:21

Tis zn goed recht ook. Geen (verdere) paniek zaaien natuurlijk. Nergens goed voor. Maar ik zie Ajax ook nog es een puntje verspelen. Hoop t niet en hoop dat de vorm van voor de winter er weer langzaamaan in sluipt. Maar een 100% zekere landstitel? Nee joh. Dies pas zeker als je teveel punten voorsprong hebt tov de overige wedstrijden. Tot die tijd is t alle hands aan dek. Vasthouden dit (voor ons dan he😉) en PSV MOET thuis gewonnen worden.. dan zijn we een end op weg.

Wat PSV betreft.. ga zo door😎

24 februari 2019 om 18:52

Met 8 punten achter had ik het wel somber ingezien hoor na heracles uit. Dan had ik onze kansen echt nog maar op 1% geschat. Door de dramatische resultaten van psv heeft Ajax nu wel het mentale voordeel op psv dus ik ben benieuwd. Gaan nog leuke weken worden met hopelijk Ajax die aan het langste eind trekt.

24 februari 2019 om 18:56

Eens ik ook. Zou haast niet te doen zijn. Maar niets is onmogelijk en zie nu.
Afwachten idd en wordt erg spannend. Wedstrijd voor wedstrijd leven !

24 februari 2019 om 18:22

Tis zn goed recht ook. Geen (verdere) paniek zaaien natuurlijk. Nergens goed voor. Maar ik zie Ajax ook nog es een puntje verspelen. Hoop t niet en hoop dat de vorm van voor de winter er weer langzaamaan in sluipt. Maar een 100% zekere landstitel? Nee joh. Dies pas zeker als je teveel punten voorsprong hebt tov de overige wedstrijden. Tot die tijd is t alle hands aan dek. Vasthouden dit (voor ons dan he😉) en PSV MOET thuis gewonnen worden.. dan zijn we een end op weg.

Wat PSV betreft.. ga zo door😎

Dubbel mag weg

24 februari 2019 om 18:22

Tis zn goed recht ook. Geen (verdere) paniek zaaien natuurlijk. Nergens goed voor. Maar ik zie Ajax ook nog es een puntje verspelen. Hoop t niet en hoop dat de vorm van voor de winter er weer langzaamaan in sluipt. Maar een 100% zekere landstitel? Nee joh. Dies pas zeker als je teveel punten voorsprong hebt tov de overige wedstrijden. Tot die tijd is t alle hands aan dek. Vasthouden dit (voor ons dan he😉) en PSV MOET thuis gewonnen worden.. dan zijn we een end op weg.

Wat PSV betreft.. ga zo door

Deze mag weg 3dubbel

24 februari 2019 om 18:28

Zytto, het is pas 100% zeker als een club niet meer in te halen is. Ik heb altijd het idee gehad dat dit psv het nog heel zwaar ging krijgen. Ik zeg niet dat ze geen kampioen meer kunnen worden, maar alles zat mee de eerste seizoenshelft, dat blijft natuurlijk niet zo.

24 februari 2019 om 22:34

Waar gebruik ik het woord "schamen"? Het is toch een feit dat psv gewoon compleet door hun ondergrens zakt de afgelopen weken? Ze stonden 8 verliespunten voor tijdens de 21ste speelronde. Dat is gewoon een hele riante voorsprong waarmee je normaliter makkelijk kampioen mee moet worden. Dat Ajax nog in de titelrace zit is echt aan psv te danken.

Psv verspilt veel punten nu maar Ajax eigenlijk net zoveel. Dus echt wijzer is niemand geworden.

24 februari 2019 om 18:30

Oh jawel. Daar waar Ajax vorige week nog afhankelijk was, is dat nu voorbij. Ze kunnen het nu zelf beslissen.

24 februari 2019 om 19:35

Doel meer op begin tweede seizoenshelft waar het verschil ook 2 punten was

25 februari 2019 om 11:56

Het enige dat we echt wijzer zijn geworden is dat iedere wedstrijd toch spannend wordt. In de winterstop had je het idee dat je eigenlijk alleen nog maar Ajax PSV hoefde te kijken en dan wist je wie er kampioen zou worden. Nu blijkt dat beide ploegen toch aan te pakken zijn en dat Ajax zelfs kampioen kan worden als er thuis wordt verloren o.i.d. tegen PSV. Niet goed voor mijn hart, deze situatie, maar het maakt de competitie wel weer leuker in de tweede seizoenshelft.

Als van Bommel ook eens af en toe zou rouleren hadden ze zeker weten meer punten gehad. Iederee is vermoeid en niemand wordt geprikkeld want ze spelen toch. Mja, ideaal voor Ajax.

24 februari 2019 om 18:54

Ik snap ook niet waarom van bommel die ihattaren steeds brengt. Het is zeker een groot talent, maar op dit niveau gaat hij het verschil niet maken. Wel mooi dat hij vertrouwen heeft in de jeugd, maar ik denk dat je meer aan malen en gutierrez hebt op dit moment.

24 februari 2019 om 19:37

Denk ook door de aandacht die deze jongen ineens krijgt. Maar denk niet dat het zo slecht is om hem af en toe in te brengen, zo'n jongens willen sich heel graag bewijzen.

24 februari 2019 om 21:23

Ik vond hem tijdens zijn invalbeurt vandaag en tegen utrecht en heereveen vrijwel onzichtbaar. Hij is denk ik nog niet klaar om het verschil te maken als psv het lastig heeft. Dat hoeft ook nog niet, maar wel opvallend dat van bommel daarvoor bijv. die guti op de bank laat zitten.

24 februari 2019 om 19:24

Ik snap de filosofie van Van Bommel ook niet. Niemand in het team wordt geprikkeld. Wie gaat in de spits spelen als Luuk geschorst of geblesseerd raakt?

24 februari 2019 om 20:19

Ik neem aan dat hij dan Malen gaat laten spelen?

24 februari 2019 om 21:01

Ze hebben toch die Romero voor 12 miljoen gehaald?

25 februari 2019 om 02:59

Omdat Van Bommel koppig is en denkt dat je met 11-12 man kampioen kan worden. Verder is PSV de club van alles of niets. Als ze het in je zien zitten krijg je kansen in overvloed. Herinner je je Marcus Berg nog? Die in een heel seizoen volgens mij nog geen 5x scoorde maar er elke week stond? Of recent nog Narsingh die anderhalve seizoen letterlijk niemand voorbij kwam? Maar aan de andere kant kan je ook gelijk bij het grof vuil als ze het niet meer in je zien zitten. Denk aan Maher. Die heeft kansen gehad maar is daarna in 1x keihard afgeserveerd. Terwijl hij niet eens zwaar door de ongrens zakte. Nu issie weer opgeleefd en hij had en kon echt nog wel van waarde zijn. Of durft iemand te beweren dat Rosario het beter doet? Ramselaar is ook zo een voorbeeld. Gekocht (waarom weet ik niet), wat kansen gehad en opeens keihard afgeserveerd. Nu zeg ik niet dat Ramselaar een basisplaats verdiend maar die jongen kan echt nog wel nuttig zijn. Die heeft ook nog wel zijn kwaliteiten. Maar nee, Ramselaar mag niet invallen en dient hooguit op de tribune te zitten tot er een koper komt. Dat is echt zwak van PSV. Ajax schijnt een koude en harde club te zijn maar die doen dat toch iets beter. Schone kwam over van NEC en bleek geen topper te zijn. Wat gebeurd er? Die jongen word alsnog nuttig gemaakt, ontwikkeld zich door en schikt zich in zijn rol en de rest kunnen we zelf invullen. Uitgegroeid tot een zeer gerespecteerde clubman die bijzonder veel heeft toegevoegd. Geen restwaarde maar zijn waarde is groot. Waarom zou een Maher niet op die manier behandeld kunnen worden?

Snap de drukte niet, PSV mag kampioen worden Ajax moet kampioen worden. Zeker gezien de titels afgelopen 5 jaar en het door doorbreken van het salarisplafonds tbv versterkingen.

24 februari 2019 om 19:38

Psv ook aangezien ze anders een heel triest seizoen hebben.

24 februari 2019 om 19:51

Denk dat PSV ook kampioen moet worden want anders spelen ze voorronde cl en als dat misgaat lopen ze heel veel miljoenen mis. Iets waar Ajax wel genoeg van heeft.

24 februari 2019 om 22:04

Als Ajax kampioen wordt moeten ze ook voorronde CL spelen hoor!

25 februari 2019 om 02:00

Hij doelt dus op het geld, waar Ajax niet per se noodzaak voor heeft en PSV wel.

24 februari 2019 om 21:02

PSV en Ajax moeten allebei elk jaar kampioen worden als doelstelling hebben

25 februari 2019 om 06:30

Dit is topsport. Beide clubs moeten ieder jaar kampioen worden. Dat wordt verwacht door supporters en spelers, maar ook sponsors etc verwachten dit.

Conclusie: Koppige Van Bommel is keihard op zijn bek aan het gaan als coach. In razendsnelle tempo. Telkens vasthouden aan dezelfde elf. Terwijl het blok Hendrix-Rosario bij Groningen ook niet zou uitblinken. Wereldwonder Rosario met 0 goals en 0 assists en Hendrix die al heel het seizoen met de wedstrijd slechter word. Dan heb je nog telkens het wisselen van een aanvaller voor een aanvaller en spelers die met de week matiger word ipv beter. Dan hebben we het nog niet over de tactiek. Voor zover er eigenlijk sprake is van tactiek. Vliegwerk en alle ballen op De Jong is geen tactiek. Het spel ziet er totaal niet uit. Er is buiten Bergwijn en Guti ook niemand die kan voetballen in de kleine ruimte dus PSV is heel makkelijk te bespelen. En oja, dan nog dat karakterverhaaltje. Ja PSV heeft karakter maar pas vanaf de 80ste minuut. In de overige tijd word het kaas van je brood gegeten. Van Bommel zou goed zijn als hij sterk uit deze dip zou komen en daar was vandaag de ideale wedstrijd voor. Maar hij komt telkens met onzin over statistieken, beter dan voor de winterstop en dat soort bullshit. Over zijn gedrag naast de lijn maar te zwijgen. Van Bommel moet zich echt heel snel herpakken voordat het hele land hem uitkotst. Als je een wannabe Diego Simeone ben dan moet je je elftal ook laten voetballen als hoe Diego Simeone dat doet. Dit is niks meer dan slappe hap en een treurig zooitje. Mishandeling voor je ogen.

24 februari 2019 om 21:56

Wil je duidelijk maken dat je Rosario beter vindt dan Frenkie de Jong? En dat op basis van zo'n nietszeggende statistiek. De Jong heeft er niets mee te maken. Hij kaart terecht aan dat het blok Rosario-Hendrix erg pover is

Het ergste vind ik dat van Bommel het niet ziet. 4x punten verspelen in 5 wedstrijden kan niet als topclub.

Vraag mij werkelijk af wat er in de winterstop is gebeurd. Lijkt wel een ander team. Alleen de jong haalt zijn niveau.

Tijd dat van Marwijk ingrijpt.

Ik vind van bommel juist tactisch erg zwak.
Vaste wisseltjes terwijl de posities die hij moet wisselen hendrix/rosario steevast blijven staan.
Vanaf t begin van t seizoen al zwak balletje breed en terug en dit 250x herhalen.
Geen oplossingen of initiatieven naar voren nul komma nul.
Beiden niet.
Maar toen was de voorhoede extreem in vorm en ging t goed.
Nu zit je in een mindere periode en heb je dus helemaal geen creativiteit met die 2.
Geloof me dat is de achilles hiel van psv.
Want met breed en terug kom je niet aan t voetballen.
Gewoon hendrix met een creatieveling met drang naar voren.
Bv guti of ihhataren of wat dan ook.
Maar apatische voetballers 2 langs elkaar dat werkt niet

Vreselijke coach die van Bommel. Wat een kwal is dat. Vind het niet gek dat Luuk de Jong zijn gedrag overneemt in het veld. Van Bommel mag ook een keer aangepakt worden door de 4e man. Verder vind ik dat het elftal van Psv niet bijzonder is enkel hebben ze veel geluk gehad. Vandaag die goal van Lozano ook weer mazzel. V Beek een prutser erste klas waardoor de wedstrijd kanteld. Ik durf vrijwel zeker te zeggen fat feyenoord had gewonnen met 11 VS 11.

Heer Bommel kan niet rekenen. Het feitelijke verschil is nu geslonken tot één punt. Als de teams gelijk staan telt het doelsaldo. En daarin in Ajax PSV nu voorbij.

24 februari 2019 om 22:08

Nee hoor feitelijk staan ze echt 2 punten voor. PSV heeft 58 punten en Ajax 56. Bovendien is dat doelsaldo verhaal pas 2x voor gekomen in de geschiedenis van betaald voetbal.

Van Bommel kan er naar buiten relaxed over doen, maar intern hoop ik dat hij de klokken weer gelijk weet te zetten. En dat betekent wijzigingen aanbrengen. Wanneer wekelijks dezelfde spelers je in de steek laten, onvoldoende hun niveau halen van voor de winterstop en je telkens dezelfde spelers inbrengt die voor de verandering moeten zorgen moet je je maar eens afvragen of je de basis niet eens een keer moet verversen. Zonder dat dat erg is of dit het einde hoeft te betekenen zijn een aantal jongens uit vorm gewoon eens toe aan een beurt op de bank. En eigenlijk is dat de gehele middenlinie. Rosario beleeft een logische terugval, Hendrix verkeert in een bedenkelijke vormdip en met Pereiro begin ik onderhand werkelijk klaar mee te zijn. Begin maandag eens met een alternatieve linie; Sadilek, Gutiérrez en Ihatteran zouden samen voor een positieve verrassing zorgen.

25 februari 2019 om 02:41

Ik heb daar 0,0 vertrouwen in. Als ik zo elke week naar Hendrix kijk en hem met de week slechter zie spelen dan had ik hem na Emmen sowieso al op de bank gezet. Dat geldt ook voor Rosario. Maar als je uit bij Emmen zo op je bek gaat, vervolgens bij Heerenveen zo snel al op achterstand staat, en dus slapend die wedstrijd in gaat, en bij Utrecht wéér slapend de wedstrijd in gaat en dus maar punten verspeeld, hoe kan je dan nog zeggen dat het eigenlijk goed gaat? Dat er niks aan de hand is, statistieken in het voordeel spreken, het team achterin goed staat en dat soort pure bullshit? Je hebt van de laatste 5 wedstrijden 4x punten verspeeld en loopt ook nu weer te beweren dat er geen paniek is en we staan waar we zes weken terug stonden. Dan vraag ik mij serieus af wat er wel nodig is voordat je veranderd. Een schaal in Amsterdam zal hem mischien pas wakker schudden. Verder komt dat wisselen van een aanvaller voor een aanvaller en gebrek aan pit mij de strot uit.

Hoe denk jij eigenlijk dat de wedstrijdbespreking voor deze wedstrijd verliep? Iets in de richting van “Jongens zet hem op, Feyenoord is niet zomaar een tegenstander en we hebben daar eerder laten liggen. We moeten ons niet gek laten maken, ervoor gaan en dan moet het met onze kwaliteit goed komen”. Zoiets? Of meer als “Jongens we hebben verloren van Feyenoord, we zijn daar kansloos ten onder gegaan omdat ze volop druk hebben gezet en overal tussen zaten. Zij wilde meer winnen en daarom wonnen ze in de Kuip. Maar vandaag moeten we ze kapot maken. Vanaf het eerste minuut er vol op klappen en direct laten merken dat hier niks te halen valt. Ik verwacht een reactie van de mindere wedstrijden van hiervoor dus de 3 punten moeten vandaag hier blijven. Voetballen en strijden als een kampioen!” Ik denk zelf iets in de richting van het eerste en dat was ook te zien.

Ik moet zeggen dat ik zeer enthousiast was toen Van Bommel coach werd. Cocu vond ik degelijk maar een behoudende coach en meer een grijze muis. Van Bommel zou agressie, pit en onverzettelijkheid brengen. Ik zag in hem een type Diego Simeone die zijn team ook zo zou laten spelen. Niets is minder waar. We worden al weken teleurgesteld, het spel ziet er niet uit, spelers worden niet beter, de alle ballen op Luuk de Jong tactiek is niet om aan te zien en Van Bommel blijft nog steeds goede dingen en vooruitgang zien. Vooruitgang my ass. Pure middelmaat.

We hadden jongens als Afellay, Wijnaldum, Propper en Van Ginkel centraal op het middenveld spelen. Die konden een hele match gaan, aanvallend veel toevoegen en minimaal 10-15 goals maken. Nu zit wereldwonder Rosario daar onomstreden met 0 goals en 0 assists en schijnt Hendrix de nieuwe Kanté te zijn maar is overal te laat. Dat is dus een centraal middenveld met én 0% aanvallende bijdrage en matige defensieve bijdrage gezien de tegengoals en de manier hoe we alsnog overlopen worden. Ik sluit af met excuses voor deze waslijst en met de conclusie dat ik er héél weinig vertrouwen in heb.

Van Bommel is meer bezig met de 4e man dan met zijn eigen elftal. Gaat bij elk klein dingetje staan huilen bij de 4e man. Ziet er echt triest uit voor een coach van een topclub.

Ben voor psv en psv speelde met name 1e helft slecht en feyenoord heeft verdient een punt gepakt.
Vibd alleen dat feyenoord niet serieus te nemen is.
Ze kunnen verliezen twgen vvv heracles of wat dan ook .
Maar elke x tegen ajax of psv kunnen ze wel redelijk tot goed mee.
Slaat nergens op want een zeer verkeerde instelling als prof.
Valt echt super op dat de verschillen zo groot zijn.
Dat maar even gezegd te hebben

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren