Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pablo Rosario: ‘We hebben in grote fases echt goed voetbal laten zien’

Laatste update:

PSV nam het woensdagavond in eigen huis op tegen Barcelona in de Champions League. Voor de Eindhovenaren was het de laatste kans om te proberen Europees voetbal na de winterstop te realiseren, maar moesten ondanks goed spel toezien hoe de Catalanen met de drie punten aan de haal gingen (1-2). Voetbalzone was bij het duel en verslaggever Justus Dingemanse sprak na afloop onder meer met Pablo Rosario.


Justus Dingemanse is fulltime presentator en programmamaker bij Voetbalzone en levert onder meer bijdrages in de vorm van exclusieve interviews, reportages, documentaires en programma's.
Had PSV meer verdiend tegen Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja dat deden meerdere ploegen in de Eredivisie ook tegen jullie , maar einde van het verhaal staan ze met lege handen. Als je in 5 wedstrijden , 14 punten laat liggen heb je het altijd slecht gedaan.

29 november 2018 om 10:13

Deze wedstrijd leek het of dat PSV meedeed, maar je ziet ff een versnelling hier en daar en ze scoren gewoon.
En tuurlijk PSV heeft zijn kansen gehad, maar ze worden niet gemaakt dus wat is het waard.
Leuk hoor dat mee doen maar wat koop je ervoor.

Een aantal jaar geleden was het precies andersom, PSV was Europees wat volwassener en Ajax deed leuk mee maar verloor.

29 november 2018 om 11:00

Onzin, PSV deed zeker mee. Barca was zo armetierig dat ze welgeteld 10 minuten een fatsoenlijk niveau haalde. Die fouten in de opbouw dat is niet in een lagere versnelling spelen dat is gewoon een onsamenhangend elftal zijn dat het ff kwijt is.

Dat het de gehele campagne al ontbreekt aan volwassenheid bij PSV dat ben ik wel met je eens.

29 november 2018 om 12:01

Dus Barca heeft maar 10min het gas hoeven geven om PSV op te rollen zeg je en dan noem je Barca Armetierig? (geen idee wat dat betekend trouwens)

Kom op ik lees enkel hoe goed psv het wel niet deed deze CL versie...
1 punt in de poule fase , 6 wedstrijden....hoe kan je hier nu tevreden me wezen.

Ook al vind je misschien dat er redelijk gevoetbald is, ga je dit toch niet blijven roepen elke keer dit komt echt zo triest over...ineens zijn de grote bekken dicht die aan het roepen waren toen na de overwinning naar Ajax en toen Feyenoord het niet zo best deed in de cl toen was PSV en een echte top club en nu is het ineens weer het kleine provincie ploegje uit Brabant..

29 november 2018 om 12:36

Ninkakai, moet je nagaan dat ze PSV dus verslagen hebben in 10 min goed voetbal.
Dat is dus wat ik zei, het lijkt of ze mee deden. maar in feite is het dat Barca dus maar 10min hoeft in te spannen om toch 2 doelpunten te maken.

PSV in topvorm is dus niet goed genoeg om een Barca in drama vorm te kunnen verslaan.

Voordat er mensen gaan roepen, ik zeg nergens dat Ajax dit wel had gedaan, even voor de duidelijkheid

29 november 2018 om 15:10

Ik vind dat je deels gelijk hebt, maar je moet wel beseffen dat het om barcelona gaat. misschien wel de beste van de wereld. PSV was een paar jaar geleden ook niet verder gekomen tegen barcelona.

Het verschil tussen atletico en barcelona is echt veel groter dan je denkt.

Verder moet je niet vergeten:

Ajax zit bij:

Portugal nr 4
Griekenland nr 7
Duitsland nr 5

en psv:

spanje nr 2
italie nr 3
engeland nr 3

Dit zijn de huidige standen. Dat is een wereld van verschil met wat ajax heeft. Desalniettemin, ajax doet het goed en daar mag nl trots op zijn.

29 november 2018 om 17:12

Klopt wat je zegt over vroeger en PSV volwassener. Maar dat ging over een periode van een aantal jaar. Ik hoop niet dat je Ajax nu vergelijkt met het PSV van toen want dat zou iets te simpel zijn na 1x CL groepsfase door komen in 13 jaar tijd....

29 november 2018 om 17:17

Tevreden mee zijn of vinden dat ze goed gevoetbald hebben is natuurlijk een heel groot verschil he. Wel erg makkelijk om continu dezelfde reacties te geven in alle topic over dit onderwerp. Echt, De manier waarop sommige hier telkens reageren vind ik erg overdreven. Nu ook weer gebruik je; "hadden ze maar 10 minuten nodig om PSV op te rollen" dat bedoel ik met de manier waarop iets gezegd word. Het lijkt er zo een beetje op alsof sommige hier de stand in de eredivisie mee nemen in hun reacties.... Elke keer lees ik dat ondertoontje er doorheen, PSV kleineren en Ajax ophemelen. Dat mag natuurlijk maar ik mag daar ook een mening over hebben natuurlijk.😉

29 november 2018 om 17:28

Dat zeg je hier inderdaad niet Nee, maar je kunt niet ontkennen dat je wel een beetje zit te genieten met het versturen van zulke reacties toch? Ik dacht dat iedereen voor Nederlandse ploegen is tijdens de CL? Tenminste, dat had zowat iedereen hier aan. Nu PSV vierde is geworden, wat we van te voren allemaal wel een beetje verwacht hadden, Maar PSV wel elke wedstrijd alles gegeven heeft, word er ineens vanalles bij gehaald om PSV neer te halen. Dan denk ik, waarom? Het waren toch erg moeilijke tegenstanders met enkele wereldspelers in het team die het verschil maakte? PSV is er op tottenham na nergens hard afgegaan, en dan lees je natuurlijk weer dat de tegenstanders het telkens op 30% deden. Maar het gaat erom dat PSV gedaan heeft wat het kon. Zo nu en dan echt wel mooie dingen liet zien. En helemaal niemand die PSV een warm hart toe draagt is nu de polonaise aan het lopen of zijn tevreden met de resultaten, Maar zeggen alleen dat de trots zijn op hun spelers, dat ze gedaan hebben wat de konden, niet meer en niet minder. Om dan telkens weer te gaan roepen dat het allemaal kut was en dat iedereen heel tevreden is, is erg kinderachtig en klinkt een beetje gefrustreerd alsof ze stand in de eredivisie ook mee telt.

30 november 2018 om 10:48

Als Barcelona 10 minuten van de 90 betet was en PSV de rest. Deden ze niet mee lol

En de volgende die komt melden dat psv het (in fases) zo goed gedaan heeft.
Op enkele uitzonderingen na heeft elke ploeg goede fases in elke willekeurige wedstrijd.
Het is 1 groot "mooi weerbericht" vanuit Eindhoven, maar als ik naar de stand kijk bekruipt mij een heel ander gevoel.
Ik snap ook wel dat ze niet als 1e zouden eindigen, maar eindeloos positief blijven na al die verliespartijen begint mij te irriteren.

29 november 2018 om 11:14

Nou precies dat ja. Na elke wedstrijd is het nagenoeg hetzelfde verhaal "net niet gewonnen maar wat waren we goed". Ik zeg niet dat PSV slecht gespeeld heeft, maar na vijf ronden 1 punt is gewoon niet goed genoeg wat PSV laat zien en dat hoor je maar amper terug in het commentaar van zowel staff als spelers in Eindhoven.

29 november 2018 om 15:08

normaal gesproken zou 1 punt uit 5 ronden niet goed genoeg zijn, maar als je het gewoon wedstrijd voor wedstrijd pakt, is misschien Inter thuis de enige wedstrijd waarvan je kunt zeggen dat ze beter hadden moeten presteren. Als je dan heel dicht bij een resultaat komt uit bij de Spurs en gewoon had moeten winnen tegen Barca, moet je daar inderdaad vooral de positieve kanten van zien. Wat schiet je ermee op door het negatief te belichten?

29 november 2018 om 15:17

Je hebt toch gewoon de wedstrijd gekeken en gezien dat PSV meer dan voldoende kansen heeft gehad tegen Barcelona om op z'n minst gelijk te spelen of niet?

Ga dan niet net doen of het raar is dat de spelers dan zeggen dat ze goed hebben gespeeld.
PSV was slordig in het afmaken van kansen en kregen de deksel op de neus.

29 november 2018 om 15:25

Sommige mensen geven nog om de sportieve kant. Het voetbal zelf. En niet om cijfertjes. Ze hebben hard gestreden en hun best gedaan... daar mag je trots op zijn. Vooral dat ze er paar keer toch dicht bij waren. Ikzelf had al niet eens verwacht dat er 1 punt gehaald zou worden dus kan ik het alleen maar positief inzien. Dat je niet meer haalt is jammer maar te vergeven

29 november 2018 om 17:33

Dat hoor je in elk interview terug en dat weet jij ook goed. Je leest alleen wat je wilt lezen. Het is alleen veel te lekker voor sommige Ajacieden om dit telkens te blijven roepen. Niemand bij PSV loopt de polonaise, ze krijgen heus geen huldeging op het stadhuisplein voor deze prestatie, ze zeggen enkel en alleen, dat ze vinden, dat PSV in delen van de wedstrijden, ook mooie dingen heeft laten zien.

29 november 2018 om 17:30

Nou dan? Hij zegt toch ook niet meer? Wel telkens alle reacties van spelers gaan lezen en dan de gal spuwen is ook maar triest niet? Hij staat hier toch niet met een harde plasser heel trots te vertellen hoe goed PSV wel niet was? Doe niet zo kinderachtig man

Nou ja,het publiek klapte zich suf na afloop en daar gaat het toch om ? PSV heeft nu eenmaal niet dezelfde mogelijkheden als de Europese top die ook niet zoals Psv op eredivisienivo hoeven te spelen.

Ik stop al met de reacties lezen hier.. PSV supporters die zeggen dat ze goed gespeeld hebben en pech hebben gehad en Ajax supporters die hun gal willen spugen over hoe slecht PSV heeft gepresteerd ten opzichte van Ajax. Allemaal niet relevant, totaal andere poule en tegenstanders waar PSV gewoon een zeer lastige poule had waar iedereen van te voren zei dat ze kansloos waren.
Kansloos waren ze niet. En waarom probeert iedereen telkens maar bewijzen dat zijn ploeg beter is...

29 november 2018 om 14:16

Inderdaad, wat een onzin toch allemaal. Als je kijkt dat twee spelers van hen bij elkaar zo'n 150 miljoen hebben gekost en de beste speler ter wereld er nog voetbalt, en welke middelen je daar tegenover kan zetten, waarom mag je als PSVer dan niet blij zijn dat ze aardig tegenstand hebben kunnen bieden. Naar mijn idee laat je dan juíst realisme zien, dat je trots bent dat je aardig mee hebt kunnen ballen. Maar nee, we mogen pas trots zijn als ze winnen en dan nog komt er gezeik over 'ja maar zij speelden op halve kracht' of 'maarja zij waren al geplaatst'. Boeiend! Deze spelers leren hiervan, worden er beter van en mogen trots zijn op wat ze neerzetten. Dat het ze nu 1 punt oplevert, so be it, was er iemand die dacht dat PSV in deze poule niet op de vierde plaats zou eindigen? Je speelt gewoon tegen 3 topclubs uit de toplanden van het Europese voetbal, dat is pech, volgend jaar hopelijk een betere loting.

29 november 2018 om 15:16

Beide supporters zitten er vaak naast indd...of overdrijven schromelijk om maar niet af te gaan.

PSV heeft gisteren, vooral de 2e helft, prima gespeeld. 1 à 2 kansen uit zelf gecreëerde aanvallen en 5 kansen/mogelijkheden uit sterk drukzetten! En niet te vergeten een wereldgoal van de beste PSV'er.
Ik vind dat iedereen van PSV vooral continue zichzelf en de club tekort doet door te zeggen hoe trots ze zijn. Terwijl zij zich op gisteren na iedere wedstrijd volledig hebben onderworpen aan elke tegenstander zo nederig en initiatiefloos.
Hiermee leg je lat wel te laag soms. Jekan nog steeds compact spelen als je hoger op het veld staat! Jezag ook dat het de 2e helft makkelijker ging ookmet drukzetten.

Ik snap wel dat PSV zelf het middenveld niet heeft om op te bouwen en te controleren maar je mag wel iets meer eisen.

Al met al had er iets meer ingezeten als er wat meer durf was, maar het heeft deze campagne ook niet erg meegezeten helaas.
Ik hoop dat ze tegen inter wel laten zien dat er voetballend meer inzit dan waar nu véél te makkelijk genoegen mee wordt genomen. Dan zie ik namelijk nog wel punten meegenomen worden naar Eindhoven

Je koopt er alleen helemaal niets voor. Het gaat om de punten en niet hoe goed je speelde.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren