Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Lozano verhoogt druk op Ajax aan vooravond van Klassieker

Laatste update:

PSV heeft zich zaterdagavond herpakt na het gelijkspel tegen FC Emmen (2-2) van vorige week. In de thuiswedstrijd tegen FC Groningen won de koploper van de Eredivisie met 2-1, dankzij een dubbelslag van Hirving Lozano. De smaakmaker viel in de slotfase van de eerste helft geblesseerd uit, wat een schaduw op de overwinning wierp. PSV komt op vijf punten van Ajax, dat zondag op bezoek gaat bij Feyenoord.

Een schitterende aanval van PSV leidde na een klein kwartier tot het eerste doelpunt van de wedstrijd. Steven Bergwijn vond Gastón Pereiro, die op zijn beurt Bergwijn lanceerde met een fraaie boogbal. Aan de zijlijn controleerde de buitenspeler de bal, passeerde hij zijn bewaker en vond hij Hirving Lozano. Voor de Mexicaan was het een koud kunstje om zijn twaalfde doelpunt van het seizoen te maken. PSV, dat voor de wedstrijd officieel afscheid nam van Phillip Cocu, hanteerde geen enorm hoog tempo maar wist zichzelf dus wel al gauw in een comfortabele positie te brengen.

Kort na de 1-0 maakten de Eindhovenaren er zelfs 2-0 van. Uit de tweede goede kans van de wedstrijd was het opnieuw Lozano die afrondde: Pereiro trok in het strafschopgebied naar binnen, vond Lozano bij de tweede paal en laatstgenoemde tikte de bal binnen. Voor PSV leek er geen vuiltje aan de lucht, maar de eerste serieuze doelpoging van Groningen leverde direct de 2-1 op. Elf minuten voor rust kwam de bal na een hoekschop terecht voor de voeten van Ludovit Reis, die de afvallende bal via het been van Nick Viergever in de kruising volleerde.

Reis was door trainer Danny Buijs toegevoegd aan de opstelling voor wat extra defensieve zekerheid, maar was dus aanvallend van waarde. Kort daarna was Luuk de Jong aan de overzijde tweemaal dicht bij de 3-1; Sergio Padt reageerde katachtig op zijn kopbal van dichtbij en zijn schot vanbinnen het strafschopgebied. Twee minuten voor rust had hij ook een goede reactie in huis op een inzet van Bergwijn. Ondanks de voorsprong was er een bedrukte stemming in het Philips Stadion bij de rust en dat had vooral te maken met het uitvallen van Lozano, kort voor het fluitsignaal.

Lozano kwam hard in botsing met Tim Handwerker en werd vol op zijn slaap geraakt. Hij werd per brancard afgevoerd en met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht. Donyell Malen was zijn vervanger. In de tweede helft had Groningen minder moeite om PSV tegen te houden, maar het creëerde zelf nauwelijks kansen op de 2-2. Het werd een enigszins grimmige tweede helft; aan de zijlijn beklaagde trainer Buijs zich over het voordeel dat topclubs ‘altijd’ krijgen, wat hem een gele kaart opleverde. Ook bij de PSV-fans nam de onrust toe, met name over het zwakke spel. Opmerkelijk was ook dat de ingevallen Malen het veld in de slotfase weer moest verlaten. Vijf minuten voor tijd was Thomas Bruns dicht bij de 2-2, toen zijn vrije trap via De Jong tegen de lat vloog. In de zeven minuten durende blessuretijd liet Bergwijn na om het duel te beslissen en werd Groningen nog gevaarlijk, maar het bleef bij 2-1.

Verdiende PSV de overwinning op FC Groningen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, als je zulke wedstrijden binnen trekt.... Zag er ernstig uit van Lozano zeg. Overigens, dat spelers tijd rekken kan ik nog begrijpen, doet elke ploeg. Maar het zag er wel heel amateuristich uit hoe groningen spelers steeds die ballen moesten halen.

26 januari 2019 om 21:49

Wel een fantastisch debuut voor dat 16-jarige jochie! Heerlijk toch lekker 30 seconden rond dartelen om tijd te winnen. Mooier debuut kan je je niet voorstellen.

26 januari 2019 om 21:50

Onbegrijpelijk dat van Bommel een talent als Ihattaren om deze manier zijn debuut laat maken ... 12 seconden mee mogen doen, alles om tijd te rekken... triest.

26 januari 2019 om 22:16

Wat had ie dan moeten doen? Iemand anders erin en tegen hem zeggen: jammer, nu mag je maandag ook nog niet eens met jong PSV meedoen. ?

Wat was de tweede helft van PSV slecht zeg. Groningen daarentegen is echt dramatisch. Ik weet niet wat ik heb zitten kijken, vooral in de laatste minuten, mijn god zeg..

26 januari 2019 om 21:46

Niet om aan te gluren inderdaad. Wat PSV ook deed... Bang voor die deksel, die nog bijna komt in minuut 96.

Het leek wel dat PSV na het uitvallen van Lozano dacht met 10 man verder te moeten. Dacht ik dat het na de 2-0 een walkover zou worden, bleek niets minder waar. Na het zondagsschot die de 2-1 inluidde, en het uitvallen van Lozano, was PSV nergens meer. Werkelijk alles was slecht. Waar was bijvoorbeeld Malen mee bezig. Heeft niets goed gedaan en is terecht weer gewisseld. Hopelijk beseft hij zich dat het nu anders moet. Maar niet alleen hij, iedereen was slap in de duels, slechte aannames, slechte passes. Voetbal zonder idee. Een erg nare wedstrijd om te zien met vuil spel en veel ergenis van beide kanten.

Ik ben blij met de punten, maar dat het anders moet lijkt me duidelijk. Zo blijft het niet goed gaan. Ik blijf er bij dat het middenveld tekort komt.

26 januari 2019 om 21:56

Snap ik opzich wel. Aanvallend gezien begint bijna elke goal bij een opleving van bergwijn of lozano. Jullie hebben met guti/pereiro-hendrix-rosario in aanvallend opzicht wel een beperkt middenveld voor de Eredivisie top vind ik. Ja pereiro is wel een goede speler alleen is hij 7 van de 10 wedstrijden onzichtbaar.

Het was aan Padt te danken dat het nog spannend werd. Want wat pakte hij een ballen. Hele slechte 2e helft maar het enige wat telt is de winst! Forza PSV!

Wat een slechte wedstrijd zeg. Kopie van vorige week. Kansen niet afmaken en snel in paniek raken, waardoor je bijna weer verliest. Het moet echt anders.

Tweede helft was niet best zeg, thuis tegen Groningen is dit wel echt dramatisch. Zeker als je dan ook nog gaat tijdrekken. Maar goed 3 punten zijn er en de druk ligt weer bij ons.

26 januari 2019 om 22:00

Die druk vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant meer. Ik zie PSV dit niet volhouden, helaas. Hopelijk herpakken zij zich, het moet echt een stuk beter.

26 januari 2019 om 22:11

Maar dat is al vaker gezegd en vooralsnog slepen ze ook potten als deze binnen.

26 januari 2019 om 22:50

Twee jaar achter elkaar 0-0, dan is 2-1 best goed. 😉
Situatie Luuk had rood plus pingel moeten zijn, dan had het klaar kunnen zijn.

27 januari 2019 om 00:36

Ik heb één rode kaart gezien en dat was het asociale gedrag van Pereiro, die de bal keihard (bewust) schoot in het gezicht van Te Wierik. Overigens vond ik dit al met al een hele lage en onsportieve wedstrijd van beide kanten, om nog maar te zwijgen over de ballenjongens. man man.

27 januari 2019 om 01:58

Als Pereiro dat ook maar een beetje expres heeft gedaan geef ik je gelijk.
Maar weten we dat zeker? Al heeft hij natuurlijk wel een strakke traptechniek. Ben jij 100 zeker? Ik niet.

Maarreh, vond je die elleboog echt niks?

27 januari 2019 om 11:31

Nee, ik vond het eerder zwakzinnig inkomen van de Jong. Hij springt bijna horizontaal tegen die speler aan en had daarnaast nooit bij de bal kunnen komen.

Die actie van Pereiro kan gebeuren. Hij schoot de bal in het fluitsignaal weliswaar bewust op de speler (wat je vaker ziet tijdens een voetbalwedstrijd), maar hij had niet de intentie om hem vol in zijn gezicht te raken.

Beetje het standaard verhaal wanneer je PSV kijkt als Ajax supporter.. Je hebt altijd lang hoop, maar komt bedrogen uit.

26 januari 2019 om 21:51

Pfff en hoe. Zo'n vrije trap van bruns die van richting wordt veranderd en dan net op de lat komt in de 86ste (?) minuut. Andersom gaat hij er dan helaas wel vaak in in de slotfase als ze een goaltje nodig hebben. Maar goed aan de andere kant geeft zo'n wedstrijd weinig vertrouwen na vorige week, dus maar hopen dat het mentaal door gaat werken.

26 januari 2019 om 22:05

@zytto34 goaltje dan wel in slotfase van PSV vallen? Zeker je eigen club begin van competitie vergeten? En recent ook goed weggekomen aantal keer zoals geen penalty tegen krijgen terwijl in zo'n geval Ajax wel vaak een penalty meekrijgt. Daarnaast haalde Padt er eerste helft alles uit en had gewoon 4 a 5-1 moeten zijn.

26 januari 2019 om 22:34

wat zijn we precies vergeten dan? En hoezo krijgt ajax volgens jou meer pingels mee dan andere clubs? Kan me geen onverdiende pingel herinneren dit seizoen iig.

Dat Padt alles er de eerste helft uit haalt is toch gewoon een verdienste van groningen, hoezo had het 5-1 moeten staan, hij keert ze toch? Wat is dat nou weer voor belachelije redenering. Hadden ze blijkbaar van betere huizen moeten komen om die 5-1 achter hem te krijgen...

26 januari 2019 om 22:52

Was de eerste goal niet al pech genoeg voor Psv?
Eerste kansje Groningen, gaat er via 27 benen en bizar effect in. Tja.

26 januari 2019 om 21:59

Voetbal is een leuk spel waarin negentig minuten lang 22 mannen elkaar een bal toespelen. Na afloop heeft psv altijd gewonnen.

26 januari 2019 om 22:28

en dan notabene tegen feyenoord het laten liggen. Sorry maar dan kan je het overal laten liggen ja toch, bewijzen ze nogmaals tegen emmen (hoewel de vorm van de winterstop daar ook mee te maken heeft).

Hoop eigenlijk dat de afstand niet meer groter of kleiner wordt dan drie punten verschil tot aan de return van ajax tegen psv, dan hebben we nog een derde klassieker dit jaar. Moeten we hem wel pakken natuurlijk maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Zouden ze wat Valium in de thee van PSV gedaan hebben? Want die tweede helft was echt een grote schande, niet om aan te gluren. Eigenlijk was het alleen De Jong die aan het 'werken' was.
Zoveel kansen heeft Groningen niet gehad maar op basis van de inzet van PSV in de tweede helft zou ik ze wel een puntje gunnen.

Wauw. Dit was echt tijdrekken 2.0.

26 januari 2019 om 21:46

Dat doet elke ploeg... als het in het voordeel van jouw team was was je enorm blij en gaf je er geen moer om

26 januari 2019 om 21:49

Dit doet niet elke ploeg. En zeggen dat hij er blij mee zou zijn is pure speculatie. Ik zou me kapot schamen wanneer zelfs de ballenjongens die bal weigeren terug te geven bij mijn club.

26 januari 2019 om 21:59

Ach kom op. Dit sloeg nergens op. Ballenjongens die de bal niet een wilde geven. Dat ze het wat moeten vertragen, oké, maar geef die bal dan op zijn minst na 5 seconden ofzo en laat niet een groningen speler zo'n bal uit je handen pakken. Om dan nog maar te zwijgen over het debuut van 10 seconden van ihattaren.

26 januari 2019 om 22:29

Ik heb verder der wedstrijd niet gezien. Ik vind echt dat wanneer ballenjongens gaan tijdrekken, een club een boete mag krijgen. Spelers in het veld, okee, hoort bij het spel. Ballenjongens niet.

26 januari 2019 om 22:41

Het hoort er wel bij, als in dat het iets is dat b ij alle clubs, van amateur tot wereldtop, veel wordt gedaan. Eerlijk is eerlijk, als ik daar zou staan zou ik ook niet gaan haasten om de tegenstander snel de bal te geven.
Kan dan ook zeer slecht tegen me verlies met voetbal.

Ben het er wel mee eens dat er een regel voor gesteld zou moeten worden. Volgens mij mag de scheidsrechter wel de ballenjongen wegsturen maar zie dat eerlijk gezegd ook nooit gebeuren. Weet dat ook niet 100 zeker, maar de scheidsrechter is volgens mij bevoegd om iedereen die meedeelt aan het spel weg te sturen bij onsportief gedrag.

26 januari 2019 om 22:57

Selassi 020

Laat ik het zo zeggen, je staat als ballenjongen niet te springen om Groningen hier die bal te geven, dat is logisch. Maar een beetje normaal doen kan wel, zonder tijd te rekken voor Psv. En extra lang vasthouden gebeurd niet bij elke club.

26 januari 2019 om 23:55

Ligt meer aan de persoon dan aan de club. Vaak zijn het jongens van de club, of jonge supporters die in het zonnetje worden gezet. in beide gevallen iig jonge jochies met een hart voor de club, in de slotfase zie je het toch wel vrijwel overal wel eens gebeuren. Moeten gewoon duidelijke regels voor zijn, zolang die er niet zijn ga je er niks aan kunnen doen dat het af en toe voorvalt.

27 januari 2019 om 00:37

Het klopt dat het vaak jonge D-spelers oid zijn, maar die horen zich nog steeds te gedragen. Het is toch van de zotte dat zulke snotneuzen invloed hebben op de wedstrijd? Ik vind dat, wanneer het meerdere keren in een wedstrijd gebeurd dat er geroepen moet worden om een bal, dat de knvb boetes moet uitdelen. Jouw ballenjongens willen meedoen? Hier, boete. Klaar.

26 januari 2019 om 22:31

Is toch wel bedroevend he, als je in de 70ste minuut je ballenjongens naar huis stuurt om extra tijd te kunnen rekken tegen de nummer 16.

Wat een dramatische tweede helft. Niet om aan te gluren.
Daarnaast is het wegvallen van Chucky heel ongunstig.. sterkte

Wat is er gebeurd tijdens de winterstop? Het lijkt wel of er een potje moet worden gepaintballt. De één heeft geen idee wat de ander doet. Bij de minste of geringste tegenslag is de ploeg volledig van slag en valt het helemaal uitelkaar. Zo is het een kwestie van tijd voor ajax de koppositie overneemt.

27 januari 2019 om 11:59

Is inderdaad niet goed al moet ik zeggen dat die 2–1 wel heel ongelukkig valt. Maar het moet inderdaad wat beter!! Koppositie wissel zal nog wel even meevallen verwacht ik, gezien Ajax ook nog wel met zichzelf worstelt of gaat worstelen.

Wat een slechte wedstrijd zeg. Kopie van vorige week. Kansen niet afmaken en snel in paniek raken, waardoor je bijna weer verliest. Het moet echt anders.

Was niet best vandaag van PSV zijn kant, tweede helft was zelfs heel triest. Hopelijk valt het mee voor Lozano en PSV, zag er niet goed uit.

Zeer onverdiend dat Groningen die 2 - 2 niet maakt. Padt MOTM.

26 januari 2019 om 21:50

Op basis waarvan had Groningen die 2-2 dan verdiend? De eerste was al vanuit het eerste schotje dat ook nog eens van richting verandert wordt. Verder een van richting veranderde vrije trap op de lat en geen enkel schot richting Zoet.

26 januari 2019 om 21:54

Snap deze even niet. Je geeft aan dat de keeper van Groningen Man Of The Match is en toch beweer je dat de 2-2 verdiend zou zijn. Ook op basis van het aantal kansen, is deze bewering ook volstrekt een raadsel..

26 januari 2019 om 22:00

Ook ik snap niet hoe bij een nederlaag man of the match is en de nederlaag onverdiend is.

26 januari 2019 om 22:44

Het was zeer zeker niet onverdiend..

Was PSV goed? Nee. Maar was Groningen dan beter? Nee.

Groningen mocht heel blij zijn dat Padt inderdaad een wereldpot keepte, want hij hield er zeker 2-3 ballen uit die vrijwel elke andere eredivisiekeeper wel door had gelaten.

Nog even geduld voor ons ajacieden. Met dit spel gaan ze er niet mee weg komen tegen tegenstanders als Utrecht Heerenveen en Feyenoord. Het is zo belangrijk om morgen de 3 punten mee te nemen. Daarna heeft Ajax een relatief makkelijk programma.

26 januari 2019 om 21:47

Hebben we dat vorig jaar ook niet het hele seizoen gehoord?

26 januari 2019 om 21:50

Ajax is dit seizoen veel sterker. Ben helaas bang dat landskampioen naar 020 gaat. Bij Ajax heb je meerdere spelers die een wedstrijd kunnen. beslissen.

26 januari 2019 om 21:51

Dat wel maar eens houd het op en anders doen wij het in de Arena wel.

26 januari 2019 om 21:56

Denk persoonlijk ook dat Ajax kampioen wordt hoor. Maar volgens mij was de overwinning vandaag niet onverdiend toch? Eerste helft had PSV er al 4 moeten maken, Groningen maakt een klutsgoal en verder hebben ze tweede helft ook eigenlijk niks gecreëerd, behalve die bal op de lat en die bal van Mahi.

26 januari 2019 om 21:59

Eerste helft was PSV goed idd. Maar de 2de helft was drama. We gaan het zien in de komende maanden. Als we morgen ook nog winnen dan is de kans groot dat de titel naar Amsterdam gaat.

26 januari 2019 om 22:09

Ik denk dat psv dit niet vol gaat houden deze seizoenshelft. Van Bommel krijgt een beetje cocu-trekjes, in de zin van niet wisselen tot het laatste moment, en wedstrijden tot nu toe nipt winnen, of gelijk spelen. Vandaag had psv gif nodig, na het uitvallen van Lozano. Maar van Bommel wilde Sadilek er niet in zetten. Ik denk dat dat psv de das om gaat doen. Daarnaast heb je nu dus die blessure van Lozano, en vond ik Angelino ook niet helemaal fris ogen, psv heeft dan minder om op terug te vallen, in vergelijking met ajax.

26 januari 2019 om 22:19

Nipt winnen of gelijkspelen en dan wel hetzelfde doelsaldo als Ajax kunnen overleggen. Weet niet waarop je dit dan weer baseert en de wedstrijden van ajax dan allemaal overtuigend vindt.

26 januari 2019 om 22:50

Ik zeg dat ze de laatste tijd, daarmee bedoel ik de laatste 2 wedstrijden, nipt winnen of gelijk spelen. Heb ik ergens gezegd dat ik ze in de eerste seizoenshelft slecht vond? Ja trouwens, ik vind de meeste wedstrijden van ajax wel wat overtuigender als de wedstrijden van PSV, maar ieder zijn mening toch?

26 januari 2019 om 21:51

Ajaxrkc33,

Moeten wij wel volhouden ook. Wat ik afgelopen zondag zag zat me ook niet lekker. Wij moeten ook en mogen geen punten laten liggen. Wat ze ook daar doen in Eindhoven.

Wat een draak van een tweede helft. En zoals vaker hoop en denk je van ja nu gaat t gebeuren maar trekken ze t weer over de streep. Gefeliciteerd..

Hoop dat Lozano niets ernstigs overhoudt. Zag er lelijk uit. Sterkte/beterschap voor die jongen!

26 januari 2019 om 21:55

Voor Ajax is idd puntverlies veel dodelijker als voor PSV. Met een beetje pech sta je morgen 5 punten achter en dan word het wel heel moeilijk. Maar het spel van PSV in de laaste 2 wedstrijden na de winterstop bied mij hoop. Zolang wij maar geen fouten maken.

26 januari 2019 om 21:59

Je kunt niet spreken van een soort spel na de winterstop, je hebt zoals de eerste 80 min tegen emmen en 45 tegen groningen en de ovetige (zeer slechte) min. Denk ook dat de blessure in de hoofden vd spelers ging zitten

26 januari 2019 om 21:53

Wel leuk, want dat gevoel had ik vorige week nou ook bij Ajax

26 januari 2019 om 22:01

Ja dat snap ik. Maar bij Ajax komen de geblesseerden spelers terug en bij PSV lijkt het te gaan beginnen

26 januari 2019 om 22:47

"nog even geduld voor ons ajacieden. Met dit spel gaan ze er niet mee weg komen tegen tegenstanders als Utrecht Heerenveen en Feyenoord."

Grappig, deze reactie las ik vorig seizoen ook voortdurend...

27 januari 2019 om 09:45

Utrecht geeft al jaren de punten aan psv. Die wedstrijd kan je op papier afdoen.

Het is dat Groningen in Padt een doelman heeft die de avond van zijn leven keepte van dit seizoen anders word het gewoon 5-1.
Conclusie, 3 punten voor PSV en op naar de volgende.

26 januari 2019 om 21:47

Hij keepen idd uitstekend. Maar de 2de helft was gewoon slecht van PSV

26 januari 2019 om 21:48

Hij keepten idd uitstekend. Maar de 2de helft was gewoon slecht van PSV

26 januari 2019 om 22:00

Was idd slecht, maar toch was het ook aan padt te danken dat het spannend bleef

26 januari 2019 om 22:03

In de beginfase van de 2de helft idd wel. Soms keep je een uitstekende wedstrijd dat had Ajax vorige week met Hahn

26 januari 2019 om 21:55

Tinus..

Ook waar. En Groningen een gebrek aan stootkracht.. niets verfijnd. Anders had t misschien ook 2-3 kunnen wezen 😉

Ongelofelijk hoe je nog zo in de problemen kan komen op het eind. Eerste helft degelijk maar de 2e helft zwaar door de ondergrens. Desalniettemin mijn beide ploegjes op winst dus proost!

Het is dat Groningen in Padt een doelman heeft die de avond van zijn leven keepte van dit seizoen anders word het gewoon 5-1.
Conclusie, 3 punten voor PSV en op naar de volgende.

26 januari 2019 om 21:54

Klopt, gewoon een hele goede keeper. Heeft wel vaker zo goed gekeept tegen Psv.

26 januari 2019 om 22:31

Heeft wel vaker zo goed gekeept, punt. Padt is gewoon een goede keeper, die dit seizoen door omstandigheden gewoon een minder seizoen draait.

We hebben geen VAR nodig om punten te pakken....

Zeer onverdiend dat Groningen die 2 - 2 niet maakt. Padt MOTM.

26 januari 2019 om 22:11

Onverdiend? Eerste helft had het toch al 4-1 moeten staan?

26 januari 2019 om 22:32

Ja, maar een wedstrijd heeft er 2 nee gekkigheid maar een zelfde scenario als tegen Emmen hing in de lucht mey een zeer angstig PSV i de 2e helft.

26 januari 2019 om 22:45

Haha snap wat je bedoeld. PSV deed ook niet voor niks aan tijdrekken. Denk dat Fc Emmen ook wel even door hun hoofd spookte zo aan het eind.

Was niet best vandaag van PSV zijn kant, tweede helft was zelfs heel triest. Hopelijk valt het mee voor Lozano en PSV, zag er niet goed uit.

PSV flink geholpen door de Var. Pereiro had natuurlijk eraf gemoeten.

Maar wat PSV de laatste weken laat zien, biedt enorm veel hoop voor Ajax. PSV zal veel wedstrijden nog punten gaan verspelen, als je tegen de nr 14 en de nr 16 laatste half uur alleen maar gaat tijdrekken. Treurig dat zo'n club eerste staat in Nederland. Je zou er maar supporter van zijn.

26 januari 2019 om 21:54

Zeker nu Lozano mogelijk even geblesseerd is. Ook Angelino had last. Zijn toch twee bepalende spelers met beduidend mindere vervangers.

26 januari 2019 om 21:55

Hoezo had Pereiro eraf gemoeten?

26 januari 2019 om 21:57

Natrappen in de hamstring zonder bal in de buurt

26 januari 2019 om 22:07

Vierkantje,

Natrappen van Pereiro langs de zijlijn, daarna de bal vol in het gezicht van Te Wierik. Nogal apart dat Te Wierik ook een kaart krijgt. Highler is me er eentje hoor. Buijs een kaart geven, het natrappen dan weer niet zien.

26 januari 2019 om 22:11

Hij raakt hem niet eens, anders gaat je tegenstander echt wel naar de grond. En die bal in het gezicht was gewoon in het spel, het is niet zo dat er toen gefloten was voor een overtreding dus dat slaat al helemaal nergens op.

26 januari 2019 om 22:30

vierkantje,

Of hij hem raakt of niet de beweging is al voldoende.

26 januari 2019 om 22:34

Dan is bijna alles al als natrappen te verklaren... de VAR kijkt alles na en die vinden het geen overtreding, dus 6 mensen met ‘verstand van de regels en objectieve blik’ vinden het geen natrappen. Dus niks aan het handje

27 januari 2019 om 00:14

Hahaha treurig dat de zogenaamd beste club in jou ogen niet eerste staat. Kijken als Ajax morgen 25 minuten voor tijd voor staat of ze niet rustig aan doen. En begin niet over de VAR

Wat een wanvertoning de tweede helft. En wat heb ik mij gigantisch lopen ergeren aan die Memisevic, die in werkelijk ieder duel met De Jong er niet in is geslaagd om zijn handjes thuis te houden. Verder valt het te hopen dat de blessure van Chucky meevalt, want PSV is echt een heel stuk minder dreigend zonder hem.

Als PSV deze vorm vasthoudt dan zouden ze degradatie kandidaat moeten zijn ipv kampioenskandidaat (Ja ik overdrijf). Wat een dramatische 2e helft spelen ze weer. Al het geluk dat Groningen ondanks wat leuke nieuwe spelers nog altijd geen pass in de voeten kan geven.

Hopenlijk is de klassieker morgen van veel hoger niveau.

26 januari 2019 om 22:03

Tja aan de andere kant pech dat padt nagenoeg alles had, de blessure van lizano en angelino en dan dat die overtredingen op de jong gwn door mocht

Tot aan de blessure van Lozano ging het goed maar daarna is het helemaal ingestort. Je speelt vorige week gelijk tegen een club die normaal gesproken een concurrent van Jong PSV is. Dan verwacht je wel een reactie vandaag. Daar was nauwelijks iets van te zien. Dit zag er echt niet uit. Zoveel spelers die door de mand vallen en het ergste is dat er gewoon geen speelwijze is. Hendrix wederom slecht. Rosario is onomstreden maar ik weet nog steeds niet waar hij zo in uitblinkt. Achterin ging het niet lekker en Pereiro begon uitstekend maar aan hem heb je gewoon niks als je niet vol op de aanval speelt. Lozano en Bergwijn deden het goed. Voor de rest heb ik geen karakter gezien, is PSV op agressie afgetroefd en leek het wisselbeleid van Van Bommel op die van Cocu. Echt een hele zwakke wedstrijd. Als deze twee wedstrijden de voorbode zijn van de 2de seizoenshelft dan is Ajax in maart kampioen. Verder hopen dat het met Lozano meevalt. Het zag er ernstig uit en daar schrik je wel van. Verder complimenten aan Groningen. Die hebben zeer agressief gespeeld en dat raakt PSV. Padt ook een paar puike reddingen gehad. En oja, Ihattaren laten debuteren voor nog geen 10 seconden. Schandalig! Je kijkt terug op je debuut in het profvoetbal en denkt aan 5 seconden dat je op het veld stond. Iemand zo laten debuteren kan niet.

26 januari 2019 om 22:00

Van Bommel verspeeld hier veel krediet. Vorige week al te laf om hem te laten debuteren en vandaag weer maar kon hij het toch niet maken hem twee keer niet in te laten vallen door het falen van de vaste kern. Wat viel perreiro voor de 100ste x weer door de mand, je staat met 10 man te ballen en van Bommel durft niet dat ventje er gewoon in te zetten vanaf minuut 60.. dan nog die gekke natrap acties van gaston.. nee het is nu 100% klaar met die kerel. Was het al, maar elke keer hoop je toch weer dat het er uit komt al was het naar vanwege die 7 miljoen die is afgetikt.. Van Bommel en perreiro hebben mij in ieder geval een nare nasmaak gegeven op deze toch wel broodnodige 3 punten.. met dit spel en dit wisselbeleid wordt het nog een lange en teleurstellende weg.. ik hoop dat dat ook doordringt bij de technische staf en het team.

26 januari 2019 om 22:24

Pereiro door de mand gevallen?? Is de meest bepalende speler bij beide doelpunten...

26 januari 2019 om 22:49

Ik weet niet , ik denk dat je moeilijk niet positief over van Bommel kan zijn nu toch, hij doet het een beetje Frank De Boeriaans, met niet bijzonder goed voetbal toch steeds de punten pakken. Maar voor een eerste seizoen, en na de slappe hap die Philip Cocu is, is alles toch een verademing lijkt me. Denk dat hij met zijn charisma, zijn tactisch vermogen en natuurlijke leiderschap iig veel potentie heeft. Mag hem overigens zelf alles behalve, maar dat heeft niks met zijn kwaliteiten als coach te maken.

Gefeliciteerd met het landskampioenschap psv!
Als je 7/10 keer op deze manier wedstrijden wint, terwijl iedere club ze zou verliezen geef je het nietmeer uit handen.

26 januari 2019 om 22:01

Vorige week gaven we het wel uit handen.

Zo laat je een mega talent als Ihattaren toch niet debuteren , 12 seconden ......

26 januari 2019 om 22:05

Van bommel is in staat z'n krediet net zo snel af te breken, als dat die deze opgebouwd

Als PSV deze vorm vasthoudt dan zouden ze degradatie kandidaat moeten zijn ipv kampioenskandidaat (Ja ik overdrijf). Wat een dramatische 2e helft spelen ze weer. Al het geluk dat Groningen ondanks wat leuke nieuwe spelers nog altijd geen pass in de voeten kan geven.

Hopenlijk is de klassieker morgen van veel hoger niveau.

26 januari 2019 om 21:58

PSV heeft geluk dat spelers van Groningen niet goed kunnen voetballen?

Easy overwinning, Ajax nu 1000 dagen niet op nummer 1.


On
Eerste helft speelde psv erg sterk en was Groningen kansloos. Sterk gekeept van path. Maar na de blessure van lozano zag je psv duidelijk aangeslagen was.

26 januari 2019 om 22:06

De 1000 dagen maakte voor mij deze overwinning ook extra mooi. Het is toch een magisch getal.

26 januari 2019 om 22:07

Maakt mij niks uit als we aan het eind van het seizoen maar bovenaan staan

27 januari 2019 om 11:46

Als Ajax vandaag wint dan komt er volgende week een einde aan die dagen. Als we volgende week ook winnen dan staan we voor een dag bovenaan.

Ik zie dit PSV echt geen kampioen worden. Waar Ajax de punten overtuigend haalt, heeft PSV moeite om de wedstrijden te winnen. Je speelt thuis en tegen een degradatie kandidaat en hebt zoveel moeite! Ik zie Padt wel Oranje halen.

Als PSV deze vorm vasthoudt dan zouden ze degradatie kandidaat moeten zijn ipv kampioenskandidaat (Ja ik overdrijf). Wat een dramatische 2e helft spelen ze weer. Al het geluk dat Groningen ondanks wat leuke nieuwe spelers nog altijd geen pass in de voeten kan geven.

Hopenlijk is de klassieker morgen van veel hoger niveau.

Ongeloofelijk... hier moeten we een punt pakken. Psv hele 2e helft gerekt en gezeken. Die Higler had Pereiro dr ook moeten sturen.

Grootste winnaar van vanavond: Padt. Na alle shit en grappen over zijn gewicht, liepen zijn reddingen vandaag als een trein. Goed gekeept vandaag!

26 januari 2019 om 22:33

Vind hem nog steeds de derde keeper voor oranje en wie weet (tijdelijke) keeper voor Ajax of Psv, wanneer Onana of Zoet vertrekt en er niet een groot talent klaar staat.

Als PSV deze vorm vasthoudt dan zouden ze degradatie kandidaat moeten zijn ipv kampioenskandidaat (Ja ik overdrijf). Wat een dramatische 2e helft spelen ze weer. Al het geluk dat Groningen ondanks wat leuke nieuwe spelers nog altijd geen pass in de voeten kan geven.

Hopenlijk is de klassieker morgen van veel hoger niveau.

Wat een slecht PSV heb ik gezien. Alsof ze hebben moeten vechten zoals je normaal doet tegen een topclub met verschil dat ze tegen een zwak Groningen moesten. Tijdrekken, ballenjongens die geen bal gaven om de wedstrijd over de streep te trekken. Hoop voor PSV dat dit niveau niet doorgezet wordt want dan vraag je om punten verlies.

Ongeloofelijk... hier moeten we een punt pakken. Psv hele 2e helft gerekt en gezeken. Die Higler had Pereiro dr ook moeten sturen.

Veel druk op ons morgen tegen 010.. zal je maar gebeuren dat je die niet wint. Als je dan niet doorgaat tegen real zal het flink gaan morren omtrent ten hag en zn ploeg. Een ramp seizoen dreigt dan voor ons

Top dat PSV vandaag is doorgekomen. Goede eerste helft en een veel mindere tweede. Fijn dat het nu een beetje meezit en dat die d'r nu niet in valt. Alleen zuur van Lozano. Hopen dat dat meevalt. Je merkte de tweede helft dat de ploeg er na die botsing waarbij Lozano zo werd afgevoerd ook niet meer echt bij was. Niet zo gek natuurlijk.

Onherkenbaar Psv.

Dat trainingskamp in Qatar, heeft PSV niet goed gedaan. Echt dramatisch uit de winterstop gekomen, het begon al vorige week tegen Emmen waar je de overwinning weggeeft in blessuretijd. En vandaag tegen Groningen kom je ook heel goed weg. Met name de laatste 20 minuten was het keihard vragen om de 2-2. Balletje op het eind nog op de lat, en dat voorzetje van Bruns in de laatste seconde die nog slecht valt voor ze.

Als PSV zo doorgaat. Dan wil ik niet weten hoe het gaat als je straks uit moet tegen Heerenveen, Vitesse, AZ en dat soort teams. Veldspel is volop achteruit gegaan, en er wordt ook niet meer samen druk gezet.

Nu win je hem nog. Maar als je zo doorgaat, ga je moeilijk wedstrijden winnen. Dumfries was echt een dramatich, verdedigingsduo ben ik al geen fan van, middenveld werd in grote fase's overlopen. En wat een merkwaardige wissel ook van Van Bommel. Malen erin brengen, en dan weer eruit halen? Dat zie je ook nooit.

Hopelijk is alles oke met Chucky. Het zag er echt dramatisch uit. Goed, 3 punten zijn binnen, vraag niet hoe. Hopelijk doet Feyenoord iets leuks morgen.

En ohja. Die Padt blijft wel een bijzondere keeper. Keept altijd de sterren van de hemel tegen Psv, maar tegen Ajax laat die er makkelijk vijf door. Raar fenomeen. Zal wel weer opgeroepen worden door Koeman, op basis van deze pot.

26 januari 2019 om 22:04

Ach Komop man, hoeveel kansen heeft Groningen gehad dan?? 1 schot van richting veranderd die erin dwarrelt, die van richting veranderde vrije trap (welke naar mijn mening onterecht was) en dan dat balletje voorlangs. Dan alle ballen die Padt eruit heeft gehouden. Wordt het 4-1 dan hoor je helemaal niemand maar nu ineens zou Groningen meer verdienen zonder zelf iets te creëren?

26 januari 2019 om 22:20

Het gaat er mij ook niet om hoeveel kansen Groningen heeft gehad. Tot de 2-0, was er niks aan de hand, en het leek erop dat we hier een grote score zouden neerzetten. Maar Groningen scoort perongeluk met veel mazel de 2-1, en dan krijgt Lozano vlak voor rust en harde kopstoot op zijn slaap. Iedereen aangeslagen, publiek aangeslagen, Van Bommel aangeslagen, de spelers aangeslagen.

Tweede helft speelde je zo beroerd als wat. Niks lukt, er wordt niet meer goed druk gezet, onrust in de ploeg, ballen worden zomaar naar voren gepoeierd. Middenvelder komt erin voor een aanvaller, en dan mag je gewoon van geluk spreken dat je niet de 2-2 krijgt op het eind. Emmen kreeg vorige week ook amper kansen, maar scoorde wel twee keer in de laatste 10 minuten.

26 januari 2019 om 22:27

Tja, als de tegenstanders iedere kans blijven verzilveren dan wordt het uiteraard lastig. Nu is het zo dat je 3 goals tegenkrijgt in 2 wedstrijden waarbij er maar 4 kansen weggegeven zijn.

Grootste winnaar van vanavond: Padt. Na alle shit en grappen over zijn gewicht, liepen zijn reddingen vandaag als een trein. Goed gekeept vandaag!

Ongeloofelijk... hier moeten we een punt pakken. Psv hele 2e helft gerekt en gezeken. Die Higler had Pereiro dr ook moeten uitsturen.

26 januari 2019 om 22:16

Ongelooflijk... Hier moeten het doelsaldo uitbreiden. Groningen liet niks zien, scoorde een geluksdoelpuntje en had met Padt in normale vorm hier minstens 5 om de oren gekregen. Ook mooi om te zien dat zo'n speler even gaat zitten zodat Groningen even kan overleggen.
Niet zeuren, het was hard tegen hard en smerig te smerig. Jullie hadden geluk met Padt (wat een pot, zelfs ik genoot daar van), maar anders was er nergens meer discussie over.

Top dat PSV vandaag is doorgekomen. Goede eerste helft en een veel mindere tweede. Fijn dat het nu een beetje meezit en dat die d'r nu niet in valt. Alleen zuur van Lozano. Hopen dat dat meevalt. Je merkte de tweede helft dat de ploeg er na die botsing waarbij Lozano zo werd afgevoerd ook niet meer echt bij was. Niet zo gek natuurlijk.

Grootste winnaar van vanavond: Padt. Na alle shit en grappen over zijn gewicht, liepen zijn reddingen vandaag als een trein. Goed gekeept vandaag!

Jezus, dit was echt een verschrikkelijke tweede helft zeg. Zat totaal geen voetbal meer in. Gelukkig wel de drie punten. Leuk verder dat Ihattaren z'n debuut mocht maken!

26 januari 2019 om 22:10

Dat vond ik misschien juist het ergste van deze wedstrijd. Je gunt zo'n jongen toch een mooi debuut, niet 30 seconden puur om het tijdrekken. Geef die dan aan Ramselaar ofzo, die gun je het ook niet, maar die lijkt 'toch' op weg naar de uitgang

26 januari 2019 om 22:29

Je hebt die jongen al 90 minuten met jong PSV afgepakt door hem op de bank te zetten. Misschien heeft hij wel gevraagd of hij wilde debuteren of liever niet?

26 januari 2019 om 22:33

Dat zou idd kunnen, lijkt me ondanks dat niet het debuut waar je als jeugdspeler op hoopt

Het was van beide kanten geen goede wedstrijd. Heb wel genoten van de intensiteit in de tweede helft. PSV was op slot echt klaar om de voorsprong weg te geven, maar als je zo slecht bent als Groningen vandaag was dan is dat gewoon een kansloze missie. 2-2 had niet terecht geweest. Wel zag ik een wankelend PSV en dat bied hoop voor Ajax. Ook de blessure van Lozano en de eventuele blessure van Angelino bieden hoop, klinkt hard, maar zo is het gewoon. Bergwijn was trouwens goed vandaag, uitstekende speler.

Het is dat Groningen in padt peen keeper heeft die de avond van het seizoen keepte anders was het gewoon een afgetekende 5-1 geworden.
Nu werd het toch nog leuk wegkijken voor de neutrale supporter, maar de eindconclusie is en blijft 3 punten erbij en op naar de volgende....

Wat een trieste wissel nog zo op het eind zeg. Sowieso was het diep triest wat PSV aan het eind van de wedstrijd liet zien. Met zijn allen op eigen helft (soms zelfs in de 16) een beetje ballen wegknallen en tijdrekken. Dan als toppunt laat je iemand debuteren (!!) voor 30 seconden in de 97e minuut om thuis tegen Groningen (!) nog even wat tijd te rekken. Kom op zeg.. Op deze manier gaat PSV nog wel punten verspelen.

Grootste winnaar van vanavond:, Padt. Na alle kritiek op zijn gewicht en slechte keepen, gingen zijn reddingen vandaag als een trein! Goed gekeept, klasse!

Het was in de 2e helft zeker niet goed, maar blij met de 3 punten! Hoop dat het voor Lozano meevalt.

Wat een schande zeg dat zelfs de ballenjongens als een malle tijd gaan rekken en geen ballen meer gaan geven. Als je zo kampioen wil worden dan mag je hem van mij hebben. Wees er dan maar erg trots op. Ik hoop dat dit bij Ajax nooit maar dan ook nooit gaat gebeuren. Wat een spelbederf!

Had bij rust al 5-0 moeten staan, terechte overwinning van de Kampioen. Maandag met vijf punten voorsprong naar m’n werk, héérlijk.

Sympathiek, die van Bommel.
Man man, gooi zo'n speler lekker 5 minuten eerder het veld op. Zelfs als jochie van 16 zou ik op zo'n moment weigeren.
Dit zijn dingen waardoor Bommel zich niet geliefd maakt. Leuk om hem in te brengen, maar niet al 15 seconden over tijd.

26 januari 2019 om 22:35

Tja heeft volgens mij elke topclub, of zijn we de 2x ballen tijdens een aanval in het veld gooien door feyenoord supporters. Ben het wel met je eens dat het zielig gedrag was.

Was weer makkelijk he Topclubs worden weer handje boven het hoofd gehouden. Perreiro die natrapt word niks mee gedaan door de VAR maar een duel in strafschop gebied waar de jong bij betrokken is word verdomme wel nagekeken. Buijs die geel krijgt voor een opmerking terwijl Van Bommel precies het zelfde doet bij in zijn ogen een overtreding op de Jong gemaakt word niks krijgt. Dit is wat de Knvb moet aanpakken! Voor de rest Groningen probeerde van alles en Padt is wat mij betreft matchwinnaar van deze wedstrijd. PSV kwam bij vlagen nog er goed uit, maar de kansen die Groningen heeft gehad zijn niet benut. Scheidsrechter en de VAR waren weer dramatisch. Ongelukkige samenloop van omstandigheden met de botsing van Lozano. Ik wens hem in elk geval veel sterkte.

26 januari 2019 om 22:17

Waar de jong werd neergehaald sprong die verdediger als super man naar boven, met zn arm uitgestrekt naar voren.

26 januari 2019 om 22:41

Nou het was geen overtreding. Hij heeft alleen oog voor de bal en dat de jong nou daar staat en hij deelt normaal gesproken zelf uit en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat viergever in het begin al een block plaatst waar ook niet voor gefloten word. Jullie waren gewoon lucky en de scheidsrechter was op jullie hand!

26 januari 2019 om 22:46

We waren idd lucky, met die schoten van Groningen die allemaal gevaarlijk waren doordat ze met geluk van richting werd veranderd of dat ze überhaupt in de wedstrijd terug kwam met een van richting veranderd schot, uit het niets

27 januari 2019 om 00:20

Schei uit man je hebt geen kans gecreëerd
Normale var zegt elleboogje dus rood

Conclusie:
Viergever moet er uit. Degelijke speler, maar zodra het team inzakt is degelijk centraal achterin duidelijk niet meer voldoende.
Pereiro is hetzelfde als altijd. Kan geweldig voetballen, maar weet daar maar 5x per wedstrijd gebruik van te maken.
Bergwijn zonder twijfel op dit moment onze beste speler. Die techniek, dat inzicht en een meer dan prima schot... Heerlijke voetballer.
Geen fan van de Jong, maar laat hier, met name in de laatste 10-20 minuten, zijn waarde zien als spits die mee terug zakt.
Hendrix durf ik hier toch weer onderschat te noemen. Ik zie veel mensen veel kritiek leveren op de beste man, maar was vandaag zonder twijfel de beste middenvelder. Zowel als breker (onderschepping rond de 50e minuut), als als spelverdeler voor de verdediging.

Al met al lijken de koppies van PSV weer naar boven te moeten. Zowel tegen Emmen als vandaag tegen Groningen was het een futloos PSV. Beide potten hadden in de eerste helft al ruim beslist kunnen worden, maar dan stopt het compleet in de tweede helft en verspil je (vandaag) bijna punten. Totaal onnodig natuurlijk.

Stiekem vond ik het eigenlijk wel mooi om twee ploegen ietwat onsportief tegen elkaar te zien. Begrijp me niet verkeerd, normaal ben ik pro fair-play en zou ik het nooit goedkeuren, maar vandaag was het van twee kanten en dan kan ik er eigenlijk wel van genieten.

Daarnaast natuurlijk maar één, overduidelijk MotM. Sergio Padt. Wat een pot speelde die man. Zelfs als PSV-supporter heb ik genoten van zijn zelfvertrouwen.

Ik lees reacties van tientallen mensen die hun beklag doen over het tijdrekken van PSV. Maar er is niemand die wat zegt over alle keren dat Groningen spelers de bal weg trapten bij een vrije trap van PSV.

26 januari 2019 om 22:09

Nee dat zijn ze alweer vergeten... vanaf de eerste minuut duurde een uittrap van Padt al een seconde of 40 dus vandaar dat ze er achteraf ook niet over kunnen klagen.

26 januari 2019 om 23:54

Jij denkt dat Groningen tijd rekt bij een achterstand? Waarom? En waar waren jullie ballenjongens in de slotfase?

27 januari 2019 om 09:38

Groningen probeerde het tempo eruit te halen door vies spel. Veel overtredingen maken en de bal steeds weg te spelen bij een vrije trap van PSV. Als je dat niet gezien hebt vraag ik mij af of je de wedstrijd wel gezien hebt

Ik zie allemaal mensen het over slecht spel en slechte vorm hebben, maar het was gwn goed de eerste helft. Groningen scoort bij het eerste schot, die ook nog eens perfect van richting wordt veranderd. De 2e helft was slecht, maar je zag gwn dat de blessure van lozano impact op de ploeg had. Denk niet dat dit iets over de rest vd competie zegt. Verder was het zelfs in de 2e helft aan padt te danken dat Groningen in de wedstrijd bleef. Tot slot wordt er gesproken over de pech van groningen met de 2 kansen, maar die werden ook in eerste instantie 'gelukkig' aangeraakt.

26 januari 2019 om 22:15

Het is een hype om PSV armoedig te noemen. Zodra PSV met 1 doelpunt verschil wint hoor je altijd dezelfde verhalen. Zoveel gefrustreerde mensen waarvan ik afvraag of zij de wedstrijd wel gezien hebben.

26 januari 2019 om 22:22

Het zit qua spelverloop ook gwn ff tegen. Verder wel zorgelijk dat ze nu 2 wedstrijden zo snel bij tegenslag in de war raken

Ik zie allemaal mensen het over slecht spel en slechte vorm hebben, maar het was gwn goed de eerste helft. Groningen scoort bij het eerste schot, die ook nog eens perfect van richting wordt veranderd. De 2e helft was slecht, maar je zag gwn dat de blessure van lozano impact op de ploeg had. Denk niet dat dit iets over de rest vd competie zegt. Verder was het zelfs in de 2e helft aan padt te danken dat Groningen in de wedstrijd bleef. Tot slot wordt er gesproken over de pech van groningen met de 2 kansen, maar die werden ook in eerste instantie 'gelukkig' aangeraakt.

Van bommel begint trouwens lekker met z'n talent om te gaan zeg. Malen erin brengen en 88ste minuut er weer uit. Ihataren 12 seconden laten debuteren. Verder moet hij echt iets op opportunistisch spel zien te vinden. 2 wedstrijden nu dat de tegenstanders pompen en psv in de problemen komt

26 januari 2019 om 23:01

Alles voor het resultaat.

Ik snap de berekeningen van veel mensen hier niet. PSV zou een hele slechte wedstrijd hebben gespeeld.
Dat klopt natuurlijk niet.
Eerste helft was prima, laten we zeggen een 8, de tweede een stuk minder, laten we zeggen een 4. Gemiddeld kom je dan op een 6 uit en dat is voldoende. ðÿ˜‰ðÿ˜‰ðÿ˜‰

Daarnaast:
Kansen genoeg gehad
Groningen nauwelijks
Goal Groningen ongelofelijkemazzel
Lozano een lelijke blessure
Luuk kreeg elleboogstoot, had rood pingel moeten zijn

Ik wil maar zeggen, er zijn meerdere manieren om naar deze match te kijken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren