Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo gepikeerd: ‘Ik heb vijf Champions League’s, Atlético nul’

Laatste update:

Cristiano Ronaldo keerde woensdag voor even weer terug in Madrid, maar de Portugees zal wat anders verwacht hebben van zijn rentree in de Spaanse hoofdstad. Juventus verloor de eerste wedstrijd in de achtste finales van de Champions League met 2-0 van Atlético Madrid en zit zodoende flink in de problemen. Op een vrije trap in de openingsfase van het duel na slaagde de sterspeler er bovendien niet in om voor gevaar te zorgen en hij kreeg het op slag van rust aan de stok met de supporters van los Colchoneros.

Ronaldo was vanaf het begin van de wedstrijd het slachtoffer van spreekkoren als 'Cristiano, verkrachter', 'Cristiano, betaal je belasting' en 'Cristiano, ga dood' en reageerde op slag van rust door vijf vingers op te steken richting het publiek in het Wanda Metropolitano. Daarmee verwees hij naar de vijf Champions League's die hij heeft gewonnen, waarvan twee met Real Madrid ten koste van de buurman in de finale.

In de mixed zone na afloop van het treffen kwam Ronaldo bovendien terug op dat incident, door in het voorbijlopen richting de camera’s te roepen. “Ik heb vijf Champions League's gewonnen, Atlético nul”, zei hij. De Portugees werd na het treffen in het Wanda Metropolitano wel in bescherming genomen door trainer Massimiliano Allegri, die vond dat zijn sterspeler goed heeft gespeeld.

“Ronaldo speelde een goede wedstrijd. Hij heeft er altijd vertrouwen in als hij dit soort wedstrijden moet spelen, hij was niet slecht. We hebben de plank in de tweede helft als team volledig misgeslagen. Deze wedstrijd gaat van pas komen in de voorbereiding op de return”, liet hij optekenen door verslaggevers. Juventus en Atlético treffen elkaar op dinsdag 12 maart voor de terugwedstrijd in Turijn.

Denk jij dat Juventus de kwartfinales van de Champions League gaat bereiken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima reactie op het veld. Daarna in de camera is vooral frustratie en dat hoort niet. Maar goed, als zo'n kanslozen vanalles roepen is dit wel lekker om te doen.

21 februari 2019 om 07:22

Ik denk dat we die 'winst' beter kunnen omdraaien in voordeel van de kanslozen. Die vinden het juist lekker dat hij zo gefrustreerd reageert. Op het veld heeft Ronaldo hier ook duidelijk mee rond gelopen en dus is hun missie geslaagd om hem uit zijn doen te krijgen met deze spreekkoren.

Daar sta je dan als Juventus. 100 miljoen betalen voor een 33-jarige Ronaldo om vervolgens in de achtste finale van de Champions League op de rand van uitschakeling te liggen. En hij gaat er niet jonger op worden de komende jaren. Hoe goed hij in het algemeen ook presteert bij Juventus, hij dreigt een enorme miskoop te worden. Kampioen zou Juventus zonder hem namelijk ook wel worden. En dat is geen kritiek op Ronaldo zelf, die doet gewoon zijn ding en laat ook bij Juventus zien dat hij nog steeds tot de top 2 van de wereld behoort (gisteren dan niet, maar ook Ronaldo kan het niet alleen). Het is simpelweg wanbeleid van de kant van Juventus.

21 februari 2019 om 07:37

Ik ben geen Ronaldo fan, maar dit is natuurlijk wel lekker makkelijk scoren. Iedereen zat als aasgieren te wachten om te roepen dat Juventus seizoen mislukt zou zijn als ze de CL niet zouden winnen met Ronaldo, maar 1 speler is geen garantie. Elk jaar wordt ook geroepen dat Barcelona's seizoen mislukt is als 3 jaar lang. Maar hoe zit het dan met Atletico? City? Psg? Chelsea? United? Liverpool? Bayern? Inter? Tottenham? Arsenal? En FC Emmen? Zijn al hun seizoenen ook mislukt omdat ze de CL niet winnen? Als Juventus een andere speler had gehaald had je geen haan horen kraaien, maar omdat het Ronaldo is wel. En als ze de CL alsnog winnen dan is het ineens een meesterzet geweest. Waan van de dag.

21 februari 2019 om 08:16

Alle clubs die jij noemt, hebben geen honderd miljoenen betaald voor een speler boven de 30 voor de CL. Je hebt gelijk dat een seizoen niet per definitie mislukt is als je de CL niet wint, want ook de topfavoriet heeft in deze fase van het toernooi hooguit 25 procent kans daarop, maar Juventus heeft geen 100 miljoen betaald voor Ronaldo om landskampioen te worden. Daarvoor zijn ze ook zonder hem veel te sterk tov de 'concurrenten'. Dan blijft de CL over. En ik zie Juventus geen 2-0 achterstand tegen Atletico Madrid goedmaken in de return. Dan blijven er voor Juventus nog maar weinig kansen over om met Ronaldo de CL te winnen, want de jaren beginnen te tellen. Bij PSG is het een ander verhaal, want Mbappé is 20 en Neymar is 26. Zij hebben nog kansen genoeg om ofwel de CL te winnen met PSG, ofwel met winst (!) verkocht te worden aan bv. Real Madrid.

21 februari 2019 om 08:35

Ik lees het stuk van Adviseur misschien wat minder zwaar, maar ik vind dat hij gewoon gelijk heeft. Het is toch voor Juventus al jaren zo dat hun seizoen "mislukt" is als ze de CL niet zouden winnen. Die jongens worden geblinddoekt nog kampioen daarzo en de beker is allemaal niet interessant. Het gaat ze daar maar om 1 prijs en dat is de Cl.
Met het halen van Ronaldo hadden ze gehoopt dat ze meer kans zouden maken op die prijs, maar ze liggen er misschien nu wel eerder uit dan normaal. En ja, de helft van de mensen zat te wachten tot het fout ging, de andere helft van de mensen zat te wachten op die titel om ze(hem) op te hemelen. Kijk hoeveel "Real-fans" er ineens toch meer Ronaldo-fan waren dan fan van Real. Het is altijd de waan van dag. Niemand tekent een contract om ergens fan van te zijn en je kan je enkel verblijden of boos maken om iets dat gebeurd op het moment dat het gebeurd toch?
Waan van de dag lijkt me in deze wereld meer dan logisch, aangezien wij er als "fan" geen invloed op kunnen uitoefenen. Als Real de CL straks wint, dan zegt iedereen weer "wie heeft Ronaldo nodig". Als ze er snel uitliggen dan heeft "ronaldo als die Cl's gewonnen". Zo blijven de kranten lekker vol staan toch?

21 februari 2019 om 09:31

Ik lees je reactie na dat ik een paar zelf geplaatst heb. Precies dit wat jij zegt roep ik ook. Elke misstap dan heeft Juventus of Ronaldo gefaald. Kijk wat die fans van atletico allemaal roepen is toch schandalig. Dan heb je nog die groffe overtredingen op hem. Ik zou nog gekker doen en vind het heel normaal dat hij dan gefrustreerd raakt en zoiets roept. Mensen vinden iets alleen mooi als het goed gaat en dat is bij alles. Als je ergens goed in ben dan heb je altijd volgers maar als je ergens slecht in bent of wat dan ook dan krijg je volop kritiek, dat zijn mensen.

21 februari 2019 om 07:42

Adviseur, ik vind het enigzins overdreven. Ronaldo geeft geen garantie op de CL en ook niet op de titel. Net als geen Ronaldo wel garantie geeft op wel de CL of titel. Ik denk dat het voor Juve in de lengte der dagen positief blijkt, de grote Ronaldo koos voor ons. Geeft echt ontzettend veel aantrekkingskracht op spelers, supporters, media en sponsoren. Dus vind wanbeleid schromelijk overdreven.

21 februari 2019 om 07:48

serie A 108min per goal
19 Goals scored
10 Assists
Cl 1goal
2 assist
Supercoppa Italiana 1 wedstrijd gespeeld 1 goal

buiten zijn impact op het team en jongere spelers buiten zijn marketing waarde, man je afgunst druipt van je post met je miskopen wanbeleid, en dan nog zeggen dat het niet om Ronaldo gaat.

21 februari 2019 om 08:21

Het gaat ook niet om Ronaldo. Het gaat om Juventus die 100 miljoen betaalt voor een speler die ze hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebben om kampioen van Italië te worden. Dat hij het in Italië geweldig doet staat buiten kijf en de nederlaag van gisteren valt hem niet te verwijten, maar nu heeft Juventus nog maar weinig kans om met Ronaldo de CL te winnen. Terwijl Juventus zonder twijfel dit seizoen landskampioen was geworden als ze Ronaldo niet hadden gekocht.

21 februari 2019 om 08:59

Wat maakt dat bedrag nou weer uit? Als er iemand geld te over heeft is het Juve wel. Als je het kan missen, wat maakt het bedrag dan uit? Ik vind het salaris voor Ramsey gekker hoor om eerlijk te zijn.

21 februari 2019 om 09:32

Omdat het er om gaat hoe je dat geld zo effectief mogelijk kan besteden. Ook Juve kan het maar 1x uitgeven. Dan is de vraag haal je 2 (of 3) jongere toppers voor dat geld die nog jaren mee kunnen, of een wereldster als Ronaldo die max nog 3 jaar op echt topniveau mee kan? Dan zijn salaris nog maar buiten beschouwing gelaten.

21 februari 2019 om 10:35

@rodg Misschien sluit het een het ander niet uit. Juventus haalt vaak jonge goede spelers. En met eerst Higuain en nu Ronaldo hebben ze ook voor veel geld ervaren (top)spelers gekocht die misschien marketingtechnisch ook veel toevoegen.

21 februari 2019 om 10:02

Miskoop slaat natuurlijk nergens op. Hij doet het goed en Juventus krijgt een hele hoop meer exposure in de wereld.
De kans dat ze wedstrijden winnen met Ronaldo is groter dan zonder.
2 doelpunten goedmaken in eigen huis is niet onmogelijk. En als het niet lukt, is er nog altijd een Champions League volgend jaar...

Wel gek, als een speler wordt gediscrimineerd staat terecht de hele wereld op zijn achterste poten. Als Ronaldo deze verschrikkelijke dingen naar zijn hoofd krijgt (voornamelijk de verkrachting wat gewoon nog totaal niet is bewezen), dan vinden we het maar goed met z’n allen. Dood wensen schijnt ook bij de waan van de dag te horen, zolang je maar niet discrimineert. Dit soort gedrag van fans (welke dan ook), zou keihard bestraft moeten worden.

21 februari 2019 om 07:49

Uhm... Los van het feit dat ik vind dat er te snel discriminatie wordt geroepen, is je huidskleur natuurlijk iets waarmee je bent geboren. Dus logisch dat hier hard tegen wordt opgetreden. Ik vind de spreekkoren die nu klinken ook niet kunnen, maar is wel wat anders, omdat het op de persoon is: gericht aan Ronaldo. En vaak veroorzaakt door eigen acties (gaan spelen bij de vijand, in Las Vegas dingen doen die (verkrachting of niet) niet netjes lijken). Ik blijf het niet vinden kunnen dat supporters dit soort dingen roepen. Maar discriminatie is gewoon wat anders. .

21 februari 2019 om 09:52

Feyenoord kreeg een flinke straf voor een opblaas banaan die naar een zwarte speler werd gegooid(waar ik nog steeds niet zeker van ben if dat de intentie was). Racisme is slecht en moet zeker worden aangepakt, maar mensen dood wensen met een heel stadion vind ik net zo slecht of misschien wel erger.

21 februari 2019 om 10:12

Ik vind het ook niet kunnen, @lacette. Maar erger zeker niet. Met discriminatie beledig je een hele groep. Met het doodwensen van iemand, is het alleen op die persoon gericht (ook niet tof natuurlijk).

21 februari 2019 om 10:42

@OZ81: mij hoor je niet zeggen dat het erger is (nu vind ik doodwensen misschien wel erger, maar beiden verachtelijk), maar ik vind het vreemd dat de uefa hier niet ingrijpt. Een heel stadion die je dood wenst is te bizar.

21 februari 2019 om 10:59

@4ever4ajax In de Nederlandse stadions wordt regelmatig gezongen (als een speler geblesseerd is): 'laat maar liggen, hij is dood.' Net zo'n achterlijke tekst. Alleen. Het letterlijke is er niet. Ik denk dat niemand wil dat die speler echt dood is en zo denk ik ook dat er maar weinig supporters zijn van Atletico die Ronaldo écht dood willen. Het is een beetje het roepen om het roepen. Zo zijn er ook vaak anti-Joden-spreekkoren. Volgens mij zijn er weinig mensen in een stadion die echt iets tegen Joden hebben, maar is het een naam voor Ajacieden.

Bij discriminatie vind ik dat dus echt anders. Hetzelfde geldt voor als er bij PSV bijvoorbeeld één Jood (een echte) rondloopt en hij constant anti-joden-uitspraken krijgt te verduren. Dan is het op de man, maar ook letterlijk om wie hij is. Net zoals dat is als je iemand op zijn huidskleur pakt. Iemand dood wensen in een stadion, is (nogmaals) niet goed, maar heeft wel een andere lading. Stel je voor dat Ronaldo zijn broer is overleden (geen idee of ie een broer heeft) en het stadion zingt 'waar is je broertje nou?!', dan vind ik het bijvoorbeeld veel en veel te ver gaan.

Het blijft allemaal niet goed, maar ergens zoek ik zelf (want ik vind het een lastige discussie) ook nog naar een goede nuance. Wat maakt iets nu minder erg of erger...

21 februari 2019 om 11:27

@oz81: Het is en blijft een lastige kwestie, maar dit was allemaal alleen op de persoon Ronaldo gericht. "ronaldo ga dood" heeft niets te maken met iets algemeens of heel Juventus (wat ik ook verachtelijk zou vinden). Dit is exact hetzelfde wat jij zegt bij discriminatie (op 1 persoon gericht). Als je zo redeneert zoals jij doet, kan je afvragen in hoeverre mensen echt racisten zijn met wat ze roepen. Dat is nooit te controleren, dus pak je het direct aan bij de wortels.

Wat mij betreft zou er dan eenzelfde straf van de Uefa moeten komen die ook bij rasicme geldt, dus gewoon wedstrijd(en) zonder publiek laten spelen in de CL.

21 februari 2019 om 11:41

@4ever4ajax Klopt. Dat zou inderdaad niet helemaal kloppen met mijn redenatie. Maar dus wel met de redenatie dat ik het minder erg vind omdat het niet is gemeend. Als je iemand om zijn huidskleur beledigd, is dat altijd gemeend, want je discrimineert die persoon direct. Voor mij voelt het dus minder. En misschien is mijn redenatie weer niet helemaal kloppend... Maar het is ook een gevoel wat ik er bij heb. Voor mij zou het niet zo erg voelen als het hele stadion zingt 'ga maar dood'. Ik weet namelijk wie het zeggen. En, ik ga niet dood (dus het is een wens van het publiek, maar geen directe belediging van iets wat ik heb of ben). Als ik donker zou zijn, en ik zou om mijn huidskleur worden uitgescholden, zou dat anders voelen. Dan is het iets dat ik ben. Ik ben donker, en ik word direct gediscrimineerd om mijn huidskleur (en een huidskleur waardoor ik nu eenmaal (helaas) op sommige plekken/momenten een achterstand heb...

21 februari 2019 om 07:59

Niet zo eenvoudig he, publiek bestraffen.

Stuk makkelijker om gewoon te zorgen dat je niet zulke reactie en weerzin oproept als Ronaldo zijnde. Mja dat zit in nou eenmaal opgesloten in die gozer. Kan er weinig medelijden mee hebben.

21 februari 2019 om 08:50

Stuk makkelijker om zelf ervoor te zorgen dat mensen je niet dood wensen en verkrachter noemen wat niet bewezen is? Man, wat een simplistische en domme opmerking zeg.

21 februari 2019 om 08:55

Hehe, weerzin oproepen is wat breder dan dat he.
Wat is jouw genuanceerde oplossing voor dit belangrijke vraagstuk dan?

21 februari 2019 om 11:13

Onzin reactie man. Bovendien kun je heel gemakkelijk een grote groep straffen. Namelijk door hun club te straffen. Hier moet gewoon op soortgelijke wijze tegen worden opgetreden als racistische spreekkoren.

Gelukkig weten we in de return binnen 5 minuten al wat voor wedstrijd het gaat worden. Met 1 procent kans heb ik er weinig vertrouwen. Ik hoop echt dat er een grote schoonmaak komt. Dit is al het 2 seizoen dat dit elftal niet imponeert. Tijd om iets nieuws op te bouwen. Het vervelende aan zovaal kampioen worden is dat het niet meer boeiend word. CL is gewoon doel nummer één. Als dat niet lukt. Is het seizoen min of meer voorbij.

21 februari 2019 om 18:59

Vorig seizoen vond ik juve toch echt wel imponeren. Ik hoop dat dit niet einde seizoen is voor de cl, het wordt moeilijk. Maar ik vertrouw erop dat juve tenminste gaat winnen thuis.

Ik snap niet waarom Ronaldo er überhaupt op in gaat. Ronaldo is 1 van de beste spelers ooit en die fans hebben het qua voetbal nooit verder gebracht dan een redelijk dure seizoenkaart. Laat lekker gaan joh. Nu lijkt het net of ze Ronaldo uit de wedstrijd geschreeuwd hebben. Dat is misschien ook wel waar maar dat lag meer aan de tactiek van. Allegri.

21 februari 2019 om 08:06

Zonder de fans is er geen voetbal. Dat vergeten die miljonairs soms, maar uiteindelijk zijn ze niet veel meer dan duurbetaalde clowns. Ze moeten het publiek vermaken en als ze niet grappig zijn worden ze uitgejouwd.

En daar mogen ze nog blij mee zijn. In de middeleeuwen werden ze gewoon onthoofd.

21 februari 2019 om 09:15

Ja ff serieus. Atletico haat Ronaldo letterlijk en waarom weet niemand. Die jongen is ook maar een mens die gefrustreerd kan raken. Hij wordt vanaf minuut 1 keihard aangepakt en dan schiet godin nog express een bal tegen hem terwijl hij op de grond ligt, daar moet je ook naar kijken. Dat zijn dingen die zich allemaal opstapelen en ja ik begrijp hem volkomen alleen op dat moment heb je er niks aan als je met 2-0 verliest. Hij denkt op dat moment ik ga hun ook boos maken.

21 februari 2019 om 09:25

@msn10 t is nou niet dat Ronaldo nooit wat doet om tegenstanders te irriteren. T Theater zul je vast mee bekend zijn, maar ook het knijpen en klapjes uit delen. Je kon het pas echt goed zien een paar jaar terug in de Arena.

En wat supporters zingen...tja...over de belasting hebben ze gewoon gelijk.
En iemand dood wensen is best sneu, maar dat hoor je toch niet eens.
Stel hersenlozen op de tribune kunnen je met zoiets oppervlakkigs toch niet irriteren.

Zorg gewoon dat je er 1 of 2 inschiet en t publiek heeft niks meer te zeggen.

Dit viel mij helaas ook al op. Ik vind dat Ronaldo dit maar beter had moeten negeren, maar wat een marginalen daar bij Atletico. Wat een gefrustreerd volk. Ze fluiten her en der die Morata uit, terwijl die nochtans het shirt van hen club draagt. Ik kan er toch moeilijk sympathie voor opbrengen op die manier.

Dit is natuurlijk frustratie. Een club betaalt 100 miljoen voor je om de CL te winnen (want zo is het, hij is niet gehaald om de Serie A te winnen) en dan verlies je kansloos tegen Atletico. Wat ook meespeelt is dat hij dit CL-seizoen erg matig heeft gespeeld voor zijn begrippen. Zes wedstrijden en maar een doelpunt is mager en niet des Ronaldo. Atletico is een taaie opponent en zal never in Turijn een 2-0 voorsprong weggeven, we kunnen onderhand zeggen dat de missie van Juventus èn Ronaldo voor dit seizoen grotendeels mislukt is.

Wat sneu zeg. Dit is precies wat ik mis vind met Ronaldo.
Laten we heel eerlijk zijn, in Italië doet hij het goed, maar Juve levert normaal gesproken ook de topscorer af en wordt jaarlijks kampioen, ben hiervan dus niet echt onder de indruk.
Hij is gehaald om de CL te winnen, voor nota bene 100 miljoen en faalt dit CL seizoen opzichtig, in de groepsfase niets laten zien en gisteren ook niet. Zo'n reactie als deze vind ik ook kansloos, doet me een beetje denken aan hoe Mourinho voor zijn ontslag tegen de pers praatte.

21 februari 2019 om 09:26

Het is niet alsof enkel juventus 100 miljoen heeft uitgegeven. Bijna elke Europese topclub smijt met geld de afgelopen jaren. Het is dus erg makkelijk Juventus hierop af te rekenen.

21 februari 2019 om 09:27

klopt...maar 100 miljoen voor iemand van 34 of 100 miljoen voor iemand van 24....klein verschil, tenzij die 100 miljoen gelijk zorgt dat je de CL wint, want daar ging het om.
Maar ja...garanties op het winnen van de CL heb je nooit

21 februari 2019 om 09:36

Misschien heb ik het gemist, maar waar heeft de Juve voorzitter gezegd dat Ronaldo enkel gekocht is voor de CL? Door deze transfer is er veel meer aandacht voor de Serie A, marketing technisch zal het Juve ook veel opleveren om een van de grootste sportmannen ter wereld vast te leggen, sponsors zullen eerder komen en los daarvan is het ook een statement van Juve dat ze weer helemaal terug zijn. Jaren van ellende is achter gelaten, ze kunnen een van de beste spelers allertijden verleiden om naar hun club te komen. Ik zie het ook meer als een statement.

21 februari 2019 om 10:04

Natuurlijk heeft hij dat niet gezegd. Ik ben het ook wel eens met dat hij de Serie A natuurlijk meer oplevert, maar een investering van 100 miljoen in een speler op leeftijd - en dus niet voor de toekomst - is voor resultaten op de korte termijn. Juve wint alles in Italië toch wel, dus de enige logische prestatie op de korte termijn is de CL winst, lijkt mij,
En er kunnen toch wel stellen dat Ronaldo dit seizoen ‘op het hoogste podium’ heeft gefaald? De plek waar juist hij zijn ploeg bij de hand moet nemen?

21 februari 2019 om 12:31

Juventus heeft gister gefaald, Ronaldo is daar onderdeel van. Het is te makkelijk om het falen van Juventus af te schuiven op 1 persoon. Ik heb genoeg redenen aangegeven waarvoor Ronaldo gehaald kan zijn, dat iedereen alleen het eventueel winnen van de CL wilt zien is hun probleem. Zelfs met Messi en Neymar in 1 team heb je geen garantie op het winnen van de CL, laat staan dat 1 persoon het complete verschil kan maken.

Iedereen kraakt deze man af maar leef ff met hem mee. Hij wordt helemaal kapot geschopt voor niks en er is te veel haat tegen deze jongen voor niks. Ik snap hem wel dat is gewoon dat moment van frustratie, want Ronaldo is een hele slimme jongen die zulke dingen niet snel doet. Hij zelf begreep er niks van als er een overtreding gemaakt werd op hem en dacht bij zichzelf waarom zo maar goed.

21 februari 2019 om 09:30

tja, maar hij gaat ook vaak makkelijk naar de grond, is niet vies van theater en deelt zelf ook behoorlijk uit. Als je uitdeelt moet je ook incasseren.

Daarnaast is ronaldo iemand die vreselijk om aandacht schreeuwt en er om schreeuwt om in de spotlights te staan. Als je zo narcistisch bent dan weet je dat je ook veel tegen je kunt krijgen.

Als hij gewoon zo goed zou voetballen als hij kan, maar zich wat bescheidener opstelde kreeg hij ook minder gezeik.
Neem een Federer en Nadal, 2 van de beste tennissers ooit, maar super bescheiden.... krijgen daardoor ook zelden stront over zich heen en ze krijgen alle lof over hun prestaties die ze verdienen.

21 februari 2019 om 09:38

Geloof me nou maar hoe raar het ook klinkt. Theater hoort erbij. Een speler die elke x van die slijdings tegen ze enkels krijgt gaat juist dan express sneller na de grond duiken om zo de scheids te beïnvloeden. Zo gaat je tegenstander ook denken he ik moet rustiger san doen anders krijg ik een kaart. Je moet jezelf beschermen. Ik vind dat er veelste makkelijk gepraat wordt vooral als het om spelers als Ronaldo gaat. Ronaldo is een beest en dat weet iedereen die wordt extra bewaakt dus ik vind het niet raar. Als je nou over schwalbe gaat praten zou ik niet eens in discussie gaan. Ik begrijp je maar ik denk er weer net wat anders over.

21 februari 2019 om 09:48

snel naar de grond gaan is 1 ding...zoals gisteren bij die afgekeurde goal van morata... Maar daarna nog een uur door rollen en tussen je vingers door kijken wat de scheids doet.
en zoals ik al zeg...ronaldo deelt genoeg tikkies uit.

21 februari 2019 om 10:15

Ik ben het eigenlijk wel met je eens behalve het theater, dat hoort er gewoon niet bij. Dit kan de Uefa en Fifa maar niet hard genoeg aanpakken wat mij betreft.

Ik snap dat wanneer je veel naar de spaanse Liga kijkt je denkt dat theater er wel bij hoort maar wat mij betreft mag theater in de theaterschool blijven en wordt dat hard aangepakt.

21 februari 2019 om 12:06

Msn10

Jou hoeven we dus ook nooit meer te geloven op het moment dat je zegt: "theater hoort erbij". Gatverdamme zeg. Dat is jouw mening, zet het hier dan niet neer als de waarheid.

Juventus verliest en iedereen tenminste de meeste dan roepen gelijk Ronaldo 100 miljoen dit dat. Ronaldo kan niet alles in z’n eentje hij kan ook niet vliegen. Ronaldo is zeker een super boost voor de team en extra motivatie maar er wordt nu veelste veel druk gelegd op Ronaldo en Juventus. Ik weet dat druk erbij hoort bij zo een grote club als juve maar bij elke misstap is het elke x hetzelfde verhaal alsof mensen express daarop zitten te wachten om te roepen Juventus faalt Juventus faalt. Ronaldo heeft voor meerdere seizoenen getekend dus betekent dat ze dan al die jarenmwt hem de CL moeten winnen. Jullie moeten even normaal gaan doen want de wedstrijd is nog lang niet klaar en straks scoort hij thuis 3x dan wil ik wel de reacties zien. Ik gun het atletico echt van me hart maar ik gun het het meest aan de persoon of club die teveel onnodige kritiek krijgt of te snel wordt afgeschreven.

21 februari 2019 om 09:57

Weet niet of dat van het niet kunnen vliegen, wel klopt. Volgens mij heeft hij een prive jet. Kan zijn dat hij zelf misschien niet kan vliegen, maar het zou zomaar kunnen, dat hij het wel kan.

Z hebben ronaldo niet gekocht om t champions league te winnen, maar puur voor shirts verkoop ,merchandise enz.
1 speler maakt je geen champions league winnaar daar heb je een heel team voor nodig en een beetje geluk.

Je merkt gewoon dat mensen er niks van snappen dat Juve verloor gister, Atletico speelt gewoon anti-voetbal en daar waren ze gister te goed in.

Overigens vind ik alle opmerkingen die je overal leest ''juve moet CL winnen want Ronaldo'' de grootste onzin ooit, waarom wint Barca hem dan niet want Messi? Waarom wint PSG hem dan niet want Neymar en Mbappe?

Ronaldo maakt elke wedstrijd nog steeds impact op elke wedstrijd dat hij binnen de lijnen staat, Ronaldo is 34 jaar heeft eigenlijk heel z'n prime in spanje gespeeld en heeft nog steeds statistieken waar je u tegen zegt met zijn eerste seizoen in een compleet andere competitie, hij speelt nog steeds zowel Neymar en Mbappe van het veld en maakt ook zeker meer impact dan hun. Nogmaals 34 jaar, RVP is 35 speelt in de eredivisie, robben is 35 constant geblesseerd, Huntelaar is 35 speelt ook in de eredivisie. En er zijn vast wel meer spelers die rond deze leeftijd zijn en in een veeeeeel mindere competities spelen.

De man is zo onzeker.. Totaal onnodig dat gebaartje maar hij heeft continue bevestiging en erkenning nodig. Zo’n goede speler en zo’n harde werker, iedereen kent, respecteert en waardeert hem dus hij moet zich niet de hele tijd zo laten kennen. Zonde.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren