Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Danny Blind haalt uit: ‘Hij kan niet eens een goed elftal neerzetten’

Laatste update:

Danny Blind is geen fan van de manier waarop José Mourinho momenteel de selectie van Manchester United leidt. De voormalig bondscoach van het Nederlands elftal laat in gesprek met Engelse media weten dat de moeizame relatie tussen de manager en Paul Pogba het bewijs is dat de Portugees de weg kwijt is. “Hij kan niet eens een goed elftal neerzetten.”

“Hij heeft niet de juiste voetballers gekocht en de manier waarop Manchester United speelt is niet gebaseerd op een speelstijl waarin de spelers weten wat ze moeten doen”, claimt de vader van voormalig Mancunian Daley Blind. “Hij verandert bijvoorbeeld altijd zijn laatste linie. De ene wedstrijd speelt hij met vijf verdedigers, daarna weer met vier.”

“In sommige wedstrijden speelt hij zelfs met zes voetballers achterin, zelfs als ze in balbezit zijn.” Mourinho stelde Pogba zaterdag in de 4-1 overwinning op Fulham niet op, maar na afloop gaf de Portugees aan dat de middenvelder komende week in de Champions League-wedstrijd tegen Valencia zal starten. De Fransman moet dan wel ‘dezelfde mentaliteit tonen als de rest van de selectie’, voegde hij daar nog aan toe.

Blind is van mening dat Mourinho verantwoordelijk is voor de vormdip van Pogba. “Hij moet ervoor zorgen dat hij simpel gaat spelen. Pogba is een speler die met ingewikkelde en moeilijke oplossingen wil komen. Op het middenveld wil hij honderdduizend keer de bal hebben. Hij wil zijn tegenstanders op kracht van zich afschudden, met een schouderduw of wat dan ook, alvorens hij zich op de bal richt. Maar in de Premier League is iedereen even sterk", besloot de voormalig Oranje-international. Op die manier kan hij het verschil niet maken. Dus laat hem de bal direct en simpel rondspelen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja aldus de slechtste bondscoach die Nederland ooit heeft gekend.

9 december 2018 om 08:03

Ja, aldus een zeer goede centrale verdediger met een prijzenkadt waar je U tegen zegt.

Maar als je gewoon leest wat Blind zegt, dan kan je toch best concluderen dat hij gelijk heeft. Waarom wordt er bij o.a. Blind altijd zo op de persoon gespeeld? Kijk gewoon eens naar de inhoud van het artikel. Want laten we eerlijk zijn, wij moeten volgens deze maatstaf dan helemaal onze mond houden, want we kunnen er al helemaal gen klote van.

9 december 2018 om 08:07

Ik ben het ook wel met hem eens hoor. Mourinho is niet meer de toptrainer die hij ooit was. Maar een denigrerende opmerking zoals “hij kan niet eens een goed elftal neerzetten” zou eigenlijk nooit moeten worden uitgesproken door een gefaalde trainer als danny Blind.

9 december 2018 om 08:34

Danny Blind zat wel opgescheept met oude knarren die uitbuikten,en jonge honden die nog niet zindelijk waren. en dan ook nog die Nvb,die onterecht de naam Koninklijk voerde,met oud-keeper Hans als joker. die tijd is gelukkig voorbij. zou best kunnen dat juist de periode Blind,ervoor gezorgt heeft dat het met Oranje nu zo goed gaat. elk nadeel heb wellicht toch zn voordeel.

9 december 2018 om 08:37

Ook deze man heeft al aardig wat titels in zijn prijzenkast staan. En jij bent? Hoe zit het met jouw zelfreflectie? Doe jij dat een stuk beter volgens de publieke opinie?

9 december 2018 om 11:02

Ik ben het niet altijd eens, maar als Blind zijn mening geeftbdan gaat iedereen voorbij aan dat wat hij zegt en zaagt hem wederom af vanwege zijn periode bij Oranje. Voer eens een inhoudelijke discussie over datgene wat hij aangeeft, maar dat is blijkbaar heel moeilijk voor mensen, omdat ze er de ballen verstand van hebben.

9 december 2018 om 08:54

@Psv-er

Ja, aldus de bondscoach, die moest putten uit het slechtste aanbod aan spelers sinds decennia. Er viel geen eer te behalen op dat moment. En als een elftal in het veld staat, is de invloed van de coach nog zeer beperkt. Een coach kan geen wonderen verrichten door bij een zeer matige selectie ontbrekend zelfvertrouwen te toveren.

Ook Blind, Hiddink en Advocaat hadden met de huidige selectie en al het aabod van talent, veel meer eer kunnen behalen. Daarnaast gaf Blind onder moeilijke omstandigheden de aanzet tot verjonging en had hij de ondankbare taak om oude rotten van de generatie van o.a. Van Persie, Kuyt, Huntelaar en Robben te vervangen. Ook Koeman zou het moeilijk hebben gehad in die tijdsgeest.

9 december 2018 om 09:11

Hoeveel verschilde het team met het team wat 3e werd op het WK toen Blind de trainer was?

9 december 2018 om 09:23

@P9J7

Hoeveel verschilde het team? O.a. Van Persie, Robben en Kuyt, die verschillende redenen de kwalificatieronden misten? Lijken mij niet de meest onbelangrijke schakels als routeniers in een selectie, die na Hiddink elk greintje zelfvertrouwen kwijt waren geraakt.

9 december 2018 om 09:35

@FRTorres

Nee, geen eer aan te behalen. Blind werd al, voordat hij ook maar gestart was als bondscoach, afgeknald als ongeschikt voor de functie. De verwachtingen na Brazilië waren onevenredig en onrealistisch hoog bij het volk en de media.

Nederland werd 3de op het WK met spelers als van Persie, Robben en Kuyt met een ultra defensieve, on-Hollandse tactiek en leefde ver boven de stand met het resultaat. Zonder Van Persie en Robben was ook toen al Oranje pure middelmaat.


Hiddink had daarna bovendien een zooitje ongeregeld (letterlijk) achtergelaten waar elke nieuwe bondscoach zijn tanden op stuk zou hebben gebeten. Hiddink legde de verantwoordheid bij de spelers neer, die de verantwoordelijkheid niet konden waarmaken.

Het Nederlands elftal zat ook nog eens met een generatie spelers, die gewoon niet goed genoeg was, nam afscheid van z’n sterkhouders en was op vitale posities destijds kwalitatief niet beter was dan o.a. Turkije of IJsland.

Je kunt wel beweren, dat het spelersmateriaal en de omstandigheden niet zo slecht waren, maar vergelijk het is met de huidige situatie. Het Nederlands elftal zat in de curve van de golfbeweging gewoon helemaal onderaan en stelde op dat moment gewoon niet veel voor.

Uiteraard liepen er nog enkele goede spelers tussen, maar een team is zo sterk als zijn zwakste schakels. En zwakke schakels waren er. Daar kon geen goede speler zich nog aan onttrekken, met als gevolg een wankel elftal dat zelfs tegen het bescheiden Bulgarije ten onder ging aan een chronisch gebrek aan samenhang en zelfvertrouwen.

9 december 2018 om 09:37

"die moest putten uit het slechtste aanbod aan spelers sinds decennia. Er viel geen eer te behalen op dat moment."

Hij zat in een poule met Tsjechie, Ijsland, Turkije, Kazachstan en Letland, waarin zelfs de nummer drie nog kans had om naar het EK te gaan. Dat mag zelfs met het slechtste Oranje in decennia geen probleem zijn.

En ja, ik weet dat Hiddink het merendeel van die kwalificatiereeks heeft gedaan, maar toen hij vertrok stond Nederland in elk geval nog tweede. Blind maakte er uiteindelijk een vierde plek van.

9 december 2018 om 09:39

"het Nederlands elftal zat ook nog eens met een generatie spelers, die gewoon niet goed genoeg was en op vitale posities destijds kwalitatief niet beter was dan Turkije, of Ijsland."

Dat is onzin. In het nationale elftal van Ijsland zitten zelfs spelers die op het tweede niveau van Zweden en Denemarken en het derde niveau van Engeland spelen. Zelfs een heel slecht Nederlands Elftal heeft individueel altijd nog veel betere spelers dan Ijsland.

9 december 2018 om 09:44

Misschien zat oranje onderaan de curve ja, maar hoe krijg je het dan voor elkaar dit te presteren in competitieve wedstrijden?
Verlies tegen ijsland, turkije en tsjechie en winst (woohoo) op kazachstan in 2015.
In 2016: verlies tegen frankrijk, gelijk tegen zweden en winst op wit-rusland en luxemburg.
2017: verlies tegen bulgarije.
Waren de omstandigheden zo slecht dat deze uitslagen een logisch gevolg waren?

9 december 2018 om 09:45

De situatie Ziyech had hij goed verprutst inderdaad! De Ligt opstellen op 17-jarige leeftijd in een cruciale wedstrijd (ging ook fout), klasse Blind! Kan mij die prijzenkast brommen van zijn andere voetballeven als speler, hij moet beoordeeld worden als trainer. Ik vond em echt heel slechte keuzes maken...

9 december 2018 om 09:53

@Harecles

Ziyech lag vooral met assistent Van Basten in de clinch en zegde na één wedstrijd niet geselecteerd worden het bijltje er al bij neer.
En tegen Bulgarije was het middenveld zo stabiel als een blaadje in de wind. Er was geen enkele ondersteuning aan de defensie. De Ligt en de rest van de verdediging werden aan hun lot overgelaten, met Stroorman als grootste dissident.

Verder heb ik het nergens over de prijzenkast van de voetballer Danny Blind, dus waarom je daar over begint tegen mij is me een raadsel.

9 december 2018 om 10:00

Mn reactie was bedoelt voor Ryan Babel welke over prijskasten begint, excuus. Neemt niet weg dat ik het niet met je eens ben. Spelers niet selecteren vanwege ruzie met assistenten? Kan niet waar zijn dat je dat als eindverantwoordelijke toestaat. Ik vond hem als coach ronduit slecht! Ja hij had een niet te best aanbod, maar wat hij er mee deed was nog slechter..

9 december 2018 om 10:02

Blind heeft de kwestie Ziyech helemaal niet verprutst. De grote stoorzender was Van Basten. Dat had Blind wellicht beter moeten managen. Ik ben wel van mening dat ze Blind nooit hadden moeten aanstellen. Dat is een grove fout van de beleidsbepalers in Zeist. De Ligt opstellen, ja, gelukkig presteerde de oude garde wel goed? Die lieten die jongen in de steek. Van Gaal liet Oranje in 2014 realistisch voetballen. Hiddink ging vervolgens voor een andere aanpak en alles zat ook echt tegen. Nou tel uit je winst. In de jaren 80 hadden we na de succes in de jaren 70 ook een overgangsperiode. Dat hoort bij dit kleine landje.

9 december 2018 om 10:03

@ijsmuts

Hoe het mogelijk was om niet te presteren in competitieve wedstrijden tegen mindere goden? Ik heb mijn ideeën daarover al hierboven gegeven.

Wat Zweden uit betreft: wanneer de scheidsrechter de goal va Dost niet om onduidelijke redenen had afgekeurd, dan had Oranje zich gewoon geplaatst. Uiteindelijk was de bottleneck voor niet kwalificeren de 7-0 van Zweden tegen Luxemburg. Oranje behaalde net als Zweden 19 punten, maar delfde het onderspit door een slechter doelsaldo.

9 december 2018 om 10:09

@cabinesscence

IJsland werd op de EK, die volgde uiteindelijk pas in de kwartfinale uitgeschakeld door Frankrijk. IJssnd had gewoon een heel sterk, homogeen en moeilijk te verslaan collectief. Zoals ik al zei, is een team zo zwak als zijn zwakste schakel. En die zwakke schakels waren er bij IJsland minder dan Oranje. Oranje had enkel kwalitatief betere spelers, maar dat is niet altijd een zekerheid voor het beste team.

9 december 2018 om 10:15

@Harecles

Ik zeg helemaal niet, dat Ziyech niet geselecteerd werd door ruzie met assisent Van Basten.... Ziyech werd voor één wedstrijd niet geselecteerd na zijn blessure. Daarvoor zat hij één keer bij de selectie, maar haakte hij geblessseerd af. De reactie van Ziyech was in mijn ogen nogal impulsief en de aanwezigheid van Van Basten bij Oranje een struikelblok voor Ziyech. Dat bleek achteraf ook is interviews van beide heren.

9 december 2018 om 11:07

Ik heb het inderdaad over zijn prijzenkast en wat hij heeft gepresteerd als spelers. Kortom, iemand die echt wel weet waar hij over praat. Iedereen brandt die man af op basis van zijn functie als bondscoach. Zullen we dan ook zo fait zijn om zijn functioneren te bespreken als assistent van Van Gaal? Blind is inderdaad geen hoofdcoach, maar een goede assistent.

9 december 2018 om 11:20

Maar het is toch terecht dat velen hem afrekenen over zijn laatste functie? Snap niet zo goed wat zijn prijzenkast in zijn andere carrière als voetballer daarmee van doen heeft. Je bent immer zo goed als je laatste prestatie, werkt in het bedrijfsleven niet anders. Een assistent hoeft niet beoordeelt te worden, hooguit door de eindverantwoordelijke, de trainer dus. Een assistent is immers ter assistentie om gezette doelen van de trainer te bereiken. Dat maakt de situatie met MvB en Ziyech ook zo slecht, een assistent gaat bepalen wie geselecteerd wordt dus? Kan niet waar zijn.. Verder snap ik je standpunt wel maar een reactie als die van PSV-er had je kunnen verwachten.

9 december 2018 om 12:52

@buitenspelval: we eindigden idd gelijk met zweden in punten. Opvolger advocaat won van luxemburg, witrusland, bulgarije en zweden en verloor van frankrijk. Op basis van de prestaties van Blind kun je toch niet stellen dat hij hier ook 4 vd 5 gewonnen zou hebben? Die won er 3 uit 9.

9 december 2018 om 13:02

Tsja ijsmuts. Als je hypothetische stelling als argument op wilt voeren, dan houdt het snel op. De opbouw van het nieuwe Oranje begon in diezelfde periode onder Blind en leverde meer puntverlies op dat er kon worden opgelopen. Advocaat borduurde op het elftal van Blind voort en haalde meer punten. Maar ook jij kan niet weten of Blind niet hetzelfde had kunnen bereiken. Vandaar is het een tamelijk onzinnige stelling.

9 december 2018 om 13:40

@buitenspelval: zegt de man die als eerste een hypothese als stelling dropt: "wat Zweden uit betreft: wanneer de scheidsrechter de goal va Dost niet om onduidelijke redenen had afgekeurd, dan had Oranje zich gewoon geplaatst. "
Ik geloof niet dat het logisch is om op deze manier te rekenen, of wel? Het was nb de eerste wedstrijd in een cyclus van 10.

9 december 2018 om 14:03

Mensen blijven Blind op zijn laatste functie afrekenen. Dus deze man, met als speler een zeer geweldige staat van dienst, mag dan niet zijn mening geven, omdat hij het als bondscoach heeft verpest? Dat is toch totale waanzin of niet dan? Mensen moeten inhoudelijk op zijn argumenten reageren en niet continue oude koeien uit de sloot halen. Dat noem ik zeiken om te zeiken en iemand moedwillig "neerhalen".

9 december 2018 om 14:05

Sorry ijsmuts, dat vind ik een heel zwakke (en gezochte) vergelijking. De goal van Dost had nooit afgekeurd mogen worden. daar is iedereen het wel over eens. Normaliter had Oranje gewoon meteen afstand genomen van Zweden. Daar is niets hypothetisch aan. Nederland had zich zonder de arbitrale misser gewoon vier punten meer gehad. Dat is een feit met het verdere verloop van de kwalificatie, geen veronderstelling.

Dat is heel wat anders dan te beweren dat Blind op basis van eerder behaalde resultaten nooit evenveel punten als Advocaat had kunnen behalen. Dat is een puur hypothetische stelling, waar men niks mee kan. Snap je zelf nou het verschil niet? Feit dat je ook verder niet ingaat op mijn bedenkingen, zegt wel iets.

9 december 2018 om 21:57

@buitenspelval: je gaat nog steeds de fout in door te stellen dat oranje dan 4 punten meer had gehad. Dat is nml geen feit. Oranje speelde nu de laatste wedstrijd tegen een al vrijwel geplaatst Zweden. Wanneer die zich alleen bij winst hadden kunnen plaatsen had de hele wedstrijd er anders uitgezien omdat het vertrekpunt anders was.
Dat is netzoiets als stellen dat een goal die in de 10e minuut de 1-0 eindstand op het scorebord zet afgekeurd had moeten worden... en dan redeneren dat het dus 0-0 gebleven zou zijn tot aan het einde. Lijkt me niet toch?
Los daarvan vind ik je redenatie over ‘team is zo sterk als de zwakste schakels’ niet bijster sterk, als je dan toch wil dat ik op je relaas in ga. vGaal wist op het wk ervoor de zwakke schakels uitstekend te camoufleren. Blind wist er daarentegen een paar aan toe te voegen.

10 december 2018 om 00:21

Van Gaal had de beschikking over een fitte Robben, Van Persie en Kuyt. Dat scheelt een slok op een borrel.

Ik stel het overigens niet als een feit, dat Oranje met vier punten verschil voor Zweden was geëindigd. Ik zeg dat Oranje zonder arbitrale blunder meteen voorsprong op Zweden was begonnen, wat een groot verschil was geweest op het verloop van de kwalificatie. Zweden had achter de feiten aan moeten lopen.

De laatste wedstrijd deden dr Zweden er overigens alles asn om de laatste wedstrijd te winnen.

10 december 2018 om 11:25

Je zei ook dit:
"wat Zweden uit betreft: wanneer de scheidsrechter de goal va Dost niet om onduidelijke redenen had afgekeurd, dan had Oranje zich gewoon geplaatst. "
dat is iets anders dan wat je nu aangeeft; "het had er anders uitgezien".
Overigens ben ik het niet eens met het idee dat Zweden alles op alles heeft gezet die laatste wedstrijd te winnen. Vanaf 2-0 was duidelijk dat ze de poorten achterin dicht moesten houden, ipv de boel opengooien om een aansluitingstreffer te forceren.

9 december 2018 om 09:39

@psv-er: heeft dick advocaat dit gezegd? Volgens mij staat er echt Danny Blind bij het artijel

Danny, alsof jij zo'n toptrainer was/bent. Jij was ook nergens een succes, in geen enkele rol in de voetballerij na je loopbaan als speler, dus wie ben jij om Mourinho over zulke dingen de les te lezen? Ik heb het idee dat dit nog te maken heeft met het laatste seizoen van je zoon onder Mourinho...

9 december 2018 om 08:18

En wie ben jij dan om Danny Blind zo de les te lezen? Volgens jouw redenatie mag je dus alleen een mening hebben als je zelf ook op hoog niveau gepresteerd hebt in het prof voetbal. Wat heb jij gepresteerd? Wat mij betreft heeft Blind hier gewoon gelijk, ondanks zijn eigen falen als trainer.

9 december 2018 om 09:13

Nee, volgens hem ziet het er scheef uit als je iemand de les gaat lezen terwijl je zelf gefaald hebt. @de toekomst is geen trainer en ook niet gefaald...

9 december 2018 om 09:33

Mourinho faalt zelf ook bij United dus die vergelijking gaat niet op.

9 december 2018 om 10:53

Mourinho zegt toch ook niets over Blind? Blind is degene die gefaald heeft maar naar een ander wijst.

9 december 2018 om 09:35

Door Danny Blind haalde Ajax de champions league door 8 overwinningen op rij en Feijenoord te verslaan in de play-offs. Ben het verder eens dat het geen topper is maar in dat matige seizoen nam hij het goed over.

Ik verwacht dat 80% van de reacties over Danny Blind zelf zullen gaan dan over het artikel zelf..
on: ik ben zelf ook echt niet meer kapot van Mourinho. Hij wisselt inderdaad erg veel en lijkt zijn sleutelspelers geen vertrouwen te geven. Het is geen stabiel team, veel te wisselvallig

9 december 2018 om 08:05

Ik denk dat niemand vindt dat Mourinho goed werk doet bij Man Utd. Maar om hem kritiek te kunnen geven, mag je zelf ook wel wat gepresteerd hebben als trainer. Danny heeft alleen maar dingen verneukt als trainer. Als je dan anderen gaat bekritiseren, terwijl je zelf bewezen hebt over totaal geen trainersbloed te beschikken, sla je best een flater. Danny moet gewoon zijn bek houden en fox sports kijken binnen zijn gezin en daar commentaar geven, voor de rest van Nederland is hij zijn geloofwaardigheid namelijk al een tijdje volledig kwijt.

9 december 2018 om 08:50

En wat moeten de mensen die hem hier op vz kritiek geven dan doen? Ik zie elke dag wel 10 mensen die met opstellingen komen voor Utd die het in hun ogen beter zouden doen dan Mou. Wat een selectief geneuzel, ongelooflijk.

9 december 2018 om 09:15

Dit zijn trainers onder elkaar dan is het logisch dat de prestaties van de trainer bekeken worden. Wij zijn supporters zonder supporters geen voetbal dus de mening van supporters ziet er eenmaal anders uit dan van een trainer. Die zit zelf in dat vakgebied en als die zelf faalt en een andere trainer de les leest dan ziet dat er best knullig uit...

Gelijk heb je Danny, dat vooropgesteld. Maar José moet het met een budget doen, jij kon zowat elke Nederlander kiezen dier er maar was en wist er nog geen draaiend team van te maken.

Wat kan je met deze uitspraken van D Blind, reactie geven zoals hier boven allemaal beschreven is,zou het niet doen.als je namelijk deze man hoort praten bij ongeacht welke sportzender dan zapp je toch al weg.

Echt? Bescheidenheid zou Blind sieren. Blind was een prima voetballer maar als trainer heeft hij er werkelijk niets maar dan ook echt niets van gebakken. Mourinho is een vervelende zelf ingenomen kwal die zijn teams ultra defensief laat spelen maar hij is wel uiterst succesvol.
De rancune bij papa Blind van het niet slagen van zijn zoon zit schijnbaar diep zo diep dat hij onzin gaat uitkramen. Daley heeft niet het niveau van de top van de PL hoe vervelend het ook is voor Danny maar om dan allemaal onzin te gaan uitkramen.... daarmee maak je jezelf nog minder geloofwaardig.

9 december 2018 om 08:52

Het grappige is dat het niet eens onzin is van Blind, maar omdat hij als trainer zo gefaald heeft is hij op voorhand al gediskwalificeerd volgens de algemene opinie terwijl wij lekker ongegeneerd op Utd mogen zeiken. Wat een stel hypocriete kleuters zijn we dan eigenlijk hier.

9 december 2018 om 09:04

Dat komt waarschijnlijk dat iedereen Danny vooral als mislukte trainer en rancuneuze vader ziet. Wees eerlijk Mourinho verwijten dat hij geen opstelling kan maken terwijl jezelf echt alleen maar gefaald heb als trainer staat behoorlijk onnozel.

Danny Blind heeft twee serieuze baantjes gehad als trainer. Beiden waren een absolute ramp. Hij was verantwoordelijk voor de vierde plaats van Ajax in 2006 (met een achterstand van 24 punten) en voor de uitschakeling van Oranje voor het EK 2016 (nederland werd vierde in een zeer lichte poule met Tsjechie, Ijsland, Turkije, Kazachstan en Letland en plaatste zich voor het eerst sinds 1984 niet voor het Ek).

En hij gaat nu vertellen dat Mourinho, die acht keer landskampioen werd en vier Europese bekers won, eigenlijk een hele slechte trainer is?

Ik hoop dat Mourinho deze uitspraken leest, misschien zien we hem dan binnenkort een keertje vrolijk langs de lijn staan.

9 december 2018 om 09:36

Hiddink en Advocaat zijn ook slechte trainers zeker. Hebben het ook niet gehaald

9 december 2018 om 09:48

Die hebben daarvoor in elk geval nog volop prestaties behaald. Die hebben voorheen bewezen dat ze het in elk geval wel kunnen. Blind niet. Die heeft bij letterlijk al zijn klussen als hoofdtrainer heel hard gefaald.

Danny ik weet dat jebaal dat daley wegsoest maar ff serieus. Zowel bij Ajax al het Nederlands elftAl heb jij laten zien datje er zelf biets van kunt. Elke aankoop van Mourinho was beter dan die van zijn illustere voorganger, die mogen nu allemaal vertrekken gelukkig.

Hier zegt ook iemand wat over een collega trainer. Heeft gvd zelf het Nederlands elftal om zeep geholpen toen hij bondscoach van oranje was de lul de behanger

Handige reactie over een trainer die 2 seizoenen terug Peter Bosz totaal tactisch overklaste in een Europacup finale.
Misschien mag Danny een keer Jose zijn prijzen bekijken die hij won als trainer.
En ben Ajacied, ben geen fan van Mourinho, maar een beetje nadenken over wat je zomaar roept lijkt me als lid van de raad van commissarissen van een prof club toch wel noodzakelijk.

Ook nog een leuk feitje

"onder het bewind van Blind daalde Oranje van plek 14 naar plek 32 op de wereldranglijst, de laagste positie ooit"

Moet hij zeggen, de man die het nederlands voetbal naar de knoppe heeft geholpen. Drink nog ene zou ik zeggen en pak eens een taxi.

Ironisch en hypocriet. Blind is nou niet iemand die kritiek mag leveren. Hij kon landen uit de C categorie niet eens verslaan met Nederland.

Wat een wijze uitspraak van Danny Blind, gelukkig heeft hij tal van onderscheidingen en prijzen gepakt als trainer....... Ga lekker golfen Danny niemand neemt jou commentaar hier serieus

Zoveel ad hominem reacties, hilarisch. Mourinho is ook een drol van een trainer. Bij Chelsea makte hij van Hazard in zijn laatste seizoen zelfs een koekenbakker. Nu doet ie het met Pogba. Die man moet echt met pensioen.

Ok Blind, dat is makkelijk scoren met daze opmerking! Mourinho heeft nog steeds meerprijzen gewonnen dan jij. Dus tja laat ik zo zeggen : Mourinho is een grote boef die een grote bank leeg steelt (ManU), dan is Blind een soort iemand die van kinderen zakgeld beroven (Ajax) en stelen van Arme mensen(Nederlandse elftal). Wie is nou slecht?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren