Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Bommel doet beroep op fans: ‘Het was goed wat Ajax liet zien’

Laatste update:

Zondag staat de topper tussen PSV en Ajax op het programma. De kraker in de Eredivisie maakt logischerwijs veel los bij de spelers van de Eindhovense club, stelt Mark van Bommel. De trainer zegt vrijdag dat de confrontatie met Ajax iets speciaals is. “De sfeer van de kampioenswedstrijd afgelopen jaar is onmogelijk te beschrijven. Ik hoop dat onze fans weer zoiets creëren.”

Op de persconferentie is Van Bommel lovend over het spel dat Ajax tentoonspreidde tegen AEK Athene in de Champions League (3-0). “Het was goed wat Ajax liet zien, woensdag. Maar ik heb me niet zoveel met hen bezig gehouden afgelopen week”, wordt de trainer geciteerd door diverse media, waaronder het Eindhovens Dagblad en Voetbal International.

“Ik heb de wedstrijd gezien, het was een goede prestatie. Maar wij gaan uit van onze eigen kracht. Ik heb tegen Barcelona (4-0 verlies in de Champions League, red.) wat nuances aangebracht, maar tegen Ajax gaan we ook weer ons eigen spel spelen”, aldus Van Bommel. De oefenmeester hoopt wederom op de massale steun van de supporters.

De trainer was bij het kampioensduel van vorig seizoen aanwezig in het Philips Stadion en de oud-middenvelder zag hoe het thuispubliek PSV hielp om de titel binnen te hengelen. “Ze kunnen er thuis een heksenketel van maken. Ik geniet ervan hoe ze de ploeg kunnen dragen. Bij goede en moeilijke momenten”, stelt Van Bommel vast.

Wat verwacht jij van PSV-Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het beloofd een leuke wedstrijd te worden.. vaak wordt het dan een draak van een partij met veel fouten/balverlies en een slechte scheids daar bovenop.. Hopelijk krijg ik ongelijk en wordt dit een hele aantrekkelijke open wedstrijd met veel doelpunten en een mooie score verloop.
Ze moeten aan het publiek en aan zichzelf laten zien wie de beste is en het verdient om landskampioen te zijn.

21 september 2018 om 14:40

Nee hoor, met een puntendeling blijft alles bij het oude. Feyenoord kan over geen van beide heen bij puntenverlies. Ajax kan over PSV heen bij winst en PSV kan het gat vergroten bij winst. Maar echt moeten is het voor beide ploegen niet. Beide ook een zware wedstrijd in de benen en beide gaan geen onnodige risico’s nemen. Saaie 0-0 is gewoon een reële optie.

21 september 2018 om 14:56

@ninjakai:

Als ik Ajax-supporter zou zijn, dan zou ik toch wel een tikkeltje nerveus worden van een nederlaag. Dan is het gat 5 punten. En dat terwijl je weet dat je concurrent al jaren heel weinig punten laat liggen (uitgezonderd een dip in de laatste maanden van 2016) en de zeer reële kans dat Ajax na de winterstop wel nog Europees speelt en PSV niet meer (in het kampioensjaar van Feyenoord werd Ajax uiteindelijk ook genekt door de midweekse Europese wedstrijden).

21 september 2018 om 15:08

cabinessence, waarom? PSV komt toch ook naar Amsterdam? Als je de winterstop inkomt met 5 punten is dat natuurlijk alles behalve onoverkomelijk.
Neemt niet weg dat je zondag natuurlijk vol voor de winst speelt als Ajax zijne. Maar daar zit juist wel het gevaar.

21 september 2018 om 15:17

"cabinessence, waarom? PSV komt toch ook naar Amsterdam?"

Ja, maar een gat van 5 punten zou toch vrij veel zijn als je weet dat je concurrent vorig seizoen tot en met de kampioenswedstrijd maar 13 punten heeft laten liggen. Zeker omdat ik die Europese wedstrijden wel een probleem zie worden voor Ajax.

21 september 2018 om 15:19

gelijkspel is voor Ajax in principe ook goed volgens mij. Gelijk spelen in de uitwedstrijd tegen de voornaamste concurrent is niet slecht. PSV daarentegen zal graag willen winnen.

21 september 2018 om 15:31

@cabinessence PSV heeft ook een keer 15 punten voor gestaan (bij de winterstop nog 13) en toen werden ze uiteindelijk op doelsaldo (1 goal verschil, dankzij een goal van Cocu) kampioen. 5 punten is dus niks.
(ajax kwam toen niet verder dan een 2-0 tegen ik meende de Graafschap, 1 en PSV won 5-1 van Vitesse, de goal van Vitesse was een blunder van Gomes, die dus bijna het Kampioenschap koste)

21 september 2018 om 15:35

Ga je er dan nu al vanuit dat Ajax langer actief gaat zijn in Europa dan Psv? Kan natuurlijk, als je denkt dat PSV ook geen derde gaat worden in de poule..

21 september 2018 om 15:55

"ga je er dan nu al vanuit dat Ajax langer actief gaat zijn in Europa dan Psv? Kan natuurlijk, als je denkt dat PSV ook geen derde gaat worden in de poule.."

Daar ga ik in principe wel vanuit, ja. Ik heb AEK aan het werk gezien, Ajax gaat sowieso minstens derde worden, dat zit wel goed. Wat PSV betreft had ik mijn hoop gevestigd op boven Inter eindigen, maar nu die van Tottenham hebben gewonnen wordt dat alweer een stuk lastiger.

21 september 2018 om 21:57

Ik verwacht dat de vonken er af vliegen. Tenminste 5 doelpunten, maar geen idee welk team gaat winnen.

21 september 2018 om 23:18

Ik ben in ieder geval tevaak teleurgesteld door deze op het oog mooie affices

Man heb er super veel zin in. Mooiste Nederlandse wedstrijd van het jaar. De 2 beste clubs van nederland die naar mijn idee op hun sterkst zijn. Hoop op een wedstrijd met veel doelpunten. 4-3 zou heerlijk zijn hahah. Minuut 92: bergwijn na een counter van psv 😋

21 september 2018 om 14:34

Het zou iig wel des PSV’s zijn om in de blessuretijd de winnende te maken 😉

21 september 2018 om 14:38

Net zoveel waard als dat je in de 1e minuut de 1-0 maakt en daarna niks meer gebeurd 😉

21 september 2018 om 14:39

Dus ongeveer het hetzelfde als PSV-Feyenoord wedstrijd in 2014. Toen maakte Memphis Depay na een mooie counter in de blessuretijd de 4-3. Een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien.

21 september 2018 om 14:48

Die wedstrijd was echt geweldig ja. Die goal brak m'n hart wel in stukjes, maar dat maakte het eigenlijk nog mooier.

21 september 2018 om 15:19

Ja die kan ik me ook nog wel herinneren! Als ik het goed heb was het Arias die de bal niet zomaar wild naar voren schoot, Maar het overzicht bewaarde en een perfecte dieptebal op Memphis gaf. Heerlijk!

21 september 2018 om 18:08

Haha nee dat was de magistrale inval beurt van jozefzoon die de rust bewaarde en de bal breed speelde in de voeten van memphis

Ik denk dat Ajax 3 punten gaat halen. puur om het feit dat spelers PSV nu onzeker zijn na oorwassing Barça en Ajax in een flow zit. Dit heeft dus niets te maken met mijn voorkeur maar wat er nou eenmaal meestal gebeurt na een Europese ronde tussendoor en wat toch blijft hangen in die koppies. mijn prognose voor deze wedstrijd: 1-3

21 september 2018 om 14:27

Denk dat PSV gewoon al een nederlaag had ingecalculeerd vs barca dus die zijn echt niet van slag. Wel heb ik ook vertrouwen in dit Ajax als de ligt meedoet. Dan denk ik 1-2 of 1-1. Zonder de ligt 3-1

21 september 2018 om 14:50

Zonder de Ligt 1-2 en met de Ligt 3-1. Overdrijf je nu niet een beetje?
Het is een talent, geen nieuwe god.

21 september 2018 om 15:15

Snap je niet dat ik bedoel dat hij als verdediger duels van luuk kan winnen? De reden waarom PSV zoveel goals maakt komt door een Luuk met een geweldige koptechniek. Zowel koppen door de bal te verlengen op lozano, Pereiro of bergwijn als koppen op goal. Frenkie en-of blind gaan hem in de lucht niet verslaan.

21 september 2018 om 14:28

Ik denk dat de spelers alles behalve onzeker zijn na die wedstrijd. Dit was al lang ingecalculeerd. Als dit nou tegen een hele slechte tegenstander was geweest zou ik het begrijpen. Ik denk dat het een spannende wedstrijd wordt waar helaas wat mij betreft Ajax aan het langste einde trekt.

21 september 2018 om 14:33

hoezo incalculeren. je moet er toch juist voor gaan? net als Ajax 26 november 2013. maar ok ik hoop niet dat ze zo het avontuur van CL zijn ingestapt. niet echt gemotiveerd klinkt dat. "ingecalculeerd"

21 september 2018 om 14:48

Vorig jaar kreeg vrijwel hetzelfde team een oorwassing van Willem II en daar waren ze daarna ook niet door van de leg. Dus zal wel meevallen.

21 september 2018 om 14:52

Ze zullen wel hun best gedaan hebben maar deze wedstrijd verloor je zonder geluk 99/100 keer. Bij die wedstrijd in 2013 was de kans door verschillende redenen veel groter dat er resultaat geboekt zou worden.

21 september 2018 om 15:23

Juist, toen we van Willem 2 verloren, dan noem je het inderdaad een blamage of een oorwassing. Maar met 4-0 verliezen van Barca in Barcelona is toch geen oorwassing. Nee, ik geloof ook niet dat de PSV spelers daardoor onzeker zouden worden.

21 september 2018 om 14:29

"puur om het feit dat spelers PSV nu onzeker zijn na oorwassing Barça"

Geloof ik niets van. Er waren vooraf al heel veel mensen die dachten dat PSV met circa 4-0 zou verliezen, dus waarom zou je van slag raken als dat dan ook gebeurt? Iedereen wist dat er een goede kans was dat dit zou gebeuren.

En de focus staat nu weer op de eredivisie en daarin zit PSV ook in een meer dan uitstekende flow. De laatste twee wedstrijden werden gewonnen met 6-1 en 0-7...

21 september 2018 om 14:33

omdat je uit moet gaan van eigen kracht en alles willen winnen?

21 september 2018 om 14:38

Natuurlijk moet je in principe alles willen winnen. Maar kom op, je gaat toch niet van slag raken als je een uitwedstrijd tegen de misschien wel beste club op aarde verliest?

21 september 2018 om 14:39

We hebben het over barca geen real sociadad of zo. Men gaf geen stuiver voor PSV. Ik denk dat ze eerder kracht halen uit het vertoonde spel in de eerste helft. Daar heb je wat aan.

21 september 2018 om 14:44

Wel denk ik dat je PSV kunt pakken zodra tadic, neres en Ziyech gaan wisselen op het veld. Van lw naar 10 naar rw en weer opnieuw. Frenkie tussen de linies. Dit Ajax kan PSV wegtikken op het middenveld. Stel je speelt met tadic-dolberg-neres-Ziyech - Frenkie en schone of Donny. Nou driehoekjes 1 tweetjes en ga zo maar door. Andersom heeft PSV met lozano en bergwijn twee snelheidsduivels, echter zijn tagliafico en mazraoui niet traag

21 september 2018 om 15:56

Ik denk dat het echt gaat afhangen van de vorm van de dag bij de sleutelspelers bij elke ploeg. Als het puur op kwaliteit aankomt, dan schat ik de kansen voor beide teams haast net zo hoog in, maar alles moet kloppen tijdens zo een wedstrijd om 1 van de 2 teams echt "weg te tikken".

Laten we hopen dat de vorm er bij beide ploegen is, dan zou het echt smullen zijn!

21 september 2018 om 14:30

Als je denkt dat PSV onzeker wordt na een 4-0, waarbij je zelf ook kans creëerde om te scoren, tegen de beste ploeg ter wereld, ben je gek. PSV en Ajax zitten beide in een flow, dat maakt deze wedstrijd zo tof, de twee sterkste Nederlandse teams die waarschijnlijk beide amper blessures hebben en in hun beste vorm zitten. Ik ben bang dat Ajax wint, omdat die flink wat goed te maken hebben na een half jaar geleden, maar dit soort wedstrijden staan altijd op zichzelf.

21 september 2018 om 14:31

Ik denk eerlijk gezegd dat de spelers van psv helemaal niet onzeker zijn na de partij tegen barca. Ik heb een aardig (behalve hendrix) psv gezien dat gewoon niet opgewassen was tegen barca. Ajax heeft het vaak lastig in eindhoven en iets van revanche zal er bij psv wel inzitten na afgelopen disdag. Ik denk een gelijkspel of winst voor obs psv!!

21 september 2018 om 14:40

Ik heb die uitslag ook in gedachten. Maar dan omdat ik Ajax simpelweg iets verder acht. Individueel maar ook als team.

21 september 2018 om 15:06

Ik denk niet dat psv onzeker is geworden omdat ze van barca verloren hebben.

21 september 2018 om 16:41

Ook ik betwijfel of ze onzeker zijn. Ik denk juist dat ze het gevoel hebben dat ze lange tijd mee konden en dat ze zelfs tegen Barcelona veel doelpogingen hadden, en zeker ook voor hadden kunnen staan.

21 september 2018 om 17:34

Ach, is net hoe je er naar kijkt. Je kunt ook zeggen dat PSV zich wil revancheren en Ajax iets te relaxed aan de wedstrijd begint. #koffiedik

Als de Ligt nog steeds geblesseerd is , heeft Ajax echt een probleem. Frenkie en Blind gaan het echt niet winnen van Luuk in de lucht, elke voorzet is gewoon gevaar.

21 september 2018 om 14:36

Scheelt dat Luuk nooit weet wat hij met de bal moet doen.

21 september 2018 om 14:39

Ik denk dat je de vorige wedstrijden moet terug kijken hoe die heeft gescoord. Voetballend is het niet veel maar in de lucht ijzersterk.

21 september 2018 om 14:39

"scheelt dat Luuk nooit weet wat hij met de bal moet doen."

Toch knap dat iemand die nooit weet wat hij met een bal moet doen in zijn laatste 6 wedstrijden tot 4 goals en 4 assists is gekomen...

21 september 2018 om 14:39

De Ligt doet heus wel mee.

En PSV gaat winnen, Ajax heeft geen Messi dus alle vertrouwen

21 september 2018 om 14:49

Ach, Frenkie heeft ook z'n voordelen want als hij in balbezit doorschuift moet PSV kiezen gezien ik niet verwacht dat Luuk achter hem aan gaat lopen. En als Luuk dat wel doet, dan komt hij zelf minder in scorende situaties.

21 september 2018 om 16:45

Kijk jij wel eens wedstrijden van PSV ? Als er in Nederland 1 spits is die veel meeverdedigd dan is het Luuk de Jong wel. Maar Luuk hoeft ook niet altijd in scorende posities te komen. Zeker tegen Ajax (en vooral zonder de Ligt) kun je heel makkelijk onder de druk van Ajax uit komen door de lange bal op de Jong te spelen met diepgaande spelers als Bergwijn en Lozano erachter. En ik heb geen idee wie bij Ajax dan Lozano nog tegen moet houden.

21 september 2018 om 16:48

Tagliafico

22 september 2018 om 12:28

myvision

Nee hoor, Luuk moet dan gewoon constant Frenkie afdekken. Die kan dan niet meer aan de bal komen en dan gaat de bal automatisch naar de speler die je dan vrijlaat. Ik zou zeggen, zorg dat Mazraoui of Blind dan vrij blijven. Dan moeten die de opbouw verzorgen.

22 september 2018 om 12:30

Tagliafico is niet snel genoeg om Lozano bij te benen. Bergwijn ook niet trouwens. Als Ajax de ruimtes achter de verdediging te groot laat worden, kan het weleens heel lastig worden. Blind en De Jong zijn niet de snelsten, op zijn zachtst gezegd.

En als De Ligt niet zou kunnen spelen, ik denk dat hij wel meedoet namelijk, dan kan ik mij echt niet voorstellen dat Ten Hag geen Wã¶ber opstelt, om de lengte van Luuk de Jong te pareren. Als je het PSV spel gevolgd hebt dit seizoen gaat er meer dan ooit via Luuk. Die is aanspeelpunt, Bergwijn en Lozano spelen vlak om hem heen. Dus Ajax zal iets moeten gaan bedenken om dat gevaar te beteugelen.

21 september 2018 om 17:46

Dan halen we de voorzetten er dus uit. Hoe moeilijk kan het zijn!? Opvreten en klem zetten. Dan komt er geen voorzet.

21 september 2018 om 18:09

Wordt toch lastig met twee buitenspelers én twee backs die een voorzet kunnen geven. Bovendien kan PSV ook de lange bal vanuit het centrum op de Jong geven, waarna hij een lopende Lozano of Bergwijn kan bereiken. Zowel het aanvalspel van Ajax als PSV is lastig te verdedigen

21 september 2018 om 21:39

Als de Ligt geblesseerd is, zou ik echt Wober er in zetten. Jammer dat ie zo weinig minuten heeft gekregen dit seizoen dusver.

Deze wedstrijd word zo omhoog gepraat niet te doen. Veel mensen verwachten een één of andere galavoorstelling door beide teams. Laten we even normaal doen hoe vaak is het niet voorgekomen dat we veel verwachtte van een topper en dat we dan na de wedstrijd zeggen tegen elkaar, "dit viel wel tegen he"

Het word een intressante partij dat wel, maar het scenario dat het een schaakpartij kan worden zie ik ook wel gebeuren.

21 september 2018 om 14:36

Het voordeel van twee ploegen die het voornamelijk van de voorhoede moeten hebben is dat er vaak veel kansen worden gecreëerd. En dat is uiteindelijk waar toeschouwers op hopen.

21 september 2018 om 14:39

@armandode
Goede reactie. Sterker nog, dit is pas ronde zes. Het is geen "alles of niets" scenario. Zelfs als Ajax verliest dan kunnen we nog in mei kampioen worden...Het is een wedstrijd voor prestige en vooral bragging rights. Meer niet.

21 september 2018 om 15:52

Precies, als het gelijk staat in min. 75 zie ik geen van beide teams alles of niets te willen spelen. Ajax zal san bang zijn voor een counter om vervolgens 5 punten achter te staan. En psv wil haar voorsprong van 2 punten niet opgeven.

22 september 2018 om 12:45

PSV kan gewoon de lange bal blijven spelen op de Jong.
Risico's laag, kans op goal groot.
Ajax heeft die troef niet en verzwakt zijn verdediging bij elke aanval die het onderneemt
Wat dat betreft is het veel realistischer dat PSV een late doelpunt maakt dan Ajax

21 september 2018 om 14:43

"deze wedstrijd word zo omhoog gepraat niet te doen. Veel mensen verwachten een één of andere galavoorstelling door beide teams."

Verwachten is een groot woord, maar ik hoop inderdaad wel op een spektakel. Beide clubs zijn aardig op dreef, in de laatste drie speelrondes heeft PSV 15 keer gescoord en Ajax 12 keer. Kan een leuke pot worden, dus.

21 september 2018 om 15:47

Tuurlijk hoop ik ook op een spektakelstuk met veel goals en mooie acties. Maar het scenario dat Ajax een gelijkspel wel oke vind (dat het gat met PSV niet groter word) en psv een gelijkspel ook best wel oke vind (psv houd een gat met ajax). En als het in de 75e min. Nog steeds 1-1 of 2-2 staat zie ik geen van beide teams alles of niets spelen, omdat ik denk dat het behouden van je positie op djt moment belangeijker is dan nog verdere achterstand oplopen of voorsprong verliezen.

21 september 2018 om 18:51

"en als het in de 75e min. Nog steeds 1-1 of 2-2 staat zie ik geen van beide teams alles of niets spelen"

Ik wel. Heb je PSV gezien tegen Willem II en Ado? Tot in de laatste minuut stormden ze bij elke aanval met 5, 6 man naar voren om toch nog die 6e of 7e goal te maken. Ik geloof daarom niet dat PSV een kwartier voor tijd al genoegen zal nemen met een gelijkspel. Niet onder Van Bommel.

22 september 2018 om 12:37

Cabinessence

Ik snap wat je zegt, maar ik geef armandode eerlijk gelijk. Het is nogal wat anders dat je in een uitduel bij Zwolle, waar je als PSV zijnde gewoon moet winnen (als je kampioen wilt worden tenminste) nog gaat aanzetten in de laatste tien minuten of dat je nog gaat aanzetten tegen Ajax met een gelijke stand in het laatste kwartier. Want de kans dat Ajax dan nog scoort is natuurlijk een stuk groter dan dat een Zwolle dan nog een goal maakt tegen je.

Dus ik ben het met armandode eens, als het gelijk staat op 75 minuten dan denk ik dat beide ploegen het wel geloven inderdaad. Het blijft dan alleen spannend zolang een van beide ploegen achter staat en moet jagen.

Ieder jaar hetzelfde, of een doelpuntenfestijn, of een draak van een wedstrijd. Hoe dan ook kan deze wedstrijd, ongeacht stand of vorm altijd alle kanten op, heb er zin an!

Als Trainer wekt hij nu ook al irritatie op..... Zegt echt helemaal niks. Je zou bijna zeggen ga daar dan niet zitten, maar het is verplicht. Als hij straks verliest wordt het een narrig en nijdig mannetje let maar op. Wat een kwal.

21 september 2018 om 14:52

Serieus? Ik heb helemaal niets met psv en hoop 3 punten uit t Philips-stadion mee te nemen, maar vind m juist prima overkomen. Lult r niet omheen en verwoordt t prettig.

21 september 2018 om 16:37

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Had eindelijk zoiets van 'hè hè, zo makkelijk is 't nou om wat over je concurrent te zeggen'. Keer wat anders dan dat moeilijke gedoe met 'We zijn alleen met onszelf bezig'.

21 september 2018 om 15:02

Even resumerend wat Van Bommel hier zegt: hij vond de sfeer bij PSV - Ajax vorig seizoen geweldig, hij hoopt zondag weer op de steun van het publiek, hij heeft tegen Barcelona wat nuances aangebracht maar wil PSV nu weer z'n eigen spel laten spelen, en hij vond dat Ajax woensdag goed was.

Inderdaad, wat een irritante kwal, zeg.

22 september 2018 om 12:38

Cabinessence

En je leest het he, '....hij zegt echt helemaal niks.....'?????? Ongelofelijk hoe mensen soms in hun eigen waarheid kunnen geraken en daar niet meer uitkomen.

Beste Mark, ik geloof dat Ajax voetballend verder is dan PSV. Analiseer de wedstrijd van Barcelona-PSV en trek je conclusie.

21 september 2018 om 15:06

"analiseer de wedstrijd van Barcelona-PSV en trek je conclusie."

Uit een 4-0 uit-nederlaag tegen de misschien wel beste club ter wereld vallen niet zo zo gek veel conclusies te trekken. Hooguit dat er een flink gat zit tussen de Europese top en en de Nederlandse top. Maar dat wisten we al.

"ik geloof dat Ajax voetballend verder is dan Psv"

Op basis waarvan? Ajax heeft nog geen tegenstander gehad die kwalitatief zelfs maar een heel klein beetje in de buurt van Barcelona kwam.

21 september 2018 om 15:37

Ik denk ook dat Ajax voetballend iets verder is dan Psv. Dat denken wel meer mensen, omdat je het simpelweg kan zien. Het veldspel van Ajax is gewoon beter. Wat heeft dat te maken met een tegenstander als Barcelona?
Overigens zegt het me niet zoveel voor aanstaande zondag. Ik denk dat Psv, gevoed door het thuispubliek, de grootste kans maakt op een overwinning.

22 september 2018 om 12:42

superstick

Ben het eens met de analyse dat het veldspel van Ajax gewoon verder is dan dat van Psv. Ik zie dat ook. Al weken. Maar feit blijft dat je deze mening verder op geen enkele manier kan laten afhangen van de westrijd die PSV speelde tegen Barca. Althans, daaruit kan je, op zichzelf, niet concluderen dat het veldspel van Ajax beter is natuurlijk.

Maar dat kan wel als je gewoon de andere wedstrijden tot nu toe analyseert. Dus de stelling klopt wel, maar niet de onderbouwing daarvan.

21 september 2018 om 16:48

Ajax was vorig jaar toen ze naar eindhoven gingen volgens veel mensen ook beter dan psv. Tijdens de wedstrijd was hier heel weinig van te zien.
Dit seizoen is Ajax voetballend misschien wel beter, maar speelt PSV veel directer en zijn ze zeer gevaarlijk in de omschakeling. Beide ploegen hebben ander soort spelers en voetballen daardoor ook anders. Zo heeft Ajax vleugels die vooral in de bal komen, en PSV juist diepgaande vleugels.

Ik hoop dat Gutierez zal gaan starten. Leuk hoor dat Ziyech en Frenkie de Jong zo goed spelen maar Ik denk dat Gutierez de beste middenvelder van de eredivisie is. De vraag is alleen wie gaat er naar de bank. Het wordt in ieder geval een overwinning voor PSV. 2-1

21 september 2018 om 15:32

Jazeker, denk dat Barca Gutierez koopt ipv Frenkie. Tuurlijk niet man, Frenkie is wel wat beter hoor

21 september 2018 om 15:41

Op zijn 20ste aanvoerder van Pachuca. 144 wedstrijden voor de club hebben gespeeld op je 23ste. Je kunt heel veel vinden op internet en het niveau in mexico ligt hoger dan in Nederland. En heb je Gutierrez zien spelen op de olympische spelen. Een topspeler in dat team.

21 september 2018 om 16:12

Op je 21e de beste speler zijn bij Oranje en in de belangstelling staan van de grootste clubs ter wereld....

Van Bommel een trainer met veel potentie met de juiste ervaring als voetballer en assistent komt wel goed met Marc mag PSV trots op zijn er staat nu echt iemand voor de groep iets wat ik bij Cocu niet snel zag.

Overigens denk en hoop ik dat Ajax gewoon gaat winnen

Op na de kraker!

Als luuk de Jong mee doet hoeven we niet bang te zijn, snap echt niet wat psv in hem ziet,..zal wel weer veel psv'ers beledigen maar luik zou bij ajax niet eens op de bank zitten, ok hij kan redelijk koppen maar thats it, psv- Ajax 0-2

21 september 2018 om 15:36

"als luuk de Jong mee doet hoeven we niet bang te zijn, snap echt niet wat psv in hem ziet"

Dan kijk je volgens mij niet zo heel goed...

De laatste 6 wedstrijden van Luuk de Jong:

BATE-uit: 1 assist
PEC-uit: 2 goals
BATE-thuis: 1 goal, 1 assist
Willem II-thuis: 1 assist
ADO-uit: 1 goal, 1 assist
Barcelona-uit: -

En daarnaast profiteren Lozano en Bergwijn enorm van het vuile werk dat De Jong opknapt voor ze, door steeds twee verdedigers bezig te houden en ze om de haverklap op de flanken weg te sturen.

21 september 2018 om 16:20

Als de Ligt niet meedoet bij Ajax en Luuk de Jong wel bij PSV, hoeft PSV niet bang te zijn voor Ajax. Dan wint Luuk al zijn kopduels met overmacht en is elke corner, vrije trap of voorzet een 100% kans. En als je vindt dat hij 'redelijk' kan koppen, vraag ik me af wie jij een goede kopper vind. In de Eredivisie is er geen betere kopper te vinden dan Luuk de Jong. Dat hij met zijn voeten zeer beperkt is, dat moge duidelijk zijn, maar als jij niet zie wat voor waarde de Jong heeft voor het spel van PSV, dan heb je óf nog nooit gekeken, óf geen kijk op het spelletje,óf je zit hier gewoon te trollen

21 september 2018 om 16:51

Scoorde hij vorig seizoen in de kampioenswedstrijd ook al niet tegen Ajax ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren