Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Locadia wil weg bij Brighton: ‘Een duidelijke uitleg heb ik nooit gehad’

Laatste update:

Jürgen Locadia overweegt zijn club Brighton & Hove Albion in januari te verlaten. De spits werd nog geen jaar geleden voor minimaal zeventien miljoen euro aangetrokken, destijds een recordbedrag voor de club uit de Premier League. De 25-jarige aanvaller komt weinig aan spelen toe en moet genoegen nemen met korte invalbeurten. “Deze situatie doet gewoon pijn”, vertelt hij.

In januari van dit jaar trok Locadia de deur bij PSV achter zich dicht. Hij was klaar voor een nieuwe uitdaging en vertrok naar Brighton, waar hij een contract tot medio 2022 tekende. Mede door blessureleed kwam hij vorig seizoen niet verder dan zes wedstrijden in de Premier League. Dit seizoen begon hij in de competitie slechts eenmaal in de basis en kwam hij zeven keer als invaller binnen de lijnen. “Ik probeer positief te blijven, maar ik word ook ouder”, vertelt Locadia in een interview met De Telegraaf. “Ik ben nu op een leeftijd dat ik wekelijks moet spelen. Bij Brighton heb ik niet het idee dat mijn situatie snel zal veranderen. Voor mijn gevoel heb ik nooit de kans gekregen om te laten zien wat ik waard ben. Ik denk dat de winter een mooi moment is om na te denken of dit nog goed voor mij is.”

Manager Chris Hughton houdt voorlopig vast aan de 35-jarige Glenn Murray in de punt van de aanval, terwijl Locadia ook concurrentie heeft van bijvoorbeeld Alireza Jahanbakhsh. “Een echte duidelijke uitleg, waarom ik niet speel, heb ik nooit gehad”, vervolgt Locadia. “De trainer zal de andere spitsen beter vinden. Dat moet ik natuurlijk respecteren. Maar het is ook mijn carrière, ik kan niet ’ja en amen’ blijven zeggen. Ik train superhard, ben topfit, maar moet het vooral in invalbeurten van tien minuten laten zien. Dat is echt heel moeilijk.”

Locadia merkt dat de manager eerder voor anderen kiest in de aanval. “De hele verhaallijn klopt niet. Dat is wat mij boos maakt. Ik was in februari fit, maakte doelpunten en speelde ook nog een goede wedstrijd tegen Manchester United in de FA Cup. Daarna heb ik nauwelijks gespeeld, terwijl ze me koste wat kost wilden hebben in januari. In de zomer draaide ik een goede voorbereiding, maar tevergeefs. Dat klopt gewoon niet.”

Afgelopen zomer was er veel interesse voor Locadia, maar toen wilde Brighton hem niet laten gaan. Locadia maakte met zijn zaakwaarnemer de afspraak om zijn situatie tot aan de winter aan te kijken. “Ik respecteer Brighton, maar ik hoop dat ze mij in deze situatie ook respecteren. Ik ben ook maar een mens. Ik wil voor het hoogst haalbare gaan en niet verhuurd worden aan een club in de Championship, bijvoorbeeld. Ik hoop op een club in Spanje, Duitsland, zoiets. Ik moet het zelf natuurlijk laten zien en dan hopen dat ik dan een eerlijke kans krijg.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het lijkt me idd verstandig als hij daar weg gaat. Een andere club in een andere competitie zou idd een optie kunnen zijn. Jammer dat hij zo weinig aan spelen toe komt. Had eel verwacht dat Locadia daar wel zou slagen.

15 november 2018 om 08:07

Dit verbaast mij niet. Locadia is zelfs bij PSV jarenlang niet onbetwist geweest.

15 november 2018 om 08:21

Is natuurlijk ook lastig met een spits als Luuk de Jong voor je. Die speel je er niet zomaar uit, volgens mij - als ik het mij goed herinner - was Locadia ook een tijdje geblesseerd geweest?

15 november 2018 om 08:37

We moeten nou niet doen alsof Luuk een wereldspits is.

15 november 2018 om 08:57

Toch is ie nu topscorer van de eredivisie.

15 november 2018 om 09:11

Dit seizoen wel, maar de vorige 2 seizoenen was Luuk nou niet echt in super vorm en toen lukte het Locadia ook al niet en werd die maar als een soort linksbuiten gebruikt

15 november 2018 om 09:21

ja van de eredivisie ja wat niets is vergeleken met Engelse competitie en dat bewijzen Janssen en Jahanbaks ook als oud topscoorder die voor de Engelse competitie te kort komen en geen minuut spelen omdat ze tekort komen

15 november 2018 om 09:36

Hahaha, Jahanbakhsh speelt geen minuut? Meerdere basisplaatsen op rij gehad de laatste wedstrijden en viel daarvoor ook iedere week gewoon in. Je weet duidelijk niet waar je over praat.

15 november 2018 om 09:57

En misschien maar goed ook, want dan voetbalde hij niet meer bij PSV. Voor de Nederlandse competitie is het wel een prima spits.

15 november 2018 om 10:12

Van de 12 wedstrijden heeft jahanbaks er 10 gespeeld waarvan een paar basis.

15 november 2018 om 10:16

Hij heeft 1.5 jaar slecht gepresteerd maar het seizoen ervoor met Depay en consorten was hij okk op dreef. Nee Luuk is een prima speler zeker voor de Ed.

15 november 2018 om 10:54

Dat was Bjorn Vleminckx ook op een gegeven moment.

15 november 2018 om 16:25

Bjorn Vleminckx heeft één seizoen goed gespresteerd (23 goals in een seizoen) maar heeft daarna nooit meer dan 9 goals per seizoen gecoord.

Luuk de Jong heeft één seizoen bijzonder matig gespeeld (acht goals), mar de twee seizoenen daarvoor 46 goals gemaakt, en in het anderhalve seizoen sinds zijn rampjaar ook alweer 23 bij elkaar. Dat is inclusief het huidiige seizoen waarin hij in 12 wedstrijden 11 goals maakte.

Dus als ik dat zou mogen vragen, hoezo kom jij aan met Bjorn Vleminckx eigenlijk? Wat zijn de raakvlakken precies?

We hebben momenteel ook een ander topic waarin het gaat over het vergelijken van Lasse Schone met Andrea Pirlo, maar deze van jou vind ik ook wel een aparte.

17 november 2018 om 21:50

-NEC-

Wellicht wel, maar tot nog toe heeft Jahanbakhsh in 439 speelminuten 0 doelpunten en 0 assists als aanvaller. Met zulke statistieken maak je geen goede reclame als speler.

15 november 2018 om 09:08

Ik vind juist dat hij dit seizoen nog moet vechten voor zijn plek. Doe je best, ga er voor, toon een enorme winnaarsmentalitiet en knok voor je speeltijd. Er zijn andere spelers die het nu goed doen. Zorg dat jij het beter doet en dat de trainer niet om je heen kan. Maar die mentaliteit ontbreekt er nog wel eens aan.

Ook bij deze speler vaak moeten lezen dat hij moet wennen, rustig werd gebracht etc. Nogmaals, als je goed genoeg bent speel je. Snap niet dat hij niet wilt spelen in de Championship. Daar spelen meerdere clubs die groter zijn dan Brighton en kan je je weer in de kijker spelen.

15 november 2018 om 09:10

Haha, ik word vooral moe van de zin: op mijn leeftijd moet je wekelijks spelen. Dat zegt iedere speler, of ie nou 19, 25 of 32 jaar is. Ok, behalve Vorm 😉

15 november 2018 om 09:50

Waarom zou een Nederlander in Godsnaam voor een ploeg in de Championship willen spelen als je van een PSV afkomstig bent en jaarlijks meedeed voor de Champions League?

15 november 2018 om 10:02

Om er misschien een stuk of tien erin te schieten bij een club als Leeds United. Dat zal meer deuren doen openen dan op de bank te zitten bij Brighton. En als je jaarlijks wilt meedoen om de Champions League moet je vooral naar Brighton gaan. Laatste CL wedstrijd voor Locadia was in maart 2016. Was tevens zijn enige seizoen in de CL. 1 goal in 8 wedstrijden..

15 november 2018 om 10:25

Spelen veel betere clubs in dan dit flutclubje uit Brighton. Leeds of Brighton of Aston Villa of Brighton ik wist het wel

15 november 2018 om 11:14

Weet je hoe snel het kan gaan ? Leg je als aanvaller ze er constant in bij de championship, ben je snel in beeld bij mooie clubs in de premier league. Een mitrovic was top vorig seizoen daar en begin vh seizoen een paar goals in de premier league. Binnen no time had chelsea ineens interesse.

Je komt gewoon tekort klaar. Waarom moet je uitleg? Omdat de andere beter zijn? Even een mindere periode en de speler wilt weg. Deze speler gaat zeker de top halen.

15 november 2018 om 07:21

Uitleg waarom hij niet wordt opgesteld? Waar moet hij zich in verbeteren om wel opgesteld te worden? Zo gek is dat toch niet? Zit al een jaar op de bank.

15 november 2018 om 07:34

Hij traint elke week. Denk je nou echt dat de trainer geen uitleg wilt of kunt geven. Dit is een slap persoon.

15 november 2018 om 07:52

Als hij uitleg wil dan kan hij daar toch gewoon naar vragen?

15 november 2018 om 09:08

En ondertussen zit jij stoer achter je toetsenbord dit te schrijven JasonRhijn. Wie ben jij om hem uit te maken voor slap persoon? Ik zie je vaker dit soort reacties geven. Ben nu toch wel benieuwd wat jij allemaal hebt bereikt als sterk persoon zijnde.

15 november 2018 om 09:32

Ik denk dat de trainer vooral zou willen dat hij zich op 1 punt verbetert: doelpunten maken. Hoe maakt vaak niet uit. Hij heeft er pas eentje gemaakt in de competitie. Wel lasting om aan te werken als je weinig speelt, mar de trainer zal er zijn redenen voor hebben hem zo weinig op te stellen.

15 november 2018 om 10:14

@jordypa: Hij heeft ook bijna geen minuten gespeeld.

Buiten dat is hij trouwens ook lang geblesseerd geweest, vandaar dat ik die opmerking 'we hebben van de zomer afgesproken het nog een half jaartje aan te kijken' niet helemaal snap. Had de trainer hem vorig jaar dan geblesseerd op moeten stellen ofzo?

15 november 2018 om 07:23

Als dat de uitleg zou zijn, dan moet die toch juist vetrekken? Of zou jij wel ergens blijven tegen beter weten in?

15 november 2018 om 09:22

je kan niet zomaar vertrekken als je een contract hebt, en een club veel geld betaald heeft voor je...

15 november 2018 om 07:36

Mwa, Locadia is echt wel beter dan Murray. Krijgt gewoon totaal de kans niet om zichzelf te laten zien.

15 november 2018 om 07:38

Je maakt een grapje hoop ik?

15 november 2018 om 08:00

Jij vind 35 jarige Murray beter dan Locadia?

15 november 2018 om 08:16

Murray heeft dit seizoen 6 keer gescoord in de premier league en staat daarmee gedeeld 4de in de topscoorderslijst. Dat is toch zeer degelijk te noemen.

15 november 2018 om 08:25

Mensen die roepen hier maar wat of gooien het op rivaliteits discussies. Murray speelt een uitstekend seizoen en heeft 6 doelpunten gemaakt. Dit is een club die moet vechten om de punten. Het gaat totaal niet automatisch. En ik zou zelf ook de speler opstellen. Die het meest in vorm is, die het meest scoort. Met doelpunten ga je wedstrijden winnen. Dat deze speler op leeftijd is, dat maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat hij van meerwaarde is.

15 november 2018 om 09:25

Ja. Leeftijd doet er niet toe, als je maar scoort. En dat doet Murray meer als Locadia, ook in het huidige seizoen. Hij (Murray) staat ook derde op Brighton's top scorers lijst aller tijden met 100 goals.

15 november 2018 om 09:34

Murray heeft meer gescoord dan bv. Morata in de afgelopen twee Premier League-seizoenen. 18 om 16. Dat is een knappe prestatie op je 35e.

15 november 2018 om 07:37

Je kan ook als Bogarde lekker op de tribune plaatsnemen en je handje ophouden. Dan prijs ik toch de instelling van Locadia. Hij traint keihard en is fit. Wilt graag voetballen, maar krijgt hooguit 10 minuten per 2 wedstrijden. Wel fijn dat jij denkt dat Locadia de top gaat halen. Gelukkig is Locadia realistischer en neemt hij genoegen met een club in de hoogste divisies van een topcompetitie.

15 november 2018 om 07:46

Waarom is het bij dit geval van Locadia direct een 'je komt tekort, klaar,' verhaal en kregen we in het geval van Klaassen allerlei reacties over de grote boze Allardyce die de boosdoener was?

Uiteindelijk moet Locadia het natuurlijk laten zien zodra hij de kans krijgt. Tegen City veel minuten gemaakt maar logisch dat je dan weinig kan. Tegen Newcastle vroeg ingevallen en redelijk gespeeld. Daar moet je het van hebben, maar als je concurrent een bewezen speler is die er nu 6 in 12 potjes in heeft liggen moet je gewoon geduldig zijn.

15 november 2018 om 08:04

Hetzelfde krijg je nu ook weer hoor Sammerens, alleen nu van de mensen die toen het hardste over Klaassen riepen. Dat zijn namelijk de jongens die alleen (ex) spelers van de rivaliserende clubs willen afkraken. Locadia en Klaassen zitten in dezelfde situatie. Jason overdrijft weer omdat hij graag PSV'ers afkraakt maar ook Locadia zou bij de juiste club kunnen opbloeien, zoals Klaassen nu opbloeit bij Werder. Doen alsof die uitspraken (beschuldigingen en verdedigingen) slechts een kant op gaan is echt onzin, het gebeurt over en weer. Ik volg Brighton totaal niet dus heb geen idee wat Locadia daar laat zien maar ik hoop dat hij in januari een club vindt waar hij wel meer aan spelen toekomt!

15 november 2018 om 08:15

Oh het is weer de rivaliteit. Kunnen we de discussie toch ook weer sluiten. Blijkbaar kijk jij geen Engels voetbal. Maar dit team draait nu en daar is Locadia geen onderdeel van. Als hij zo graag een gesprek wilt en de trainer geeft weinig duidelijkheid. Misschien moet hij vragen wanneer wel? En wanneer hij een antwoord kan verwachten. En dat hij zich kwetsbaar opstelt, dat hij alles er aan wil doen om in de basis terug te keren. Weet ik veel wat, maar deze spelers lopen straks bij andere clubs ook weer tegen problemen aan.

15 november 2018 om 08:53

Jij maakt er zelf van dat het rivaliteit is.

Ik vraag de oprechte vraag waarom je hier direct oordeelt dat Locadia niet goed genoeg is, terwijl bij een ander en naar mijn weten meest recente voorbeeld van eenzelfde situatie door veel mensen de schuld bij andere zaken dan de kwaliteit van de speler gelegd werd.

15 november 2018 om 09:57

Groot verschil was wel dat Klaassen de pech had dat na zijn komst ook nog eens Rooney (kind van de club) en Sigurdsson (toen duurste aankoop ooit bij Everton) werden aangetrokken.

17 november 2018 om 21:55

En dat Klaassen na een aantal blessures alsnog niet bij de wedstrijdselectie zat. Klaassen had het gewoon erg zwaar bij Everton. Daar hebben Rooney en Sigurdsson verder weinig mee te maken. Het probleem is alleen dat hij ineens weer word opgehemeld omdat hij het leuk doet bij een club waar momenteel sowieso geen verwachtingen zijn.

15 november 2018 om 08:22

Dus omdat hij tekort komt heeft hij geen uitleg nodig? Redelijk bekrompen gedachtegang. Hij is voor een recordbedrag gekocht door de club, dan verwacht je op z’n minst uitleg over waarom hij niet in de speelwijze past toch?
Als je met zo’n mentaliteit als die van jou een baas/leidinggevende bent houd ik mijn hart vast voor je medewerkers.

15 november 2018 om 08:27

Hij komt tekort voor het huidige niveau. Hij heeft Murray voor zich die het beter doet. Waarom willen spelers weg als het even wat minder gaat? Kan zo speler niet in het team spelen en er alles aan doen om zijn zwakke punten te verbeteren zodat het team daar behoefte aan heeft? Houd jij maar lekker je hart vast. Dit is de mentaliteit die heerst bij mij. Kom je tekort voor het niveau geen schande. Dan gaan we er aan werken om naar dat niveau toe te gaan. Maar een speler als deze moet er zelf mee komen. En dan in de media praten over weggaan werkt altijd tegenstrijdig.

Hij heeft gewoon het nadeel dat die dekselse Murray bijna elke week eentje erin knalt. Locadia heeft in die invalbeurten soms wat geforceerd, maar voor een spits is het gewoon lastig om in te vallen en gelijk met de tempo van de match mee te gaan. Voornamelijk in Engeland. Alireza begint wel aardig een basisplaats te krijgen, dus nu moet hij zijn kwaliteiten waarmaken in die minuten die hij krijgt.

Tegenslag... Blijft moeilijk hè. Daarnaast heb ik nooit begrepen waarom je naar een club als BHA gaat terwijl je bij PSV.CL speelt. Geld is belangrijk.
Gewoon naar Duitsland of Frankrijk gaan. Daar komt hij wel bovendrijven

15 november 2018 om 07:53

Die paar potjes CL wegen toch niet op tegen een seizoen lang op veel hoger niveau spelen.

15 november 2018 om 07:58

Die paar potjes CL opgeteld zijn meer minuten die hij nu in totaal in de PL heeft gespeeld..

15 november 2018 om 07:59

Als je daadwerkelijk speelt in de PL niet nee. Als je vooral de bank moet warm houden kan dat weer anders liggen wat mij betreft.

15 november 2018 om 08:23

Dat is mooi achteraf praten natuurlijk.

De vraag was waarom je naar een club als BHA zou gaan als je CL kan spelen bij PSV.

Je gaat naar een club met de verwachting dat je daar ook aan spelen toe komt. Zeker als recordaankoop.

Kortom: op het moment van overstappen kies je voor die veel zwaardere competitie waar je 38x wedstrijden op hoger niveau denkt te spelen.

15 november 2018 om 09:18

Ik vind het niet achteraf praten. Locadia is een spits en heeft bij PSV daar nauwelijks mogen spelen omdat Luuk de Jong er rond liep. Als je bij PSV geen vaste plek op jouw positie kan afdwingen, waarom zou dat in de PL bij Brighton dan wel lukken? De transfersom zegt mij helemaal niks, want die Engelse clubs weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten doen.

Jahanbaksh gaat ook niks worden en daar hebben ze nu iets van 26 miljoen voor betaald. Hij komt er gewoon niet in en dat kon je ook vantevoren weten. Dit soort clubs kopen niet met beleid of een idee

Jij begint over het moment van overstappen. Die is natuurlijk ook zeer ongelukkig geweest. Hij had een vervelende blessure tijdens die overstap, waarbij het afwachten was hoe snel hij weer echt fit zou worden. Dat is bij zo'n club in zo'n competitie waar je fysiek top moet zijn om mee te kunnen ook niet lekker.

15 november 2018 om 09:41

Jahanbakhsh heeft in 5 van de laatste 6 wedstrijden basis gestaan, 4 van de laatste 5 de volledige 90 gespeeld en de laatste wedstrijd tegen Cardiff gemist door een blessure. Bij Brighton waren ze hem ook al meer dan een jaar aan het scouten en ze wouden hem eigenlijk een zomer eerder vastleggen.

15 november 2018 om 09:58

Kreeg in het begin telkens een kwartier, liet niks zien. Krijgt de laatste weken meer tijd en laat nog steeds niks zien. Die gaat vrij snel weer naar de bank om nooit meer erin te komen.

15 november 2018 om 10:02

Master D

Op het moment dat Locadia vertrok was hij wellicht de belangrijkste speler voor PSV wat doelpunten maken betreft.

15 november 2018 om 10:11

Sammerens

Die paar Europese topwedstrijden blijven in alle opzichten toch van een hoger niveau dan spelen bij BHA, behalve het salaris dan. Ik kan werkelijk waar geen reden verzinnen buiten het financiële plaatje waarom iemand zou kiezen voor een nietszeggende club boven een vaste topclub in een respectabele competitie in je thuisland die ook gewoon goed betaalt. Zoiets vind ik gewoon een gebrek aan trots, eigenwaarde en minachting van het Nederlandse voetbal.

Het is begrijpelijk als hij dit als een kans zag om zich in de kijker te spelen in een vooral duurdere omgeving en om het niveau te proeven van wekelijks goede tegenstanders. Helaas lukt dit in 95 van de 100 gevallen niet en kom je nooit meer op het niveau van een club als PSV om vervolgens jaren bij nietszeggende clubs te slijten en hoop op het spelen voor Oranje te verliezen.

Des te meer snap ik dus zijn wens om zsm weg te gaan bij BHA. Maar welke club van het niveau PSV wil hem nu?

15 november 2018 om 10:30

Echt he leuk dat Brighton voor de derde keer in 100 jaar ofzo op het hoogste niveau speelt maar het is echt een club van niks met ook nog eens van die flutfans

15 november 2018 om 11:21

@Juga,

Waarom is dat zo? Ten eerste was het sowieso maar de vraag of PSV de kwalificatie voor CL zou overleven. Zekerheid op CL was er dus niet eens.

Daarnaast vraag ik me af hoe je er bij komt dat die paar Europese topwedstrijden van een hoger niveau zouden zijn? Dankzij de loting spelen ze tegen 3 toptegenstanders. Normaliter zijn het er 2. Bij Brighton speelt hij tegen de gehele top 6 van Engeland en daarnaast alle andere wedstrijden ook tegen sterkere clubs dan in de Eredivisie. Dat weegt toch ook echt wel zwaarder lijkt mij.

Veel mensen denken totaal fout in mijn optiek, door puur naar de club te kijken. Brighton is maar nietszeggend blijkbaar, maar speelt wel in de formule 1 van het voetbal. De Eredivisie is een leuke F3 competitie, maar als topsporter wil je in de grootste competitie spelen en jezelf meter tegen de beste spelers en dan moet je niet in Nederland zijn.

Buiten dat is Brighton gewoon best een leuke club met een mooi nieuw stadion waar bij thuiswedstrijden ruim 30k man zitten. Een sterkhouder als Propper is toch ook gewoon naar Brighton gegaan, en dat is niet omdat het maar een nietszeggende club is waar alles waardeloos is.

17 november 2018 om 21:58

Maar dan moet je wel spelen. Dan kun je beter in de basis staan bij PSV en een paar potjes Champions League per jaar spelen bij wijze van spreken. Maar goed, ik blijf erbij dat je speelt als je ook daadwerkelijk goed genoeg bent.

Nu komt de mentaliteit van Locadia weer bovendrijven hoor. Bij PSV was dit ook geregeld het geval. Toon eens wat doorzettingsvermogen en ga de strijd aan. En niet als je een half jaar wat minder speelt, gelijk opgeven.

Martin van Geel zn scoutingaparaat gaat aan... gisteren ook al het nieuws dat Narshing weg mag. Voor Feyenoord goede aankopen en ook nog Elia die een terugkeer wel zag zitten. Voorhoede met Elia, Locadia en Narshing is toch niet misselijk lijkt mij. En beter dan dit kan Feyenoord niet scouten die betaalbaar zijn.

15 november 2018 om 07:57

Feyenoord kan Locadia natuurlijk niet betalen.

15 november 2018 om 08:37

Met zo’n voorhoede ga je geen stap dichter bij Ajax en PSV komen.

15 november 2018 om 09:41

Ik zou willen zeggen dat dit de grap was, maar misschien is ie nog serieus ook.

15 november 2018 om 10:24

Weet ik zo net niet hoor. Ik denk wel dichterbij dan een voorhoede met Larsson, Vente en Sienistera

17 november 2018 om 21:59

Met welke aankopen dan wel? Locadia was gewoon basisspeler bij PSV toen hij vertrok. Ik denk niet dat Feyenoord veel betere spelers aan kan trekken.

18 november 2018 om 10:35

Jörgensen is gewoon een betere spits dan Locadia als je het mij vraagt.

Ik snap dat het vervelend is als je geen uitleg hebt gekregen over waarom jij er niet instaat en die andere spits wel. Toch heb ik altijd mijn vraagtekens bij dit soort verhalen. Je kan toch zelf ook op de manager afstappen en op een nette manier vragen om uitleg en meer informatie?

Maar zoals hij zelf ook al zegt: hij zal Murray gewoon een betere spits vinden. Anders stel je hem niet op.

Wat een lachwekkende club. Zoveel geld betalen voor spelers maar niet weten hoe ze het maximale eruit moeten halen. Spelers als Locadia en Jahanbakhsh horen met hun kwaliteiten bij een dergelijke club in de basis te staan. En maar vasthouden aan een versleten 35 jarige houthakker. Mooi beleid daar met veel kapitaal vernietiging.

15 november 2018 om 08:11

Ach ja, ze krijgen 100 miljoen per jaar om in de Premier league te spelen. Dan maakt dit natuurlijk veel minder uit

15 november 2018 om 08:19

Die houthakker knalt ze er wel vlotjes in dit (en vorig) seizoen.

15 november 2018 om 09:42

Jahanbakhsh staat basis.

Ik heb bij Locadia altijd het idee gehad dat hij de toekomstige spits van het Nederlands elftal moet worden. In mijn ogen vrij compleet, sterk, rap, klinisch in het afmaken. Hoop dat hij de juiste stappen gaat maken, genoeg potentie.

15 november 2018 om 08:34

"hoop dat hij de juiste stappen gaat maken, genoeg potentie."

Dat moet er dan toch eens snel uit gaan komen. Hij is inmiddels wel al 25 en het is al meer dan 7 jaar geleden dat hij debuteerde in PSV 1. Hij is geen talent meer, hij zou inmiddels gewoon al op z'n piek moeten zitten.

15 november 2018 om 08:42

Je hebt helemaal gelijk, in mijn gedachten was hij nog een stuk jonger. Schrik eigenlijk een beetje van zijn leeftijd! Denk dat het komt omdat hij zo 'laat' doorgebroken is dat ik dacht dat hij jonger was. Met je eens dat hij dan inmiddels toch wel tot de gevestigde orde zou moeten behoren.

15 november 2018 om 09:51

"denk dat het komt omdat hij zo 'laat' doorgebroken is dat ik dacht dat hij jonger was."

Dat valt eigenlijk nog wel mee. Hij had al op zijn negentiende een basisplaats. Die heeft hij daarna niet altijd vast kunnen houden, maar in 2013-2014 stond hij van november tot het einde van het seizoen in de basis.

15 november 2018 om 10:15

Iemand van 25 zou ik niet zo snel afschrijven. De beste jaren moeten namelijk nog komen (28-32). Niet iedereen moet per se op zijn 21ste al zijn doorgebroken. Tot een jaar of 20 geleden was 25+ een normale leeftijd om door te breken.

15 november 2018 om 11:16

"tot een jaar of 20 geleden was 25+ een normale leeftijd om door te breken."

Maar niet voor een spits. Ga maar na, Oranje-spitsen als Kluivert, Cruijff, Kieft en Van Basten maakten allemaal al 20-30 goals per seizoen toen ze 18-19 jaar oud waren. Iemand als Van Nistelrooij was een echte laatbloeier, maar die maakte er wel al 31 toen hij 22-23 was. Locadia is 25 en heeft nog nooit meer dan 13 competitiegoals gemaakt in een seizoen.

Ja jongen, zo gaat dat daar. Je zult er ongetwijfeld goed verdienen en wou dit zelf dus niet zeuren lijkt me.

15 november 2018 om 09:06

Waarom mag hij niet zeuren? Hij geeft zelf aan dat Brighton hem heel graag wou hebben. Ze hebben zelfs een transferrecord verbroken om hem binnen te halen. Dat spreekt vertrouwen uit en daar zou ik als speler ook gevoelig voor zijn. Nu blijkt dat hij amper aan spelen toekomt. Hoezo mag hij dan niet zeggen dat hij de situatie jammer vindt en dat het niet is zoals hij heeft verwacht? Moet hij dit maar slikken?

Dit vond ik toch opvallend, ik had verwacht dat hij vooral vanwege zijn kracht wel zou passen in de PL. Blijkbaar is hij voetballend of mentaal dan toch niet goed genoeg. Ik denk dat hij wel bij een Duitse middenmoter zou kunnen spelen.

Matige voetballer maar wel verschrikkelijk goed in het gebruiken van clichés, ze komen in deze berichtgeving allemaal voorbij
Maar gelukkig ligt het allemaal niet aan hem,wat een drol van een mannetje

Echt een raar verhaal dit. Hij wordt voor veel geld gekocht en krijgt nieteens een echte kans. Je kunt best een grote aankoop doen die dan toch tegenvalt maar Locadia heeft nieteens de kans gekregen om zichzelf te laten zien. Waarom doe je dan zo'n grote aankoop. Denk trouwens dat het ook moeilijk was geweest om een basisplaats te krigen als hij die kans wel kreeg want Murray is gewoon een hele goede spits. Zo gek is het in dit geval dus niet dat Locadia uiteindelijk niet speelt maar ik vind het zo raar dat Engelse clubs voor veel geld spelers halen en ze na een jaar weer van de hand doen zonder dat ze ook maar een kans op speeltijd krijgen. Als je van je geld af wil kun je het ook gewoon aan mij geven.

Nooit begrepen waarom hij zo opgehemeld werd in Nederland.

15 november 2018 om 10:21

Locadia opgehemeld? Door wie dan? Hij werd juist bijzonder vaak afgekraakt.

Hij wordt goed ingefluisterd wat hij moet zeggen.

Heb hem zien spelen bij Brighton en het was allemaal net niet. Ja hij rent zich suf maar uiteindelijk is zijn rendement gewoon te laag. Die wedstrijd tegen United speelde hij enigszins verdienstelijk maar ook niet waarvan je zegt "wauw!"

Hij zou beter passen bij een club zoals Hertha Bsc, Mainz, Deportivo la Coruña, Sampdoria en Lille.



15 november 2018 om 10:33

Depor speelt nu Segunda maar bij een club als Hertha past hij denk ik perfect

15 november 2018 om 13:44

Klopt, kan die mooi promoveren naar de Primera Division als hij het daar goed doet.

Ja clubs van het kaliber Hertha is momenteel het beste voor hem, beetje het niveau onder de sub-top maar nog steeds een grote club.

Ik zie heel veel mensen reageren van: Je komt tekort of waarom moet je uitleg krijgen... Toen dit bij Klaassen gebeurde waren mensen meelevend, maar bij Locadia niet. Wat is het verschil?

15 november 2018 om 10:27

Zo meelevend waren ze niet met Klaassen hij kwam ook te kort. De overeenkomst van beide is dat ze geblesseerd raakte in het begin bij hun club. En helaas krijgen andere dan hun kans en dat is goed uit gepakt. En geef Locadia gelijk als je bent niet gekocht als op vulling van de reserv

15 november 2018 om 10:28

ED deze kan weg was nog niet klaar

15 november 2018 om 10:32

Zo meelevend waren ze niet met Klaassen hij kwam ook te kort. De overeenkomst van beide is dat ze geblesseerd raakte in het begin bij hun club. En helaas krijgen andere dan hun kans en dat is goed uit gepakt. En geef Locadia gelijk als je bent niet gekocht om de reservebank warm te houden. (vind dit wel knap van Cillissen en dan er toch staan bij een inval beurt) Het contract heeft 2 kanten dus als hij graag wilt voetballen moet hij daar iets op verzinnen waarschijnlijk in een andere compititie.

Kom maar naar Fenerbahce op huurbasis afmaken in Januari. Erwin zal je met zijn connecties ook in het Nederlandse elftal halen en dan ben je zo weer blij.

Jezus zeg je te groot voelen voor de Championship.. Een competitie met bijna alleen clubs die groter zijn dan dit clubje uit Brighton... Triest

Mooi toch dat hij zo overtuigd is van zichzelf. Terwijl hij bij PSV ook geen vaste kracht was. Bizar dat hij 17 miljoen heeft gekost.... Bizar Gewoon. Bij Feyenoord is dat verdomme een record bedrag en bij PSV is dat de prijs voor middelmaat.

Jurgen, je bent gewoon niet goed genoeg voor de PL. Ga lekker in Duitsland voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren