Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mourinho legt bizarre 'explosie' na goal uit: ‘Het was opluchting'

Laatste update:

Manchester United plaatste zich dinsdagavond voor de knock-outfase van de Champions League door Young Boys met 1-0 te verslaan. Een doelpunt van Marouane Fellaini in blessuretijd was voldoende voor de Engelse grootmacht om de volgende ronde te bereiken. Bij het doelpunt van de Belg vestigde José Mourinho de aandacht op zich door op een bizarre manier te juichen.

De Portugese manager gooide vlak na de treffer een rek met bidons naar de grond, waarna de inhoud alle kanten opvloog. De actie van Mourinho leiddde tot verschrikte reacties. "Het was een explosie van opluchting'', zegt Mourinho na afloop, geciteerd door diverse Engelse media, waaronder Sky Sports. “Ik denk dat veel fans thuis voor de televisie dat doelpunt op allerlei manieren hebben gevierd."

“Ik kan me voorstellen dat in sommige huiskamers de tv is gesneuveld”, vervolgt Mourinho, die de gehoorde kritiek op het incident niet terecht vindt. “Het belangrijkste is dat we ons gekwalificeerd hebben. Voor sommige liefhebbers van mij die van statistieken houden: ik heb veertien seizoenen in de Champions League gespeeld en veertien keer ben ik de groepsfase doorgekomen. En het jaar dat ik niet in de Champions League zat, won ik de Europa League.”

David de Gea was tegen Valencia belangrijk voor United. Mourinho hoopt dan ook dat de 'beste doelman ter wereld' lange tijd actief blijft bij the Red Devils. “Hij is van wereldklasse. Ik weet dat hij wil blijven en dat zijn zaakwaarnemer alles doet wat hij wil. De club wil ook dat hij blijft, we werken eraan. Onze ambitie is om een grote club te zijn en een winnende club wil graag de beste keeper ter wereld.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het lijkt alsof hij bij dat eerste tikje met zn schoen dacht: kom op José, dat kan beter!

Ot: het is ook een gekke man, maar wel een resultaat coach. Dat bewijst hij maar weer.

28 november 2018 om 08:55

Hull, een resultaat coach vindt ie zichzelf vooral en daar blijft ie maar op wijzen. Vroeger was het resultaat alleen veel beter en kon ie wijzen op 2 gewonnen CL's. Tegenwoordig moet ie al wijzen op 14 keer de groepsfase doorgekomen. Maar wat een wanvertoning was het weer. Er staan enorme beren in het veld, maar voetballen kunnen ze niet (als team). Ik vind het echt treurig om te zien dat ManU zo is afgegleden. Deze club straalde zoveel macht uit met Ferguson. En nu, met zoveel grote namen, is het echt bagger slecht. En met 'hotseknots-alle-hoge-ballen-op Lukaku-en-Fellaini-en-hopen-dat-er-één-goed-valt-voetbal' winnen ze met 1-0 thuis van Young Boys. En dit was de eerste thuisgoal na 270minuten CL voetbal. Ik zou er trots op zijn als ik Mourinho was. Je krijgt gewoon medelijden met de supporters. En dat is echt ongeveer het ergste wat je als ManU supporter kan gebeuren denk ik.

28 november 2018 om 09:10

Helemaal eens Formus. Met de kwaliteiten van o.a. Mata, Matic, Rashford, Martial en Fred heb je al veel voetbal in de ploeg. Dan blijkt daar Pogba ook te spelen toevallig en dan leg je dit op de mat? Mourinho zou zich moeten schamen en opstappen. Ze staan 7e in de competitie en nu al 14 punten achter op City. Een negatief doelsaldo !! Met deze selectie en zoveel geld al jaren dramatisch presteren. Hoe kan het dat hij daar nog zit?

28 november 2018 om 11:05

Hahaha hij is gewoon labiel aan het worden.
Toen hij nog bij Chelsea zat en Wenger bij Arsenal, gaf hij altijd af op Wenger met opmerkingen over het feit dat Wenger vele jaren achter elkaar alleen maar top 4 in de competitie weet te bereiken.

Nu weet hij voor een 14de keer de groepsfase CL door te komen en is dat ineens wel een prestatie? Maar het Arsenal van Wenger elk jaar top 4 was niks?
Hypocriet ten top.

Die man moet of even een jaartje eruit, of gewoon normaal doen. Hij lijkt elke week wel weer iets te moeten doen van zichzelf zodat er over hem gesproken kan worden. Narcisten-trekjes zijn dat. Positief of negatief, als er maar gepraat wordt over hem.

Hij moet er even bij vermelden dat hij 14x de groepsfase is doorgekomen. Die man is zo vol van zichzelf hé.. pfff. Alsof hij het met slechte ploegen heeft gedaan.

28 november 2018 om 09:15

Inderdaad, allemaal met ploegen waarmee je je de ogen uit de kop moet schamen als je niet door de groepsfase komt. Tuurlijk heeft hij wel wat gepresteerd in het verleden, twee knappe CL zeges met ploegen van mindere kwaliteit dan de concurrentie. Echter sinds de CL zege met Inter (8 jaar geleden!) zijn de resultaten niet heel indrukwekkend meer geweest.

28 november 2018 om 09:17

Ik denk niet eens meer dat het vol van zichzelf zijn is. Die man is zo onzeker, weet na deze pot ook weer dat zijn club door de hele wereld bekriticeerd zal worden, dus legt hij zelf even de nadruk op dit ‘positieve feitje’. Anders was, met de focus op het slechte voetbal, geen enkel medium zich van dit feit bewust geweest.

Ik ben wel zo ongelooflijk klaar met die gek, het zal best een aardige trainer zijn, maar wat een idioot. Ook die eeuwige statistiekjes over zichzelf, het wordt echt heel treurig langzamerhand. Van een 50-er (of hoe oud is ie?) mag je toch wat meer volwassenheid en klasse verwachten. Bij hem zit echt een steekje los.

28 november 2018 om 09:00

nee, hij was een succesvolle trainer toen het "betonvoetbal"hoogtij vierde maar nu hebben we met trainers als Guardiola, Klopp, Seri, Tuchel, Nagelsman een nieuw soort trainer/voetballer. De trainers, die in staat zijn het betonvoetbal te slopen.

14x de volgende ronde halen, alsof dat heel bijzonder is met de ploegen,waarmee hij dat heeft gedaan. Volgens mij kan Guardiola ook zulke statistieken overleggen

28 november 2018 om 09:17

Dan noem je net een trainer op die ook alleen maar "makkelijke" teams heeft gecoacht wat je punt wat minder sterk maakt.

Eerste alinea ben ik het echter volledig mee eens.

Wat een baas! Puur genieten deze man. Interview ook met een grote lach bekeken. Niets meer dan respect.

28 november 2018 om 09:02

dan kijken wij er totaal anders na. Ik vind het zielig en krijg gewoon medelijden met hem. Waarom stopt hij niet gewoon? Kan ie zeggen dat hij de beste was.

Gewaagde uitspraak Mourninho gaat nooit meer een BPL of CL winnen. Als ie slim is gaat ie vol voor die carling cup dan kan hij weer zeggen hoeveel prijzen hij gewonnen heeft

28 november 2018 om 10:22

Ik kan mij inderdaad vinden in jouw mening ook al delen wij deze niet. Er zullen vast talloze redenen zijn waardoor hij niet kiest om te stoppen.

Maar alle uitspraken van dhr. Mourinho moet je sowieso met een korreltje zout nemen vind ik, we nemen al alles te serieus in de huidige maatschappij. Een man als deze gaat lekker in tegen de status quo, genieten toch?

28 november 2018 om 16:41

waarom kijken jullie er anders naar dan? zou je zelf ook niet gek worden als je ploeg (oa rashford) kans na kans mist, fellaini uiteindelijk je redder moet zijn en dit week na week. ik zou ook zo gefrustreerd reageren.

28 november 2018 om 09:31

Dus achterlijk gedrag wordt tegenwoordig bewonderd?

28 november 2018 om 10:22

Wat is achterlijk? Wie zijn wij om te oordelen wat wel en niet achterlijk is. In welke context is dit achterlijk?

28 november 2018 om 10:24

Hangt ervanaf wat jij achterlijk vindt? Een reactie zoals deze vind ik ook achterlijk. Kortom subjectief van beide kanten en zo kunnen wij door blijven gaan!

28 november 2018 om 13:19

Agressie tonen op het veld, dingen kapot smijten waardoor je eigen publiek onder de sportdrank zit is niet achterlijk? Dat leer jij je kinderen ook?

28 november 2018 om 14:38

Hi Timba69, ik merk dat het onderwerp gevoelig ligt aan je reactie. Ik zal mijzelf nader proberen uit te leggen en vooral duidelijk maken.

Ten eerste vraag ik mij soms echt af of ik mij bevind op een of ander korfbal fora. Als ik af en toe aan het "lurken" ben en daarbij een aantal reacties lees moet ik toch 3 keer nadenken of ik dit uberhaupt serieus moet nemen, waaronder jouw reactie.

Begrijp mij niet verkeerd, ik praat agressie absoluut niet goed en ik ben daar ook zeer zeker tegen. Maar ben jij wel eens op een voetbalclub geweest? Heb jij wel eens de emotie ervaren dat alles kan loskomen op momenten waarvan jij deze absoluut niet verwacht? Wil jij beweren dat jij nooit (mis)geplaatste emotie hebt geuit wanneer jij je zodanig voelde op dat moment? Als jij hierop nee kan antwoorden vind ik jou een hypocriet, sterker nog wellicht is voetbal niet de sport die jij zou moeten beoefenen(betwijfel ik) en of bekijken! Voetbal is emotie, daarbij horen dit soort dingen hoe je nou het wendt of keert.

Buiten dat, hoe groot is de maatschappelijke impact van zijn reactie? Bepaald hij over leven en dood of is dit een reactie uit pure emotie(hij schopt en gooit een fles bidonnen weg, wat een aanslag..)? Ja, oke hij heeft een voorbeeldfunctie en het zou zogezegd niet passen bij een trainer van Manchester United. Des te meer ik als persoon geniet van zijn reacties, want waarom niet? Waarom moet je altijd politiek correct zijn?

Ten slotte wil ik benadrukken dat het jou niets kan schelen wat ik mijn kinderen (aan)leer.

29 november 2018 om 09:46

@aess ik denk dat het hem wel kan schelen wat jij jouw kinderen aan leert. Loop eens een rondje op straat en zie hoeveel kinderen zonder normen en waarden er rond lopen. Waarom denk je dat het zo'n zooitje is in Nederland, omdat kinderen niet fatsoenlijk opgevoed worden.

Natuurlijk snap ik dat mourinho blij is met de goal...maar om dan moeite te doen om iets op te pakken en het vervolgens weg te gooien dat gaat nergens over. Dat heeft niks met emoties te maken.

En anders moet hij heel snel zorgen dat hij zn emoties onder controle krijgt, want anders controleren de emoties hem en dat is altijd gevaarlijk (maar ja..eigenlijk weten we al dat dat zo is bij mourinho)

29 november 2018 om 09:48

@arnavut1 wie wij zijn? Mensen in de maatschappij net als mourinho. Als jij op je werk zit en je sluit een goede verkoopdeal... Pak jij dan je laptop op en gooit m door het kantoor heen? Moet je eens doen en kijken of je baas dat achterlijk gedrag vindt...

Het begint gewoon genant te worden bij Mourinho. Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

De enige reden waarom hij zo iets idioots doet is om te zorgen dat alle aandacht weer naar hem toe gaat. Hij is gewoon zo geil op de aandacht dat hij er alles aan zal doen om die te behouden. Het is wachten op het moment dat hij het veld in loopt en met een vliegende tackle een tegenstander het veld uit schopt, want ook daar is deze mafketel toe in staat.

Ik snap niet dat mensen zo zeuren om zoiets. Dit is toch grappig. Het is een heel aparte man, maar ik vind dat juist wel leuk. Wat boeien die bidons nou weer. Als hij zich daarmee wil afreageren, lekker doen dan.

28 november 2018 om 13:21

De drank spoot over de supporters op de 1e rij heen. Dat vind jij normaal. Of ben je ook zo iemand die het grappig vindt om bier over spelers te gooien?

Ik snap hem volledig. Als er eindelijk bij mij iets lukt, smijt ik ook altijd een stoel door de kamer heen bij mij thuis.. Wat een knuppel die vent. Wat mij betreft starten we een petitie om hem genomineerd te krijgen voor een oscar. Deze man zet zo'n vreselijk goed acteerwerk neer, elke week weer.

Ach joh. Zo n emotie hoort er toch gewoon bij. Weet je hoe vaak ik een fles water op de grond heb gegooid als fan zijnde. En hoeveel mensen in mijn omgeving andere dingen hebben gegooid. En dat is er een extra druk op hem als trainer. Dat het geen charmante man is voor velen weten we. Hij is idd arrogant; en geeft iedereen en alles de schuld maar dat maakt zijn reactie niet minder logisch na de goal.

28 november 2018 om 13:22

Dus je hebt je emoties niet helemaal onder controle begrijp ik. Als het je zo vaak gebeurd. Doe je dat ook in je eigen huis?

Ik vind al die haat zo heerlijk haha.
Je merkt gewoon echt dat alleen al op deze site mensen echt kapot gaan van binnen omdat ze het wisten te flikken op het allerlaatste moment.

Mourinho geniet hier alleen maar van, met die haat kan hij de selectie voeden om meee een eenheid tegen de rest te creëren.

Toen van Gaal niet eens langs PSV kan in de groepsfase en vervolgens niet eens meer CL voetbal haalde, lag het aan alles en iedereen behalve van gaal.

Nu mourinho voor het tweede jaar op rij direct weer de volgende ronde haalt, ligt het aan alles en iedereen behalve mourinho.

Oh en mourinho is trouwens ook de coach met de meeste halve finales in de historie van de CL.
En ITT bij sommige andere topcoaches hoorden zijn teams nooit (!) tot de top 4 van Europa op het moment van instappen.

Blijf vooral doorschreeuwen dat hij klaar is.

29 november 2018 om 09:50

wat hebben zijn prestaties nou met zn gedrag te maken?
Als je presteert kun je je nog wel fatsoenlijk gedragen.

Als een CEO zo door het kantoor loopt, dan is hij heel snel geen ceo meer, hoe goed de cijfers ook zijn.

Kan aan mij liggen, maar als je niet zulke passie toont, wat doe je dan als trainer langs de lijn? Naar mijn mening haal je dan niet alles uit jezelf. Kan echt genieten van die 'dwazen' langs de lijn, kijkend naar Guardiola, maar ook Conte en zeker Simeone.

Voor mij een teken dat men helemaal bezeten en gedreven is in het spelletje, er daadwerkelijk met het hart om geven, topmentaliteit. Zolang hij niemand kwaad doet en zich beheerst/beperkt in aantal uitlatingen, maakt het mij allemaal niets uit.

Hoe heeft Man United eigenlijk gespeeld? Of was dit weer een achterlijke afleidingsmanoeuvre op de wedstrijd van deze trainer.

Het gaat tegenwoordig weinig meer over Man United zelf maar over het gedrag van deze trainer. Best wel jammer van een ooit zo mooie club. Onbegrijpelijk in mijn ogen dat men zo een figuur zijn gang laten gaan. Hij zal inderdaad best een goede trainer zijn maar breekt ondertussen de goede naam van de club ook ondertussen af.

Nou ja zij krijgen wel een paar fans erbij die genieten van 'achterlijke' gedrag

Je houdt van hem of niet blijft een aparte kerel. Al met al loopt het niet lekker bijn man u jammer want ze hebben een leuke ploeg

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren