Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV gaat ondanks wereldgoal van Rosario opnieuw onderuit

Laatste update:

PSV heeft ook de tweede wedstrijd in de groepsfase van de Champions League verloren. De Eindhovenaren kwamen door een zondagsschot van Pablo Rosario op voorsprong tegen Internazionale, maar de bezoekers van Luciano Spalletti poetsten die achterstand weg: 1-2. PSV staat nu met nul punten onderaan in Groep B, maar ook Tottenham Hotspur is nog puntloos.

Mark van Bommel liet de gebruikelijke namen starten en ruimde dus opnieuw geen basisplaats in voor Éric Gutiérrez. In de eerste twintig minuten ontspon zich een open wedstrijd waarin beide ploegen probeerden aan te vallen. De eerste grote kans was voor PSV: Steven Bergwijn raakte de bal niet goed en mikte over. Rosario probeerde het na twintig minuten van afstand en zijn richting veranderde schot kon met moeite worden gepakt door Samir Handanovic. Aan de andere kant kwam Nick Viergever goed weg toen hij Mauro Icardi een tik in het gezicht gaf. Er kwam een vrije trap noch een kaart.

Na een klein half uur spelen brak Rosario de ban, een minuut nadat Matías Vecino net over had geschoten na voorbereidend werk van Icardi. Rosario ontving de bal van Hirving Lozano en schilderde het leer op fenomenale wijze in de verre kruising: 1-0. De voor Oranje opgeroepen controleur werd met zijn openingstreffer de honderdste Nederlander die een doelpunt heeft weten te maken in de Champions League. In het laatste kwartier kreeg Inter nog wel genoeg kansen om langszij te komen: Vecino en Icardi mikten naast, terwijl Jeroen Zoet een katachtige redding in huis had op een kopbal van Icardi.

Aan de overzijde mocht Handanovic niet klagen toen hij slechts geel kreeg nadat hij in een duel met Bergwijn hands had gemaakt. Rood was wellicht op zijn plaats geweest. Internazionale mocht zodoende met elf man blijven staan en dwong in de blessuretijd de gelijkmaker af: Radja Nainggolan schoot vanaf de rand van het strafschopgebied binnen nadat Zoet een inzet van Kwadwo Asamoah slechts half had gekeerd. In de tweede helft ging Internazionale op zoek naar de voorsprong en na drie minuten werd Zoet al aan het werk gezet. De reservedoelman van het Nederlands elftal redde op een poging van Icardi.

PSV dook nog in dezelfde minuut gevaarlijk op voor het vijandelijke doel: Gastón Pereiro trapte de bal bijna achteloos tegen de buitenkant van de paal. Na een uur viel het Philips Stadion stil: na een pass vanuit de verdediging liep Zoet Daniel Schwaab in de weg, waardoor Icardi kon profiteren. PSV was op achtervolgen aangewezen, maar was duidelijk van de leg. Pas na de invalbeurt van Donyell Malen leefde het team van Van Bommel weer wat op. De invaller was zelfs dicht bij de 2-2, maar zijn omhaal werd gekeerd door Handanovic. PSV deed er alles aan om een tweede verliespartij te voorkomen, maar het bleef 1-2.

Een terechte zege voor Internazionale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Typisch potje voetbal tegen een Italiaanse ploeg.., maar wat was dit onnodig zeg.. Genoten van Rosario, Dumfries en Bergwijn. Maar wat waren Pereiro en Zoet slecht zeg.., wat 'ie daar bij die tweede goal aan het doen is?? Hij moet gewoon vertrouwen op zijn laatste man.. Verder wel onder de indruk van Inter, fysiek ijzersterk en ze hebben een uitstekende lijnkeeper..

3 oktober 2018 om 22:53

Actie van Zoet is inderdaad onbegrijpelijk! Heeft daar niets te zoeken met Schwaab die aan de goeie kant aan het dekken is..

Jammer, had meer ingezeten..

3 oktober 2018 om 22:53

Met een wordt samengevat: kut, alles zat weer tegen, handanovic die rood moest hebben, zoet die 2blunders maakt malen met een fenomenale omhaal. Al met al teleurstellend maar er is een sprankje hoop, want tottenham heeft wederom verloren dus we mogen met tottenham uitvechten wie de europa league ingaat en als psv zo doorgaat kunnen ze in de europa league ver komen, kop omhoog psv'ers!!!!!

3 oktober 2018 om 22:56

Dat was toch nooit een rode kaart voor handanovic, kijk even neutraal naar die situatie. Verder heeft PSV goede strijd geleverd, maar kwam het gewoon tekort tegen een volwassen Inter.

3 oktober 2018 om 22:57

Sorry, ik hoopte natuurlijk ook dat PSV won, maar het was geen rood. Het is niet dat Bergwijn direct door kon lopen naar het doel. Er liepen nog 3/4 spelers van Inter bij. Geel was helaas gewoon terecht...

3 oktober 2018 om 22:57

Dat wordt lastig met 0 punten ver komen als je zo doorgaat.

3 oktober 2018 om 22:58

Volgens mij is hands van een keeper per definitie altijd rood..

3 oktober 2018 om 22:58

Die rode kaart was een kantelpunt. Snel daarna de ook

3 oktober 2018 om 22:58

Naja zeg 't maar. Als hij er om heen is dan kan die de bal zonder keeper op goal schieten. Denk dat ze hem de ene X wel geven andere X niet. Wel jammer dat de 1 1 met de VAR niet geteld had.. Maar toch denk ik dat 't wel een juiste afspiegeling was helaas.

3 oktober 2018 om 22:59

Ik heb anders vaak genoeg gezien dat hiervoor een rode kaart wordt gegeven. Diederik boer is dit ook een aantal keer overkomen

3 oktober 2018 om 22:59

Natuurlijk rood. Die paar verdedigers zegt toch niets. Het doel was leeg en hij had een vrije schietkans. Zekere goal ontnomen.

3 oktober 2018 om 23:00

Een bewuste rode kaart wel. Handanovic kreeg de bal echter op z’n hand, of acteerde heeeel goed alsof het allemaal onbewust gebeurde. Het zag eruit alsof hij het niet bewust deed, dan is het geel.

3 oktober 2018 om 23:01

Professor oak heeft gelijk. Dit was gewoon geel. Er liepen genoeg verdedigers daar en het was vanauit de zijkant. Maar het feit dat daar 3/4 verdedigers waren maakt rood niet mogelijk.

3 oktober 2018 om 23:02

Regels zijn veranderd, als er geen 100% scoringskans is dan is het geel

3 oktober 2018 om 23:02

Dat maakt toch niet uit hij krijgt gewoon een scoringkans als ie geen hands maakt,plus die spelers zijn geen keepers dus heeft Bergwijn nog meer voordeel

3 oktober 2018 om 23:02

Dat is echt een fabel Gelden dezelfde regels als voor een speler.

3 oktober 2018 om 23:03

Nou ja, als bergwijn langs die keep komt had hij de hoek voor het uitkiezen. Vond het absoluut rood. Kop omhoog psv, zit zat voetbal in jullie team en was leuk om naar te kijken. Ook niet onbelangrijk.

3 oktober 2018 om 23:06

Ik las een tweet van Mario vd Ende dat de gele kaart terecht was volgens de regels.

3 oktober 2018 om 23:09

Donkerrood. Issie erlangs schuif je m zo de goal in. Wedden dat t omgekeerd rood was geweest? Wij die pech zoo vaak in Nederland

3 oktober 2018 om 23:18

Tuurlijk is het rood, de commentator geeft aan dat wanneer er nog verdedigers zijn om de bal tegen te houden het geen rood is. Draai de situatie maar eens om, als een verdediger rood krijgt voor doorgebroken speler staat er toch ook altijd nog een keeper om de bal tegen te houden. Keeper hans MOET altijd rood zijn, ALTIJD

3 oktober 2018 om 23:23

Nee absoluut niet. Scheidsrechter moet beoordelen of het opzettelijk was ja of nee en of er een scoringskans wordt ontnomen. Op basis van de criteria kan hij dus geel of rood geven. een keeper buiten de 16 staat gelijk aan een veldspeler.

3 oktober 2018 om 23:29

@juveitalia ik hoop dat je de beelden nog eens terug kijkt. Je zult dan zien dat als de bal er langs gaat hi de bal direct binnen kan schieten. Ja er staat nog een verdediger, maar die staat op de 11 meter op ongeveer gelijke hoogte dan Bergwijn maar wel ver van hem verwijderd. Als Bergwijn gelijk schiet kan hij er nooit meer bij.

3 oktober 2018 om 23:37

Jja en nu nooit meer zeuren dat Zoet in Oranje moet. Gelukkig zat Koeman ook op de triibune en kon hij zien hoe slecht en onrustig Zoet was, Ook nog met de keeperstrainer Lodewijks naast hem op de tribune. Al speelt Cilissen geen wedstrijd meer dit seizoen dan nog is hij beter. Wat een drama die Zoet schuldig aan beide doelpunten.

Daarnaast was ook Hendrikx weer dramatisch traag in zijn spel zeg.

3 oktober 2018 om 23:39

Die keeper was geen rood. hij pakt die bal niet bewust met zijn hand maar de bal komt tegen de hand terwijl hij een sliding in zet, dat is net als ij een penalty geen opzettelijk hands, noch is zijn hand op een onlogische plek. Natuurlijk wil iedereen uit NL een rode kaart maar dat is natuurlijk niet reeel

3 oktober 2018 om 23:46

En wat is dan een 100% scoringskans? Zelfs een schot op 5 meter voor een lege goal kan nog gemist worden.... Niks is 100%

4 oktober 2018 om 01:18

Geen rood? Gast..

4 oktober 2018 om 03:20

Maar Bergwijn was op het moment dat de keeper hands maakte, de speler die het dichtst bij de achterlijn stond, dus de laatste man was. Volgens mij is het dan gewoon rood als je met opzet hands maakt. Spelbederf en een scoringskans ontnemen.
En dan hebben we nog de buitenspel goal. Ik neem het De leiding niet kwalijk, want het was met het oog gewoon niet te zien. Mocht er echter al techniek gebruikt worden voor buitenspel, dan werd het doelpunt gewoon afgekeurd, hoe klein het verschil ook was, buitenspel is buitenspel. Ik weet ook wel dat Zoet er bij beide doelpunten niet goed uit zag, Maar de eerste goal was dus een moment wat er niet meer toe deed, mocht er techniek voor buitenspel zijn. En de omhaal van Malen had de reserve keeper natuurlijk nooit gehad.😉 Maar gewoon jammer, we hadden hier in Eindhoven niet hoeven te verliezen en we speelde best goed. Maarja, uiteindelijk staan we met 0 punten na 2 wedstrijden en word overwinteren in Europa al heel lastig..

4 oktober 2018 om 03:22

Precies dit zei ik tegen mijn maat. Was het andersom geweest, al was het um Eindhoven, dan kom Zoetje vertrekken met rood.

4 oktober 2018 om 06:38

Gelijk spel was verdient jammer van die clown in de goal. Als ik schwaab was geweest had ik zoet helemaal verrot gescholden. Hoe kom je er bij om uit te komen?

4 oktober 2018 om 06:53

Naar mijn idee wel rood. Als Handanovic er vanaf blijft kan die bal toch vrij ingeschoten worden

4 oktober 2018 om 06:57

Dogso
Denial of Obvious Goal Scoring Opportunity

Doel is leeg, nog maar 1 verdediger voor het doel - niet eens in het doel. Overduidelijke scoringskans.

Verder was dit uiteraard een opzettelijke handsbal; vandaar ook de (gele) kaart.
Maar omdat het Dogso was had het rood moeten zijn.

De 1-1 is buitenspel.

Al met al zwaar benadeeld door de scheidsrechters.

4 oktober 2018 om 07:33

Dat kun jij wel vinden, maar de regels zeggen iets anders. Geen rood helaas voor PSV.

4 oktober 2018 om 07:38

Dan Ken je de regels niet

3 oktober 2018 om 22:53

Met een wordt samengevat: kut, alles zat weer tegen, handanovic die rood moest hebben, zoet die 2blunders maakt malen met een fenomenale omhaal. Al met al teleurstellend maar er is een sprankje hoop, want tottenham heeft wederom verloren dus we mogen met tottenham uitvechten wie de europa league ingaat en als psv zo doorgaat kunnen ze in de europa league ver komen, kop omhoog psv'ers!!!!!

3 oktober 2018 om 22:54

Sorry, maar ik vond het geen rood, hoe vervelend ook voor PSV. Dit was toch niet bewuste bal met de hand spelen?

3 oktober 2018 om 22:56

Dat was wel echt duidelijk bewust de bal met de hand hoor.

3 oktober 2018 om 22:56

Daarnaast stond er inmiddels een verdediger in de doelmond. Had graag gezien dat rood werd gegeven, maar had het niet terecht gevonden.

3 oktober 2018 om 22:57

Wel typisch, Hadanovic had hier rood moeten krijgen maar dat van Viergever van afgelopen weekend was niks. Hier hing zijn hand ook gewoon langs zijn lichaam, net zo slim geplaatst als bij Viergever.

3 oktober 2018 om 22:57

Ben je serieus? Dat handje hangt daar wel erg toevallig natuurlijk. Als dat al geen bewust hands meer is

3 oktober 2018 om 22:57

Maar als hij de bal niet had geraakt was Bergwijn er langs geweest en had binnen kunnen schieten op een open doel, alleen Skriniar die wellicht op tijd op de lijn was geweest om weg te werken.

3 oktober 2018 om 22:57

Rood is overbodig. Er waren nog spelers achter de bal en was ook geen doelrijpe kans.

3 oktober 2018 om 22:57

Als het niet bewust was, dan was 't ook geen vrijetrap geweest.

3 oktober 2018 om 23:04

tja, was de bal van viergever dan ook bewust tegen NEC.

3 oktober 2018 om 23:06

Je vergeet alkeen dat Inter 60 % balbezit had en icardi ook nog wat behoorlijke kansen heeft gehad.
Zoet echt dramatisch, die gooit gewoon 1 punt voor je weg.
Zuur verlies dit, gelijkspel had er ingezeten.
Barca en Inter beide 6 punten, gaat nu al lastig verhaal worden.

3 oktober 2018 om 23:07

De bal in de zestien en geen keeper in de goal. Dat is geen doelrijpe kans? Houd alsjeblieft op, je klinkt als de KNVB die een fout goed probeert te praten met vage regeltjes.

3 oktober 2018 om 23:10

Was de bal op jou televisie al in de 16 dan?

3 oktober 2018 om 23:25

Bergwijn had de bal gewoon in de zestien hoor als Handanovic niet hands maakt.

3 oktober 2018 om 23:27

@baloog, de bal was zeker nog niet in de zestien. Misschien nog eens naar de herhaling kijken?

3 oktober 2018 om 23:28

Maar op het moment van de overtreding was de bal niet in de zestien. En daar gaat het om. Je krijgt ook geen penalty als de overtreding buiten de zestien plaatsvindt.

3 oktober 2018 om 23:35

Als de overtreding in de zestien was was het geen overtreding, dan was het een redding van Handanovic.... Het gaat erom dat een doelrijpe kans wordt ontnomen, als Handanovic de bal niet expres pakt heeft Bergwijn zonder de bal ook maar aan te raken de bal in de zestien. Hij maakt een bewuste actie om er langs te komen en is er langs.

Bovendien is de goal compleet open zoals je in de herhaling kan zien, die speler van Inter is er nog niet.

Om het uit een andere hoek te bekijken: Trek je een doorgebroken speler onderuit op 25 meter van de goal met de keeper in de goal dan krijg je rood voor het ontnemen van een doelrijpe kans (namelijk 1 op 1 met de keeper). Nu maakt Handanovic doelbewust een overtreding omdat hij uitgespeeld wordt op 20 meter van de goal met een halve verdediger erachter, en dat is dan geen doelrijpe kans?

3 oktober 2018 om 23:57

3 punten, hij ging bij beide goals de fout in.

4 oktober 2018 om 00:52

Wauw drie alinea's vol onzin. Het was geen directe scoringskans en daarbij schiet hij de bal tegen de hand, ipv dat de hand uit reflex naar de bal gaat. Dat zal altijd de uitleg zijn van de scheids ook. Jammer, maar gewoon een gele kaart.

4 oktober 2018 om 00:58

Onzin, zodra de keeper uit de 16 is is het gewoon eem veldspeler. Hij gaat de sliding aan. Raakt ongelukkig de bal. Gele prent.

4 oktober 2018 om 03:32

3 alinea's vol onzin nog wel? Hoezo onzin, zit toch gewoon een kern van waarheid in? Zo zou de scheids het gewoon kunnen interpreteren dus om dit onzin te noemen is een beetje denigrerend vind ik. Alsof jou mening (interpretatie) dé waarheid is. Dus dat "jammer" op het eind van je bericht komt ook niet geloofwaardig over...

4 oktober 2018 om 05:41

zijn hand gaat naar de bal toe uit reflex van een keeper. kijk het nog maar eens vriend.

3 oktober 2018 om 22:54

Ja de 2 keepers maakten het verschil vandaag de ene was slim en had een uitstekende redding de andere kon wel door de grond zakken, zo zie je maar hoe belangrijk een goede keeper is.

3 oktober 2018 om 22:54

Alleen Zoet de schuld geven is te veel natuurlijk.. maar gaat zeer zeker niet vrij uit. Inter vooral rond die periode gewoon de betere. PSV opende lekker en de goal van Romario, die een puike pot speelde was een heerlijke. Jammer, had niet gehoeven, al was Inter grotendeels sterker.

3 oktober 2018 om 23:09

Heeft Romario zijn voetbalschoenen ook weer uit de kast gehaald dan??

3 oktober 2018 om 23:10

Gheheh zou toch mooi zijn die nog eens te zien schitteren.. oude tijden..
Rosario.. voor de goede orde😉

3 oktober 2018 om 23:16

Dan hebben we het over dezelfde persoon. Wel echt heerlijke goal.

3 oktober 2018 om 23:41

zoet was dramatisch en kost je de wedstrijd, Koeman gelukkig ook gezien je wilt di eballenvanger toch niet op goal bij oranje

3 oktober 2018 om 22:55

Inter viel mij vandaag alles mee. Waren ontzettend zwak tegen Tottenham maar vandaag stonden ze er wel. Het is veel te kort door de bocht om te stellen dat dit door het niveauverschil komt. Als Zoet vandaag wat scherper was geweest had je beide tegengoals voorkomen. Erg zonde dit, vond dat PSV een punt verdiende.

Ik vraag me af of de tweede keeper van Inter die omhaal van Malen ook had gehad Moest natuurlijk rood zijn voor handadovic

3 oktober 2018 om 23:07

Miste het druk zetten van het middenveld van Psv. Eind tweede helft begonnen ze dat eindelijk goed te doen maar toen was het te laat.

3 oktober 2018 om 22:55

En eerste doelpunt mocht hij zich ook al aanrekenen.
Erg zonde; twee dagen gezien dat een Nederlandse club boven verwachting presteert en 2 dagen dat ze zichzelf vergeten te belonen. Zowel gisteren als vandaag had er gewoon duidelijk meer in gezeten.

3 oktober 2018 om 22:59

@ 100% Meijer, beter dan verwachting presteert? Ik heb PSV hoog zitten en Inter is niet eens top 10/15 van Europa. Ik had verwacht dat Psv thuis zou winnen en vind niet dat ze boven verwachting hebben gepresteerd.

3 oktober 2018 om 23:04

Final voetbal. Typisch Hollandse arrogantie en onwetenheid. Mensen onderschatten seria a nog steeds en nederlandse ploegen hebben het altijd moeilijk tegen Italiaanse ploegen

3 oktober 2018 om 23:14

Ah kom op man, inter milaan stelt niet zo heel veel voor. Boven jezelf uit stijgen omdat je thuis 1-2 verliest van inter? Wat een onzin. Als je de Europese resultaten van Ajax en PSV bekijkt en vergelijkt met inter dan is dat een ploeg die je thuis moet kunnen hebben. Inter is van het kaliber Benfica of Schalke oid, je hoeft niet eens boven jezelf uit te stijgen om daar thuis van te winnen.

3 oktober 2018 om 23:35

Inter heeft toch echt op elke positie een betere speler, misschien op lozano na.

4 oktober 2018 om 00:02

Mensen als Jerome B vergeten de europese resultaten van de afgelopen jaren!! We gaan keer op keer onderuit tegen veel en veel
Kleinere ploegen, nu zit het een keer mee qua spel en selectie van zowel Ajax en psv en opeens MOETEN ze het wel even kunnen winnen van Inter... nee als ze hadden gewonnen was het een een gewelsige prestatie geweest! Maar we moeten wel realistisch blijven, winnen van een europese subtop is en blijft voor NL teams gewoon heeel erg moeilijk, een gelijkspel tegen Inter was gewoon een goede prestatie geweest!!

4 oktober 2018 om 00:03

Ga alsjeblieft snel zeg. Onderschatten de serie A? De vrij die door een tiener uit wordt gekapt en ontsnapt aan geel. Icardi die 2 doelpunten maakt, maar daar een blunder van de keeper voor nodig heeft en een scheidsrechtelijke dwaling. PSV dat ook nog eens pech heeft met een bal op de paal. Een aktie van de keeper van inter die net zo makkelijk rood had kunnen zijn. Ga toch niet overdrijven. Het was een gelijk opgaande strijd, waarbij de gelukkigste heeft gewonnen. En de eredivisie is ruk en onze topploegen zijn op z'n best subtopniveau....

4 oktober 2018 om 00:04

Inderdaad, je laatste zin blijkt bij Inter ook uit de statistieken: Inter heeft nu 9 van zijn 9 wedstrijden ( w 7, g 2) tegen Nederlandse clubs niet verloren, waarmee Nederlandse clubs hun favoriete tegenstanders zijn.

Edit: deze reactie is op Irriducibili420.

4 oktober 2018 om 07:35

@ finale voetbal: als inter zo slecht is snap ik dat geluk over die zware poule van PSV ook niet. Ik denk dat jij PSV zwaar overschat.

4 oktober 2018 om 10:39

Ninjakaj . Inderdaad onderschatten . De afgelopen jaren Juve 2 finalrs . Roma halve finale en Napoli speelt al jaren goed voetbal . En nog zijn mensen zo negatief . Inter wint van spurs . Napoli van Liverpool en over 2 weken zal Juventus united ff diep nemen . Dat zijn al 3 Italiaanse overwinningeb op een engelse ploeg en die premier league is toch ooh zo sterk ? In nederland denkt iedereen alleen maar dat er 'goed voetbal ' in engeland en Duitsland wordt gespeeld maar de spelopvatting in italie is allang niet meer zo als vroeger maar mensen praten elkaar na en kijken nooit een wedstrijd. De Serie is door deze goede resultaten nu ook voorbij aan de premier league op de UEFA confincienten lijst en staat nu 2e achter de Liga BBVA . Maar ooh wat zijn de teams toch slecht he .

3 oktober 2018 om 22:55

Ik hoopte echt op 3 punten voor PSV maar dit was geen gestolen overwinning. Inter wilde voetballen en dat deden ze ook, in de eerste helft de meeste kansen ook. Ik baal zo van deze wedstrijd, had meer verwacht van PSV. Als ze hetzelfde speelden als tegen Ajax hadden ze 3 punten nu

3 oktober 2018 om 22:56

Als Ajax fan vind ik het eeuwig zonde dat PSV op Europees niveau niet laat zien wat ze in huis hebben. Dit Inter was gewoon te kloppen vanavond. In de eredivisie spelen ze als kampioen solide, winnen hun wedstrijden zakelijk (de laatste minuut is ook een kwaliteit) ze doen hun zelf te kort Europees. Ik hoop dat ze nog resultaat kunnen boeken in de CL, ik zal in ieder geval voor ze juichen.

PS: Zoet was weer goed zout vandaag.

3 oktober 2018 om 23:44

Realistische kijk op de zaak. Maar inter stond niet toe, wat Ajax wel toe stond. We waren een maatje te klein helaas.

3 oktober 2018 om 23:00

Lozano was ook slecht. Lijkt niet mee te kunnen als de ruimtes kleiner worden. Indd wat was Rosario goed zeg. Los van zijn heerlijke goal. Zijn passing was ook on point. Dumfries en bergwijn speelden met heerlijke durf. Zeer knap op dit niveau.

3 oktober 2018 om 23:03

Ik vond Bergwijn ook echt goed en balvast. Verdiend en uitnodiging voor oranje

3 oktober 2018 om 23:14

Inderdaad, ik heb ook echt genoten van Bergwijn. Hij is erg snel, raakt de bal niet kwijt en durft te voetballen. Ook op dit niveau.

Vond Lozano echt matig, even als de Jong en keer op keer Zoet. PSV heeft een goede keeper nodig. Je loopt steeds achter de feiten aan met Zoet in goal. Altijd in belangrijke wedstrijden maakt hij weer een fout.

3 oktober 2018 om 23:16

Ik zie het dus nog steeds niet in Lozano. Ja, op de counter is het een leuke speler maar zn eerste contact is vaak matig/slordig waardoor ik ook niet het idee heb dat hij het aan kan als de ruimtes kleiner worden. Leuke speler voor een subtopper die countert, maar meer ook niet.

3 oktober 2018 om 23:18

Zoet was 2 jaar geleden een steunpilaar! What happened

3 oktober 2018 om 23:23

Lozano wordt al 1,5 jaar verkeerd gebruikt. Hij moet op links dan is ie veel gevaarlijker dat zag je wel aan dat schot van hem. Dat was de enige keer dat ie vanaf links kwam

3 oktober 2018 om 23:00

Afwachtend counter voetbal met alle ballen op de jong werkt niet tegen een geslepen ploeg twee echte centrale verdedigers. PSV was alleen gevaarlijk met paar schoten

3 oktober 2018 om 23:06

Dus keeper van oranje wordt....

3 oktober 2018 om 23:54

Hendrikx was wel erg slecht zeg, bewijst telkens dat een hoger tempo hem niet ligt. Waarom speelt die mexicaan niet in plaats van hem?

Rosario, wat een speler!!

3 oktober 2018 om 23:00

Ik heb toch het idee dat PSV gewoon het plafond is voor Rosario. Maakt een wereldgoal, maar verder toch niet echt een uitzonderlijk talent. Persoonlijk vind ik alleen Hendrikx en dumfries minder toevoegen. Alleen Bergwijn zie ik bij een Europese topclub terecht komen, ook eerder dan onze Mexicaanse vriend Lozano.

3 oktober 2018 om 23:22

Goede onderbouwing wat betreft Rosario... Gelukkig heet hij geen F. de Jong want dan had hij al bij Barca gespeeld. Hij is 19 en laten we gewoon afwachten hoe hij zich ontwikkeld. Over 2 jaar weten we meer.

3 oktober 2018 om 23:38

Hij is 19? Volgens mij is hij over een paar maanden al 22.

3 oktober 2018 om 23:01

Ontwikkeld zich beestachtig. Die gaat echt niet uit de basis voor Guti. Eerder dat Pereiro verdwijnt.

3 oktober 2018 om 23:19

Mee eens ja. Het is trouwens echt balen dat we niet zon kopsterk centrum hebben en dat we de Jong per se nodig hebben voor het meeverdedigen anders kan je gewoon met Guti en Malen in de basis spelen voor Pereiro en de Jong. Vind het trouwens ook wel dom van vbommel dat hij zo laat wisselt en hij vertelt nu in het interview dat hij gewoon op dezelfde voet doorgaat. Tegen Tottenham krijg je dan weer zon kansloze pot die je met 9 man speelt.

3 oktober 2018 om 23:24

Malen viel heerlijk in. Opnieuw! Op dit niveau waar luuk echt niet meer kan denk ik altijd aan malen. Heeft een actie in huis, maar je hebt gelijk. Luuk verdedigt goed mee bij oa corners.

3 oktober 2018 om 23:35

Zekers! Ik had hem dan ook veel eerder gebracht. Maar net als Ajax (alhoewel Wober nu weer op de weg terug is) kunnen wij in de winter ook nog wel een goede kopsterke cv gebruiken.

3 oktober 2018 om 23:02

Alleen een beetje traag met zijn opbouw....

Je wordt hier gewoon zwaar bestolen maar ik ben ontzettend trots op PSV. Rosario was echt fantastisch. Strooide met mooie passes en maakt een geweldige goal.

3 oktober 2018 om 22:54

Door je eigen keeper dat is nog het ergste

3 oktober 2018 om 22:57

En door een scheids die te bang is om een rode kaart te trekken. Het is geen garantie dat je dan wel punt(en) pakt maar het is hoe dan ook een beslissende fout. Man wat kan ik me kwaad maken om zo'n flapdrol die vervolgens ook nog doet alsof hij het juist heeft gezien.

3 oktober 2018 om 23:11

Ik schrijf hierboven al dat volgens Mario vd Ende de gele kaart terecht was. Ik neem aan dat hij er verstand van heeft.

3 oktober 2018 om 23:25

Volgens mij heb je de tv net iets te vroeg uitgezet. Met name de uitleg over het doorrollen van de bal en dat Bergwijn rechtsbenig is maakt het verschil. Dat was een 100 procent doelpunt geweest dus had het rood moeten zijn, zonder twijfel.

3 oktober 2018 om 23:32

@ajax 111, misschien even lezen wat ik schrijf? Het gaat niet om mijn mening, maar om wat een voormalig topscheidsrechter erover zegt. Ik neem aan dat hij er meer verstand van heeft dan jij en ik.

3 oktober 2018 om 23:38

Dat neem ik ook aan, maar bij de samenvattingen pakte ze de quote van vd ende erbij en lieten ze de beelden zien.

3 oktober 2018 om 22:54

Ik ben niets trots. Niets geleerd van spelen tegen Italianen. Ik baal verschrikkelijk. Kansloze wedstrijd gespeeld.

3 oktober 2018 om 22:57

helder in een paar zinnen al had het met mazzel wel 2-2 kunnen worden.
Maar totaal geen plan b nu de jong aan banden lag

3 oktober 2018 om 23:01

Kansloze wedstrijd? Hou op hoor. PSV heeft goed gespeeld tegen een team dat op papier beter is.

Je verliest hier door fouten van je keeper en de scheids.

3 oktober 2018 om 23:06

Psv speelde laf afwachtend op de counter terwijl ze thuis speelden. Ze hebben alleen schoten gelost en geen een uitgespeeld aanval

3 oktober 2018 om 23:12

Jij hebt echt een giga inter bril op. Inter had licht de overhand, maar had zomaar de andere kant op kunnen vallen..

3 oktober 2018 om 23:30

Wel mee eens hoor Joey. Ik heb vandaag op de goal van Rosario, de invalbeurt van Malen en de acties van Bergwijn na echt niet genoten van Psv. Tuurlijk is er wel geknokt en gestreden, maar als je met Pereiro en de Jong 2 dissonanten voorin hebt die het niveau niet aankunnen is het gewoon heel moeilijk voetballen. Volgende CL wedstrijd tegen de Spurs mag er daarom wel wat aangepast worden. Anders ga je weer kansloos het schip in.

3 oktober 2018 om 22:54

Trots? Hier zat veel meer in. Vooral als de keeper gewoon normaal deed.

3 oktober 2018 om 23:04

Dus omdat de keeper en scheids fouten maken kan je niet trots zijn? PSV heeft goed gespeeld en laten zien dat ze mee kunnen doen in de CL.

3 oktober 2018 om 22:56

Bestolen vind ik het niet. Kaart voor keeper was te billijken, hield niet een duidelijke goal expres tegen. Geel dus begrijpelijk. Maar Ziet geeft t hiee (weer) weg. Denk dat ie wel een mental coach mag nemen, gaat onder druk vaker de fout in

3 oktober 2018 om 22:58

1-1 was buitenspel voor icardi. Stond buitenspel bij de rebound.
Arbitrage weer ronduit belachelijk slecht. Miljarden zit er in de CL maar alsnog geen VAR

3 oktober 2018 om 23:07

Dat er niet gevlagd werd voor die buitenspelsituatie begrijp ik heel goed. Lastig te zien, dan voordeel vd twijfel. Vond arbitrage niet slecht. Maar dat er geen VAR is is natuurlijk heel raar.

3 oktober 2018 om 23:15

Ja tuurlijk bijna onmogelijk om te zien. Maar alsnog is dat tog wel een hele grote fout.
Dan zou het nog steeds 1-0 staan

3 oktober 2018 om 23:30

Maar als het bijna onmogelijk is om te zien, is het toch geen grote fout? Wel een kostbare beslissing. Maar als Zoet.... Ach ja.

3 oktober 2018 om 23:00

Die kaart had inderdaad anders kunnen zijn. Los daarvan was inter veel sterker. Onbegrijpelijk hoe vaak icardi vrij werd gelaten. Matige pot van het centrale duo van PSV. Rosario een uitblinker. Hendrikx en pereiro voetballend erg matig op het middenveld.

3 oktober 2018 om 23:00

Je legt de lat voor trots zijn nu wel heel laag hoor. Niet dat PSV heel slecht was, maar je verliest wel. PSV kan veel beter dan dit, dus trots is niet op zijn plaats lijkt me.

3 oktober 2018 om 23:03

Trots? Buiten de goal van rosario en de omhaal van malen om heeft psv bar weinig klaar gespeeld qua kansen. Tussen de 1-0 en minuut 80 vond ik psv vrij tam en inspiratieloos voetballen. Alle kansen waren (helaas) voor Inter. Die Icardi heeft gewoon 4 enorme kopkansen gekregen in de 16 zonder dat schwaab of viergever hem hinderde. Ik vond psv eigenlijk heel matig buiten rosario, dumfries, angelino en bergwijn om. Spelers als de jong, pereiro en lozano speelde helemaal niks klaar.

3 oktober 2018 om 23:24

Niet om te haten maar 41% balbezit, 12 schoten vs 24 schoten van Inter, 0 grote gemiste kansen vs 3 grote gemiste kansen van Inter lijkt mij toch niet echt iets om heel erg trots op te zijn tegen een niet eens absolute topclub thuis.

3 oktober 2018 om 23:32

0 grote kansen? Met die vraag genoeg gezegd.

3 oktober 2018 om 23:34

Nee klopt, jullie zijn fantastisch! Kans van bergwijn tel je niet? Kan van malen? Maar neem nog een glaasje azijn

3 oktober 2018 om 23:43

@psver4ever @jorginho2.0 Dit staat bij de wedstrijdstatistieken op VZ. Dat ze die omhaal van malen niet als grote kans rekenen bijvoorbeeld begrijp ik wel aangezien malen met een slechte aanname met de rug richting het doel in een split second iets geniaals bedacht, maar dat maakt het nog geen "grote kans".

4 oktober 2018 om 00:39

Wat een onzin. Natuurlijk was die omhaal een grote kans. Iedere bal die hard op doel vliegt is een grote kans op een doelpunt.

4 oktober 2018 om 12:00

Wat vind je van die bal op de paal van Pereiro? Schot van binnen de 16. Als dat al geen grote kans meer is...

3 oktober 2018 om 23:28

Ach tegen NAC werd er niet gefloten voor een duidelijke handsbal. Soms zit het mee en soms tegen. Ik had PSV graag minimaal een punt zien pakken, maar op die handsbal van de keeper na was Inter gewoon veel beter.

4 oktober 2018 om 00:42

Eens! Voor de c-lijst had ik heel graag PSV zien winnen. Alleen maar goed voor het NL-voetbal! Maar ik begrijp niet hoe je trots kan zijn op het vertoonde spel? Er wordt net gedaan alsof Inter een wereldploeg heeft. Het is zeker een goede ploeg, maar als je hierdoor de polonaise moet gaan lopen... tsja je moet er maar van houden zal ik dan zeggen.

als Zoet die 2 blunders niet maakt had je gewoon 3 punten gehad vandaag. dan kan je de scheids de schuld geven en die ging ook wel de fout in maar het lag vandaag toch echt aan je keeper

3 oktober 2018 om 22:54

Beste man aan de kant van de italianen was toch wel onze jeroen.

3 oktober 2018 om 22:55

Wat deed Zoet verkeerd bij de eerste goal? Ik ben de analyse in de rust gemist..

3 oktober 2018 om 22:56

Wat deed hij goed? Liet 2x de bal los. Grabbelaar!!

3 oktober 2018 om 22:57

@hamr

onzeker ingrijpen. die bal had een goede keeper klemvast gehad maar hij stompt hem weg, ipv naar de zijkant rechtstreeks richting de Inter aanvallers

3 oktober 2018 om 22:59

Hij verwerkt die bal niet goed (tot 2 keer toe)

3 oktober 2018 om 23:01

Helemaal mee eens. Verantwoordelijk voor beide doelpunten en ook z'n beste redding in de eerste helft kwam voort uit een fout van hem. Dat valt me toch wel op bij Zoet. Als het niveau omhoog gaat en er komt druk bij kijken, is hij de eerste die afhaakt en de fout in gaat. Ik heb maar 1 keer gezien dat dat niet gebeurde en dat was tegen Atletico een aantal jaren geleden.

3 oktober 2018 om 23:06

Dat was ook 1 van de weinige wedstrijden in de CL waar Zoet uitblonk. Daarna bleek het gewoon middelmatige keeper te zijn.

4 oktober 2018 om 00:31

Middelmatig is ook weer wat overdreven, maar hij is mentaal niet in staat om structureel op een hoog niveau te presteren. Dan ben je dus niet goed genoeg om eerste doelman te zijn in een nationale ploeg. In Nederland zie ik dat ook niet meer beter gaan. Het is voor hem dus te hopen dat hij zich weet te ontwikkelen als hij ooit vertrekt.

3 oktober 2018 om 23:15

Denk dat t ook aan Inter lag hoor. Die zijn grotendeels beter geweest. Maar PSV speelde zeker niet slecht en met name Rosario deed t lekker.

Over de hele wedstrijd deed PSV niet onder de grote Inter. Beide clubs hadden goede kansen. Helaas was PSV meer ongelukig en dat was de verschil vandaag.
Bij 1-0 niet gegeven rode kaart aan de keeper. Ik kan me nog wel inleven in deze beslissing van de scheids, maar in 8 van de 10 keren zal hier een scheids toch echt rood voor geven. En dan zie je later dat dezelfde keeper met deelfde hand een wereldredding maakt. Bovendien is 1-0 met een man meer ook gelijk een andere wedstrijd.
Perreiro die schiet op de paal. Een tegendoelpunt dat gewoon buitenspel is. En beide tegendoelpunten zijn gewoon blunders van eigen speler.
Kleine Lozano had wel moeilijk tegen de fysiek sterke verdedigers en was weinig zichtbaar. Zoet, tja twee blunders wat erg vervelend is, maar had ook wel reddingen die andere keepers misschien niet zouden maken.
Inter speelde overigens zoals altijd vies en ik vond dat scheids ze wel erg spaarde.

3 oktober 2018 om 22:57

Grote Inter? Ploeg speelt na 7 jaar weer eens CL na jarenlang middenmoot in de serie A.

3 oktober 2018 om 22:59

Inter blijft een grote club. Net als Man United of AC Milan. Die zullen nog echt wel de aanzien krijgen door hun verleden. En kijk eens naar die spelers van Inter, dat zijn allemaal topspelers man.

3 oktober 2018 om 23:01

Ja grote Inter. Spelen de laatste jaren inderdaad minder, maar het is in Europa nog steeds een grote club en volgens mij nog altijd laatste Italiaanse club dat CL won, en niet ergens tijdens de koude oorlog maar gewoon deze decennia.

3 oktober 2018 om 23:02

Inter is en blijft een geweldig grote club. Vergis je niet door een aantal jaren geen CL. Daarbij hebben wij ook al jaren te meten die die categorie (middenmoot top landen) clubs. En zelfs verliezen van minder als middenmoot.
Dus ja.. grote Inter. Geen wereldtop als Barça natuurlijk.

3 oktober 2018 om 23:13

En alsnog weer 100 miljoen kunnen investeren

3 oktober 2018 om 23:26

100 miljoen, dat investeert een Huddersfield ook gewoon

Goed gestreden, jammer genoeg wel een terechte nederlaag. Kop op en volgende pot weer ten strijde!

Jammer dat PSV zo'n slechte keeper heeft.

Zoet is keihard met zn neus op de feiten gedrukt, en pereiro uitermate zwak.

Ik ga de trainer van Achilles niet quoten hier. Kansloos gekeept. Bedankt Zoet. De rest was voldoende. Baal hier echt van.

3 oktober 2018 om 22:58

Lekkere supporter ben je, mede door de goede reddingen van zoet werden ze kampioen en staan ze nu bovenaan, helaas een mindere wedstrijd van hem, wedstrijd vergeten en vizier op de volgende

3 oktober 2018 om 23:03

Heb altijd wel een zwak voor Zoet. Dankzij hem zijn wij immers kampioen geworden. Vandaag gaat ie gewoon twee keer fiks in de fout en ik vind dat PSVer4ever dat ook prima mag uiten. De eerste is omdat hij weer een bal losliet en bij de tweede had hij helemaal maar dan ook helemaal niets te zoeken. Gewoon k*'t gekeept, klaar..

3 oktober 2018 om 23:04

Ga lekker de moraalridder uithangen, meneer de perfecte supporter. Ik heb gewoon een hoop frustratie in me, na deze totaal onnodige verliespot. Kansloos gespeeld. 2 keepersfouten doen ons de das om.

3 oktober 2018 om 23:17

Bedankt wazza, tuurlijk heb ik normaal gesproken een zwak voor zoet, maar dit was zo ongelooflijk slecht.

3 oktober 2018 om 22:58

Zoet doet je inderdaad de das om, maar ik vond Inter eigenlijk wel sterker en hadden uiteindelijk ook wel meer echte kansen. Enerzijds wel het gevoel dat er meer in zat, maar op zich is een overwinning voor inter niet heel onterecht. Tja dat rode kaart moment had natuurlijk alles veranderd, maar echt zelf iets bewerkstelligen was lastig. Geen schande overigens hoor. Ik vond wel Bergwijn en Rosario erg sterk spelen.

3 oktober 2018 om 22:59

Ga eens achter je club en spelers staan ipv iemand onder de bus gooien. Hij had ook een aantal goede reddingen. Maakt 2 blunders waarvan 1 gelijk cruciaal was. Eerste doelpunt was nog buitenspel en kwam Gelukkig na 3 stuiters bij de vrije man...

3 oktober 2018 om 23:19

Frustratie vlak na een wedstrijd waar veel meer in had gezeten ken jij kennelijk niet. Je doet je nickname eer aan.

3 oktober 2018 om 23:36

Volgens mij heeft ie meer dan een prima punt. Als Messi niet scoort en 3 kansen voor een leeg doel naast schiet dan horen we toch ook dat ie een kl*te pot heeft gespeeld? Waarom dan niet met Zoet? Normaal een prima keeper voor PSV, maar nu twee keer verschrikkelijk in de fout. Mag wat mij betreft echt wel gezegd worden

3 oktober 2018 om 23:02

Hahaha inderdaad. Wel erg zonde want ondanks een iets betere Inter had er meer ingezeten. Heb je een Zoet in vorm win je hem misschien wel.
Doodzonde

Zo zonde dit. Gewoon door je keeper verloren, psv was voetballend heel de wedstrijd beter. Ik snap echt niet dat Zoet nog steeds zo opgehemeld wordt hier soms, heeft al zo vaak geblunderd. Gewoon niet goed genoeg voor de top.

3 oktober 2018 om 23:12

Dit vind ik weer overdreven. De 1-1 hing gewoon in de lucht, de manier waarop het dan gebeurt is wel zonde, net zoals de 2-1 overigens. Ik denk dat een gelijkspel over het algemeen wel meer op zijn plaats was.

3 oktober 2018 om 23:15

Ja, maar de manier waarop het gebeurd is wel des PSV’s in Europese wedstrijden... Dat maakt het dan wel weer enigszins frustrerend

3 oktober 2018 om 23:28

Nou noem de blunders van zoet maar eens op?? Ik kan in de laatste 10 wedstrijden op deze na er geen een voor de geest halen. De eerste goals herpakt die zich eigenlijk goed, maar komt de bal gelukkig weer voor de voeten anders praat niemand er meer over. De tweede is gewoon een fout. Zoet had vandaag ook gewoon een goede redding. Handanovoc maakt eigenlijk ook gewoon een blunder als die rood krijgt maar nu is de man door die redding op de omhaal.. Hoe dicht ligt 't bij elkaar. Verder vond ik psv niet zo heel erg goed. Zat weinig tempo naar voren in. Op de omhaal en schot pereiro na niet veel gecreëerd

Zoet heeft vandaag eigenhandig ervoor gezorgd dat PSV hier punten heeft laten liggen.

Je verliest echt tegen jezelf en een super geslepen Italiaanse ploeg

Komt dit als een verrassing? Als je het mij vraagt niet.
CL-wedstrijden ingaan alsof je tegen een eredivisieclub speelt, waar je overheen walst, is vragen om problemen.
Behoorlijk naief van Van Bommel, onze zogenaamde toekomstige toptrainer, om ook nu weer, net als tegen Barcelona, zonder enige vorm van tactiek of strategie de wedstrijd in te gaan.

Tottenham staat ook nog op 0 punten wat voor PSV gunstig is.
Met hun moeten ze het maar uitvechten wie als 3e in de poule eindigt.
Maar ik ben bang dat PSV een gevalletje Feyenoord vorig seizoen is,
dat kansloos als het lachertje van Europa laatste eindigt.

Van Bommel, Bedankt

3 oktober 2018 om 22:57

Belachelijke reactie. Dat zoet twee blunders maakt heeft vrij weinig met tactiek te maken. hetzelfde geldt voor de capaciteiten van de centrale verdedigers

3 oktober 2018 om 22:59

Nou nou, de wedstrijd had voor hetzelfde geld heel anders kunnen lopen. Zoet blundert, keeper vd tegenstander had er bij veel scheidsrechters af gemoeten. Dan kun je deze pot gewoon winnen en is V Bommel koning hier. Kop op psv, ik heb bij vlagen van jullie genoten.

3 oktober 2018 om 23:00

Wat een domme reactie. Werd zeker niet zelfde gespeeld als in de eredivisie. Lozano en Bergwijn speelde verdedigend meer naar binnen, en niet zo diep.om.maar een voorbeeld te noemen. Maar als je dat niet ziet kan je beter niet reageren. Ben blij dat ze gewoon durven te proberen te voetballen.

3 oktober 2018 om 23:00

Beter een gevalletje Feyenoord dan een gevalletje PSV van vorig seizoen.

Overigens lag dit gewoon aan Zoet.

3 oktober 2018 om 23:00

Psv zit in een veel lastigere poule dan Feyenoord. Iedere club uit de poule van PSV heeft belachelijk veel aanzien. Psv speelde vandaag prima alleen verliezen ze door 2 blunders van Zoet. Kan gebeuren maar niet van Bommel de schuld hiervoor geven.

3 oktober 2018 om 23:02

Ik ben er ook bang voor. Tottenham schat ik ondanks hun verlies tegen Inter toch hoger in. Het zou zomaar kunnen dat je geen punten pakt idd.

3 oktober 2018 om 23:06

Alsof ze vol op de aanval speelden... kansloze reactie.

3 oktober 2018 om 23:14

Ach, lachertje laatste? PSG en Rode Ster niet gezien zeker?

Rosario moet geselecteerd worden door Koeman, een geweldenaar in de dop.

Jammer Psv, uitgerekend Zoet die normaliter wel een betrouwbare keeper is..

3 oktober 2018 om 23:13

Rosario was echt geweldig idd! Moet zeker opgeroepen worden, net als Bergwijn en Dumfries. Het Nederlands voetbal heeft best toekomst met deze jongens plus die van Ajax

3 oktober 2018 om 23:52

@wazza

vergeet die Groenveld niet van Club Brugge. wat een goal maakte die vandaag tegen Atletico!

3 oktober 2018 om 23:58

Wazza, er is inderdaad een hoopvolle lichting aanstaande. Het werd ook eens tijd zeg.. 😇

4 oktober 2018 om 02:50

Vergeet Malen niet!

Genoten van de inzet van PSV maar helaas.. Zoet is weer twee keer belangrijk in negatieve zin. Wat doet ie bij de tweede goal? Onbegrijpelijk!

Het doet me pijn in het hart om te zeggen, maar we verliezen hier gewoon dankzij Zoet. Ja, de 1-1 is buitenspel, maar die afvallende ballen van hem moeten eens afgelopen zijn. 1-2 door amateuristisch uitkomen. Schwaab had zijn duel nog lang niet verloren. Zo zonde dat zijn constante reeks zo ten einde komt in zo'n belangrijke wedstrijd. Verder eens opgelet of we nou Hendrix of Pereiro moeten slachtofferen voor Guti (Rosario is geen issue), en dat wordt gewoon Pereiro. Hij raakt de paal weliswaar, maar wat voegt hij toch weinig toe voor de rest. Hendrix was voetballen niet goed, maar ik denk dat hij veel voetballend moet compenseren omdat Pereiro zo afwezig is. Guti oan dat probleem oplossen. Verder moeten we niet zeuren over de kleur van Handanovic' kaart. Ik snap dat de scheids in de geest van de wedstrijd geel geeft. Je moet hier op eigen kracht winnen, en helaas hebben we door een offday van Zoet verloren. Om positief af te sluiten: Rosario, the man, the myth, the legend. Bergwijn goed. Malen uitstekend ingevallen, jammer van zijn omhaal. Europa League zit er nog steeds in. Blijven strijden! Eendracht Maakt Macht

3 oktober 2018 om 23:03

Zoet haalde er ook een aantal ballen goed uit van Inter, die creëerde een flink aantal kansen. Rosario was inderdaad veruit jullie beste man, fantastische ontwikkeling maakt hij door.

4 oktober 2018 om 00:49

Dat mag ook van Zoet verwacht worden vind ik. Vooral na 5(?) seizoenen Eredivisie. Deze fouten zijn we ook niet gewend van hem. Dood en dood zonde dit.

Vond dat we op zich terecht achter kwamen. De manier waarop sloeg echter weer nergens op. Inter moet met 10 man staan, en scoort een buitenspel goal. Dan nog een giga fout van Zoet. Je voelt je gewoon genaaid na afloop.

3 oktober 2018 om 23:12

Precies wat je zegt, op zich is de stand niet onterecht maar hoe ie tot stand komt is allemaal gewoon moeilijk te verkroppen. Zowel de rode kaart situatie als de beide goals van inter mogen gewoon niet op dit niveau.

Heel erg balen maar ik ben blij om te zien dat PSV zich goed staande houdt in zulke wedstrijden. Op naar de volgende!

zwak psv als de jong aan banden word gelegd is het voetballend wel zeer matig.

3 oktober 2018 om 23:30

De jong komt zwaar tekort . Op alle fronten. Sjokt maar wat rond, wint niks, controleert niks.. waardeloos

Door persoonlijke fouten van Zoet verlies je hier wanneer je zelf veel beter speelde.

Een keer een wedstrijd verliezen als je minder bent dan de tegenstander zat er aan te komen.

4 oktober 2018 om 02:52

Ik had het liever in de eredivisie gehad.. ^^

Jammer voor PSV...wel een discutabel optreden van de scheidsrechter. Had makkelijk rood kunnen geven en dan was het een andere wedstrijd geworden.

Jammer van de scheids en Zoet. Goed gestreden. Groep is gewoon veels te dodelijk.

Ach, voor de eerste keer dit seizoen eens geen geluk voor PSV, matig gespeeld, terechte winst voor Inter

3 oktober 2018 om 23:29

Dit was eerder pech dan geen geluk hoor, of waar doel jij op? Al met al geen onterechte uitslag. Wel goed gevochten van Psv, en gezien het kwaliteitsverschil absoluut geen blamage.

1-0 en 11 tegen 10, dan ga je tich anders de rust in.

Misschien die VAR eens proberen in deCL?

4 oktober 2018 om 11:49

Die komt er ook, helaas een jaar te laat voor ons. Volgend jaar komt hij pas bij de CL

ik ben benieuwd of nog steeds gaat worden geroepen door sommige mensen dat zoet de eerste keeper van oranje moet zijn.

Kansloze arbitrage.. die mogen toch nooit meer fluiten hierna? Wat een stel amateurs zeg. Die bal van handanovic, met zijn hand... opzettelijk spelbederf met ontnemen van een potentiële doelpoging. Buitenspel bij de eerste inter goal, oke, die kan je missen.. maar niet op dit niveau..

Corrupte bende dit zeg. Als er nou gewoon VAR was geweest in de grootste competitie in de wereld dan had Inter met 10 man gestaan toen het nog 1-0 stond. Neemt niet weg dat Inter de meeste kansen heeft gehad met name in de eerste helft en op basis daarvan de winst verdient.
Malen komt erin en brengt meteen pit, Lozano, Bergwijn, De Jong en Pereiro hebben niks laten zien vanavond.

Zoet houdt PSV in de eerste helft op de been met een prachtredding op de kopbal van Icardi, maar is ook de reden dat de 1-2 valt. Geeft Icardi een cadeautje en die maakt die natuurlijk af. Geweldige spits zeg.

3 oktober 2018 om 23:01

Ook met var had je hem waarschijnlijk niet gekregen. Ondanks dat het de schijn had van een bewuste actie, was dat niet helemaal zeker vast te stellen.
En bij twijfel word een scheids niet overruled.

Ik vond het overigens rood waardig, maar PSV heeft niet van de arbitrage verloren.

En dan de vraag stellen waarom Zoet onder de lat bij Oranje is verdrongen. Het antwoord komt bij de 1-2.

Ik vrees voor PSV dat in deze poule een punt per duel het hoogst haalbare is en dat ze daar zelfs alleen maar van mogen dromen. Spijtig.

3 oktober 2018 om 23:20

Dromen vind ik een groot woord. PSV heeft laten zien dat ze op dit niveau ook gewoon kunnen voetballen. Na de 1-0 moet je voor de 2e goal gaan, want dan kun je het makkelijker uitspelen. Nadat ze achter kwamen weet je al dat het heel moeilijk wordt, omdat Inter in de lucht veel sterker is dan PSV en Lozano en Bergwijn weinig ruimte kregen. Denk dat Barça, als Messi niet meedoet, ook gewoon punten kan verspelen tegen dit Inter.

Tja, Luuk de Jong komt tekort op dit niveau en Zoet was erg slecht vandaag. Dat kost je vandaag eigenlijk de wedstrijd. Zonder bal heb je nog wel iets aan De Jong, maar aan de bal voegt hij niets toe en fysiek kon hij niets inbrengen tegen Skriniar en De Vrij. Rosario en Bergwijn echt hele goede talenten en ook Dumfries lijkt vooralsnog veelbelovend.

Met die Italiaanse ploegen heb ik niets en dan in het bijzonder de twee uit Milaan die zich alleen kunnen redden met rijke eigenaren die er geld in pompen. Dat hebben ze allebei wel aangetoond. Icardi bewijst wederom hoe goed hij is en ook Nainggolan was erg gevaarlijk, vooral de eerste helft.

3 oktober 2018 om 23:22

Naingolan toch wel onzichtbaar in de 2e helft, Icardi daarentegen heel de wedstrijd een plaag voor de verdediging. Perisic ook weinig gezien, maar alle dreiging van Inter kwam toch wel van de rechterkant, daar ligt toch wel de zwakte van dit PSV.

Met dank aan een wanprestatie van de arbitrage. 9 van de 10 scheidsrechter geeft een rode kaart aan Handanovic, maar deze Servische flapdrol ziet het natuurlijk anders. Om nog maar te zwijgen over de eerste goal. Dat was gewoon buitenspel natuurlijk, en nog vrij ruim ook.

Jammer voor het Nederlandse voetbal, was voor PSV vandaag en was mooi geweest. Wel hoop ik dat dit een flinke tik voor PSV in de competitie is en ze hierdoor wat punten gaan laten liggen

Het zit PSV echt niet mee in de CL. Het begon al met de loodzware loting. Bergwijn is echt een goede speler als je zo makkelijk langs Inter spelers loopt. PSV heeft goed gespeeld, maar Inter is gewoon een sterke ploeg. Hopelijk haalt PSV nog de Europa league, want ik denk dat ze daar nog kunnen gaan verrassen.

Kapot zeg. Wat baal ik hiervan vooral van de fouten van Zoet. Vlak voor de 1-2 lag het momentum net een tijdje bij ons en dan grijpt hij zo in. Verder moet v Bommel veel eerder ingrijpen en Malen en en Guti meer vertrouwen geven. Aan de Jong en Pereiro heb je namelijk niks op dit niveau zijn gewoon dissonanten.

3 oktober 2018 om 23:27

Als die bal van Pereiro erin vliegt dan hoor je niemand meer over hem. Blijft gewoon een momentenvoetballer, en in de CL kun je aan 1 moment al genoeg hebben.

4 oktober 2018 om 00:05

Als..En tot nu toe heeft hij nog nooit toegeslagen in de CL (Op een penalty tegen bate na) Heb dan liever Malen of Guti die meer energie en voetbal toevoegen aan de ploeg.

Ellende. Ik had zo gehoopt dat PSV nog derde zou worden om door te gaan in de EL, maar het ziet er niet naar uit dat het gaat gebeuren. En natuurlijk is het een zware poule, maar als Ajax uit bij Bayern een punt kan pakken, moet PSV toch op zijn minst punten voor Nederland pakken.

Ik ben bang dat PSV puntloos laatste wordt in de poule en vervolgens wel met twee vingers in de neus kampioen wordt... Heeft het Nederlands voetbal geen zak aan.

3 oktober 2018 om 23:09

Kan nog he, ze hebben het geluk dat Tottenham ook nog op 0 punten staan. Meestal hebben Engelse clubs het wel lastige tegen Nederlandse, dus PSV moet gewoon alles op alles zetten om daar en thuis punten te pakken. En wie weet uit tegen Inter, als die al geplaatst zijn.

3 oktober 2018 om 23:17

Ik hoop er natuurlijk hard op, maar tot nu toe krijg ik steeds het deksel op de neus. Natuurlijk zat het vandaag niet mee dat de scheids geen rood geeft, dat Handanovic die mooie omhaal van Malen tegen hield en dat Zoet twee flinke keepersfouten maakt. Maar de harde cijfers zijn dat je twee wedstrijden hebt gespeeld en 2 verloren. Daar heeft Nederland geen f*** aan.

3 oktober 2018 om 23:32

In een poule met Inter, Tottenham en Barcelona valt ook niks te halen. Het enige wat je kunt doen is die knikkers meepakken en proberen een paar leuke wedstrijden te spelen. Volgend jaar hopen op een betere loting.

Soms zit het ook gewoon niet mee. Bal op de paal, rode kaart niet gegeven, fouten van je keeper, geweldige redding op die omhaal. Dit heeft niets met geslepen Italianen te maken, vooral pech en onkunde bij Psv.

Zoet weer zwak, daarom keept die ook in de eredivisie. In zijn interlands ook heel vaak houdbare ballen door gelaten en fouten gemaakt. Dit niveau is te hoog voor hem, daar doet die CL wedstrijd waar die lof voor kreeg waar die een paar ballen tegen zich aangeschoten deed niets vanaf.

Inter beter, maar PSV mag zich terecht bestolen voelen door de scheidsrechter.

Wedstrijden tegen Italianen moet je eigenlijk niet kijken. Vooraf weet je al dat je niet in het mes moet lopen. En achteraf doet het mes altijd erg zeer.

De goals waren onnodig maar Inter was vanaf minuut 30 ongeveer heer en meester. Psv kwam niet in hun spel.

Twee blunders van Zoet. In de CL kom je daar niet mee weg. Inter speelde sowieso best aardig. Verdiende overwinning.

Wat ik niet snap, je ziet duidelijk dat de Jong te kort komt op dit niveau, het is zelfs zielig voor hem. Maar waarom zet van bommel dan niet gewoon een andere speler daar, is het hopen tegen beter weten in dat hij toch iets kan verrichten? Vond niet dta hij heel nuttig werk verrichtte voor bergwijn of lozano als dat zijn argument is. Durf eens te veranderen en hem eruit te halen.

3 oktober 2018 om 23:51

Durf te zeggen dat Malen een betere optie was geweest.... Maar ja, je aanvoerder eruit halen is ook weer iets hè

Verlies mag op naam van Zoet geschreven worden. 2 blunders en meteen afgestraft. Terecht dat Zoet geen 1e keeper is van het Nederlandse elftal en dat heeft hij vandaag wederom bevestigd. Wordt tijd dat Psv weer een echte topkeeper gaat halen. Als je 10 miljoen aan een spits kan uitgeven die nog niet eens gespeeld heeft, dan zou je ook een keeper van 10 miljoen kunnen halen.

Inter was beter klaar. Dapper gestreden Psv maar Inter maatje te groot met Brozovic als man of match. Die man was echt overal en speelt zo rustig met veel overzicht. Heerlijke voetballer

Deze nederlaag werd u mede mogelijk gemaakt door dhr. Zoet .....

Inter was duidelijk de betere ploeg, wat geen schande is, maar ze creeerden veel meer kansen dan Psv, dan kan je zeggen Zoet dit Zoet dat, maar hij houdt ook een paar goede ballen eruit.

Jammer Psv een gelijkspel was eerlijker geweest. Rosario en de beide backs prima gespeeld. Lozano viel behoorlijk tegen. Malen te laat gebracht?

Heel zuur dit, maar het zit PSV ook echt dik en dik tegen in tegenstelling tot Ajax. Sowieso is de loting van PSV vele malen zwaarder dan die van Ajax en begint PSV met de moeilijkste wedstrijd en Ajax met de makkelijkste, daarbij komt ook nog dat psv in deze wedstrijd door de arbitrage benadeeld werd (handsbal Handanovic en buitenspel Icardi bij 1-1) ja en dan loopt Zoet ook nog enorm te kloten bij de twee tegengoals.
Verder prima pot van Rosario en Dumfries en hele goeie invalbeurt van Malen, vond het wel gek dat van Bommel pas laat begon met wisselen en dan maar 1x wisselt.

Vind het niet zo lastig, face it, we komen op dit niveau te kort.. een aantal spelers wel fantastisch gespeeld, Rosario vond ik echt om te genieten.. Hendrix mag op dit niveau echt plaats gaan maken voor Gutierrez.. Klote uitslag, onderlinge confrontaties met Tottenham gaan de doorslag geven voor plek 3

3 oktober 2018 om 22:57

Hendrix speelde prima. Centraal duo Viergever/Schwaab en (vandaag) keeper Zoet is overduidelijk het probleem.

PSV heeft verloren doordat Zoet matig keepte bij die 2 doelpunten. Bij die tweede doelpunt ging hij zijn doel uit. Dat was niet nodig

Pereiro en Lozano erg zwak. Zoet keepte eigenlijk prima, maar maakt gewoon 2 cruciale fouten. Niet gewend van hem afgelopen tijd. Had echt een gelijkspel ingezeten maar die klote Italianen spelen het gewoon goed uit. Ontzettend zonde.

3 oktober 2018 om 22:59

Ach... En gelijkspel is leuk, maar je hebt daar verder geen bal aan. Zeker niet in een thuis wedstrijd.... We doen in deze poule gewoon mee voor spek en bonen.

3 oktober 2018 om 23:17

Dat weet ik zo niet. Duels met Spurs worden cruciaal. Met een punt had je een voorsprong op ze gehad. Kan echt een verschil maken hoor. Nu moet je gewoon 4 punten pakken tegen Tottenham en hopen dat ze verder geen punten pakken. Hele moeilijke poule maar je moet ook een beetje geluk hebben.

Zoet is wel de grootste pispaal vandaag. Hij heeft geen uitstraling, komt erg onzeker over als keeper. PSV moet echt snel een nieuwe vervanger erin gooien, want dit kan echt niet. PSV had makkelijk kunnen winnen als de keeper de twee ballen gewoon klemt. Daardoor gaf hij deze driepuntenwedstrijd letterlijk uit handen.

Ach.... Ik heb vanaf het begin al gezegd dat PSV nul punten gaat behalen... Dan kun je op 1-0 komen, maar ga je op individuele verschillen er alsnog thuis glashard vanaf.... Inter had meer kansen en als je dan de kansen die je zelf krijgt niet afmaakt, plus door individuele fouten 2 goals om de oren krijgt, ja dan ga je in de CL geen punten pakken....
Jammer, maar dat is wel het verschil

Zonde, werkelijk doodzonde. Hier had veel meer in gezeten.
Zoet keepte een zeer zwakke partij. Dumfries was verdedigend prima, maar aanvallend voegt het weinig toe. Lozano leek ook enigszins verloren deze partij. Maar dan Bergwijn, Rosario en Hendrix, wat speelden zij een geweldige partij. Pfoe! Hier had veel meer in gezeten. Maar een zwakke keeper i.c.m. pech met de arbitrale beslissingen kosten je hier de kop. Jammer, maar dit biedt hoop voor de rest van de CL-campagne!

Wie heeft mij wijsgemaakt dat Inter te pakken is? Wat speelde hun goed en sterk. Ongelooflijk. Aanvallend sterk maar ook verdedigend. Zonde van psv maar ze hebben er alles aan gedaan. Zoet zwak vandaag maar hij heeft ook veel punten gepakt voor ons. Dus hem nu afkraken is zwak.

Blijkt maar weer dat PSV niks te zoeken heeft in de cl

3 oktober 2018 om 23:36

In deze poule heeft het grootste gedeelte van de Europese clubs 'niks te zoeken', en Nederlandse al helemaal niet. Maar ja een CL met 12 clubs is ook zo wat hè.

Zo zonde dat PSV verliest. Echt onnodig. Scheids had natuurlijk rood moeten geven, en de 1-1 was buitenspel. 2 heel belangrijke missers waardoor de Italianen 3 punten meenemen, waar een gelijkspel minimaal terecht zou zijn.

Wel is het zo dat Inter wel de meeste kansen heeft gehad, en je wel kon wachten dat ze scoren.
PSV heeft teveel weggegeven op dit niveau, en staat na 2 potten met lege handen.

Ik had het wel eens willen zien als de rode kaart gegeven had geweest, dan had PSV zeker niet verloren.
Maar als telt niet, en heb je niets. Had op meer gehoopt, PSV was zeker niet slecht, maar ook niet geweldig.

Bergwijn en Rosario waren degene met de echte dreiging. Lozano viel wat tegen.
Nu wordt het natuurlijk wel heel lastig voor p3...maar niet opgeven en blijven doorgaan.

Ze zijn niet afgedroogd en hadden wel een gelijkspel verdiend.

Maar Zoet is wel schuldig aan het verlies. 1e zag ie er niet lekker uit, de 2e was ronduit slecht. Dat kan niet op dit niveau.

DIT is nou de reden waarom zoet nooit een grote keeper wordt en nooit de eerste keeper van van het Nederlands elftal wordt.

Was al geen fan van Zoet, maar na vanavond helemaal niet meer! Bij de eerste goal heel slecht verwerkt en bij de 2e..... Blij dat Koeman op de tribune zat.
Genoten van Rosario!!
Jammer dit en vooral onnodig! Al was Inter wel sterker dan PSV.

Zoet Hendrix en de Jong dat kan gewoon echt niet zoveel onkunde in 1 elftal is gewoon teveel.

Zoet man of the match, maakt even 2 goals voor inter. Wat een schande die gozer

Zonde, zonde, zonde, dat je deze wedstrijd verliest puur op details.

Twee keer gaat Zoet in de fout, en twee keer is het een doelpunt, en daar sta je dan met lege handen. Lekker meegespeeld denkt Inter, maar wij hebben de 3 punten.

En dan heb je ook nog is een slappe scheidsrechter, die geen rood durfde te geven aan de keeper. Dat was gewoon 100% hands, en Bergwijn was er ook langs heen gegaan met de bal. Maar dan geeft die slappe zoutzak een gele kaart, en scoort Inter direct daarna de 1-1. Kan die wel lopen lullen dat er nog verdedigers stonden. Maar keeper die hands maakt buiten het zestien, is gewoon rood klaar. Hopelijk een paar wedstrijdjes schorsing voor deze man. Tweede helft was ook totaal anders geweest, als Inter met 10 man stonden.

Ook is het centraal achterin met Schwaab en Viergever te zwak voor CL. Verder ontwikkeld Rosario zich echt ijzersterk, wat een prachtige goal. Bergwijn ook weer 1 van de betere.

Helaas, overwintering was al een moeilijk verhaal geweest. En nu mag je vechten met Tottenham om de derde plek. Wat ook niet makkelijk gaat worden.

Jammer, gelijkspel was niet onverdiend geweest. Genoten van Bergwijn en Rosario. Zoet, Pereiro, de Jong en Lozano een dikke onvoldoende. Je verliest de wedstrijd vooral door Zoet en dat is niet de eerste keer. Als PSV wil doorgroeien naar CL niveau dan moeten ze een betrouwbare keeper halen.

Typische wedstrijd tegen een Italiaanse ploeg. Jammer van de scheids, met een rode kaart en een 1-0 voorsprong kan de wedstrijd heel anders lopen. Behoudens dat is de overwinning van Inter wel verdiend, hebben een flink aantal kansen weten te creëren zijn zelf weinig in de problemen gekomen. PSV speelde naar mijn mening te passief, waardoor ze Inter behalve een spaarzame periode in de eerste helft niet onder druk konden zetten.

Voor mij waren Dumfries, Rosario en Bergwijn de grote uitblinkers bij Psv. De rest was vrij matig, met Pereiro en Zoet als grootste dissonanten. Het valt me ook op dat Lozano vaak redelijk onzichtbaar is in topduels, wat dat betreft vind ik Bergwijn veel meer aanwezig en gevaarlijk. De gebreken van de Jong kwamen ook weer redelijk aan het licht tegen een verdediging die fysiek wel in orde is.

Tot slot had van Bommel wat eerder mogen wisselen en vergat hij Guti te brengen voor de broodnodige creativiteit.

Scheidsrechter had het wel goed om een gele kaart geven aan de keeper ipv rood. Aangezien een verdediger positie neemt achter de keeper, moet de doelverdediger als een verdediger worden gezien:

Hands

Hands houdt in, dat de speler de bal opzettelijk met de hand of arm speelt/raakt.
De scheidsrechter moet het volgende in overweging nemen:
ï‚· de beweging van de hand naar de bal (niet de bal naar de hand);
ï‚· de afstand tussen de tegenstander en de bal (onverwachte bal);
ï‚· de positie van de hand hoeft niet noodzakelijkerwijs in te houden dat er altijd sprake is van een overtreding;
ï‚· de bal raken met een voorwerp dat in de hand gehouden wordt (kleding, scheenbeschermer etc.) wordt gezien als een overtreding;
ï‚· de bal raken door met een voorwerp te gooien (schoen, scheenbeschermer etc.) wordt gezien als een overtreding.
Buiten het strafschopgebied gelden voor de doelverdediger dezelfde restricties met betrekking tot het spelen van
de bal met de hand of arm als voor alle andere spelers. Binnen zijn eigen strafschopgebied kan de doelverdediger niet worden bestraft voor hands met als straf een directe vrije schop of een andere gerelateerde straf, maar hij kan zich wel schuldig maken aan een overtreding door het spelen van de bal met de hand of de
arm als deze overtreding bestraft moet worden met een indirecte vrije schop.

3 oktober 2018 om 23:36

Tsja, hoe vaker ik het terugzie...hoe meer ik geneigd ben te zeggen dat het geen opzettelijk hands is....dus geel is terecht....het buitenspelgeval met Icardi is ook wat vergezocht...spijtig voor PSV, maar Inter was beter. Maar wat worden Rosario en Bergwijn topspelers!

Ik snap werkelijk niet waarom Hendrix hier zo weinig credis krijgt. Ja, aanvallend is hij niet best. Maar als je de wedstrijd eens analyseert verovert hij ongelofelijk veel ballen en speelt deze vervolgens geweldig naar voren. Loopt enorm veel gaten dicht en steunt de verdediging. Is echt een zeer belangrijke schakel en een van de betere van het veld. Pereiro daarentegen is onzichtbaar, nonchalant en past totaal niet in het spelbeeld van Psv. Door Pereiro moet Hendrix veel vuil werk opknappen!

Rode kaart wordt hier door vele verdedigd maar bergwijn schuift em met de punt van zijn schoen zodat hij in ieder geval kan schieten of door kan lopen Rode kaart was zonder enige twijfel op zijn plaats inter mag dan wel doorgaan in deze poule maar we weten allemaal tweede ronde gaan ze gewoon naar huis.

Ongelofelijke fout van Zoet, maar ook een paar goede reddingen. Helaas verwijt dit PSV het aan zichzelf en begrijp ik ook gelijk waarom Hendrix niet is opgeroepen.. ja hij had een paar onderscheppingen maar totaal niet aanwezig, ik had daar toch liever ( vooral ) na de 2-1 een aanvallende speler gezien die een steekpass in z'n garderobe heeft. Maar als je realistisch kijkt dan is dit een terechte uitslag.

De jong speelde echt weer werelds!!!! Wat is hij toch fantastisch? Elk duel verloren, geen snelheid , statisch etc
In eredivisie komt hij nog tot zijn recht omdat hij hele goede spelers om zich heen heeft waardoor hij wel eens een balletje kan doorkoppen of een balletje kan vasthouden die snelle spelers houden ook verdedigers bezig waardoor hij dan wel eens vrij komt en zijn goaltje meepikt maar wat is dit toch eigenlijk een beperkte speler en na vanavond doet me dit denken aan de tuba zonder orkest die is ook niet solo te bespelen want dan klinkt het voor geen meter!

3 oktober 2018 om 23:27

Niet voor niets dat meneer de jong nooit geslaagd is in het buitenland. Zodra die tegen goede fysieke verdedigers komt houdt het op. Voetballend is het niks.

Te gemakkelijk om alleen Zoet de schuld te geven.
Ik vond PSV meer fouten maken. Zoals veel te weinig druk zetten op de Italiaanse opbouw. Je zag soms De jong in zijn eentje tussen vier Italiaanse verdedigers rennen.
Ook het aanvalsspel was te slordig. Weinig goed uitgespeelde aanvallen gezien.
Dan heb je weinig aanspraak op succes,
Doodzonde

Die Zoet was wel erg slecht zeg... ongelooflijk!!

Hoe jammer ik het ook vind voor het Nederlands voetbal i.c.m. de c-lijst.... als je van dit Inter niet weet te winnen thuis dan heb je gewoonweg niets te zoeken in de CL. Laten we nou niet doen alsof Inter een wereldploeg is.

En iedereen is weer trots op PSV. Inter was natuurlijk net in vorm... De realiteit is dat ze zojuist de op papier makkelijkste wedstrijd in deze CL hebben verloren. Duidelijk een maatje te klein. En dat is gewoon helemaal bout.

3 oktober 2018 om 23:08

Ik vond Inter erg sterk. En dat geeft wel wat aan over de op papier ‘makkelijkste’ tegenstander. Ik twijfel trouwens inmiddels of dat wel zo is.

3 oktober 2018 om 23:38

De club die jij support heeft ook van hen verloren toch?

Lekker. Vooraf zou volgens kenners PSV winnen. Onderschat Inter maar. Fouten worden gewoon afgestraft.

3 oktober 2018 om 23:55

Nou, dan ben ik vast geen kenner... Ik dicht dit PSV geen enkel punt toe in deze Poule en vandaag laat wel zien waarom... Nationaal zijn we “superieur†maar buiten de landsgrens kunnen we het niet brengen. Teveel, ook al zijn het er 3, middelmatige spelers, die voor de Eredivisie prima zijn, maar waarmee je het Europees niet gaat redden...

Waarom wisselt van Bommel niet door? Guti die meteen in zijn eerste wedstrijd heeft bewezen dat die kwaliteiten heeft en impulsen geeft aan Lozano wordt nauwelijk ingezet of in de laatste minuten. Als je ziet dat Luuk de Jong geen duels wint en niet snel kan schakelen waardoor die balverlies lijdt, dan wissel je hem toch met Guti. Dan laat je bergwijn, Malen en Lozano voorin spelen. Ik vind het jammer dat PSV niet de drive hebben laten zien die AJAX gister liet zien.

3 oktober 2018 om 23:04

Tja, Luuk in Europe is geen fantastisch huwelijk... En zeker tegen Italianen werkt zijn stijl niet.... Durf in zulke wedstrijden eens anders te gaan spelen zou ik zeggen!

Vooraf zeg je geen schande als je geen punten haalt. Toch is de kater behoorlijk groot..

3 oktober 2018 om 23:18

Vooraf riep iedereen dat Inter de minst sterke was en dat met hen moest worden gevochten om plek3. Volgende wedstrijd kijken of Tottenham dan toch een mogelijke nummer 4 in de poule is.

Het grappige is ook nog eens dat zowel gisteren met Ajax als ook vandaag met PSV er meer in had gezeten, maar dat we dit er dan toch niet uit weten te halen.... Zou dit komen doordat we in de competitie veel te weinig weerstand hebben en niet veel topwedstrijden spelen?

3 oktober 2018 om 23:06

Absoluut. Dat Ajax en PSV die beide echt waardeloos spelen op halve kracht op een zaterdagavond gewoon met 0-2 winnen. Het feit dat PSV alles wint en Ajax behalve de onderlinge confrontatie slechts 2 puntjes heeft gemorst en pas 1 tegengoal heeft gekregen zegt een hoop

3 oktober 2018 om 23:08

Psvchamps,

Dat heeft er zeker mee te maken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beslist meer kwaliteit heeft, maar daar hebben we beide beslist last van.

Je verliest vandaag door Zoet. Die 2e goal was echt te slecht voor woorden. Zonde.

3 oktober 2018 om 23:24

Myajaxforever
Ajax heeft niet meer kwaliteit.
Ajax speelt met middenvelders voorin voor balcontrole en balbezit.
Als PSV kiest voor middenvelders op de flanken en middenvelders achterin dan heeft PSV ook meer balcontrole. Maar wat heb je eraan als je daardoor aanvallend vermogen inlevert.
Psv kiest voor echte flankspelers.

3 oktober 2018 om 23:52

Kijk naar de wedstrijd van gister en zeg dat dan nog eens een keer. Ajax was niet best gister, maar Bayern was slechter. Als het Ajax van gister tegen dit Inter had gespeeld was het zeker 3 - 0, mss wel meer voor inter geworden.

3 oktober 2018 om 23:58

bombanera99,

Dat is jou visie. Ajax gaat veel meer geld krijgen voor haar selectie, dat zijn feiten.

Ajax is in Nederland vaak erg wisselvallig maar Europees zijn we de laatste jaren steeds beter aanwezig.

Maar goed, jammer dat PSV zo verliest. Dit lag echt aan Zoet. Inter was wel iets beter, maar ik denk doordat zowel PSV als Ajax te weinig tegenstand heeft in Nederland dat we Europees vaak wat missen.

4 oktober 2018 om 00:16

Dat lijkt me wel een heel belangrijk aspect. Het verschil tussen Ajax, PSV tegenover de rest is al erg groot en dat wordt alleen nog maar groter nu ook PSV investeert in jonge spelers waar je de hoofdprijs voor kunt vragen. Ook werkt PSV ook met eigen jeugd de laatste tijd en dat is ook allemaal extra kapitaal. Voor Feyenoord eigenlijk nog wel het meest pijnlijk aangezien AZ in de nek hijgt met veel jeugd en leuke transfersommen en Ajax en PSV langzaam uit zicht verdwijnen op financieel gebied. Het is slechts een kwestie van tijd voor je dat enorme verschil ook op de ranglijst terug gaat zien.

4 oktober 2018 om 03:13

Nee, het heeft met focus en rijpheid te maken. Ajax midden jaren negentig had bijna helemaal geen tegenstand in de eredivisie en toch wonnen ze de cl. Zij waren alleen rijper en hadden een enorme focus. Ik ben echt van mening dat Ajax en PSV over een jaar of twee mee kunnen doen met de top als men de ruggengraat van hun elftal behouden en op de zwakke plekken door selecteren. Daar ligt ook meteen het probleem. Om de e.o.a. onzinnige reden wil iedereen maar naar het buitenland en willen buitenlandse goede voetballers ook naar het buitenland, maar zelden naar Nederland.

Daarom staat de 2de keeper van Barca onder de lat bij het Nederlands elftal en niet Zoet. Wat een onhandige keeper is dat. PSV komt echt zwaar te kort op dit niveau.

3 oktober 2018 om 23:08

In mijn ogen moet je nooit Luuk de Jong opstellen tegen zeer dominante tegenstanders. Tegen een Ajax of Heracles is dat prima, maar tegen de wereldtop is dat gewoon suicide. Hoeveel minuten stond PSV in het strafschopgebied? Hoogstens 15 minuten. Ja precies dus de andere 75 minuten is Luuk dus overbodig.

3 oktober 2018 om 23:19

Tegen gelouterde verdedigers als De Vrij maakt De Jong ook weinig kans. Daarom is het hem in Engeland ook niet gelukt. Tegen Eredivisie verdedigers is ie perfect in te zetten, maar Europees moet je toch met een andere spits (Malen bijvoorbeeld) spelen

3 oktober 2018 om 23:46

Tegen Barcelona was die gewoon goed, zorgde voor de counter kansen voor Bergwijn en Lozano. En inderdaad kwam er vandaag niet uit.

3 oktober 2018 om 23:12

PSV komt heel logisch nog wat te kort voor dit niveau. Maar op dit moment zeker niet zwaar tekort. Ook PSG verliest van Barca met meer dan 4 doelpunten verschil en vandaag had PSV net zo goed kunnen winnen.

Dit is jammer genoeg de lot van de keeper. Niemand heeft over de laatste 10 erg goede reddingen maar wel uitgebreid over 2 blunders die helaas vanavond bij hem gebeuren.

3 oktober 2018 om 23:48

Mensen die niet werken kunnen geen blunders maken, dus slechte reden. Cillessen moet zich maar een keer gaan bewijzen op goal in een topwedstrijd

Tja, Europees komen de tekortkomingen van jongens als Luuk, Hendrix en Zoet bijvoorbeeld pijnlijk aan het licht. In de Eredivisie 1 van de betere op hun positie maar er is niet voor niets amper tot geen interesse voor deze jongens. De backs van PSV en ook Rosario, Bergwijn en Schwaab doen het nu al 2 wedstrijden prima. Malen viel goed in. Van hen zou PSV het Europees gezien moeten hebben

3 oktober 2018 om 23:05

En cilissen is echt niet beter dan de hout klaas bij psv 🤣🤣🤣🤣

4 oktober 2018 om 00:20

Ik vond Schwaab niet echt indrukwekkend. Icardi kreeg telkens veel te veel ruimte en ook had hij aardig wat dekkingsfouten. Rosario en Bergwijn zijn wel twee pareltjes die zich ook vrij snel zullen melden in de basis van Oranje (in ieder geval Bergwijn). Met Rosario komt het denk ik ook wel goed.

Typische Cocu wedstrijd. Waarom zo laat spelers inbrengen?

en daarom is cillessen de eerste keeper van oranje.
jammer dat ze verloren hebben, voor het Nederlandse voetbal, als ajaxied zeg ik goed dat ze eens met de neus op de feiten zijn gedrukt

3 oktober 2018 om 23:43

???? Cilessen keept niet dus kan ook geen blunders maken. Zo goedkoop weer.

4 oktober 2018 om 00:24

Jouw argument is anders ook vrij goedkoop. Zoet heeft het gewoon heel erg moeilijk als er in een hoog tempo word gespeeld en als de druk erop staat. Dat heeft hij de laatste jaren keer op keer laten zien (met uitzondering van twee wedstrijden, 2,5 jaar geleden).

Psv begon goed. Ze gingen druk zetten en inter had daar duidelijk last van. Alleen hadden zijze naingoaln die de eerste helft buitengewoon goed was en hij won alle fysieke duels. Maar na de eerste goal van psv heeft psv zelf voor een nederlaag gezorgd.

Ik lees allemaal onzin over een rode kaart. PSV en met name Zoet heeft gewoon te weinig gebracht om in ieder geval een punt te pakken. Probleem is dat PSV het voornamelijk van die paar thuiswedstrijden zou moeten hebben. Ik vrees dat PSV een lachertje wordt in deze groep, met uiteindelijk 1 of 3 puntjes.

4 oktober 2018 om 00:26

In een poule met Barcelona, Internazionale en Tottenham kun je PSV moeilijk het lachertje noemen. Dat is gewoon een ijzersterke en stugge poule waar je zelfs met goed spel uitgeschakeld kunt worden. Bovendien kun je niet ontkennen dat PSV vandaag veel pech heeft gehad.

Zo zonde. Zo zie je maar weer, Zoet is te vaak op cruciale momenten vreemde dingen aan het doen.
Je verliest door hem.

PSV deed aardig mee, maar Inter was wel beter. Wel blijf ik erbij dat een gelijkspel toch verdiend was, buitenspel goal, en ik vond het rood voor de keeper. Maar misschien is de regel anders nu? Vroger was dat zo in ieder geval.

Jammer. Bergwijn is wel een groot talent zeg. Rosario lijkt ook wel goed. Hendrix nuttig maar geen top, gewoon een goede werker.
Lozano was niet goed vandaag, en Dumfries is verdedigend wel redelijk, maar aanvallend wel minder.

Jammer...dan zal Ajax het maar doen in de CL, en PSV in de competitie.
Dit zijn de potten om de punten te halen, de rest wordt echt heel lastig.

Blijven hopen op p3 voor Psv, maar dat zal erg lastig worden.

3 oktober 2018 om 23:42

Gelukkig heeft Ajax naast een makkelijkere poule, ook nog eens een Bayern in vormcrisis getroffen. Hoop dat ze doorgaan in de CL, maar moeten ze echt wel beter gaan spelen. Want ondanks de euforie gister over Ajax het was ook gewoon droevig. Bayern van gister en Inter van vandaag zou 0 - 5 geworden zijn op zijn minst.

3 oktober 2018 om 23:56

Sorry, begrijp dat je teleurgesteld bent deze avond als PSV fan, maar alles wat die myajaxforever zegt klopt als een bus.....behalve Zoet waren er vandaag nog wel enkele PSV-ers gewoon niet goed genoeg, dat konden zelfs bergwijn en Rosario niet compenseren. Inter heeft verdiend gewonnen...kijk ook even naar het aantal doelpogingen, 8 tegen 22.
En ja, jullie zitten in een loodzware poule en Ajax in een wat minder zware.....maar de laatste keer dat PSV de groepsfase overleefde, zaten ze in nog makkelijkere poule.
Bayern - Inter 0-5, op zijn minst.....wel ja, toe maar

Je verliest van een sterk Inter. De Vrij en Skriniar gewoon foutloos, spelen De Jong compleet uit de wedstrijd. Dan valt er een belangrijk wapen weg bij Psv. Brozovic was sterk, Icardi is natuurlijk altijd gevaarlijk. Goede keeper ook nog.
Balen dat Zoet twee keer in de fout gaat, normaal toch een betrouwbare keeper. Psv speelde echt niet zo slecht vind ik. Zat een beetje tegen vanavond. Geen reden om in paniek te raken van dit verlies zou ik zeggen.

geen rood net als geen penalty voor Ajax met viergever

PSV moet echt op zoek naar een andere keeper. Gewoon afscheid nemen zoals Liverpool dat heeft gedaan met Karius.

Eerlijk gezegd vind ik de reacties hier typisch Nederlands. Volgens velen heeft PSV vandaag aanspraak gemaakt op de overwinning en is deze wedstrijd puur en alleen door Jeroen Zoet en de arbitrage verloren geraakt. Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn/haar eigen mening, maar ik deel deze niet.

Vanaf de 1e minuut zag je dat Inter, zonder al te veel inspanningen, zich onder de druk van PSV wist uit te spelen. De backs konden rustig opbouwen en via de middenvelders kwam de bal elke keer gevaarlijk bij Perisic en Politano aan. Deze buitenste middevelders wisten elke keer met gevaarlijke voorzetten te komen. Uiteindelijk had Icardi nog 2 hele grote kansen gekregen op deze manier. 2e kans was overigens fantastisch gepakt door Zoet (die misschien geen topwedstrijd keepte, maar ook niet de reden is voor de nederlaag). PSV deed het voor hun begrippen fantastisch en was erg enthousiast en hoog in de energie. Je zag alleen gewoon dat Inter veel meer ervaring heeft en daarnaast positioneel ook veel sterker is. Denk aan een Brozovic, Perisic, Naingolan en een Politano die precies op de juiste manier in de zone speelde, waardoor PSV toch weer de bal terug moest geven.

Natuurlijk mazzelt Inter met de niet gegeven rode kaart, maar PSV had ook het nodige geluk vandaag: de 1-0 (prachtige treffer) kwam werkelijk uit het niets vallen. De kans van Malen was een hele grote, maar ik herinner me ook grote kansen voor Icardi (2) en Vecino. Ik denk dat PSV trots mag zijn op haar prestatie (met een uitblinkende Dumfries, Rosario, Bergwijn, een goed invallende Malen en een onzichtbare De Jong en Lozano) en dat ze niet teveel bezig moeten zijn met hoe het had kunnen zijn. Je zag in de laatste 5 minuten dat Inter zonder problemen de bal in de ploeg hield en dat men zonder al te veel inspanning deze wedstrijd op ervaring heeft gewonnen.

Als je thuis niet kan winnen van Inter en dus samen met Tottenham op 0 punten staat kan je wel stellen dat je voor je examen Champions League gezakt bent. Psv moet nu hopen op een derde plek al zie ik dat somber in. Zoet laat zien dat hij niet klaar is voor Europees voetbal op hoog niveau. Net als het duo Viergever en Schwaab te licht zijn bevonden. Nu maar hopen op de Europa League.

Heb het gevoel dat PSV na de 1-0 een tempo omlaag ging wat ze alleen maar in de problemen bracht. Zonde want ze begonnen erg overtuigend maar op een paar kansen na hebben ze mij in de tweede helft niet echt meer overtuigd. Na de 2-1 was het helemaal over en gaf Inter niks meer weg.

Jezus wat zuur..
Genaaid door de scheidsrechter, de grensrechter EN je eigen keeper..

3 oktober 2018 om 23:19

Let eens op je taal man kom op.

Van Bommel is wel irritant hoor. Kom op, dat interview slaat nergens op. Heeft Icardi teveel ruimte gehad vraagt Helene...zegt ie "nee"! Mafkees. Ook Zoet vol verdedigen. Je hoeft je team niet af te vallen maar beetje eerlijk mag wel

3 oktober 2018 om 23:24

Dat van Bommel irritant is, ben ik met je eens. Ik vind echter zijn houding aan de lijn vooral vervelend. Vanaf de 1e seconde is hij bezig om mindgames uit te voeren op de 4e official. Hij is daarnaast enorm hypocriet als je ziet hoe hij reageert op bepaalde overtredingen, terwijl hij zelf altijd precies zo'n speler was die dat randje opzocht.

Het interview vond ik overigens prima gedaan. Ik vind PSV al maanden zeer matig spelen en een Zoet is wel iemand die de ploeg er meerdere malen al doorheen heeft gesleept. Hij keepte een mindere wedstrijd, maar stond er bijvoorbeeld ook ''gewoon'' bij die grote kansen van Icardi. Daarnaast is er zeker niet teveel ruimte weggegeven. PSV heeft gespeeld naar haar mogelijkheden. Ze konden niet beter (ook de ruimtes die de defensie weggeven). Hoe graag we het ook willen; een Viergever en een Schwaab kunnen niks beginnen tegen een topspits als Icardi. Klasse dat hij zijn spelers niet afvalt en zijn verlies goed neemt.

Na zeven wedstrijden staat inter al op acht punten achter juventus..

Bespottelijke wedstrijd.
Een leuke wedstrijd in het miljoenenbal.
PSV gaat niet door dat weet ik ook wel maar goed dat maakt niet uit.
Inter vond ik verrassend sterk.
En de UEFA stuurt een amateurtje langs , ja hoe lang moeten we deze prutsers nog aankijken

2 keepersfouten van Zoet bewijst het gelijk van Koeman weer eens. PSV heeft hard gestreden en onnodig verloren. Al was Inter natuurlijk iets beter. PSV heeft niets om zich voor te schamen!

3 oktober 2018 om 23:36

Als je niet keept kan je geen fouten maken, dus kort door de bocht. Mja, was niet sterk van Zoet vandaag.

Ik denk dat psv'ers inter wel hebben onderschat ( ook Tottenham). Want begin van de cl ging iedereen ervan uit dat psv die punten tegen inter al binnen had. Als barca inter gaat onderschatten kam het ook uit se hand lopen. Inter is gewoon een heel sterk team dit jaar, ze zijn weliswaar slecht begonnen met serie a, maar nu zij op elkaar ingespeeld zijn zie je dat zij ijzersterk zijn. Ik hoop voor psv dat ze Tottenham kunnen uitschakelen en baar de eyropa league gaan.

Of het rood was is discutabel, maar weet wel zeker dat uit in een vol Guiseppe Meazza Zoet in hetzelfde geval wel eraf was gegaan. Typisch voordeel van een grote club.

Jammer dat niet iedereen de strijdlust en discipline had vandaag. Zoet verpeste de hoop met zijn geblunder, Pereiro was weer de jonge juffrouw en wat heb je weer lekker niets aan Luuk de Jong op dit niveau zeg! Bommel mag wel eens een ander strijkplan uit de kast halen. Met Malen wordt je aanval tegen grotere ploegen veel dynamischer en met Gutierrez je middenveld veel stabieler. Jammer voor De Jong en Pereiro dan maar. Sowieso: waarom maar een wissel Van Bommel?

Inter was gewoon beter jongens. PSV deed het soms aardig maar Inter is nooit echt in de problemen gekomen.

Icardi miste 3 grote kansen. Normaal gesproken scoort hij er min 2 in.

De achterstand deed Inter goed ze moesten aanzetten en je zag gelijk het verschil.

Eerlijk is eerlijk Inter heeft het moeilijker tegen clubs als Torino en Atalanta.

Toch vind ik dat PSV het niet slecht deed maar dat moet ook wel als je zo een belangrijke wedstrijd thuis speelt.

Inter heeft na het slechte seizoenstart nu 5 keer achter elkaar gewonnen.

Ik begrijp niet helemaal waarom zowel Zoet als van Bommel zeggen dat ze trots zijn op de prestatie van Psv. Je verliest gewoon terwijl er in de zes te spelen wedstrijden in deze groep weinig mooiere kansen op het behalen punten waren dan vandaag.
Ik denk na vanavond niet dat PSV na de groepsfase nog verder zal gaan.
En dus snap ik niet waar ze in Eindhoven trots op moeten zijn.

Voor de mensen die hier zeggen dat zoet hier bewijst de top niet aankan lloris begaat ongeveer dezelfde fout en dies wel wereldkampioen geworden.

3 oktober 2018 om 23:34

Neuer gister ook, maar strafte Ajax gistet niet af.

3 oktober 2018 om 23:57

Lloris behoort zeker ook niet tot de absolute top hoor. Maakt jaar op jaar weer veel te veel fouten. Veel te inconsistent voor een echte topkeeper.

Vanavond wordt denk ik een hoop duidelijk.. om te beginnen voetbalt PSV tegen inter en... de uefa!! Want roder dan dit wordt het niet en dat is echt een schande en zou ik als ik in het management van PSV zat zeker even met een officiel schrijven aankaarten bij diezelfde uefa maffia.
Maar dan gaan een aantal spelers echt door de mand vallen vandaag: ten eerste natuurlijk Jeroen zoet die zou ik ook meteen schrappen van de oranje lijst want hij bewees vandaag weer echt een totaal drama te zijn! Dan dhr schwaab die tot 3 keer aan toe Icardi vrij laat inkoppen ook niet goed genoeg! Dan schrijnend voorin dhr de jong!! Leuk voor de ere divisie maar op dit niveau een aanfluiting! Deze 3 zijn echt niet goed genoeg! Hendriks was ook matig maar werkte hard! Meevallers zijn rosario wat een ontwikkeling maakt deze jongen ook bergwijn heerlijk weer en malen viel super in! Angelino en dumfries waren meer dan naar behoren! Laat mijn mede Ajacieden nu niet lachen om dit PSV want ook wij zouden zijn afgeschminkt op onze zwakke punten door dit saaie berekende en uefa geholpen inter!

PSV speelt altijd op zijn Italiaans. Maar dat spelletje moet je niet tegen Italianen spelen. Inter vond ik voetballend beter, maar een punt had er zeker ingezeten. Inter is wel slechtste team in de poule en daar moet je gewoon thuis van winnen.staan 8ste in de competitie.

Europa kijkt nu met een schuin oog naar PSV.

Luuk de Jong en Perreiro voegen erg weinig toe op dit niveau in deze rol. Ik zou Luuk achter de hand houden als pinchhitter en Perreiro op 9 zetten mettertijd. Gaston is eigenlijk alleen echt van waarde in de 16, heb hem weinig steekballen zien geven en als schaduwspits te traag.
Op 10 kun je dan Guti zetten, en hoop ik op wat meer voetbal van achteruit. Psv voetbalde wat moeilijker onder de druk vandaan dan Ajax gister.
In het algemeen leek het team wat minder beleving, vuur en inzet te tonen. Alsof ze zich wilden sparen. Inter kreeg steeds net een metertje te veel en had daardoor veel kansen.
Alleen Angeliño speelde echt een dijk van een partij. Rosario, Dumfries, Hendrix (niet die vrouw met microfoon) en Bergwijn waren ook wel goed.
Zoet vind ik altijd al slecht. Laat vaak los en maakt veel blunders. Unnerstall is zoveel beter.

Waar het in de competitie mee zit, zit het in de CL tegen voor Psv. Discutabele beslissingen in het nadeel in combinatie met een blunderende keeper. Jammer, want bij winst of gelijkspel doe je nog gewoon mee voor de plaatsen 2 en 3. Wordt nu knokken met de Spurs voor het EL ticket. Of “gewoon†2x winnen. Dan kom je weer voor plaats 2 in aanmerking. Terzijde, het valt op dat Nederlandse clubs in Europees verband vaker slachtoffer zijn van foutieve beslissingen van de arbitrage. Of ben ik nu te chauvinistisch?

Psv was een maatje te klein, maar met wat geluk kun je dan gelijk spelen. In de eerste helft veel kansen tegen en met stunt en vliegwerk op 1-1 gehouden. In de tweede helft redelijk kunnen dichthouden, maar fout bij tegengoals.

Ik heb altijd gedacht dat hands van de keeper buiten de 16 meter, hoe dan ook, rood is. Dat was iig ooit de regel. Feit lijkt me iig dat bergwijn niet naar de goal kan (die leeg is), want er wordt hands gemaakt door de keeper zelf, dus lijkt het raar om dat dan weer te beoordelen als een veldspeler. Want als die het doet, dan staat er wel een keeper in. Dus voor mij: verdient verloren, maar scheids pannenkoek.

Die keeper had er met rood af gemoeten... klaar! Hij tikt m erlangs en is er eigenlijk dan al voorbij.. dus of rood en douchen.. of je geeft voordeel eerst aangezien het maar geel is volgens hem, en psv maakt de 2-0 want hij had alsnog de bal zo goed als voor zn voeten liggen

PSV kon prima mee, maar tegen zulke keepersfouten kan je niks. Gelijkspel was zeker verdiend geweest.

4 oktober 2018 om 06:57

Psv kon noet prima mee thuis de hele pot onderliggende partij geweest op 10 miniten na 45-55 e

We kunnen nu wel concluderen dat PSV leuk is in de eredivisie maar internationaal niets te zoeken heeft met spelers als zoet, viergever, schwaap en luuk de jong.

Slap PSV verliest weer mede door Zoet. Inter een klasse beter het is niet anders. Onbegrijpelijk dat Ajax van die ploeg heeft verloren

ik weet niet welke wedstrijd sommige hier gezien hebben door hendrix matig te noemen maar hendrix heeft zo ontzettend veel werk verricht en speelde werkelijk uitstekend. heeft veel momenten van inter stilgelegd en at werkelijk overal tussen. Ja rosario was ook erg goed en sterk met zijn passing gister maar hendrix word zo onderschat.. Doordat rosario opvalt met zijn goal heeft ie een paar streepjes voor maar weinig mensen kijken de wedstrijd echt individueel. de backs wederom degelijk. viergever weinig fouten gemaakt. schwaab heeft tot 2 x toe Icardi een vrije kopkans gegeven. Buiten dat degelijk verdedigd.
Bergwijn was subliem met zijn acties. hij is dan ook al het gehele seizoen zo veel beter dan Lozano. Er kwam constant dreiging als hij aan de bal was. pereiro heb ik vandaag specifiek op gelet, en hij was niet eens zo slecht. dit was zelfs een van zijn betere wedstrijden dit seizoen... Hij heeft weinig balverlies geleden en was redelijk balvast gister, Toch zou ik liever guti op zijn plaats zien.
Maar mijn god wat een enorm sterk verdedigend blok op het middenveld hebben we. Ze maken samen viergever en schwaab zoveel beter doordat ze zoveel oplossen voor ze. De enige die in mijn ogen zwaar de mand vielen waren De jong en Zoet, Maar laten we zoet niet helemaal afbranden ik zag al reacties van 'room erin' etc maar vergeet niet hoe belangrijk hij in het verleden is geweest en zelfs minimaal 1 kampioenschap heeft opgebracht voor ons.
Zelden maakt hij zo'n fouten en nu is hij gelijk het pispaaltje.
Al met al ben ik trots op PSV dat ze relatief makkelijk staande houden tegen het grote Inter,
Al had ik er vooraf zelfs meer van verwacht.
Op naar de volgende!

Wereldgoal of zondagsschot? Wat is het nou! Jammer voor PSV , Inter op zijn Italiaans verder...

PSV mag zich gerust bestolen voelen. Twee cruciale momenten (eerst Handanovic die rood had moeten krijgen en buitenspel voorafgaand aan 1-1) die nadelig waren voor PSV. Het scheelt zoveel voor de wedstrijd. Is misschien wel het verschil tussen winst of verlies.

Gelukkig is VVV zaterdag de tegenstander. Die zullen ze toch wel winnen? Op internationaal niveau stelt PSV weinig voor. Kijken of ze de prestatie van Feyenoord van vorig jaar verbeteren kunnen. Moeten ze wel nog vier punten halen. Ik moet het nog zien.

Leuke spannende wedstrijd jammer dat ze zonder punten de wedstrijd hebben afgesloten. Wel vond ik het jammer dat psv er niet constant bovenop zat ajax had dat wel verder zeer goed gespeeld van PSV

Het positieve nieuws is natuurlijk, dat PSV als laatste in deze poule zich na de winterstop vol op de competitie kan richten, terwijl Ajax dan nog zware, midweekse wedstrijden af te werken heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren