Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij moet lekker bij z’n Koblenko‘tje fit blijven en niet over Feyenoord praten’

Laatste update:

De opmerking van Evgeniy Levchenko vorige week bij Studio Voetbal dat Feyenoord niet fit zou zijn, is bij Rob Jacobs verkeerd gevallen. De oud-trainer van de Rotterdamse club vindt dat de oud-voetballer niet over Feyenoord moet praten. “Waar die man over durft te praten. Hij is wél fit, want hij is met Victoria Koblenko getrouwd”, vertelde Jacobs in de studio van RTV Rijnmond.

Levchenko stelde dat Feyenoord niet doordrukte in het duel met AZ en insinueerde dat de spelers wellicht niet helemaal fris en fit zouden zijn. Daar kan Jacobs niets mee. “Als je met Koblenko getrouwd bent, moet je fit zijn. Dat zou ik ook zijn", vertelde hij in het programma FC Rijnmond. "Hij moet niet over Feyenoord beginnen. Hij moet lekker bij z'n Koblenko'tje fit blijven.”

Jacobs ziet hoe dan ook weinig structuur in het elftal van Feyenoord. “Bij Feyenoord zie je niets. Je ziet geen combinaties. Je ziet een veld, nou, het is het beste veld van Europa. Ik heb daar weer met open ogen naar zitten kijken. Wat een veld is dat. Als je daar een bal verkeerd speelt moet je eruit. Dan moet je gewisseld worden. Ik zie geen patronen, niets.”

Feyenoord boekte zondag in de slotfase een 1-0 zege in het thuisduel met FC Utrecht. Robin van Persie maakte drie minuten voor tijd de winnende goal. Door de zege staat Feyenoord weer derde in de Eredivisie met dertien punten uit zes wedstrijden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een goed onderbouwd argument, Chapeau! Vervolgens geeft hij zelf ook kritiek. Ik weet niet of dat wel mag van zíjn vrouw....

25 september 2018 om 07:41

Snap hier niks van. Iedereen mag toch gewoon kritiek hebben? Waarom dan meteen die persoonlijke aanval?! Tevens ben ik het er wel mee eens want ik zou dan ook fit blijven maar goed haha.

25 september 2018 om 08:03

Het is geen aanval Azb100, het is gewoon heel simpel jaloezie van Jacobs. Hij uit het alleen wat ongelukkig 😉

25 september 2018 om 08:22

ik ken die Jacobs niet. nog nooit op tv gezien betreft dit een komiek of zanger ?

25 september 2018 om 08:39

Rob Jacobs is oa trainer van Feyenoord geweest, zoak het even op, want hij heeft meer clubs getraind.

25 september 2018 om 09:53

Hij profileert zich bij RTV Rijnmond doorgaans als komiek. Overdrijft in alles wat ie zegt en bij elke uitspraak heb ik het idee dat hij wil laten zien dat ie humor heeft. Dat lukt ook wel, want het is een vermakelijke man. Inhoudelijk snijdt het meestal echter geen hout. Wat zonde is, want als hij serieus is kan hij zinnige dingen over voetbal zeggen

25 september 2018 om 13:54

Bobiku29

Rob Jacobs verschilt in wezen niet zoveel van een Jan Boskamp. Gepassioneerde voetbalmensen met een onvoorwaardelijke liefde voor de club waar ze ook oprecht al hun hele leven echt gewoon supporter van zijn. Dat kenmerkt zich vooral in gekleurd commentaar in dit soort programma's, die daar ook voor gemaakt zijn. Feyenoord fans die bijvoorbeeld op het radioverslag van Rijnmond afstemmen doen dat omdat ze geen 'neutraal' commentaar van de verslaggevers van Langs de Lijn willen horen maar het puur gekleurde commentaar van die Jan Dirk Stoute. En diezelfde mensen willen dus een Rob Jacobs zien die dit soort dingen roept. Vinden ze mooi! Ik vind het prima verder.

Maar inhoudelijk is het als je erover nadenkt wel heel mager allemaal wat hij zegt. Een analist op TV die dan niks over club A zou mogen zeggen????? Wát een onzin! En dan ook nog over zijn vrouw beginnen,... Nou ja, wat ik zeg, dat soort teksten doen het goed bij bepaalde mensen maar als je erover nadenkt is het wel heel matig allemaal.

25 september 2018 om 13:56

Jacobs moet gewoon ze mond houden, hoezo mag hij geen kritiek geven en hijzelf wel? Hypocriet mannetje. En ja Feyenoord is gewoon een armzalig elftalletje dat niet de top 3 gaat halen. En hoezo speelt Ayoub niet? Heeft meer creativiteit in zijn eentje dan het hele middenveld. Wat zijn die Toornstra en Clasie slecht he. En wil niet eens beginnen over het centrum achterin en een rechtsbuiten die denkt dat hij bij Barca speelt. Berghuis is echt de Schlemiel van de week. Geen woorden voor dat jochie die blij mag zijn het shirt van Feyenoord mag dragen want hoger komt hij in mijn ogen niet.

25 september 2018 om 07:58

Nou ja, in elk geval een seksistisch element in de persoonlijke aanval. Dat is altijd pluspunten.

Heerlijk als zo iemand kritiek geeft zonder één reëel tegenargument. Nu weet Levchenko extra dat hij gelijk had. En de rest van Nederland weet dat Rob Jacobs niet serieus genomen hoeft te worden.

25 september 2018 om 09:33

Geen reëel argument? Ik zou anders fit zijn met een vrouw als Victoria Koblenko, jij niet dan?

De Feyenoorders zijn gewoon fit. Er wordt gewisseld maar uit 'tactisch' oogpunt en niet omdat ze vermoeid zijn of kramp hebben. Met de term fris kan je niet zoveel in het voetbal. Je bent fit en scherp maar fris? Fris ben ik net uit de douche.

Tegen Utrecht zag je het maar weer, het potentieel zit in de ploeg maar de trainer krijgt het er tactisch niet uit op dit moment. Ook met de inbreng van Jorgensen voor Toornstra zag je opeens een schiettent ontstaan voor de goal van Utrecht. Het kan dus echt wel, schrijf Feyenoord niet af.

25 september 2018 om 10:16

Maar hoezo weet levxhenko nu dat hij gelijk had? Omdat ene rob jacobs zoiets zegt die niets met feyenoord te maken heeft?

25 september 2018 om 10:18

Inderdaad, wat is die Jacobs lekker op de man aan het spelen hier. Enorm zwak.

Als je niet door kunt drukken als elftal, dan ligt dat in een van deze vier dingen: metaal, fysiek, tactisch of technisch. Zeg het maar. Mentaal vind ik Feyenoord niet supersterk ogen, maar Van Persie voegt een hoop toe. Fysiek zou kunnen. Tactisch, dan zou het Gio's schuld zijn en technisch zou betekenen dat de selectie van Feyenoord qua voetballende kwaliteiten gewoon niet beter is dan die van AZ. Eerlijk gezegd vind ik voor elk van deze opties wel wat te zeggen.

Sterke argumentatie. Wat een achterlijke reactie zeg, alsof Jacobs zijn commentaar altijd verenigbaar met het publiek is. Zielig hoor.

Goed zo Rob Jacobs, bij jou thuis zijn er zeker wel patronen en structuur. Waar die man over durft te praten. Hij is wel helder en heeft patronen en structuur in zijn leven. Hij is immers met mevrouw Jacobs getrouwd.

Wat een seniele man die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Hij heeft net zo veel recht van spreken over Feyenoord dan Levchenko heeft.

25 september 2018 om 07:57

Werkt Feyenoord niet volgens de methode van die blaaskaak? Ben z'n naam even kwijt. In dat geval zou ik het nog kunnen geloven ook dat ze niet fit zijn.
Verder denk ik dat meneer Jacobs maar wat graag fit zou willen blijven met mevrouw Koblenko 😜

25 september 2018 om 09:16

Verheijen bedoel je? Als dat zo is, heeft Levchenko zeker gelijk. Want die methode heeft nog geen enkele club geholpen.

Laf om zn vrouw erbij te betrekken. Blij dat ik dat programma al zon 5 jaar niet meer kijk

Al met al snap ik sowieso niet waarom die levchencko spreektijd op de televisie krijgt? Hij praat matig Nederlands en zijn analyses vind ik helemaal al bedroevend.

25 september 2018 om 13:58

kleinegeneraal

"hij praat matig Nederlands ..."

Tja, als dát de maatstaf zou zijn om op TV spreektijd te krijgen, dan zou ik willen voorstellen om de spreektijd van de helft van de mensen die op TV spreektijd krijgen per direct af te schaffen. Mensen die bijvoorbeeld het verschil tussen 'hen' en 'hun' niet kennen (en dus zeggen 'als het hun hier niet bevalt moeten hun maar oppleuren naar hun eigen land': meteen spreektijd ontnemen!

Sowieso lopen er in Nederland een heleboel mensen rond die dringend een taalcursus nodig hebben. En dan doel ik uitsluitend op mensen die géén allochtone of buitenlandse achtergrond hebben.

Levchenko vindt dat Feyenoord niet fit is, nou dat mag hij toch vinden en dat is zijn goed recht, wat een ophef zeg!

25 september 2018 om 08:16

Maar waar baseert Levchenko dit op? Kent hij de getallen, heeft hij een inkijkje gekregen in de schema's die de conditie trainers bij Feyenoord ter beschikking hebben of roeptoetert hij zomaar wat omdat zijn gevoel dit zegt?

25 september 2018 om 08:48

Waar Levchenko dit op baseert staat netjes in de tekst Tornado72...namelijk gebaseerd op de wedstrijd tegen AZ waarbij Feyenoord in de laatste fase niet kon doordrukken en dus een vermoeide, niet fitte/frisse indruk maakte 🤷‍♂️

25 september 2018 om 08:58

Dat kan natuurlijk gewoon te maken hebben met de energie die in de voorafgaande fase verbruikt is dan heb je aan het einde van de wedstrijd wat minder over. Hoe goed de conditie ook is de energie is niet oneindig. Dat zegt helemaal niets over de conditionele gesteldheid van de selectie van Feyenoord..

25 september 2018 om 09:12

En dan nog mag Levchenko dat vinden en zeggen op tv zonder dat hij daar eerst toestemming van ene Rob Jacobs voor hoeft te vragen.

25 september 2018 om 09:44

Uiteraard mag Levchenko zeggen wat hij wil. Iedereen mag in het wilde weg wat roeptoeteren, dat geldt natuurlijk ook voor Jacobs die mag ook in het luchtledige raaskallen net als Levchenko...

Achterlijke reactie zeg. Dit is gewoon onder de gordel en buiten alle proporties. Als het als grap bedoeld is, dan vind ik dit niet grappig? Wellicht jaloers, omdat hij haar niet kan krijgen?

Maar volgens mij is die kritiek om gebrek aan fitheid en conditie er toch al een aantal jaar?

Gebrek aan fitheid? Ik heb eerder het idee dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is. Fitheid is prima trainbaar en uitstekend meetbaar, ik zie niet in waarom de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn de selectie niet fit krijgen? Mocht dat serieus het geval zijn zouden ze allang de conditie trainers ontslagen hebben lijkt mij..

Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een echte "Rijnmond reactie". Lekker op de man spelen (of z'n vrouw) en vooral niet inhoudelijk. Heel, heel zwak van hem. En nee, ik scheer hiermee niet iedere Rotterdammer over één kam, maar ik ken radio Rijnmond een beetje tijdens verslagen van wedstrijden van alles wat zo ongeveer niet Feyenoord is, dus het is dat wat ik bedoel met een Rijnmond reactie; gewoon "lekkerrr suurrr"

25 september 2018 om 08:20

En dat terwijl Feyenoord en Rijnmond eigenlijk al jaren op voet van oorlog leven...het gaat iets beter de laatste jaren maar het is nog alles behalve koek en ei tussen die twee...

25 september 2018 om 09:25

Ahaaa, in dat licht bekeken heeft Radio Rijnmond misschien wel heel bewust deze man een spreekbuis gegeven 😉

25 september 2018 om 10:07

Want op de man spelen is typisch voor Rijnmond? Er zitten daar enkele prima journalisten. Inderdaad met voorkeur voor de clubs uit de regio, maar het is ook een regionale zender. Zo heeft Radio 1 in Europese duels een voorkeur voor Nederlandse clubs, niks mis mee. Rob Jacobs wordt met regelmaat uitgenodigd en dat is wel leuk omdat hij provoceert, maar hij wil vooral leuk zijn en daardoor wordt hij inhoudelijk niet meer serieus genomen door de buitenwacht. Je zegt Rotterdammers niet over één kam te scheren en dat geloof ik uiteraard wel, maar Rijnmond over één kam scheren hoeft ook niet. Het is geen objectieve zender, maar het is niet zo dat de ene belediging de ander opvolgt. Jacobs is hierin eerder uitzondering dan regel. Misschien Jan Everse nog, die heeft ooit iets naars gezegd over Veltman, dat het een engnek is voor de kaarten die hij aannaait. Terecht verwijt in mijn ogen, maar niet netjes verwoord door hem destijds. Verder is Rijnmond een zender die zijn doelgroep voorziet van wat het wil, zonder 'suur' te zijn.

25 september 2018 om 12:57

Heb je helemaal gelijk in maar dat zou me een te lang betoog worden. Maar als Jacobs er zit om alleen maar grappig te doen en beetje te provoceren dan zegt dat op z'n minst iets over het programma dat hem uitnodigde en de zender die daar zendtijd beschikbaar voor stelt. En nee, ik ben het heus wel met je eens verder. Maar als dit bericht, over Jacobs, hier geplaatst wordt zonder de verdere context, dan reageer ik op basis van wat ik hier lees en wat mijn eigen ervaring/perceptie van Rijnmond is. Da's logisch toch? Om maar ff te eindigen met een quote van de Held die zowel voor jouw (gok ik) als mijn club heeft gespeeld...

25 september 2018 om 17:22

Haha, tuurlijk is dat logisch. Ben het ook grotendeels met je eens. Het ging me alleen te ver om iedereen van RTV Rijnmond neer te zetten als mensen die op de man spelen als het niet om Feyenoord gaat. De zender is niet objectief, maar wel fatsoenlijk. Jacobs is bekend in de regio, heeft binding met alle betreffende profclubs en bezit over kijk op voetbal. Hij zegt ook weleens zinnige dingen, maar die sneeuwen onder door zijn drang om de leukste te zijn. Daarom snap ik dat je vindt dat het wat zegt over het programma dat ze hem uitnodigen, maar mensen zien hem er wel graag. Laten we het erop houden dat hij perfect zou zijn voor bij Veronica Inside aan tafel. Af en toe iets zinnigs en meestal vermaak

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er tussen Rob Jacobs en Victoria Koblenko en/of Yevgeni Levchenko iets is voorgevallen, waaruit gebleken is dat Rob noet fit genoeg is om iets met Victoria Koblenko te doen. Of jaloers is. Op Levchenko omdat die dat wel is en ook de gelegenheid daartoe heeft.

Verder denk ik dat Rob Jacobs Feyenoord-fan is. En als vanzelfsprekend blind is voor de realiteit, geen kritiek geeft en duld op zijn club en dus gewoon beter zijn bakkes kan houden.

Dan ben je wel een onthutsend zwakke kerel. Beweren dat een analist niets over Feyenoord mag zeggen (hij zelf wel?) en dan hele aparte opmerkingen over iemand zijn vrouw maken. Als zo'n zender beetje normen heeft zetten ze die man direct op straat.

25 september 2018 om 08:55

Dat hele vi clubje dan ook maar op straat gooien? Die maken wel 80 van dit soort ‘grappen’ in 1 uitzending

Lekker hypocriet. Rob Jacobs heeft nog minder te zeggen. Levchenko zijn baan is analist. Het is een ronduit seksistische viespeuk om over de vrouw van Levchenko zich zo uit te laten. Als je zo over mijn vrouw zou praten zou die een lel voor zijn achterhaalde smoel krijgen. En niet van mij. Van mijn vrouw.

Roob Jacobs is de zoveelste die meent dat alleen Rotterdammers iets over Feyenoord mogen zeggen en dan maakt hij dat ook nog op een heel goedkope manier duidelijk.
Om het even op zijn Rotterdams te zeggen: "pleur lekker op joh !"

Wat een kinderachtige reactie zeg. Meneer Jacobs laat zich wel heel erg kennen. Blijkbaar heeft Levchenko gelijk over de fitheid van Feyenoord, anders reageer je niet zo.

25 september 2018 om 10:13

Jacobs zegt het vooral om te scoren, een uitspraak met een knipoog. Neemt natuurlijk niet weg dat het nergens op slaat

Wat een trieste reactie zeg. Iemand geeft een mening, en vervolgens hem dan persoonlijk aanvallen. Tot 3 x toe z'n vrouw erbij halen. Sneu

Wat een trieste reacties hier zeg van al die moraalridders, die waarschijnlijk wél elke maandagavond trouw naar Derksen en Van der Gijp zitten te kijken die tien keer erger zijn dan Rob Jacobs. Rob Jacobs is een Rotterdammer in hart en nieren en neemt geen blad voor de mond, precies om die reden zit hij vaak bij RTV Rijnmond, waar men nou niet bepaald objectief is als het om Feyenoord gaat. Als je dat niet snapt ben je een oelewapper. Bovendien heeft hij gewoon gelijk, die Levchenko is gewoon een reteslechte analist en ik snap sowieso niet waarom deze middelmatige ex-voetballer (of voetbalt hij nog? Ik heb geen idee) de analist mag uithangen, of is het puur vanwege zijn goede kop en (B-)sterrenstatus dankzij zijn relatie met Victoria Koblenko? Schei toch uit, Rob Jacobs drukt zich misschien niet zo handig uit, maar hij heeft wel gewoon 100 procent gelijk. Pleur alsjeblieft op met die Levchenko man.

25 september 2018 om 15:17

aapie

Jij mist de kern hier.
Jacobs doet dit, het afzagen en met de grond gelijk maken van mensen, alleen met mensen die iets tegen Feyenoord zeggen. Bij VI wordt iedereen, of het nou om Psv, Ajax of Feyenoord gaat, met de grond gelijk gemaakt! Dát is het grote verschil.

26 september 2018 om 10:45

Nee, je mist zelf denk ik volledig de kern. Ik maakte de vergelijking met VI omdat mensen hier vallen over Jacobs' zogenaamde beledigende/sekstistische opmerkingen aangaande Koblenko, wat bij VI hetzelfde zoniet erger is. En als íémand keiharde kritiek kan leveren op Feyenoord, dan is het Jacobs wel. En dat deed hij dus ook, hij zei namelijk dat Feyenoord er helemaal niets van kan. Hij was het alleen niet eens met Levchenko's kritiek op de fitheid bij Feyenoord. En dat zegt hij dan op zijn manier met een beetje Rotterdamse humor waar je van moet houden. Ik denk dat hij gewoon (terecht) geen fan is van de analist Levchenko.

de kritiek van Jacobs hier gaat inhoudelijk nergens over maar wat vind ik die Levchenko een nikszeggende analist zeg. die kan zo in een rijtje met Daniel De Ridder en Arno Vermeulen aansluiten

Als het zo makkelijk was, dan had Jacobs direct moeten vragen of Feyenoord haar niet even kan lenen.

Jacobs kraait ook vaak onzin uit (een paar jaar terug waren ze volgens hem degradatiekandidaat). Waarom zou hij dat wel mogen en Levchenko niet?

Omdat hij als trainer mislukt is bij Feyenoord?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren