Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Stengs: ‘Ik maak uiteindelijk de keuze waar ik naartoe ga of waar ik blijf’

Laatste update:

Calvin Stengs maakt de laatste tijd veel indruk bij AZ. Er wordt door zijn indrukwekkende prestaties al zo nu en dan gesproken over een eventueel vertrek van de twintigjarige aanvaller. Die geruchten werden versterkt doordat Stengs besloot over te stappen naar Mino Raiola, maar hij benadrukt na afloop van het met 0-3 gewonnen uitduel met NAC Breda dat een vertrek niet aan de orde is.

“Dat is altijd aan de speler zelf. Ik maak uiteindelijk de keuze waar ik naartoe ga of waar ik blijf, dus dat is top. Ik ben nog steeds bezig met een traject. Ik wil fit blijven, nog fitter worden en focus me op AZ”, zegt Stengs in gesprek met FOX Sports. De aanvaller zegt dat hij de geruchten ‘heeft meegekregen’. “Maar het doet me niet veel. Ik ben gewoon bezig met AZ. De media mogen schrijven wat ze willen, maar AZ is mijn club en ik verwacht hier volgend seizoen nog te spelen.”

In Breda leverde Stengs de assist bij de tweede Alkmaarse treffer, die werd aangetekend door Guus Til. “Ik kreeg de bal, zette mijn tegenstander op het verkeerde been en de pass was gewoon precies goed. Precies in de loop van Guus en hij maakt het goed af”, stelt de vleugelaanvaller. “Ik zie mezelf niet als een pure rechtsbuiten, ik zie mezelf meer als een middenvelder die tussen de linies speelt en ook zijn acties maakt aan de buitenkant. Een spelmaker? Dat is een leuke titel, ja.”

“Natuurlijk moeten we naar boven kijken. Ons doel is om bij de eerste vier te eindigen, maar natuurlijk willen we derde worden”, zo vult trainer John van den Brom aan. “Het gat met Feyenoord is twee punten, maar zij moeten dit weekend nog spelen. Stel dat het vijf wordt, dan heb je ze nog steeds in het vizier. Wij moeten op Feyenoord blijven jagen. Ons spel was wederom hartverwarmend. We blijven maar doorgaan. We hebben een elftal dat vertrouwen heeft, kwaliteit heeft, fit is en weet wat het aan elkaar heeft.”

Denk jij dat Calvin Stengs volgend seizoen nog bij AZ speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prachtige speler is dit. Soms nog wat te overhaast in zijn acties, maar daarom is het juist goed gewoon nog even te blijven, zeker na zijn horroblessure. De wendbaarheid, vermogen een man uit te kappen en techniek van deze jongen is echter buitengewoon goed. Wellicht wat voor mijn club als Bergwijn en/of Lozano vertrekt

9 februari 2019 om 00:10

Heeft Psv zelf überhaupt interesse getoond? Kan hoor, dan heb ik het gemist, maar Psv heb ik alleen horen vallen samen met Ajax als stap omhoog en dat Az niet aan die twee clubs wil verkopen.

9 februari 2019 om 00:15

Met hoe het nu gaat met al dat transfer geweld denk ik eerder dat Ajax de beste (euro)papieren heeft. Tenzij er een buitenlandse topclub langskomt zal het alleen maar een stap terug voor hem zijn

9 februari 2019 om 02:07

Na die zware blesure had hij het geluk van de wereld dat een trainer als John van den Brom hem minuten gunde om ziçh verder te ontwikkelen tot een revelatie in de eredivisie.zoals een Stengs bij AZ heb je bij Twente rashaan Fernandes die zich kan onpoppen tot een hele.grote het zij de minuten wat zulke talenten krijgen voor de volgende stap om zich verder te ontwikkelen want de minuten zijn ook zo belangrijk bij deze jonge jongens.

9 februari 2019 om 20:09

dylan8071

Klopt, Huiberts heeft gezegd dat ze dat 'liever niet meer doen'. Maar dat is een mooi praatje voor de bühne. Als Stengs heel graag naar Ajax wil en bijvoorbeeld uitsluit om nu al naar het buitenland te willen, dan kan AZ wel schermen met bijvoorbeeld een bod van 20 miljoen (ik noem maar even wat) dat door Spurs of Everton of voor mijn part Dortmund is gedaan maar dan hoeft Ajax dat bod echt niet te 'matchen'. Dan hoeft Ajax gewoon minder te betalen, als Stengs echt voet bij stuk houdt.

9 februari 2019 om 00:57

Er was vrees dat hij niet meer zou laten zien wat hij voor zijn blessure liet zien, maar hij heeft laten zien het niet kwijt te zijn. Het zou heel mooi zijn als hij volgend jaar nog bij ons zit en dan voor een groot bedrag vertrekt. Ik ben heel benieuwd wat zijn volgende stap zou zijn, ik denk dat hij voor PSV te duur zal zijn (die zie ik geen 15-20 miljoen neerleggen) en aan Ajax gaat az enorm veel vragen. Huiberts heeft namelijk aangegeven liever niet meer aan Ajax te verkopen (omdat Ajax aan de jeugdspelers van az trekt) en Huiberts weet natuurlijk ook dat Ajax al 75 miljoen van de jong heeft en dat daar misschien nog wel 75 (of meer) miljoen bij komt (door Ziyech en de ligt).

9 februari 2019 om 01:13

Daar ben ik ook erg blij mee. Weet nog dat ik erg gecharmeerd van hem was toen hij doorbrak en het vreselijk vond dat hij zo geblesseerd raakte, en dan ook nog tegen ons. Tja, het zou inderdaad een Janssen verhaal kunnen worden - te duur voor de NL top. In dat geval is het wel te hopen dat hij uiteindelijk een betere keuze maakt dan Janssen dat destijds deed. Volgend seizoen in ieder geval sowieso in de Eredivisie blijven, of dat nou bij AZ is of niet. Hij heeft nog wel het een en ander te leren.

9 februari 2019 om 20:12

Stengs is in mijn ogen echt een uitstekende vervanger voor Lozano. Is een ander type, veel meer een technisch zeer vardige speler, maar wel een vervanger op het niveau dat je als PSV zoekt.

Alleen heb ik er een hard hoofd in of PSV hem kan betalen. AZ zal de hoofdprijs vragen en ik denk niet dat PSV 15 miljoen neer gaat leggen voor hem. Ajax kan dat wél, maar ook daar is de vraag of dat gaat lukken. Eventueel met doorverkooppercentages.

Hij is nog vrij nuchter en kwam sympathiek over. Zou hem graag bij PSV zien als opvolger van Lozano en/of Bergwijn. Ajax heeft hem eigenlijk niet echt nodig, heb zelf niet het gevoel dat Ziyech en Neres beide vertrekken. Maar ja je weet het natuurlijk nooit. Hoop in ieder geval dat hij her ver gaat schoppen.

8 februari 2019 om 23:38

Ik acht de kans dat Ajax een aantal spelers kwijtraakt groter dan dat PSV dat doet. Voor Neres is al een enorm bedrag geboden en Ziyech laat zich steeds nadrukkelijker zien op topniveau. 1 goede wedstrijd tegen Real en die is zo weg.

9 februari 2019 om 12:59

Het is een feit dat Bergwijn of Lozano weg gaat van de zomer, en ook grote kans dat ze beiden weggaan. Als PSV Ajax voor wil blijven en ambitieus is dan moeten ze een speler van het niveau Stengs ervoor terughalen. Een jong talent zonder eredivisie ervaring haalt niet constant het niveau van Berwijn/lozano.

8 februari 2019 om 23:38

Ik vind dit juist een speler om of Ziyech of Neres te vervangen. Ze gaan zeker niet allebei weg en Ajax heeft genoeg geld om de "gok" te wagen met Stengs.
Zeer complete voetballer voor zijn leeftijd en past prima binnen de speel style van Ten Hag.
'Een middenvelder die tussen de linies speelt en ook aan de buitenkant zijn acties maakt'

8 februari 2019 om 23:44

Vind je dat echt de speelstijl van Ten Hag? Is gewoon een hele goede speler die bij elke club in de Eredivisie zou schitteren. Ten Hag's speelstijl lijkt vooralsnog meer teren op individuele kwaliteit te zijn dan iets anders.

9 februari 2019 om 00:32

Ja, dat vind ik. Zoals hij Neres soms misbruikt, evenals Ziyech in grote wedstrijden, denk ik dat Stengs dat prima in kan vullen..
Uiteraard moet hij zich nog verder ontwikkelen, maar prima speler voor Ajax komend seizoen. Individuele kwaliteit ontbreekt het bij hem niet aan, al is het in potentie.

Je moet wel echt heel sterk in je schoenen staan wil je nee zeggen als Ajax of Psv op de stoep staat. Die kunnen zomaar je contract verdubbelen, hoger niveau en kans op CL-Voetbal. Daarbij is Stengs wel geboren in Amsterdam, zoiets werkt toch mee in je keuze en helemaal als je ziet dat je "concurrenten" vertekken.

8 februari 2019 om 23:51

Stengs heeft al eens Nee tegen Ajax gezegd, dat lukt hem nog wel een keer. En anders kan AZ nog nee zeggen.

9 februari 2019 om 00:06

Az was sneller toch met een contract? Er zijn zoveel artikelen geweest, kan dat ik het door elkaar haal. Als Az zijnde kan je het natuurlijk nooit winnen qua geld en ook niet qua niveau, dus of die makkelijk nee zou zeggen dat betwijfel ik maar dat kan natuurlijk. Az kan wel nee zeggen maar als die jongen zelf graag wil dan ben ik van mening dat je hem beter kunt laten gaan dan dat je met een speler opgescheept zit die eigenlijk weg wil en 15? Miljoen tikt toch lekker aan.

9 februari 2019 om 00:10

AZ-fans schatten zijn waarde op 30 miljoen.

9 februari 2019 om 00:23

30?! Hou hem dan maar.. in de verste verte is hij dat niet waard.

9 februari 2019 om 00:39

Ik heb dat nergens gelezen van die 30 miljoen maar die ene supporter of misschien zelfs een handvol was/waren blijkbaar stomdronken. Ik kan alleen maar hopen dat hij blijft en als hij progressie blijft boeken dan komt de 20 miljoen misschien wel in zicht maar 30 zie ik niet zo snel gebeuren. Aan de andere kant is ene Jansen ook voor 20+ verkocht na een half jaar scoren dus je weet het nooit.

9 februari 2019 om 01:18

Ja dat klopt kaas maar dat waren best wel heel erg veel goals. Dat Stengs meer talent heeft dat is makkelijk te zien. Dat in deze tijd gekke bedragen worden geboden is een feit maar 20 miljoen vind ik voor nu een heel hoog bedrag. Maarja het is wat de gek ervoor geeft en natuurlijk wat Az er ongeveer voor wil hebben.

9 februari 2019 om 06:51

30 miljoen? Voor een half jaar goed spel. Daarbij zijn de twee spelers die voor een groot bedrag zijn weggegaan nou niet echt een daverend succes (jahanbaksz en Janssen). Denk 8-10 miljoen reëler is. Als hij 30 waard is, is Bergwijn 70 waard

9 februari 2019 om 07:04

@lepenseur

Het is maar wat een gek er voor geeft. En als 2 andere spelers het niet waar hebben kunnen maken, dan betekend dat toch niet dat een 3rde speler niet meer waard kan zijn? Beetje kromme redenering.

(nu wil ik niet meteen zeggen dat hij 30 mil waard is trouwens).

9 februari 2019 om 10:34

Maar hij wil helemaal niet weg. En AZ wil hem niet kwijt. Dan is een buitensporig bedrag van 30 miljoen geen gek bedrag voor een driejarig contract. Het zijn nou eenmaal deze tijden en niet alleen Ajax mag daarvan profiteren.

9 februari 2019 om 11:46

Hoe kan dat, meer talent dan Frenkie dejong ook nog eens stuk jonger. 30 miljoen is veel te goedkoop.

9 februari 2019 om 12:57

@lepenseur, wat dacht je van spelers als Mbappe en Callum Hudson Odoi die het ook pas net laten zien. Daar werden ook al enorme bedragen op geboden.

9 februari 2019 om 00:15

Nee zeggen tegen Ajax en PSV is niet zo moeilijk als er mooie buitenlandse clubs aan de deur kloppen. De meeste jongens zouden dan zonder enige moeite nee kunnen zeggen tegen Ajax of PSV

9 februari 2019 om 00:26

Die mooie buitenlandse clubs komen niet voor een Az talent dat nog niet eens één seizoen heeft meegedaan in de eredivisie en helemaal niet als je niet europees speelt.

9 februari 2019 om 00:36

Hij heeft Raiola als zaakwaarnemer, niet Peter R de Vries. Als Raiola een Philippe Sandler naar Manchester City kan brengen dan kan hij Stengs ook wel aan een mooie buitenlandse club helpen

9 februari 2019 om 00:47

Heb je helemaal gelijk in, uitstekend gedaan van Raiola. Het verschil is alleen wel het prijskaartje, Sandler was goedkoop, daar kijkt City niet eens meer naar. Stengs moet 15-20-30, geen idee hoeveel miljoen kosten en dan wordt het spelletje toch een stukje anders.

9 februari 2019 om 01:03

een Willem Geubbels die op 16 jarige leeftijd voor 20 miljoen werd verkocht met nog geen 100 minuten in de benen, Weliswaar geen eredivisie maar toch.

Hehe eindelijk eens iemand die het snapt. Ik zie zo vaak reacties van mensen die net doen of Raiola alles bepaalt en dat de speler niks te zeggen heeft.

Uitspraken als “AZ is mijn club en ik verwacht hier volgend seizoen nog te spelen” zijn heel mooi, maar dat kan ineens veranderen als er vandaag of morgen een club voor de deur staat die AZ miljoenen bied en waar je zelf ook veel meer kan gaan verdienen. Het beste is om alles gewoon in het midden te laten en niet teveel de trouwe clubvoetballer uit te hangen die zijn contract zal uitdienen. Als je jezelf in the picture speel speel je meestal binnen 2 jaar al voor een grotere club als AZ.

9 februari 2019 om 00:43

Het kan inderdaad zomaar ineens veranderen maar het kan best zo zijn dat die jongen er op dit moment echt zo over denkt. Maar ik snap de pers echt niet, dat knulletje komt net terug van een horrorblessure en heeft sindsdien net een handvol wedstrijden gespeeld. Laat hem gewoon even een jaartje spelen voor we hem naar een topclub toeschrijven.

Ik zie hem wel als vervanger van Bergwijn naar PSV gaan deze zomer.

9 februari 2019 om 02:55

Ik zou het zeker een goede speler voor PSV vinden maar op dit moment zie ik niet echt de noodzaak om hem te halen, aangezien PSV voldoende talenten heeft voor die positie.

Hoe graag ik hem ook bij Ajax wil zien spelen denk ik dat hij zeker nog een jaartje bij AZ moet blijven. Als hij zich zo blijft ontwikkelen met het tempo waarmee hij zich nu ontwikkeld als buitenspeler denk ik dat hij met 3 a 4 jaar bij de europese top hoort

AZ bepaalt. Als zij elk bod afslaan heeft Stengs gewoon te blijven. AZ weet ook wel dat ze volgend seizoen 20 mio kunnen vangen.

Sowieso is het voor hem het beste. Hij moet eerst eens een vol seizoen spelen, vlieguren maken en sterker worden.

De enige reden dat Ajax hem wil halen is omwille van zijn potentie en omdat hij volgend jaar waarschijnlijk het dubbele kost. Niet omdat hij er dan al echt klaar voor is. Bied AZ 25 mio + doorverkooppercentage van 50% en laat hem nog een jaar in Alkmaar. Speler kan zich in vertrouwde omgeving verder ontwikkelen, AZ haalt sportief en financiële slag en Ajax heeft hem dan uiteindelijk ook in huis.

9 februari 2019 om 00:22

Lol, dit gaat Ajax natuurlijk nooit doen. Zou een belachelijk slechte deal zijn

9 februari 2019 om 08:43

Financieel wel, sportief niet. Ajax zou dan wel twee of drie seizoenen over Stengs beschikken. Is het dat niet waard dan om er weinig aan te verdienen. Waarom moet Ajax er ook nog eens het meeste aan verdienen. Is het realistisch om het maar goed te vinden dat hij voor 10 mio wordt gehaald en vervolgens voor 40 of 50 de deur uit gaat zonder dat AZ meedeelt in de winst? Ze kopen ook zijn potentie en zijn toekomstige meerwaarde. Nou, die mogen zij dan nu al betalen. En als Ajax dat niet wilt, halen ze toch lekker een Mexicaan of zo.

9 februari 2019 om 13:38

Weinig aan te verdienen? Met jou constructie moeten Ajax Stengs minimaal voor 50 miljoen verkopen willen ze de transferkosten eruit halen,eigenlijk meer omdat er ook nog andere kosten vanaf gaan. Verkopen ze voor minder dan is het verlies. Dan kan je beter een ervaren jongen zonder restwaarde kopen zoals Tadic of inderdaad een zuidamerikaanse jongen.

9 februari 2019 om 00:41

Doorverkooppercentage van 50%? Maar goed dat jij de zaken niet doet.

9 februari 2019 om 00:45

"bied AZ 25 mio + doorverkooppercentage van 50% en laat hem nog een jaar in Alkmaar."

Ik ga er niet over maar ik zou bijna zeggen "waar kan ik tekenen"?

9 februari 2019 om 00:49

@Udovic,
AZ bepaalt bijna niks. Misschien de prijs van hun spelers, meer niet. Wanneer een speler echt wil dan gaat hij ook. Het maakt niet uit of het bij AZ, Ajax of elke andere club gebeurt. Arbitrage is ook een middel die een speler kan gaan gebruiken. In dit geval zou Ajax of PSV meer kunnen bieden wat Stengs bij AZ verdient. Een rechter zou dan de transferprijs moeten bepalen en Stengs kan weg.

Ik geloof niet dat dit gaat gebeuren. Ik ga er van uit dat Stengs nog één seizoen in Alkmaar speelt en daarna naar het buitenland vertrekt.

9 februari 2019 om 08:38

Die jongen gaat echt geen arbitrage doen. Als AZ nee zegt, dan is het nee en moet Ajax maar een jaartje wachten.

9 februari 2019 om 12:00

Ja, leuk theoretisch verhaal, gebeurt in praktijk zelden en Stengs is een echte jongen van de club, die gaat echt geen problemen veroorzaken.

9 februari 2019 om 01:01

Heb je enig idee waar je het over hebt of is het leven en voetbal voor jou een spelletje Fiifa?

Zou Stengs wel graag in het Emmen shirt zien! Kan die zijn krachten bij een laagvlieger laten zien om vervolgens naar de top 3 te verhuizen. Laat hem eerst maar eens even buffelen.

Met Raiola hoeven Nederlandse clubs zich geen illusies meer te maken. Onze Italiaanse vriend zal 'm wel hoed weten te slijten aan een buitenlandse club...

Na een paar balcontacten zie ik al dat Stengs bovengemiddeld getalenteerd is. Nu nog zoveel mogelijk vlieguren maken en fit blijven is mijn advies. In Alkmaar of Amsterdam. Aan hem de keus. Het voordeel van Ajax is dat je waarschijnlijk mooiere clubs voor het uitkiezen hebt na verloop van tijd.

Ik neem aan dat Overmars al heeft geinformeerd.

En daar gaan we weer ,stengs is een goede voetballer maar laten we nou eerst eens de competitie afmaken en dan eens kijken welke clubs er komen om hem over te nemen.en dan lees je Ajax moet hem nemen voor 10 tot 15 miljoen en anderen zeggen dan weer het is maar een speler van AZ hoor veels te duur!!! Hier wil ik dan toch even wat over zeggen, voor Frenkie 86 miljoen??de Ligt gaat voor 60 miljoen???dan kan Stengs zeker voor 30 miljoen of overdrijf ik nu ,nee dat denk ik niet als ik zie wat er voor spelers uit Engeland wordt betaald die in de kelder spelen dan wordt het tijd dat men hier ook zo gaat denken en dat geldt voor elke Nederlandse club,ik vind niet dat ze in Amsterdam OF Eindhoven Moeten Denken DAT ZE Alles Maar Gratis Kunnen Ophalen ,niet Allen HUN Mogen Profiteren VAN AL DIE Belachelijke Bedragen DIE Door Buitenlandse Clubs Betaald Worden.

9 februari 2019 om 06:59

Ja je overdrijft, presteren bij een topclub is toch andere koek dan bij AZ qua druk. Spelers hebben bijntopclubs vaak al interlands en Europees gespeeld. Daarbij met betere spelers getraind en ervaren meer druk. Het juk van een grote transfersom zal ook groot zijn. Als Frenkie de eerste 3 potjes matig speelt, zal er al van alles geschreven worden omdat je met een grote transfersom een verwachtingspatroon creeert. Risico van 20-30 is te groot voor een NL club. Zijn er al zoveel mislukt die vanuit de subtop komen. Angelino en Dumpfries waren met 4 miljoen nog het risico waard.

Zo’n speler maakt van AZ geen stap meer naar Ajax of PSV. Die stap is te klein, ik verwacht dat hij meteen (of over een jaar) voor een enorm bedrag de stap zet naar een mooie club kn het buitenland.

9 februari 2019 om 09:37

Dat denk ik ook.
Tevens word ik er misselijk van dat zo'n interviewer/verslaggever hem na 7 wedstrijden richting Ajax lult,......wat moet zo'n jongen daarmee denk ik dan.
Als hij zo blijft presteren zou ik niet weten waarom AZ hem voor minder dan Jahanbaksh bijvoorbeeld laat gaan.
Hij heeft ook nog een mooi lang contract, dus er zal diep gegaan moeten worden om hem voor welke club dan ook te haken na dit seizoen.

9 februari 2019 om 11:20

Sorry? Stap te klein?

Van uitgeschakeld worden door een nietszeggend clubje uit oost Europa, naar 2de ronde CL.

Begroting van 25 a 30 mil of een begroting van 90 mil.

Groter stadion, grotere prijzenkast en veel meer druk.

13 punten achterstand met een wedstrijd meer gespeeld.

Wil je dat ik doorga? Stap te kleib laat me niet lachen. Ik heb echt veel respect voor AZ dat met een kleine begroting altijd weet waar te maken. Enorm respect voor hun geweldige jeugdopleiding. Maar de stap te klein van AZ naar Ajax? Ik raad je aan wat langer na te denken over die uitspraak!

9 februari 2019 om 11:56

Je hebt helemaal gelijk in grootte van club. Uitschakeling komt alleen maar omdat AZ elke keer leeg gekocht wordt en weer moet gaan bouwen, daar heeft Ajax ook altijd last van gehad. Nu een keertje niet maar volgend seizoen hebben ze in Amsterdam dat probleem (helaas) ook weer. AZ vraag steeds meer voor hun spelers om dat te voorkomen maar in het buitenland gaan ze ook steeds gekker om met geld. Om zich wederom hiertegen te wapenen zal AZ de prijzen wederom moeten gaan verhogen. Dat is niet gek, dat gebeurt bij Ajax ook, je kunt niet verwachten dat AZ spelers makkelijk naar Ajax laat gaan. Spelers zullen daarbij zelf ook denken; kijk AZ is op dit moment weer in normale doen en zijn ze echt niet veel minder dan PSV en Ajax, en zeker beter dan Feyenoord met veel meer talent en vermogen op het veld. De stap is dus klein te noemen, en Ajax krijgt het volgend jaar weer super zwaar in de voorronde Cl....wellicht halen ze het niet, en dan? Als Huiberts het goed speelt en Ajax en PSV hun beste spelers kwijt raken dan is AZ een van de grooste kandidaten voor het kampioenschap volgend seizoen.

9 februari 2019 om 12:05

En zo hebben we allemaal onze dromen. Net zoals ik wel eens heb gedroomd van dat shirt met die sponsor erop. Eerst maar even een einde maken aan het top 3 syndroom voordat AZ kan gaan kijken naar de schaal

Stengs is met uitstek het grootste talent wat er op de Nederlandse velden rond loopt, maar schijnbaar moet die Boadu (ook al AZ) een nog groter talent zijn.
AZ doet dat heel goed met Stengs, Boadu, Til, Koopmeiners, Wijndal, Ouwejan, Maher, Vlaar zijn dat allemaal zelf opgeleide spelers. En de aankopen zijn van hoge kwaliteit; Idrissi, Svensson, Midtsjo.
Die moeten als Huiberts dit groepje bij elkaar houdt en nog wat kan aanvullen met een enkele versterking mee kunnen doen om de prijzen volgend seizoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren