Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Koeman gelooft in winnen Nations League: ‘Niets is onmogelijk’

Laatste update:

Nederland heeft reeds twee wedstrijden gespeeld in de Nations League, een nieuwe competitie die is opgezet door de UEFA. Na twee duels staat Oranje tweede in Groep 1 van poule A, met vier punten achterstand op koploper Frankrijk, dat een duel meer heeft gespeeld. Ronald Koeman ziet kansen dat Oranje de Nations League uiteindelijk kan gaan winnen.

Om kans te maken op de eindzege moet Oranje zich kwalificeren via Groep 1 en dus als eerste eindigen. Koeman denkt dat het mogelijk is dat het Nederlands elftal boven Frankrijk en Duitsland kan eindigen. "Ja, daar geloof ik wel in", zegt de bondscoach van Oranje bij een vraaggesprek op de Facebookpagina van OnsOranje.

"Ik besef best dat het heel moeilijk is, want landen als Frankrijk en Duitsland zijn enorm sterk. Maar we spelen thuis tegen Frankrijk en uit tegen Duitsland. Als we ons weer kunnen verbeteren op een aantal momenten, dan hebben we kans om van Frankrijk te winnen. En dat we kans hebben om van Duitsland te winnen, hebben we al laten zien."

Oranje won enkele weken geleden met 3-0 van Duitsland en Koeman denkt dat die Mannschaft aast op revanche. "Zij zullen gebrand zijn om een andere uitslag te halen tegen Nederland. Maar niets is onmogelijk en zo moet je het aangaan", aldus Koeman, die de toekomst van Oranje positief inziet: "Ik vond altijd al dat het helemaal niet zo slecht was, dat er best talent was."

Tijdens het gesprek krijgt Koeman de vraag of hij zichzelf zou opstellen in de verdediging als hij vandaag de dag actief zou zijn als voetballer. "Ik heb altijd wel gekeken naar een centrum waarin een echte opbouwer, een voetballer, staat, met daarnaast een hele goeie verdediger. Dus de tandem Koeman - Virgil van Dijk zou in dat opzicht wel passen."

"Maar ik zie in Matthijs de Ligt ook wel een soort Koeman en die is pas negentien jaar. Dus die wordt misschien nog beter. En dat is ook een hele mooie tandem", vervolgt de keuzeheer van Oranje. "Maar de relatie een sterke, fysiek goede verdediger en een echte goede voetballer bij elkaar in een centrum is eigenlijk het meest ideale."

Verwacht jij dat Nederland als tweede gaat eindigen in Groep 1 van poule A?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een betere centrale verdediger dan Koeman gaan we niet meer krijgen.

30 oktober 2018 om 15:25

Ik zou niet weten waarom niet. Vroeger was Ruud Krol helemaal het einde. Voor Krol was het Israël en daarvoor vast ook wel iemand. Later kwam Koeman en volgens mij kon Frank de Boer er ook wel wat van. Iedere generatie krijgt zijn eigen helden. Over 10 jaar weet niemand meer dat Koeman gevoetbald heeft en heeft iedereen het over De Ligt of Van Dijk

30 oktober 2018 om 15:53

Vergeet Jaap Stam niet! Frank de Boer deed elke wedstrijd nog een Frank-de-Boertje. Maar Jaap Stam was op zijn hoogtepunt gewoon een eenmansdestructiebedrijf.

30 oktober 2018 om 15:55

Frank de Boer deed echt niet elke wedstrijd een De Boertje hoor haha, ja in het begin ja, maar in zijn hoogtijdagen toch niet joh!

30 oktober 2018 om 16:44

Ok, ok, niet elke wedstrijd Als spelers gestopt zijn mogen we toch wel een beetje overdrijven... voor de nostalgie

30 oktober 2018 om 19:22

Een eenmansdestructiebedrijf
Helemaal gelijk. Stam is echt de allerbeste verdediger die we hebben gehad in Oranje.

30 oktober 2018 om 15:30

Andere tijd, niet met elkaar te vergelijken denk ik. Maar ik ben het met je eens dat als je het wel vergelijkt en de grootheid die koemand toen was dat je dat niet zo snel meer tetug krijgt nee, maar kwalitatief denk dat we nu al verdedigers hebben die over het toenmalige niveau heen gaan omdat het voetbal tactisch/fysiek 100% gegroeid is.

30 oktober 2018 om 17:46

Als de ligt de goede keuzes maakt? 🤔

30 oktober 2018 om 20:38

Van dijk is al beter.

Joah, moet het nog zien. Als we niet degraderen hebben we het goed gedaan. Duitsland uit is andere koek dan thuis. Vergeet ook niet dat Duitsland ook een aantal grote kansen had om te scoren. Ik vond onze overwinning uiteindelijk terecht, maar die kanttekening moet je wel plaatsen. Frankrijk is daarnaast zo goed dat het thuisvoordeel geen mega groot verschil zal maken. Het zal er vooral om draaien hoe die voor de dag komen. Maken ze hun kansen af, dan verlies je, want Frankrijk heeft zoveel kwaliteit om mee te scoren. Ik kan eigenlijk niet wachten tot de interlandpriode, en dat heb ik al lang niet meer gehad. Met Koeman aan het roer en een selectie die nu begint te bestaan uit een nieuwe generatie oudere spelers en veel (groot) talent heb ik er weer zin in.

30 oktober 2018 om 15:30

Hoezo zou je niet vrijwillig degraderen? Meer kans op een ek ticket.

30 oktober 2018 om 15:58

Nou, om te beginnen is het topsport en wil ik Nederland gewoon op dat niveau mee zien doen. Dat hebben we tegen Duitsland al gezien, maar ook in recente andere wedstrijden. Vrijwillig degraderen is voor een sporter echt bespottelijk. Het strijdt met alles wat sport is.

Maar als je het zo opportunistisch bekijkt als jij, dan is het nog steeds een slecht idee. De beste 10 A landen van de Nations League worden groepshoofd in de gewone kwalificatie. Dat is de beste kans op kwalificatie voor grote toernooien. En dan moet je dus niet degraderen uit de A-groep. En zelfs binnen die A-groep is het een betere kans op een EK-ticket, want de landen die zich rechtstreeks plaatsen via de gewone kwalificatie, die dingen niet mee naar dit extra ticket. De tegenstanders die je treft zijn dus de underachievers uit de A groep, aangevuld met de slechtere landen uit de B-groep of de C-groep.

Kortom, vrijwillig degraderen doe je maar in je eigen tijd.

30 oktober 2018 om 16:02

Niet helemaal mee eens. In pot 2 moet je de kruisfinales ook nog gewoon winnen (al is die kans inderdaad wel groter), in pot 1 heb je ook aardige kansen om die kruisfinales van die pot te halen em dan heb je ook nog kans op nog een prijs (de Nations League zelf). Bovendien haal je meer punten binnen op de FIFA ranking mits je je potjes regelmatig wint. Ik vind wel dat Nederland gewoon altijd moet streven naar een plek bij de beste 12 UEFA landen. Dat moet ook zeker mogelijk zijn met de generatie die er is/er aan zit te komen

30 oktober 2018 om 16:53

@sander, ik denk dat je reageerde op tisje. Toch nog even een reactie op jouw tekst.

Het is maar zeer de vraag of de kruisfinales in divisie B makkelijker zijn dan de kruisfinales in divisie A. In divisie A zitten vermoedelijk heel veel landen die zich gewoon rechtstreeks plaatsen voor het EK. Stel dat dat 10 van de 12 landen zijn. Dan blijven Nederland en Ijsland over. De beste vier niet-gekwalificeerde landen uit poule B spelen dan tegen elkaar. En de nog lagere niet-gekwalificeerde landen uit divisie B of C worden dan toegevoegd aan Nederland en Ijsland. Die kruisfinales zijn dus helemaal niet zo zwaar.

Het wordt pas anders als zich uit divisie A veel landen niet rechtstreeks plaatsen. Dan kunnen de kruisfinales wel zwaar zijn. Maar die kans is gewoon erg klein.

30 oktober 2018 om 18:02

@tisjeboymax0: als je degradeerd heb je helemaal niet meer kans op een ek ticket. In groep 1 kan je nog derde worden en de finales halen EN in pot 1 zitten voor de loting van de kwalificatie. Als je in groep 2 zit MOET je 1e worden voor de finales en zit je hoofstens in pot 2 en kan je zelfs in pot 3 zitten voor de loting van kwalificatie.

2 maanden geleden zou ik hebben gezegd dat het volstrekt onmogelijk zou zijn om 1ste in deze poule te worden.

Nu zie ik wel een (kleine) kans. Frankrijk is ijzersterk, maar het is een thuiswedstrijd en zoals we de afgelopen wedstrijd en ook het WK zagen, kansen krijg je altijd.
Duitsland is nog zoekende (al hebben die buiten de oude garde nog een hoop talent rondlopen).

Het zal absoluut niet makkelijk worden en Oranje kan met recht al trots zijn als het 2e wordt in deze poule. Maar er zit duidelijk een stijgende lijn, in zowel spel als beleving. Het zou mooi zijn als Oranje al kan domineren, maar tegen dit soort tegenstanders zie ik dat pas over 1 á 2 jaar gebeuren, als de huidige talenten zich verder ontwikkeld hebben.

30 oktober 2018 om 16:02

Eens. Koeman zegt ook niet dat we favoriet zijn. Hij zegt dat we een kans hebben, en dat is ook zo. Ik ben persoonlijk al helemaal tevreden als we tweede worden in de poule, want dat is (naast het puur sportieve element) belangrijk voor de toekomst, aangezien je alleen als A-land groepshoofd kan zijn in de kwalificatiereeks. Als we nu zouden degraderen zouden we dus in theorie nog groepshoofd kunnen zijn voor de Ek-kwalificatie, terwijl we dan sowieso geen groepshoofd zijn voor de volgende WK-kwalificatie.

Vind een centraal duo hoe Koeman het beschrijft ook het fijnst inderdaad. Als ik begrijpend lees betekend het dat de concurrentiestrijd tussen De Ligt en De Vrij zal gaan. Van Dijk is fysiek natuurlijk met kop en schouders het beste. Wel jammer voor jongens als Gouwenleeuw dat ze nooit zullen spelen voor het Nederlands elftal. Teveel goed voetballende verdedigers maar weinig fysieke beesten achterin.

30 oktober 2018 om 15:30

Dat probleem ontstaat al in de jeugd doordat er alleen maar gehamerd wordt op voetballende oplossingen en de bal in de ploeg houden. Jongens die fysiek zijn en de bal af en toe eens naar voren mikken wanneer ze hem nergens kwijtkunnen worden afgebrand door de coaches die nog steeds vanuit de opleidingen de "hollandse school" door hun strot geduwd krijgen. Compleet achterhaald wat mij betreft, voetbal is enorm geëvolueerd zoals je bijvoorbeeld nu steeds meer 'gegenpressing' en countertactieken ziet ontstaan.

30 oktober 2018 om 19:21

Ik ben ook wel voor fysiek scouten maar dan wel voor het hele plaatje. Nederlandse spelers die fysiek zijn die hebben vaak een leuke lengte en kunnen miss hier en daar een beuk uitdelen maar daar houdt het vaak ook wel bij op. Jongens zoals Gouweleeuw missen gewoon andere fysieke eigenschappen zoals snelheid, wendbaarheid etc.

Droom lekker verder Koeman.
Frankrijk zette 1 keer aan en het was gelijk raak. Tegen Duitsland alle geluk van de wereld dat ze enorme kansen mistten. Het niveau tegen Duitsland was bedroevend. Tegen Frankrijk vond ik Nederland beter voetballen dan tegen Duitsland.
Duitsland gaat echt gas geven tegen Nederland en ik verwacht een 4-0 score.
Dan gaan we weer met z'n allen verwonderd doen en draaien we weer de andere kant op.
Het Nls elftal is een matig elftal.

30 oktober 2018 om 16:04

Net zoals je 0-4 verwachte in de arena? We hebben gewoon een prima elftal dat van iedereen kan winnen. Daarbovenop hebben we een van de beste coaches in het landenvoetbal. Aan criticasters als jij hebben we gewoon niks. Een kritische/realistische blik kan ik wel waarderen maar dit is gewoon zeuren om te zeuren.

30 oktober 2018 om 16:12

@Jlenders
Jij fixeert je op het scorebord. Die is met alle geluk van de wereld bereikt.
Frankrijk zet geen meter extra tenzij ze moeten. Zo hebben ze de wedstrijden op het WK gewonnen. Moeten we Ijsland die gelijkspeelde tegen Frankrijk ook gaan ophemelen?
Ik vind die opportunistische benadering maar niets. Ik vond Nederland tegen Duitsland erg matig. Tegen Frankrijk was Nederland beter maar dat komt vooral omdat de Fransen niet perse de bal willen hebben en de Duitsers wel.

30 oktober 2018 om 17:27

Dat bagitaliseren vind ik niks. Er kan geen Nederlands succes zijn of er komt wel weer iemand "dat is geluk", "de tegenstander had geen zin", "ze gaven geen gas", enzz. Tuurlijk hebben de Duitsers en Fransen op dit moment op papier een beter elftal en hadden de Duitsers er ook een paar kunnen maken, maar dat deden ze niet. De kans dat we van de Fransen en Duitsers verliezen is natuurlijk aanwezig, maar dat zij van ons verliezen ook. Momenteel hebben we gewoon een subtop elftal dat van elk elftal kan winnen (als het in sommige gevallen meezit). We kunnen ook zoals jij in dat pessimistische cirkel blijven hangen, maar de resultaten zijn gewoon goed laatste tijd.

30 oktober 2018 om 17:47

@kleinegeneraa
Ik ben niet pessimistisch maar realistisch. Ik laat me niet meeslepen in die euforie.
Net zoals ik ook niet dramatisch ga doen als je wordt afgedroogd door een efficiente tegenstander.
Ik hou er niet van wanneer de score toevallig de goede kant opvalt om gelijk je mening 180 graden te draaien.

30 oktober 2018 om 17:57

Dus jij vindt het Nederlands elftal nog steeds een kut elftal dat niet thuishoort op een ek of wk? Aangezien dat grotendeels de mening was, afgelopen jaren. Ik kijk gewoon naar wat er op dit moment wordt gepresteerd. Een ploeg in opbouw die gewoon tegen toplanden goede resultaten hebben behaald. Natuurlijk worden we geen Europees kampioen, maar ik zie wel licht aan het einde van de tunnel, daarom vind ik ook dat we de credits gewoon aan het team mogen geven en niet de tegenstanders ophemelen dat ze het Nederlands elftal niet serieus nemen.

30 oktober 2018 om 17:22

Zinnen met de strekking "ze zette 1 keer aan en het was gelijk raak" zijn niet serieus te nemen. Zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet zo alsof Frankrijk 90 minuten lang denkt te kunnen wandelen en dan alleen bij de goals even gaat "aanzetten".

Als een ploeg ogenschijnlijk maar éã©n keer in de wedstrijd aan zet dan betekent dat je goed verdedigd hebt en dat er daardoor (of door gebrek aan kwaliteit van de tegenstander zelf) geen tempo of gevaar van is gekomen de rest van de wedstrijd.

30 oktober 2018 om 17:31

@murki
Zo was het dus wel tegen Frankrijk.
Toen ze het doelpunt wilden forceren gingen ze druk zetten wat ze bijna de hele wedstrijd niet deden. Een paar minuten later lag de bal in het net.

30 oktober 2018 om 17:47

Hahaha toen ajax zondag op 60% van feyenoord won waren ze volgens jou ontzettend zwak en deed feyenoord het heel goed, maar als frankrijk met moeite van nederland wint deden ze hun best niet en is nederland zwak. Jij probeert ook echt alles recht te lullen wat krom is bombanero.

30 oktober 2018 om 17:49

@zes6zes
Ajax zette de hele wedstrijd druk en had de wil om gas te geven. Ze waren gewoon zwak want het druk zetten mislukte telkens.
Totaal niet te vergelijken. De Fransen gingen in hun eigen 16 hangen totdat ze een doelpunt nodig hadden. Die deden niet eens moeite om hoog druk te zetten totdat het moest.

30 oktober 2018 om 18:55

@murki
Bombanera heeft zeker een punt, als je je de wedstrijd tegen Frankrijk herinnert dan weet je misschien dat het hun eerste wedstrijd in eigen land was na het winnen van het WK, het zou een groot feest worden na de wedstrijd met een huldiging en vuurwerk. Die wedstrijd was echt niet belangrijk voor ze, toch werd Nederland de eerste 40 minuten vastgezet en helemaal zoek getikt maar het leverde uiteindelijk maar 1 doelpunt op waarna ze flink gas terugnamen en Nederland tot de gelijkmaker best aardig speelde maar je moet ook zo eerlijk zijn dat bij de gelijke stand Frankrijk weer een tandje hoger ging spelen en ze de voorsprong ook binnen no time in handen hadden. Er is tegen Duitsland thuis prima gespeeld en de overwinning was zeker verdiend ook al was de score zwaar geflatteerd 3-2 zou de verhoudingen beter weergeven. Oranje maakt tegen beide landen zeker een kans maar de euforie vind ik echt zwaar overdreven die er nu heerst. Ben benieuwd wat Nederland kan tegen landen die minder aanvallend spelen zoals Zweden, Polen en dat soort landen want met uitzondering van Depay loopt er 0 creativiteit op het veld rond.

30 oktober 2018 om 17:54

Dat is wel erg overdreven. Duitsland presteert al ruim een jaar erg ondermaats en dan praat je niet meer over een klein vormdipje. Feit is gewoon dat deze generatie te oud aan het worden is en Ozil vind ik persoonlijk ook een enorm gemis. Verder heeft Duitsland met de nieuwe generatie spelers een beduidend mindere generatie.

Verder is Oranje geen matig elftal, maar gewoon een ploeg in opbouw. Er komen weer nieuwe talenten door en die moeten nog effectief geimplementeerd worden. Jongens als De Jong, Bergwijn, De Ligt, maar ook Rosario en Dumfries doen het prima en ontwikkelen zich erg snel. Dat zorgt ervoor dat Koeman weer meer mogelijkheden heeft.

Verder vind ik het altijd dom gepraat om te zeggen dat Frankrijk even aanzet, alsof ze ervoor kiezen om dat te doen. Frankrijk is gewoon een reactieploeg dat loert op fouten van de tegenstander en hebben de individuele kwaliteiten om dat af te straffen. Soms gebeurt dat, soms gebeurt dat niet.

30 oktober 2018 om 17:59

@sirius
Frankrijk ging hoger druk zetten na het doelpunt van babel. Na 7 minuten lag de bal er alweer in.
Frankrijk loert op fouten zolang de nood nog niet hoog is en er voldoende tijd is.

30 oktober 2018 om 18:14

Dat is echt onzin. Als het allemaal zo makkelijk ging, wonnen ze elke wedstrijd met 6-0. Ook Frankrijk heeft z'n zwakke punten en kan het lastig hebben met een ploeg als Oranje. Natuurlijk gaan ze hoger druk zetten na een tegendoelpunt, dat doet elke ploeg die niet voorstaat en moet scoren.

30 oktober 2018 om 19:29

@sirius
Nee sommige teams kunnen niet versnellen zoals Nederland. Te lage handelingssnelheid om te versnellen.
Frankrijk versnelt als het moet. Als het niet nodig is nemen ze geen risicos.

30 oktober 2018 om 20:20

Jij gokt erop dat je verstand van voetbal hebt. Zo praat je. Jouw mening tegenover die van Koeman...een legende. Droom maar verder is beetje kortzichtig gezegd. Je bent gewoon een zeikerd. Voetbal is altijd hoop op succes. Je bent een grote pessimist. Ga maar lekker chagrijnig zitten zijn voor de tv. Ik kan echt niet tegen types zoals jij die een 3-0 overwinning op Duitsland nog negatief kan benaderen. Echt onbegrijpelijk. Maar als straks blijkt dat het team toch wel degelijk gaat presteren verwacht ik dat je niet gaat kijken maar zo consequent ben je dan ook weer niet waarschijnlijk.

30 oktober 2018 om 20:26

@voetbaldiertje
Koeman praat nu alleen maar zo omdat er gewonnen is. Als je zijn gezicht zag tijdens het spel en hoe erg hij zich aan het ergeren was dat zegt voldoende.
Ik benader NL niet negatief maar realistisch zoals het niveau is. Ik ga niet zweven na een gelukkige 3-0 overwinning.

De Ligt en De Vrij gekoppeld aan Van Dijk lijkt me het ideale centrum. dan heb je echt 3 topverdedigers staan wat lastig word voor de tegenstander om daar doorheen te komen

Maar Nederland hoeft toch niet per se eerste te eindigen? Ik dacht dat de playoffs alleen worden gespeeld door ploegen die zich nog moeten kwalificeren voor het ek. Dus als Duitsland en Frankrijk zich gewoon kwalificeren, is Nederland in onze poule sowieso door. En als Nederlands zich ook kwalificeert voor het ek, net als vrijwel alle landen uit de beste groepen, dan stroomt er bijvoorbeeld een team door uit de mindere poule b, enz.

30 oktober 2018 om 16:06

Martijn, er zijn straks twee playoffs in divisie A. Een playoff tussen de vier groepswinnaars, die strijden dan om de winst in de Nations League. Gewoon een prijs dus. En daarvoor moet je eerste eindigen in je groep.

En daarnaast heb je de playoffs van de landen die zich nog niet geplaatst hebben voor het EK. Die playoffs gaan dus om een EK-ticket. Hiervoor hoef je geen eerste te zijn in je groep. Zelfs als je met 0 punten laatste bent heb je nog een redelijke kans.

Overigens is het mogelijk dat er landen zijn die zich voor beide playoffs plaatsen. Hoe dat dan verder gaat weet ik ook niet. Ik neem tenminste aan dat die wedstrijden in dezelfde periode gepland zijn, en dan heb je een probleem.

30 oktober 2018 om 17:38

Ah, op die fiets! In dat geval hoop ik op een fatsoenlijke kwalificatie en tweede in de poule. Hebben die internationals ook een keer een paar wedstrijden rust.

Nou winnen in Duitsland gaat zeker niet lukken. Misschien een gelijkspelletje. En dan moet er nog gewonnen worden van Frankrijk thuis, nou succes. Laten we nou niet meteen van stapel lopen zeg. Net was iedereen nog zeer pessimistisch. Gek hoe alles nu omgedraaid worden, zeer vreemd.

Dat er een stijgende lijn is ingezet, dat is duidelijk maar laten we bescheiden blijven.

30 oktober 2018 om 17:58

Het optimisme heeft vooral te maken met jongens als De Ligt, De Jong, Bergwijn, Rosario en Dumfries. Die jongens ontwikkelen zich erg goed en laten zien op zeer korte termijn waardevol te kunnen zijn voor Oranje. Sommigen zijn dat zelfs al. Ze voegen kwaliteiten toe die we niet meer hadden en ik denk dat er de komende jaren nog wel meer talenten aan komen.

30 oktober 2018 om 18:18

Nee maar dat is ook prima, er komt aardig wat talent aan dat potentieel gezien wereldtop kan zijn. Alleen een Frankrijk verdrinkt in het talent en gaat ook geen gekke dingen roepen. Het gaat nu weer goed met Oranje maar zijn er nog lang niet. Gewoon rustig aan verbeteren zonder enig druk op te leggen door allerlei onzinnige optimisme of arrogantie.

30 oktober 2018 om 18:49

Maar niemand zegt ook dat we er al zijn en Frankrijk roept geen gekke dingen omdat ze alles kunnen zeggen. Ze hebben het beste materiaal op dit moment en dus lijkt elke uitspraak al snel eerlijk in plaats van arrogant. Verder kan elk behoorlijk voetballand de Nations League winnen, dus Oranje ook. Zo'n vreemde uitspraak is dat dus niet. Ik heb veel gekkere dingen gezien. Dat neemt niet weg dat we kwalitatief inderdaad niet de beste ploeg hebben en zelfs niet bij de top 5 horen.

30 oktober 2018 om 19:01

Klopt, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het geweldig dat het nu weer opwaarts gaat en met al die heerlijke top talenten. Alleen we moeten gewoon niet teveel aandacht opeisen en kalm blijven. Koeman weet dat natuurlijk maar de media speelt er weer doodleuk op in om alles zo te overdrijven. Wel kan ik nu al zeggen dat Oranje no way de twee matches gaat winnen van Frankrijk en Duitsland. Ja de kans is er, maar zeer zeer klein.

30 oktober 2018 om 20:06

Ik zie het allemaal wel. Wat ik vooral wil zien, is een ploeg dat weer aantrekkelijk voetbal op de mat kan leggen, ook tegen toplanden als Duitsland en Frankrijk. De talenten komen wel weer, maar nu eerst wat stabiliteit in de ploeg.

Zo ver moeten we niet willen kijken. Laten we eerst Frankrijk en Duitsland achter ons laten. Als dat zou gebeuren dan kunnen we verder praten.

Ja, en Feyenoord wordt kampioen !!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren