Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Ligt: ‘Ik hoop dat Pablo er tegen België bij is en minuten kan maken'

Laatste update:

Nederland deed zaterdagavond bijzonder goede zaken in de Nations League door in de Johan Cruijff ArenA Duitsland met 3-0 te verslaan. Na afloop sprak verslaggever Justus Dingemanse van Voetbalzone met een aantal van de hoofdrolspelers waaronder Matthijs de Ligt die achterin een aantal belangrijke ingrepen deed.


Justus Dingemanse is fulltime presentator en programmamaker bij Voetbalzone en levert onder meer bijdrages in de vorm van exclusieve interviews, reportages, documentaires en programma's.
Zou jij Pablo Rosario een plek geven op het middenveld van Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

3/4 zegt Ja op de poll. Frenkie en Gini verwacht ik niet dat men er wil uithalen, maar de stille kracht (De Roon) mag dus banken ... Tja ... Ik zou hem nog even laten staan.

14 oktober 2018 om 01:41

Wat mij betreft gaat de Roon tegen België als eerste op het wedstrijd formulier. Jammer dat die jongen niet de waardering krijgt, die hij eigenijk verdiend.

14 oktober 2018 om 02:32

Maak je niet zo druk om al die polls joh, die stemmingen slaan toch vaak nergens op.

14 oktober 2018 om 02:48

Alsof Rosario bij PSV niet de stille kracht is, die ook prima speelt in de CL? Lijkt mij de perfecte speler om de Roon te vervangen eigenlijk. Denk dat daar meer rek in zit dan bij de Roon.

14 oktober 2018 om 14:04

Laten we nu niet gelijk weer te overhaast zijn. Breng zon Rosario rustig bij NL11tal. Anders krijg je gelijk weer onrust als hij 1 fout maakt.

14 oktober 2018 om 14:55

Maar wat heeft Rosario bewezen dan dat hij wel een toevoeging is voor het NL elftal? Dat hij bij PSV speelt en dus van een vaderlandse topclub afkomstig is? Wat mij betreft laat Koeman Rosario nog even thuis of hooguit op de bank. Laat hem bij PSV maar eens zien dit niveau vast te kunnen houden voor we over een basisplaats gaan praten. De Roon houdt zich al een tijdje staande in Italie, terwijl Rosario net wat wedstrijdjes echt meedoet. Daarnaast gaat het bij Oranje niet om de rek, maar het huidige niveau. Hun ‘rek’ behalen ze maar bij hun club. Bij Oranje, 17-19 jaar of 28 jaar, moet je er direct staan; punt uit.

14 oktober 2018 om 06:40

Het is ook moeilijk. Blind is voetballend op die positie zo goed . Alleen hij is geen stofzuiger a la kante. Gini en frenkie horen op t middenveld, maar wie gaat het vuile werk opknappen voor hen. Lastige keuze voor koeman. Desalniettin lastige beslissing. : off ; denzel wat was je weer een dikke baas. Die bal op babel had e ht een goal verdiend

14 oktober 2018 om 08:57

Makkelijk, Rosario is voetballend en verdedigend uitstekend. Kijk de wedstrijden in de champions League maar terug! Bijkomend voordeel is dat hij al is ingespeeld met de gehele rechterflank bij het Nederlands elftal.

14 oktober 2018 om 14:58

Dumfries aanvallend goed, maar in een 4-3-3 op topniveau uiterst kwetsbaar in defensief opzicht. Hoe knullig hij Sane uit z’n rug liet lopen (lees: hij bewoog naar voren omdat hij Sane niet eens zag), kan gewoon echt niet. Het is dat Sane naast schiet, anders is hij gewoon je zondebok. Verdedigend moet hij echt meer goed gaan doen, anders zie ik in hem geen back voor Oranje.

14 oktober 2018 om 15:53

Alleen speelt Bergwijn op links bij PSV.

14 oktober 2018 om 19:09

die wedstrijden zijn allemaal verloren dus weinig zin om die terug te kijken

14 oktober 2018 om 20:09

even terugkijken en zien dat het niet Dumfries was maar De Roon die op het verkeerde been staat...

15 oktober 2018 om 00:10

Laatste tijd speelt Lozano weer links omdat hij daar beter rendeert.

Speelde een voor zijn doen dramatische eerste 50 minuten, maar herpakte zich daarna goed. Wel duidelijk meest ongelukkige speler op het veld, waar Blind me juist positief verbaasde.

14 oktober 2018 om 01:45

De ligt was by far the slechtse man op het veld daarna kwam Blind

14 oktober 2018 om 02:01

Word je niet moe van jezelf?IPV van kijken naar clubs kijk hoe ze spelen,voordat je begint nee geen Ajax fan.

14 oktober 2018 om 05:08

Het is toch ook gewoon zo dat de Ligt de minste op het veld was en wie daarna kun je verschillende opnoemen waaronder Blind.

14 oktober 2018 om 08:27

Nope, dat was Bergwijn.

14 oktober 2018 om 08:54

Blind maakte een aantal minuten voor rust een grote fout door Müller simpel binnendoor te laten komen. Waarschijnlijk onwennigheid omdat hij als linksback te weinig heeft gespeeld. Op het middenveld zou ik hem door dan gebrek aan dynamiek ook niet neerzetten. Rosario is daar beter. De ligt speelde een zeer matige eerste helft maar maakte na rust weinig fouten.

14 oktober 2018 om 09:40

Blind gaf 1 kans weg aan Muller. Nou hoeveel kansen hebben Werner en Sane wel niet gehad door bij dumfries weg te lopen? Toch speelt dumfries een "wereldpot" volgens iedereen en was Blind de slechtste. Niet echt objectief, want Blind speelde gewoon een prima pot en gaf ook nog een assist.

14 oktober 2018 om 13:53

Mensen die nog beweren dat Blind een slechte wedstrijd speelde moeten gewoon verbannen worden van Voetbalzone en andere voetbalfora. Blind heeft in het verleden wel eens matige wedstrijden gespeeld en Blind speelt bij Ajax, maar kijk toch gewoon eens objectief naar zo´n wedstrijd.

De Duitse linkerflank zorgde voor al het gevaar, aan de rechterkant is er één kans geweest en dat is het. Blind speelde op één foutje nou verder gewoon een topwedstrijd. Als je objectief zou kijken dan zou je zien dat bijna alle spelers van het Nederlands elftal deze wedstrijd wel een slippertje hebben gemaakt. De Ligt een paar, Dumfries die toch z'n tegenstander meerdere keren totaal kwijt was, Van Dijk die eigenlijk een penalty weg geeft en ook een fout maakt in de opbouw, de Roon en Frenkie De Jong die toch een aantal slechte passes geven.

Ja als je zo kritisch kijkt speelde iedereen slecht, maar fouten maken hoort bij voetbal. Jammer dat mensen bij Blind blijkbaar met andere maten meten en totaal niet objectief zijn. Speelde gewoon een klasse wedstrijd.

14 oktober 2018 om 14:56

Bergwijn stond op de verkeerde positie zo kan ik het ook.

14 oktober 2018 om 15:02

Ja, want Muller is natuurlijk de creme de la creme van de buitenspelers en Duitsland is in grootse doen. Het spijt me zeer, maar als we Blind omhoog praten omdat Muller - iemand die sowieso geen acties maakt of diepte zoekt met snelheid - hem niet zoek speelde, gaat mij wat te ver. Als Sane naar rechts was uitgeweken was Blind, net als tegen vele buitenspelers, wel de zwakke schakel. Voor de back mist hij snelheid, voor het centrum mist hij de echte defensieve kwaliteiten en voor het middenveld komt hij tekort omdat hij niet in dienst van Frenkie en Gini speelt en alles voor hen opruimt. Ideale twaalfde man imo, maar komt gewoon tekort voor de basis.

14 oktober 2018 om 15:40

Onzin, gewoon een nuttige speler op het middenveld. Verdedigend een goeie speler op het middenveld met een redelijk goeie pass.

14 oktober 2018 om 19:11

wat een anti Ajax bril heb jij op, de ligt was nerveus maar deed zijn werk goed

14 oktober 2018 om 20:13

Blind is op geen enkele plek in de opstelling beter dan een ander in de selectie maar toch speelt hij.. gisteren speelde hij sober.. maakte inderdaad maar 1 fout maar voegde daarnaast afgezien van de balveroverering/pass tegen vermoeide uitvorm zijnde Duitsers niets toe. Hij heeft in de hele wedstrijd 4 ballen voorwaarts gespeeld.. onbegrijpelijk dat hij als vaste waarde wordt gezien.

14 oktober 2018 om 20:21

wat is de definitie van den topwedstrijd... 25 balcontacten waarvan 20 ballen breed of achterwaarts...geen enkele goede voorzet... 1 balveroverering toen hij centrale middenvelder stond toen de Duitsers er al helemaal doorheen zaten en verder verdedigen tegen Thomas Müller... een man geheel uit vorm.. zonder enige actie..absurd dat hij dan nu een wereldpot speelt..

14 oktober 2018 om 08:11

Had dit ook niet met het systeem van Duitsland en Nederland te maken. Duitsland 1 spits en 2 vleugelspitsen die heel veel naar midden trokken. Wie pakte aan de rechterkant Werner op? Het was zelfs makkelijker te verdedigen geweest met vijf man achterin/.

14 oktober 2018 om 09:00

Het is toch duidelijk dat De ligt vooral aan de bal slecht was de eerste helft? In de communicatie met Dumfries een foutje en een keer toen hij leek door te willen dekken en daardoor zijn man een fractie van een seconden door liet komen.

De Roon was heel matig. Hij mist de dynamiek waar het middenveld behoefte aan heeft waardoor het middenveld en de verdediging constant in de problemen komen. Dat was nu juist de laatste twee jaren het probleem met Sneijder en Strootman. Het blind vasthouden aan die twee spelers (sneijder en Strootman dus) door bondscoaches terwijl ze de dynamiek en snelheid missen voor het internationale niveau heeft Oranje twee eindtoernooien gekost. Daar kon Wijnaldum niet tegenop werken. Nu kiest Koeman weer voor De Roon, eenzelfde type als Strootman. Geen internationaal niveau en hij mist de dynamiek en snelheid die op dat niveau essentieel is. Ik begrijp De Ligt daarom wel. De Roon eruit (of op die plek Daley Blind) en Rosario erin. Ik zou kiezen voor Blind op die positie en Ake of Van Aanholt op linksachter. Dan zijn we ook meteen van het probleem Blind op linksachter verlost. Dat zag je wel weer bij de kans van Muller dat Blind te gemakkelijk op snelheid wordt geklopt.

14 oktober 2018 om 05:09

De Roon is handig wanneer je achteruit loopt zoals gebeurde 2e helft. Kan het spel dood maken en heeft van die irritante overtredingen wat geen geel is en het tempo uit de wedstrijd voor de tegenstander gehaald wordt.

14 oktober 2018 om 08:03

Ik zou graag tegen België Rosario en Ake aan het werk willen zien. Ten koste van de Roon en Blind

14 oktober 2018 om 09:00

Ik denk dat je dan echt kunt gaan genieten. Fysiek gezien zijn er dan geen zwakheden meer in het elftal.

14 oktober 2018 om 08:39

Ake op links brengt meer dynamiek, snelheid en loopvermogen aan de linkerkant. Hij kan bovendien koppen. Blind kan dan naast de Jong op het middenveld

14 oktober 2018 om 10:21

Ben al lang blij dat mensen beginnen in te zien dat Wijnaldum absoluut nooit het probleem is geweest. Vorige bondscoaches bleven maar vasthouden aan enorm statisch middenveld en ook de aanval (afgezien van altijd Memphis, die werkelijk alles in zijn eentje moest doen aanvallend gezien omdat niemand buiten Wijnaldum ooit had gehoord van looplijnen zonder bal) bewoog nooit. Nu zie je direct dat wanneer Oranje ook maar een beetje begint te lijken op Liverpool, als in mensen bewegen ook als ze de bal niet hebben, dat Wijnaldum echt excelleert. Die gozer is gewoon echt zo extreem constant en staat echt altijd op de goede plek. Zet daar een Frenkie de Jong bij die zichzelf zo nu en dan vrijspeelt door een dribbel en hebt genoeg ruimte om iets te doen.

Zowel Strootman en Sneijder zijn vele malen te statisch om in dit Oranje te spelen aangezien je niet meer drie aanvallers hebt die uit het niets wat moois doen en puur door hun aanwezigheid al ruimte creeeren.

14 oktober 2018 om 13:56

Ik ben het deels met je eens. De opbouw bij het Nederlands elftal verliep erg matig en dat was mede te danken aan de Roon, die gewoon amper aanspeelbaar was. Met meer voetbal op het middenveld was je denk ik minder onder druk komen te staan in de tweede helft. Aan de andere kant knapt hij wel weer het vuile werk op en brengt hij wel wat pit op het middenveld. Stel dat je bijvoorbeeld Blind op zijn positie had gezet dan kan ik me een scenario voorstellen waarbij je meer controle over de wedstrijd krijgt en onder de druk uit komt, maar ik kan me ook een scenario voorstellen waar je juist de felheid en scherpte van de Roon mist en juist meer overlopen wordt.

Tegen kleinere teams, zoals we in de kwalificatie meer zullen tegenkomen, zou ik trouwens echt nooit met de Roon spelen. Gewoon Blind - De Jong neerzetten met Wijnaldum daarvoor, dan heb je een middenveld met geweldig veel voetballend vermogen en veel dynamiek.

Cillessen was wederom uiterst betrouwbaar ! Geen ritme en toch gewoon geweldig keepen.
Dumfries een zeer verdienstelijk debuut, aanvallend zeer goed (erop en er over), verdedigend had hij het tegen Sane erg lastig
De Ligt die had gewoon een offday ! De slechtste man vh veld, ondanks een paar goede intercepties, in de opbouw erg onzeker. Zo kennen we m niet.
Virgil gewoon een stabiele wedstrijd wedstrijd en belangrijk met de openingsgoal
Blind heeft heel goed gespeeld, terwijl iedereen weet dat hij geen echte linksback is. Was 1 vd beteren gisteren
De Roon uiterst belangrijk als stofzuiger en onderbreker, wordt vaak onder gewaardeerd...
De Jong speelde een prima wedstrijd, was belangrijk met druk zetten en balvast
Wijnaldum speelde goed, box to box, een prachtige goal. Was één van de uitblinkers van dit Oranje.
Bergwijn was één vd minderen, maar voor een debuut voldoende ...
Depay was belangrijk als alleskunner voorin, met zijn goal gooide hij de wedstrijd op slot
Babel heeft heel veel werk verzet, ook een handige allrounder voorin en hij had wel een goaltje verdiend

14 oktober 2018 om 14:13

Veroorzaakt een overtreding waar een vrijetrap moet uit komen en waar iedereen bij PSV riep om een rode kaart voor de keeper van Inter. Hij haalt Müller gewoon uit balans anders is het een 100% scorings kans. Ik wil hier geen discussie over Blind omdat Oranje gewoon top presteerde maar laat het duidelijk zijn dat hij echt aan gebrek van een echte LB er in staat. Als Dumfie een LB is staat blind er gewoon naast en ik vind trouwens zake en van Aanholt echt niet minder. De eerste is trouwens jonger, op net zoveel posities inzetbaar en heeft meer potentie.

Zelf zou ik tegen België zo spelen. Cillessen, Dumfie, de Vrij, de Ligt, Ake- de Roon, Gini, de Jong - Bergwijn, Depay, Babel

14 oktober 2018 om 08:50

Wat is er zo speciaal aan De Vrij? Ik dacht dat we aan onze toekomst gingen bouwen. En daar hoort De Ligt bij.

14 oktober 2018 om 09:03

Nou nou, ik begrijp dat je de Ligt wil verdedigen. Maar om De Vrij zo weg te zetten? Die krijgt bij zijn club als nieuweling de voorkeur boven de aanvoerder van het Braziliaanse elftal, dan kun je wel meer dan jij doet voorkomen.

14 oktober 2018 om 09:24

Maar wat is er zo speciaal aan De Vrij? Wat zijn ze kwaliteiten? We wonnen gister met 3-0. Dat er dingen beter kunnen prima.

14 oktober 2018 om 11:18

Wat zijn de kwaliteiten van de Vrij. Is dit serieus? Wat denk je van een allround fantastische verdediger. Heeft altijd goed gepresteerd in Oranje, daar waar van Dijk, de Ligt en andere een aantal keer door het ijs gezakt zijn.

Zoals Parzyszek zegt, hij speelt de aanvoerder van Brazilie uit het team. Dan ben je gewoon goed hoor.

14 oktober 2018 om 11:19

Daarnaast is de Vrij 26. Is dat al te oud om "aan de toekomst te bouwen"?

14 oktober 2018 om 12:44

Er wordt idd net gedaan of de Vrij 32 is. Ik hoor constant dat de Ligt 'voor de toekomst' moet spelen. 26 is totaal niet een leeftijd om al aan het afscheid van een speler te denken.

14 oktober 2018 om 14:24

Idd kan gewoon een ek en wk mee

14 oktober 2018 om 14:34

Aantal jaar ook in het sterren elftal in Italië.

14 oktober 2018 om 10:49

Gaat niet gebeuren. De Ligt zal altijd boven de Vrij worden gekozen.

14 oktober 2018 om 12:46

Ondertussen heeft de Ligt 10 interlands gespeeld waarvan meer dan de helft met meerdere grote fouten/blunders. Ik weet dat Koeman altijd loyaal is aan spelers (zie Blind), maar ik hoop dat er ook grenzen zijn.

14 oktober 2018 om 13:52

De Vrij heeft voorlopig met afstand het meeste bewezen in Oranje, maar zodra er iets uit Amsterdam doorbreekt is het 8ste wereldwonder doorgebroken lijkt het soms wel en is alles irrelevant. Voor het WK 2014 had je die discussies met Veldman.. Zo zonde voor de Ligt dat de discussies altijd op zo'n manier gevoerd moeten worden want als tegenreactie hoopt men alleen maar fouten te gaan zien.

14 oktober 2018 om 13:55

Ben benieuwd als de ligt en blind een Feyenoord speler was of je dan ook zo klaagde?!

14 oktober 2018 om 14:08

Het is een actie en reactie he. Misschien als we met z'n alle talenten is iets minder snel hypen, wordt er ook eens minder snel gekeken naar blunders, komt er meer waardering voor de talenten van andere clubs en hoeft men ook eens niet zo snel de spelers van een andere club af te branden om een boventoon in een discussie te voeren en het gelijk te halen. Kijk nu naar de reacties na de wedstrijd. Wordt alleen maar gekeken naar de spelers van de andere clubs die afgebrand kunnen worden in plaats van kritisch reageren maar wel nagenieten.

14 oktober 2018 om 14:16

Zit zeker wat in. Als ik overal lees dat de Ligt nu al wereldtop is en al beter dat Pique etc. dan beoordeel ik hem toch anders dan dat het gewoon een talentvolle eredivisiespeler is. Ik las hier op VZ gisteren iemand die een lijstje had met de beste verdedigers ter wereld en daar doodleuk de Ligt tussen zet. Daar verwacht je toch wel wat meer dan wat hij tot nu toe laat zien bij het Nederlands elftal.

14 oktober 2018 om 15:33

"Ondertussen heeft De Ligt 10 interlands gespeeld waarvan meer dan de helft met meerdere grote fouten/blunders." Dat is niet helemaal waar want tegen Engeland, Portugal, Peru en Frankrijk speelde hij sowieso al nagenoeg foutloos alleen Bulgarije en gister in balbezit was hij slecht, maar als we zo gaan muggenziften dan kunnen we voortaan alleen nog maar Messi opstellen als je geen foutjes meer mag maken. Neem nou van dijk, tegen Frankrijk en Duitsland speelt hij prima, maar tegen Frankrijk laat hij Giroud te makkelijk scoren en tegen Duitsland had hij een penalty tegen moeten krijgen. Zullen we die dan ook maar niet opstellen? En als de vrij dinsdag 1 slippertje maakt tegen De Bruyne, Hazard en Lukaku dan ook maar niet meer selecteren? Als verdediger is het nagenoeg onmogelijk om compleet foutloos te spelen. Je kan dan wel elk foutje onder een vergrootglas leggen, maar dan houden we geen verdedigers meer over.

14 oktober 2018 om 17:06

Meer dan de helft met meerder fouten of blunders? Noem die interlands maar dan. Wat mij betreft blaat je klinkklare onzin uit door je clubvoorkeur.

14 oktober 2018 om 17:19

Op zijn beurt wachten achter De Vrij? Hebben we eindelijk 2 beulen achterin in de vorm van Van Dijk en De Ligt en dan kom jij daarmee aanzetten? Dan snap er je er werkelijk geen drol van

Prima als Rosario gaat spelen tegen België maar dit zal niet langdurig zijn. Hij komt pas net kijken en is nog geen topper (in wording) zoals een F.de Jong. Als Propper fit is over tijdje gaat het middenveld Wijnaldum De Jong Propper worden. Rosario zal dus moeten afwachten op de bank bij Oranje. Wellicht wel gezonde concurrentie voor Propper of als 4e middenvelder in een ander systeem als hij zich zo blijft ontwikkelen.

14 oktober 2018 om 09:12

We moeten idd wel wat concurrentie hebben.

Het middenveld Pröpper - De Jong - Wijnaldum ziet er op papier goed uit, maar in praktijk wil ik het nog weleens zien. De rol van een échte (tactische) breker wordt nogal eens onderschat.

Maar met Frenkie - Wijnaldum - Blind - De Roon - Rosario - Vilhena - Vd Beek - Strootman - Klaassen hebben we redelijk wat middenvelders tot onze beschikking (en op termijn Til - Koopmeinders - Gravenberch etc).

14 oktober 2018 om 09:25

Laat Vilhena weg, wat voegt hij nou toe?

14 oktober 2018 om 14:13

Speelde recent nog Ronaldo uit de wedstrijd op een voor hem onnatuurlijk positie, is natuurlijk niks toevoegen

Verdediging en middenveld daar is de concurrentie moordend man. Maar dat is alleen maar beter. Als je zelfs voor de verdediging De Vrij, Tete, Karsdorp, Ake en nog een paar spelers achter de hand hebt, dan mag je niet klagen. Verder heb je nog voor het middenveld Donny, Rosario, Blind, Frenkie, Hendriks, Vilhena. Wel leuk want tegen sterkere tegenstanders kan je Blind, Rosario gaan opstellen en tegen mindere tegenstanders kan je Frenkie en Donny opstellen, maar wellicht wordt het team strak zoveel beter op elkaar ingespeeld dat je gewoon het volgende opstelling kan maken. Met een Ajax middenveld die toch al op elkaar ingespeeld is. Doet mij beetje denken als Busquets, Xavi, Iniesta. Een zware spaanse motor die zo goed op elkaar ingespeeld waren, dat als je de bal daar in die bermuda driehoek kwam, dan kon je niets anders dan toekijken. Ik blijf mij nog steeds verbazen waarom in Oranje men niet aandurft om met Donny, Frenkie en Blind te spelen op het middenveld. Met Wijnaldum en Roon gaat het spel zo enorm traag.

Cillessen
Dumfries
De Ligt
Van Dijk
De Vrij
Donny
Blind
Frenkie
Babel
Depay
Bergwijn
14 oktober 2018 om 14:31

Blind lijkt me nou net de man die niet meer in Oranje moet staan als je al het potentieel kijkt. Op CV heeft hij de Ligt, van Dijk, de Vrij en Ake voor zich op LB is hij in mijn ogen nuttig maar zie daar liever Ake staan. En op DM zie ik liever de Roon (begon niet goed maar herpakte zich fantastisch) Rosario, Strootman en in de toekomst fosuh mensah. En voor Donny het zelfde. Die moet Wijnaldum voor zich duldde. En hoezo langzaam dat is echt wat er nou niet gebeurde gisteren. Misschien moet je die rood-wit gekleurde bril voor een keer af doen.

Niets ten nadele van Blind en Donny trouwens.

Waar je wel gelijk in hebt is de spits positie. Daar missen we echt een wereld topper (in spe) Een type kluivert of van Nistelrooy.

Romario heeft nog niets (kunnen) laten zien en van een paar eredivisie wedstrijden kan je niet uitgaan waarom speelt die niet in jong oranje of is dat net als bergwijn liesblessure te min om te schitteren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren