Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Zaakwaarnemer ontkent akkoord tussen Kökcü en Besiktas

Laatste update:

Orkun Kökcü lijkt Feyenoord te gaan verlaten. De zeventienjarige middenvelder is volgens Beyaz TV een vierjarig contract overeengekomen met Besiktas en het is de bedoeling dat de Haarlemmer in de zomer de overstap maakt. Kökcü ligt nu nog tot medio 2020 vast bij Feyenoord.

Kökcü speelde voor Stormvogels en FC Groningen, alvorens hij in de zomer van 2014 de overstap maakte naar de jeugdopleiding van Feyenoord. De international van Oranje Onder-19 maakte in september in de bekerwedstrijd tegen VV Gemert zijn debuut en kwam later ook in actie tegen FC Emmen, Fortuna Sittard en ADO Den Haag.

Kökcü staat inmiddels op twee doelpunten en één assist in vier wedstrijden en daar gaan dus waarschijnlijk niet veel duels meer bij komen. Overigens bevestigde vader Halis eerder al dat zijn zoon in de belangstelling staat van Besiktas, waarbij ook onder anderen Ryan Babel, Jeremain Lens en Oguzhan Özyakup voetballen.

“Orkun is positief over een mogelijke transfer naar Besiktas. De gesprekken zijn gaande. Orkun is fan van Besiktas, net als de hele familie. Hij is vanaf kleins af aan fan van Besiktas”, zei Kökcü sr. in een interview met Haber1903. Later nuanceerde hij zijn uitspraken en vertelde de vader dat zijn zoon ‘alleen maar bezig is met Feyenoord’.

Update 23 december 23.33 uur - Zaakwaarnemer ontkent akkoord tussen Kökcü en Besiktas
Orkun Kökcü heeft geen akkoord bereikt met Besiktas of een andere club, laat zaakwaarnemer Muzzi Özcan weten via Twitter. Er worden ook geen onderhandelingen gevoerd, zo valt er in het bericht te lezen. “Orkun is een speler van Feyenoord en heeft geen reden om een transferverzoek in te dienen of om een aanbieding van een andere club te bespreken. Hij is gelukkig bij Feyenoord.”

Denk jij dat deze transfer doorgaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is zonde een jonge speler die ik op lang termijn wel zag doorbereken bij Feyenoord.

23 december 2018 om 22:32

Ja als dit echt waar is dan zou dit echt ontzettend balen zijn. Ik zie hem op ten duur Toornstra vervangen.

23 december 2018 om 22:34

Idd. Direct na je debuut alweer vertrekken. Erg ondankbaar. Toen Kluivert dit afgelopen zomer deed, werd hij compleet afgemaakt door iedereen op VZ, terwijl ik dit nog een ergere actie vind. Hij toont nu totaal geen loyaliteit naar Feyenoord toe, terwijl hij alles aan Feyenoord te danken heeft. Hier verdient hij toch wat kritiek op te krijgen.

23 december 2018 om 22:40

Feyenoord was toch ook bereid om hem te verkopen in de zomer? Hoezo is dit dan ondankbaar?

23 december 2018 om 22:45

Maar als dan een 17-jarig toptalent naar jouw club komt, dan hang je de vlag uit. Moesten ze hem maar eerder, langdurig verlengen. Bood hem maar op tijd een tonnetje meer, dan moest je eens zien hoe snel hij een vijfjarig contract tekende.

23 december 2018 om 22:47

Tuurlijk zijn ze hem bereid te verkopen, wat moet je anders met iemand die weg wilt? Nu houd je iig nig iets over.

23 december 2018 om 22:49

@Zermatt,
We moeten niet zo hypocriet gaan doen. We, althans Nederlandse clubs kapen ook talenten weg uit binnen en buitenland. Kokcu zoek zijn geluk elders net als Kluivert het deed.

23 december 2018 om 22:50

Frtorres, zijn zaakwaarnemer, zijn oom en zijn vader hebben dit gerucht inmiddels al ontkracht.

23 december 2018 om 22:54

Justpsv95, we weten niet hoe het zit, dus waarom ben je zo zeker van je zaak? Misschien wilde Orkun juist weg omdat Feyenoord geen waardering toonde? Waarom hebben ze bijvoorbeeld niet langdurig verlengd met hem, zoals gangstarr al opmertk?

23 december 2018 om 23:12

Gangstarr,
Op 16 of 17 jarige leeftijd mag je maximaal een 3 jarig contract tekenen. Vanaf je 18e mag je een 5 jarig contract tekenen. Dus dat tonnentje meer had hem ook niet over kunnen halen voor een 5 jarig contract.

23 december 2018 om 23:17

Pogba6, van de officiele site van Feyenoord: 'feyenoord heeft met Wouter Burger een principeakkoord bereikt over een nieuw contract. De zeventienjarige middenvelder zal begin volgend jaar zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis die dan loopt tot medio 2023. Zijn huidige contract loopt tot de zomer van 2020.'

Het kan dus wel.

23 december 2018 om 23:33

@clutch
Leuk citaat, lees het voortaan zelf wel even door. Staat duidelijk begin volgend jaar zal hij het tekenen en laat hij dan net 18 worden.

23 december 2018 om 23:36

Jammer dat dit nieuwsbericht gelijk zo serieus word genomen. Zaakwaarnemer en Kokcu zelf hebben het ontkracht, ze praten überhaupt niet eens met andere clubs

23 december 2018 om 23:37

Dat komt omdat Wouter begin volgend jaar 18 wordt en dan mag het wel. Daarom tekend hij nu ook nog niet maar pas als hij 18 is.

23 december 2018 om 23:41

tjoepita, ja slimmerik, daarom staat er ook 'principe-akkoord'. Datzelfde kunnen ze dus ook doen met Orkun.

Ha-Ha-Ha, Orkun wordt over een weekje 18? Er was geen enkele obstakel om hem ook een principe-akkoord te laten tekenen.

23 december 2018 om 23:47

Dat ze zijn contract niet/nog niet hebben verlengt betekend niet dat je geen ongelijk hebt.

23 december 2018 om 23:48

Wat ongelofelijk vreemde reactie weer. Deze jongen is niet ooit van Groningen gekomen, omdat Feyenoord zo sympathiek is hoor. Het is gewoon een investering en als hij niet zou presteren dan zou Feyenoord hem geen cent meer aanbieden hoor. Voetbal is op dat niveau gewoon een business en ik snap best dat je dat niet in wil zien, maar het is de realiteit. Zoals in zoveel businessen is er verloop en veranderen mensen van werkgever. Als je ergens 25% meer kan verdienen in dezelfde functie dan doen mensen dat vaak, maar voetballers wordt het altijd verweten dood moraalridders die vinden dat iemand kritiek verdient omdat er een gerucht in de rondte gaat.

24 december 2018 om 00:05

Ha-Ha-Ha,

gelijk over wat? Ik heb nooit geroepen dat Feyenoord hem geen waardering toont, ik stelde alleen dat dat het geval kan zijn maar dat we het niet zeker weten. Net zoals we niet weten of Orkun wil blijven of niet, Justpsv beweert namelijk dat hij wil vertrekken. Ik heb wel bewezen dat je een speler langdurig aan je kan verbinden voordat hij de leeftijd van 18 heeft bereikt, zoals blijkt uit mijn voorbeeld.

24 december 2018 om 00:25

Moet ik je uitleggen dat een principe akkoord geen contract is en niet rechtsgeldig is. En er dus nog steeds geen 5 jarig contract getekend kan worden voor een speler 18 is.

24 december 2018 om 00:56

Hangt er van af wat ze overeen zijn gekomen in dat akkoord. Een principe akkoord wordt doorgaans gebruikt om alvast de belangrijke bepalingen vast te leggen (in dit geval kan dat de duur van het contract zijn en/of het salaris), dus als dat het geval is, is het juist wel rechtsgeldig en zijn beide partijen er aan verbonden. Maar jij weet het vast beter dan de huisjuristen van Feyenoord.

24 december 2018 om 01:16

Het is geen contract, het is een mediaterm die wordt gebruikt om aan te geven dat er gepraat is over een contract. Er is niets getekend niets is nog geldig en er kan door beide partijen vanaf worden gezien aangezien het geen rechtsgeldig contract is. Dit weet Feyenoord en elke andere club zelf ook. Dus wederom er kan nog steeds geen 5 jarig contract worden getekend voor een speler 18 is.

24 december 2018 om 01:31

Ook uit het bericht op de site: 'met deze overeenkomst weet Feyenoord opnieuw een groot talent uit de opleiding langer aan zich te binden.' Blijkbaar hebben ze bij Feyenoord nog steeds niet door dat het niet rechtsgeldig is. Ze moeten die huisjuristen echt ontslaan.

24 december 2018 om 01:40

Tot dat de handtekening op het daadwerkelijke contract is gezet door Wouter als hij 18 is, is er inderdaad nog niets geldig. Betekend niet dat Feyenoord er niet een melding van kan maken. Het kan altijd nog om wat voor reden dan ook niet door gaan.

Net als dat Frank de Boer een tijd geleden een principe akkoord had met Anderlecht. Alles was geregeld en akkoord behalve de handtekeningen. Uiteindelijk ging het niet door en heeft Frank inmiddels getekend in de MLS.

24 december 2018 om 02:27

Had Anderlecht op de officiele site laten weten dat er een akkoord was? Zo niet, dan is het geen soortgelijke situatie. Je gaat nu af op wat er in de media wordt geschreven, ik heb het over een officiele bekendmaking. Ik hoop dat je het verschil ziet.

24 december 2018 om 02:47

Ik hoop dat jij begrijpt wat het woord principe betekend in principe-akkoord. Ze kunnen het zo officeel op de website zetten als ze willen. Er is GEEN contract getekend want dat mag nog niet. Het kan nog steeds niet door gaan ook al is die kans misschien maar 0.01%.

Een vermelding op hun website maakt niets officeel of rechtsgeldig. Ook al zal het contract uiteindelijk wel getekend worden. Dat is het nog niet want DAT MAG NIET VOOR DE SPELER 18 JAAR OUD IS.

Als dat waar zou zijn dan niet meer opzetten in Feyenoord 1. Geen tijd meer investeren in mensen die toch weggaan. Snap niet waarom hij naar Turkije zou gaan naar Besiktas, buiten zijn familieachtergrond. Speelminuten en een goede competitie om in te groeien is juist de Eredivisie.

23 december 2018 om 22:45

Ik vind hem wel goed spelen nu, waarom zou je hem niet laten spelen als hij de beste keuze is op zijn positie?

23 december 2018 om 22:50

Probleem is dat is hij dus echt niet. Hij heeft talent en een aardige techniek. Ik zag hem tegen Fortuna helemaal verzuipen en verkeerde keuzes maken. Leuk dat je dan een aardige toekomst kan hebben, maar je speelt sowieso met een halve speler minder. Samen met Vente speel je dan met 10 man.

Nee, Toornstra, v. Persie, moet je ten alle tijden verkiezen boven deze knul. Dat je hem minuten geeft in een gewonnen wedstrijd prima. Als het echt niet anders kan, prima. Maar anders als dit bericht waar is, nee dan niet.

23 december 2018 om 22:55

Op 1 minder gespeelde wedstrijd waar er geen een Feyenoord er bovenuit stak is makkelijk scoren. Geef hem de tijd.

23 december 2018 om 23:29

AadMaat. Omdat Feyenoord een eenzame competitie speelt voor de 3e plaats en Kokcu daarin niet perse nodig 6.
Lekker laten banken als dit waar is

23 december 2018 om 23:41

Ja, zo snap ik de insteek wel. Ik heb alleen heel veel moeite met het straffen van spelers die niet langer bij hun club willen blijven dan de looptijd van hun contract. Je tekent samen een contract en als iemand na het contract wat anders wil word je gestraft. Vind je niet dat Feyenoord dan gewoon eerder had moeten verlengen met hem? Als speler niet wil verlengen dan krijgt hij een straf, maar als de club het niet wil dan is het prima. Er lopen zoveel jongens rond die alles hebben gegeven, geen werkervaring hebben op kunnen doen en achterblijven zonder contract. Ik heb sterk het idee dat mensen teveel sympathie hebben voor de club en niet denken aan de eerder genoemde gevallen. We hebben het vaak over clubs als Chelsea die 100 jeugdspelers haalt in de hoop dat er een doorbreekt, maar op Varkenoord lopen ook een hoop dromers rond waarvan er maar twintig doorbreken in het profvoetbal.

23 december 2018 om 23:38

Kokcu heeft op zijn insta laten weten dat hij nog bij Feyenoord blijft. Maar er zal wel heel veel contact zijn tussen alle 3 de partijen

Is er iets bekend wat voor afkoopsom Besiktas gaat betalen?

Zou Beyaz TV op de hoogte zijn van het feit dat Kokcu nog gewoon onder contract staat en dus niet 'zomaar' weg kan?

23 december 2018 om 22:55

Maar deze zomer is dat nog maar 1 jaar, dus moet je hem wel verkopen om nog iets te verdienen. Dus een heel sterke onderhandelingspositie heeft Feyenoord niet

23 december 2018 om 23:10

Klopt, maar als die in de tweede seizoenshelft nog meer speeltijd krijgt is contractverlenging geen ondenkbaar scenario.

24 december 2018 om 05:46

Wel als hij zelf zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar de club waar hij fan van is

Super voor Feyenoord en het Nederlands voetbal dit....als Ajax fan niet blij met dit bericht. Opgeleid in Nederland, prof worden in Turkije en uiteraard niet voor het NL elftal spelen.

24 december 2018 om 22:41

Tja...genoeg Atleten uit Afrika die daar worden opgeleid maar voor Nederland uitkomen (...)

23 december 2018 om 23:02

Een resterend contract van een jaar en nog geen vaste basisspeler van Feyenoord. Die gaat momenteel niet meer dan een miljoentje of 2 opleveren.

23 december 2018 om 23:14

De interesse is wel al langer bekend maar lijkt me niet dat ze al rond zijn en alles, veel te voorbarig. Speelt zijn broer niet daar trouwens?

24 december 2018 om 01:23

Ozan is eerder naar Bursaspor gegaan. Tussentijds nog teruggekeerd (verhuurd) bij RKC, en vervolgens weer naar Turkije waar hij nu op het tweede niveau speelt.

Moet komen Besiktas heeft jonge spelers nodig die wel willen spelen en willen winnen babel mag terug Oguzhan doet ook niks en ja lens dat zijn gewoon Chans

Hij heeft een contract en wordt gezien als een van de grootste talenten van Feyenoord. Oftewel nul redenen dat hij zomaar in de zomer zal vertrekken. Hij krijgt als 17-jarige speeltijd bij een top 3 club. Zou het dus vanuit beide perspectieven niet begrijpen als hij zou vertrekken.

Op Beyaz TV roepen ze wel vaker zulke dingen, dus ik neem het met een korreltje zout. De interesse is er al sinds vorig zomer toen Feyenoord een transfersom van 1 miljoen vroeg, Besiktas bood toen iets van 300 duizend. Logisch dat het dan niet doorgaat, maar ik ben benieuwd wat nu de vraagprijs is en hoe ver ons bestuur wil gaan.

We gaan een hele schoonmaak houden die al is begonnen met het vertrek van Pepe en Negredo, dus zulke transfers juich ik alleen maar toe. Dit is de visie waarmee in 2012 onze wederopbouw begon met het transferbeleid vooral gericht op de buitenlandse Turken. Dat zal weer onze redding zijn, ik hoop dat het rondkomt. Van mij mogen ze zoveel mogelijk Turken uit Nederland, Belgie, Duitsland, enz. binnenhalen.

24 december 2018 om 22:42

Jullie zitten volgens voetbalzone op zwart zaad..Dus dat gaat niet gebeuren

Als je jog niet eens echt doorgebroken bent en dan nu al zo begint wens ik je eenzelfde carrière als Bakkali en Aisatti toe. Gewoon puur omdat je niet eens het respect hebt voor de club die jou zo veel gebracht heeft!

23 december 2018 om 22:46

Grappig hoe je direct een ongezouten mening vormt na een dergelijk bericht.. een blaadje in Turkije schrijft een verhaaltje over deze jongen (vraagt hij niet zelf om) en direct heeft hij geen respect

23 december 2018 om 22:52

Dat hij nou al weg gaat kan je respectloos noemen. Maar om dan gelijk hem een slechte carrière toe te wensen is overdreven. Maar wat hierboven al word gezegd: Besiktas heeft het niet bevestigd.

Dat zou een slechte zet zijn voor alles en iedereen, behalve Besiktas zelf. Kokcu kan groeien bij Feyenoord, hikt al tegen de basis aan en ik vermoed dat hij volgend seizoen gewoon basisspeler is. In dat traject zie ik hem echt groeien en op den duur het grote Nederlands elftal bereiken, tenzij hij voor het Turkse elftal wilt kiezen uiteraard. Snap Feyenoord ook niet. Als ze iets accepteren (want er moet een transfersom betaalt worden) dan moeten ze er dus al meerdere malen niet uitgekomen zijn met Kokcu

23 december 2018 om 22:43

Bij Besiktas gaat die waarschijnlijk ook de kans krijgen, want het bestuur is bezig met een grote schoonmaak. Alle oude, dure vedettes mogen weg, in dat opzicht zou Orkun in een soortgelijke situatie terechtkomen als Oguzhan Ozyakup in 2012. Ook toen was de club bezig met een reorganisatie waardoor een 19-jarige Oguzhan aan spelen toekwam en het uiteindelijk schopte tot captain en international.

23 december 2018 om 23:26

Als hij speelt waar hij graag wilt dan kan hij ook daar groeien

Lekker emotionele keuze dit. 17 jaar, niets gepresteerd en dan je geluk zoeken bij Besiktas. Ik vind dit eigenlijk nog onlogischer dan al die gelukzoekers die voor het grote geld hun veelbelovende carrière in Engeland om zeep helpen.

23 december 2018 om 23:19

Als het waar is klinkt het ook een beetje als zo'n gozer die als hij tussen Oranje en Turkije moet kiezen meteen voor Turkije kiest en dan zegt de keuze al jaren geleden gemaakt te hebben. Natuurlijk geen toeval dat ie dan naar Besiktas gaat.

Hahaha dat is slim.. naar een club die t nu al nauwelijks red en alles wat geld verdient moet laten gaan. Meteen naar de vergetelheid.. denk dat ie daar niet in de basis komt.
Zal meteen wel naar Turks elftal gaan. Prima.
Niet meer terugkomen ook.

Besiktas zegt bedankt voor het opleiden Feyenoord en wij plukken daar verder de vruchten van.

Domme stsp van Kokcu en van deze jongen horen we nooit meer wat. Hij is een talent, maar geen buitencategorie en zo eindigt zn carrière al voordat hij goed en wel is begonnen.

Een goeie zaakwaarnemer had meer geholpen dan dat zn familie zo blij is dat ie voor Besiktas gaat spelen.

23 december 2018 om 22:55

Nee, ze zeggen waarschijnlijk 'bedankt FC Groningen voor het opleiden'.

23 december 2018 om 23:05

Hahaha Kokcu speelt vanaf zijn 13e bij Feyenoord. Als je hem dan nog niet zelf hebt opgeleid weet ik het ook niet meer hoor.

23 december 2018 om 23:14

Het was meer een boze reactie van mijn kant op Vazieman, Feyenoord heeft hem inderdaad opgeleid, maar dat geldt dus ook voor Groningen. Het is ook niet zo dat iedere jeugdspeler van Feyenoord al sinds zijn kinderjaren bij de club speelt.
Het is triest dat gasten hier doen alsof Orkun zijn bestaan te danken heeft aan Feyenoord. Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat een jeugdspeler van Feyenoord een transfer maakt.

Ik begrijp de berichten van deze week dan niet zo goed dat "ik per se eerst wil slagen bij Feyenoord.

Als dit echt waar is, niet meer opstellen; niet in Feyenoord 1, maar ook niet in O-19.

Niet uit rancune, maar gewoon niet meer investeren in drop outs.

Orkun heeft dit gerucht net zelf op zijn insta ontkracht, vals alarm dus.

Als dit zo is dan is dit het failliet van Martin van geel die ooit koos voor aantrekken van Kuyt en daardoor met jong-Feyenoord niet kon instromen in de eerste divisie waardoor het 2e geen competitie heeft en deze jongen ook beseft dat hij in een niet de minuten gaat krijgen nog en in twee zijn ze er niet op niveau... dit probleem zag ik al voor ze aankomen.

23 december 2018 om 23:23

Dus door de aankoop van Kuyt kon Feyenoord niet meedoen in de Jupiler League..

Wat een onzin.

23 december 2018 om 23:38

Misschien dat hij denkt/bedoelt dat Feyenoord indertijd geen geld had om Jong Feyenoord in de Jupiler League te betalen omdat ze onder andere ervoor kozen om 3 jaar het hoge salaris van Kuyt te betalen?

23 december 2018 om 23:49

Zoals Eden verteld... dat schijnt de keuze geweest te zijn en er is gegokt en gewonnen(kampioenschap) maar meer verloren!! En dat gaat zich wreken met de talenten die geen vooruitzicht hebben nadat ze 17 jaar zijn geworden..

23 december 2018 om 23:50

Dit verband is nooit eerder gelegd.

Op insta geeft hij net aan dat hij blijft dus bullshit verhaal

23 december 2018 om 23:23

Dat zegt nog niks. Waarschijnlijk mag hij van zijn club nog niks zeggen over waar zijn toekomst ligt.

Zojuist zowel door zaakwaarnemer op twitter als door Orkun zelf op insta ontkracht. Lijkt me vooral vermoeiend voor zo'n jongen dat hij iedere keer weer op dit soort onzingeruchten moet reageren.

23 december 2018 om 23:28

Turkse media ...

Moroc media beter ?

23 december 2018 om 23:35

Hahha die verzinnen in ieder geval geen eigen transfers die ze zomaar de wereld inslingeren.

Ik hoop dat de transfer door gaat. We moeten een team om hem heen bouwen en meer van dit soort jongens aantrekken.

Begrijp best dat de Turkse topclubs er alles aan deden om jonge Turkse spelers te halen uit Duitsland, Nederland enz. omdat ze een minimum aantal Turken moest opstellen maar die regel is afgeschaft ondertussen. Dus waarom zo nodig een talent weghalen dat net aan het doorbreken is bij een opleidingsclub in een opleidingscompetitie in zijn geboorteland waar hij dezelfde taal spreekt als zijn medespelers . Zal het bij Besiktas veel moeilijker krijgen. Blijf gewoon bij Feyenoord, Orkun.

23 december 2018 om 23:47

Die regel was afgeschaft, vanaf volgend seizoen keert die waarschijnlijk weer terug want er wordt al een lange tijd gezeurd dat te weinig Turkse spelers de kans krijgen, o.a. door Erdogan. Dus dan kan je je daar alvast op voorbereiden.

Hij heeft het bericht zelf al indirect ontkracht via Instagram. Zou natuurlijk ook een rare stap zijn net nu hij speeltijd bij het eerste krijgt.

Dit zou echt heel sneu zijn en carrieretechnisch onverstandig. Ik zie hem toch wel in staat om Feyenoord de komende drie jaar te dragen. Hij is jong en talentvol en Feyenoord zal graag speeltijd in hen willen investeren om hen vervolgens voor een mooi bedrag te kunnen verkopen aan de top. Natuurlijk zal hij geen kampioen worden met Feyenoord, maar Feyenoord is een goede springplank waar hij zich in de kijker kan spelen. Bij Besiktas komt hij binnen als een nobody, dus waarom zo'n riskante één klein stapje omhoog (ik schat Besiktas maar iéts hoger in dan Feyenoord) terwijl hij bij Feyenoord alles zou kunnen spelen. Feyenoord moet aandringen op een contractsverlenging en een mooi rugnummer voor Kokcu.

Zolang zijn contract niet wordt verlengd, zal ik er niet gerust op zijn.

Hoop dat deze gozer zich niet gek laat maken en bijtekent bij Feyenoord. Opmerkelijk genoeg zijn er eigenlijk verassend weinig Turks-Nederlandse spelers die doorbreken in de Eredivisie laat staan de top halen in tegenstelling tot bijv Marokkaans Nederlandse voetballers.
Zou jammer zijn als we een talent als hem over 5 jaar bij pakweg een Kartalspor zien gaan spelen omdat het allemaal toch niet had uitgepakt zoals men had verwacht ..

Heb je eindelijk weer een talent, wil hij de club verlaten. En was het nou nog voor een mooie Europese subtop club, nee voor Besiktas. Behalve de schuld alleen aan een zaakwaarnemer te geven, die zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld aan die jongen willen verdienen, moet Feyenoord toch ook ernstig binnen de eigen organisatie kijken hoe dit mogelijk is. Het is allemaal wel leuk dat oud spelers terughalen, zoals Kuyt, Van Persie, Clasie terug te halen, het Legioen was daarmee ook heel even zoet. Maar tegelijkertijd maak je daarnee geen beleid voor de tiekomst. En de grote van het probleem komt al direct na dit seizoen. Van Persie stopt, en wat dan? Er is 0 opvolging vanuit de jeugd, heel veel geld voor versterking is er niet. Het gat met PSV en Ajax is nu halverwege 12 en 10 punten, waarschijnlijk is dat gat halfweg de volgende competitie nog groter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren