Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bruma zint op winterse transfer: ‘Moet een oplossing komen’

Laatste update:

Jeffrey Bruma kwam dit seizoen nog geen minuut in actie voor VfL Wolfsburg. De 27-jarige verdediger maakte zelfs nog geen enkele keer deel uit van de wedstrijdselectie en dat zorgt als vanzelfsprekend voor de nodige frustraties. In gesprek met Kicker geeft Bruma aan dat hij in de winterstop van club wil wisselen als zijn situatie niet verandert.

“De frustratie is er, maar ik kan er goed mee omgaan. Ik wil altijd winnen, altijd op het veld staan. Ik praat veel met mijn vriendin, mijn ouders en mijn zaakwaarnemer”, zegt Bruma, die sinds 2016 in het shirt van VfL Wolfsburg speelt. “Ik ben net 27 geworden en wil aan spelen toekomen. Als dat niet mogelijk is bij Wolfsburg, moeten we een oplossing vinden. Misschien in januari al, als dat mogelijk is.”

“We moeten samen gaan zitten en elkaar in de ogen kijken. Wanneer ik moet blijven en mijn kans krijg, blijf ik graag. Als dat niet het geval is, moet men dat eerlijk zeggen”, vervolgt de 25-voudig international. “Ik heb nog een contract voor tweeënhalf jaar, maar het heeft weinig zin om hier boos op elkaar te zijn en het respect voor elkaar te verliezen. Het belangrijkste is dat het wederzijds respect blijft en dat we een oplossing weten te vinden.”

Bruma heeft reeds met trainer Bruno Labbadia gesproken. “Dat was een lang gesprek, over van alles en nog wat. Hij heeft me verteld dat ik op mijn kans moet wachten. Dat is zijn mening, die respecteer ik. Het is vrij normaal dat ik het er niet mee eens ben, daarom ben ik een sportman. Ik wil weer graag aan spelen toekomen en het ziet er niet naar uit dat het hier gaat gebeuren. Daarom wil ik met mijn zaakwaarnemer kijken wat het beste voor mij is in de winter of de zomer. Hopelijk komen we allemaal tot een goede oplossing.”

“De club moet bij me passen, ze moeten me nodig hebben. Het heeft geen zin om ergens heen te gaan waar ik ook niet aan spelen toekom, dan kan ik net zo goed hier blijven”, aldus Bruma, voor wie er in de zomer al de nodige interesse was. “Ik wilde hier voor mij kans vechten. Wanneer je fit bent, wil je spelen of in ieder geval tot de selectie behoren. Als dat niet het geval is, is het signaal behoorlijk duidelijk.”

Zie jij Jeffrey Bruma spoedig terugkeren in de Eredivisie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch wel apart dat hij daar niet kan slagen. Bij Chelsea een supertalent. Bij PSV was het ook gewoon een hele goede verdediger. Ik had zeker meer van hem verwacht.

16 november 2018 om 11:00

Das inderdaad wel apart. Ik had wel verwacht dat hij zou slagen in de Duitse competitie. In de CL was hij vaak zo goed, Zijn kracht en snelheid mist PSV nu echt achterin.

16 november 2018 om 13:04

Dat zien we inderdaad aan de ranglijst en het aantal tegendoelpunten

16 november 2018 om 13:16

Dat mist PSV in de CL bedoel ik dan. In de competitie zijn Schwaab en Viergever prima. Ze zijn beter dan de gemiddelde eredivisie spelers maar tegen topteams komt met namen viergever tekort. Ze missen de kracht die Bruma wel heeft.

16 november 2018 om 11:28

Wat zeg jã­j nou?? 'bij PSV was het ook gewoon een hele goede verdediger'??? Ff serieus! Je hoeft geeneens verstand van voetbal te hebben en niet eens zo'n groot voetballiefhebber te zijn om te zien dat deze jongen lijdt aan een chronsiche vorm van zelfoverschatting.als Bruma in al die jaren realistich naar zich zelf had gekeken, had hij best een aardige carriere kunnen hebben bij een club als, pak hem beet, Heerenveen, Vitesse, AZ, dat soort clubs. Maar meneer heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij een soort nieuwe Beckenbauer is. Nou, ik kan hem melden, niets is minder waar.

16 november 2018 om 11:37

Uuhhh zijn eerste seizoen misschien niet met Rekik naast hem. Daarna gewoon uitstekend gedaan bij PSV en ik denk nog steeds dat hij hoger kan bereiken dan PSV. Dus een club als Vitesse en AZ ligt echt onder zijn niveau.

16 november 2018 om 11:49

'je hoeft geeneens verstand van voetbal te hebben en niet eens zo'n groot voetballiefhebber te zijn om te zien dat deze jongen lijdt aan een chronsiche vorm van zelfoverschatting.'

'maar meneer heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij een soort nieuwe Beckenbauer is. Nou, ik kan hem melden, niets is minder waar.'

Haha, hoe kom jij hier in hemelsnaam bij?

Wat heeft er allemaal voor gezorgd dat hij op een zijspoor is beland?

16 november 2018 om 12:43

Bij psv was hij erg goed idd. Zeker het jaar samen met moreno centraal, speelden ze sterke wedstrijden tegen Atletico, ManU, wolfsburg en moskou in de champions league

16 november 2018 om 12:46

@apocalyps
kijk maar eens terug naar de wedstrijden van die tijd bij Psv.
Deze jongen kan niet voetballen met ruimte in de rug. Verder aan de bal uitermate matig.
Destijds door velen zwaar overgewaardeerd, en dat bewijst zich ni in de Buli.

16 november 2018 om 13:04

Altijd mooi om te zien dat anonieme internetters met de nodige neerbuigendheid gaan vertellen dat profvoetballers met een carrière bij Psv, Oranje en daarna in de bundesliga, het allemaal helemaal verkeerd hebben gezien. Tuurlijk joh, Bruma had gewoon nee moeten zeggen tegen al die mensen, en lekker bij Heerenveen moeten gaan voetballen.

16 november 2018 om 14:13

@apocalyps

" 'maar meneer heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij een soort nieuwe Beckenbauer is. Nou, ik kan hem melden, niets is minder waar.'

Haha, hoe kom jij hier in hemelsnaam bij?"

Dat is een direct citaat van Johan Derksen dat Jmpr hier aanhaalt, kwam geloof ik omdat Bruma nog wel eens wilde indribbelen. Is natuurlijk een op niets gebaseerde insinuatie dat hij zich dan ook als de nieuwe Beckenbauer ziet, maar dan weet je in ieder geval hoe iemand hier op kan komen.

16 november 2018 om 14:35

Carlo35,

Dat hij (knullige / grove) fouten maakt staat buiten kijf. Dat ben ik met velen hier eens, maar daar ging mijn vraag niet over.

Ik wil weten hoe jmpr erbij komt dat Jeffrey Bruma lijdt aan een chronische vorm van zelfoverschatting en dat hij zichzelf heeft wijsgemaakt dat hij een soort nieuwe Beckenbauer is.

16 november 2018 om 14:37

Mt87,

Ah, nu begrijp ik waar zijn uitspraken vandaan komen. We hebben dus te maken met een Derksen discipel die alles klakkeloos overneemt...

16 november 2018 om 15:01

Ik reageerde op je laatste zin (de vraag) en gaf hiervoor een verklaring. Ik denk dat we het een heel eind eens zijn ☺

16 november 2018 om 11:36

Hij heeft daar gewoon een zware blessure gehad, waardoor hij bijna een seizoen gemist heeft. Vervolgens heeft hij zich halverwege vorig seizoen weer in de basis gespeeld, waarna hij er weer een maand uit lag met een infectie.

Dat bleek schijnbaar de doodsteek, want daarna heeft hij geen serieuze kans meer gekregen.
En daarnaast blijft een club doorgaans ook niet stilzitten als een speler er lang uit ligt natuurlijk.

Met Brooks was er al een dure concurrent gekocht begin vorig seizoen. Dit seizoen kwam Tisserand er bij en dan heb je met Knoche ook nog een speler uit de eigen jeugd als concurrent.

Een lastig parket voor Bruma.

16 november 2018 om 11:40

Ik zou zeggen, PSV, kom er maar in! Was een prima verdediger en sowieso beter dan Viergever. Samen met Schwaab staat er dan een prima blok. Wel is het de vraag hoe hij uit zijn blessure is gekomen. Eerst een half jaar huren lijkt me de ideale optie.

16 november 2018 om 11:45

Isimat voor 3-4 miljoen verkopen en Jeff terughalen!

16 november 2018 om 12:07

1-2 miljoen moet je blij zijn denk ik.

16 november 2018 om 11:50

Sorry? Maar Bruma maakte er een grote zooi van achterin bij Psv. Man wat maakte hij veel dekkingsfouten en was enorm sloom. Moest het hebben van zijn kracht, maar dat hij zelfs hier nu op de bank zit benadrukt alleen maar meer.

16 november 2018 om 12:51

Er mag wel bijgezegd worden dat hij bij Wolfsburg pech heeft gehad met blessures. Daarnaast was hij in zijn PSV tijd helemaal niet enorm sloom, hij heeft een prima snelheid voor een centrale verdediger. Hij had vooral zijn eerste seizoen concentratieproblemen maar toen die dat eenmaal voor een groot deel verbetert had deed hij het uitstekend!

16 november 2018 om 13:05

Precies Professor Oak

Ik zit hier ook de reacties met verbazing te lezen; die Bruma heeft toch wel bewezen vooral erg matig te zijn? Ik ben allang blij dat we in Oranje niet meer afhankelijk zijn van dergelijke middelmaat, daar was ik jarenlang (voordat V. Dijk, De Ligt en De Vrij zo goed werden) toch heel bang voor.

16 november 2018 om 14:26

aah kijk de eerste PSV-er komt zich melden.

Ook voor die blessures was het toch gewoon matig? Hij heeft al heel wat blunders begaan. Deze speler is leuk voor de onderste rangen van de competitie, maar niet meer dan dat.. Man dat hij international is geweest. Beschamend!

16 november 2018 om 14:35

Onzin. Bruma begon matig en werd steeds beter. Het laatste seizoen was hij echt top.

Ik weet niet waar jullie slechte beeld van Bruma vandaan komt. Waarschijnlijk heb je gewoon een hekel aan hem.

16 november 2018 om 15:34

Neehoor, heb echt geen hekel aan hem. Snap niet waarom ik een hekel aan hem moet hebben. Ik vond hem gewoon middelmatig niet goed genoeg, dat mag ik toch vinden?

Als hij wil inleveren op zn salaris is hij van harte welkom, al moet PSV wel zo snel mogelijk van Isimat afscheid nemen.

Misschien wel wat voor AZ, ben niet zo onder de indruk van de CV’s die ze momenteel hebben. Bruma is toch wel iets beter, moet hij zelf natuurlijk wel lager willen.

16 november 2018 om 11:04

Inderdaad. Als Bruma haalbaar zou zijn, zou dat echt geweldig zijn. Een jongere Vlaar, precies wat we nodig hebben. Echter denk ik dat zijn salaris te hoog zal zijn, maar hopen mag.

16 november 2018 om 11:22

Zijn eerste seizoen was wel aardig maar hij is erg veel geblesseerd geweest, bij deze trainer komt ie niet aan de bak

16 november 2018 om 12:15

Ja kijk gelijk of je Weghorst ook kan halen. Kom op, Bruma is compleet onhaalbaar voor AZ. Echt waar, 0 procent kans

16 november 2018 om 12:42

Een speler die vorig jaar amper wedstrijden heeft gespeeld en dit jaar geen minuut heeft gemaakt bij een laagvlieger moet toch betaalbaar zijn als je 35 miljoen aan transfers hebt ontvangen. Ding is alleen of hij zelf zou willen, maar dat zou zomaar eens kunnen. Toen Vlaar kwam was dat ook een verrassing, omdat hij het jaar daarvoor in absolute topvorm was en goed speelde op het WK. Het is echt niet 0% kans zoals je zegt.

16 november 2018 om 14:12

Financieel zal hij wel haalbaar zijn, maar ik geloof er persoonlijk niet in dat Bruma nu al terug wilt naar Nederland. Die zal vast een stap opzij zetten en gaan spelen voor een team uit één van de andere grote competities.

Als ik PSV was zou ik kijken of je hem terug kan halen. Een relatief ervaren jongen die nog met veel speeltijd ook nog beter kan worden in mijn ogen. Als hij zijn niveau weer haalt dan is hij beter dan Viergever en Schwaab. Hij levert daarnaast ook meer fysiek dan de andere twee heren, dus zou hij een goede partnerschap met een van de twee kunnen vormen (voornamelijk met Schwaab denk ik dan).

16 november 2018 om 11:02

Nou hij is niet beter dan Schwaab denk hoor. Die heeft een goede openingspass, heel rustig, staat goed en sterk in de duels. Sterk in duels en koppen beheerst Bruma ook. Schwaab echter maakt zelden fouten. Bruma had nogal eens een slippertje.

16 november 2018 om 11:20

Loopt het contract van Schwaab na dit seizoen niet af? Ik weet niet of hij gaat verlengen of dat hij graag terug zou willen naar Duitsland.

16 november 2018 om 11:22

Bruma was in die CL campagne een van de sleutelspelers. Dat kan toch niet zomaar weg zijn. Dat hij het bij Wolfsburg niet gered heeft komt ook deels door die blessure die hij had. Typisch zo'n jongen die net als Luuk het in het buitenland wellicht niet redt, maar bij PSV gewoon seizoenenlang belangrijk kan worden.

16 november 2018 om 15:05

Ik durf het niet te zeggen eerlijk gezegd. Volgens mij heeft hij nog een jaar contract

Isimat wegdoen en Bruma halen lijkt mij wel echt een goed idee. Met wedstrijdritme en vertrouwen is Bruma namelijk echt een topper in de eredivisie en Isimat is redelijk beperkt. Isimat wegdoen en Bruma halen lijkt mij dus wel een leuke optie.

Van mij mag hij terugkomen naar Psv. Hij is groot, sterk en snel en heeft zich in de Eredivisie al bewezen. Was in de laatste seizoenen een topper voor de defensie.

Van mij mag hij ook terugkomen naar PSV. Ik begrijp ook niet waarom het daar niet met hem gelukt is, want ik vond hem bij PSV steeds beter worden.

Natuurlijk moet PSV hier heel snel werk van maken. Hij kent de club en deed het goed plus de centrale verdediging is het minst sterke gedeelte van PSV.

Kom maar weer terug Jeffrey! Van harte welkom bij Psv.

Misschien interessant voor PSV. Vind Bruma geen geweldenaar, maar wel beter dan de huidige centrale verdedigers. Het duo Schwaab - Viergever komt vooral in Europese duels zwaar tekort.

Vroeger was dit toch echt aangerekent als een groot verdedigent talent. Jammer dat het er niet helemaal uit is gekomen. Hopelijk voor hem kan hij zich ergens anders herpakken, want hij is toch nog pas 27 en heb dus nog wel wat jaartjes

Als hij wil inleveren op zn salaris is hij van harte welkom, al moet PSV wel zo snel mogelijk van Isimat afscheid nemen.

Martin van Geel aan het werk! Helaas de vijver waar Feyenoord uit moet vissen, maar stel je eens voor. Bruma, Locadia, Karsdorp, Elia, Fer en Narshing aan je selectie toevoegen zonder dat je voor deze spelers een transfersom moet betalen en de rest aanvullen met spelers die nog een langdurig contract hebben en jeugd en de rest verkopen.

16 november 2018 om 12:45

Ja, dan heb je een heel behoorlijk team bij elkaar en Feyenoord wordt er niet slechter op.
Geen slecht idee P9j7.

16 november 2018 om 12:45

Als we op die tour verdergaan en voor die spelers dat soort salarissen gaan geven zijn we binnen 5 jaar failliet. Dat zijn allemaal spelers die het mogelijk goed gaan doen. Je wordt er misschien zelfs een jaar kampioen mee. En daarna ben je ver van huis met oude spelers zonder restwaarde

16 november 2018 om 13:29

Als kleine overbrugging want volgend jaar ga je 7e eindigen want je raakt je halve basis kwijt die je niet zomaar kunt vervangen en met deze spelers heb je nog kans dat je jonge spelers door kan laten komen omdat je dan veel goede spelers hebt staan die je langzamerhand kunt gaan vervangen met jeugd.

Misschien een backup voor ajax? Hebben nog een extra verdediger nodig. Weet alleen niet of hij goed genoeg is voor Ajax 1..

16 november 2018 om 13:00

Backup voor Ajax? Dat meen je toch niet serieus? Deze jongen kon alleen maar rare fouten maken in zijn PSV tijd en is zeer zwak aan de bal.
Er is ook een reden dat hij niet meer speelt. Die duitsers zijn ook niet achterlijk. Hij kan er gewoon niet veel van. Als hij een goede speler was geweest dan had ie er ook gewoon in gestaan. Misschien kan ie verhuurd worden aan Heerenveen of zoiets

Lijkt mij een goede speler voor de breedte bij Ajax. Schuurs is er namelijk nog niet klaar voor.

16 november 2018 om 13:41

Bruma is nog steeds wel minimaal een klasse beter dan Schuurs. Schuurs kan Ajax beter nog anderhalf seizoen verhuren aan een subtopper.
Met Bruma en in Januari Magallan heeft Ajax dan ook redelijk goede back ups voor De Ligt en Blind.

16 november 2018 om 13:46

Als verdediger van Ajax nu moet je geen houten Klaas hebben ala Bruma die een draai cirkel heeft van een walrus en mee voetballen kan hij ook niet

16 november 2018 om 13:51

Kan Magallan ook niet. Als ze maar goed kunnen verdedigen.

16 november 2018 om 14:08

Maar Magallan als dat door gaat en wat ik gezien heb is 10x beter dan bruma

16 november 2018 om 15:15

Denk dat er een verschil in zien is, hoe meer je van iemand ziet des te meer fouten je ziet. Als je de wedstrijden van Bruma tegen Wolfsburg, Man United en Atletico Madrid als graadmeter neemt ben ik benieuwd wat die Magallan allemaal kan als hij dan nog steeds beter is.

16 november 2018 om 15:54

3 leuke wedstrijden over 3 jaar pfff en ja die Magallan volg ik al een tijdje en is echt veel beter

Zo'n gesprek met de trainer lijkt me interessant om bij te zitten. Die heeft blijkbaar gezegd dat hij op zijn kans moet wachten.

Maar wat betekent dat dan? Als je maanden lang niet eens een keer bij de selectie zit? Wat is dan die kans? Misschien bedoelt die trainer dat er altijd 2 man geblesseerd of geschorst kan raken. Maar dan sta je dus nog niet in de basis, hooguit zit je dan op de bank. Dus de kans is dan dat je tijdelijk op de bank mag zitten, met misschien een invalbeurt? Raar verhaal, en ik snap ook niet wat de club daar dan aan heeft. Daar betaal je iemand geen miljoenensalaris voor.

Matige voetballer, houten Klaas eerste klas.
Puur een verdediger die je alleen de grond in kon trappen voor de rest niets

Bruma werd enorm gehypt toen hij in zijn tienerjaren zat, zijn grote belofte nooit ingelost. Bij PSV was ik niet onder de indruk van hem, snapte niet waarom hij daar speelde, de stap naar Wolfsburg heb ik van die club ook nooit begrepen.
Logge verdediger. Blessure gevoelig, daarnaast kan hij zich niet concentreren voor de hele wedstrijd.
Eigenlijk heeft hij het op basis van zijn reputatie als jeugdspeler wel erg goed gedaan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren