Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Gemiste strafschop van Lionel Messi breekt Barcelona niet op

Laatste update:

Barcelona heeft zaterdagavond een moeizame overwinning in LaLiga geboekt. Het team van trainer Ernesto Valverde zegevierde drie dagen voor de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Lyon met minimaal verschil over Real Valladolid, dankzij een rake strafschop van Lionel Messi: 1-0. De Argentijn zag een tweede elfmetertrap, enkele minuten voor het einde, echter gekeerd worden. Door de zege heeft Barcelona weer zeven punten meer dan nummer twee Atlético Madrid, dat zaterdag van Rayo Vallecano (0-1) won.

Barcelona werkte geen goede eerste helft af. Real Valladolid stond goed gepositioneerd en dat leek in ieder geval een doelpuntloze ruststand op te leveren. Enkele minuten voor rust ging het echter fout toen een ogenschijnlijk perfecte tegenaanval van de bezoekers niet goed afliep. De voorzet van Nacho Martinez was te hoog, waarna Barcelona een counter kon opzetten en uiteindelijk Gerard Piqué door Michel werd vastgehouden en de bal op de stip ging. Messi nam plaats achter de bal en verschalkte Jordi Masip vanaf elf meter.

In de beginfase van het tweede bedrijf kon het duel alle kanten op. De bezoekers doken enkele malen gevaarlijk voor het doel van Marc-André ter Stegen op, terwijl Messi en Kevin-Prince Boateng het leer aan de andere kant van het veld niet langs Masip kregen. Met Luis Suárez als vervanger van Boateng hoopte Valverde snel een tweede treffer te forceren, met oog op de Champions League-wedstrijd van dinsdag tegen Olympique Lyon, maar de spanning in het Camp Nou verdween pas na het laatste fluitsignaal.

Suárez liet namelijk twee goede kansen onbenut en ook Messi slaagde er niet om het duel in het slot te gooien. Na een overtreding van Kiko Olivas op Philippe Coutinho ging de bal weer op de stip en ontfermde Messi zich wederom over het leer. Masip raadde echter de intenties van de Argentijn, wiens rebound ook een prooi voor de doelman was. De misser bleef echter zonder gevolgen. Valladolid kon niet voor een stunt zorgen, terwijl Messi en Suárez ook in de allerlaatste minuten nalieten om alsnog de 2-0 op het scorebord te zetten.

Denk jij dat Barcelona met minimaal zeven punten voorsprong kampioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit was een perfect voorbeeld van vriendjespolitiek op het veld. Vanaf das suarez op het veld komt bestaan de andere 9 spelers niet meer en bestaat het spel alleen tussen Messi en suarez. Messi die boos wordt op dembele als hij een 'fout' maakt. Suarez die 3x mag missen voor doel en Messi hem vrolijk toekijkt en verder blijft strooien met passen. Jammer dat niemand van de spelers de ballen heeft om hier over iets te zeggen. Ook alba doet trouwens vrolijk mee met hun en dit kan gewoon niet meer en hoort niet bij profvoetbal. Wat ik er bij wil toevoegen is dat ik het niet toevallig vond hoor dat suarez zoveel miste en Messi die penalty er niet in schoot. Misschien is dit een teken van dat voetbal een teamsport is en niet een sport waar je alleen naar je vrienden mag aanspelen omdat je ze leuker vind....

16 februari 2019 om 22:47

Eindelijk iemand die dit ook ziet. Coutinho werd bijna elke keer overgeslagen en dit is niet de eerste keer dat ze dit doen.

16 februari 2019 om 22:48

De chemie tussen die 2 is zo geweldig dat ik het vaak wel begrijp, maar Suarez is gewoon niet in vorm en zat er telkens slechter voor dan bijvoorbeeld Rakitic aan rechts. Geef die bal een keer aan Rakitic en je hebt een verdwaalde keeper die het niet ziet aankomen. Die keeper weet vooraf al dat de bal naar Suarez gaat en met zijn huidige vorm heb je zelfs aan een lege doel voldoende om Suarez van een doelpunt te weerhouden.

Ik had erg graag Malcolm zien invallen, maar jammer genoeg kreeg je een Suarez die nog erger was dan Boateng.

16 februari 2019 om 22:56

Nee joh die Valverde wacht op het juiste moment om Malcom in te laten vallen in een lastige situatie zodat hij het amper kan laten zien om vervolgens hem weer wedstrijden te gaan laten banken

16 februari 2019 om 22:51

Ik denk dat een super professionele speler als Messi niet doet aan vriendjespolitiek, en ook niet aan egoisme. We hebben vaak genoeg gezien dat Messi een echte teamspeler is.

16 februari 2019 om 22:52

Precies, Messi denkt dat Suarez 2x beter is dan de rest maar Suarez is echt het zwakst. Ik wist nog toen Dembele 2 goals scoorde en hij kans had voor zijn hattrick, maar Messi passte liever naar Suarez en mistte. Vindt het ook sneu voor Coutinho, heeft het al moeizaam dit seizoen en dan wordt hij totaal niet gezocht.

17 februari 2019 om 04:53

Laten we met zijn allen deze dingen vooral gaan inspecteren ja. Vind je nu zelf niet hoe belachelijk dit wel niet is?

16 februari 2019 om 23:03

Helemaal waar! Sinds vorig seizoen had ik dit gevoel al, maar dit seizoen overdrijven ze gewoon. Vooral Messi. Heeft veel gegeven aan de club, ook veel gekregen gezien zijn belachelijke salaris, maar mag terug naar Newell's Old Boys of welke club hij supporterde in Argentinie. Hij maakt de club ziek. Hij is de reden dat Suarez, Roberto en Alba ongenaakbaar zijn. Geen concurrent voor Suarez en Alba... Het feit dat Valverde blijft is ook aan hem te danken, want van hem hoeft Messi niet te veel te lopen. Niemand is groter dan de club, ook Messi niet. Time for change!

16 februari 2019 om 23:20

Wat insunueer je nu? Dat Messi alleen zijn vriendjes aanspeelt? Wat een onzin. Messi speelde zelf de slechtste 1ste helft van dit seizoen. Speelt 1x Dembele vrij en scoort maar speelde echt ondermaats. In de 2e helft had die 4 assist moeten hebben als Suarez wat scherper was geweest. Mist zelf nog een penalty maar jij doet alsof Messi alleen kijkt naar Suarez en dat is gewoon onzin. Ondanks dat Suarez voetballend matig is. Hebben we geen vervanger voor hem als diepe spits. Of messi moet als valse spits spelen.

16 februari 2019 om 23:25

Nouja met alle respect maar met die naam kunnen we dit voorval onmogelijk objectief bespreken. Je zegt het zelf hij had 4 assists moeten hebben op Suarez? Terwijl er bij die kansen Andere spelers er veel beter voor stonden. Messi is een blijft de beste speler aller tijden voor mij maar dit kan niet meer en als je dit niet kan inzien dat messi zijn 'vrienden' op het veld meer aanspeelt dan derest dan ben je echt niet objectief. Het teambelang is altijd op nummer 1 en als je ziet dat messi coutinho en dembele constant negeert dan kan dat hun prestaties zwaar beïnvloeden en teamgeest verstoren.

16 februari 2019 om 23:45

Je hebt volledig gelijk het wordt tijd om Messi eens even op de bank te zetten aankomende wedstrijden en Dembele en Couthino samen met Suarez de wedstrijden te laten ingaan. Hij speelt inderdaad niet in het team belang want hij speelt Suarez te vaak aan, en dit heeft Couthino al maanden beinvloed. Hij zorgde ervoor dat Dembele geblesseerd raakte en ook dat hij Couthino geen extra vertrouwen gaf door die 2e penalty niet te gunnen (heeft die ook nog nooit gedaan dit seizoen, een penalty weggeven " ooh nee wacht" je roept zelf ook maar wat onzin.

Ze krijgen het aankomende Dinsdag al lastig genoeg en er heerst bij fans zoals jou niet echt een positieve sfeer rondom de beste speler van xe wereld. Toch wel apart dat Messi niet helemaal gefocust is of dat het niet wilt lukken en jij er een heel probnleem van maakt door onzin insunuaties te benoemen

17 februari 2019 om 00:04

Ik zeg net dat suarez er even erg aan meedoet dus ik heb Messi alleen niet beschuldigd. Ik kan je zeggen dat ik alles behalve een slechte fan ben. Ik wil heb altijd het beste voor het team en Messi hoort natuurlijk altijd in de basis dus weet niet waarom je zelf ook insunueert dat ik wil dat er vanaf nu zonder hem wordt gespeeld. Dus jij vind het maar al te best dat spelers als dembele heel vaak genegeerd worden door Messi en alba & Suarez? Vind je het ook oké dat messi zijn beslissingen vandaag wel heel erg overdreven waren en hij toch opzettelijk voor suarez koos hij zijn kansen? Ik ben blij dat ik als fan kritisch kan kijken naar een match en kritiek durft te geven aan eender wie. Messi is niet groter dan de club en ik wil het beste voor de club zelf en niet voor Messi alleen.

17 februari 2019 om 08:41

Hij heeft gewoon gelijk. Alba zoekt messi en messi suarez. Bekende formule waar ik genoeg van begin te krijgen.

17 februari 2019 om 11:53

Het klopt dat Messi alleen Suarez zocht, maar we kunnen niet praten over een wedstrijd en zeggen ja Messi speelt alleen zijn vriendjes aan, als iemand de beste inzicht heeft in heel het voetbal is het Messi wel, Barcelona moet na dit seizoen gewoon frisse spits halen een Firmino of een Icardi,

17 februari 2019 om 13:28

Je merkte in afgelopen seizoenen en nu ook al dat Messi bepaalde spelers overslaat. Hij passte vaak niet naar Gomes, Semedo, Digne en ik weet niet hoe vaak hij Alcácer oversloeg ten faveure van Suarez of Alba die helemaal niet vrij stonden. Barcelona heeft een snelle spits nodig zoals destijds Villa of Eto’o. Iemand die je kan lanceren. Dat heeft Suarez niet, Firmino ook niet, en iets zegt me dat Icardi niet 123 naar Camp Nou komt

Het leek me vandaag een ideaal moment om spelers als Jean-Clair Todibo (schijnt op de trainingen een uitstekende indruk te maken), Juan Miranda, Carles Aleñá (mocht vandaag verdiend vanaf het eerste moment beginnen) of Riqui Puig speelminuten te geven. Met een comfortabele voorsprong in La Liga kan Ernesto Valverde het zich veroorloven om de prioriteit bij de Champions League te leggen. En kreeg Kevin-Prince Boateng de kans om zijn toegevoegde waarde te tonen aan Camp Nou. En het antwoord van de Ghanees was duidelijk; hij komt in alle aspecten tekort voor Barcelona. Zijn handelingssnelheid was beschamend laag, technisch leek hij niet mee te kunnen en kon buiten wat nutteloze terugspeelballen naar het middenveld eigenlijk niets toevoegen als aanspeelpunt voorin. Kortom, wat mij betreft heeft hij zijn laatste minuut al gespeeld voor de club. Dan heb ik liever dat Abel Ruiz die speelminuten krijgt, zelfs als dat betekent dat hij de nodige psychologische begeleiding moet krijgen van de club. Alles beter dan Kevin-Prince Boateng.

Jordi Masip maakte daarentegen een ijzersterke indruk als doelman van Valladolid in het stadion waar hij als kind al van droomde. Speelde jarenlang voor (jeugdelftallen van) Barcelona, maar kreeg uiteindelijk niet het vertrouwen om meer dan derde doelman te worden in Camp Nou. Geweldig om hem nu dan bij Valladolid te zien schitteren tegen Barcelona!

De wedstrijd was trouwens niet bijster interessant; Barcelona had misschien wel vijf keer vaker kunnen scoren en de arbitrage was (ondanks dat het geen belangrijke gevolgen had) werkelijk beschamend slecht. Sierd de Vos gaf het al treffend aan; die man komt met een blindengeleidehond en wit-roodgestreepte stok het stadion binnen.

16 februari 2019 om 22:47

Het enige wat je opvalt is de slechte prestatie van Prince? Die jongen was tenminste aan het vechten en heeft zijn shirt nat gemaakt. Messi wandelde 95 minuten, miste een strafschop en ging iedere keer voor eigen succes terwijl Dembele er vaak beter voor stond. Of hij negeerde hem en koos voor Alba, die weer met oogkleppen speelde, en Suarez na zijn invalbeurt. Niemand is groter dan de club, ook Messi niet. Hij maakt de club doodziek met zijn vriendjespolitiek.

16 februari 2019 om 22:50

Wagwan je overdrijft beetje. Dit is de eerste wedstrijd die ik me kan herinneren dat messi zo slecht en egoïstisch was. Hij maakt de club ziek? Alles wat we hebben gehad de afgelopen 12 jaar jaar komt door hem en als hij stopt is dat een zwarte dag voor barca

16 februari 2019 om 22:52

Doodziek is een groot woord, Messi is zeker geen egoist op het veld maar vandaag liep hij er heel gefrustreerd bij alsof hij een punt wou maken, tegelijk koos hij inderdaad alleen om de bal af te geven aan zijn maatjes. Ben het ook met je eens dat Guaporta alleen Kevin Prince eruit pikt terwijl die jongen simpelweg niet beter kan en juist Guaporta ‘tevreden’ was met zijn komst, dus boos of verbaasd moet je niet zijn over de kwaliteiten van Prince Boateng. Wel moet je boos en kwaad zijn op Valverde, Messi en Suarez.

16 februari 2019 om 22:55

Neymar zag het op tijd. Men praat over de schaduw van Messi, maar hij vluchtte voor diens tirannie. Barca was in het verleden ook een wereldclub en zal het ook altijd blijven. Messi heeft veel gegeven voor de club, maar hij melkt FC Barcelona nu helemaal uit. 40 miljoen per jaar, kom op?! Als hij zoveel hield van de club zou hij toch niet om zo'n salaris vragen.

Dan verwacht ik dat hij iedere wedstrijd 90 minuten alles geeft. Ook in zijn invalbeurt tegen Real hield hij een wandelmarathon en wilde hij alles zelf doen. Herinner me een fase dat hij Malcom voor de goal kon zetten, maar dribbelde in plaats daarvan zichzelf vast.

16 februari 2019 om 22:56

Welk punt wilde hij maken? Messi is tevreden met Valverde dus hij heeft geen reden om enige vorm van frustratie te uiten. Wat me ook irriteerde was het feit dat hij Dembele hele tijd negeerde, maar toen Suarez inviel Messi zijn beste vriend van de meest onmogelijke hoeken wilde aanspelen. Rot toch op, dacht ik dan.

16 februari 2019 om 23:18

Wat ik zo knap vond van neymar destijds is dat hij gewoon een status had gemaakt toen die hij zelf had afgedwongen. Die match tegen psg toen hij de match eigenhandig beslist heeft mij hem nooit doen vergeten. Hij die opstond en Messi die toen helemaal faalde vanaf de Knock-out fases. Nu speelt neymar misschien in een mindere competitie en wordt meer gehaat en straalt plezier uit op het veld en heeft een geweldige band met mbappe en neemt hem ook bij de hand en helpt hem om een betere speler te worden waar ondertussen Messi en suarez de 21 jarige dembele die een grote toekomst heeft bij de club negeren en zijn vertrouwen enorm naar beneden halen...

16 februari 2019 om 23:28

Die twee maken de club echt ziek man. We hebben geen trainer en bestuur, want die wachten altijd op de goedkeuring van Messi. Er moet echt bijna een coup gepleegd worden. Ik word hier echt woest van!

17 februari 2019 om 00:42

"we" dus je noemt je eigen nog een fan na al deze onzin? 😂😂😂😂 Man man man, het niveau is tegenwoordig echt beschamend laag. Typisch gevalletje van een niet al te hoog IQ hebben.

17 februari 2019 om 10:29

Lachwekkende discussie. Het lijkt er bijna op alsof er een aantal mensen al jarenlang zitten te wachten op een slechte wedstrijd van Lionel Messi en dan dit soort reacties achterlaten.

17 februari 2019 om 05:00

Dit was allesbehalve een wedstrijd waarin je die jongens een basisplaats moet geven. Je zit nog volop in de strijd om de titel. Die 6 punten kunnen zomaar slinken, als je al weet dat je drie wedstrijden op rij niet hebt kunnen winnen. Ja, het is ‘maar’ Valladolid maar dan nog moet je die wedstrijd serieus benaderen. Om dan even de eigen jeugdspelers op te stellen die jij noemt, doet geen enkele coach hartje februari. Over Boateng kan ik je wel volgen want wat doet dat in godsnaam in een Barca shirt zeg.

17 februari 2019 om 10:33

Heb je de resterende wedstrijden van Barcelona gezien in de maand februari? Olympique Lyon, Sevilla en daarna een dubbele confrontatie met Real Madrid. Dit is juist de wedstrijd waarin je spelers nog even rust kan geven voordat de belangrijke duels eraan komen. Sterker nog, tegen een laagvlieger en weinig scorend als Valladolid zou ik kritiek hebben op Ernesto Valverde als hij bijvoorbeeld Aleñá niet zou laten spelen. Natuurlijk vraag ik ook niet om met vier jeugdspelers te starten, dat zou ontzettend naïef zijn. Maar dit zijn wel de wedstrijden waarin je andere spelers speelminuten kan geven en dat heeft Valverde gedaan.

17 februari 2019 om 13:32

Ik blijf dit een non-argument vinden in tijden van vormcrisis. Natuurlijk ontloop je blessures als je spelers spaart, maar veel frisser beginnen ze niet aan een wedstrijd. Ze zijn toch al vermoeid van het gehele seizoen tot nu toe, en ik denk dat wedstrijdritme en samenspel en repetitie zwaarder weegt dan enkele frisse beentjes. De enige spelers die rust nodig hebben, spelen bijna elke wedstrijd. Messi en Piqué.

17 februari 2019 om 13:50

Hoeveel wil je rusten dan?

Ik denk dat het rusten nu voorbij is want februari en maart worden cruciaal voor elke topclub. Het spel is deze maand niet goed maar ze verliezen gelukkig geen enkele wedstrijd. Tegen Valencia en Real had het zomaar gekund. Barca moet en zal beter moeten spelen als ze lang willen meedoen in de Cl. Lyon is inderdaad ook geen makkie, maar dat moet te doen zijn.

De kritiek op Valverde begrijp ik niet altijd zo goed. De beste man flikt het toch maar weer om eerste te staan. Laten we dat niet onderwaarderen he, ook al heeft Real een mislukte start van het seizoen beleefd.

Suarez man... Wel een sterke tweede helft van Vidal.

16 februari 2019 om 22:47

Vidal is echt een pitbull. Jaagt zo veel en wint zo veel duels. Je moet hem alleen niet naast rakitic zetten

Iedereen die zegt dat Barca zal aftakelen zodra Messi stopt, ziet het helemaal verkeerd. Messi is de reden dat Barca nu wereldtop is, maar de club is nu doodziek en dat komt ook door Messi. Ik word hier woest van. Dembele die keer op keer genegeerd wordt, het feit dat Suarez, Alba en Roberto ongenaakbaar zijn... Dat Valverde mag aanblijven bij Barca. Messi is daar de oorzaak van. Van deze coach mag hij lekker 90 minuten lang wandelen en hoeft hij geen druk te zetten. Ik mis Guardiola, de echte baas van Barca.

Ik wil wel afsluiten met een positieve noot. 2 lichtpuntjes waren de prestatie van Alena en de invalbeurt van Coutinho. Ook goed dat Dembele weer 70 minuten heeft gespeeld. Heeft die nodig om terug wedstrijdritme te pakken na zijn blessure.

16 februari 2019 om 22:48

Niet met jouw reactie eens, Messi is de ruggengraat van Barcelona, zelfs met een mindere wedstrijd als vandaag was hij een van de beste. Hij heeft ook wel eens een mindere dag, maar Messi is de reden dat Barcelona uberhaupt nog in de top mee mag doen.

Alena en Coutinho speelden inderdaad goed.

16 februari 2019 om 22:52

Bij balverlies loop je gewoon met 10 op het veld. Ik was woest na het debacle op Roma, maar toen dacht ik dat die zijn krachten spaarde voor het WK. Eindstand liep die daar weer rond als een zak aardappelen. Dit seizoen kwam hij met mooie woorden als 'we gaan de CL terughalen naar Camp Nou', maar dan gaat die weer rondwandelen.

Messi is de reden dat er geen serieuze concurrent komt voor Suarez, dat Valverde mag aanblijven, dat Roberto eerste keus is... Neymar heeft dat op tijd gezien en eieren voor zijn geld gekozen. Terecht. Het ging niet om een schaduw, maar om de tirannie van Messi.

16 februari 2019 om 22:54

Gast.. messi loopt al 7 jaar.. kijk maar hoeveel we hebben gewonnen met een wandelende messk

16 februari 2019 om 23:02

Wagwan ergens snap ik jouw frustratie maar je overdrijft wel beetje. Neymar is gewoon weggegaan om zelf de ster te worden en niet omdat Messi daar de “ baas” was

16 februari 2019 om 23:06

Zal vast een combinatie van beide zijn. Hij werd in zijn laatste jaar ook vaak opzij geschoven door Messi in een kansrijke positie, omdat Messi liever Suarez wilde aanspelen. En dan zijn er nog dingen die we toen niet wisten, maar nu tot uiting komen. Veel te veel vriendjespolitiek en Messi leidt dat.

16 februari 2019 om 23:10

Wagwan ben wel blij dat er iemand is die realistisch is i.p.v. elke keer in Messi’s kont kruipen, ben geen Barca fan alleen Messi fan maar aan sommige dingen erger ik me wel laatste tijd aan hem. Jammer

16 februari 2019 om 23:13

Nou wagwan is verre van realistisch

16 februari 2019 om 23:15

lmesut, ik ben nu eenmaal kritisch. Zo sta ik ook in het leven. Bedankt voor je waardering.

16 februari 2019 om 23:33

Wagman

Kleine trol dat je bent. Je bent geen fan maar iemand die even wilt aanhalen dat Messi zogenaamd het rotte gedeelte is bij Barcelona.

Je insunueert allemaal dingen die niet zo zijn. Zoals dat Neymar er zelf voor koos om weg te gaan omdat Neymar niet in de schaduw wou staan van.

En dat Messi wandelt is algemeen bekend. Hij kiest zijn wedstrijden uit waarin hij meer doet voor het team dan in andere wedstrijden. Hij brengt namelijk ook heel veel in aanvallend opzich zet 4x iemand voor de keeper waaronder ook dembele. 2x suarez rn ja hij kon zeer zeker een keer raketic aanspelen ipv suarez maar dat is een keuze, jij bent een dikke troll

16 februari 2019 om 23:33

Wagman

Kleine trol dat je bent. Je bent geen fan maar iemand die even wilt aanhalen dat Messi zogenaamd het rotte gedeelte is bij Barcelona.

Je insunueert allemaal dingen die niet zo zijn. Zoals dat Neymar er zelf voor koos om weg te gaan omdat Neymar niet in de schaduw wou staan van.

En dat Messi wandelt is algemeen bekend. Hij kiest zijn wedstrijden uit waarin hij meer doet voor het team dan in andere wedstrijden. Hij brengt namelijk ook heel veel in aanvallend opzich zet 4x iemand voor de keeper waaronder ook dembele. 2x suarez rn ja hij kon zeer zeker een keer raketic aanspelen ipv suarez maar dat is een keuze, jij bent een dikke troll

16 februari 2019 om 23:33

Wagman

Kleine trol dat je bent. Je bent geen fan maar iemand die even wilt aanhalen dat Messi zogenaamd het rotte gedeelte is bij Barcelona.

Je insunueert allemaal dingen die niet zo zijn. Zoals dat Neymar er zelf voor koos om weg te gaan omdat Neymar niet in de schaduw wou staan van.

En dat Messi wandelt is algemeen bekend. Hij kiest zijn wedstrijden uit waarin hij meer doet voor het team dan in andere wedstrijden. Hij brengt namelijk ook heel veel in aanvallend opzich zet 4x iemand voor de keeper waaronder ook dembele. 2x suarez rn ja hij kon zeer zeker een keer raketic aanspelen ipv suarez maar dat is een keuze, jij bent een dikke troll

16 februari 2019 om 23:36

Check al mijn voorgaande berichten hier op VZ. Overal en altijd praat ik goed over barca. Dus ik mag geen kritiek meer hebben op onze spelers? Zet je gekleurde bril dan af en zie de realiteit. Simpel.

En je zegt dat Messi zijn wedstrijden uitkiest. Heeft hij het debacle op Roma, de WK finale, de Copa America finales ook maar laten passeren dus? Kom op man, wees eens kritisch.

16 februari 2019 om 23:57

En toen liet messi die wedstrijden allemaal lopen ? Messi speelt nu eenmaal op een bepaalde manier, jij had hem eraf gehaald en iemand anders erin gezet? Ik zeg inderdaad dat messi zijn wedstrijden steeds meer uutkiest waarin hij meer doet op verdedigend vlak. En ik ben juist kritisch op Messi die zijn slechtste 1ste helft speelde van dit seizoen. En je zegt dus dat Messi de enige schuldigen is van het debacle is van Roma en de verloren copa americas en wk finale? Wat is dst voor een onzin? Omdat hij en zijn team toen 3x net aan de verkeerde kant van dr medaille stonden insunueer en haal je die wedstrijden aan als je argument op het feit dst ik zeg dat hij zijn wedstrijden uitkiest? Kansloos is dit. Hij loopt trouwens al 10 jaar. En nu meer dan voorheen. Maar ik zou als ik valverde was suarez en messi thuis laten voor de CL wedstrijd vs Lyon zodat fans zoals jij niet het gevoel krijgen dat Messi egoïstisch speelt en dat hij de club niet meer doodziek kan maken. En dan moet ik mijn gekleurde bril afdorn omdat jij een trolletje bent?

17 februari 2019 om 00:44

7 jaar, doet hij dat al niet van dag één? Helemaal met je eens overigens!

17 februari 2019 om 00:45

Haha inderdaad kritisch, maar zonder je argumenten van te onderbouwen. Ik noem het meer slap lullen omdat je wellicht niet beter kan. Ook prima, dus ik neem je maar niet al te serieus.

17 februari 2019 om 00:45

Haha inderdaad kritisch, maar zonder je argumenten van te onderbouwen. Ik noem het meer slap lullen omdat je wellicht niet beter kan. Ook prima, dus ik neem je maar niet al te serieus.

17 februari 2019 om 00:45

Haha inderdaad kritisch, maar zonder je argumenten van te onderbouwen. Ik noem het meer slap lullen omdat je wellicht niet beter kan. Ook prima, dus ik neem je maar niet al te serieus.

17 februari 2019 om 00:45

Haha inderdaad kritisch, maar zonder je argumenten van te onderbouwen. Ik noem het meer slap lullen omdat je wellicht niet beter kan. Ook prima, dus ik neem je maar niet al te serieus.

16 februari 2019 om 23:08

Hahaha jij bent de grootste clown van Nederland. Zeggen dat de club nu doodziek is door Messi. Ben je wel 100 gap? Dit is de beste speler aller tijden kom jij aankakken met deze onzin. Je doet alsof we over Jan Kromkamp hebben. Hij was vandaag ietwat gefrustreerd, dat kon je zien aan zijn houding vandaag. Als Suarez de laatste bal liet gaan voor Coutinho had hij 1 goal en 1 assist vandaag. Maar neem aub je woorden terug, want jij maakt je jezelf echt belachelijk😘

16 februari 2019 om 23:12

Lachwekkend idd zijn reacties. Nog nooit zo iets vaags gelezen. Messi is een ziekte voor barca.. idd niemand is groter dan de club zelfs messi niet maar die man is gewoon nummer 1 legend van de club. Kijk alleen hoeveel we winnen in zijn tijdperk en hoeveel voor zijj tijdperk. Zo ga je nief met legendes om

16 februari 2019 om 23:13

De beste speler aller tijden is en Portugees, die misschien minder talent heeft maar ook op zijn 34ste blijft lopen en scoren. Die 4 Cl's op zijn naam heeft, een EK en de topschutter allertijden van de CL is. Die is de beste en dat heeft Messi aan zichzelf te danken, door zijn gebrek aan werklust en vooral zijn vriendjespolitiek. Ronaldo is een meester om werk en privé gescheiden te houden. Had niet de beste band met Ramos en Bale, maar stond er toch klaar om iedere wedstrijd zijn team te leiden. Punt uit.

16 februari 2019 om 23:50

@wagnan

Het feit dat jij Ronaldo beter vindt dan Messi zegt al genoeg over jouw voetbalverstand, Als je niet naar stats zou kijken is Messi mijlen verwijderd boven Ronaldo. Kijk je wel naar stats dan zie je dat Messi elk jaar een beter rendement halen en constanter speelt. Ook het feit dat mensen zeggen Messi internationaal niks gepresteerd heeft is ook lachwekkend. Ronaldo staat er ook vaak niet. Het feit is gewoon dat zijn medespelers wel gewoon scoren als hij er niet was afgelopen jaren. Zie CL halve finale vorig jaar en de finale. Werkelijk onzichtbaar. Jaar ervoor Ronaldo ook niet gezien in de finale. EK was Ronaldo op de wedstrijd tegen Hongarije dramatisch. Pepe was veruit de beste speler van Portugal dat toernooi. Btw jij insueert dat Messi de opstelling bepaald, maar denk je serieus dat Messi KPB in zijn team wilt hebben? Wie zegt trouwens dat Hij Semedo niet beter vindt dan Sergi Roberto. Denk je trouwens ook niet dat Messi Suarez vertrouwen wilt geven? Suarez is nog steeds de nr spits van Barcelona en vooral met iemand als KPB achter Suarez. Suarez moet juist ballen krijgen om zelfvertrouwen te krijgen voor de belangrijke komende wedstrijden.

Hoe Messi vandaag speelde is voor Ronaldo een goede wedstrijd.

Messi

Copa america ypott
Copa america pott
World cup pott
Topscorer Argentinie history
Meeste assits Argentinie history.

Messi heeft betere toernooien gespeeld dan Ronaldo internationaal. 4 finales bereikt met een slechte lichting en dat bedoel ik vooral op verdedigend gebied. Argentinie heeft geweldige 4-6 aanvallers, maar van die 6 kun je er maar 3 opstellen. Een elftal begint nog altijd in de achterhoede en de verdediging van Argentinie is al jaren dramatisch en dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd van Guardiola had mensen ook een vrije rol en wandelde hij ook veel. Is ook logisch als je in aanvallend opzicht alles doet. Messi speelt een keer minder en gelijk is Barcelona een heel stuk minder in aanvallend opzicht. Suarez had tot 3 weken terug juist een hele goede periode. Jij bent geen supporter. Jij bent een dikke troll.


Dit jaar wederom en ook nog 3 weken gemist. Deze man speelt atm gewoon 3 rollen voor zijn team in aanvallend opzicht.

Most goals: Lionel Messi
Most assists: Lionel Messi
Most key passes: Lionel Messi
Most dribbles: Lionel Messi
Most Motm awards: Lionel Messi

17 februari 2019 om 11:42

Zelden zoveel onzin gelezen in een post dan in die van jou. Jezus man, wat probeer je toch onrust te stoken.
Ten eerste is Barcelona niet 'doodziek'. Ze staan op kop in Spanje en doen nog mee voor zowel de beker als de Champions League. Je praat net alsof ze uitzichtloos 4e staan en al zijn uitgeschakeld door pak em beet Leganes in de Copa.
Ten tweede is Messi tot dusver gewoon de man van de competitie hoor. Is de onbetwiste topschutter in Spanje en heeft ook de meeste assists in de competitie (en ook in de Champions League waar hij een ratio heeft van 1 doelpunt per 50 minuten!). Dat hij gisteren wat ongelukkig speelde en de verkeerde keuzes maakte, dat kan gebeuren.
Over de lichtpuntjes ben ik het overigens wel met je eens. Maar met het stukje geschreven tekst daarboven sla je de bal helemaal mis.

Kop moet zijn. 100 gemiste kansen suarez breekt barca niet op

Ik heb zelden Barcelona zo zien spelen, alsof de frustratie enorm was omdat Valverde zijn contract heeft verlengd lol, Messi maakte er echt een éénmans-show van, zocht telkens zijn maatjes, eerst negeerde hij keer op keer Dembele vervolgens toen Rakitic erin kwam zocht hij keer op keer Suarez. Barcelona is uit vorm dat is nu wel duidelijk, Valladolid mag ook wel de credits krijgen voor hoe ze speelde, met lef en niet de bus parkeren.

16 februari 2019 om 22:49

De spelers zijn juist supergelukkig met ja-knikker Valverde. Vooral de zwaargewichten van de club hebben een goede band met hem: Messi, Suarez, Roberto, Rakitic... Logisch ook dat Messi blij is met hem, hoeft die niet te veel te lopen. En Suarez mag iedere wedstrijd schutteren en de volgende week weer spelen. De club is doodziek.

16 februari 2019 om 22:53

Wagwan jij bent ook weer de gene die dan gaat lopen juigen als messi 3 keer scoort en zegt dsn dat barca zonder messi niks kan.. speelt ie keer slecht dan maakt ie de club ziek

16 februari 2019 om 22:59

Ik juich omdat ik blij ben voor Barcelona. Ik was een grote liefhebber van Messi, maar de afgelopen jaren stelt hij mij iedere keer teleur en geeft hij mij geen reden om hem te steunen. Ik verdedigde hem ook vaak bij discussies met vrienden, maar kom op. De manier hoe hij medespelers negeert om Suarez telkens te zien missen... Werk en privé moet je gescheiden houden man. De club is ziek en wordt gemanaged door een speler die emotie niet uit zijn werk gescheiden kan houden.

16 februari 2019 om 23:08

Sorry maar ik kan je gewoon niet serieus nemen. Messi kan bik city en psg miljoenen meer verdienen. En dan roepen dat messi de laatste jaren teleur stelt? De reden dat we kampioen zijn geworden vorig seizoen komt door hem he. Dembel geblesseerd en een middenveld zonder creativiteit. Alles kwam van hem. Messi is een teamspeler en ja vandaag was ie slecht en egoïstisch maar dit is meer een uitzondering dan een gewoonte. Ga niet meteen haten op messi als ie keertje tegen valt. Die man heeft barca zo veel moois gebracht en juist nu xavi iniesta puyol weg zijn moeten we hem koesteren. Maarja als messi dinsdag een hatrick scoort dan kan barca weer niks zonder hem..

16 februari 2019 om 23:09

Je zet jezelf echt voor schut

16 februari 2019 om 23:22

Ik mis de tijden dat Puyol en Xavi hier nog rondliepen. Die hadden ballen en durfden Messi op zijn plek te zetten. Nu is hij de enige die de Catalaanse troon in handen heeft en kijk nu... Pressievoetbal bestaat niet meer, iedere wedstrijd is gezapig, vriendjespolitiek. Probleem bij Messi is dat hij denkt op basis van zijn talent wedstrijden te winnen. Wat hij vergeet is dat voetbal een teamsport is. Bedankt voor bewezen diensten, maar nu is het 'time for change'.

16 februari 2019 om 23:29

Laten we messi idd verkopen. Misschien krijgen we nof 40 mil voor hem idd. Wahaha. Pressie voetbalt is weg. Vriend de coach bepaald hoe er word gespeeld. Alsof messi de gene is die zegt niu jongens vandaag geen creativiteit ban uit het middenveld. Laat mij et maar doen vandaag. Snap echt niet dat ik op jouw reageer. Zou denken dat je aqua bent die zich voor doet als barca fan😂

16 februari 2019 om 23:34

Aqua schrijft zonder komma's en punten, dus die ben ik niet hahahah Maar dat bonkige middenveld laat Messi toe om zo weinig mogelijk loopwerk te verrichten en 90 minuten te wandelen.

17 februari 2019 om 11:49

Wat denk je Wagwan, dat Messi een box to box middenvelder is die 15km moet vreten? Een Ibrahimovic of een Cristiano Ronaldo lopen/liepen ook geen meter. En al zeker niet in defensief opzicht. Een team is daar heus wel op ingesteld hoor. De vrijheid voor zulke voetballers om zich aanvallend uit te leven en enkele jongens die 'het vuile werk' opknappen. Zolang de balans in het elftal maar goed zit, is dat geen probleem.

Ik zei het om begin van wedstrijd plaatste ik een reactie op mensen die zeggen 4-0 5-0. Wanneer je denkt dat het een makkie wordt dan valt het juist altijd tegen. Niemand speelde vandaag goed in mijn ogen vond ik piqué de beste. De man van de wedstrijd masip met goeie reddingen. De 2de goal wou er maar niet in en Suarez zo slordig zo slecht met het mee voetballen. Ik hoop echt dat ze hun krachten wouden sparen en dat dit een incident is. Gelukkig toch de 3 punten na die misser van Messi. Alle lof voor Valladolid die natuurlijk als team heeft gestreden.

Messi speelde zo slecht en zag alleen suarez. Had dembele een aantal keer kunnen laten scoren. Rakitic die aan einde vrij stond. Suarez en boateng bedroefend niveau. Las dat Jovic een akkoord had met Barça weet niet of dit waar is maar barca heeft een jonge talentvolle spits nodig

Man man man comedy capers vanavond bij Barcelona zeg. Messi die tevergeefs Suárez aan een doelpunt probeert te helpen, Suárez die bijna alles misraakt of tegen zijn hak aan krijgt en dan Coutinho zijn poging op het laatst. Bizar haha

Zwakke wedstrijd van barca, toch de kansen gehad om 5-0 te winnen, maar ze waren totaal niet scherp

Makkelijke overwinning ondanks de slechte afrondende fase vandaag. Messi slecht vandaag zeg. Hij had weer genoeg dribbels maar het was het vandaag allemaal niet. Piqué is nu echt al 6-8 weken top. Hele verdediging stond goed vandaag.

16 februari 2019 om 22:49

Hele verdediging stond goed vandaag? Serieus? Weet je dat Valladolid de slechste aanval heeft van La liga? Alleen Pique en Vidal stonden goed de rest liep erbij en Valladolid verloor wel ergens de bal keer op keer.

16 februari 2019 om 22:59

Ja, ondanks ze een matige aanval hebben en heel verdedigend spelen heeft Barcelona zoveel gecreeert, maar Barcelona scoorde gewoon niet. En wat heeft een slechte aanval van valladolid te maken dat Barcelona niks weggaf. Het feit blijft dat je niks weggeeft. Messi was slecht, maar zet wel weer een paar spelers voor de goal en heeft zoveel schoten gehad op goal. Hij creeert in een hele slechte wedstrijd nog steeds zoveel.

Medalofhonor btw je reageert naar mijn mening iets te veel in barca topics. Je bent vaak negatief over Barcelona, maar ze worden jaar in op jaar uit kampioen. Tegen Sevilla speelt Barcelona met de beste 11 en maken ze hun helemaal kapot. Jouw comments zijn ook geen touw aan vast te knopen. Jij zegt week na week het tegenovergestelde.

Vermaelen, Alena en Dembele waren ook gewoon goed. Coutinho viel goed in. Pique was net zoals tegen Real motm. Als je ziet met hoeveel ruimte barcelona 90 min in de rug speelt en nog niks weggeven. Al jaren is de voorhoede van Barcelona effectief en de verdediging op beslissende momenten matig, nu is het eindelijk een keertje andersom. Nou wat erg zeg! Barca heeft de laatste 6-8 weken gewoon om de 3 dagen gespeeld.

Messi had de 2e helft trouwens genoeg onderscheppingen hoor. Hij zette meerdere spelers gewoon voor de goal vandaag. Ook dembele in de eerste helft. Ja hij was heel slecht, maar zelfs als hij heel slecht is komt er zoveel dreiging van hem af.

Ik ben tevreden dat je in een hele slechte wedstrijd nog zo makkelijk wint!

7 punten los

bye

16 februari 2019 om 23:08

Toegeven dat je club slecht heeft gespeeld is niet erg hoor! Neem een voorbeeld aan alle andere reageerders hier zou ik zeggen. Jeetje je reageert alsof medal hier zomaar wat negatiefs neerkwakt over Barcelona maar hij heeft gewoon gelijk. Dat je hier niet punten misloopt komt omdat Valladolid een dramatische aanval heeft. De enige spelers van Barcelona die credits verdienen zijn Piqué en Vidal. De rest was te pover.

16 februari 2019 om 23:18

Ik vond Barcelona ook slecht spelen, maar ondanks het slechte spel creeerde ze genoeg tegen een heel verdedigend ingesteld team. Als Barcelona de kansen maakt win je gewoon 5 6-0. Naar mijn mening ben je pas echt slecht als je geen kans creeert. Dan ga ik me pas zorgen maken. @medalofhonor is niet alleen maar negatief, maar soms ineens weer heel positief. Zijn comments zijn echt met de waan van de dag.

Barcelona speelde matig de eerste helft, de tweede helft waren ze stukken beter, Barca creerde genoeg kansen, echter nooit echt afgemaakt. Keeper Masip van Real Vallodidad heeft zijn levenswedstrijd gespeeld. Messi speelde een van zijn mindere wedstrijden maar was des ondanks nog steeds cruciaal, gaf enkele 100% voorzetten, echter werden ze niet afgemaakt door zijn medespelers. De verdediging van Barcelona was ijzersterk, vooral door Pique en Vermaelen. Vidal lag overal tussen. Alena, goede talent, moet uitgelicht worden!

Wat een zaadpot eerste helft en dan krijg je aardige wissels tweede helft en opeens beginnen Suarez en Messi er niks van te bakken. Rakitic en Coutinho vielen erg goed in, maar jammer genoeg had Messi geen oog op rechts. Telkens zijn buurman opzoeken die er niks van bakte. Ik werd daar echt gek om. Die arme Rakitic stond er tot tweemaal erg goed voor en hij kiest vervolgens voor Suarez die telkens 1 op 1 situaties verprutste.

Ik zag vandaag een positieve punt en dat was de achterhoede. Ze hebben heerlijk zitten verdedigen en dan bedoel ik vooral Pique en Vermaelen die amper wat weggaven. Oh en Vidal moet ik niet vergeten, want die streed tot de laatste seconde voor ieder bal. Ik ben echt fan van die bikkel. Jammer genoeg krijgen we weinig voorzetten waar hij met zijn kopkracht kwaliteiten wat mee kan. Voor de rest blij dat de tweede gemiste penalty ons geen punten heeft gekost. Messi totaal niet in de wedstrijd op een paar geniale momenten na. Die Masip keepte ook een potje lekker zeg. Een wedstrijd om snel te vergeten en maar hopen dat het tegen Lyon en Sevilla beter gaat. We mogen in ieder geval onze borsten nat maken voor back to back El Classico's!

Zwak.. meer valt er niet te zeggen. Maar echt zwak. Tegen een city of Liverpool worden ze overlopen. Totaal niet in vorm. Typisch barca, wanneer het moet staan ze er niet

16 februari 2019 om 22:48

Vandaag moest et niet zo. Staan 6 punten voor en de echte belangrijke wedstrijden beginnen vanaf dinsdag

16 februari 2019 om 22:50

Vanavond moest niet....veel negativiteit zeg! Waarom? Slechte wedstrijd ja, maar toch drie punten. Tegen Lyon en sevilla zal het veel beter zijn.

Nou, Messi was heel egoistisch vandaag. Wilde alles zelf doen terwijl zijn ploeggenoten er beter voor stonden..totdat Suarez erin kwam en het een slechte tweemans show is geworden.

16 februari 2019 om 23:16

Egoïstisch? Denk niet dat de juiste term is, althans dat denk ik persoonlijk niet, want met een Suarez in vorm had hij makkelijk 2 assists kunnen hebben. Het was eerder dat Messi niet voor optie B koos dat erg irritant werd in tweede helft.

17 februari 2019 om 13:37

Messi schoot vaak genoeg zelf terwijl zijn ploeggenoten helemaal vrij stonden. Echt drie of vier keer. Na de zoveelste keer zag ik eerder die 1-1 vallen dan de 2-0.

Hele ongelukkige wedstrijd dit. Score had veel groter moeten uitvallen, wel een goed gekeepte wedstrijd van Masip. Vond dat Messi en Suarez elkaar (weer) te veel opzochten en ook Alba is er vaak bij betrokken. Daar stoorde ik me vandaag wel aan, het mag wel wat minder. Er was een moment dat Rakitic er aan de rechter kant aan kwam sprinten en toch geeft Messi hem weer aan z'n buurman. Dan hebben we ook nog Prince, die speelde ook bedroevend. Sierd lachte hem gewoon uit maar Suarez viel vandaag net zo hard door de mand. Vond Pique wel geweldig spelen en ook Alena speelde een prima pot. Op naar dinsdag, het moet dan veel beter!

Ik ben fan van Messi maar hij moet nou eens stoppen met dat vriendjespolitiek en elke keer bij lastige situaties Suarez proberen op te zoeken. Speel eens naar iemand anders.. Malcom is niet beter dan Messi of Dembele maar slaat nergens op hoeveel speeltijd hij krijgt, Coutinho speelde niet slecht dit keer maar die mag altijd spelen en Malcom na een slechte wedstrijden gelijk 10 wedstrijden banken

17 februari 2019 om 00:13

Malcom is een (rechter) vleugelaanvaller. Rechts staat Messi. Ben ik met je eens dat die beter is dan Malcom. Dembele vind ik echter van niet. Maar die heeft ook een prijskaartje van pakweg 100 miljoen. Als er niet veel ruimte is, verliest Dembele vaak de bal. Ook vandaag. Gelukkig scoorde hij wel de laatste tijd. Malcom heeft lang niet zoveel herkansingen van de trainer gekregen als Dembele.

Pfff wat een slechte wedstrijd van barca zeg.in al die jaren naar barca kijken,heb ik me nog nooit zo erg geergerd aan een trainer van barca.er waren trainers geweest die slechte resultaten boekten,maar waarvan hun teams wel goed voetbal en spelplezier lieten zien.ik heb dat helemaal niet met deze clown van een trainer.deze mislukte mr bean met zijn erg punchable face heeft van barca een onherkenbare team van gemaakt.zijn luie,bange en behouden instelling slaat ook over op de spelers.

Vergelijk het met enrique die alhoewel hij niet altijd geweldig deed,wel zijn vechtlust overbracht op het team of guardiola die zijn passie en liefde voor het spel hamerde op de spelers.

Het team van valverde is mechanisch,traag en speelt behouden voetbal.af en toe laat het team wat voetbal zien wat lijkt op dat van vroeger,maar het is maar een wedstrijd of twee en dat is niet goed.

Voor volgend seizoen graag met spoed een nieuwe trainer met lef en aanvallande intenties.ik wil nooit meer rakitic,busquets en vidal samen zien op het middenveld.dat is geen barca,dat is eerder atletic bilbao.

Ze moeten suarez snel van de hand doen nu hij nog wat kan opleveren.die is gewoon klaar,finito.dat wordt helemaal niets.ik zou gaan voor de jonge en frisse jovic.verder een nieuwe centrumverdediger (de ligt) en een linksback als concurrent voor alba (ferland mendy).als dat gerealiseerd kan worden is er nog hoop voor dit barca en anders is het huilen met de pet op en wachten op de nieuwe verkiezingen in 2021.

Dit was de slechtste match van Messi in 17 jaar Barca, maar goed kan altijd eens gebeuren. Het vizier stond niet scherp tegen moth Masip. Pique hield het schip drijvend achterin en zelfs Vermaelen deed keurig wat van hem verwacht kan worden. Dembele liet bij vlagen weer zn wereldtalent zien en ook Alena ontgoochelde niet. Prince heel ongelukkig, Vidal liep verloren, Alba had een offday, Suarez was helemaal uit vorm...Enfin een zaadpot en dat voor de match waarbij Valverde voor nog een seizoen verlengde.. Dinsdag volgt de grote test

17 februari 2019 om 13:44

Bayern 2013; Juventus 2017; Roma 2018. Memorabele momenten, maar vanavond was ook pover, heel Barcelona weer eigenlijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren