Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV brengt formeel bod van zes miljoen euro op Edson Álvarez uit’

Laatste update:

PSV heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Edson Álvarez, zo schrijven diverse media uit Mexico. De club uit Eindhoven zou een formeel bod van zes miljoen euro voor honderd procent van de transferrechten van de verdediger van Club América hebben uitgebracht. De bal ligt nu bij de directie van de Mexicaanse club, die achter de schermen ook zijn handen vol heeft aan het behouden van Diego Lainez.

Álvarez, 21 jaar, kan als rechtsback, centrale verdediger en defensieve middenvelder spelen. De veelzijdigheid van de twintigvoudig Mexicaans A-international was naar verluidt voor Mark van Bommel een reden om bij het bestuur van PSV aan te dringen op zijn komst. De Eindhovense club heeft zelf ook goede ervaringen met voetballers uit Mexico en heeft met Hirving Lozano en Erick Gutiérrez sowieso al twee spelers van el Tri onder contract staan.

Álvarez wordt al bijna een jaar met een overgang naar Europa in verband gebracht. In april vorig jaar schreef De Telegraaf dat directeur spelersbeleid Marc Overmars van Ajax vrijblijvend met zaakwaarnemer Eduardo Hernandez had gesproken. Concrete interesse uit Amsterdam is vervolgens uitgebleven, maar mogelijk haalt PSV de Mexicaans international alsnog naar Nederland.

De interesse van PSV in Álvarez kan Ajax parten spelen, zo suggereren Mexicaanse media. Het is maar de vraag of Club América twee belangrijke spelers in een kort tijdsbestek wil laten gaan. Ajax heeft een bod van elf miljoen euro plus een doorverkooppercentage op Lainez geboden, zo schreef De Telegraaf eerder. Club América zou inzetten op een transfersom van veertien à vijftien miljoen euro.

Denk jij dat Edson Álvarez naar PSV zal gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ken de speler niet, maar zou het zeker toejuichen als PSV een nieuwe centrale verdediger haalt. In de competitie hebben Schwaab en Viergever het naar behoren gedaan. Maar Europees komen ze allebei (maar vooral Viergever) veelste kort.

9 januari 2019 om 07:11

Dan hoeft 'ie dus pas in de zomer te komen. Mooi, dan zit het de transfer van Ajax ook niet in ee weg en hebben beide Nederlandse clubs hun deal!

9 januari 2019 om 07:33

Ajax heeft die Mexicaan meteen nodig? Ten koste van wie?

9 januari 2019 om 07:37

Als neres vertrekt zitten ze behoorlijk krap op de vleugels, aangezien er in jong ook niet echt waardige vervangers zitten

9 januari 2019 om 07:56

Ziyech, Tadic, Labyad, Bandé en Cerny.
Allemaal na de winterstop beschikbaar als vleugelspeler en jij beweert dat Ajax ‘behoorlijk krap’ zit op de vleugels..?

9 januari 2019 om 08:06

Bande komt net uit een blessure, Cerny heeft het niveau (denk ik) ook niet en de rest zijn toch eigenlijk gewoon verkapte middenvelders? Ajax heeft genoeg spelers die op de vleugels kunnen spelen, maar of het ook echt genoeg pure buitenspelers heeft...?

9 januari 2019 om 08:13

Pure buitenspelers passen ook niet binnen dit Ajax. De meer verkapte vleugels zullen altijd een hoger rendement halen. Zie tadic en Ziyech.

9 januari 2019 om 08:16

Cerny is geen basismateriaal tegen Madrid maar wel degelijk bruikbaar in de competitie.
Bandé komt inderdaad net terug van een blessure, geef die jongen dan ook het gevoel dat hij als belangrijke speler van het eerste deel uitmaakt.
Die jongen heeft 9 miljoen gekost.

En spelers als Tadic, Labyad en Ziyech kunnen in de Eredivisie prima als middenvelders spelen maar internationaal komen ze echt tekort.
Dat is ook reden dat zij (Ziyech en Tadic) Europees en als international steevast als vleugelspeler opgesteld worden.
Tadic komt handelingssnelheid tekort voor op het middenveld en Ziyech neemt teveel risico in z’n spel om als middenvelder te spelen internationaal, balverlies op middenveld en hele veld ligt open voor tegenstander.

9 januari 2019 om 08:16

Nouja, het is niet alsof ze op dit moment die pure buitenspelers echt gebruiken. Niet als deel van de basis elf in ieder geval.

9 januari 2019 om 08:20

Klopt, maar blijkbaar wil Ajax zich meer richten op een ander soort buitenspeler. Dan is het logisch om een Lainez te halen lijkt me.

9 januari 2019 om 12:39

@psvermaroc. Het gaat allemaal iets langer duren met Bande, hij is ook niet eens mee op trainingskamp dus na de winterstop zal hij niet beschikbaar zijn. Ajax kennende gaat het ook allemaal 2 maanden langer duren zoals altijd bij blessures bij Ajax spelers.

9 januari 2019 om 10:57

Pure beeldvorming dat de PSV verdedigers niet goed genoeg zijn. In de CL bewees vooral Schwaab keer op keer zijn klasse. Is na de Ligt ook gewoon de beste centrale verdediger van de eredivisie, zeker als je Blind niet meerekent.

Viergever had even een paar maanden nodig maar die speelt nu eigenlijk ook gewoon ijzersterk.

Beiden zeer goedkoop gehaald, en daardoor erg underrated bij mensen die niet al te vaak PSV zien spelen.

Niet heel bekend met deze speler, maar als hij een goede optie voor in het centrum zou zijn is hij zeker welkom. Schwaab loopt na dit seizoen uit zijn contract en een upgrade zou zeker niet verkeerd zijn, wat Sainsbury komt tekort.

Hebben mensen wel het WK gezien? Aangezien ze deze speler niet kennen.

Psv is echt uitstekend bezig qua marktwinning daar. Merchandise laat de kassa rinkelen.

9 januari 2019 om 07:18

Ik heb het WK gezien, maar moet eerlijk bekennen niet specifiek op hem gelet te hebben tijdens de drie wedstrijden die Mexico gespeeld heeft.

9 januari 2019 om 08:11

Om een of andere reden, zat deze jongen in het ‘slechtste elftal van het WK’. Ik vond hem wel aardig spelen op het WK, stond weliswaar als linksback gedurende het hele toernooi, maar vond hem wel goed inschuiven en technisch sterk met de bal. Weet niet hoe hij als CV speelt, maar dat zou naar verluid zijn beste positie zijn.

9 januari 2019 om 07:26

Zeker waar ik was kort geleden in Mexico. In alle sportwinkels hangen psv shirts. Voor ajax ook een goede markt om in te investeren. Volgens mij zijn er weinig Mexicaanse spelers mislukt in Nederland.

9 januari 2019 om 08:05

Marketing en goede markt? Als ze nou een speler uit de VS, Brazilië of China halen kan je spreken daarvan. Mexico is straatarm en buiten Mexico is niemand geïnteresseerd in Mexicanen.

9 januari 2019 om 08:13

Maar wel een groot land, veel goede voetballers en rijke clubs. Dus de investering is dan meer dan enkel de shirts in de winkels. Mexicanen hebben toch best wat waarde, qua kwaliteit en qua transfer. Ben blij met de Mexicanen die PSV koopt, ken er zo snel geen die echt geflopt was. Minste was maza rodrigues, maar zelfs hij was meer dan prima.

9 januari 2019 om 08:24

@pedrovasquez: Mexico is de 9e economie ter wereld, voor o.a. de UK, Frankrijk en Turkije. Het andere gedeelte van je laatste zin is zo mogelijk nog grotere onzin.

9 januari 2019 om 08:43

Op de lijst van “Bnp”, bruto nationaal product, staat Mexico 15de.. UK 5de, Frankrijk 6de..

9 januari 2019 om 09:28

@morfieus

Quote: "mexico is de 9e economie ter wereld, voor o.a. de UK, Frankrijk en Turkije. Het andere gedeelte van je laatste zin is zo mogelijk nog grotere onzin".

De vraag is of de opmerking van @pedrovasquez werkelijk zulke grote onzin is als jij beweert. Ik waag dat te betwijfelen. De economie van Mexico is ondanks dat ze tanende is, inderdaad sterk, maar het is niet zo dat iedereen daar in gelijke mate van profiteert. Het is natuurlijk niet voor niets dat Trump een muur wil bouwen langs de Mexicaanse grens. Het grootste deel van de Mexicaanse bevolking is straatarm, terwijl dat over het algemeen de mensen zijn die de shirtjes en andere fanitems moeten kopen, maar amper genoeg geld hebben voor eten. Zo gek is die opmerking dus nog niet. Helemaal niet als je de jaarcijfers van PSV er bij pakt: daaruit blijkt dat PSV in het seizoen 17-18 uit merchadinsing EUR 5.302.000,00 heeft binnen geharkt. Het bedrag dat Feyenoord heeft gegenereerd is met EUR 15.203.000,00 drie keer zo hoog, waaruit je mag concluderen dat er bij PSV op dit moment in ieder geval nog allerminst sprake is van een Mexico-effect. Het grappige is dat Feyenoord ondanks het uitblijven van grote successen in het seizoen 17-18 zelfs nog 1 miljoen meer uit merchandising heeft binnen gehaald dan Ajax. Datzelfde geldt ook voor de mediabaten (eur 17.499.000,00 tegen 11.397.000,00 (ajax) en 9.064.000,00 (psv). Deze cijfers zijn echter vertekend en vooral te verklaren uit het feit dat Feyenoord in dat seizoen CL heeft gespeeld en PSV en Ajax in Europa voortijdig werden uitgeschakeld. De cijfers voor 2018-2019 zullen er dan ook totaal anders uit gaan zien. In het seizoen 17-18 heeft Feyenoord een omzet gehaald van EUR 99.405.000,00 tegen EUR 91.949.000,00 van Ajax. Dat is amper een verschil van 8 miljoen, terwijl Feyenoord CL heeft gespeeld en Ajax niet eens Europees voetbal wist te halen. Dat geeft wel aan hoe solide de financiele positie van Ajax is, terwijl de inkomsten nog steeds toenemen.

Bron:https://www.vi.nl/pro/analyse/een-nadere-blik...

9 januari 2019 om 09:30

Alsof in Brazilie, China en de States de massa stinkend rijk is.... Vergeet niet dat er in de States heel veel Mexicanen wonen, en dus de afzetmarkt is niet alleen Mexico, maar ook de US. En als het topvoetballers zijn of worden dan is de hele wereld er in geïnteresseerd.

9 januari 2019 om 09:45

@blackpool
Je hebt gelijk, ik heb te snel gekeken. Lijstje waar ik naar keek zijn de verwachte grootste economieã«n ter wereld in 2030 volgens PwC (1).

@scepticus38
Goede punten, eens dat er geen zekerheid is voor PSV uit opbrengsten uit Mexico. Maar het is zeker niet zo dat Mexico niets voorstelt, zoals pedrovasques suggereert. Daarbij heeft Mexico een grote opkomende middenklasse die mogelijk wel geã¯nteresseerd is in PSV shirtjes (2).

(1) https://www.businessinsider.nl/dit-zullen-de-32-me...
(2) https://www.evmi.nl/nieuws/mensen-en-bedrijven/pep...

9 januari 2019 om 09:59

Ja idd wonen in mexico zelf maar 120.000.000 mensen. Die allemaal arm zijn. Plus daarbij zenden ze ook eredivisie uit, al zijn de wedstrijden einde van de ochtend. Voetbal leeft zwaar in Mexico

9 januari 2019 om 10:05

@atleticofc

Quote: "alsof in Brazilie, China en de States de massa stinkend rijk is.... Vergeet niet dat er in de States heel veel Mexicanen wonen, en dus de afzetmarkt is niet alleen Mexico, maar ook de US. En als het topvoetballers zijn of worden dan is de hele wereld er in geã¯nteresseerd. "

Alsof er geen verschil is tussen stinkend rijk en straatarm. Alsof je stinkend rijk moet zijn om een shirtje te kunnen kopen. Alsof iedere Mexicaan voetbalsupporter is. Alsof Mexicanen in de VS automatisch supporter van PSV zijn omdat er twee of drie Mexicanen spelen, terwijl er bij de Mexicaanse clubs zelf een heel arsenaal aan Mexicaanse spelers spelen. Alsof de gebraden duiven uit de VS je in Eindhoven vanzelf in de mond vliegen zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Alsof Lozano en Gutierrez topspelers zijn in wie de hele wereld geinteresseerd is en alsof PSV ze dan voor een zo laag bedrag had kunnen ophalen.

9 januari 2019 om 10:06

in Brazilie, China en de States de massa stinkend rijk is.... Vergeet niet dat er in de States heel veel Mexicanen wonen, en dus de afzetmarkt is niet alleen Mexico, maar ook de US. En als het topvoetballers zijn of worden dan is de hele wereld er in geã¯nteresseerd. "

Alsof er geen verschil is tussen stinkend rijk en straatarm. Alsof je stinkend rijk moet zijn om een shirtje te kunnen kopen. Alsof iedere Mexicaan voetbalsupporter is. Alsof Mexicanen in de VS automatisch supporter van PSV zijn omdat er twee of drie Mexicanen spelen, terwijl er bij de Mexicaanse clubs zelf een heel arsenaal aan Mexicaanse spelers spelen. Alsof de gebraden duiven uit de VS je in Eindhoven vanzelf in de mond vliegen zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Alsof Lozano en Gutierrez topspelers zijn in wie de hele wereld geinteresseerd is en alsof PSV ze dan voor een zo laag bedrag had kunnen ophalen.

Dubbelpost. Dit exemplaar mag verwijderd worden.

9 januari 2019 om 10:16

In lozano is groot deel vd wereld ook geïnteresseerd doir de hype die er is ontstaan. Guti in eigen land ook, aangezien hij als de opvolger van guardado wordt gezien

9 januari 2019 om 10:23

@morfieus

Quote: "goede punten, eens dat er geen zekerheid is voor PSV uit opbrengsten uit Mexico. Maar het is zeker niet zo dat Mexico niets voorstelt, zoals pedrovasques suggereert. Daarbij heeft Mexico een grote opkomende middenklasse die mogelijk wel geã£â¯nteresseerd is in PSV shirtjes (2)".

Dat klopt, maar dat was dan ook mijn punt niet. Mijn punt was dat het voor de verkoop van fanitems wel degelijk iets uitmaakt dat een groot deel van de bevolking straatarm is. De andere uitspraak dat buiten Mexico niemand geintereresseerd zou zijn in Mexicanen, vind ik veel onzinniger omdat dat niet alleen gebaseerd op een aanname, maar ook nog eens niet ter zake doende is aangezien het in deze discussie gaat om merchandising in Mexico en niet daarbuiten. Ajax heeft investeringen gedaan in o.a. China en Australie en daarvoor geldt exact hetzelfde.

9 januari 2019 om 10:31

@justpsv95

Quote: "in lozano is groot deel vd wereld ook geã¯nteresseerd doir de hype die er is ontstaan".

Op aarde wonen naar schatting 7,53 miljard mensen. Volgens jou is een groot deel van hen, laten we voorzichtig zijn en zeggen dat het er een miljard zijn, interesse in Lozano zouden hebben. Dat zijn een miljard potentiele klanten. Denk je nu echt dat als dat werkelijk zo zijn dat hij in dat geval niet allang zou zijn opgepikt door een grote club, al was het alleen maar voor commerciele doeleinden?

9 januari 2019 om 09:34

@Semedo, volgensmij verdienen clubs vrij weinig aan merchandise echt niet meer dan 15%

9 januari 2019 om 11:48

Hij speelde op het WK rechtsback, dit is dus niet echt goed referentie materiaal voor het beoordelen van een centrale verdediger.

Goede transfer, aangezien er qua cv weinig kwaliteit en potentie is. Deze man heeft een goede indruk op het wk achtergelaten, is Mexicaans (goed weer voor marketing daar) en jong. Dacht eerlijk gezegd na de berichten kort na het wk en eerder dit seizoen dat hij naar ajax zou gaan als opvolger van oa de ligt. En dan denk je dat psv weinig te besteden heeft op het moment en plots is er een transfer, zonder eerdere signalen, in aankomst

9 januari 2019 om 08:25

Volgens mij maken ze daar niet apart de cijfers van bekend..
Toen ik eind vorig jaar in Amerika was sprak ik daar met een Mexicaanse collega. Blijkbaar worden alle wedstrijden van PSV daar live uitgezonden en kent heel Mexico Psv..dat helpt in ieder geval als je weer eens een keer een speler wil kopen, dat je er positief op staat

9 januari 2019 om 11:51

Vrij weinig. Om in verhouding met Ajax en Feyenoord te praten. De merchandise omzet van PSV zit ongeveer op 1/3 van die van Ajax en Feyenoord. Dit is gebaseerd op cijfers van vorig seizoen. PSV zit op 5 miljoen en Ajax en Feyenoord zitten op 15 miljoen.

9 januari 2019 om 13:51

@ psvdaclub

Ik moet het eerst nog maar zien of het goed is voor de marketing van Psv, tot nu toe zijn alle internationale commerciële projecten van PSV in China, Zuid-Amerika, Zuid-Korea en Australië vroegtijdig gestopt en op niets uitgelopen. Zelfs in het knotsgekke Zuid-Korea en met inzet van de daar mateloze populaire Hiddink slaagde PSV er niet in om dat succesvol commercieel te benutten. Nu is men volgen mij nog wel in India actief, maar sinds de aankondiging van de samenwerking met de Indiase voetbalbond en PSV India toen des tijds ook commercieel interessant vond heb ik daar in de Nederlandse media niets meer over vernomen.

Wellicht heeft PSV nu een nieuw (internationaal) marketing team of heeft men geleerd van het verleden, maar ik ben benieuwd of PSV erin zal slagen om commercieel succesvol te zijn in Mexico. Wat overigens los staat van de naamsbekendheid van de club als goede springplank onder (jonge) Mexicaanse spelers, al denk dat dit pas echt zijn vruchten gaat afwerpen wanneer Lozano en zijn landgenoot (ben zijn naam even kwijt) vanuit PSV mooie vervolg stappen maken. Ik gun PSV al het succes (behalve als het gaat om kampioen worden hehehe), maar ik denk dat velen te snel van stapel lopen dat voor PSV (voor Nederlandse begrippen) de Mexicaanse zilvervloot komt binnen varen.

9 januari 2019 om 17:07

Bedoel idd naamsbekendheid. Zoals je zegt wordt er nog niet zo enorm veel uitgehaald. Maar er zou denk meer uitgehaald kunnen worden

9 januari 2019 om 16:24

Er is geen sprake van een transfer. Psv heeft al ontkend dat het een bod heeft gedaan op Alvarez.

9 januari 2019 om 17:09

Serieus jammer, goede speler. Nu alleen 3 cv maar, wat allemaal niet top is, wel degelijk. Miss krijgt obispo nu zn kans dan

9 januari 2019 om 21:32

Het zou niet de eerste keer zijn dat psv een transfer ontkend en vervolgens toch de deal sluit

Kortgeleden gaf ik het hier op Voetbalzone ook al aan: ik hoop dat Ajax Lainez binnenhaalt en alvast een lijntje uitgooit naar deze Alvarez.

Is echt een goede verdediger. Hij is voetballend niet wat wij hier in Nederland gewend zijn van verdedigers, maar verdedigend en fysiek staat hij echt zijn mannetje en qua type is hij best wel te vergelijken met Davinson Sanchez en nee, ik schrijf nergens dat hij de nieuwe Sanchez.

9 januari 2019 om 13:59

@ Rochester

"verdedigend en fysiek staat hij echt zijn mannetje en qua type is hij best wel te vergelijken met Davinson Sanchez2"

Nu ben ik geen Psv'er, maar dat is toch het belangrijkste ? Ja, het is prettig als een verdediger ook ook aanvallend het een en ander kan, maar zolang hij spelers weet uit te schakelen en beschikt over een goede "situational awareness" (kom even niet op het Nederlandse woord) en in staat is om de bal vervolgens naar de volgende schakel in de opbouw te geven moeten we daar in Nederland al heel blij mee zijn.

9 januari 2019 om 17:55

@ F-18/TACP,

Ik ben ook geen Psv'er en ik denk er precies hetzelfde als jouw over: een centrale verdediger moet vooral kunnen verdedigen, maar hier in Nederland lees en hoor je vaak kritische reacties als er centrale verdedigers zijn die voetballend niet goed zijn.

Sánchez was voetballend niet slecht, maar dat interesseerde mij helemaal niet en verdedigend stond hij echt zijn mannetje. Vergeleken met bijvoorbeeld Alderweireld, de Ligt en vooral Vertonghen was Sánchez voetballend echt veel minder, want deze spelers die konden nog goed opbouwen en dergelijke.

Maar zoals ik al aangaf: ik denk er precies hetzelfde over als jouw.

Quote: "de interesse van PSV in Álvarez kan Ajax parten spelen, zo suggereren Mexicaanse media. Het is maar de vraag of Club Amã©rica twee belangrijke spelers in een kort tijdsbestek wil laten gaan. Ajax heeft een bod van elf miljoen euro plus een doorverkooppercentage op Lainez geboden, zo schreef De Telegraaf eerder. Club Amã©rica zou inzetten op een transfersom van veertien à vijftien miljoen euro".

Beetje vreemde conclusie. Club Amã©rica is naar verluid al in verregaande onderhandelingen met Ajax en het is mij een raadsel waarom je verregaande onderhandelingen zou afbreken voor onderhandelingen die nog moeten beginnen en bovendien maar de helft zouden opleveren? Dat komt op mij in ieder geval niet heel logisch over. Als ik onderhandelaar zou zijn namens Club America zou ik de onderhandelingen met Ajax juist snel proberen af te handelen, zodat ik die 11 - 15 miljoen die die gaan opleveren, kan inzetten bij de onderhandelingen met PSV om daaruit een hogere transfersom te slepen. Het onderhandelt tenslotte veel makkelijker als je net wat geld hebt geincasseerd en er daardoor geen noodzaak is om te verkopen. Zonder die luxe positie had Ajax ook nooit zo hoog in de boom kunnen gaan zitten mbt de transfersom van De Ligt en De Jong. Natuurlijk is er nog geen witte rook inzake die transfers, maar het moet wel heel gek lopen als die twee geen recordbrekende bedragen gaan opleveren. Wat je je wel kunt afvragen of Ajax daadwerkelijk een lijntje naar deze speler heeft uitgegooid en nog meer waarom het niet tot een transfer is gekomen als hij zo weinig moet kosten. Magellan kostte de club tenslotte twee tot drie miljoen meer. Kennelijk is men dan toch niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten. Al is het natuurlijk ook zo dat het maar om een eerste bod gaat en het zelden of nooit voorkomt dat een openingsbod direct wordt geaccepteerd, waardoor PSV ongetwijfeld meer op tafel zal moeten leggen om deze speler te kunnen contracteren. Maar dat kan de club zich gemakkelijk permitteren met de CL miljoenen in het vooruitzicht.

Toen Isimat wegging had ik een discussie met iemand hierop VZ, omdat ok aangaf dat er echt een CB moest komen. Diegene gaf aan van niet en dat PSV had aangegeven, geen transfers te willen maken. En zie hier. Nog geen week later.

On: PSV is op die positie minst sterk bezet. Wel degelijke spelers maar zullen niet snel punten voor je pakken. Ik zou alleen maar toejuichen voor een extra CB. Plus het is een Mexicaan. Mexicanen en PSV is tot nu toe succes en dat willen we nog lang zo houden.

Gewoon 30 miljoen vragen. Het is echt van de zotte dat clubs als PSV maar denken dat ze voor een habbekrats dit soort parels kunnen stelen uit de Mexicaanse competitie. In Mexico nieuwen ze eens kijken naar de Portugese competitie, daar vragen ze veel en krijgen ze het ook.

9 januari 2019 om 09:56

Ze kunnen vragen wat ze willen, maar of ze het krijgen? Alleen Koos is wel een beetje boos.

9 januari 2019 om 09:59

Ja Pachuca gaat niks overhouden aan spelers als Gutiérrez en Lozano. Ook voor Romero heeft PSV een schijntje betaald. Wat een onzin zeg. Als dit gerucht waar is dan is er slechts sprake van onderhandelen. Vrij normaal. Je begint laag en eindigt in het midden.

9 januari 2019 om 16:04

Ja nu, exact wat ik zeg. 30 miljoen vragen. Met de CL miljoenen op zak weet je dat PSV het betalen kan. Spelers aarden stuk voor stuk goed in Eindhoven dus ze zijn de prijs wel waard.

9 januari 2019 om 18:56

Mijn reactie was sarcastisch, dat begrijp je toch wel? PSV kan en gaat natuurlijk helemaal geen 30 miljoen betalen.

9 januari 2019 om 10:44

"het is echt van de zotte dat clubs als PSV maar denken dat ze voor een habbekrats dit soort parels kunnen stelen uit de Mexicaanse competitie"

Wat wil je dan? Pachuca gaat zelf uit vrije wil akkoord met 8 miljoen voor Lozano en 6 miljoen voor Gutierrez. Niemand heeft ze daartoe gedwongen. Moet PSV dan zeggen? "nee joh, die bedragen zijn veel te laag, we willen graag voor allebei 30 miljoen geven"?

Een aardige allround verdediger die PSV zeker sterker maakt. Een verbetering tov Isimat en duidelijk beter dan Sainsbury en Obispo. 6 miljoen in de huidige markt is geen extreem hoog bedrag dus dit zou een slimme transfer zijn, ook op commercieel gebied.

9 januari 2019 om 10:05

Kan me niet voorstellen dat ze akkoord gaan met 6 miljoen eigenlijk. Is pas 21 jaar, al veel wedstrijden voor Mexico gespeeld en heeft nog een contract van ruim 3 jaar.

9 januari 2019 om 10:30

Nee eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet heel waarschijnlijk, mocht dat wel het geval zijn dan heeft PSV een uitstekende deal weten te sluiten. Wat vind jij een marktconform bedrag voor deze speler?

9 januari 2019 om 10:49

Om een exact bedrag te noemen ken ik de speler niet goed genoeg. Maar ik verwacht dat ze voor minder dan 10 miljoen geen zaken gaan doen.

9 januari 2019 om 12:08

Verschil tussen Pachuca en America is ook dat Pachuca een club is die leeft van transfers, want de financiã«n zijn niet super en America is een verschrikkelijk rijke club. America ligt in handen van Televisa, een bedrijf dat afgelopen jaar 700 miljoen dollar aan nettowinst had. De bedragen die je voor spelers van Pachuca betaalt zijn daarom ook gewoon lager dan voor spelers van America.

Ik hoop echt dat PSV een CB voor de toekomst haalt. Schwaab is goed maar de vraag is of die blijft, Viergever is prima maar geen hoogvlieger en Sainsbury is handig om erbij te hebben als er blessures zijn. Daar kan dus best 1 echt goede verdediger bij als je het mij vtaagt. De spoeling is nu wel heel dun. Zeker nu Obispo toch niet het grote talent blijkt te zijn. Ik ken hem niet maar als de scouts hem goed vinden moet je hem gewoon halen.

Zuid-Amerika is inmiddels het jachtterrrein van Ajax en Psv. Al lijkt PSV in Mexico er het best op te staan. Spelers uit die regio brengen vaak een meer over mijn lijk mentaliteit mee, die in vooral Nederland wat ontbreekt. En goede verdedigers worden hier amper opgeleid. Meestal omgevormde middenvelders/aanvallers. In de selecties van Ajax en Feijenoord had je in de zestiger/zeventiger jaren wel dat soort spelers. Het was dringen om achterin Oranje een plaats te bemachtigen. Nu halen “we” dit soort spelers uit gebrek aan uit regio’s waar goed verdedigen wordt gewaardeerd. Zal me benieuwen of Alvarez door PSV wordt aangetrokken en hoe deze zich ontwikkelt. Maar in Eindhoven hebben ze een neusje voor goede spelers, dus die kunnen ook met een minder volle portemonnai dan Ajax een prima selectie samenstellen. Ook ben ik nieuwsgierig of Ajax doorpakt in de kwestie Lainez, of dat we na de blunder met Richarlison weer een bok schieten. Guardado werkt achter de schermen als ex Psv’er sterk mee om deze jongen naar Spanje over te halen. Gemiste kans?

Als PSV hem binnenhaalt dan hebben ze een hele grote binnen. Alvarez is echt 1 van beste verdedigers in Latijns Amerika op dit moment. Hij was aanwezig op Wk, maar hier speelde hij voornamelijk als rechtsback. Het is een voetballende cv, die ook wel op cvm speelt. Echter zou hij bij Ajax of PSV als cv gaan spelen. Hij is vrij snel, kan goed voetballen, is lang, heeft een uitschuifbeen, ik ben echt een groot fan van hem. Zou mij niks verbazen als hij via Ajax of PSV gaat, dat hij uiteindelijk in de Europese (sub)top terecht gaat komen.

Dit bericht klopt niet, Psv ontkent dat ze een bod op hem hebben gedaan.

Uitstekende verdediger in eigen land en met het het vroegere succes van Mexicanen bij PSV verwacht ik dat hij ook bij PSV mooie dingen kan laten zien. Zonder twijfel een aanwinst voor iedere Eredivisie club momenteel.

Zou graag willen zien hoe hij het op Europees niveau zou doen, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik ben sowieso wel een voorstander van meer Mexicanen in Europa.

Inmiddels heeft Psv tegenover het ED ontkent dat ze een bod hebben gedaan op Alvarez. Het schijnt een knutselwerkje van een grappenmaker zijn te geweest.

6 miljoen is wel een beetje skeer voor zo'n topspeler. Als Ajax met de buidel gaat rammelen weet ik wel waar hij heen gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren