Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV speelt in op interesse en zet vraagprijs op zestig miljoen’

Laatste update:

Hirving Lozano beleefde vorig jaar een uitstekend debuutseizoen bij PSV en ook deze voetbaljaargang weet de Mexicaans international zijn stempel te drukken op het spel van de Eindhovenaren. Bij een eventuele verkoop van de aanvaller wil de regerend landskampioen naar verluidt zestig miljoen euro ontvangen.

FOX Deportes meldt dat Lozano vooral sinds het WK, het toernooi waarin Mexico onder meer Duitsland versloeg (1-0) door een treffer van de 23-jarige buitenspeler, in de belangstelling staat van veel grootmachten in Europa. Als de club van Mark van Bommel besluit Lozano te verkopen, dan wil men flink winst maken op de international, zo klinkt het.

Lozano werd in de zomer van 2017 voor minimaal acht miljoen euro door PSV weggeplukt bij Pachuca, maar de Eindhovenaren willen bij een volgende transfer ongeveer zestig miljoen innen. Lozano werd eerder in verband gebracht met onder andere Barcelona, Real Madrid, Atlético Madrid, Internazionale, Borussia Dortmund en Manchester United.

De 33-voudig international, die nog tot medio 2023 vastligt in het Philips Stadion, heeft tot dusver in 44 wedstrijden voor PSV 26 keer gescoord en 12 keer een medespeler in stelling gebracht. Dit seizoen staat de teller al op zeven doelpunten voor Lozano, gescoord tegen BATE Borisov, FC Utrecht, Fortuna Sittard, ADO Den Haag en Ajax.

Verwacht jij dat Hirving Lozano na dit seizoen vertrekt bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Groot gelijk, de markt staat al een tijd op zn kop en de clubs uit de Eredivisie moeten lekker mee doen. Een Lozano en de Ligt bijv niet voor minder dan 50 mil laten gaan.

25 september 2018 om 13:25

Dit dus, en Pachucha krijgt ook nog een deel dus daar moet ook rekening mee gehouden worden.

25 september 2018 om 13:45

Ben alleen bang dat wanneer wij zulke bedragen gaan ontvangen. De clubs waar wij onze spelers gaan kopen ook hun spelers niet meer laten gaan onder de 20/30 miljoen. De oude clubs van bv. Sanchez en Lozano zullen denk wel balen!

25 september 2018 om 13:48

Oude club van Lozano i.i.g. Zij ontvangen liefst 40 procent van doorverkoop Lozano. Datzelfde geld ook voor RKC en Willem II bij verkoop Frenkie De Jong.

25 september 2018 om 13:51

Stop nou is met percentages uit de lucht grijpen. Er is nooit uitspraak gedaan over dit soort dingen.

25 september 2018 om 13:51

Over dat percentage is nooit wat naar buiten gebracht.

25 september 2018 om 13:53

Heb je een bron van dat percentage, anders dan je eigen duim? Zowel Pachuca als PSV hebben namelijk nooit iets gezegd over de exacte condities waaronder Lozano van club is gewisseld.

Ach en als hij 50 oplevert en daarvan gaat 40% naar Pachuca, dan is het nog een topdeal. Dan levert hij, min de aankoopkosten, nog altijd 20 miljoen euro netto op voor Psv. En hij heeft een essentiële rol gespeeld in (minimaal) 1 plaatsing voor Cl.

Zo'n deals mag PSV vaker maken. Sterker nog, een doorverkooppercentage van 60% vind ik nog prima als het zo uitpakt.

25 september 2018 om 14:04

En Ajax moet 15 % afstaan van de transfersom voor Frenkie de Jong, hoor je niemand over .

25 september 2018 om 14:31

Er is wel een percentage van 10% naar buiten gebracht. Ook heeft Zermatt Person een getal van 40% gehoord, ook dat klopt maar in adere context

Willem 2 en RKC hebben een gezamelijke jeugdopleiding. Afgeproken is is dat W2 60% van een transfersom van een zelf opgeleide speler ontvangt en RKC 40%.

Als je dus voor Frenkie 10 Mio vangt krijgen ze samen 1 Mio (10%) en die wordt dan verdeeld volgens de 60/40 verdeling.....

25 september 2018 om 15:02

Dus als Frenknie de Jong voor 60 miljoen naar Barca gaat, dan krijgen die twee clubs zes miljoen te verdelen?

25 september 2018 om 15:26

maar rkc en willen 2 krijgen geen 40%

25 september 2018 om 15:36

De oude clubs van Sanchez en Lozano balen niet. Deze clubs zullen namelijk nooit direct zo’n transferbedrag van 60 miljoen ontvangen. Een speler als Lozano moet zich namelijk eerst bewijzen in Europa en op eindtoernooien. Om die reden worden er vaak doorverkooppercentages bedongen door de Zuid-Amerikaanse clubs. Een verkoop aan een Europese club wordt dan een soort investering want er komt later geld uit voort als die speler opnieuw verkocht wordt.

25 september 2018 om 16:01

pachuca ook niet

25 september 2018 om 19:19

40%? Volgens mij voel jij je niet lekker? Het is niet eens de helft vriend

25 september 2018 om 14:06

In Altectico Madrid en Dortmund gaat hij wel slagen 👍🏾

25 september 2018 om 14:36

Denk alleen dat je voor 50/60 mil een speler haalt die het in een betere competitie al bewezen heeft. Natuurlijk zijn het jonge talenten, de ligt en lozano. Maar als je kijkt wat er allemaal flopt wat van de eredivisie naar het buitenland gaat. Bryan ruiz, Tadic, Blind, De Jong (beide) Berghuis... kan zo wel even door gaan. Dan denk ik niet dat je 50/60 kan blijven vragen.

25 september 2018 om 14:58

Ik vind persoonlijk niet dat Blind heeft gefaald eerlijk gezegd. Is volgens mij een gewaardeerd persoon in Manchester. In de wedstrijden dat die speelde deed die het gewoon goed imo.

25 september 2018 om 14:59

Tadic is niet mislukt in het buitenland hoor. Hij heeft het een aantal jaar prima gedaan bij Southampton, en was daar een van de belangrijkste spelers.

25 september 2018 om 15:57

Dat hij wordt gewaardeerd in Manchester zegt natuurlijk niets over zijn kwaliteiten.
Blind is een harde werker zonder rare fratsen naast de zijlijn en daar verdiend hij respect door. Hij mist een echt talent maar dat compenseert hij door zijn mentaliteit.

25 september 2018 om 18:48

Ze kunnen het bewijzen in de cl. Heb je dat niveau verschil niet.

25 september 2018 om 15:06

Lozano is natuurlijk geen 60 waard, als voor De Jong en De ligt ook dergelijke bedragen genoemd worden. Ik denk dat hij wel 25 a 30 waard is maar meer ook niet en hij is ook al bijna 24 dat speelt ook mee want dan ben je wel een laatbloeier

25 september 2018 om 15:13

Haha wat een onzin, is nog niet op zijn top en is makkelijk in de top-5 beste Eredivisie spelers. Ik verwacht echt niet dat Lozano voor minder dan 50 weggaat. Als het nu 5 jaar geleden was geweest was ik het misschien met je eens geweest.

25 september 2018 om 15:20

XAJAcfa - Haha hij is net 2/3 maanden terug 23 geworden. En sinds wanneer gaat dat meespelen. Hartstikke jong nog.

25 september 2018 om 15:21

de jong en de ligt zijn ook geen 60 waar maarja. zou ze taxeren op 40 miljoen en lozano 30.

25 september 2018 om 15:32

De Jong en De ligt hebben het alleen nog in de Eredivisie laten zien. Lozano heeft ook een goed WK gespeeld en gescoord tegen Duitsland. Reken maar dat hij meer waard is dan dat jij zegt.

25 september 2018 om 18:32

Euhm de Ligt heeft t ook al laten zien in Europa hoor onder Bosz....

25 september 2018 om 19:02

@El Samp, wel tegen een onthutsend slecht Duitsland.

25 september 2018 om 19:25

Hahaha xajafac of hoe je naam ook mag zijn; ik snap dat de nederlaag hard aankomt.. je zult ook wel 100x geschreven hebben dat jullie bovenaan zouden staan.

Met geweldenaren als frenkie de jong!? Haha is nog geen 20 milj. waard.

De ligt is goed. Uiteindelijk worden er voor aanvallers meer betaald. Kijk naar neymar, ronaldo, bale, etc etc etc.

60milj. Voor lozano is gezien de lachwekkende bedragen wat ze bij ajax laten vallen heel reeel en normaal.

25 september 2018 om 20:20

Ik vraag me af of ze dit voor Lozano zullen krijgen. Tegen Barcelona liet hij niets zien en afgezien van het derde doelpunt ook niet echt zichtbaar tegen Ajax. Kijk, Frenkie en Matthijs staan bij veel grote clubs op de radar, Lozano bij enkele subtoppers. Barcelona zal eerder Frenkie dan Lozano halen, hoewel ze afgelopen zomer geinformeerd hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze hem echt willen aantrekken.

PSV moet gewoon hetzelfde doen als Ajax. Extreme bedragen vragen en anders gewoon niet verkopen. De tijd dat spelers van Ajax en PSV voor een prikkie zijn op te halen is voorbij.

25 september 2018 om 13:30

En wat als er een Payet scenario zich voordoet bij deze spelers om een transfer te forceren? Je mag dan wel het recht hebben te vragen wat je wilt, maar zo werkt het niet altijd. Als spelers hun werkweigeren en in de media hun werkgever gaan afbranden, kun je niets anders doen verkopen.

25 september 2018 om 13:33

Ik denk persoonlijk niet dat Lozano zin heeft om tot 2023 bij Jong PSV te trainen, jij wel?

25 september 2018 om 13:43

Ik denk persoonlijk ook niet dat PSV Lozano tot 2023 bij jong PSV wil laten trainen, daar is het de club ook niet voor om zulke dingen te doen. Daarbij snijdt PSV zichzelf daarmee alleen maar in de vingers. Niet gooit PSV op die manier een miljoen of 40 weg, hoe denk je dat dat overkomt op toekomstige toptalenten die PSV wil halen, zodra je je goed ontwikkelt en een transfer wil maken vraagt PSV een onrealistisch bedrag en je wordt terug gezet naar Jong PSV. Dan ben je in ieder geval zeker dat nooit meer een toptalent zin heeft om naar PSV te komen.

25 september 2018 om 14:18

Precies zo is het. PSV is nou eenmaal een club die de opstap is naar een grotere competitie. Dat, dat zo is, is natuurlijk jammer. Je moet natuurlijk zo veel mogelijk verdienen aan een speler maar voor bijna iedere speler komt er een moment dat een transfer goed is voor de ontwikkeling en dat moet PSV ze natuurlijk gunnen, natuurlijk moeten ze het onderste uit de kan halen en zo veel mogelijk geld verdienen maar zulke maatregelen moet PSV natuurlijk nooit nemen. Zeker omdat PSV niet de salarissen betaalt die er wel in het buitenland betaalt worden.

25 september 2018 om 14:42

Rugu,

Uiteraard zal dat scenario nooit gebeuren. Ik ben ervan overtuigd dat er duidelijke afspraken gemaakt zijn met Lozano, over hoe en wanneer hij verkocht wordt, afhankelijk van zijn prestaties uiteraard.

Lozano is niet de jongen die een Payet scenario zal creëren en PSV niet de club om hem zolang bij Jong PSV te zetten. Ik zei dat alleen maar om aan te geven hoe sterk PSV staat met dat lange contract.

25 september 2018 om 15:04

Dvcer

PSv heedft er ook helemaal niets aan om Lozano tot 2023 voor zijn mega salaris bij jong PSV te laten voetballen. Dat zijn lege en kansloze beloftes. Geen club gaat daarmee wegkomen. Zelfs bij die suggestie dat Ajax Kluivert Jr. een jaartje in jong Ajax zou moeten laten spelen. Bs!

25 september 2018 om 15:06

Valt mee hoor. Of hij een contract heeft tot 2021 of 2023 dat doet er in dezen niet zoveel toe. Mocht hij een transfer ooit een transfer via een rechter willen forceren dat wordt daar niet zozeer op gelet. Het is natuurlijke aannemelijk om dan te denken dat een lang contract een bepaalde zekerheid biedt maar in de praktijk zit het toch even net iets anders in elkaar. Nogmaals, met een 1-jarig contract sta je als club enorm zwak. Maar elk contract langer dan een 1-jarig contract maakt qua onderhandelingspositie niet zo gek veel uit.

Verder ben ik er overigens ook zeker van dat er goede afspraken gemaakt zijn. PSV heeft natuurlijk 8 miljoen betaald en daarbij zal PSV ook 40% van de transfersom af moeten staan aan Pachuca zoals tijdens de transfer overeen gekomen is. Ik kan dus best voorstellen dat er is besloten dat hij vanaf een miljoen of 45 weg zou kunnen. Achteraf gezien had je als PSV zijnde beter gewoon 15 miljoen voor hem kunnen betalen voor de totale transferrechten. Nu zal je uiteindelijk bij een verkoop van 45 miljoen toch 26 miljoen betalen voor Lozano.

25 september 2018 om 15:18

Constant,

Dat meen ik ook niet, zoals ik al eerder aangaf.

Rugu,

Achteraf had je beter de volle mep kunnen betalen inderdaad, mits daar de financiële middelen voor aanwezig waren. Of dat dan volledig verantwoord zou zijn geweest is een ander verhaal. Hij had ook z'n been kunnen breken en dan ben je ineens 15 miljoen kwijt. Het is nu zonde dat er zo'n groot deel naar Pachuca zal gaan. Hoe jij overigens zo stellig bent wat betreft 40% vind ik opvallend. Het zou me niet verbazen als het daadwerkelijk om 40 procent gaat, echter wordt dat nergens bevestigd aangezien overal andere percentages rondgaan.

25 september 2018 om 15:41

En daar is de 40% doorverkoop weer....... Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dingen verzinnen en dat dan gewoon gaan gebruiken in een uitleg tijdens een discussie. Al zeg je 100 keer tegen ze dat daar niets over naar buiten is gebracht, ze reageren niet eens en gaan gewoon door. Zo kun je toch geen discussie voeren? Dat doe je met feiten en niet met aannames. Wat me opvalt is dat het ook vaak de mensen zijn die een andere club supporteren dan waar het over gaat, die hebben dan ineens informatie die de die hard fans van de desbetreffende club niet eens weten.

25 september 2018 om 16:01

Dat kan natuurlijk wel degelijk als de speler nog een langlopend contract heeft en de club voet bij stuk houdt. Het is altijd 1 van de partijen die uiteindelijk toegeeft en zolang dat de club niet is, is een speler machteloos als de club zich niet inbindt. Het gebeurt alleen niet vaak omdat clubs te bang zijn om geld mis te lopen.

25 september 2018 om 16:01

Dit hebben ze anders ook gewoon bij Boilesen gedaan en in mindere mate met Younes afgelopen seizoen. Die waren weliswaar geen 15 mil+ waard, maar Ajax heeft zeker wel bewezen hier niet voor te schuwen.

25 september 2018 om 16:05

Dvcer

"dat meen ik ook niet, zoals ik al eerder aangaf. "

Jij gaf aan dat je denknt dat dit scenario niet aan de orde komt tussen PSV en Lozano, omdat jij denkt dat die alles al vooraf duidelijk hebben besproken. Maar mijn punt is dat dit geen optie is voor welke club ook, die denkt 'ik heb nog een doorlopend contract met die speler, dus ik verkoop ze niet en als ze moeilijk doen dan laat ik ze het restant van het contract lekker in een jeugdteam wegkwijnen.'

Puur dát, dat vind ik geen realistisch verhaal. Dat je zomaar zonder consequenties en ongebreideld als club spelers 'aan hun contract kunt houden' is gewoon onzin.

25 september 2018 om 16:20

Constant,

Zoals ik al eerder zei: "ik zei dat alleen maar om aan te geven hoe sterk PSV staat met dat lange contract."

Ik meende dat niet echt, ik wilde daarmee alleen maar aangeven dat Lozano nog zeer lang onder contract staat. Wellicht had ik een knipoog achter "jij wel?" moeten zetten in mijn eerste bericht..

25 september 2018 om 16:30

Boilesen, ja, eerder ook El Hamdaoui, maar bij Younes, welnee! En ook bij Kluivert hebben ze dat niet gedaan. Verstandig. Want waarom zou je als Ajax zijnde kapitaal vernietigen eigenlijk? Zodra Ajax een speler die 60 miljoen op zou kunnen brengen gaat terugzetten naar Jong Ajax dan praten we wel verder. Tot die tijd valt het allemaal wel mee met het 'schuwen' van dit soort maatregelen.

26 september 2018 om 06:24

Younes welnee? Ik haal uit je opmerking op dat je nogal graag een punt wilt maken. Zou dan eerst even gaan nakijken of wat je zegt, klopt.. Younes is vorig seizoen praktisch een half jaar lang terug gezet/niet opgesteld door zijn handelswijze. Ook ga je er nu vanuit dat een Lozano al 60 Mil op kan brengen. Kan je mij vertellen hoe je aan dit bedrag komt behalve dat je hem een paar keer op deze site hebt gelezen? Goed, waar mijn reactie dus eigenlijk over ging, is dat Ajax al een aantal keren heeft bewezen spelers gewoon terug te zetten wanneer er "spelletjes worden gespeeld" in hun ogen. Of dit goed is, is een tweede, maar het antwoord kwam op jouw reactie dat het bs is dat Ajax dit wel zou doen met bijv een Kluivert. Op je vraag waarom zou je kapitaal vernietigen? Simpel, een voorbeeld stellen. Dat wat dus met Boilesen, zoals je zelf zegt Hamdaoui en in iets mindere mate Younes is gebeurd de afgelopen jaren.

26 september 2018 om 15:17

"ook ga je er nu vanuit dat een Lozano al 60 Mil op kan brengen. Kan je mij vertellen hoe je aan dit bedrag komt behalve dat je hem een paar keer op deze site hebt gelezen?"

Nope, ik zeg nergens dat Lozano 'al 60 miljoen op kan brengen'. Waar staat dat volgens jou? Sterker, lees even keurig na wat ik daar concreet op gezegd heb! Hierboven kan je dat lezen.

" Goed, waar mijn reactie dus eigenlijk over ging, is dat Ajax al een aantal keren heeft bewezen spelers gewoon terug te zetten wanneer er "spelletjes worden gespeeld" in hun ogen. "

Precies ja! Daar reageer ik op dat wat jij hier stelt wel een leuke suggestie is, maar in de praktijk blijkt de bereidheid om echt kapitaal te vernietigen (want dát is wat jij voorstelt, want als je een speler die potentieeel 40-60 miljoen op zou kunnen gaan brengen op de tribune zet, dan verdampt dat bedrag in no time. Dat noem je kapitaalvernietiging.) natuurlijk niet heel groot bij Ajax. Tja, kleintjes als Younes, die toch transfervrij ging vertrekken, aanpakken, dat durft iedere club wel. Maar dacht jij dat Frenkie de Jong, die naar Barcelona wil maar Barca wil niet meer betalen dan 40 miljoen terwijl Ajax er 60 wil hebben, drie seizoenen lang op de tribune gezet gaat worden??? No way! Never nooit niet.

Dus nee, ik vind jouw analyse dat Ajax 'spelers gewoon terug zet als er 'spelletjes gespeeld worden' ' heel erg niet overtuigend. Eerder onzinnig. Is Kluivert Jr. op de tribune gezet dan, toen die spelletjes speelde met Raiola? Neen! Zegt genoeg.

25 september 2018 om 13:33

Je vergeet ook AZ. Ik vind dat zij de laatste tijd echt top verkopen. Alle ED ploegen moeten naar mijn mening veel vragen voor hun sterspelers. Hoe zo maar 3 miljoen of 8? Nee 10 miljoen en 18. Nadeel hiervan is wel wat zermatt aangeeft. Sanchez is daar een goed voorbeeld van.

25 september 2018 om 13:50

Je kunt wel veel vragen, maar ze moeten het ook waard zijn. In het wilde weg bedragen roepen in de trant van graag of niet werkt natuurlijk niet. Toevallig hebben Ajax en PSV nu een paar spelers bij wie je dat kunt doen. Dat zal geen structureel scenario zijn.

25 september 2018 om 15:06

Lee112

"ik vind dat zij de laatste tijd echt top verkopen. "

Ze vangen veel geld voor hun spelers, dankzij de markt. Maar hun spelers presteren na hun verkoop opvallend matig tot slecht. Altidore, Janssen, Maher, etc. ze blijken het elders toch een stuk minder te doen.

25 september 2018 om 16:05

Maar dat zijn ook maar drie spelers (janssen, Weghorst en Jahanbakhsh). Je moet vooral mazzel hebben met de clubs die interesse hebben. Vooral bij een Nederlandse subtopper krijg je het ene moment de hoofdprijs, het andere moment krijg je niet meer dan 60% van wat je eigenlijk had verwacht. Je kunt nu eenmaal meer krijgen als Premier League clubs geinteresseerd zijn.

25 september 2018 om 14:11

Doen ze nu toch ook door een extreem hoog bod te verlangen van 60 miljoen. Of er clubs zijn die dat gaan neerleggen is een tweede

Volledig mee eens! Wil je structureel mee gaan doen in de champions league, en niet voor spek en bonen, dan moet je dit soort bedragen gaan vragen. Hopen dat Chuckie de komende weken tegen Inter en Tottenham zichzelf kan laten zien. Ook goed voor de marktwaarde van de gehele competitie!

Lozano, De Ligt & Frenkie gaan allemaal het transferrecord van Sanchez breken. Mede door deze transfers zal het gat met Feyenoord nog veel groter worden.

25 september 2018 om 13:35

Maar wie zegt dat Vilhena en berghuis weinig opleveren dan? Jorgensen indien fit? Zijn denk ik ook spelers die aardig wat waarde vertegenwoordigen.

25 september 2018 om 13:41

Je hoort mij niet zeggen dat die jongens weinig opleveren, maar dat is echt een compleet andere categorie.

Jorgensen is +/- 20M waard. Vilhena schat ik op +/- 15m. Berghuis ook +/- 15m.

25 september 2018 om 13:46

Ben toch bang dat die drie niet meer dan 20 miljoen op gaan leveren. En dan mag je nog blij zijn. Zie ook totaal geen talent meer doorbreken in Rdam. Waar is die jeugdopleiding? Ik denk echt dat Feyenoord weer terug bij af is.

25 september 2018 om 13:48

En toch in perspectief, jaren geleden stond de club nog 40M in het rood. Na wat oke jaren met prima verkopen voor een top 4-club in NL en een incidenteel kampioensjaar met CL-recettes is oa deze 40M schuld omgezet in een positieve balans en is er deze zomer voor miljoenen in een nieuw trainingscomplex gestoken. Neemt niet weg dat die miljoenen voor Kramer, Bilal, Boetius, Vejinovic en Amrabat beter besteed hadden kunnen worden. Helaas....

25 september 2018 om 14:47

Het geld van boetius en amrabat is denk ik nog niet besteed. Die gingen pas vrij laat weg en sindsdiennis er niemand gehaald en de rest was al betaald.

25 september 2018 om 16:10

Omdat Feyenoord en z'n spelers anders in de markt liggen. Ze spelen geen Europees voetbal en het moet wel heel raar gaan lopen als ze in de top 2 willen gaan eindigen. Ook zijn Lozano, De Ligt en De Jong bekend bij de Europese topclubs in tegenstelling tot Vilhena, Berghuis en Jorgensen.

25 september 2018 om 19:26

Silverhaze, dan volg je de jeugdteams duidelijk niet. Zirkzee (kleine broertje van), Geertruida, El Bouchataoui, Kökcü, Burger; Summerville, Azarkan en Touré zijn enkele namen die het momenteel goed doen. Alleen geeft dat natuurlijk nog geen garantie dat het talent in t 1ste er ook echt uit gaat komen. Daarnaast hebben wij Gio..de man die erom bekend staan "aankomend" talent niet te zien..groot minpunt van hem.

25 september 2018 om 21:50

Haha lijkt Cocu wel. Onder Van Bommel krijgen de een na de andere talenten kansen. Vindt Van Bronckhorst zeker geen toptrainer die spelers beter maakt. Feyenoord heeft wel goede spelers alleen de speelstijl deugd niet. Misschien toch maar Bosz halen?

25 september 2018 om 13:46

Maar wij hebben Malacia!

25 september 2018 om 13:50

Goede speler met talent. Maar ik vind Malacia op dit moment nog wel een stuk minder dan Tagliafico en Angelino.

25 september 2018 om 15:03

Een stuk minder out dan Tag and Ang, ja. Beide zijn verder in ontwikkeling, ja.
Maar Malacia gaat zeker wel onze toekomstige oranje linksback worden als hij zo doorgaat.

25 september 2018 om 15:22

Zie eerder Willems als back in Oranje en zie bij Malacia niet iets waarmee hij een Willems eruit kan spelen.

25 september 2018 om 16:13

Dat moet nog blijken. Malacia is zeker een leuk talent, maar jongens als Willems leken ook erg talentvol en die speelt z'n wedstrijden tegenwoordig bij Frankfurt en is toch al een tijdje buiten beeld bij Oranje.

Malacia speelt net een paar maanden regelmatig en ik denk dat je pas over twee seizoenen kunt oordelen waar hij staat met betrekking tot Oranje. Nu is het nog te vroeg om vast te kunnen stellen waar z'n plafond ligt.

25 september 2018 om 17:06

Willens moet ook eerst nog maar weer eens geselecteerd worden. Bij PSV was hij dat ene jaar echt top, maar sindsdien is het niet veel meer

25 september 2018 om 13:51

Het gat wordt anders wel door van Geel vergroot. Die heeft weinig creativiteit en nauwelijks een netwerk.

25 september 2018 om 15:21

@hangover

vorig jaar heeft Van Geel toch voor 30 miljoen ingekocht, dat is geen misselijk bedrag. als je dat dan voornamelijk verkwist aan een hoop middelmaat uit de Eredivisie die je nooit voor de hoofdprijs gaat kunnen verkopen snap ik idd wel dat je budget er niet beter op word

hij had bv Ziyech kunnen halen en hij had Kramaric kunnen halen maar door zijn eigen wanbeleid zijn die om verschillende redenen niet gekomen. dan krijg je een Toornstra en Kazim in de plek die je niks opleveren en op die manier kom je nooit vooruit. Van Geel is er een meester in gebleken de meest onbegrijpelijke keuzes te maken

25 september 2018 om 16:15

Maar hoe wil je Ziyech halen als Ajax interesse heeft en hoe wil je Kramaric halen als de Bundesliga aan komt kloppen? Op papier klinkt het allemaal leuk en met die beredenering had Messi bij Ajax kunnen voetballen in z'n beginjaren als profvoetballer.

Feyenoord heeft niet de financiele stootkracht om aankopen te doen die PSV en Ajax wel kunnen betalen en je kunt niet zomaar even een Zuid-Amerikaan halen op de hoop dat hij talent blijkt te hebben. De grote Zuid-Amerikaanse talenten haal je namelijk niet voor minder dan 10 miljoen euro op.

25 september 2018 om 13:52

Het gat van 0 punten tov Ajax? Of het gat in prijzen van de laatste jaren? Het gat tussen het eigen vermogen zal mij een mindere zorg zijn, zolang ze dat niet kunnen koppelen aan prijzen.

25 september 2018 om 13:53

Ik zal het nog sterker vertellen. Ajax en Psv pakken beide 40 miljoen of meer met de CL. Doen ze dat 2 jaar op rij en met de verkoop Lozano en bijv. de Ligt zitten ze beide op 150milj. aan inkomsten. Dat gaat jaren duren voordat de andere teams het gat dichten.

25 september 2018 om 14:52

Precies. Eigenlijk een beetje triest, als Ajax Frenkie en De Ligt verkoopt en PSV Lozano en Bergwijn, brengt het meer geld op dan ongeveer de hele Feyenoord selectie. Berghuis en Vilhena gaan niet meer opleveren dan 15 tot 20 miljoen.

25 september 2018 om 15:47

Sterker nog, ik denk dat die 4 spelers die je noemt, meer op gaan leveren, dan alle spelers van alle eredivisie clubs bij elkaar! (zonder Ajax en PSV mee te tellen)

25 september 2018 om 16:08

Het is aannemelijk dat Lozano maximaal 60 miljoen euro op gaat leveren en Pachuca krijgt daar weer 40% van. Dat is toch even ruim 24 miljoen euro wat PSV direct weer af moet staan en ga er maar niet vanuit dat het salaris van Lozano een schijntje is. PSV houdt nog steeds veel geld over, maar een heuse vetpot zal het ook weer niet worden.

Misschien heb ik het echt compleet mis, maar ik vind Bergwijn beter.

25 september 2018 om 13:35

We zien het nog niet terug in de stats, afgelopen seizoen waren die van Lozano fenomenaal. Daarnaast liet Lozano ook e.e.a. zien op het WK. De wereld slaat Lozano momenteel hoger aan maar Bergwijn heeft wel de potentie om zelfs beter te worden, alleeen moet hij het nog laten zien.

Wel geweldig om te zien dat na Ajax nu ook PSV spelers heeft die 60 miljoen waard zijn. Al dat geld vloeit terug naar de eredivisie, Ajax en PSV kopen op hun beurt weer spelers van de andere clubs die ook meer durven te vragen aan Ajax en Psv. Dat trekt uiteindelijk alle clubs omhoog.

25 september 2018 om 13:37

Ajax en PSV vragen 60 plus miljoen, maar denk dat ze beiden met “minder” genoegen nemen hoor. De tijd zal het leren.

25 september 2018 om 13:47

Ik denk dat dat laatste enorm tegenvalt. Als je een speler als Lozano verkoopt, of een de Ligt, wie ga je dan kopen in de Eredivisie? Die jongens leveren je 50 miljoen op, stel dat je daar dan 2x een speler van 10 miljoen voor wilt kopen in de Eredivisie? Ik zie geen 4 spelers rondlopen in de Eredivisie waar PSV of Ajax dat soort bedragen voor gaan betalen, gelet op wat spelers uit het buitenland kosten.

Het gat tussen de top 2 en de rest wordt elk seizoen groter en daarmee de kans dat spelers aan kunnen haken ook. De toppers van de subtoppers kunnen het niveau van PSV en Ajax vrijwel nooit aan en zelfs bij Feyenoord zwemmen de meeste aankopen uit de subtop.

Het is veelzeggend dat PSV een afdanker van Ajax (viergever) verkiest boven alle andere Cv's in de Eredivisie. Ik vrees dat we naar een situatie toe zullen gaan waar PSV en Ajax alleen nog jong talent uit Nederland halen om de jeugdopleiding te versterken en dat alle posities die niet vanuit de eigen jeugd opgevuld kunnen worden over een paar jaar uit het buitenland komen.

25 september 2018 om 13:56

"wel geweldig om te zien dat na Ajax nu ook PSV spelers heeft die 60 miljoen waard zijn."
Dat is nog helemaal niet te zien. Ajax en PSV stellen vraagprijzen vast.
Het is eerst wachten of er een gek is die het ervoor geeft.

25 september 2018 om 15:12

Lee112

"ajax en PSV vragen 60 plus miljoen,"

Ik denk persoonlijk helemaal niet dat PSV en Ajax dergelijke bedragen vragen. IK denk zelf dat er nog helemaal niemand is geweest bij Ajax nocht bij PSV die aan welke medium ook maar iets heeft gezegd over de 'vraagprijs' van Frenkie de Jong, De Ligt, Lozano, Bergwijn etc. Waarom zouden directieleden van PSV of Ajax deze informatie naar buiten brengen? Het komt hun onderhandelingspositie nooit ten goede, wat je daarover ook zegt. Laatste interview met Overmars gezien? Men wilde allerlei bedragen horen, of hem uitlokken, maar hij zei helemaal niks! Ook bij PSv is er echt niemand die heeft aangegeven dat ze 60 miljoen willen voor Lozano. Niemand

Kijk ook even in de tekst. Er staat dat dit gemeld wordt door FOX Deportes. En in de zin daarna staat dat PSV dit bedrag 'naar verluidt' wil hebben. Dus, geen bron en geen officieel statement. Alles puur voor rekening van de redacteur die dit schrijft. En verder nog niks.

Dus we kunnen in mijn ogen helemaal niet concluderen dat PSV nu dus 'ook' 60 miljoen vraagt (net als Ajax), want we weten niet eens wat Ajax concreet vraagt. Sowieso stellen clubs nooit 'vraagprijzen' vast. Die hangt namelijk af van de omstandigheden. Als Barcelona of Madrid komen hanteer je andere prijzen dan als het gaat om Roma of Everton.

25 september 2018 om 13:35

Dan heb je het compleet mis. Bergwijn word misschien beter maar Lozano is al veel verder. Kijk de statistieken van deze 2 dit is een wereld van verschil. Kijk statistieken zeggen ook niet alles. Maar bij zon groot verschil wel. Bergwijn ontwikkeld zich wel ontzettend snel. Dus wie weet is hij over een jaar wel beter. Ik hoop het.

25 september 2018 om 14:01

Ja sorry, ik bedoel dit seizoen. Vorig seizoen was Lozano uiteraard veel beter.

25 september 2018 om 13:36

Vind het ook sinds dit seizoen eigenlijk.
Was eerst nog niet echt overtuigd maar hij gaat steeds beter spelen.
Over lozano ben ik nog niet zo wild eigenlijk.
Leuke speler verder maar geen top (nog)

25 september 2018 om 13:37

De verschillen zijn niet heel groot. Lozano heeft wat meer drive en wat meer een neusje voor de goal. Erg effectief in het afjagen en weet waar hij heen moet om goed druk te zetten.

Bergwijn heeft wat meer techniek, komt makkelijker zijn mannetje voor bij. Heeft wel wat minder voetbalintelligentie en is wat afwachtender.

Maar vooral is Bergwijn 3 jaar(!) jonger. Ik denk dat heel veel mensen zich verkijken op de leeftijd van Lozano. Jong koppie en pas net in beeld internationaal, maar wel 'al' 23.

Het zou mij niets verbazen als Bergwijn uiteindelijk beter wordt, maar op dit moment kies ik toch voor Lozano.

25 september 2018 om 13:39

voor Bergwijn willen ze dan ook 80 miljoen

Ik geloof dat er ook nog een derde partij zit te wachten op geld bij een verkoop en dat zijn oude club een percentage heeft bedwongen. Ze moeten dan ook wel flink hoog in de boom zitten. En komt nog bij dat ze ook nog wat moeten betalen voor een eventuele vervanger

25 september 2018 om 15:13

"ik geloof dat er ook nog een derde partij zit te wachten op geld bij een verkoop en dat zijn oude club een percentage heeft bedwongen."

Die 'derde partij' is zijn oude club.

25 september 2018 om 15:50

Eeuh nee, gewoon nee. Er is nooit sprake geweest van een derde partij. Dat waren verzinsels van supporters van andere clubs, nadat PSV "gemeente geld" had gekregen...

Als Lozano zijn oogkleppen gaat afdoen, dan is hij dit zeker waard (dit zijn natuurlijk belachelijke prijzen, maar dit is de markt op dit moment). Ik bedoel niet zeer negatief, maar ik bedoel dit als een groot verbeterpunt. Hij ziet te vaak spelers over het hoofd en schiet dan uit een onmogelijke hoek, terwijl hij de bal simpel kan afspelen en dan een assist op zijn naam krijgt.

Lozano is max. 15 miljoen waard, beetje blind werkt hard maar geen verfijnde techniek, lijkt erg op zijn landgenoot Chicharito.

25 september 2018 om 13:46

Deze markt is gek geworden! Lozano kan makkelijk boven de 40 opleveren. Is hij dat waard? Zeker niet! Betalen ze dit? Zeker wel!

25 september 2018 om 13:47

Bergwijn is in alles veel beter dan Lozano.

25 september 2018 om 14:09

@socrates1982 als dat realiteit was zou het perfect zijn! Dan zal lozano nog lang bij PSV spelen en voor de absolute top van NL blijft het gewoon een heerlijke speler. ‘Helaas’ zeggen zijn statistieken anders en is het echt een geweldenaar. Over Chicharito, die heeft zich gewoon niet goed doorontwikkeld, was in de leeftijd van lozano zeker een sterke speler!

25 september 2018 om 14:10

Edit; Suarez heeft ook geen verfijnde techniek, dat zegt niet zoveel natuurlijk

25 september 2018 om 15:17

Wat is techniek. Ik heb Suarez een bal met buitenkant rechts vanaf de zijlijn een doelpunt zien maken. Weliswaar afgekeurd, maar dat lukt alleen met een hele goede traptechniek. Of de panna van afgelopen weekend op de vierkante meter.

25 september 2018 om 15:14

Voor 15 miljoen komt Ajax hem deze winter nog halen. Lozano is zeker wel meer waard, als ik zie wat Kluivert opbracht met nog een 1 jarig contract. Wat precies de waarde is vind ik altijd moeilijk om te zeggen, heeft ook te maken met aantal en welke clubs er komen en wat de afspraken met hem zijn.

Als al onze toppers dit seizoen kunnen bewijzen waar ze toe in staat zijn, en wellicht in de Champions League nog iets geks uithalen, dan gaat de Eredivisie volgend jaar een flinke kapitaalinjectie krijgen!

Lozano, Bergwijn, De Jong en De Ligt staan op de radar van hele grote clubs. Daarnaast hebben we ook nog Tagliafico, Jörgensen, Zoet, Ziyech, etc die ook nog weleens een behoorlijke klapper kunnen opleveren!

Het jammere voor PSV is dat Lozano's vorige club een bepaald percentage van de transfersom krijgt, PSV moet dus wel een hoog bod vragen om een mooi rendement te behalen. Real is bij voorbaat kansloos om Lozano in te lijven na zijn openlijke flirt jegens Barcelona. Barcelona heeft de beste papieren alleen de vraag is of ze Lozano willen, als dat wel het geval is zal hij voornamelijk de bank warmhouden.

25 september 2018 om 13:49

Dat verkooppercentage heeft Lozano al lang terugverdiend door zijn hulp bij plaatsing voor de CL. Mensen doen hier net alsof PSV straks alleen een appel en een ei overhoudt aan een verkoop van Lozano en het daarom nauwelijks de moeite waard was om hem binnen te halen.

25 september 2018 om 14:03

Heb het idee dat hij zich daar verder geen zorgen om hoeft te maken. Na mijn idee is hij namelijk niet goed genoeg voor Barcelona of Real. Een dembélé lijkt me bijv. toch nog wel een stukje beter dan Lozano.
Ik hoop voor PSV dat ze Lozano en Bergwijn voor een 50 miljoen kunnen verkopen komende zomer of de zomer erop. Dan kunnen ze in ieder geval nog een beetje meekomen met Ajax.

25 september 2018 om 14:20

Topvoetbal. Waarom is dat het jammere. We weten het doorverkooppercentage helemaal niet en als je deze bedragen leest houdt psv er meer dan genoeg aan over. Ook wel knap dat jij al weet dat als hij naar Barcelona gaat dat die alleen op de bank komt te zitten.

25 september 2018 om 15:52

Een bepaald percentage..... Kijk Voor de grap eens naar alle andere contracten van veelbelovende spelers in de eredivisie, er is bijna altijd sprake van een doorverkoop percentage.

Een rijke Europese grootmacht die Lozano wil hebben zal heus zo een bedrag op tafel willen leggen. PSV en Ajax doen gewoon op deze manier goede zaken. Wie hun talenten wil moet betalen. Beide clubs gaan komende zomer veel geld ontvangen.

Ik denk wel dat Lozano individueel veel beter tot zijn uiterste kunnen kan komen bij bv Man UTD of Barca, of ergens anders. Inderdaad, als PSV wil meedoen in de Champions league zullen ze dergelijke vraagprijzen moeten hanteren. Wel goed dat PSV oog voor zul buitenlands talent heeft. Zouden Lozano en misschien Guti ontdekt worden als PSV hen niet naar Eindnhoven had gehaald?

25 september 2018 om 14:09

Lozano tot z'n recht komt bij Barca of Man Utd? Die gast komt nooit van z'n leven mee bij die clubs.

"zouden Lozano en misschien Guti ontdekt worden als PSV hen niet naar Eindnhoven had gehaald?"
Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is? Ik krijg de indruk dat steeds meer mensen het gevoel hebben dat we de nieuwe wereldvoetballers van het jaar in de Eredivisie hebben lopen.

25 september 2018 om 14:21

Volgens mij kijk je beetje te weinig voetbal. Misschoen je eerst wat meer verdiepen voordat je deze onzin roept. Als je serieus beweert dat lozano niet mee kan komen dan vind ik dat je er maar weinig kijk op hebt

25 september 2018 om 14:27

Barca en Utd is op dit moment misschien iets te hoog gegrepen. Maar ik zie niet in waarom hij geen uitblinker zou kunnen worden bij clubs als Napoli, Tottenham, Everton Roma etc. Dan is die stap voor de toekomst zeker nog mogelijk misschien niet Barca of Real maar misschien wel een club van het kaliber Chelsea.

25 september 2018 om 14:29

Ik meen inderdaad serieus dat Lozano niet mee kan met Barcelona en Man Utd.
En dan zeggen dat iemand er geen kijk op heeft whaha. Nee, zeggen dat iemand bij Barca of Man Utd mee kan op basis van wat wedstrijden in de Eredivisie getuigd lekker van veel voetbal verstand.

25 september 2018 om 15:18

Als ik nu kijk naar Lozano vind ik hem beter als Dries Mertens in zijn tijd bij Psv. Mertens speelt nu toch behoorlijk verdienstelijk bij een Europese subtopper. Dus dit niveau clubs zullen wel voor hem komen en kunnen dit bedrag wel ophoesten als ze willen. Hij zou niet misstaan bij een Spaanse, Italiaanse of Duitse subtopper.

25 september 2018 om 15:21

Lozano is een beetje een type Pedro. Hard lopen, redelijke techniek en goede afronding. Hij zal best bij Barcelona en united mee kunnen voetballen. De grote ster zal het nooit worden.

Lozano was overigens al veel langer bekend bij de grote clubs. Ook nog voordat hij bij Psv terecht kwam.

25 september 2018 om 15:24

@nolimit

ik snap je punt maar daarmee zeg je dan ook dat Frenkie De Jong niet goed genoeg is voor dat niveau. De Ligt reken ik niet mee want die heeft zich wel een meerdere keren laten zien in Europa met Ajax en in Oranje

25 september 2018 om 15:55

@nl_modric

het is misschien geen speler voor Barca maar buitenspelers met de diepgang van een Lozano worden wel steeds zeldzamer, dat is echt een exceptionele kwaliteit. de meeste buitenspelers tegenwoordig komen altijd op met de bal aan de voet en duiken nooit de ruimtes in waardoor je geen diepte creeert in je spel en soms voorspelbaar word om te verdedigen de tegenstander

25 september 2018 om 16:20

Dat klopt inderdaad. Wel moet daarbij gezegd worden dat bij de echte top, de backs voor de diepgang zorgen. Juist omdat de buitenspelers een wat vrije rol hebben en naar binnen trekken.

25 september 2018 om 16:28

@japie_krekel,

Dat heb je goed gezien. Ik vind Lozano dan ook een groter talent dan de Jong.

Het zal allemaal wel maar geloof er niks van. Dat zijn Lemar/mahrez achtige bedragen....

Mensen slaan allemaal door in Nederland. Vind Lozano ook eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.

25 september 2018 om 14:23

Klopt lozano is niet zo bijzonder. Heb je zijn statistieken gezien vorig jaar? Heb je zijn wk gezien? Wat is voor jou dan bijzonder?

25 september 2018 om 15:26

@robinschamlac...

ik vind Lozano een hele goede speler maar op het WK was hij toch niet zo heel bijzonder. die goal tegen Duitsland kan ik me herinneren maar voor de rest heb ik hem niet veel speciaals zien doen. of ik moet een wedstrijd over het hoofd hebben gezien

25 september 2018 om 15:32

Hij heeft gewoon een prima wk gespeeld waar hij blijkbaar is opgevallen. Uitzonderlijk was het niet maar wel gewoon een goed wk gespeeld.

Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat komen van alle spelers die nu vele miljoenen "waard" zijn. In de wandelgangen hebben PSV en Ajax tientallen en misschien wel honderden miljoen aan transfers in de selectie. Maar afgelopen zomer is er uiteindelijke (bijna) niks verkocht. Zal dit alleen te maken hebben met de de clubs hun poot stijf houden of ook dat de interesse wel meeviel? Zoals Bazoer en Dolberg zouden ook voor 50 miljoen weg kunnen, maar dat is denk ik ook niet meer dan een gerucht geweest.

Ze hebben groot gelijk, dat doen we bij Ajax ook. Gewoon de hand op de knip houden, en geen fooien meer geven. Willen we aansluiten met de sub-top in Europa, dan moeten we beginnen met onze toppers ook enkel voor topprijzen weg te doen, zodat ze niet elk talent wat even een bal lekker raakt, opkopen om vervolgens te banken.

Of Lozano 60 miljoen waard is? Persoonlijk denk ik niet, maar in deze tijd weer wel. Frenkie willen ze ook meer dan dat bedrag voor hebben, en ook hij is dat niet waard.

maar het signaal is zeker uitstekend. Als PSV en Ajax in Europa iets willen betekenen moeten we de hoofdprijzen vragen, en anders lekker zelf die spelers houden!

Onzinnieuws. Is er iemand die echt gelooft dat een Spaanstalige zender even bij PSV is gaan vragen wat de minumprijs voor Lozano zou moeten zijn en dat daar vervolgens serieus antwoord op is gegeven? PSV heeft er toch geen enkel belang bij om daar open kaart over te spelen? Sowieso, er worden nog een hoop wedstrijden gespeeld voordat het transferwindow weer open gaat. Nu al een vraagprijs noemen slaat nergens op.

25 september 2018 om 14:39

Precies. Daarnaast verandert de markt in rap tempo, wie weet wat voor bedragen er eind van dit seizoen als normaal beschouwd worden. Misschien is dan 80 miljoen alweer het nieuwe 60 miljoen (laten we het hopen).

Als PSV en Ajax hun beste spelers voor zo veel geld van de hand doen, gaan ze er financieel behoorlijk op vooruit, maar kwalitatief sterk op achteruit. Om het gebrek aan kwaliteit in de selectie weer aan te vullen, zullen ze weer een topspeler moeten aantrekken. Wetende dat PSV net (pakweg) 60 miloen voor Lozano heeft gebeurd, zullen andere clubs hun topspelers alleen voor de absolute hoofdprijs naar Eindhoven laten vertrekken.

Dit lijkt me een prima statement van PSV. Op deze manier kunnen we hopelijk als eredivisie meer geld voor de spelers ontvangen, kunnen de begrotingen omhoog en kunnen we wellicht de aansluiting vinden met de Portugese competitie.

Ajax en PSV zullen komende zomer ontzettend bizar veel geld verdienen.

25 september 2018 om 15:41

Ajax vooral, PSV echt niet hoor. Max 30mil voor die hardloper en wellicht 25 voor Bergwijn. Maar dan heb je ook niets meer. Nee, Ajax gaat pas flink cashen met Ziyech - Neres - Frenkie - de Ligt en wellicht Onana nog. Moet minimaal 250mil zijn voor Ajax deze zomer. PSV hooguit 50.

25 september 2018 om 15:57

hahahahaha de ajax bril blijft op bij de mensen in amsterdam. Lozano is in zijn eentje al beter dan heel ajax bij elkaar is zondag wel weer gebleken. Lozano heeft psv vorig jaar in zijn eentje kampioen gemaakt. De ligt en de jong zijn veel waar maar lozano is minimaal net zoveel. En bergwijn is minimaal zon groot talent als de jong.

25 september 2018 om 15:58

Heerlijk dit. Ziyech die ze nergens wilde hebben na het wk is nu ineens meer dan 50 miljoen waard volgens gerardovic. En Onana nu noemen met een bedrag van meer dan 50 miljoen is ook te gek. Haha, nu ik het zo typ denk ik dat je maar zit te trollen en dat ik er vol in trap.....

25 september 2018 om 17:31

Doe normaal. Voor 250 miljoen mogen ze echt niet weg. Moet zeker 350 miljoen worden anders gaan ze maar ergens anders spelers voor een fooi ophalen

volgende zomer kunnen ajax en psv flink cashen, maar niet vergeten dat clubs weten dat je geld hebt. verwacht maar niet dat je nieuwe neresjes en lozano's kan oppakken voor dergelijke koopjes zoals nu. je zag het ook bij dembele en Barca

nou Van Geel, kom op. ook een clausule van 60 miljoen in het contract van Sam Larsson zetten

25 september 2018 om 15:59

En bij Toornstra natuurlijk!

Veel te veel voor hem, het is en blijft een hardloper en daar zijn er wel meer van die voor minder op te halen zijn en uit een grotere competitie komen. Is ook zeker niet geschikt voor iedere grote club, ik denk dat atl Madrid een goede match kan zijn. Die gaan alleen bij lange na geen 60mil betalen, hooguit 30. Nee, dan zijn frenkie en de ligt veel specialere spelers op hun positie; daar willen ze wel meer dan 60 voor betalen. Buitenspeler die snel is en goaltje kan maken is niet uniek.

25 september 2018 om 15:58

@gerardovic

noem jij eens een paar buitenspelers op die de diepgang hebben die Lozano heeft en die de ruimtes induiken dan? Mane van Liverpool is er een maar ik zie er niet heel veel lopen hoor, die liggen echt niet voor het oprapen. de meeste buitenspelers tegenwoordig komen alleen maar op met de bal aan de voet en dat word soms erg voorspelbaar voor de tegenstander

25 september 2018 om 16:00

Haha, niet op reageren, ik trapte er ook in. Maar hij zit gewoon te ouwehoeren, dat is nu wel duidelijk

25 september 2018 om 16:10

@frans77

het lijkt er wel op inderdaad. wat voor Lozano geld, geld ook voor De Jong en De Ligt. die worden door de buitenlandse topclubs gewogen of te licht bevonden in de Champions League dus daar moeten ze het laten zien. in de topcompetities nemen ze het niveau van de Eredivisie terecht niet meer zo serieus

25 september 2018 om 16:28

@Japie_Krekel, Mane van Liverpool is er maar 1?? Volgens zijn er zoveel voetballers met diepgang. Sane, Ronaldo, Bale, Salah en Willian als voorbeeld.

25 september 2018 om 17:03

@zermatt_person

er is er niet maar een maar het zijn er niet veel, Mane noemde ik als een voorbeeld. Ronaldo heeft als spits diepgang maar als linksbuiten komt hij alleen maar op met de bal aan de voet, zelfde geld voor Willian op rechts, die komt ook bijna altijd op met de bal aan de voet. Bale en Salah zijn idd wel buitenspelers met diepgang in hun spel

25 september 2018 om 15:59

hahahahah Aanvallers zijn veel meer waard dan middenvelders of verdedigers. Messi speelt ook vanuit de buitenkant en ronaldo ook.

Denk dat Lozano na dit seizoen, nog een seizoen blijft en pas daarna vertrekt. Waarom? Zijn beste mattie Guti is net gearriveerd bij PSV.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk ... als een Barca of City aanklopt gaat ie natuurlijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren