Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ongekende prestatie van Mbappé: vier goals in dertien minuten

Laatste update:

Paris Saint-Germain leek zijn borst te kunnen natmaken voor de topper tegen Olympique Lyon, maar de ploeg van Thomas Tuchel degradeerde les Gones zondagavond tot een speelbal. In het Parc des Princes werd het 5-0 en Kylian Mbappé nam in een tijdsbestek van dertien minuten vier doelpunten voor zijn rekening. AS Monaco verloor eerder op de zondag met 1-2 van Stade Rennes.

Paris Saint-Germain - Olympique Lyon 5-0
PSG had niet lang nodig om de ban te breken, want na negen minuten benutte Neymar een strafschop na een overtreding van Anthony Lopes op Mbappé. De bezoekers hoopten gauw wat terug te doen, maar verder dan een gevaarlijke vrije trap van Memphis Depay kwamen zij niet. Na ruim een half uur moest PSG verder met tien man: Presnel Kimpembe kreeg geel na een vliegende tackle op de enkels Tanguy Ndombele, maar op advies van de VAR deelde de scheidsrechter toch een rode kaart uit. Lyon hoopte hiervan te profiteren, maar moest in de blessuretijd van de eerste helft zelf ook met tien man verder. Lucas Tousart beging een overtreding op Mbappé en kreeg zijn tweede gele kaart.

In de tweede helft kwam het eerste gevaar van PSG: Mbappé dwong Anthony Lopes tot een redding. Hierna volgden de kansen elkaar in een rap tempo op: Maxwell Cornet kon Gianluigi Bufon niet verschalken en raakte later de paal, terwijl Mbappé in de nastoot van die laatste kans van Olympique Lyon het aluminium trof. Na 61 minuten was het dan toch raak: Mbappé raakte beide palen, maar zag zijn inzet wel over de lijn verdwijnen. Hierna completeerde het toptalent zijn kwartet aan doelpunten.

Na 66 minuten tikte Mbappé de bal binnen na een lage voorzet van Marquinhos, na 69 minuten knalde de Frans international raak na te zijn gelanceerd door Neymar en na 74 minuten drukte Mbappé een rebound af. Mbappé werd met zijn negentien jaar en negen maanden de jongste speler ub zeker 45 jaar die in een Ligue 1-wedstrijd vier keer heeft gescoord. Namens Olympique Lyon trof Depay nog de lat, maar ook een eretreffer zat er niet in voor het team van Bruno Génésio. Kenny Tete ontbrak vanwege een blessure in de selectie.

AS Monaco - Stade Rennes 1-2
AS Monaco liep al na een klein kwartier achter de feiten aan. Damien da Silva kopte raak uit een hoekschop van Hatem Ben Arfa: 0-1. In de slotfase van de eerste helft moest men ook nog met tien man verder doordat Andrea Raggi een rode kaart pakte na een duw jegens Clément Grenier. Met tien tegen elf kwamen de Monegasken terug in de wedstrijd, want Radamel Falcao scoorde op aangeven van Aleksandr Golovin. De punten gingen echter wel mee naar Rennes, want Ben Arfa schoot na 77 minuten kiezelhard raak. AS Monaco staat met zes punten op de achttiende plaats; enkel Nantes en Guingamp doen het slechter.

Een geflatteerde zege voor PSG?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima accomodatie voor Mbappé

7 oktober 2018 om 23:12

Amour accomodatie

7 oktober 2018 om 23:23

Buiten het feit dat het een prima accomodatie is zie je ook dat hij het met plezier doet. Amour goaltjes zal hij wel geroepen hebben.

Wat een voetballer. Die gaat jarenlang domineren later.

Echt ongekend hoe eenvoudig dit dan weer gaat. PSG heeft ook zoveel scorend vermogen met Neymar, Cavani, Mbappe etc. 4 goals in 13 minuten is echt ongekend.

7 oktober 2018 om 23:12

Ook gewoon tegen een top 3 ploeg, abnormaal gewoon.

7 oktober 2018 om 23:37

PSG is zoveel sterker dan de rest, het is eerder top 1 ploeg. Ik wil niet te negatief klinken, dit is een prestatie van formaat, chapeau Mbappe.

8 oktober 2018 om 00:40

Ja, dat is deels ook mijn punt. Om gewoon te beseffen dat een speler van PSG dit kan doen tegen een ploeg die in de top 3 staat van de competitie, wat een overmacht.

8 oktober 2018 om 08:07

Ze stonden 5de, maar dat terzijde.

Mbappe heeft in mijn optiek alles om over een paar jaar te domineren, misschien al eerder dan "een paar jaar". Maar PSG in Frankrijk, wat is daar nog de lol van die competitie?

9 gespeeld, 6 goals tegen, 32 voor. Lachen man. :/

8 oktober 2018 om 06:33

Jaa dat is wat anders dan 0doelpunten in 6 uur bij ons...

8 punten voor ook al om over doelsaldo maar niet te beginnen... spannend seizoen zal het weer niet worden.

PSG is momenteel wel de vaandeldrager van het principe dat geld het competitieve aspect van voetbal morsdood maakt. Geen enkele club in de Ligue 1 kan PSG betekenisvolle tegenstand bieden.

7 oktober 2018 om 23:06

Echt heel jammer ja.. Dit is gewoon niet meer leuk..

8 oktober 2018 om 11:26

Ik snap je punt, maar ik zou niet weten waarom PSG vaandeldrager zou zijn. Chelsea en City kwamen veel eerder in handen van een eigenaar die anderhalf miljard in de club stak. In mijn jeugd hadden de Italiaanse clubs het grote geld en daarna werd het overgenomen door de Britse clubs. Desondanks hebben de Spaanse clubs, clubs die hun eigen geld genereren, momenteel de hegemonie in Europa.

Maar dat grote geld in het algemeen is in mijn ogen de doodsteek van het voetbal niet. De verdeling daarvan klopt niet. De clubs uit de grote competities hebben de geneugten van de EU, bv vrij verkeer van arbeid en de bescherming van EU werknemers(zie bv het Bosman arrest en de regels voor jeugdige werkenemers(korte contracten)), waardoor ze gemakkelijk en goedkoop spelers uit andere EU landen kunnen betrekken, terwijl ze aan de lasten(bv eerlijke verdeling van tv gelden) niet hoeven voldoen waardoor de verhoudingen steeds schever worden. Clubs zouden in mijn ogen veel beter beschermd moeten worden t.a.v. hun zelf opgeleide spelers.

8 oktober 2018 om 18:45

In alle eerlijkheid Mpappe zal niet veel beter worden. Jullie zien hem spelen en denken ';tering dat wordt de nieuwe Pele';, maar wie zegt dat hij beter zal worden dan hij nu is? Een jong talent maar wie zegt dat hij zich nog verder kan ontwikkelen? Kijk maar naar Ballotelli, was ook ongelooflijk, en zijn kwaliteiten gingen gewoon niet meer vooruit na zijn 21ste verjaardag. Ik zie zelf Mpappe van 2017 niet beter dan de Mpappe van 2016 , en dit jaar hetzelfde. Hij is gewoon goed als een jong talent, maar de groei?

Mooi voor Marseille maar Psg heeft echt het hele Franse voetbal helaas verpest... Waar vroeger bijna elk jaar een andere club kampioen werd is Psg nu al kampioen en de komende seizoenen voor 99,9 % ook..

7 oktober 2018 om 23:09

Wat bedoel je met vroeger? Kan me ook een 7-jaar lange (als het niet langer is) dominantie van Lyon herinneringen, in de tijd van Juninho

7 oktober 2018 om 23:11

Ja haha daar heb je gelijk in maar buiten die jaren was er wel nagenoeg elk jaar een andere kampioen

7 oktober 2018 om 23:13

Bordeaux in 2009, Marseille in 2010, Lille in 2011 en Montpellier in 2012 bijvoorbeeld

7 oktober 2018 om 23:22

Klopt, en grote clubs die degradeerde omdat het zo dicht bij elkaar lag (Monaco, Nantes, lens, Auxerre)
Was echt wel een onvoorspelbare com p editie wie er kampioen werd

7 oktober 2018 om 23:22

Tsjaa leuke jaren waren dat... Helaas door al het sjeik geld is het momenteel niet spannend. Denk echter dat als de totale domantie van PSG aanhoudt, dat topspelers niet meer voor deze club kiezen omdat de competitie geen uitdaging geeft

7 oktober 2018 om 23:24

Idd clubs als Lens en Auxerre spelen nu in de Ligue 2 en waren beide in de jaren 90 nog kampioen.

7 oktober 2018 om 23:39

Nou, dat clubs als Monaco en Nantes degraderen lijkt nog steeds zo te zijn als je kijkt naar de huidige ranglijst, dus de tijden zijn niet helemaal veranderd. 😁

7 oktober 2018 om 23:57

Laten we hopen dat het niet zo blijft... Lens zie ik trouwens wel weer terugkomen, staan bovenaan in de Ligue 2 en hebben een goed team. Prachtclub Lens met geweldige fans uit een stad/dorp met dacht ik nog geen 40000 inwoners waar geregeld rond de 30000 mensen in het stadion zitten. Auxerre zit helaas erg in verval, de Chinese eigenaren heeft ze geen goed gedaan en de sucessen onder Guy Roux lijken een eeuwigheid geleden helaas. Sochaux trouwens ook een grote naam waar het niet goed mee gaat. Club werd een paar jaar geleden verkocht aan Chinezen(eerst jarenlang Peugeot als eigenaar). Nu inmiddels in handen van Alaves wat Sochaux niets meer dan een satelietclub van zichzelf heeft gemaakt... Jammer

8 oktober 2018 om 08:12

Ja, maar dat was helaas wel in de jaren dat het franse voetbal geen "topploeg" erin had zitten. in de laatste 17 jaar zijn 2 ploegen 12 keer kampioen geworden en de andere 5 waren "losse" ploegen.

Maar je hebt zeker wel een punt, als je ziet dat St. Ettiene nog steeds de meeste titels op zak heeft en dat zijn er "maar" 10, dan is het over het geheel getrokken wel een van de meest gelijkwaardige competities.

7 oktober 2018 om 23:09

Er was ook een tijd dat Lyon elk jaar kampioen werd

7 oktober 2018 om 23:12

Inderdaad mijn fout had ik even niet meer aan gedacht. Buiten die jaren wel vaak verschillende kampioenen

7 oktober 2018 om 23:19

gast je bent 21, hoezo daar heb je niet aan gedacht? daarvoor heb je niet eens meegemaakt.

7 oktober 2018 om 23:22

Daarna wel Bordeaux 2009, Marseille 2010, Lille 2011 en Montpellier in 2012 bijvoorbeeld dus doe niet alsof je alles beter weet

7 oktober 2018 om 23:26

Doe niet alsjof je alles beter weet? Jij bent juist degene die dingen uit het verleden noemt terwijl je er niet eens bij was? Serie A, Pl en la liga zijn altijd al veel spannender geweest dan de Ligue 1, ga nou niet doen alsof iedereen de Ligue 1 keek voordat PSG het "verziekte".

7 oktober 2018 om 23:26

Daarnaast zegt leeftijd niks, wie zegt dat ik niks van het oude Franse voetbal weet omdat ik het niet heb meegemaakt?

7 oktober 2018 om 23:30

Nee, als je er niet bij was kan je geen goede mening vormen over hoe goed spelers en teams toen waren. Messi en Ronaldo vergelijken met Maradonna is niet te zeggen.

Je zei bijvoorbeeld ook dat Marseille jaren 90 beter was, die heb jij nooit zien spelen, dus kan je dat nooit met zoveel zekerheid zeggen.

7 oktober 2018 om 23:33

CL zege in 1993 tegen AC Milan(beste club op dat moment) , zegt natuurlijk wel wat

7 oktober 2018 om 23:39

Je bedoelt de periode van Marseille vol met omkoping en corruptie? Vslenciennes omgekocht 3 dagen voor de finale zodat het kampioenschap alvast binnen was? Een voorzitter die voor de rechter mocht komen. Terugzettend naar League 2. Nee, maar PSG heeft het nu verpest.. Als er één club is in Frankrijk die zijn mond moet houden..

7 oktober 2018 om 23:39

Marseille had die Ligue 1 wedstrijd voor de Cl finale omgekocht en daardoor moesten ze de titel inleveren, PSG kreeg toen de titel maar dat heeft PSG toen geweigerd.

7 oktober 2018 om 23:46

CL Finale heeft daar niets mee te maken. Ik heb het trouwens over het team toen, leuk dat je dit aanhaalt maar heeft er niks mee te maken. Denk je dat ik trots ben op dat Valenciennes gedoe? Is een grote smet inderdaad en daar zijn ze ook flink voor gestrafd met terugzetting naar Ligue 2. Marseille heeft daarna heel veel zware jaren gekend en werd pas in 2010 na een droogte van 17 jaar weer kampioen, de ontlading toen was inmens evenals de vreugde.

7 oktober 2018 om 23:50

17 moet 18 zijn

7 oktober 2018 om 23:58

Tuurlijk heeft dat invloed gehad op de Cl finale, Tapie heeft die wedstrijd omgekocht om zijn spelers fit te houden voor de cl finale, hij heeft zelfs net als andere topmensen van Marseille tijd moeten doen.

8 oktober 2018 om 00:08

Zegt ook veel dat Eydelie heeft toegegeven dat de spelers een spuit hebben gekregen voor de finale. Behalve Völler, deze weigerde.

8 oktober 2018 om 00:30

@zlatanibra18: er zijn toch ook tal van mensen die alles weten over de Griekse oudheid, over de oude Egyptenaren of over de Eerste wereldoorlog. Nou ik kan je vertellen: die waren er geen van alle bij. Je kan heel veel over de geschiedenis leren door je erin te verdiepen en zeker van zulke recente zaken (het voetbal van Marseille in jaren '90), daar kun je zelfs dagen lang aan bewegend beeldmateriaal van bekijken als je wil. Marseillefan1 weet erg veel over traditieclubs (ook buiten Frankrijk overigens), dat wordt wel duidelijk als je vaker zijn berichten langs ziet komen hier. Waarschijnlijk omdat hij er veel over gelezen heeft en zich er graag in verdiept. Waarom zou dat niet kunnen?

8 oktober 2018 om 00:49

@sanderkoevoets
Tuurlijk kan hij er veel van weten, maar je kan heel moeilijk een oordeel vellen over het niveau van nu, vergeleken met dat in de jaren 90 als je de wedstrijden in de jaren 90 niet hebt gezien. Tuurlijk is het bijvoorbeeld mooi van de CL-winst van Marseille in 1993, maar sindsdien heeft er maar 1 Frans team in de finale gestaan van de Cl:monaco in 2004. Er heeft daarna nooit meer een team uit Frankrijk de CL gewonnen en Marseille is ook de enige Franse CL-winnaar.

Het is een beetje makkelijk om te doen alsof PSG de Ligue 1 heeft laten kelderen. Het minder worden van de Ligue 1 was al ingezet voordat PSG werd overgenomen. Tuurlijk is het niet gunstig voor de competitie dat 1 team er zo bovenuit steekt, maar het heeft wel echte sterren naar Frankrijk gebracht. Ik zie niet in waarom Frankrijk zonder PSG meer punten had gehaald in Europa.

8 oktober 2018 om 01:13

Zonder Psg stond Frankrijk anders wel boven Duitsland op de Coefficent ranglijst in ik dacht 2010 en haalden Bordeaux en Lyon beide de kwartfinale van CL in dat jaar (Lyon zelfs Halve door het verslaan van Bordeaux) Ik ben er vrij zeker van dat het niveau in de breedte omlaag is gegaan ten opzichte van 10 jaar geleden

8 oktober 2018 om 01:46

In het seizoen 2007/2008 stond Frankrijk inderdaad boven Duitsland. Een seizoen daarna echter weer onder Duitsland en dat bleef zo. PSG werd pas gekocht in 2011 dus had niks met die terugslag te maken.

In 2010 hebben de Franse ploegen het goed gedaan, maar dat heb je nu toch ook gehad? Monaco bereikte in 2017 de halve finale van de Champions League en Lyon stond bijna in de finale van de Europa League. Afgelopen jaar stond jouw club Marseille nog in de finale van de Europa League. Lyon versloeg laatst Man City in Manchester. Met de breedte is het echt niet zo slecht gesteld.

Het niveau van de Franse competitie is ook niet de enige factor in de hogere positie ten opzichte van de Bundesliga. De Bundesliga kreeg daarna namelijk ook een opkomend Dortmund en een Bayern dat zich in de absolute top vestigde. Dat heeft ook een grote rol gespeeld in de inhaalslag van de Bundesliga op de Ligue 1.

8 oktober 2018 om 03:56

Zlatanibra18

Dat marseillefan1 jong is doet toch niets af aan zijn argument?

Psg is verantwoordelijk voor de teloorgang in het Franse voetbal. Wat competitiviteit betreft. Daarvoor was het namelijk veel gelijkwaardiger en was psg niet meer dan een kandidaat voor de titel. Relatief jonge club die helemaal niet lang meedoet. Dat iedereen de ligue 1 keek was natuurlijk niet het geval. Maar in de tijd dat Marseille top was, keek niemand wedstrijden uit het buitenland, want toen had je bijna alleen maar samenvattingen.

Ik mis bij jouw een argument om te stellen dat zijn bewering niet klopt. Want, ondanks zijn leeftijd, heeft hij het wel bij het rechte eind.

8 oktober 2018 om 04:32

Eens!

8 oktober 2018 om 07:09

Dat waren ook de enige jaren, dat een ander team won, daarvoor was het Lyon en erna weer de grote namen.

8 oktober 2018 om 14:15

Andonis
Hoe jij het verteld heeft hij het bij het rechte eind, maar dat is niet helemaal wat hij zegt. Hij zegt dat PSG ook verantwoordelijk is voor de teloorgang van het Franse voetbal qua kwaliteit. DIt klopt echter niet, aangezien Frankrijk al een teruggang had voordat PSG werd overgenomen. Het is moeilijk om na te gaan hoe goed de competitie zonder PSG was geweest, maar dat hoeft niet perse beter te zijn. PSG heeft ook sterren een aantrekkingskracht gebracht naar de Ligue 1. De overname van Monaco was misschien niet gebeurd zonder Psg. De overname van Marseille was misschien ook niet nodig geweest als er geen Europese topclub als titelconcurrent was.

Ik ken iemand die er 5 in 9 minuten maakte😉

Zoals ik al een jaar lang zeg. Deze man wint binnen 5 jaar 130% zeker een ballon d’or.

7 oktober 2018 om 23:36

Is ook niet zo moeilijk om dat te voorspellen.

8 oktober 2018 om 00:16

Als je dit nou 3 jaar geleden riep zou ik je nog wat krediet geven, maar dat je dat al een jaar roept, sluit maar aan in de rij bij de rest van de wereld.

Ik ben blijkbaar ook niet de enige die meteen aan Lewa dacht bij het zien van dit bericht 😂

Neymar ook weer gruwelijk. Bij alle goals van Mbappe deed hij weer het voorwerk. Zette hem ook nog twee keer alleen voor de keeper die Mbappe niet scoorde. Toch een aardig ploegje dat Psg, kunnen dicteren maar kunnen ook counteren. Als ze geen rode kaarten gaan pakken in de championsleague zie ik ze als de grootste kanshebber.

8 oktober 2018 om 00:50

"Het voorwerk". Ja voor 1 van de 4 goals was het een bewuste assist, de andere 3 waren gewoon geblokte schoten van Neymar... Dat heeft vrij weinig met de kwaliteiten van Neymar te maken.. Ondanks dat hij wel een puike pot speelde inderdaad, maar om dat nou het voorwerk te noemen gaat mij toch wel wat ver

Het word tijd dat Mpappe naar Engeland of Spanje gaat zodat hij wat meer uitdaging heeft. Wat een talent en wat een toekomst heeft hij voor zich. De opvolger van Messi en CR7!

7 oktober 2018 om 23:26

Ik hoop echt dat hij naar barca gaat!

8 oktober 2018 om 00:51

De uitdaging voor Mbappe is op de Europese velden te vinden. Ben benieuwd hoe ze het dit jaar in de CL zullen doen.

Nog maar negentien jaar, buitengewoon goed presenteren bij een topclub, uitmuntend gespeeld op het WK, Kylian Mbappe is de naam!

In Madrid ervaren wij nu het gemis van een van de beste voetballers ooit. De resultaten liegen er niet om. Barca heeft het geluk dat zij Messi nog hebben, anders was het ook drie keer niks. Je ziet wel wat voor grootheden beide spelers zijn. Zonder Ronaldo is Real tot nu toe gedegradeerd tot een team met een scoringshandicap. Ik ben benieuwd hoe Bacra het gaat doen wanneer Messi besluit met pensioen te gaan.

Waar ik naartoe wil is dat ik niet had gedacht dat er nog iemand zou opstaan die het van beide heren kon overnemen. Maar dan wordt je opeens geconfronteerd met een Mbappe. Uiteraard heeft hij nog een hele lange weg te gaan om op hetzelfde niveau als Ronaldo en Messi te eindigen, maar de toekomst lacht deze jonge man toe.

7 oktober 2018 om 23:10

*Edit. Ik hoop zo intens dat Perez er alles aan zal doen om Mbappe zo snel mogelijk aan de selectie van Madrid toe te voegen.

8 oktober 2018 om 04:39

Dat komt meestal omdat of het team op de speler in kwestie gaan zitten leunen of dat de trainer simpelweg zo speelt dat alles op de beste speler gespeeld moet worden..

Want als je realistisch kijkt, zo wel barca als real hebben spelers die te goed zijn om te zeggen dat het niet alsnog een kampioens elftal is.. ze hebben gewoon even de tijd nodig om te kijken wat het beste past qua speelstijl, vergeet niet dat real al zoveel jaren alles op ronaldo tactiek of om hem heen is gebouwd dat spelers weer moeten wennen aan het idee dat dat niet meer hoeft.

Mbappe en Neymar begrijpen elkaar echt goed. Neymar bereidde al de goals ban Mbappe. Doet me denken aan Messi Neymar tandem.
Zou zonder Cavani spelen en met deze twee heren voorin. Vuurwerk.

7 oktober 2018 om 23:23

Nou doe je Cavani veel te kort

7 oktober 2018 om 23:25

Cavani is goed, maar hij begrijpt die 2 vaak niet.

7 oktober 2018 om 23:28

Toch is het ook belangrijk om een Cavani te hebben die net iets wat anders is dan Neymar en Mbappe. Zonder iemand als Cavani heb je namelijk niet iemand die goed kan koppen en duels wint.

7 oktober 2018 om 23:43

Ik denk beter een type Giroud, die niet vaak scoort maar mee kan doen met het spel.

8 oktober 2018 om 00:07

Maar Cavani is veel dynamischer. Cavani is een echte sleurder, die ook nog eens een stuk meer scoort dan een Giroud bijvoorbeeld. Nee, Cavani is juist de perfecte spits voor dit PSG. Met iemand als Giroud vertraag je het spel te veel.

Heerlijke speler! Zelfs buiten deze wedstrijd toch al een wisseling van de wacht aanstaande...Niet gedacht maar waarschijnlijk loopt mijn zoontje van nu 6 jaar over 3 a 4 jaar met een Mbappé, F. De Jong, Bergwijn of de Ligt shirtje ;-)

Lijkt me in zijn leeftijdsklasse de allerbeste op dit moment. Wie zijn er nog meer erg goed aanvallend gezien en nog geen 20 jaar?

Met 10 man alsnog 5-0 winnen man. Lyon was nergens man.

7 oktober 2018 om 23:24

Lees ff verder, ook Lyon kwam met 10 te staan

Verschil tussen goed;depay en buitencategorie;Mbappe

7 oktober 2018 om 23:21

Depay heeft ook alweer 7 games ofz geen knikker geraakt in de competitie

Nu net wanneerje denkt dat Mbappe wat minder wordt; doet hij dit soort dingen. Absurd. De volgende ballon'dor kanidaat als messi en Ronaldo zijn gestopt

Lekkere competitie zeg dit, leuk een aardig, maar als ze nou s ook wat kunnen klaarspelen inde CL, maar dat gebeurt dus niet

7 oktober 2018 om 23:41

Geef ze dit jaar nog even de kans. Ze zitten in een moeilijke poule maar ik denk dat ze 1ste wroden en dat of Napoli of Liverpool de dupe wordt. Ik verwacht datz e met Tuchel minimaal rond de halve finales gaan komen.

Spelers zoals Tousard nooit meer laten spelen. De tegenstander heeft rood, dus je kan voordeel pakken. Én wat doet deze meneer? Pakt zijn tweede gele kaart. Zulke met alle respect domme achterlijke spelers nooit meer opstellen.

Dit gaat echt een grote worden, ongekend wat hij laat zien op zijn leeftijd en dit niveau

8 oktober 2018 om 00:04

Het is al een grote, of bedoel je een legende? In de huidige voetballerij hoort Mbappé nu al bij de top. Hij heeft het in de Champions League met Monaco laten zien, en hij was de beste speler van Frankrijk op het WK by far. Het enige wat hij nu nog moet doen is dit 10 jaar vasthouden , en het liefst op een iets hoger niveau zoals Spanje of Engeland. Dan komt de legende status vanzelf.

8 oktober 2018 om 00:13

Hij kan een van de grootste ooit worden. Ik ben sowieso een enorme fan van Mbappe, want hij doet me aan me oude held denken. Ik hoop dat Mbappe dit volhoud en nog meer geweldige dingen laat zien.

8 oktober 2018 om 01:53

Ik ga ervan uit dat je oude held Braziliaanse Ronaldo is gezien je profielfoto en daarnaast vind ik hem meer lijken op Henry dan R9. Mbappe heeft namelijk niet eens de helft van Ronaldo’s techniek en kwaliteiten imo. Zonder blessures ging R9 gewoon op hetzelfde niveau als Messi en Cristiano Ronaldo zitten daar ben ik echt verzekerd van.

8 oktober 2018 om 06:42

Ronaldo was imo al op het niveau Messi en Cr7, misschien zelfs een tikkeltje beter. Mocht die niet geblesseerd zijn geraakt was die er dik overheen gegaan.

Nieuwe topspeler waar we van kunnen genieten als messi en ronaldo stoppen?

Die arme Neymar. Helemaal van Barca naar PSG om uit de schaduw van een betere speler dan hem te treden om vervolgens in Parijs weer in de schaduw van een betere speler te moeten staan,

Lovely

8 oktober 2018 om 10:24

@gnoo wat een onzin lul jij hier. Heb je de wedstrijd of de samenvatting wel gezien?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren