Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax niet verrast: ‘We wisten hoe PSV wilde spelen: lange ballen op De Jong’

Laatste update:

Ajax leed zondag op bezoek bij PSV zijn eerste nederlaag dit seizoen in de Eredivisie. De Amsterdammers keken bij rust reeds tegen een 3-0 achterstand aan wisten na de onderbreking geen verandering meer aan te brengen in de stand. Dusan Tadic baalt van de manier waarop Ajax de doelpunten in het Philips Stadion moest incasseren.

Gastón Pereiro opende na 21 minuten voetballen de score met een schot van buiten het strafschopgebied, waarna Luuk de Jong, na gestuntel van Frenkie de Jong, vrijwel onmiddellijk voor de 2-0 zorgde. De 3-0 van Hirving Lozano viel tien minuten voor rust. "We hebben de goals gewoon cadeau gedaan", vertelt Tadic voor de camera van FOX Sports.

De Serviër, die bij afwezigheid van Matthijs de Ligt de aanvoerdersband droeg, benadrukt dat Ajax niet verrast was door het strijdplan van de thuisploeg. "We wisten hoe PSV wilde spelen: lange ballen op Luuk de Jong en de tweede bal winnen. Dat is hun kracht, maar wij moeten daar beter mee omgaan. Zij stonden heel goed georganiseerd. We zijn allemaal de fout in gegaan en moeten hier verantwoordelijk voor nemen."

"We hebben bij Ajax alleen maar spelers die goed kunnen voetballen", vervolgt Tadic over de keuze om Frenkie de Jong in het hart van de defensie op te stellen als vervanger van De Ligt. "We moeten hier onze les uit trekken. De titelstrijd is nog niet over. PSV heeft een paar keer in de negentigste minuut gewonnen en het seizoen is nog lang."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Over Barcelona werd gezegd dat ze op 60 procent tegen psv speelde. Ik denk dat ajax van geluk mag spreken dat PSV na de 3-0 op 60 procent ging spelen. Het zou denk ik een afslachting worden. Persoonlijk had ik graag 5-0 of een 6-0 willen zien, want 3-0 klinkt nog vrij normaal.

23 september 2018 om 20:11

Klopt, want dat Ajax nooit een goal zou maken was al vrij duidelijk, maar als PSV nog wat meer gas had gegeven had dit een echt grote uitslag kunnen worden. Dat had met het oog op het doelsaldo nog best belangrijk kunnen zijn.

Ach iedereen wist het en weet je wat we dan doen ? Gewoon Frenkie en blind laten uitvechten tegen de jong, want die is zo houterig. We draaien hem dol in balbezit. En toen begon de wedstrijd echt !!!! Geen antwoord op Luuk en het was zielig om te zien. Tot overmaat van ramp dribbelt hij zelfs langs 4 ik herhaal 4 Ajacieden!!!! Sit down mate. Please sit down!

23 september 2018 om 19:55

Ja, dat deed ie even ala messi.

23 september 2018 om 20:05

Alsof t alleen daar aan lag. Je verloor elke tweede bal, waar waren je middenvelders om de jong in te sluiten of de afvallende bal te veroveren? Daarbij waren eiting en schone dramatisch in balbezit

23 september 2018 om 20:10

Iedere duel verloor je van Luuk. De tweede bal kreeg je ook niet omdat schone en eiting amper konden aansluiten. In eerste instantie verlies je van de spits en verder wordt je afgetroefd op het middenveld. Nergens beaam ik dat het alleen daar aan lag, maar sommigen (jij oa) lezen wat ze willen

Als Ajax weet dat Psv lange ballen op de Jong gaat spelen is het natuurlijk uitermate dom om met Blind en de Jong centraal te spelen. Zet dan de kopsterke Schuurs centraal in de verdediging.

23 september 2018 om 20:06

Was dan logischer geweest dan Frenkie terug zetten naar de defence en spelen met eiting en schone naast mekaar. Verschrikkelijk

23 september 2018 om 21:41

@beserko, dat zullen we nooit weten want dat heeft hij niet gedaan. Wat we wel weten dat hij opnieuw tegen PSV tactisch heeft gefaald en blijkbaar de beperkingen van zijn eigen team niet onderkent.

24 september 2018 om 08:04

Het gaat om tactische keuzes, als je weet dat Psv langen ballen op de Jong gaat spelen weet je dat je in de problemen kan komen als middenvelder de Jong die niet echt een goede kopper is en Blind die bewezen heeft ook niet echt een top verdediger te zijn tegen de Jong opstelt.
Het gaat er niet om of ik ten Hag verdedig of niet het gaat erom dat je logische keuzes maakt als trainer. Blijkbaar vindt hij Schuurs niet goed genoeg op het moment maar het duo wat er nu stond was ook niet opgewassen tegen de aanval van Psv...

23 september 2018 om 22:16

Schuurs is nog lang niet ban het vereiste niveau wat Ajax nastreeft. In de voorbereiding viel hij echt door de mand. Dat ten Hag dus andere keuzes maakt begrijp ik wel. Wober is ook niet alles, maar iets beter. Dan had de Jong op het middenveld kunnen spelen. Daar kan hij zijn kwaliteiten beter benutten.

23 september 2018 om 22:24

Blind is, naar ik aanneem, ook niet van het vereiste niveau, maar speelt wel gewoon. Niet goed,maar toch, hij speelt gewoon..

Als Ajax weet dat Psv lange ballen op de Jong gaat spelen is het natuurlijk uitermate dom om met Blind en de Jong centraal te spelen. Zet dan de kopsterke Schuurs centraal in de verdediging.

23 september 2018 om 20:25

De lange ballen en afvallende ballen waren een groter probleem. Zolang de jong die hoge ballen niet kwijt kan of worden opgepakt door je eigen spelers, is er niks aan de hand zoals destijds pelle werd aangepakt in het team van de boer. De jong kon nu echter zelfs vaak ballen aannemen en ronddraaien omdat niemand in de buurt was of spelers te bang waren om uberhaupt duels aan te gaan met een tegenstander

Het valt me op dat Ziyech altijd matig speelt tegen Psv. Geen wonder dat er geen 1 buitenlandse club 30 miljoen voor hem wilt betalen.

23 september 2018 om 20:03

Maak je geen zorgen. Die vertrekt wel voor 30. Minimaal.

23 september 2018 om 20:10

Ziyech was de enige Ajacied die het PSV lastig maakte met pogingen en dribbels...

23 september 2018 om 20:24

@lee112

Maar hij was wel de man met veruit de meeste balverlies. Vond je hem nou echt goed spelen? Ik vond van niet.

23 september 2018 om 20:37

Nee vond geen enkele Ajacied goed. Maar vond Ziyech wel
De meest dreigende. Normaal vind ik hem vs PSV ontzichtbaar

23 september 2018 om 20:26

Europees en tegen feyenoord speelt ie dan weer vaak prima... alsof scouts alles en alleen baseren op matches tegen psv.

Ik vond het anders wel meevallen, die hoge ballen op Luuk. PSV kwam er toch wel door, wat ze ook deden. Ajax kwam er gewoon niet tussen, elke afvallende bal was voor Psv. Onze slechte passjes werden onderschept, die van PSV veel minder. Onze individuele acties werden afgestopt, die van PSV veel minder.

Overigens denk ik niet dat PSV heeft gewonnen door hoge ballen op Luuk of welke aanvallende tactiek, maar door hoe ze stonden als Ajax de bal had. Volgens mij is het Frenkie niet gelukt om in te dribbelen, en dat is juist zijn kracht. Vaak gaat hij dan toch één of twee man voorbij, waardoor een andere speler weer vrij komt. Dat gebeurde niet en dus kwam er ook niemand vrij, waardoor we niet naar voren konden. En als we daar dan waren, ach, dan verzonnen we wel een manier om de bal weer snel kwijt te raken. PSV zat er bovenop en Ajax had geen antwoord. Op elk vlak zijn we afgetroefd vandaag.

Een verlies in Eindhoven kan ik accepteren, die was ingecalculeerd en voorspeld. Maar de manier waarop is schandalig en beschamend. Alweer. Dan denk je na die vorige 3-0 wel klaar te zijn met de nationale vernederingen, krijg je er gewoon weer in als je weer naar Eindhoven gaat. 0 mentaliteit, deze selectie. Dat blijkt vandaag weer. Als het lekker loopt, lachen ze, maar als het niet lekker loopt is er niemand die het om kan draaien.

En ik denken dat Ajax kans maakt op een stuntje tegen Bayern (thuis) en kan winnen van Benfica. Lachwekkend. Hopen dat Bayern stopt bij 4 en we Benfica op 2/3 kunnen houden. Als AEK niks geks doet, kunnen we dan in februari in ieder geval nog 2x een EL potje kijken waar Ajax aan meedoet.

23 september 2018 om 21:00

Drama? Het beste seizoen in jaren, tweede achter Feyenoord op volgens mij slechts één puntje. Zet jezelf niet zo voor lul man.

23 september 2018 om 21:47

Frenkie die nauwelijks kon I dribbelen had weinig met PSV te maken en alles met de opstelling van Ten Hag. Stel hij dribbels in, ging twee man voorbij speelt de spits in en sluit aan. Vervolgens raakt de spits hem kwijt en dan. Schone en Eiting het gat op laten vangen samen met Blind? Dat is vragen om nog grotere problemen dan die ze al hadden.

PSV heeft gewonnen op 2 dingen mentaliteit en een goed plan waar iedereen in z'n kracht werd gebruikt. Ten Hag deed vrolijk dingen die eerder ook al matig tot slecht werkte. Tadic tien en Neres linksbuiten. Deden we in het begin ook. Werkte nauwelijks. Tadic is geen 10 zoals Ziyech met loopvermogen en agressie bij balverlies. Neres is matig tot slecht op linksbuiten. Eiting op de plek van de Jong. Werkte slecht tegen Heracles en alle andere duels waar enige duelkracht vereist was. 2 keer type schone als controleur is te veel in topwedstrijden. Blind en Frenkie naast elkaar terwijl beide liever opbouwen dan opruimen. Ten Hag gooide gewoon het hele elftal door elkaar door 1 blessure en het toen stond het verkeerd. Heeft PSV het betere materiaal, betwijfel het, ze hebben in iedergeval de betere coach. Wat wel zorgelijk is voor Ajax, is dat Ten Hag gewoon niet van fouten leert. Dat kan en mag gewoon niet. Ik voorzie de beerput open gaan bij Ajax en dan gaat het niet langer over zijn accent of gedrag, maar tactische keuzes.

23 september 2018 om 21:56

Waar jij op doelt, is dat Frenkie dus bewust niet indribbelde omdat dat te risicovol was. Hoewel het zeker te risicovol was geweest, bedoel ik met dat het niet kon, dat het echt niet mogelijk was. PSV zorgde dat het letterlijk niet mogelijk was om in te dribbelen. Dan is Frenkie's kracht weg en dan staat hij op de verkeerde positie, want verdedigen is niet zijn ding. Ten Hag moet wel gaan leren van zijn fouten inderdaad. Met Neres op 10 ging het tegen Vitesse ineens heel lekker, dus ik begon wat vertrouwen te krijgen dat hij het tactisch uitgevogeld had. Bij Utrecht vond ik hem wel vaker tactisch slimme zetten hebben en ik hoopte dat dat bij Ajax ook ging lukken. Echter is Frenkie centraal achterin geen slimme zet. Tegen mindere ploegen kom je daar mee weg, maar niet tegen Psv.

23 september 2018 om 21:58

Heeft niets te maken met het indribbelen van Frenkie de Jong.
Elftallen waar een laatste man tegen kan indribbelen zijn zwakke elftallen met een veel te lang speelveld en gaten tussen de linies om in te dribbelen.
Het is eigenlijk ook te gek voor woorden dat een laatste man indribbelt en de bal moet brengen.
Dat geeft dus al aan dat in de overige wedstrijden geen mensen tussen de liniess vrijlopen om van achteruit in te spelen of dat Frenkie de Jong ze niet ziet staan. Het is 1 van de twee.
Ajax is een onzettend matig elftal zonder bal zowel aanvallend als verdedigend. Iedereen wil de bal in de voet en komt in de bal.

23 september 2018 om 22:31

Dat is nou net het punt. Frenkie hoort niet in te dribbelen als laatste man, maar vanaf het middenveld. Omdat hij dat nu als CV moest doen (wat hem onmogelijk werd gemaakt) haal je zijn kracht uit hem en dan gaat hij het verschil niet maken.

Er liepen wel Ajacieden tussen de linies, maar de pass was ook vaak erg slecht. Dat je Ajax op basis van vandaag een aanvallend matig elftal noemt is opportunistisch. Als je dat oordeel hebt na de eerdere wedstrijden van dit seizoen, is het enkel lachwekkend. In de Champions League werd het tegendeel duidelijk en ook in de Eredivisie heeft Ajax al een aantal keer een defensie helemaal kapot gespeeld. Groningen kon zelfs met 5 verdedigers het niet bijbenen en Vitesse, toch ook niet de minste (ajax heeft het daar altijd lastig), kreeg er ook gewoon 4 om de oren.

Verdedigend is Ajax inderdaad matig. We hebben een verdediging die relatief eenvoudig stand houdt tegen mindere ploegen, maar als de aanvallende kwaliteit van de tegenstander omhoog gaat, krijgen we het al heel snel heel moeilijk.

23 september 2018 om 22:52

Ik heb niet gezegd dat Ajax aanvallend slecht is. Ik heb gezegd dat ze aanvallend zonder bal een ontzettend matig elftal is.
Tegen Vitesse en Groningen kregen ze alle ruimte tot aan de 16 zonder weerstand te voetballen. Ajax kon dus met z'n allen opschuiven en waren loopacties in de diepte niet nodig omdat ze al in de final third voetbalden.
Tegen sterkere teams waar je met loopacties ruimte voor een ander moet creeren om in de derde linie te kunnen voetballen door de vrije man te vinden is andere koek.
Ik had deze uitslag voorspeld.
Frenkie de Jong hoort nergens te dribbelen. Hij hoort gewoon de bal op de perfecte timing op de perfecte man te spelen.
Hoevaak zie je Frenkie de Jong in de breedte dribbelen op zoek naar oplossingen.
Hij wil te graag de beslissende pass geven ipv de beste pass.
Als hij dat niet ontwikkelt dan heeft hij niets bij Barcelona te zoeken.

23 september 2018 om 21:58

Heeft niets te maken met het indribbelen van Frenkie de Jong.
Elftallen waar een laatste man tegen kan indribbelen zijn zwakke elftallen met een veel te lang speelveld en gaten tussen de linies om in te dribbelen.
Het is eigenlijk ook te gek voor woorden dat een laatste man indribbelt en de bal moet brengen.
Dat geeft dus al aan dat in de overige wedstrijden geen mensen tussen de liniess vrijlopen om van achteruit in te spelen of dat Frenkie de Jong ze niet ziet staan. Het is 1 van de twee.
Ajax is een onzettend matig elftal zonder bal zowel aanvallend als verdedigend. Iedereen wil de bal in de voet en komt in de bal.

Op dit soort dagen word ik schijtziek van het gezanik over dat Ajax altijd maar moet proberen om aantrekkelijk en aanvallend moet voetballen. Ajax had gewoon voor het doel moeten gaan liggen, PSV opvangen rond de middellijn en moeten gaan counteren.

23 september 2018 om 22:00

Dan had Ajax er 6 tegengekregen.
Ajax is zonder bal zwak.

En dan zet je daar Frenkie de Jong naast die ongeveer tot zijn knie komt.
Kan je wel prima niet verrast zijn, het is erger als je met de informatie niks doet.

Titelstrijd is wellicht niet over maar voorlopig niet echt interessant. De strijd om plaats twee misschien maar het gat met PSV zal niet zo snel verdwijnen. Daarvoor zijn ook de andere clubs te zwak dit seizoen.

Ik denk dat Ajax een Viergever toch prima had kunnen gebruiken, maarja die heeft men niet nodig.
Was eigenlijk de enige echte winnaar in het team van Ajax en die laten ze gaan. Bedankt

Kan de media dan nu ook aub stoppen met het hypen van iedere ajax speler? Mazraoui in oranje, Frenkie de Jong 50-60 miljoen plus.

Enige wat ik vandaag gezien heb zijn een paar modale voetballers waar je de oorlog niet me wint, niet voor niets al jaren niets gewonnen.

Dan mijn club Psv, wat een vechtlust inzet en weer de absolute wil om te winnen. Ik heb genoten!!

23 september 2018 om 20:11

Oorlog niet mee winnen? Dat waren de spelers die er dinsdag kansloos met 4-0 af gingen tegen Barcelona of halve kracht. Verschil vandaag werd gemaakt door Luuk de Jong, de enige speler van PSV die Ajax sterker zou maken. Nationaal kunnen jullie leuk mee, maar internationaal is het helemaal niks.

23 september 2018 om 20:24

Je hebt helemaal gelijk, dinsdag was een blamage. compleet weggetikt door nog zo'n gehypte speler genaamd Messi.....

Grappig dat jij alleen Luuk de Jong de enige speler vindt die Ajax sterker maakt, dat heb ik nou met De Ligt die ik best graag bij PSV centraal zou zien staan. De rest zou tribunevulling zijn

23 september 2018 om 20:25

Nou laten we eerst Ajax tegen Bayern afwachten. Kijken of Ajax wat voorstelt internationaal. Ga toch weg man. Zowel Psv als Ajax stellen internationaal niks voor. Ja tegen AEK maar daar had Psv ook wel van gewonnen. Dus ga nou niet na een oorwassing zeggen dat de tegenstander niet veel voorstelt.

23 september 2018 om 20:31

Internationaal is PSV helemaal niks? PSV heeft de laatste 15 jaar de meeste punten behaald voor Nederland. Wat stelt Ajax dan voor?

23 september 2018 om 20:53

@Afcaj een matige speler als Luuk De Jong kan het verschil maken tegen Ajax dat zegt natuurlijk al genoeg. Tal van Ajax talenten werden afgelopen weken de hemel in geprezen en zouden volgens sommige moeiteloos kunnen aansluiten bij Barca. Vandaag was eindelijk een serieuze test tegen een team wat ruim verliest van Barca op 50%. We kunnen toch wel concluderen dat die talenten aardig overschat worden.

23 september 2018 om 23:33

Bergwijn en de laatste 5 jaar is het Ajax wat Europees de klok slaat voor Nederland. En dik ook.

23 september 2018 om 20:28

Viergever heeft 4 jaar bij ons gespeeld en ons niks gebracht. Enige nu is dat het een betere cv is dan blind, maar dat zegt niks omdat blind gewoon in niks een cv is. Viergever blinkt ook niet eens uit bij psv, het blok ervoor met rosario en hendrikx is juist zeer solide

23 september 2018 om 20:17

Dit vooral. De tegengoals zijn lachwekkend en PSV heeft daarin ook de nodige geluk gehad maar als je er zelf niet in slaagt om ook maar een goede kans af te dwingen verdien je niks.

Tadic doet nu net alsof dat een minderwaardige tactiek is, maar Van Bommel verwoordde het perfect in het interview na afloop. PSV probeert van acheruit op te bouwen, maar als dat niet gaat (omdat de tegenstander vroeg probeert druk te zetten), dan speel je een lange bal. Dat leer je op het laagste amateurniveau nog. Dat PSV zo speelde, heeft Ajax zelf veroorzaakt. Maar als je dan vervolgens niet de power en drive kunt opbrengen om de duels in te gaan, en je kan zelf aanvallend niet door de verdediging van PSV heen voetballen (ondanks dat ik in de voorbeschouwingen van afgelopen week de indruk kreeg dat Ajax het positiespel a la Barcelona beheerst), dan ben je gewoon volkomen terecht afgedroogd.

23 september 2018 om 20:13

denk dat wöber en kristensen er beter hadden gestaan dan de jong en masseroui

23 september 2018 om 20:18

Krijg je dit weer.. kristensen wordt al sinds zijn komst te slecht bevonden massraoui opgehemeld, een keer verloren en achteraf had het anders moeten staan. Lekker makkelijk

23 september 2018 om 20:13

Heb je het interview gehoord? Nergens doet hij alsof het tactiek minder is. Sterker nog meneer geeft aan dat PSV de gekozen tactiek zeer goed uitvoerde....Ajax had er 0 antwoord op en ze mogen ervan leren gaf hij aan

23 september 2018 om 20:31

Vz heeft er een handje van om originele interviews zo te pennen dat ze provocerend over komen. Tadic gaf namelijk aan dat ze wisten dat psv veel de bal op luuk zou spelen en dat ze daar ook sterk in zijn om van daaruit te spelen. In het interview op tv kwam de tekst er iig anders uit dan jij wellicht hebt geinterpreteerd

Luuk de Jong was lastig, maar ook met een fysiek sterke verdediger had Ajax vandaag verloren. PSV had met middenveld in handen en hielden achterin de boel dicht, waardoor Ajax geen kansen kon creëren.

Het elftal van Ajax klopt niet. Op individuele kwaliteit kan je de meeste wedstrijden in de Eredivisie nog wel winnen, maar tegen een goede selectie als die van PSV gaat het fout. Tadic heeft kwaliteit, maar komt misschien het beste tot zijn recht als linkshalf in een 4-4-2 systeem. Neres is een rechtsbuiten met een aardige actie, maar heeft een spits of diepe middenvelder nodig waar hij mee kan combineren. Hij speelt nu op 10 of als linksbuiten met Huntelaar in de spits, die voetballend beperkt is. Huntelaar is afhankelijk van aanvoer, maar er komt bijna geen goede voorzet. Schone kan het tempo en niveau al drie jaar niet meer aan, Eiting komt (nog) te kort en er zit geen diepgang in de ploeg. Daarnaast ben ik ook niet gecharmeerd van de punt naar voren. Eigenlijk is Ziyech de enige 10, maar die speelt op de flanken. Ga dan lekker met de punt naar achteren spelen met Frenkie de Jong als "6".

23 september 2018 om 20:33

Ben blij dat ik niet de enige ben die denkt dat je de pot grotendeels op het middenveld hebt verloren. Daarbij ook eens over neres: door hem op tien en links te zetten is hij veel minder waard voor het team

Raar als je weet hoe PSV gaat spelen en je gaat je daar niet op instellen. Of wacht wzawzdb. Nee dat klopt ook niet!!!! Ten Hag wat is er aan de hand?

Had gewoon Wober opgesteld en Frenkie op het middenveld...

We wisten dat psv zo ging spelen....dan is t nog beroerder dat je je zo laat verrassen in de omschakelmomenten. Tadic doet met deze uitspraken niet alleen of Ajax heeft verloren van een minderwaardig voetballende ploeg, maar dat het aan van alles lag maar niet aan hemzelf. Dubieus voor een ervaren captain.

23 september 2018 om 21:24

Ajax speelde zelf ook aardig wat de lange bal. Vooral onder druk. Maar die verloren elk kopduel en tweede bal die daar uit voor kwamen. Afgetroefd op passie en strijd. Daarnaast zit er ook gewoon aardig wat voetbal in PSV en dan ga je er echt kansloos af zoals Ajax nu deed.

Ik vind het zeer vreemd om te zien dat een club als Ajax buiten De Ligt om blijkbaar geen fatsoenlijke centrale verdedigers heeft in de selectie. Hoe kun je nou met Blind en Frenkie in het centrum tegen PSV gaan spelen. Veel te voetballen tegen een team die op dit moment gewoon beter is. Vind het ook zonde van Frenkie zijn talent om hem steeds als cv te zien (hoewel hij dit ook prima invult hoor maar hij is gewoon geen cv) Deze jongen is een pure regista. Zet gewoon Wober er eens in of geef een andere jeugdspeler de kans. Blind is eigenlijk gewoon een miskoop. Tagliafico is een betere linksback, op het middenveld zijn betere opties en als cv is hij gewoon te matig. Hadden ze het geld beter kunnen investeren in echte centrale verdediger.

frenkie is goed ook achterin en blind kan ook goed spelen achterin, maar beide hebben ze een echte kei nodig naast hun. met een echte libero spelen achter de verdediging van 3 man, 3 middenveld 2 am en een spits

1-1-3-3-2-1

Sjonge dat is nog het ergste van de trainer ze wisten dat ze lange ballen gingen spelen en nog frenkie en daley achterin zetten ten hag heeft gewoon gefaald

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren