Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ramselaar niet gelukkig bij PSV: ‘Pijnlijk dat ik niet in Milaan ben’

Laatste update:

Bart Ramselaar is niet gelukkig bij PSV. De middenvelder kwam in de laatste zes officiële wedstrijden niet in actie; in drie van die wedstrijden behoorde hij niet eens tot de selectie. Dinsdag zal Ramselaar er ook niet bij zijn als PSV het in de Champions League opneemt tegen Internazionale. Daarom kon hij maandagavond met Jong PSV in actie komen tegen SC Cambuur, maar veel liever had hij nu in Milaan gezeten.

Na de 1-2 nederlaag tegen Cambuur erkent Ramselaar dat het 'in alle opzichten' een rotavond was. "Natuurlijk hadden zij meer kansen, maar de manier waarop we verliezen is wel zonde", vertelt de PSV'er bij FOX Sports. Hij stelt altijd te willen winnen, voor welk team dan ook, maar noemt het 'natuurlijk pijnlijk' dat hij niet met de selectie van het eerste is afgereisd naar Milaan.

"Maar ik kan het maar beter positief bekijken. Ik maak nu in ieder geval minuten en in Italië zou ik waarschijnlijk toch niet spelen. Maar in het algemeen is het zeker niet fijn, nee. Ik ben zeker niet gelukkig op dit moment. Het is gewoon heel lastig. Ik ga natuurlijk wel kijken, want het blijft mijn team, maar ik had er graag bij willen zijn", aldus Ramselaar. De 22-jarige Amersfoorter kan zijn sores op het veld achter zich laten, maar spreekt van een 'vervelende situatie'.

"Er moet verandering in komen", hint hij naar een mogelijke transfer in januari. "Ik wil niet te veel zeggen over de winterstop, maar ik ben gewoon niet gelukkig met mijn rol. Ik wil gewoon voetballen." De komende weken zal hij echter aanwenden om zo fit mogelijk te worden. "Het is niet zo dat ik denk dat ik nu wel bij de pakken neer kan gaan zitten. Ik kan me altijd ontwikkelen op de trainingen en ik moet zorgen dat ik fit word. Het moet vooral uit mezelf komen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Netzoals bij Adam Maher had ik veel verwachtingen bij Ramselaar. Helaas heeft hij het nooit kunnen waarmaken. Hoop iig dat hij een verstandige keuze maakt door een team te kiezen waar hij wel past, om vanuit daar weer stappen te maken en zicht te ontwikkelen. Ik geloof nog steeds wel in de voetballer Ramselaar.

Toch vind ik het belachelijk dat Ramselaar in de KKD voor Jong PSV uit mag komen. Oké, hij komt niet aan spelen toe in het eerste, maar dit is toch in alles een speler voor de hoofdmacht? Ik snap dat de regelgeving daarvoor een moeilijk iets is, om te bepalen wie er wel en niet voor het tweede mogen spelen, maar een miljoenenaankoop van PSV 1.. dat vind ik niet fair tegenover de andere teams in de competitie

10 december 2018 om 22:58

Precies, scoorde 2 keer tegen mijn cluppie (nec) waardoor we 2 punten misliepen. Deed vervolgens in de wedstrijden daarna niet mee met jong psv. Ik vind het competitievervalsing maarja er wordt toch niet zo veel mee gedaan.

10 december 2018 om 23:20

Er is toch een regel dat alleen spelers onder de 21 voor de jong teams mogen spelen ?

10 december 2018 om 23:25

o23 is het, dus mag nog mee doen.

11 december 2018 om 01:00

Ja maar dat is gewoon geen goede regel. Ramselaar bijvoorbeeld is gewoon een A-speler. En als hij de ene week niet meedoet en de andere week wel, kun je spreken van competitievervalsing. Waarom is er niet gewoon een regel dat een speler na een X aantal wedstrijden in het eerste elftal niet meer voor Jong uit kan komen?

11 december 2018 om 01:32

Dat zou niets veranderen aan het meespelen van Ramselaar. Die komt nooit aan die x aantal wedstrijden in het eerste elftal.

11 december 2018 om 07:21

Hoeft niet alleen dit seizoen te zijn...

11 december 2018 om 13:35

Precies, gewoon met vaste selecties van 6 maanden gaan werken. In de winterstop mag er weer veranderd worden.

11 december 2018 om 16:27

Elke keer dat gezeur over de spelers van de A-selectie. Als je naar de Eredivisie wil kom je tegen veel betere spelers dan in dit geval Ramselaar te spelen, want hij zit vaak niet eens bij de selectie! Als het om een jongen van Jong PSV ging die er 2 tegen jouw clubje maakt en vervolgens niks meer klaarspeelt tegen andere ploegen, ga je dan ook zeuren dat ie het tegen jou zo goed deed en tegen andere ploegen niet? Zorg gewoon dat je van wie dan ook wint i.p.v. zo te zeuren over competitievervalsing.

10 december 2018 om 23:25

Niet mee eens. PSV is nu eenmaal een rijke club. Dan heb je duurdere spelers dan bv NEC.

10 december 2018 om 23:42

Ja Blackpool, maar het eerste van PSV speelt niet in de KKD. En Ramselaar werd echt niet gehaald zodat hij voor het tweede kon gaan spelen. Het tweede van PSV maakt inderdaad onderdeel uit van de (rijke) club, maar dat zou in mijn ogen niet moeten betekenen dat dure aankopen in een competitie mogen spelen waar andere clubs hier niet mee kunnen concureren. Deze speler is gewoon totaal niet voor dit team gehaald. PSV koopt hem met groot geld dat niets met Jong PSV te maken heeft, dat maakt het in mijn ogen niet fair. Zeker als hij tegen het ene team wel en tegen het andere team niet speelt

11 december 2018 om 02:36

Zal best. De situatie van Ramselaar bij PSV is meer uitzondering dan regel. In principe haalt hij het niveau van die competitie omhoog, maar denk nirt dat 1 speler echr het verschil maakt. PSV ziet geen toekomst in hem, winterstop is het al bijna en dan is hij weg. Ondertussen houdt Ramselaar een jeugdspeler op de bank. PSV moet hem en Isimat en misschien ook een aanvaller (selectie verkleinen ivm slechts 18 resterende wedstrijden) van de hand doen.

Hij zou lekker over de grens moeten kijken en harder werken.

Ik

10 december 2018 om 23:26

Tja dit is nou eenmaal het gevolg van jeugdteams in de KKD. Ramselaar is ook een speler die is gehaald voor het eerste team inderdaad maar als van Bommel hem niet wil dan gaat hij dus automatisch naar jong. Is inderdaad niet fair voor de tegenstanders van Ajax en PSV dus vind ook dat die regels aangepast moeten worden!

10 december 2018 om 23:51

Vind het ook raar dat zulke spelers mee mogen spelen in de KKD. Maar de KNVB vind het niet erg, dus zullen we het maar moeten tolereren ..

11 december 2018 om 08:23

Ja belachelijk van PSV. Ramselaar zit geen toekomst meer in. Willen ze vanaf, laat dan lekker een talent die minuten maken.

11 december 2018 om 08:48

"toch vind ik het belachelijk dat Ramselaar in de KKD voor Jong PSV uit mag komen."

Ik vind het helemaal niet belachelijk. Want waar zijn de beloftenelftallen voor bedoeld? Voor spelers tot 23 jaar die (nog) niet aan de bak komen bij het eerste elftal, punt. En daar voldoet Ramselaar momenteel volledig aan.

Gevalletje net niet. Onder Cocu en nu van Bommel weinig tot geen speeltijd, verlies pakken en ergens anders onderdak proberen te vinden. Dit is een dood spoor...

11 december 2018 om 08:52

"onder Cocu en nu van Bommel weinig tot geen speeltijd"

Hij heeft onder Cocu helemaal niet weinig speeltijd gekregen. 52 Basisplaatsen en 23 invalbeurt in twee jaar tijd.

Voor elk aannemelijk bod laten gaan. Hij valt onder de categorie miskoop. Dat verbaasd me niks. Een paar aardige acties bij Utrecht was schijnbaar voldoende om hem voor te veel geld te laten overkomen. Ik heb zijn komst eerlijk gezegd nooit begrepen. Hij zegt wel dat hij altijd wil winnen, maar juist winnaars mentaliteit is wat vooral ontbreekt bij Ramselaar.

Verlies nemen en er lering uittrekken voor de toekomst. Al ben ik bang dat ze met Ryan Thomas dezelfde misser hebben gemaakt. Maar goed, dat was voor minder geld, en de bank moet ook goed bezet zijn.

10 december 2018 om 23:42

Ik vond hem best sterk beginnen in seizoen 16/17. Gedreven gast die toen zelfs in de CL indruk maakte. Hij had echter een dip en toen kwam helaas voor hem van Ginkel weer bij de selectie, waardoor hij ook vaker op de bank kwam. Vanaf toen is het eigenlijk nooit meer gaan lopen. Gewoon terug naar Utrecht of iets in die richting, die kunnen hem prima gebruiken. Leuke speler voor de Nederlandse subtop. Voetballen kan hij echt wel, dat het er de laatste tijd niet uit is gekomen komt natuurlijk ook door het feit dat hij al heel lang geen wedstrijdritme meer heeft op hoog niveau en niet lekker in zijn vel zit. Zo nu en dan toch echt wel leuke dingen laten zien, ook vorig seizoen. Zo herinner ik mij zijn geniale hakje nog tegen Vitesse, waardoor we de wedstrijd nog wonnen door een goal van Lozano. Maar goed, niet iedereen red het in de NL top en dat is geen schande.

11 december 2018 om 07:30

Die fouten blijven gemaakt worden. Kijk wat er de afgelopen jaren op soortgelijke manier is gegaan; Amrabat, Nijland, Sinkgraven, Maher.. Er gaan er gewoon nog meer bijkomen. Misschien wel Doan of Odegaard?

11 december 2018 om 13:43

Sneek,

Bij een koop is er een verkoper en een koper in dit geval is PSV de koper. Als Ramselaar een miskoop is dan is het 50 procent de schuld van Psv. Trouwens het woord miskoop vind ik wel hard voor een mens. Geen goede aankoop is een aardiger omschrijving.

Beste Ramselaar, toen jij nog voor Utrecht speelde vond ik jou en ik niet alleen, de smaakmaker van de FC. Je overgang naar PSV had je carriëre echt stuk gemaakt. Het lag niet alleen aan jou maar ook aan de trainersstaf. Probeer maar zo snel als mogelijk een andere club te vinden, misschien Groningen ?

10 december 2018 om 23:27

Zou zeker goed bij ins passen. Een verbindings speler tussen de achterkant van het veld naar Doan/Mahi. Hij kan prima de plek van Warmerdam innemen. Zou Van der Looi verhuren en deze jongen zeker nemen als je een optie tot koop kan bedwingen.

10 december 2018 om 23:38

Hi FC Knudde,
dan heeft mijn gevoel toch goed gegokt, ik zie Ramselaar opgebloeid dan ook lekker een potje voor de FC gaan ballen. Ramselaar heeft ook de drang naar voren en in combinatie met Doan en Mahi wordt Ramselaar een aanwinst voor Groningen. Ik hoop het van harte voor zowel Ramselaar als Groningen.

11 december 2018 om 00:01

Ik denk dat Ramselaar niet te halen is. PSV vraagt een behoorlijke som (voor Groningen begrippen). Dan kun je wachten tot Doan verkocht is maar zoveel geld betalen voor een speler die het een hele lange tijd niet heeft laten zien is een groot risico voor een clubs als Groningen. Ben benieuwd, zie hem wel graag komen.

11 december 2018 om 10:19

Aan de andere kant kan FC Groningen ook niet gokken op een speler waarvan we nog helemaal niks weten. Dus dan betaal je voor Ramselaar iets meer, de kans degradatie te ontlopen is dan iig ook weer iets groter. De FC heeft ook veel grote salaris posten gedumpt dus voor een huurcontract zou er wel ruimte moeten zijn, zegt mijn gevoel.

11 december 2018 om 10:39

Hi Groningen Tom, ik vind het idee dat Doan verkocht gaat worden geen leuke.
Doan is nu nog nodig voor de FC en Doan moet nog een jaartje "rijpen" voordat hij naar een grotere club gaat. Voor Doan en Mahi ga je naar het stadion. We wachten het af. Wat Metaalverf opperde, huren van Ramselaar is geen gek idee, maar ja poen hã¨.

11 december 2018 om 10:55

Hi Metaalverf, jammer dat geld voor de FC een obstakel is. Ik hoop echt niet dat Groningen degradeert, ik zal de bezoeken van Ajax, PSV en Feyenoord aan de Euroborg missen dan. Wel vind ik dat er langzamerhand geprobeerd moet worden om Padt te lozen, ik vind hem ronduit slecht en heeft Groningen al veel punten gekorst. Maar ik blijf er bij dat Ramselaar een aanwinst kan zijn voor de FC.

11 december 2018 om 08:56

Hoe heeft de trainersstaf van PSV Ramselaar dan precies kapotgemaakt? In zijn eerste seizoen had hij gewoon een basisplaats en in het seizoen daarna kreeg hij ook nog aardig wat speeltijd. Hij heeft zich gewoon niet weten te bewijzen.

11 december 2018 om 10:48

Cabinessence,

Als je als trainersstaf ziet dan een bepaalde speler het niet goed doet dan heb je als een zichzelf respecterende trainersstaf van een club als Psv de morele plicht om adequate maatregelen te treffen en niet een speler geen perspectief te geven door altijd op de bank te laten zitten naast een grote hoeveelheid andere bankzitters.

11 december 2018 om 12:03

Maar wat moet PSV dan doen? Ze kunnen hem momenteel niet verkopen of verhuren, want de transferperiode is nog niet aangebroken. Ze kunnen ook niet Van Bommel dwingen om Ramselaar uit pure liefdadigheid af en toe een wedstrijd te laten spelen.

PSV is een topclub, geen sociale werkplaats. Perspectief krijg je niet cadeau, dat moet je zelf afdwingen.

11 december 2018 om 10:21

FC Groningen werd aan het begin van het seizoen toch ook genoemd als mogelijk huur/ koop van Ramselaar?

En toch heeft hij het Nederlands elftal ook nog gehaald. Ik zie hem nog wel naar Groningen komen als doan in de winter verkocht wordt.

Dit is gewoon een erg goede speler op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Hij lijkt echter geen ploeg te kunnen dragen, zelf snie thet 2e van Psv. Bij Uttrecht liet hij het destijds best wel zien, hopelijk kan hij dat elders doorzetten.

Echt heel jammer voor Bart. Ik denk dat best veel mensen hem wel zagen slagen bij Psv. Lijkt helaas net zoiets te worden als met Maher.
Bij hun vorige clubs opvallend goed en zo goed als onmisbaar, maar redden het niet bij het eerste.

Ik had het ze allebei zeer gegund, maar helaas lukt het niet. Veel kansen gehad, maar zijn niet beter geworden. Zo zie je maar, alle clubs zitten er wel eens naast en met alle goede bedoelingen komt het er niet uit.
Hopelijk is er voor Bart ook een oplossing, liefst de pannen van het dak bij PSV of anders verhuren.

11 december 2018 om 07:24

Verhuren ja? Zou Psv hem niet gewoon willen verkopen? Zijn situatie lijkt momenteel behoorlijk uitzichtloos in Eindhoven.

11 december 2018 om 23:41

Ja, verhuren.
Hij is nog jong en wie weet wat er gebeurt als hij ergens een lekker seizoen draait?
Ik zeg dit voor eigen rekening, maar ik denk dat PSV eerder Pereiro verkoopt dan Ramselaar.

Het kan een wandelgang verhaal zijn, maar heb gehoord dat Fc Den Bosch hem wilt huren voor de rest van het seizoen.

Voor Ramselaar geen gekke move denk ik, want hij hoeft niet te verhuizen en komt zo weer lekker aan voetballen toe. Plus de premies bij Den Bosch zijn ook niet mis als we dat moeten geloven en je speelt om het kampioenschap in de Kkd.

11 december 2018 om 10:13

Als international en voormalig basisspeler van PSV wil je toch niet op 22-jarige leeftijd ineens afdalen naar de Keukenkampioen Divisie? Er zijn ongetwijfeld ook wel eredivisieclubs die hem best willen huren of voor een zacht prijsje willen kopen.

11 december 2018 om 11:49

Dat lijkt mij ook niet inderdaad, maar daar speelt hij momenteel toch al met jong Psv.

En bij Den Bosch zit momenteel genoeg geld, dus die zijn van plan om door te pakken.
Ze zouden ook bezig zijn met een Braziliaan van 2 miljoen, dus waarom zou dit verhaal dan niet kunnen kloppen betreft Ramselaar?

Ik denk dat hij, net als dat ik dat bij Mike van der Hoorn dacht, beter af was geweest als hij nog 1 of 2 jaar langer bij Utrecht was blijven spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren