Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ramselaar bij wedstrijdselectie Jong PSV voor duel met NEC

Laatste update:

Bart Ramselaar zit vrijdagavond bij de wedstrijdselectie van Jong PSV voor de competitiewedstrijd tegen NEC. De middenvelder is onder hoofdtrainer Mark van Bommel op een zijspoor beland en kan nu wedstrijdritme opdoen in de Keuken Kampioen Divisie.

De afgelopen transferperiode gaf Ramselaar nog aan open te staan voor een vertrek uit Eindhoven, maar zover kwam het niet. Hij verloor de concurrentiestrijd op het middenveld en kwam in de Eredivisie nog maar twaalf minuten in actie. Van Bommel geeft de voorkeur aan spelers als Gastón Pereiro, Jorrit Hendrix, Dante Rigo en Pablo Rosario. In de slotfase van de transferperiode versterkte PSV zich ook nog met Mexicaans international Erick Gutiérrez.

Van Bommel laat op de persconferentie vrijdag weten dat Ramselaar zaterdag ook bij de wedstrijdselectie zit voor het duel met ADO Den Haag. “Ik had gehoopt dat hij bij Jong Oranje twee wedstrijden zou spelen. Vanavond speelt Jong PSV een wedstrijd bij NEC, waarin hij op een goed niveau speelt. Hij zit morgen ook bij de wedstrijdselectie tegen ADO.â€

Ramselaar zat nog niet eerder bij de wedstrijdselectie van Jong PSV. Hij kan vrijdag dan ook zijn debuut maken in de Keuken Kampioen Divisie. De 22-jarige middenvelder kwam in de zomer van 2016 nog voor circa 4,5 miljoen euro over van FC Utrecht. In zijn eerste twee seizoenen in Eindhoven kwam Ramselaar in de Eredivisie tot totaal 58 wedstrijden.

Denk jij dat Bart Ramselaar er nog bovenop komt bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pure competitie vervalsing dit, niet te geloven...

14 september 2018 om 14:14

Want?

14 september 2018 om 14:20

Bij zijn debuut zou dit al PSV's 23 speler zijn die ze hebben gebruikt in 5 wedstrijden. Jack de Gier (coach NEC) gaf al aan dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent. In de voorbereiding is dat dus erg lastig. Tuurlijk gun je dit Ramselaar niet, maar jong PSV is een stuk sterker met zijn deelname dan zonder. Dat dit per week kan veranderen is niet iets wat een positieve ontwikkeling is.

14 september 2018 om 14:27

PSV heeft in 4 wedstrijden dus 22 spelers gebruikt. Dat zijn er 3 meer dan de 19 spelers die NEC gebruikt heeft in hetzelfde aantal wedstrijden. Zo heel groot vind ik dat verschil niet.

14 september 2018 om 14:32

Het gaat er meer om dat je je totaal niet kunt voorbereiden op de tegenstander omdat je gewoon niet weet wie er speelt. Daarbij is het gewoon niet eerlijk als de ene ploeg wel tegen een speler als Ramselaar moet en de andere week een tegenstander tegen een jeugdploegje moet. De Jong ploegen zijn onberekenbaar. Daar gaat het beklag vooral over.

14 september 2018 om 14:32

Nec_spurs

De insteek en de waarde voor de clubs om een jong team in te schrijven in de KKD is het kunnen laten spelen van jeugdspelers op een beter niveau én om geblesseerden de mogelijkheid te geven om wedstrijdfit te worden. Want een tweede elftal, zoals vroeger, dat bestaat niet meer.

Daar is dan terecht kritiek op gekomen. Resulterend in de nieuwe regel, waardoor alleen nog spelers van onder de 23 voor jong mogen spelen. Overigens, NEC is aan die regel natuurlijk niet gebonden en NEC mag gewoon spelers van alle leeftijden (zolang ze maar boven de 15 zijn) opstellen als ze willen. Jong PSV niet.

Ik juich die nieuwe regel toe, al betekent dat dus wel dat een speler als Sainsbury dus niet in jong mag spelen, zoals Siem de jong dat ook niet mocht. Te oud. Okay, dat weet je dan als topclubs. Maar de keerzijde van die medaille is dan, in mijn ogen, dat dus de andere clubs nu niet meer te pas en onpas maar over vervalsing van competitie mogen spreken. Ook NEC heeft, als ik me niet vergis, gewoon ingestemd met deze opzet. Dan moet je dat ook accepteren, is dan mijn mening. Want dat dingen per week veranderen is bij Nec, Twente en andere clubs toch ook zo? Of spelen die ook elke week met dezelfe elf spelers?

Okay, ik snap best dat Dolberg bij jong Ajax nogal een impact zou kunnen hebben. Maar aan de andere kant, Sierhuis zit daar ook. En nog andere spelers die ook in Ajax 1 minuten maken of kunnen maken. Dat weet je. En omgekeerd, vorige week moest Ajax het doen zonder, ik meen, iets van 14 spelers die internationale verplichtingen hadden. Dus dat team was veel minder sterk dan normaal. Maar het won wél, .... Dus ja.

En tenslotte, dit gaat dan in dit geval over Ramselaar. Nou, ik kan jou verzekeren dat de aanwezigheid van Ramselaar van Jong PSV nauwelijks tot niet een beter team maakt.



14 september 2018 om 14:37

"het gaat er meer om dat je je totaal niet kunt voorbereiden op de tegenstander omdat je gewoon niet weet wie er speelt. "

Oneens. Jack de Gier weet toch gewoon dat Ramselaar bij de selectie zit? En de andere spelers vqan jong PSV kent hij toch ook? Of dacht jij dat Jack de Gier dus wel exact weet hoe Den Bosch gaat spelen en met wie elke week? Het is toch een standaard gegeven voor elke wedstrijd, ongeveer, dat je pas exact weet wie er speelt als het wedstrijdformulier is ingevuld?

Okay, Ramselaar, Sadilek of Kun, dat is wellicht wel ietsje anders, maar dan nog. Laten we niet doen alsof Van Bommel nu Pereiro of Guttierez opeens naar jong heeft geschoven. Snap je wat ik bedoel?

14 september 2018 om 14:40

Dat zeiden ze vorig jaar ook van j,Ajax en nu speelt die rechtsback in de basis bij 1 en eiting speelt ook vaak ,

14 september 2018 om 15:01

"want dat dingen per week veranderen is bij Nec, Twente en andere clubs toch ook zo? Of spelen die ook elke week met dezelfde elf spelers? "

Jij vind dit serieus hetzelfde? Probeer eens iets langer na te denken dan dat je nu hebt gedaan en probeer er dan nog eens je mening over te geven.

Het kan niet zo zijn dat een club de ene week tegen een heel sterk Jong Ajax moet en een andere club een week later niet, simpelweg omdat de spelers dan weer met het eerste meedoen.

Dat je dit vergelijkt me een eventuele geblesseerde of geschorste speler van NEC of Twente is ronduit lachwekkend.

Sowieso het hele feit dat je het schijnbaar juist góed vind dat de Jong teams in de 1e divisie spelen begrijp ik al niet.

"de insteek en de waarde voor de clubs om een jong team in te schrijven in de KKD is het kunnen laten spelen van jeugdspelers op een beter niveau én om geblesseerden de mogelijkheid te geven om wedstrijdfit te worden."
Hartstikke leuk maar dat zal mij een rotzorg wezen (Ja dat zei ik ook toen Jong Twente in die divisie zat).

Je moet niet vergeten dat het complete B.v's zijn die meedoen in die competitie.
Die spelen voor het voortbestaan van de club. Dan kan het toch niet waar wezen dat er andere clubs bij in zitten die gewoon voor de lol en spek en bonen meedoen?

Bizar dat mensen geloven in dit mislukte experiment.

14 september 2018 om 15:04

"oneens. Jack de Gier weet toch gewoon dat Ramselaar bij de selectie zit? "
Jack de Gier weet ook dat er nogal een verschil zit tussen Ramselaar of een jong middenveldertje die eigenlijk hoort te spelen bij Psv.

Of denk jij dat Jack de Gier ook even een speler mag lenen uit het eerste van een Eredivisie club?

"laten we niet doen alsof Van Bommel nu Pereiro of Guttierez opeens naar jong heeft geschoven. Snap je wat ik bedoel?"
Nee dat snapt niemand want het kan ook net zo goed wél Pereiro of Guittierez zijn.

14 september 2018 om 15:16

nolimit

Prima dat jij het niks vind. Probeer anders om alle clubs in de KD op jouw lijn te krijgen en dan kan je dit muslukte experiment weg stemmen in de vergadering van de Knvb. Tot die tijd, clubs zijn uit vrije wil akkoord gegaan. Voor PSV en Ajax is dit alleen interessant als je met spelers kunt schuiven, om wedstrijdritme op te laten doen, na blessures etc. Dat jij dat niks vindt, dat doet verder totaal niet terzake. Ik vind de shirts van NEC lelijk. Gaan ze ook niets aan doen. En terecht. Maar het is en blijft wel de kleuren van die club. Zoals de beweegredenen van PSV en Ajax die van PSV en Ajax zijn. Wat zou anders nog het nut zijn van deze deelname?

Of bekijk het alternatief. Haal de jong teams weg, en haal dan ook direct een streep door de voetbalpiramide, én je zult ook direct een streep moeten halen door een eredivisie van 18 teams en een KKD van 20. Feitelijk moet je dan naar twee divisies van maximaal 16 teams terug. Okay, als dat de keuze is, ik vind het best. Maar dan gaan er dus onherroepelijk clubs verdwijnen. En dat zijn niet PSV en Ajax, maar Top Oss, Den Bosch, Eindhoven, etc. Prima, als dat is wat je wilt, sanering is in mijn ogen geenslechte zaak, maar dat is gewoon zoals het is. En als jij stelt dat er gespeeld wordt voor het voortbestaan, dan zou je dus het tegendeel verwezenlijken van wat je beweert.

Enfin, als je er moeite mee hebt dat andere mensen andere visies hebben, tja dan zie ik dat niet zozeer als het probleem van anderen.

14 september 2018 om 15:29

"en als jij stelt dat er gespeeld wordt voor het voortbestaan, dan zou je dus het tegendeel verwezenlijken van wat je beweert."
Leg uit. Ik zie louter domme opmerkingen voorbij komen als ik heel eerlijk ben.
Deze discussie die loopt al een tijd en ik ben zeker niet de eerste. Dat je jezelf zo tof vind om mijn mening dan te vergelijken met het mooi vinden van een bepaald shirt ja of nee is lachwekkend.

"zoals de beweegredenen van PSV en Ajax die van PSV en Ajax zijn. Wat zou anders nog het nut zijn van deze deelname? "
Die is er dus niet. Althans, niet voor de clubs die niet meedoen met het eerste team en hopen kampioen te worden.
Mag jij me uitleggen wat de rest van de clubs eraan heeft dat Jong Ajax en Jong PSV meedoen?
Daar het voor kan komen dat Twente tegen een Jong PSV moet met 5 spelers uit het eerste en NEC een maand later tegen Jong PSV moet zonder ook maar 1 speler uit het eerste.

"probeer anders om alle clubs in de KD op jouw lijn te krijgen en dan kan je dit muslukte experiment weg stemmen in de vergadering van de Knvb."
Weer een kleuter reactie... Maar wees gerust, dit gaat uiteindelijk ook zonder mijn inbreng gebeuren

14 september 2018 om 15:46

Je weet toch dat Fox helemaal geen zin had om de Juup uit te zenden? Fox had 1 eis en die eis was dat jong Twente, jong PSV en jong Ajax mee zouden mogen doen.

Daardoor wordt de huidige KKD nog op tv uitgezonden waardoor de eerste divisieclubs veel meer sponsor inkomsten.

We kunnen het na het Fox contract zeker terugdraaien met als gevolg dat de KKD helemaal niet meer uitgezonden worden met veel faillisementen als gevolg.

Ik begrijp je beargumentatie zeker, maar de interesse voor de KKD is gewoon niet zo groot helaas

14 september 2018 om 16:08

Nee dat weet ik niet. Hoe kom je erbij? Waarom zou FOX dat als eis hebben terwijl er geen hond naar die wedstrijden heengaat of er naar kijkt?

Alsof het aantal mensen dat naar NEC of Roda kijkt gigantisch stijgt als Jong Ajax meedoet. Sterker nog, er zullen alleen maar minder mensen kijken als ze tegen de beloften moeten.

Ik weet niet of het waar is wat je zegt maar ik vind het nogal een onzin.

"in totaal zagen circa 211.000 voetballiefhebbers de ploeg van trainer Marino Pusic dus in actie. ter vergelijking: Roda JC - NEC 'scoorde' op FOX Sports 1 slechts 55.000 kijkers en op het open kanaal van FOX (zender 11 of 14) in totaal 39.000 kijkers. De topper in de Keuken Kampioen Divisie, die zaterdagavond om 20:45 uur begon, eindigde in een 2-3 zege voor de club uit Nijmegen. "
Valt mee die interesse

14 september 2018 om 16:14

Het kan zijn wat je zegt, maar dit was toch echt een van de beweegredenen van Fox om deze competitie uit te zenden. Toentertijd speelde Roda en NEC ook niet in de Juup volgens mij.

Maar vergelijk het dan met een standaard KKD wedstrijd als Telstar tegen RKC bijvoorbeeld.

Het is ook niet relevant, het was gewoon een eis van Fox dat de Jong ploegen mee zouden doen of je het er nu mee eens bent ja of nee

14 september 2018 om 16:30

"het is ook niet relevant, het was gewoon een eis van Fox dat de Jong ploegen mee zouden doen of je het er nu mee eens bent ja of nee"
Je toont nergens aan dat het zo is dus waarom zou ik het er mee eens zijn.

14 september 2018 om 17:04

Het maakt me ook totaal niet uit of je het er mee eens bent ja of te nee. Ik informeer enkel wat ik gelezen heb. Je kan dit zo terughalen via google.

16 september 2018 om 17:58

Nolimit

Aha. Dus iedereen die niet de mening deelt dat de huidige opzet van de KKD een 'mislukt experiment' is, die is kinderachtig, heeft een lachwekkende visie en nog meerhele fijne kwalificaties. En dat zonder zelf ook maar het begin van wat op een steekhoudend argument lijkt aan te voeren.

Prima, dan is het voor mij wel duidelijk. Kennelijk is het een doodzonde om niet jouw mening te delen. Tja, dan is iedere vorm van argumentatie die je zou kunnen bedenken, voor jou, per definitie dus niet bestaanbaar. Evidente tunnelvisie. Ik wens je daar verder heel veel sterkte mee.

14 september 2018 om 14:16

Inderdaad, las net ook dat Dolberg meedoet bij jong Ajax (alhoewel ik daar nog wat bij kan inkomen, dat was toch de insteek dat geblesseerde spelers via jong wedstrijd ritme op konden doen, dat doet ieder team nou eenmaal met hun 2e elftal) Maar deze speler is 'niet goed genoeg' en dan speel je maar in jong, omdat dat nu goed uitkomt.. Maar goed de Knvb treedt er toch niet tegen op dus tsja.. pech voor NEC

14 september 2018 om 14:49

@kerba18:

"pure competitie vervalsing dit, niet te geloven..."

Waar zijn de beloftenelftallen voor bedoeld? Voor spelers onder de 23 die momenteel niet direct in aanmerking komen voor het eerste elftal. En daar voldoet Ramselaar gewoon aan.

Bovendien, als NEC naar de eredivisie wil, dan mogen ze toch niet nerveus worden van Bart Ramselaar in een jeugdteam van Psv?

14 september 2018 om 14:56

Inderdaad, je wilt de Eredivisie in maar vreest wel als een speler die te kort komt op dit moment voor de basis van PSV die met allemaal jeugdspelers gaat spelen.

14 september 2018 om 16:34

"waar zijn de beloftenelftallen voor bedoeld? Voor spelers onder de 23 die momenteel niet direct in aanmerking komen voor het eerste elftal. En daar voldoet Ramselaar gewoon aan."
Precies, en wat heeft dit alles te maken met het feit dat ze in de KKD zitten en niet in een eigen beloften competitie?
Je argument heeft hier niets mee te maken.

"bovendien, als NEC naar de eredivisie wil, dan mogen ze toch niet nerveus worden van Bart Ramselaar in een jeugdteam van Psv?"
Hoezo niet? Als ze gelijkwaardig waren speelde Ramselaar wel bij NEC en niet bij Psv.

Daarbij gaat het om het idee in het algemeen, of het nou Ramselaar is of Pipo de clown.
Het kan en mag gewoon niet zo zijn dat de ene club de ene week tegen een sterker Jong Ajax of PSV speelt dan de ander als beide tegenstanders van Jong Ajax om het kampioenschap strijden..

14 september 2018 om 16:35

Het gaat toch helemaal niet om het vrezen voor Ramselaar...is het nou zo lastig om even iets verder na te denken?
Het gaat erom dat Ramselaar nu wel meedoet tegen NEC en volgende week niet tegen Twente (voorbeeld).

Weliswaar kom ik nu min of meer op voor NEC maar andersom kan het net zo goed gebeuren en dat is ronduit belachelijk.

14 september 2018 om 16:50

"precies, en wat heeft dit alles te maken met het feit dat ze in de KKD zitten en niet in een eigen beloften competitie?"

Ben blij dat die beloftenteams in de KKD spelen. Anders zat je met maar 16 clubs. Dan heb je als supporter ineens acht wedstrijden minder om naar uit te kijken en ook voor de inkomsten zal het niet positief zijn. Want meer wedstrijden = meer kaartverkoop en meer TV-inkomsten. En bovendien maakt de aanwezigheid van de beloftenteams de KKD ook een beetje interessanter om te volgen voor de supporters van Ajax, Psv, AZ en Utrecht, wat toch een substantieel deel is van de Nederlandse voetballiefhebbers.

"het kan en mag gewoon niet zo zijn dat de ene club de ene week tegen een sterker Jong Ajax of PSV speelt dan de ander als beide tegenstanders van Jong Ajax om het kampioenschap strijden.."

Tja. En voor hetzelfde geld heb je de pech dat de spits van de tegenpartij er tegen jullie drie maakt, terwijl hij de week daarna geen deuk in een pakje boter schopt. Of dat hij dan geblesseerd is. Ik weet dat het bij de beloftenelftallen wat extremer is, maar toch... En ik blijf erbij, als je naar de eredivisie wil, dan moet je ook Jong PSV met Bartje Ramselaar gewoon op kunnen rollen.

Heel vervelend voor die jongen. Maar het is nu eenmaal hard in topsport. Anderen zijn beter en krijgen nu de voorkeur. Aan hem om zich terug te vechten, of om het elders te gaan proberen. Het is wat het is.

14 september 2018 om 14:38

Rigo is op het moment echt niet beter. Pereiro presteert afwisselend. Dan blijven er weinig aanvallende, technische en creatieve middenvelders over.

14 september 2018 om 14:46

Ramselaar is helemaal geen 'aanvallende, technische en creatieve middenvelder'. Hij is een loper met een uitstekend loopvermogen en een aardige pass. Waar dat op is gebaseerd dat hij een 'creatieve' middenvelder zou zijn, dat is mij in alle wedstrijden die hij voor PSV speelde tot nu toe volledig ontgaan. Hij is totaal niet de man van de oplossingen, van het spel versnellen en het tempo bepalen. Passeerbewegingen heeft ie al helemaal niet.

Rigo is op dit moment niet beter nee, maar heeft wel de potentie die Ramselaar absoluut niet heeft. Rosario is nu al niet minder dan Ramselaar, wat dat betreft, al heeft Rosario niet het loopvermogen dat Ramselaar wel heeft. Rosario is wel veel sterker in de duels. Dus logisch dat Van Bommel nu dus kiest voor die twee, waardoor Ramselaar buiten de boot valt.

Daarnaast komt Guttierez eraan. We zullen als Nederland snel kennis gaan maken met diens kwaliteiten, zodat het technisch/creatieve deel gewoon in prima handen is.

14 september 2018 om 15:42

Als je achter Rigo zit dan heb je echt een groot probleem. Rigo heeft een aardige traptechniek maar daar is alles mee gezegd.

16 september 2018 om 18:00

Rigo heeft wel meer dan traptechniek alleen. Fysiek is het allemaal nog (wat te) licht, maar hij kan zich in mijn ogen nog een stuk ontwikkelen.

14 september 2018 om 14:21

Je zit er inderdaad naast. De beperkingen zijn bekend en dat is dat spelers maximaal 23 jaar mogen zijn om voor een jong elftal uit te komen. Als ze in een seizoen al een x-aantal wedstrijden/speelminuten in het eerste elftal gemaakt hebben mogen ze niet meer meedoen bij de jong ploegen.

Ramselaar is 22 en heeft iets van 15 minuten meegedaan bij Psv, dus mag nog bij Jong PSV spelen.
Dolberg is 20 jaar en heeft nog geen speelminuten voor Ajax gemaakt dit seizoen.

Ze houden zich dus aan de regels.

14 september 2018 om 15:20

Een situatie als Ramselaar kan je over discussiëren, maar na een blessure van maanden vind ik het meer dan logisch dat Dolberg met het 2e team van Ajax mee speelt om ritme op te doen.

14 september 2018 om 16:38

"maar na een blessure van maanden vind ik het meer dan logisch dat Dolberg met het 2e team van Ajax mee speelt om ritme op te doen."
Ik ook, maar niet in de Kkd. Daar spelen/willen de clubs kampioen worden, niet spelers ritme op laten doen.

16 september 2018 om 18:02

Waar dan wél? Tweede teams bestaan niet meer, beste kerel, en een 'westrijdfitheid/wedstrijritme opdoe teams bestaan al helemaal niet. En spelers van boven de 23 die vallen nu dus ook tussen wal en schip, want die kunnen letterlijk nergens meer hun wedstrijdritme opdoen.

14 september 2018 om 14:22

Nee, ze mogen alleen nog maar jonge spelers opstellen. Geen vaste selecties, gelukkig. Dat zou echt onzinnig zijn. Zo'n Ramselaar hoort op dit moment toch gewoon in jong PSV en niemand is er toch bij gebaat dat hij tribuneklant zou worden door vaste selecties? Of dat een top A1 speler niet door kan stromen? Of een top jong speler niet naar het eerste kan en dan ook weer terug?

Dat zou echt zeer onwenselijk zijn en is dan ook terecht niet ingevoerd.

14 september 2018 om 15:07

Zo gaat het in andere landen ook gewoon met vaste selecties. Snap er geen moer van dat Ramselaar nou gewoon mee mag doen met Jong Psv. Waarom hebben die Jong teams geen vaste selecties.

14 september 2018 om 15:56

Dat zijn landen met oudere selecties bij de eerste teams. In NL is het gewoon essentieel dat een speler van jong naar het eerste kan en dan weer terug. Dat hoort bij de DNA van de Nederlandse competities. NEC mag dit trouwens ook doen met haar jong team.

En Ramselaar zou nu wel eens definitief bij jong kunnen horen, na het aantrekken van Gutierrez. Dan hoort hij dus nu bij de 'vaste selectie'.

14 september 2018 om 16:13

Hakkie2 heeft gelijk. Er wordt echt alleen maar gezeurd om onzinnige dingen. Maar als Nederlandse clubs slecht presteren in Europa is het ook weer janken. Het één hangt aan het ander vast. Het zou daarbij belachelijk zijn als spelers in hun ontwikkeling worden gestopt omdat stevige volwassen mannen niet meer tegen 18 tot 20 jarige broekies durven te voetballen. Daarbij was de helft van de KKD al omgevallen als de jongs er niet bij waren gekomen.

Dit slaat toch nergens op dit zou nec een eventuele titel of eindklassering kunnen kosten

14 september 2018 om 14:57

1 speler? Dat zal toch wel wat meevallen. Met de ambities die NEC heeft mag dat niet uitmaken.

Weet nog dat hij zei van dit jaar moet ik bepalender zijn voor PSV Hahahah

14 september 2018 om 14:25

Prima doelstelling lijkt mij aangezien vorig seizoen niet geweldig was. Wat had hij ander moeten zeggen? "Dit jaar wil ik kampioen worden met jong psv"?

14 september 2018 om 15:08

In het interview liet hij overkomen dat hij een vaste basisklant is voor dit seizoen. Terwijl iedereen zag dat hij te kort schoot. Hoop overigens wel dat hij nog meer uit zijn carrière kan halen maar ben dr bang voor

Stel deze man scoort vanavond 2x tegen NEC en doet volgende week vervolgens weer mee bij PSV 1, zou toch gewoon dikke competitie vervalsing zijn...

14 september 2018 om 14:58

Stel hij maakt 2 eigen doelpunten? Dan heeft NEC mooi voordeel.

14 september 2018 om 21:43

@LukasPieters ik las je reactie en ik dacht, het zal toch niet. Heb je nog gelijk ook hahaha

Is NEC mooi klaar mee.
Wanneer worden alle wedstrijden tegen de Jong- teams geneutraliseerd? Als zij voor spek en bonen meedoen, lijkt het mij niet meer dan terecht dat alle uitslagen van clubs tegen deze clubs ook voor spek en bonen meedoen.

Bartje Ramselaar.... Zag hem een keer lopen in de stad, met zn Gucci petje en nektasje, het leek net een straatschoffie hoe die erbij liep in zijn trainingspak.

Ramselaar komt er niet meer bovenop, die moet een stapje terug doen bij een middenmotor ploeg in de Eredivisie en wellicht dat hij zich dan ontwikkeld als een prima middenvelder.

Oogt sinds zijn komst bij PSV zeer onzeker op mij.

14 september 2018 om 14:58

hoe denk je ook ooit te kunnen slagen in de voetballerij wanneer je met een petje en tasje over straat loopt?

14 september 2018 om 15:03

Nou de gehele Franse selectie doet het. Die zijn toch mooi wereldkampioen geworden.

14 september 2018 om 15:36

fijn, waarom dan relevant om te vermelden?

Jeetje wat een gepiep hierboven. Je zou maar tegen Dolberg moeten spelen die al bijna een jaar niet meer gespeeld heeft, die behoorlijk zwaar oogt. Of tegen een ramselaar die nog geen minuten gemaakt heeft in psv..

Weet je, volgens mij kan je beter tegen een niet fitte Dolberg spelen dan tegen een fitte Danilo Pereira bijvoorbeeld.

De regels zijn duidelijk, spelers voldoen aan de eisen die gesteld zijn en mogen gewoon spelen. Heb je hier moeite mee ga dan niet akkoord, of trek je terug uit de competitie.. zo midden in een competitie huilen over bepaalde spelers in een bepaald team schiet natuurlijk niet op.

Voor Ajax en Psv is dit een fijne oplossing om spelers zonder ritme wat speeltijd te gunnen, maar ik begrijp de klachten uit de 1e divisie wel. Zij hebben immers wel met een kwalitatief sterkere tegenstander te maken dan. Het argument dat je niet weet waar je aan toe bent vind ik maar onzin. Maar ik denk dat het voor de kampioenkandidaten beter te slikken is als iedere ploeg evenveel voordeel of nadeel van ondervindt. Ik denk dat je niemand zou horen als een Ramselaar een halve seizoen meedoet in de 1e divisie. De vraag is dan wel of Ajax en PSV dit dan wel zien zitten.

Persoonlijk denk ik niet dat 1 speler die heen en weer pendelt het grote probleem is. Het wordt pas een probleem wanneer er 5 of meer spelers van de bank ED naar Jong-teams pendelen. Ik vraag me toch af of de KNVB zich nou te goed voelt om bij Spanje en Duitsland af te kijken of gewoon niet kijkt? Een selectie van 25 spelers ingeschrecen, Ramselaar vanaf de competitiestart bij Jong PSV, doet ‘ie goed: in de winterstop naar PSV 1, zo niet: lekker bij Jong PSV voetballen.

Zonde dat nu zo'n talent wegkwijnt in het belofte elftal terwijl Feyenoord best zo'n speler kan gebruiken. Als ze hem niet kunnen betalen dan moeten ze hem maar huren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren