Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bazoer wil Labyad achterna: ‘Ik moet mezelf weer op de kaart zetten’

Laatste update:

Riechedly Bazoer is na een mislukt avontuur in het buitenland weer terug in de Eredivisie. De 22-jarige middenvelder verliet Ajax in januari 2017 voor VfL Wolfsburg, waar hij genoegen moest nemen met een bijrol. Afgelopen zomer werd hij verhuurd aan FC Porto, maar ook dat werd geen succes. Deze transferperiode was er volop interesse in de middenvelder, maar hij koos met FC Utrecht voor een terugkeer naar Nederland. “Natuurlijk had ik opties in het buitenland, maar ik wil mezelf hier herpakken”, legt hij uit in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Bazoer groeide op in Utrecht, de stad waar zijn ouders nog altijd wonen. Hij wil het komende halfjaar de draad weer oppakken. “Iedereen weet dat ik niet veel heb gespeeld en dat het ook bij FC Porto is stukgelopen. Toen wist ik: je moet terug naar Nederland en daar mezelf hervinden. Ik heb een huis gekocht voor mijn moeder in Vleuten, niet wetende dat Rick Kruys (assistent-trainer, red.) erachter woonde. Die ging bij haar op bezoek terwijl ik in het buitenland was. Zo is het balletje gaan rollen”, legt de zesvoudig Oranje-international uit. “Toen FC Utrecht op mijn pad kwam, wist ik dat ik daarnaartoe moest.”

Onder meer clubs uit de Serie A wilden Bazoer graag aantrekken, maar zijn keuze viel op Utrecht. Hij erkent dat hij financieel veel water bij de wijn heeft moeten doen. “Zeker weten. Maar het draait niet altijd om geld. Ik moet investeren in mezelf, mezelf weer op de kaart zetten. Daarna zien we wel weer verder”, aldus Bazoer, die net als zijn goede vriend Zakaria Labyad na een mislukt buitenlands avontuur zijn carrière nieuw leven wil inblazen bij FC Utrecht. “Natuurlijk speelt het een rol hoe ik Zakaria hier heb zien voetballen. Utrecht heeft hem een mooie kans gegeven. Zo wil ik het ook doen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij wil Labyad achterna? Wil hij ook op de bank of tribune zitten bij Ajax

9 januari 2019 om 09:12

Nee, bij PSV, om de symmetrie tussen die twee te houden.

9 januari 2019 om 10:33

Tja een beetje plagen mogen we wel idd. Rare gozer zeg ik zelf als ajacied.
Die lichting bazoer-gudelj-tete-v rhijn-vd hoorn: gekke samenstelling met veel rare gasten. El ghazi ook nog. Ben blij dat we er vanaf kwamen!

9 januari 2019 om 09:14

Beetje flauw. Labyad heeft het prima gedaan bij Utrecht en heeft bij Ajax een paar prima optredens gehad. Met de leegloop komende zomer gaat hij volgend jaar waarschijnlijk ook een stuk meer spelen.

9 januari 2019 om 09:30

Heb zelf niet veel met ajax maar ik mag hopen voor de ajax fans dat Labyad volgend seizoen niet een stuk meer gaat spelen. Krikt het niveau mijn inziens alleen maar omlaag.

9 januari 2019 om 09:42

Ajax gaat gewoon weer de transfermarkt op als er spelers vertekken. Labyad is niet meer dan een wisselspeler bij Ajax, en zal dat ook gewoon blijven.

9 januari 2019 om 09:52

Ik denk dat Ajax-supporters zich er gewoon op moeten voorbereiden dat het niveau sowieso omlaag zal gaan in bepaalde opzichten. De kans is groot dat Onana, De Ligt, De Jong, Ziyech en wellicht ook een Neres zullen vertrekken. Daar zitten een paar hele speciale spelers tussen en hoe je het ook wendt of keert: degene die je zo'n speler vervangt, of het nou van buiten of van de bank is, zal niet diezelfde flair hebben. Desondanks kun je met de juiste invulling en de juiste verwachtingen nog een heel fijn seizoen draaien. Kijk naar het seizoen 97-98. Nou was 96-97 niet best, maar in de zomer van 97 waren heel wat sterkhouders van de CL-successen vertrokken, inclusief Van Gaal. Toch werd er in 97-98 heel leuk voetbal gespeeld en werd Ajax met vlag en wimpel en ongelooflijk veel doelpunten kampioen. Dat je soms zo uitzonderlijk veel talent er hebt tussen zitten is niet persé gebruikelijk. Maar met de juiste samenstelling kun je met iets dat daar net onder zit nog steeds mooie tijden beleven. Dus ook met jongens als Magalan, die geen De Ligt is, of Labyad, die geen Ziyech is.

9 januari 2019 om 10:16

Het is dan ook naief om te denken dat Ajax volgend jaar hetzelfde niveau zou vasthouden.

9 januari 2019 om 11:22

Het niveau omlaag krikken..leg eens uit? :

9 januari 2019 om 11:24

Jjvh9

Ik zie echt geen enkele reden waarom het nivaeu van Ajax volgend jaar omlaag zou gaan. Omdat er wat spelers weg gaan? So what? Daar komen toch gewoon topspelers voor terug?

Als je al ziet dat Ajax gewoon twaalf miljoen plus verkooppercentage neerlegt voor een 18 jarig talent dan mag jij ervan uitgaan dat Ajax gewoon uitstekende vervangers haalt voor de vertrekkers. En okay, De Ligt's schoenen zijn lastig op te vullen (die jongen is nu al een enorme steunpilaar) maar het voortbestaan van Ajax staat of valt natuurlijk niet met De Ligt. De vervanger is al gehaald met die Argentijn. Het is niet zo dat Ajax daarmee dus fors achteruit gaat en opeens gatenkaas achterin is omdatde Ligt Ajax verlaat.

En Frenkie de Jong? Zijn kwaliteiten zijn evident en enorm. Maar zijn ontwikkeling is nog niet zodanig dat Ajax afhankelik is van hem. Integendeel. Wedstrijden zat gehad waarin Ajax ook zonder hem uitstekend functioneerde. Tuurlijk heb je hem er liever nog langer bij, maar dat is een utopie. Dat is het lot van de topclubs in ons land. De beste spelers worden elk seizoen weggehaald.

Ziyech dan? Zelfde laken een pak. Mooie stylist, heeft zich goed ontwikkeld bij Ajax, maar is ook weer niet onmisbaar. Tegenover elke sublieme pass staat drie keer knullig balverlies. Prima speler, daar niet van, maar als Ajax gewoon een fatsoenlijke rechtsbuiten haalt (want ik denk dat Neres wel weg gaat) denk ik zelfs dat Ajax nog omhoog gaat qua niveau. Omdat dan ook nog lengte en diepte in het spel toegevoegd worden, iets dat je niet hebt met Ziyech en Tadic.

Ik heb in de loop der jaren wel vaker gehoord dat een club niet meer hetzelfde niveau zou gaan halen, terwijl juist het vertrek van topspelers soms heel verfrissend kan werken en het team soms zelfs beter laat functioneren. Ik herinner me dat Gullit naar Milaan vertrok bij Psv. Nou, dat zouden ze gaan merken daar hoor, in Eindhoven! Een jaar later won PSV de Europa Cup I! Ik zie die naã¯viteit niet zo.

9 januari 2019 om 11:44

@marchant

Zo hard krikken dat je krik in elkaar dondert? Ik kende 'm ook niet..

9 januari 2019 om 11:59

@23VDV23 Helemaal mee eens. Ondanks dat alle spelers die je noemt zeker belangrijk zijn voor Ajax, heb ik het idee dat het verliezen van Ziyech de grootste impact gaat hebben. Veel spelers kun je nog wel redelijk vervangen zonder al te veel achteruit te gaan in kwaliteit, maar hetgeen wat Hakim brengt is echt speciaal en voor Ajax eigenlijk niet te vervangen. Hopen dat we als team gewoon een goede samenstelling blijven houden, ik heb vertrouwen in Overmars en denk dat dit goedkomt. Al zul je met andere spelers toch weer nét even anders moeten spelen, maar dat geeft niet. Ik denk dat wij Ajacieden momenteel erg weinig te klagen hebben in ieder geval, ik heb veel zin in de rest van het seizoen en de seizoenen erna! Dat is wel eens minder geweest zeg ik voorzichtig

9 januari 2019 om 12:18

@constante kante,
"omdat er wat spelers weg gaan? So what? Daar komen toch gewoon topspelers voor terug?"
... ja. Inderdaad. Precies daarom.

Tenzij je hetzelfde uitgeeft aan nieuwe spelers als wat je binnen krijgt voor de oude, zijn de vervangers in ieder geval initieel in principe minder.

'die Argentijn' is minder dan De Ligt. Als je denkt dat je Ziyech zomaar even vervang, wens ik je veel succes. Tadic wordt ouder. Huntelaar houdt het waarschijnlijk voor gezien.

Tja, het kan weer goed in elkaar vallen. Maar de verwachting is dat Ajax minder zal zijn volgend seizoen.

9 januari 2019 om 12:35

"tenzij je hetzelfde uitgeeft aan nieuwe spelers als wat je binnen krijgt voor de oude, zijn de vervangers in ieder geval initieel in principe minder. "

Tadic minder dan Kluivert? Blind minder dan Viergever? Okay, flauw, maar aan de andere kant geft het exact aan wat ik bedoel. Ajax koopt geen vervanger van 3,2 miljoen meer bij Heracles vandaan voor vertrekkende spelers. Daar wordt gewoon uit een hoger segment getapt. Lainez was tot voor kort onhaalbaar, voor Ajax. Nu wel. Het is echt wat anders om een Ziyech te vervangen door Cerny (zoals Frank de Boer dat moest doen) of door een Lainez.

"'die Argentijn' is minder dan De Ligt. Als je denkt dat je Ziyech zomaar even vervang, wens ik je veel succes. Tadic wordt ouder. Huntelaar houdt het waarschijnlijk voor gezien."

Ja, dat zei ik al. Dat 'die Argentijn' minder is. Maar dan nog, is jouw suggestie dat het zonder De Ligt dus 'geitenkaas' (grapje, ...) achterin wordt voor Ajax? Onzin natuurlijk. Het is echt niet zo dat daardoor ineens het gehele niveau (want dat is jouw suggestie) omlaag gaat of zoiets.
En Ziyech vervangen is geen sinecure maar waarom zou je ook persé iedere vertrekkende speler moeten vervangen door een precies dezelfde sport speler eigenlijk? Waar staat dat precies, dat dit zou moeten? Je kunt ook een speler vervangen door andersoortige spelers te halen, iets te doen met je speelwijze, tactisch andere dingen te doen of door het simpele feit dat spelers die nu in dienst spelen van de vertrekkende spelers (en die dus meer taakgericht moeten spelen, omdie andere spelers te laten renderen) zich juist meer kunnen ontwikkelen of beter tot hun recht komen.

Voorbeeld? PSV liet eind 2004 een volledige voorhoede gaan. Waaronder de topscorer van de Eredivise (kezman met 31 goals) en een toekomstige Europese topvoetballer (robben). Dat PSV dus kwalitatief minder zou worden, dat stond wel vast. Maar PSV haalde Farfan, Gomes en Alex, Hiddink vormde een hecht en stevig en nagenoeg onverslaanbaar collectief en haalde niet alleen de dubbel maar ook de halve finale CL. Maar een directe vervanger voor Kezman en Robben werden nooit gehaald. Oftewel, dat is dus helemaal niet nodig.

Nope, ik verwacht helemaal niet dat het minder gaat worden met Ajax volgend seizoen. Eerder beter. Waar moeten die miljoenen die Ajax gaat vangen voor de genoemde spelers anders voor gebruikt worden? Om Overmars en Sar elke dag Monopoly te laten spelen in de directiekamer met écht geld of zo?

9 januari 2019 om 12:37

@jjvh91

Het beste team bestaat niet noodzakelijkerwijs uit de elf beste spelers.
Ajax kan scouten op specifieke kwaliteiten die nu in mindere mate aanwezig zijn of die andere spelers beter tot hun recht doen komen en dan kan de vervanging van een hele goede speler door een iets minder goede speler toch leiden tot een sterker geheel.

9 januari 2019 om 13:13

@orwell,
Ja. Dat kan. Ik zeg nergens dat het onmogelijk is. Dat het mogelijk is, is een open deur.

Maar de verwachting is dat een team minder wordt als de beste spelers worden weggekocht.

9 januari 2019 om 13:23

@constante Kante,
Maak nou eens onderscheid tussen een mogelijkheid en een verwachting.

Kan het goed vallen, met spelers die beter blijken dan gedacht, beter in het team passen dan gedacht, of doordat er een andere tactiek wordt gespeeld door het wegvallen van een speler (ziyech) die goed uitpakt? Tuurlijk. Ik zeg nergens dat dat niet kan. Je voorbeeld van PSV 2004 bewijst dat inderdaad.

Dat wil niet zeggen dat dat de verwachting is. Je verkoopt spelers voor meer geld dan je terughaalt. In principe heb je dus na de zomer minder goede spelers dan voor de zomer.

Om nog maar een keer te herhalen, want dit lijkt er niet in te willen: Het kan alsnog goed vallen en Ajax zou volgend jaar de Champions League kunnen winnen. Maar er is absoluut geen reden om dat aan te verwachten.

9 januari 2019 om 12:41

Nee, want dit topic gaat niet over Ajax.
Hij wil aan speeltijd toekomen en zich zo weer in de picture spelen bij een andere club.

Ik geloof er echt in dat als Bazoer weer met zijn beide beentjes op de grond terecht is gekomen, dat hij weer ver kan komen. Ik heb deze jongen regelmatig zien spelen en hij heeft zo ontzettend veel talent alleen hij lijkt er niet te voor willen vechten. Ik hoop dat hij na al deze tegenslagen inziet dat hij hard moet werken voor zijn carrière.

Is natuurlijk gewoon een goede voetballer.
Moet alleen wat meer zelkritiek hebben heb ik het idee.
Je komt wel eens op de bank en dat moet he accepteren en knokken om terug te komen.

9 januari 2019 om 10:26

Bazoer heeft vanaf de jeugd bij PSV al mentaliteitsproblemen gehad en dat heeft ervoor gezorgd dat hij al enkele keren de verkeerde keuzes heeft gemaakt. Een situatie niet kunnen accepteren en verdragen. Bazoer was voor mij jarenlang een kleuter die ging stampvoeten wanneer hij niet kreeg wat hij wilde.
Dit bericht is wat mij betreft het eerste positieve bericht waaruit ik kan opmaken dat deze jongen echt aan zijn innerlijk gaat werken. Hopelijk maakt hij stappen en dan gaat hem dit ook wat opleveren.

Iemand enig idee op welke positie hij waarschijnlijk gaat spelen en voor wie?

Als er morgen een bedrijf komt waarbij ik met één handtekening 2 miljoen per jaar bij kan schrijven dan teken ik direct. Later zie ik wel of ik die functie waar kan maken of dat ik het niet aankan. Dus al die commentaren op deze knul begrijp ik niet zo goed.

9 januari 2019 om 09:45

Wellicht omdat Bazoer in een wereld zit waar hij gegarandeerd een ver boven modaal salaris zou gaan verdienen. Bij PSV al op jonge leeftijd, maar hij koos voor Ajax omdat hij zichzelf meer als middenvelder ziet, en hem daar van alles is beloofd (oa beter salaris). Daar is hij voorbij gestreefd door andere spelers, wellicht omdat hij dacht dat hij er al was. Zijn transer naar Wolfsburg was eigenlijk al een vlucht. Ook daar redde hij het niet. Tweede vlucht naar Porto idem. En nu met hangende pootjes terug. Hij heeft gewoon gefaald. Op alle fronten.

9 januari 2019 om 09:57

Al zijn talent buiten kijf is het mij eigenlijk ook nog steeds niet duidelijk wat voor type speler hij nou is. Zelf lijkt hij het liefst de man waar alles om draait op het middenveld te willen zijn, maar een spelmaker of type verfijnde voetballer a la Frenkie de Jong vind ik het niet. Veel loopvermogen en fysiek sterk. Een box-to-box speler...een loper, die volgens mij vooral in dienst van het elftal en 'betere voetballers' moet spelen in plaats van andersom. Maar nogmaals, het lijkt alsof hij dat zelf toch niet zo ziet. Zeker als je bedenkt dat hij ooit verdediger was in de jeugd van PSV (wat ik me eigenlijk ook heel goed kan voorstellen) en hij vooral naar het middenveld wilde, waar hij misschien dacht meer 'invloed' te hebben.

9 januari 2019 om 10:36

Dat hij middenvelder wilde worden vond ik eigenlijk wel slim. Als verdediger was het ook moeilijk geweest. Zo groot is hij namelijk niet. nederlandse clubs vinden dat allemaal geen probleem maar internationaal zie je dat amper. Tenzij er een nederlandse trainer actief is. En de sprongkracht van een Ramos heeft hij ook niet.

9 januari 2019 om 11:36

23vdv

"al zijn talent buiten kijf is het mij eigenlijk ook nog steeds niet duidelijk wat voor type speler hij nou is. Zelf lijkt hij het liefst de man waar alles om draait op het middenveld te willen zijn, maar een spelmaker of type verfijnde voetballer a la Frenkie de Jong vind ik het niet."

Totaal niet! Ik vind hem zelfs voor andere posities op het middenveld ongeschikt (als topvoetballer). Hij is een uitstekende CV. Maar inderdaad, daar wilde hij zelf niet spelen en hij wilde persé op het middenveld spelen. Dat is er uiteindelijk dus nergens uit gekomen. Nee, ook niet bij Ajax. Wat zou de reden zijn dat De Boer én Bosz hem nauwelijks nog opstelden na zijn stormachtige begin? Omdat anderen beter waren. Heel simpel.

En het is ook gewoon te zien. Het ziet er soms allemaal best goed uit, maar hij mist echt werkelijk ieder instinct van een middenvelder. Hij is athletisch en daardoor compenseert hij bijzonder veel maar dingen als gevoel hebben voor de ruimte, derde man zoeken in de combinatie, wegblijven en juiste moment juist diepte zoeken, Bazoer snapt er geen reet van.

Ik zeg het al weken hier, maar om zijn carriere te redden moet hij gewoon terug naar de basis. Hij is een uitstekende CV. Ga je daar weer op toeleggen. Wie weet sta je dan op het EK 2020 gewoon weer in oranje! Om de dan zwaar geblesseerde De Ligt te vervangen, ... Dingen kunnen raar lopen in het voetbal.

Dit kan voor Utrecht alleen maar meevallen en ik zie ze nu ook wel minimaal 4e worden. Deze jongen is ook veel beter dan hij heeft laten zien in het buitenland.

Nou ik zou Labyad niet als voorbeeld nemen, die zit echt op een dood spoor en de kans dat, dat gaat veranderen is heel klein. Hij is op voorspraak van EtH gekomen en zelfs die doet nauwelijks een beroep op hem. Dan is het toch heel gauw over en sluiten. Had verwacht dat hij een 12e man zou zijn, maar toen de blessures er waren en een extra middenvelder nodig was ging het toch echt tussen eiting en van de Beek (strijd die inmiddels beslist is in het voordeel van van de Beek) en werd zelfs Gravenberch maar voor de leeuwen gegooid.

Toen Eiting geblesseerd raakte, kreeg Labyad meer kansen, maar deze heeft hij ook maar mondjesmaat gegrepen. Zeker met het transfergeweld dat op Ajax afkomt is het echt nog geen uitgemaakte zaak dat Labyad volgend seizoen meer kansen krijgt. Het is ook goed mogelijk dat hij gewoon afgeschreven wordt en kan vertrekken terwijl er nieuwe versterkingen gehaald worden.

Hoop dus dat Bazoer zijn carriere echt een nieuwe impuls kan geven en enorm in zichzelf investeert, zodat hij wel kan aanhaken als hij vertrekt naar een club van een hoger niveau en in rap tampo zijn plekje weet te veroveren.

labyad is een vervelend mannetje.
vind zichzelf nogal supergoed.
ik vind t wel meevallen.
bazoer is een identiek geval.
spelen ze of bij ajax of bij psv niet wisselen ze tussen beide.
draaien ze 1 basisseizoen dan menen ze dat ze goed genoeg zijn voor de europese top.
assati ook al zo een bakkali.
allemaal talent maar veel ste vlug willen gaan .

9 januari 2019 om 10:04

Jij praat nog over de Labyad van 5 jaar geleden.
Bij Utrecht was hij juist heel erg timide, ondanks het feit dat hij de beste speler van de selectie was.
Dus hij is ook best wel een goede voetballer hoor, als je de beste speler van de nummer 4 en 5 van de Eredivisie bent.

Niemand heeft overigens gezegd dat ze goed genoeg zijn voor de Europese top, of zie jij Sporting, Valencia en Wolfsburg als Europese top?

Je doet aannames die nergens op gebaseerd zijn en probeert zo een populistische uitspraak te doen zodat je duimpjes omhoog krijgt. Goed bezig, maar jouw fantasie is niet de werkelijkheid.

Iedereen zegt dat Bazoer een slechte mentaliteit heeft. Dat kan deels kloppen qua laksheid, en het feit dat hij zichzelf overschat. Maar als je naar zijn clubkeuzes kijkt valt het mee. Hij kon naar verluidt naar PSG, Napoli en andere grote clubs vanwege zijn status maar koos voor een opbouwende stap naar Wolfsburg. Vervolgens koos hij er met Porto voor om zich in een minder competitie weer in de kaart te spelen, iets wat hij nu opnieuw doet terwijl hij dus naar een andere grote competitie had gekund. Niet te snel oordelen dus.

9 januari 2019 om 10:27

In mijn ogen kon hij dan beter naar PSG. Daar krijgen jonge spelers ook enorm veel kansen. Daarnaast vind ik hem ook gewoon geschikter voor het Franse voetbal dat meer gericht is op fysiek en techniek. Dat heeft Bazoer wel. Duitsland is meer tactisch en dat is nooit het sterkste punt van bazoer geweest.

Ik gun Bazoer het beste bij Utrecht. Iedereen verdient een tweede kans en hopelijk pakt hij deze uitdaging met beide handen aan om zichzelf te rehabiliteren na zijn mislukte buitenlandse avonturen. Laten we het bestempelen als jeugdzonden van een jongen, die al struikelend zijn stappen naar volwassenheid moet maken op een pad vol zoete verleidingen.

Het blijft toch een behenadigd talent, dat veel te vroeg op een veel te hoog voetstuk werd gezet door vooral de media, die hem al op zijn 16de als een nieuwe Rijkaard neerzette en hem als een vanzelfsprekendheid een grote toekomst toeschreven. Daar kan je hard van af donderen.

Ga er maar eens aanstaan op die leeftijd, terwijl je bankrekening ook nog eens volgestort wordt met miljoenen en je van alle kanten gefêteerd wordt door familie, supporters en jonge collega’s, die elkaar opfokken. Al die mentale en fysieke verleidingen, die een gemiddelde tiener maar moeilijk met beide voeten op grond kunnen houden.

Hopelijk is het kwartje gevallen na zijn gedwongen vertrek bij Porto en beseft hij dat bij Utrecht bewijzen een geschenk is dat hij met beide handen moet oppakken, in zijn hometown dicht bij z’n familie, bij een mooie ambitieuze club met een fanatieke supportersschare.

Ik hoop dat zijn carrière niet als een nachtkaars dooft, zoals dat bij bijvoorbeeld Zivkovic wel is gebeurd. Jongens als Bazoer, Riedewald, El Ghazi of Kishna, allemaal jongen van wie ik hoop dat ze de draad weer zullen oppikken na een valse start. Het is toch een beetje een verloren, doch talentvolle generatie, waar hopelijk alsnog wat moois van te kneden is.

9 januari 2019 om 10:30

Kishna heb ik eigenlijk al helemaal opgegeven. 3 zware knie blessures alweer. 3+ jaar verpest aan blessures en nog geen eens 25 jaar. Hopelijk heeft Raiola nog wat lijntjes ergens in qatar openstaan zodat hij financieel nog flink kan cashen. Want dat gun ik hem wel na al die enorme tegenslagen

Ik snap niet zo goed wat Utrecht met hem moet op het moment. Als ze hem kunnen contracteren moeten ze dat doen, maar waarom hem een half jaar huren terwijl je 4e staat, al een brede selectie hebt en het eindelijk begint te lopen? Nu ga je een potentiële stoorzender een half jaar fit laten worden bij je club.

9 januari 2019 om 12:26

Bazoer is gehaald als vervanger van Strieder, die al geruime tijd geblesseerd is.
De komst van Bazoer geeft Rico Strieder dus de mogelijkheid om rustig te revalideren.

Voor Bazoer betekent de tijdelijke overgang naar FC Utrecht dat hij weer aan speeltijd gaat toekomen.
Hij is pas 22 jaar en dan moet je wekelijks spelen om je verder te kunnen ontwikkelen (en uiteraard ook om je eigenlijke werkgever en potentiële nieuwe werkgevers te laten zien dat je het nog steeds kan).

Er is dus sprake van een win-win situatie voor zowel speler als club.

Ik vind dit wel goed om te lezen van Bazoer. Hij is nog jong en heeft echt nog de tijd om zich te herpakken nu. Daarentegen lijkt het me als Utrecht supporter minder interessant. Als hij een half jaar laat zien wat hij waard is, vertrekt hij direct weer.

Ongelofelijk dat een jongen met zoveel talent zo slecht begeleid wordt. Ik heb begrepen dat z'n belangen behartigd worden/werden door zijn broer. Degene die hem begeleid zou hem wel eens een keiharde trap onder z'n reet mogen geven.
Ik hoop voor hem dat hij niet denkt dat hij het bij Utrecht op halve kracht kan waarmaken, want dan heeft hij een verkeerde aan Advocaat denk ik.

Soms is het goed even een stap terug doen om vervolgens twee stappen vooruit te maken, laten we hopen dat het ook voor Bazoer geldt dan zou hij nog wel eens een heel eind kunnen komen.

Hij moet even pas op de plaats maken en niet meer zo eigenwijs doen door te denken dat hij het wel gaat maken op het middenveld. Ik denk dat hij toch beter tot zijn recht kan komen als centrale verdediger.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren