Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arda slaat bekende zanger gebroken neus: ‘Ik wist niet dat zij jouw vrouw was’

Laatste update:

Arda Turan heeft onlangs de neus van zanger Berkay gebroken. De 31-jarige aanvallende middenvelder van Medipol Basaksehir, die wordt gehuurd van Barcelona, zou volgens Turkse media in een nachtclub woorden hebben gehad met Berkay, omdat de voetballer de vrouw van de zanger had benaderd.

De honderdvoudig international van Turkije zou tegen haar gezegd hebben: "Als ik niet getrouwd was, zou ik een meisje als jou niet missen." Berkay zou vervolgens gereageerd hebben door zijn vrouw naar huis te sturen, om daarna verhaal te halen bij Arda. Vervolgens zou laatstgenoemde Berkay een gebroken neus hebben geslagen.

Later in de nacht, zo claimen verschillende Turkse media, ging Arda met een geweer naar het ziekenhuis om Berkay op te zoeken om excuus te maken. "Ik wist niet dat zij jouw vrouw was. Het spijt me, vermoord me maar", zou Arda gezegd hebben tegen Berkay. Op Instagram heeft Arda reeds gereageerd op de ontstane ophef rond zijn persoon.

"Ik wil graag een statement maken over het nieuws in de kranten. Er was inderdaad een woordenwisseling op mijn vrije dag, op een plek waar ik met mijn vrienden naartoe ben gegaan. Maar de reden (van de vechtpartij, red.) is niet vanwege eer of zedigheid, zoals wordt gemeld. Het is niet mogelijk om zo'n persoon te zijn."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben ik nou zo dom of is het niet bepaald normaal om in een ziekenhuis je excuses aantebieden terwijl je een geweer bij je hebt?

11 oktober 2018 om 09:03

Zoals ik het nu lees man hij het vuurwapen mee om aan de zanger te geven zodat die hem kon vermoorden.

"Ik wist niet dat zij jouw vrouw was. Het spijt me, vermoord me maar"

11 oktober 2018 om 09:35

Dat maakt het misschien wel nóg gekker...

11 oktober 2018 om 09:11

Dom wil ik niet zeggen maar het is vrij normaal

11 oktober 2018 om 10:08

Jome

Het is normaal om naar een ziekenhuis te gaan om je excuses aan te bieden en dan een vuurwapen mee te nemen??? Sorry, ik leef denk ik in een ander universum. Ik vind dat abnormaal.

11 oktober 2018 om 10:21

@constant kante.

Je kan ook gewoon zeggen dat je in een ander land (nederland) woont en dat de bijpassende cultuur bestaat uit andere normen en waarden.
Er is niets mis mee om het zo te verwoorden, slechts een enkeling zal er een vaak gebruikt stempeltje opgooien om de boel weer eens op te ruien.

Ik vind dit ook verre van normaal gedrag, eigenlijk te idioot voor woorden, maar dat heb ik over het algemeen al vrij snel bij dit soort artikelen.

11 oktober 2018 om 10:27

Constant kante

Natuurlijk is het niet normaal. Ik heb vandaag mijn pretpet op en mijn lolbroek aan.

11 oktober 2018 om 11:34

Haha, het humor-gehalte van Jome #8 was toch wel duidelijk...

11 oktober 2018 om 12:18

Ik blijf me soms verbazen over de capaciteiten van sommige VZ leden om sarcasme in te schatten.

11 oktober 2018 om 12:25

En ik blijf me soms verbazen hoe mensen in godsnaam sarcasme menen te constateren terwijl er gewoon stellig een antwoord wordt gegeven

11 oktober 2018 om 13:27

@ikweetalles07

In dit geval heeft de schrijver van de betreffende post aangegeven dat het inderdaad lollig bedoeld was. Dus ja.

Verder komt het inderdaad voor dat er ten onrechte sarcasme/ironie/humor bespeurd wordt. Maar hier dus niet.

Niet te geloven, de Turkse Enfant Terible maakt zijn naam weer eens waar

11 oktober 2018 om 10:11

Eén groot voordeel. De zaak kan heel snel geregeld worden via de sponsor van de voetbalcub van Arda: Medipol. Die zanger die kan en mag zijn gebroken neus gratis en voor niets laten behandelen in de klinieken van Medipol! Neem aan dat Erdogan dat wel even kan regelen voor zijn favoriete club!

11 oktober 2018 om 10:34

Wat heeft Erdogan hiermee te maken?

11 oktober 2018 om 10:54

De voorzitter van Medipol Basaksehir is lid van Erdogan's partij en diens vrouw is zelfs familie van president Erdogan. Ook het bedrijf Medipol zelf heeft nauwe banden met Erdogan, laatstgenoemde is al meermaals aanwezig geweest bij openingen van nieuwe vestigingen van het bedrijf.

11 oktober 2018 om 11:25

Basakshihir is dé club van Erdogan. Hij heeft er nauwe banden. Ken je die beelden niet, bij de opening van het stadion? Dat Erdogan zelf een wedstrijd speelde bij die gelegenheid?

11 oktober 2018 om 12:08

Sander

Ten eerste, de vrouw is niet de familie van Erdogan maar is een achternicht van de schoonfamilie, laten we correcte info prediken. En ja, voor de rest weet ik ook wel dat Erdogan nauwe banden heeft met Basaksehir en Medipol.

Maar wat is de relevantie daarvan met betrekking tot dit onderwerp. Aub, doceer mij. Een voetballer slaat een zanger in de club. In welke hoedanigheid moet een president van een land 'iets regelen' voor een speler van een club waarvan hij (erdogan) niet de voorzitter is (en) noch een andere bestuurlijke functie representeert.

Constant

Dus omdat Erdogan bij de opening van het stadion tegen een bal aantrapte, moet hij ook maar 'iets regelen' voor een speler die de wet overtreedt?

Of je probeert goedkoop te scoren, in dat geval; i rest my case.

11 oktober 2018 om 13:21

Of hij maakt gewoon een grapje. Dat grapje kan je leuk vinden of niet. Maak het niet groter dan het is.

11 oktober 2018 om 14:40

Fstolo

Ik maak niks groter dan het is, ik reageer inhoudelijk.

Mits het een grap zou zijn, dan was zijn reactie op mij anders geweest. Het is niet zo moeilijk om te beseffen wat zijn laatste zin inhoudt; lekker makkelijk om het af te doen als een grap.

11 oktober 2018 om 15:28

Komt ie aan met zijn broodje aap-verhaal. Bewijs willen we zien!

12 oktober 2018 om 10:48

"constant

Dus omdat Erdogan bij de opening van het stadion tegen een bal aantrapte, moet hij ook maar 'iets regelen' voor een speler die de wet overtreedt?

Of je probeert goedkoop te scoren, in dat geval; i rest my case."

Geen idee welke 'case' jij denkt te hebben want de zinsnede 'je probeert goedkoop te scoren' blinkt boven alles uit in vaagheid, maar ik denk dat hier gewoon sprake is van niet echt goed de materie beheersen.

Als je niet bekend bent met de enorm sterke band tussen Erdogan, zijn familie, zijn politieke beweging, zijn inner circle en deze specifieke voetbalclub (een gekunstelde constructie van een club, Büyükşehir, die naar de wijk Basahkshihir verhuisd en daar, met een gemiddelde aantal van 2500 toeschouwers per wedstrijd, via hele strakke banden tussen de AKP (de regerende partij van Erdogan), familieleden van Erodgan, etc.) dan zou ik, in plaats van de zaak te laten rusten, je eens in de zaak verdiepen.

Want dat Erodgan hier iets kan regelen bij Medipol, om de gebroken neus van die zanger te laten fixen, dat staat buiten kijf. Beetje rare reactie van je. Wat steekt hier? Wij mogen niet de suggestie wekken dat een man als Erodogan zijn invloed binnen het land aanwend voor eigen gewin of voor het gewin van de club waarvan de hele wereld weet dat hij daar niet alleen de belangrijkste fan van is maar ook nog, via zijn contacten, alles in de melk te brokkelen heeft? Want Erdogan zou zoiets natuurlijk noooooit doen, of is dat niet jouw suggestie?

Dus leg het eens uit, wat zit jou hier precies dwars?



12 oktober 2018 om 10:50

El principe

" Het is niet zo moeilijk om te beseffen wat zijn laatste zin inhoudt; lekker makkelijk om het af te doen als een grap."

Voor mij wél, kennelijk. In plaats van je te hullen in nevelen, spreek je eens uit! Wát zit jou hier nou exact dwars? Want mijn suggestie over de macht van Erdogan binnen die voetbalclub, die is reëel. Dus waar exact zit jouw pijn?

Schandalig van Arda dat die een getrouwde vrouw benaderd had wel wat meer klasse verwacht. En daarna nog zo apart willen oplossen.

11 oktober 2018 om 09:03

Hij gaf aan dat hij niet wist dat ze getrouwd was. Niet iedereen loopt ermee te koop dat ze getrouwd zijn, en al helemaal niet wanneer een van de bekendste turkse voetballers met je aan het flirten is.

11 oktober 2018 om 09:15

Misschien had hij zelf even moeten denken aan 11 maart, de dag dat hij zelf trouwde...

11 oktober 2018 om 09:17

Nee..maar het is een "bekende" zanger waarvan je dan weet wie zijn vrouw is...

Jij weet toch ook wie de vrouw is van Andre Hazes Jr. ?
Dan benader je haar ook niet.

11 oktober 2018 om 09:30

Nee, wie is dat dan?

11 oktober 2018 om 09:41

Ik kende alleen die Monique maar als ik me niet vergis zijn die weer uit elkaar dus sla je slag kerel!

11 oktober 2018 om 09:58

Helemaal mee eens, maar Drizzy geeft aan dat het schandalig is dat hij een getrouwde vrouw benaderde. Maar dit staat niet op d'r voorhoofd geschreven.

11 oktober 2018 om 09:59

@desailly

Ik heb geen flauw idee wie de vrouw van Andre Hazes junior is. Laat staan dat ik haar zou herkennen als ik ergens in een club ben.

11 oktober 2018 om 10:09

desailly

"jij weet toch ook wie de vrouw is van Andre Hazes Jr. ?"

Sorry, maar ik heb werkelijk waar geen enkel idee wie de vrouw van André Hazes Jr. is. Als ik er zou tegenkomen op straat, echt geen flauw benul, ....

11 oktober 2018 om 11:38

@sanderkoevoets, ze zijn weer samen hoor! We hebben uitgebreid mee mogen genieten van het dipje in hun relatie. En van het herstel. Ze zijn weer helemaal happy. De media-aandacht kwam vast niet slecht uit. Helaas heb ik dat allemaal meegekregen, en het was nog mijn eigen schuld ook.

Overigens zegt Arda zelf dat de oorzaak van de ruzie niet lag in de sfeer van de zeden, of zoiets. Persoonlijk vind ik dat we daar niet zo moeilijk over moeten doen. Als jij een vrouw benadert die getrouwd blijkt te zijn, dan weet je dat, en dan ga je weer weg. Alleen mevrouw Arda zou daar echt moeite mee moeten hebben.

11 oktober 2018 om 12:05

Thanks voor de update, vroeg me na al deze reacties toch wel af of alles goed zou komen tussen Andre en zijn vriendin.

Overigens begrijp ik dat Arda ontkent dat het niks te maken had met de vrouw van de bewuste zanger, aangezien zijn eigen vrouw ook de kranten zal lezen. Ben benieuwd naar de reactie van de zanger, maar kan daar helaas niks over vinden.

11 oktober 2018 om 13:29

Haha ja, zo'n ontkenning kan ik ook maar niet serieus nemen. Hij zou niet de eerste bekende figuur zijn die een leugentje vertelt voor zijn eigen bestwil.

Maar goed, ik zie dit vooral als entertainment. Niet die gebroken neus, dat is gewoon niet oke. Maar dat Arda wordt aangehouden met een wapen terwijl hij excuus wil maken, dat is wel humor.

11 oktober 2018 om 09:21

En als ze niet getrouwd was, dan was het wel normaal? Volgens dit artikel is Arda zelf namelijk wel gewoon getrouwd.

11 oktober 2018 om 10:44

Ook iets meer lezen uit het artikel dan "Als ik niet getrouwd was, zou ik een meisje als jou niet missen" .

11 oktober 2018 om 14:53

Dat is iets heel vreemds om te zeggen als je niet getrouwd bent. Daarnaast is Arda ook daadwerkelijk dit jaar getrouwd. Het punt wat je probeert te maken ontgaat me echt volledig hier.

11 oktober 2018 om 12:50

Dat ie een getrouwde vrouw benaderd vind ik niet zo een schande hoor, mits hij dit niet wist. Ik loop ook regelmatig tegen een blauwtje als de dame die ik aanspreek zegt dat ze bezet is. Nou dan loop ik netjes excuserend weg! Niks mis mee. Echter gaat het hier om bekende Turken, die onderling goed weten wie met wie is. Het schijnt dat de situatie ook een verleden heeft: die zanger heeft tijdje terug een slippertje gehad met de vrouw van Caner Erkin, een andere Turkse international, tevens goede vriend van Arda. Ik schat dat die voorval hier mee te maken heeft gehad, mischien zag Arda dit als een terugpak actie namens zijn goede vriend Caner

11 oktober 2018 om 13:03

Ik vind het wel aardig schandalig als je ondertussen 31 bent, je een hoogzwangere vrouw thuis hebt en überhaupt een vrouw benaderd in het uitgaansleven maar goed, kan ook aan mij liggen.

11 oktober 2018 om 13:25

Nou, schandalig wil ik het niet noemen. Ik vind het eerder bekrompen als je niet eerlijk mag zeggen dat iemand aantrekkelijk of knap of leuk vindt op het moment dat je zelf gecommitteerd bent aan een ander. Het wordt anders als het heel vaak gebeurd of wanneer fysiek contact volgt. Maar een vrouw of man een compliment geven is toch niet zo erg?

11 oktober 2018 om 13:30

In Turkije heerst er toch een andere cultuur en mentaliteit rondom dit soort onderwerpen. Sowieso zou het anders zijn als Arda zou zeggen “je bent een zeer knappe dame” maar hij zei dit in de oor van de vrouw in kwestie wat toch anders overkomt dan een onschuldig complimentje. En als je daarbij ook nog bedenkt dat je de man van de dame in kwestie een gebroken neus slaat omdat hij verhaal komt halen ipv het gewoon uit te praten, dat vind ik toch ook wel aardig schandalig. Plus het feit dat Arda Turan wel vaker dan eens een slippertje heeft gemaakt, het Turkse volk is niet echt gediend van dit soort gedrag.

Wat een raar verhaal is dit. Dat Arda losse handjes heeft kan ik nog wel inkomen, maar met een geweer naar het ziekenhuis om excuses te maken? Dat heb ik nog nooit gehoord, haha.

Heerlijk dit soort absurde nieuwsberichten, Arda weet wel hoe hij de boel op stelten moet zetten.

Haha wat een primitievelingen zeg. Gelijk iemand een gebroken neus slaan. Mooi ook dat er staat dat Berkay gereageerd heeft door zijn vrouw naar huis te sturen. Dat dat anno 2018 bestaat. En als sluitstuk gaat Arda met een geweer naar het ziekenhuis om zijn excuses te maken. Wat een chaos.

Arda Turan.. Alle jonge, getalenteede Turkse spelers moeten in het begin van hun carriere kijken naar 2 foto’s. De eerste foto is een foto van Arda in de Camp Nou met een Barca shirtje. En de tweede foto is een foto met Arda waarin een krantenkop als hier in de artikel staat. Arda is het levende bewijs dat alleen talent niet genoeg is. Hij heeft enkele jaren geleden alles verpest en zakt nog dieper door het ijs.

11 oktober 2018 om 09:32

Overdrijven is ook een kunst, volgens mij heeft hij gewoon de hoogst haalbare gehaald nl. Barcelona,niet iedereen kan dit zeggen.hij heeft het gewoon top gedaan tot zijn 28ste (ongeveer), natuurlijk kon hij misschien nog een paar jaar extra zijn best doen maar goed dat is dan weer zijn keuze (en mentaliteit) geweest.

11 oktober 2018 om 12:18

Nouma, waar ik op probeer te wijzen is het feit dat hij een top voetballer was en een geweldige carrière heeft. Maar alleen voetbal is niet voldoende. Wie heeft nog respect voor Arda in Turkije? Heel veel mensen weten wat voor iemand Arda is geworden door de fame en wie zijn vrienden zijn.

11 oktober 2018 om 11:03

Ik denk dat hij er wel alles uit heeft gehaald. Meer dan een bankzitter bij Barcelona zit er ook niet in en dat is ook geen schande. Alsnog een mooie carriere waar 95% alleen maar van kan dromen.

11 oktober 2018 om 12:20

Dat klopt zeker. Ik zeg ook niks over zijn carrière. Ik doel op zijn privé leven. Hij kon door iedereen in Turkije worden herdacht als 1 van de grootste Turkse voetballer. Maar in plaats daarvan neem niemand hem meer serieus en kotsen ze hem uit.

11 oktober 2018 om 12:44

Ook dat is natuurlijk niet goed. Hier in Nederland gebeurt eigenlijk hetzelfde met Van der Vaart en hij heeft zich niet eens misdragen. Hij word erop aangekeken dat hij niet voor de sport leeft en dat hij niet bij z'n oude club (ajax) kwam toen ze hem konden gebruiken.

Dat terwijl in eenzelfde adem een speler als Nainggolan wordt geprezen, terwijl die jongen volop drinkt en eet wat hij wil en bovendien ook nog rookt. Arda Turan heeft veel voor het Turkse voetbal betekend en daarvoor verdient zo'n speler respect. Helaas is dat in de voetballerij geheel selectief.

Edit:

Daarmee praat ik overigens z'n gedrag van de laatste tijd niet goed.

11 oktober 2018 om 12:54

Volgens mij doelt UA010 op zijn periode na zijn 28ste: klopt dat hij een deoomcarriere heeft gehad, maar van een idool helemaal is afgezakt naar een misselijke persoonlijkheid. Waar voorheen iedereen, zelfs FB fans, respect voor hem hadden, wordt hij nu zelfs door de GS aanhang uitgepuugd. En dit heeft ie aan zichzelf te danken helaas

11 oktober 2018 om 13:11

Arda Turan verdient geen greintje respect. Tot zijn vertrek bij Atletico was hij de idool van elke Turkse jongen. Hij was het levende bewijs dat ook een Turk een ster kon worden in de Europese top en was zeer geliefd en was het troetelkindje van de Turkse media. Maar sinds zijn vertrek naar Barca is het hem in de bol gaan stijgen. Premieschandaal op het EK, schamperig lachen terwijl het Turks elftal 0-3 achter staat en een eindtoernooit misloopt terwijl hij en de aanvoerder is en de man is van wie het moet komen. Daarna sloeg hij ook nog is de journalist in elkaar die had geschreven over dat premieschandaal en die man is 60+, heel stoer van hem.


Grensrechters aanvallen, zich mengen in politieke situaties en slijmerig gedrag bij de huidige regering vertonen ( het is ook geen toeval dat hij bij de regeringsclub speelt nu), zijn vrouw bedriegen en dan weer dit gebeuren als kers op de taart. Hij is de bendeleider van zijn groepje van Caner Erkin, Selcuk Inan en Burak Yilmaz en het zijn allemaal engnekken.Oké
, Arda tot zijn 28ste verdient misschien enigzins respect voor zijn voetballende prestaties, de Arda erna is gewoon een misselijkmakend mannetje. Ik denk dat als bijv. Robin van Persie nu Björn Kuipers en Johan Derksen fysiek zou aanvallen dat hij ook heel veel sympathie zou verliezen van het Nederlands volk.

11 oktober 2018 om 14:54

Dat klopt, maar een aantal dingen heb ik gemist omtrent de persoon Turan. Heb alleen het premieschandaal en het gedoe met de journalist meegekregen.

11 oktober 2018 om 11:41

Ik lees dat hij 100 interlands heeft gespeeld. Ik zou er voor tekenen hoor.

Sorry hoor, maar als dit verhaal waar is, dan moet Arda zo snel mogelijk psychologische hulp zoeken voordat hij zichzelf of iemand anders wat aan doet.

Dit zijn niet de gedragingen van een persoon die mentaal gezond is.

11 oktober 2018 om 10:12

Ben ik nou de enige die zijn uitspraak;
Als ik niet getrouwd was, zou ik een meisje als jou niet missen." Helemaal niet zo erg vind?

Hij geeft aan dat " als hij niet getrouwd was geweest", dan is er toch niets mis?

Dat het daarna zo uit de hand looptoppt is dan wel wat minder

11 oktober 2018 om 11:43

Nou zo'n opmerking is gewoon een snoeiharde belediging natuurlijk. Hij zegt daarmee dat ze niet aantrekkelijk genoeg voor hem is.

Maar ik zou de woorden niet op een goudschaaltje leggen. Dit soort berichtgeving is hoogstwaarschijnlijk niet erg accuraat.

11 oktober 2018 om 12:11

@TBO
Alleen heb ik het niet over zijn openingszin, eerder over de Falcon Punch op iemand z'n snufferd en het binnenlopen van een ziekenhuis met een pistool op zak omdat je bereid bent een kogel te eten als boetedoening.

Ik weet niet of je het bedoelde om op mij te reageren, maar om het even te zeggen.

11 oktober 2018 om 12:32

TheBrightOne,

Die zin moet je zo lezen; als je het wilt...? (ongeacht getrouwd zijn)

11 oktober 2018 om 12:58

Het gaat hier ook om de zanger: die gast heeft de vrouw van Caner Erkin (ook een Turks international)een tijdje terug “gepakt” in de wc van een winkelcentrum (geruchten aangetoond met fotos). En Caner is een van de beste vriendin van Arda. Denk dat hijndit bewust heeft gedaan als zijnde een soort van terugpakken namens zijn vriend. Althans zo denknik erover

11 oktober 2018 om 13:16

Volgens mij bedoelde hij, tenminste zo las ik het, dat als hij niet getrouwd was hij haar wel zou proberen te versieren.

11 oktober 2018 om 13:17

Was op iemand anders, maar soms worden.je berichten vreemd geplaatst..

11 oktober 2018 om 13:32

@thebrightone, maar dat is niet wat hier staat. Er staat dat als hij niet getrouwd zou zijn (en naar ik aanneem, zich dan vrij zou voelen om achter de meiden aan te gaan) hij haar niet zou missen. Met andere woorden: niet aantrekkelijk genoeg om achter haar aan te gaan. Maar wat doet het er toe. Ze hebben ruzie gemaakt, er zit veel meer achter, als ik die verhalen lees over de ex vriendin van Caner Erkin.

11 oktober 2018 om 13:34

@gsaray1976

Dat zal er vast mee te maken hebben. Ik zou overigens in dat geval vooral boos zijn op mijn vriendin. Zij kiest er blijkbaar zelf voor om met een andere vent in een wc te duiken en daar dingen te doen waar ik niet blij van zou worden. Van die gast is het ook niet fraai, maar daar heb je geen band mee. Met je vriendin wel.

11 oktober 2018 om 14:16

U r right, ik had hem te positief opgevat..

Een meisje als jij

Kansloos verder natuurlijk. Was bij Athletico echt een schitterende voetballer, maar is sinds zijn overstap naar Barca eigenlijk nooit meer positief in het nieuws gekomen, voor zover ik me herinner.

Het grappige is dat die bekende zanger Berkay paar jaar geleden een affaire had met de nu ex-vrouw van Caner Erkin, die hele dikke maatjes is met Arda Turan. En de vrouw van deze Berkay blijkt ook nog is een vriendin van de echtgenote van Arda te zijn. Van Arda zijn downfall kan je ook een film over maken, van de meest geliefde en meest succesvolle Turkse voetballer naar een rokkenjagende vechtersbaasje met een ziekelijk ego. Triest.

Jaren terug heb ik een Clubexpert geschreven over Arda op deze website. Als ik dat stuk zo terug lees, dan heb ik erg gefaald in mijn voorspellingen. Wat is Arda toch veranderd in een onsympathieke badboy. Hij heeft zijn status verkloot. Ik word misselijk van hem.

11 oktober 2018 om 13:31

Ik herinner me nog de foto’s die je gebruikte in je CE. Het was een prachtig stuk. Ik denk dat wij het jammerder vinden dan Arda zelf dat hij het verpest heeft. Keer op keer blijft hij de fout maken..

Welk ziekenhuis laat een man me een geweer bij zich naar binnen?
Het inzien dat je fout zat en excuses maken is uitstekend, maar dit is niet de manier.

11 oktober 2018 om 13:35

Nou ja, als jij als oogarts in je witte jas rondloopt en er komt een losgeslagen kerel met een geweer binnen, hoe ga jij die tegenhouden dan?

Politie bellen. Zullen toch wel meer mensen zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren