Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord werkt tot verbazing van Vilhena niet mee aan transfer’

Laatste update:

Tonny Vilhena staat in de belangstelling van Eintracht Frankfurt, zo melden Voetbal International en het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. De middenvelder van Feyenoord heeft zelf naar verluidt wel oren naar een overstap naar de Duitse bekerwinnaar, maar de Rotterdammers weigeren mee te werken aan een vertrek van de 23-jarige Oranje-international.

Die beslissing zorgt volgens bovengenoemde media weer tot verbazing bij Vilhena. De middenvelder ging er, nadat zijn contract de afgelopen jaren al twee keer tussentijds werd verlengd, van uit dat Feyenoord zich deze zomer coulant zou opstellen als zich een interessante club zou aandienen. De elfvoudig international ligt nog tot medio 2020 vast in De Kuip en lijkt in ieder geval het komende halfjaar bij de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot te blijven.

Frankfurt probeerde Feyenoord vorige week namelijk al aan de onderhandelingstafel te krijgen en wil de zaken bespoedigen nu de club afgelopen zondag kansloos verloor van Bayern München. In de strijd om de Duitse Super Cup werd het maar liefst 5-0 voor der Rekordmeister. Eintracht winkelde de afgelopen jaren al vaker in de Eredivisie, aangezien het onder meer Jetro Willems en Sébastien Haller onder contract heeft staan. Jonathan de Guzman is een ander bekend gezicht in de selectie van die Adler.

Vilhena was eerder al dicht bij een overstap naar het Italiaanse Sampdoria, maar zag toen om privéredenen toch af van een vertrek. De transfervrije overstap van Karim El Ahmadi naar Al Ittihad eerder deze zomer lijkt een van de redenen waarom Feyenoord zich nu terughoudend opstelt. Met de van Southampton gehuurde Jordy Clasie werd er al wel ingespeeld op het vertrek van de aanvoerder.

Zou jij Eintracht Frankfurt een goede club vinden voor Tonny Vilhena?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap Feyenoord in dit soort zaken echt niet. Een speler als Vilhena zit op de top van zijn kunnen, vorig jaar de meeste goals uit zijn carrière gemaakt. Er staat een sportief rampseizoen voor de deur wat de transferwaarde alleen maar zal verlagen. Eieren voor je geld nemen en verkopen.

Je moet doorselecteren als club. Op deze manier eindig je weer zoals in 2006/2007 of 2010/2011.

14 augustus 2018 om 11:24

Mee eens, die jongen heeft veel betekend voor Feyenoord. Stel je dan net zo proff op als hij dat voorheen deed en ga akkoord met een verkoop. Niet zijn schuld dat Feyenoord zo belabberd inkoopt.

14 augustus 2018 om 12:11

Niet om vervelend te doen, puur uit nieuwsgierigheid: wat heeft hij dan betekend voor Feyenoord?
In mijn ogen is hij veel te vaak onzichtbaar. Scoort ook niet vaak, assists ook niet. Welke waarde zie jij?

14 augustus 2018 om 12:15

Kijk zijn statistieken anders even van vorig seizoen. Hij scoorde toen 11x wat voor iemand op zijn positie erg knap is. Daarnaast heeft hij al meer dan 200 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld op een nog erg jonge leeftijd.

14 augustus 2018 om 12:19

@rudeboy65

als jouw theorie klopt dan is dat dus helemaal een teken dat je nu op hem moet cashen dus dan is het nog raarder zelfs dat hij niet verkocht word

14 augustus 2018 om 12:51

Bekers gepakt, kampioen geworden, verlengd terwijl hij ook gratis weg kon gaan. Zijn spelers die minder voor de club hebben betekend (van Persie).

14 augustus 2018 om 13:37

11 goals als middenvelder. Hoeveel middenvelders scoren er meer?

14 augustus 2018 om 14:22

@rudeboy65:
Ja klopt een Casimiro en een Kante heb je ook bar weinig aan.... Want ja geen assists en doelpunten.......
Vilenha kan zich zeker nog wel verbeteren, maar brengt heel veel aan het spel van Feyenoord. Is altijd in beweging, jaagt ook goed af en juist tegenwoordig scoort hij ook nog eens regelmatig.

Het is geen nummer 10 heh dan zou je hem daar eventueel op kunnen afrekenen.

14 augustus 2018 om 15:29

@ Capis,

Casimero en Kante zijn wel defensieve middenvelders met een andere rol dan Vilhena. Vilhena is een CM. Is dus beter te vergelijken met spelers zoals Wijnaldum en Donny vd Beek.

14 augustus 2018 om 18:12

Na een jaar gaat hij tog gratis de deur uit

14 augustus 2018 om 20:17

Zijn scorend vermogen vorig seizoen was een incident. Vilhena voegt in aanvallend opzicht niets toe. In een wedstrijd zoals tegen PSV in de JC schaal heeft hij wel zijn waarde, dit omdat hij dan vooral verdedigend werk moet verrichten.

14 augustus 2018 om 11:25

Feyenoord is een club gebaseerd op sentiment en niet op visie helaas

14 augustus 2018 om 11:28

Dan zouden ze hem juist moeten laten gaan. Want eerst zou hij 2 jaar geleden al vertrokken zijn maar hij heeft toen bijgetekend en is gebleven

14 augustus 2018 om 11:30

Feyenoord is inderdaad een club gebaseerd op sentiment. Verschrikkelijk dom transferbeleid wordt er al 3 jaar gevoerd en daar plukken ze nu de vruchten van.

14 augustus 2018 om 11:56

Bijzonder om te merken dat je zo je best blijft doen als eerste te reageren op een feyenoord-gerelateerd topic... met een negatieve insteek wederom. Vanwaar de irritatie of interesse?
Het tegenstrijdige in je comment is dat je in andere topics continu roept dat er niet wordt geinvesteerd in kwaliteit, maar dat een speler die wel waarde toevoegt aan het team verkocht moet worden om centen te verdienen.

14 augustus 2018 om 14:24

Er kan niet worden geïnvesteerd in kwaliteit omdat er door Van Geel niet wordt doorgeselecteerd. Daar is niets tegenstrijdigs aan.

Mijn mening is dat je spelers altijd op hun hoogtepunt moet verkopen en bij sportief succes als ze goed in de markt staan. Dat doet Feyenoord niet waardoor ze niet in kwaliteit kunnen investeren.

14 augustus 2018 om 15:20

Een hoop Feyenoord supporters steken nu hun kop in het zand en vinden het prima dat hij vorig jaar 30 miljoen totaal verkeerd heeft geinvesteerd maar die worden straks wel wakker als Feyenoord door zijn wanbeleid weer in een sportieve en financiele crisis beland want het gaat inmiddels hard die kant op.

iets wat ik al jaren zag aankomen overigens omdat prijzen namelijk niet alles zeggen. het gaat ook om het kapitaal wat er op het veld staat en dan dat is bij ons al jaren niet meer het geval. de selectie heeft amper transferwaarde dus dan stagneer je steeds meer als club. Van Geel heeft op korte termijn wat successen geboekt maar hij heeft nooit een lange termijn visie gehad en nu zien we wat er dan gebeurd. geen kapitaal meer op het veld en hele matige sportieve prestaties

14 augustus 2018 om 15:33

Is Berghuis een slechte aankoop? Juste, amrabat, haps? Wellicht nog niet heel veel gebracht, maar ze hebben wel nog een restwaarde.. daarbij is er vorig seizoen 26 miljoen geïnvesteerd en geen 30.. daarbij was de transferbalans positief.. beweren dat r 30 miljoen totaal verkeerd geïnvesteerd is, is onjuist..

14 augustus 2018 om 16:51

@feelingood

daarover verschillen we van mening. alleen Berghuis is tot nu toe van echte meerwaarde gebleken dus wat mij betreft is het geld weggegooid en dat was al te verwachten als je nooit creatief scout en alleen scout in een kwalitatief zeer matige competitie als de Eredivisie waar de echt grote talenten niet meer rondlopen buiten de top 3.

wat voor restwaarde heeft bv een Amrabat volgens jou dan? die raakt geen knikker bij Feyenoord dus die ga je sowieso met verlies verkopen

Ajax heeft voor een totaalbedrag van 30 miljoen Tadic en Ziyech gekocht. dat noem ik je geld goed investeren. Ziyech heeft restwaarde en is een sterspeler en Tadic heeft dan minder restwaarde maar tilt Ajax met zijn kwaliteiten naar een hoger niveau

Van Geel haalt liever 7 middelmatige spelers voor die 30 miljoen in de hoop dat er 1 slaagt dan dat hij dat zelfde geld investeert in 2 of 3 echte versterkingen. dan krijg je dus zo een extreem povere selectie als Feyenoord nu heeft staan

14 augustus 2018 om 17:57

We hadden ook gewoon zoveel spelers nodig, want er gingen gewoon veel spelers weg. En je pakt heel leuk 2 succesverhalen erbij, maar we hadden ook voor 30 miljoen, Blind en Wober kunnen halen en dan had je nog minder.
Feyenoord kan minder risico nemen met transfers en daarom vissen we in een bekende vijver.
Je bent al erg lang v Geel aan het bashen, maar tegen Trencin en de Graafschap mag je van mij gewoon de spelers de schuld geven van een wanprestatie ipv het aankoopbeleid van v Geel.

14 augustus 2018 om 18:07

@alexdevidal

het zijn toch de spelers die Van Geel heeft aangetrokken die falen?

en dan kan je zeggen 2 succesverhalen maar ik had ook een Milik of Eriksen erbij kunnen halen die niet eens duur waren en Ajax de hoofdprijs hebben opgeleverd. een Dolberg die voor 9 ton werd opgepikt en topscorer werd van de Europa League op zijn 19e.

aangezien Van Geel zelden tot nooit buiten de Eredivisie kijkt pikken wij dat soort pareltjes helaas nooit op waardoor we financieel achter de feiten aanlopen tov van Ajax en PSV die dat wel doen

misschien vind jij Van Geel een prima TD en vind jij dat we een geweldige selectie hebt staan en dat is je goedrecht maar ik baal van het spelersmateriaal wat ik echt ronduit armoedig vind en daar is deze man verantwoordelijk voor

14 augustus 2018 om 18:47

Of je noemt Sulejmani en Cassiera. Ik zeg nergens dat ik v Geel een goede TD vind, maar ik kan zijn keuzes over het algemeen wel begrijpen. Daarnaast vind ik dat je van deze selectie veeel meer mag verwachten, en niet bij verlies naar v Geel mag wijzen.
De afstand naar Ajax PSV wordt groter, maar dat wil niets zeggen over de afstand naar de Graafschap.

14 augustus 2018 om 22:35

@alexdevidal

daar denk ik anders over. Van Geel komt met zijn Clasie aanzetten bv die al jaren niks meer heeft laten zien. die word dan als opvolger gepresenteerd van misschien wel onze beste en meest constante voetballer de afgelopen jaren El Ahmadi. zoiets flikte hij eerder ook al toen hij Kazim haalde als vervanger van sterspeler en topscorer Pelle. ik kan Van Geel zijn aankopen juist voor geen meter begrijpen.

dit zijn dan slechts 2 voorbeelden maar dit soort rare aankopen die nergens op gebaseerd zijn zie ik steeds gebeuren. als Van Geel wat beter met zijn geld was omgegaan hadden we nu een goede selectie staan die De Graafschap van de mat zou spelen maar we moeten het doen met uiterst armoedig materiaal die alles moeten doen op wilskracht omdat ze voetballend gezien van een zeer pover niveau zijn

14 augustus 2018 om 11:27

Misschien dat ze eerst terughoudend doen om de transferprijs op te drijven? Of de prijs die ze willen betalen is simpelweg te laag. Ik zou het niet erg vinden als hij voor een goed bedrag vertrekt. Hebben andere spelers die aan de deur kloppen

14 augustus 2018 om 11:31

Ik vermoed dat het bij de clubleiding nog niet helemaal doorgedrongen is dat er dit seizoen toch weinig eer te behalen valt voor Feyenoord. Of ze proberen dat besef nog even van zich af te zetten. En wees eerlijk: als Feyenoord er nog enige ambities op nahoudt, dan hebben ze Vilhena daar keihard voor nodig. Zeker gezien het matige aankoopbeleid van Van Geel zal de selectie er bepaald niet sterker op worden als ze voor hem een vervanger moeten aantrekken.

Ook al is Feyenoord misschien kansloos voor de titel (dat zijn ze in mijn ogen wel) en staan ze op het punt roemloos ten onder te gaan in de vel, het is nog steeds belangrijk voor de club om dan op z'n minst voor vã³lgend jaar mee te kunnen doen aan Europees voetbal. En daarnaast: je kunt het de seizoenkaarthouders ook niet aandoen om iedere wedstrijd weer met knikkende knieã«n naar de Kuip te moeten en uiteindelijk onder Heracles, Ado, Zwolle en Groningen te eindigen. Feyenoord kan Vilhena echt niet missen, al was het alleen al vanwege het zelfrespect van de club!

14 augustus 2018 om 11:40

De vervanger is al in huis. Kunt hem beter verkopen en investeren in janmaat en 2 snelle voetballende cv’s. Misschien komt er dan eens wat terecht van dit zooitje

14 augustus 2018 om 12:31

Janmaat had afgelopen weekend een basisplaats bij Watford. Willen ze hem überhaupt wel laten gaan?

14 augustus 2018 om 13:24

FR-Aproxis, mensen zoals jij, met zo’n visie, zijn exact de mensen die Feyenoord op dit moment de nek omdraaien. Je kijkt net als Van Geel alleen maar in het bekende straatje. Overal zie ik namen als Janmaat, Fer, De Guzman, Vormer en weet ik veel allemaal wie voorbij komen.. Kuyt kwam al terug, Van Persie ook en Kalou wordt ook al een aantal seizoenen genoemd. Kunnen we als ‘topclub’ zijnde nou echt niet meer dan iedere keer maar weer in de bekende Nederlandse (lees: of oud-Feyenoord) vijver te vissen? Het zijn altijd Eredivisie spelers, Nederlandse spelers of oud-Feyenoorders, maar zelden eens eens Eriksen, Sanchez of weet ik veel wie. Als je 7 miljoen uit kan geven aan met alle respect Haps, dan moet je toch ook wel een Colombiaan a la Sanchez kunnen scouten. Over minstens een snelle, voetballende CV ben ik het overigens wel echt met je eens. Het centrum is veel te traag en bereikt het middenveld niet. Het grootste probleem is en blijft toch echt de lamlendige ‘tactiek’, als je het uberhaupt tactiek mag noemen, van Gio.

14 augustus 2018 om 13:37

Volgens mij heeft Feyenoord helemaal geen scouting . Dat is het probleem. Dan kom je uit bij eredivisie spelers die eigenlijk net goed genoeg zijn voor de subtop en oud spelers . Zolang je geen scouting hebt wordt je nooit kampioen hooguit met een hoop geluk want spelers uit de eredivisie die de al ver boven het maaiveld uitsteken , die kan Feyenoord dan weer niet betalen .

14 augustus 2018 om 13:39

Het is mijn mening natuurlijk, maar janmaat weet je iig dat hij er gelijk staat, dat hebben we nodig. Kun je hem een seizoen huren en daarnaast een talentvolle jongen halen, dan creeer je ruimte om die talentvolle jongen klaar te stomen en te leren van janmaat.

14 augustus 2018 om 13:40

Met welk wil je dit gaan doen? Feynoord zou ook wel 20 miljoen willen neer tellen voor een goede speler... Janmaat is een hele goed rechtsback wie moet Feyenoord anders halen?

14 augustus 2018 om 11:32

Voordoor iedereen helemaal losgaat, zou ik toch wat kanttekeningen willen zetten bij dit bericht. Frankfurt heeft nog nooit meer dan 7 mln voor een speler (=Haller) betaald. Door de bekerwinst zouden ze iets meer investeringsruimte hebben. Maar dit wordt geschat op ongeveer 20 mln totaal. In hoeverre is Frankfurt dan echt een serieuze kandidaat om Vilhena over te nemen? Dan moeten ze zo ongeveer hun hele transferbudget op tafel gooien...

14 augustus 2018 om 11:48

Weef

20 miljoen voor Vilhena?
Neen. Niet nu, niet volgend seizoen, nooit. 7 is een aardig bedrag, beetje erbij een jackpot.

14 augustus 2018 om 12:06

Volgens mij is hij serieus, en ik ben het met hem eens. Je gaat echt nooit 20 miljoen voor Vilhena krijgen.

14 augustus 2018 om 12:13

Nee 20 zal het misschien net niet worden maar Feyenoord moet toch minimaal 15 miljoen kunnen vangen voor Vilhena. Ik snap niet waarom iedereen hier zo raar doet als Feyenoord Vilhena voor 7 miljoen verkoopt dan zou ik het terecht vinden dat van Geel ontslagen wordt. Dit is gewoon een goede speler met potentie die zelfs dicht tegen een basisplaats bij het Nederlands elftal aanzit.

14 augustus 2018 om 12:22

Omdat de kwaliteiten van Vilhena niet zodanig zijn dat hij ergens in het elftal zomaar het verschil gaat maken. Hij is een nuttige speler, maar laat te weinig echte topkwaliteit zien om daar op te kunnen bouwen.

15 miljoen voor Vilhena ga je echt niet krijgen. Dat soort bedragen komen alleen maar voort uit de enorme bedragen die we voor topspelers rond zien gaan (en waar de meeste spelers uit de eredivisie nooit voor in aanmerking komen) en wellicht uit die paar spelers waar wel hoge bedragen voor worden geboden. Maar Vilhena is niet zo beslissend als bijvoorbeeld Jorgensen een jaar geleden was, en hij heeft niet het talent dat een Kluivert heeft. En dus krijg je er veel minder voor.

14 augustus 2018 om 12:39

Ik krijg een beetje een deja vu naar de situatie van PSV van vorig seizoen ook toen zou Propper zogenaamd niks meer opleveren volgens de kenners hier. Voor 7 miljoen laat je Vilhena lekker zitten in Rotterdam zeker omdat hij de beste middenvelder is van Feyenoord en zolang er voor spelers als Weghorst al meer dan 10 miljoen betaalt wordt moet Feyenoord echt niet genoegen nemen met minder. Vilhena is gewoon een goede box to box middenvelder met doorgroeimogelijkheden want hij is nog steeds erg jong. Ik snap dat Feyenoord nu in een dal zit maar dat hoeft niet te beteken dat ze een uitverkoop gaan houden.

14 augustus 2018 om 12:55

Blijkbaar moet ik hier serieus op in gaan, want mijn reactie over trollen is verwijderd. Vilhena is een 23-jarige international met 200 wedstrijden op het hoogste niveau en nog twee jaar contract. Vorig jaar prima statistieken gehad. Tuurlijk is 7 mln in de huidige markt dan niet realistisch. Ook als je kijkt naar eerdere transfers bij Feyenoord (Clasie, Karsdorp, Kongolo) kun je wel de conclusie trekken dat Feyenoord hem zeker niet voor minder dan 15 mln zal verkopen. En dan laat ik vergelijkingen met andere spelers (van andere clubs) bewust achterwege.

14 augustus 2018 om 12:58

Als je Davy Klaassen voor 20+ miljoen kan verkopen, moet je voor Vilhena ook gewoon de jackpot vragen. Zijn wat dat betreft identieke speler. Lomp, geen techniek, maar beschikken over een enorme werklust en scoren geregeld goals.

14 augustus 2018 om 13:47

Klaassen had er net een geweldig EL seizoen op zitten, dat stuwde de prijs. Maar inmiddels zullen vele Klaassen achteraf als behoorlijk duur bestempelen.

Maar goed, de verkopende club bepaald de prijs en als Feyenoord 20 mio wil zien voor Vilheanna, ik vind het prima.

14 augustus 2018 om 14:00

@jiren. Misschien dat Klaassen en Vilhena voor jou als identieke spelers overkomen, maar statistieken wijzen toch echt anders uit.
Seizoen 13/14: Vilhena 6 goals, 5 assists; Klaassen 10 goals, 3 assists.
Seizoen 14/15: Vilhena 0 goals, 2 assists; Klaassen 6 goals, 9 assists.
Seizoen 15/16: Vilhena 5 goals, 4 assists; Klaassen 13 goals, 8 assists.
Seizoen 16/17: Vilhena 5 goals, 5 assists; Klaassen 14 goals, 9 assists.

Ik neem aan dat je het verschil wel ziet tussen Vilhena en Klaassen.

14 augustus 2018 om 14:15

Dedonnie,

Ik snap dat je probeert je standpunt meer kracht bij te zetten door het laatste seizoen van Vilhena weg te laten.

maar een meer realistischere statistiek zou zijn:

Vilhena 176 eredivisie wedstrijden - 30 goals en 16 assists.
Klaassen 126 eredivisie wedstrijden - 44 goals en 30 assists.

Je conclusie dat ze niet dezelfde statistieken hebben is juist. De reden is dat het niet identieke spelers zijn en ook niet op dezelfde positie spelen

14 augustus 2018 om 14:25

De reden was meer omdat dat seizoen Klaassen niet meer in de ED speelde. Maar goed, Klaassen is ook 2 jaar ouder, dus wat dat betreft inderdaad beter om zo weg te zetten. Feit blijft inderdaad dat het toch heel verschillende type spelers zijn. Vilhena meer de cvm/cm en Klaassen de cm/cam.

14 augustus 2018 om 16:14

@weef

De vraag of Feyenoord hem voor 7 miljoen moet verkopen is een andere vraag dan de vraag hoeveel Vilhena waard is voor een aankopende club.

Wat mij betreft moet Feyenoord hem inderdaad niet verkopen voor 7 miljoen. Omdat Feyenoord dan een nog veel beroerder seizoen gaat hebben dan nu al verwacht wordt.

Maar dat betekent niet dat iemand 15 of 20 miljoen voor hem gaat betalen. Wat Clasie, Karsdorp of Kongolo hebben opgeleverd, betekent precies helemaal niks voor de waarde van Vilhena. Die waarde wordt bepaald door de kwaliteit die hij meebrengt. Die 200 wedstrijden zijn leuk, voor de ervaring. En dat hij international is zegt eigenlijk al minder. Dat is hij geworden in een slechte periode van NL, en hij is geen basisspeler ofzo.

Aankopende clubs kijken gewoon naar wat ze realistischerwijs van hem kunnen verwachten. En dan gaan ze geen 15 miljoen betalen. Het is Feyenoords goed recht om hem dan niet te verkopen.

14 augustus 2018 om 11:34

Strik eromheen en verkopen, beter word hij niet na al die jaren toch blijven steken op zelfde niveau. Kan lekker ballen en werkt hard alleen ontbeert aan scorend vermogen en rust voor de goal. Als hij dat nog had dan was ie een topper geworden.
Feyenoord speelt dit seizoen voor plek 8 t/m 5 dus ik snap dat hij weg wilt en een betere uitdaging wilt aangaan in een betere competitie en betere salaris.

14 augustus 2018 om 11:43

Ach hou toch op man. Ik ben verbijsterd over het niveau tot nu toe maar plek 5 tm 8 is echt waanzin. Ik word echt ziek van mensen die Feyenoord opeens scharen in het rijtje van Heerenveen en Pec. Worden gewoon 3e of 4e dit jaar wat niet goed is maar met dit materiaal wel realiteit.

14 augustus 2018 om 11:45

Waan van de dag heerst weer. Twee nederlagen op rij (waarvan een dramatische) en we spelen weer voor plek 5 tot 8. Deze selectie won in de tweede seizoenshelft bijna alles en heeft nog altijd de kwaliteit om gewoon top 3 te eindigen.

De Graafschap uit was ook slecht, maar er waren nog enkele goede kansen om na zo'n ontluisterende nederlaag een punt of meer te pakken en daar weer vertrouwen uit te putten.

14 augustus 2018 om 12:03

Feit blijft dat Feyenoord, nog altijd genoemd als traditionele ‘top 3’, de laatste 20 jaar in de helft van de gevallen niet in die top 3 is geëindigd. Dat zegt een hoop. Combineer dit met het dramatische beleid in veel van die seizoenen en nu ook al ettelijke jaren, dan kom je tot de conclusie dat Feyenoord andere afslagen zal moeten nemen. OT zou dit kunnen betekenen om zo’n belangrijke speler ‘gewoon’ vast te houden om in ieder geval die kwaliteit binnenboord te houden.

14 augustus 2018 om 12:12

@frdylan: Ik zou me in jouw geval niet zo veel aantrekken van wat andere mensen zeggen, dat is ook maar slecht voor je gemoedstoestand. Maar gun de anderen ook hun mening en visie (ook al is die in jouw ogen kortzichtig en niet-kloppend).

Volgens mij gaat Feyenoord clubs als AZ en met name Vitesse ook echt niet zo makkelijk onder zich houden (lees: ik verwacht het helemaal niet) als jij stelt, dat zijn hartstikke goed voetballende ploegen. Daaronder zou je het alweer met Utrecht moeten zien uit te vechten (wat voor Feyenoord te doen moet zijn, zou je zeggen, maar het is niet op voorhand een gelopen race). Die sombere prognose is niet ineens veranderd nu Feyenoord een paar ongekende zaadpotten op de mat gelegd heeft; ik heb eerlijk gezegd sowieso niet zo heel veel vertrouwen in het algemene niveau van het spelersmateriaal van Feyenoord (maar daar hoef jij niet van wakker te liggen). En wie weet wat voor ploeg er nog opstaat in de Eredivisie om de subtop uit te dagen (een Heracles bijvoorbeeld)? Ik verwacht een boel ploegen die bij elkaar in de buurt blijven.

Het verschil is wel dat je bij Feyenoord nog altijd dacht dat er een bepaalde vechtersmentaliteit en ondergrens was, maar daar blijken de spelers nu massaal nog een flink eind onder te kunnen, en vooral dat is zorgelijk (en daar zou ik in jouw geval dus wel van wakker liggen). Vandaar dat ik denk dat Feyenoord Vilhena helemaal niet kan missen, want dat is nou juist een van de steunpilaren van het elftal en een speler die wel gif kan brengen. Die jongen kan nog wel eens hard nodig blijken om het elftal dit jaar op de been te houden.

14 augustus 2018 om 12:23

@hangover96

dat denk ik niet. mensen kijken naar de kwaliteit van een selectie en zien dan terecht dat er bij Feyenoord heel weinig bijzondere voetballers rondlopen. AZ heeft een paar geweldige jeugdspelers lopen bv, wij moeten het doen met Vente en Nieuwkoop.

bij Vitesse hebben ze creativiteit en dynamiek op hun middenveld, wij hebben de statische Clasie en Toornstra lopen en die Linssen haalt in zijn eentje meer rendement dan Boetius en Larsson bij elkaar opgeteld. ik kan best snappen dan mensen AZ en Vitesse momenteel hoger inschatten en dat is denk ik niet alleen gebaseerd dus op 2 nederlagen

14 augustus 2018 om 12:29

Uhh @thucan,...

Wel je feiten kennen he, Feyenoord is afgelopen 20 jaar liefst 11 maal geëindigd bij de top 3. Dus eigenlijk zit je onzin te verkopen. Feyenoord is en blijft traditioneel top 3, misschien niet altijd met voetbal maar zeker wel als club.

Ondanks dat er andere clubs aan de weg timmeren en aan de deur van de top 3 kloppen, falen deze clubs nog vaker dan Feyenoord.

14 augustus 2018 om 12:47

Zo kan ik ook Berghuis afleggen tegen Linssen en Idrissi, Jorgensen tegen Matavz en Johnsen, Vilhena tegen Bruns en Midtsjo, van Persie tegen Til en Bero, Bijlow tegen Bizot, St. Juste tegen Svensson, etc.

En aangezien je jeugdspelers bij Feyenoord niet kent, hoef je ook geen vergelijking te trekken.

Het ontbeert Feyenoord aan goed spel en vertrouwen (en weinig blessures), maar echt niet aan kwaliteit.

14 augustus 2018 om 12:59

@mgvm

daar heb je een punt inderdaad maar dat Feyenoord kwalitatief een sterke selectie heeft daar ben ik het niet mee eens. we doen nu heel lyrisch over Van Persie wat idd een goede speler is maar hij is maar 50 procent fit en dat moet dan de man zijn die dit Feyenoord gaat dragen. dat zegt al genoeg

nou, ik zie die Bero zondag een pass geven waar onze middenvelders alleen maar van kunnen dromen. die heb ik hun iig nog nooit zien geven

14 augustus 2018 om 13:02

@hangover96

nee maar het werkt ook niet mee als je TD 30 miljoen euro weggooit. niet zo gek dat PSV en Ajax dan steeds verder uitzicht raken en je het financieel nog steeds moeilijk hebt. er staat amper transferwaarde op het veld en sportief gezien zijn het ook geen spelers die je echt beter maken dus je bent nu 30 miljoen armer en voor dat geld helemaal niet verder gekomen. zo een man mag dan ook gewoon blijven zitten na zo een kapitaalsvernietiging, echt onbegrijpelijk

14 augustus 2018 om 13:22

En in de laatste 10 jaar?

14 augustus 2018 om 13:32

Lekker opportunistisch. Als Gio er geen complete zooi van maakt eindigt Feyenoord gewoon op plek 3. Zo fantastisch zijn AZ en Ajax ook niet.

14 augustus 2018 om 13:35

@thucan. Feyenoord is in dit decennium slechts 3 keer buiten de top 3 gevallen en heeft de afgelopen jaren toch aardig wat prijzen gewonnen. Er is genoeg aan te merken op het beleid van de club maar al die lui die na een verloren paar wedstrijden roepen dat AZ Feyenoord voorbij is gestoken, hoe dan?

14 augustus 2018 om 13:47

En daar is het sneue trol account voor @Marranr1, altijd een moment zoeken om steeds het zelfde over Feyenoord te roepen. We weten het wel dat jij vind dat Feyenoord 10e gaat eindigen. Vind je het zelf niet sneu dat je een speciaal trollacount moet aanmaken om dit altijd maar te moeten benoemen?
Verder praat je zoals altijd dikke onzin... 8 t/m 5.... als je wilt overdrijven zeg dan gewoon buiten de top 3. Vorig seizoen zou Feyenoord volgens jou ook blij mogen zijn als ze 6e eindigde...
Vilhena scoorde vorig seizoen 11 goals in de competitie en speelde veel meer interlands. Je hebt helemaal gelijk dat het nog steeds dezelfde speler is. Vilhena is al jarenlang international en scoort elk seizoen 10+ goals....
Succes met het trollen. Je zult er vast veel plezier van halen om de hele dag op Voetbalzone te wachten op een Feyenoord topic om steeds het zelfde te kunnen melden. 😂 ergens vind ik het wel ontroerend wanneer ik je naam zie. Je kunt al raden wat er staat....

14 augustus 2018 om 14:18

@japie_krekel

De club is groter dan de TD. vergeet niet dat de TD ook gezorgd heeft dat Feyenoord in slechts een paar jaar een negateif vermogen van bijna 60 miljoen heeft omgezet naar een positief vermogen.

Hij heeft wel puik werk verricht en daardoor krediet opgebouwd. Daarmee wil ik niet zeggen dat het de beste oplossing is, maar dat moet uit een evaluatie van Feyenoord zelf komen ipv van leden van Vz...

14 augustus 2018 om 14:27

@japie:

Och och ja hoor..

Linssen heeft dan weer veel minder rendement dan berghuis!!!
Jorgensen indien fit is een 10x betere spits dan wat er bij die 2 teams rond lopen.

Zelfde met de back. Het Centrum van Feyenoord waren de beste spelers van die clubs dus kunnen dat ook zeker wel aan.

Bij Feyenoord lopen op papier juist meer "bijzondere" voetballers dan een AZ of Vitesse. Maar aan papier heb je juist weinig.

Of zijn we alweer vergeten dat AZ er ook dramatisch uit ging tegen een team uit Kazachstan........

14 augustus 2018 om 14:42

@orgullo

ik weet niet hoe je daarbij komt. Ajax heeft Ziyech, Tadic, Fenkie De Jong, Eiting en Neres. dat zijn 5 spelers met creativiteit en voetballend vermogen. wij hebben alleen een Berghuis en half fitte Van Persie met die kwaliteiten aangevuld met een hele rits harde werkers zonder creativiteit en voetballend vermogen.dan kan je echt niet gaan beweren dat we het Ajax lastig kunnen maken om de titel

14 augustus 2018 om 14:54

@capis

ik vind het qua niveau en kwaliteit van de selectie bij ons iig niet heel veel beter als een Vitesse of AZ en dat is een zeer kwalijke zaak als je kijkt naar die 30 miljoen die onze TD er vorig jaar doorheen heeft gejaagd

14 augustus 2018 om 15:04

@gloryunited

hij heeft destijds goed gesaneerd maar hoe lang wil je hem nog krediet geven? tot het punt dat Feyenoord straks weer helemaal opnieuw kan gaan saneren door zijn falende aankoopbeleid?

hij was de perfecte crisis TD maar qua aankopen doen is hij incapabel gebleken vanaf het moment dat er weer geld voor handen was. zowel bij Ajax als ook nu weer bij Feyenoord. dan word het tijd om verder te kijken en een TD aan te stellen die Feyenoord sportief en financieel weer vooruit kan helpen

14 augustus 2018 om 11:55

Vilhena is een erg belangrijke speler voor feyenoord en nu het zo slecht gaat kan je hem niet missen. Zo raar is het dan toch niet dat ze hem houden? Doorselecteren is prima, maar dan wel met de slechte spelers. Het zou nergens op slaan om spelers als vilhena door te selecteren.

14 augustus 2018 om 12:33

Aan de andere kant: wie zegt dat Frankfurt een fatsoenlijk bod heeft gedaan? Wat zou Feyenoord willen beuren voor hem? Gezien de markt is 15 miljoen toch wel haalbaar?

14 augustus 2018 om 13:08

Nou, het is echt crisis bij Feyenoord, en dan zou ik een van mijn beste spelers ook niet verkopen

Eigenlijk is Feyenoord alleen maar te redden als er juist een paar bij komen, maar dat geld is er niet

Dus ja, ik snap Feyenoord wel

Als je hem nu verkoopt voor zeg 10 miljoen, wat koop je er dan voor terug? In deze transfermarkt?

Wordt erg lastig

Als je Vilhena nu verkoopt en je verliest nog een paar keer breekt pas echt de pleuris uit

14 augustus 2018 om 15:31

Zal er vast wel mee te maken hebben hoeveel Eintracht biedt. Voor minder dan 15 zou ik hem ook niet laten gaan en ik denk niet dat ze zoveel gaan betalen.

Vind Vilhena de beste speler van Feyenoord in potentie, heeft kracht, passie, snelheid, loopvermogen, kan passen en scoren. Zonder Vilhena wordt het nog een stuk minder dus dat moet je gaan opvangen. Zo'n vervangin vinden ze waarschijnlijk niet in 1 speler, minimaal 2 en dat kost geld.

Vind het allemaal vrij logisch dat ze niet meewerken als er niet genoeg op tafel komt.

Komop Tonny, Eintracht Frankfurt....

14 augustus 2018 om 11:28

Ben je er weleens geweest? Bijzonder grote club in Duitsland, salarisverdubbeling, sterkere competitie, etc.

14 augustus 2018 om 11:30

Ben je wel eens in De Kuip geweest? Wat betreft de competitie en het salaris dat zal allemaal wel maar ik had voor hem toch wel een mooiere club verwacht. Vooral na afgelopen seizoen.

14 augustus 2018 om 11:40

De Kuip is niet zo indrukwekkend als de meeste stadions in Duitsland hoor. Tuurlijk het is een schitterend stadion, maar in Nederland overdrijven we ook wel heel erg hoor. De sfeer die het in de jaren 90 had en begin 2000 is er niet meer, misschien alleen tegen Ajax en Psv. Het stadion van Frankfurt daarentegen is veel imposanter, qua sfeer, qua grootte.

En je zegt na afgelopen seizoen had ik wel een mooiere club voor hem verwacht. Hij heeft Europees, net als heel Feyenoord niets gepresteerd, Vind de prestaties van Vilhena nou niet zo opvallend dat hij een club hoger dan de subtop van Duitsland aan zou kunnen.

14 augustus 2018 om 11:40

Het gaat niet alleen om de thuiswedstrijden , ook om de uitwedstrijden . En speel je die voor 50.000 man of op een kloterig kunstgras veld bij VVV of zo... Frankfurt is best een OK club maar inderdaad niet de meest aansprekende . Maar ik weet niet of mooiere clubs zich melden voor Vilenha

14 augustus 2018 om 11:42

Als je de Kuip noemt vanwege de sfeer, dan weet je blijkbaar niet dat in de Commerzbank Arena de sfeer minstens zo goed is, zo niet beter. Sowieso in de sfeer in de Duitse stadions geweldig. Eintracht Frankfurt is een geschikte club voor Tonny. Ik zou het zeker doen.

14 augustus 2018 om 11:48

Heeft toch een aardig aantal doelpunten gemaakt voor een verdedigende middenvelder. Voor een 10 had ik het normaal gevonden misschien, maar als middenvelder heeft hij gewoon de meeste doelpunten in de eredivisie gemaakt. Ik vind je uitspraak over de kuip ook wel gek over dat de sfeer verdwenen is en dat vergelijkt met de jaren 90. De sfeer is er de afgelopen 5 jaae behoorlijk op vooruit gegaan. Iedere speler die in de kuip voetbalt, ook uit grote competities, zoals vorig seizoen speler van Manchester, geven aan dat de kuip iets speciaals en moois heeft. En die zijn toch wel behoorlijk wat gewend. Je hoort ze dat nooit zeggen over de arena in ieder geval. Terwijl ik de arena eigenlijk ook niet eens zo slecht vind

14 augustus 2018 om 11:49

De kuip? Leuk sfeer maar oud stadion hoor. Frankfurt heeft een groter en moderner sstadion. Subtop van Duitsland is echtwel een stap omhoog en zij spelen tenminste Europees voetbal.

14 augustus 2018 om 11:49

Denk dat je 't wel in een grotere pakket moet bekijken. Eintracht is sowieso verzekerd van Europees voetbal. Je speelt minimaal 2x tegen bijv: Bayern, Dortmund, Leipzig, Hoffenheim, Schalke & co. en dat er daar al Nederlandse jongens zitten zal ook vooral meespelen. En je bent ook nog enigszins dichtbij huis

14 augustus 2018 om 11:51

Bijzonder grote club in Duitsland? Dat valt ook wel mee hoor. Is gewoon een middenmotortje in de Bundesliga, zowel qua financiën, sportief als toeschouwersaantallen. Dan kun je beter bij een laagvlieger in de PL zitten of een middenmotor in Spanje of Italië. Met name de laatste competitie is Tonny op het lijf geschreven.

14 augustus 2018 om 11:55

De tijd dat spelers alleen voor clubs kiezen omdat ze die mooi vinden zijn al lang voorbij. Die jongen moet nog +- 10 jaar werken en dan kan hij met pensioen. Als hij ergensanders een contract kan tekenen voor een dubbel salaris dan doe je dat ook, zeker in de voetballerij.

14 augustus 2018 om 12:04

Inderdaad, was even in de war.

14 augustus 2018 om 12:28

@weef

Wat een kul. Ze staan op de twintigste plek in een lijst me gemiddelde toeschouwersaantallen over de hele wereld. Boven Psg, Marseille, Lyon ,napoli, Juventus, Inter, AC Milaan, Valencia, Tottenham, Sevilla. Inderdaad, allemaal middermotertjes.

14 augustus 2018 om 12:46

Meermaals in de Kuip geweest ja. Mooi nostalgisch stadion. En ik begrijp je reactie maar die is vermoedelijk gebaseerd op je Feyenoord liefde als supporters. Veel Feyenoord supporters kunnen het zich niet voorstellen, maar voor de meeste voetballers is er een mooiere carrière denkbaar dan 15 jaar Feyenoord.

14 augustus 2018 om 12:49

@hangover96

Nee hoor, Eintracht heeft 51500 plaatsen en de Kuip 51117. Het scheelt niet veel overigens maar het is niet juist wat je zegt.

14 augustus 2018 om 13:04

@NipponIchiban: In de bundesliga staan ze op de 7e plaats qua toeschouwers. Dat noem ik een middenmotor ja. Daar mag jij anders over denken, maar kul lijkt me overdreven...

14 augustus 2018 om 13:13

@masterm1ind
Je gaat toch niet de Kuip verheerlijken ten opzichte van het Waldstadion? nee toch? Dat zou je toch niet echt durven?
Die hebben zeg maar alle thuiswedstrijden de sfeer die vroeger in de Kuip hing namelijk...

Verkopen en het elftal een kwaliteit injectie geven, loopt genoeg spelers rond in de eredivisie waar van Geel vast wel van heeft gehoord.

14 augustus 2018 om 12:27

@wehave

noem eens een paar voorbeelden dan van Eredivisie spelers die het niveau van Feyenoord omhoog gaan tillen? al die Eredivisie en ex Eredivisie aankopen van Van Geel hebben Feyenoord namelijk sportief en financieel ver teruggeworpen.

wil je echte kwaliteit in huis halen zal je toch echt in het buitenland moeten scouten maar aangezien Van Geel geen internationaal netwerk heeft zal dat lastig worden en krijgen we alleen nog maar meer middelmaat in de selectie

15 augustus 2018 om 10:57

Sorry beetje laat maar dacht dat wel duidelijk was dat het een grapje was.

Gratis laten gaan heeft veel betekend voor de club

Daar is feyenoord goed in free spelers weg geven

Als je god verdome 15 mil kan krijgen waarom laat je hem dan niet gaan ... pleuris van geel

14 augustus 2018 om 11:27

Ja joh, de enige speler die nog een beetje fatsoenlijk verkocht kan worden geef jij gratis weg. Dan snap je er erg weinig van Oemar. Al geloof ik dat je het vooral sarcarstisch bedoeld.

14 augustus 2018 om 11:29

Hij bedoeld natuurlijk. Als ze hem nu niet verkopen gaat hij wellicht een keer gratis

14 augustus 2018 om 11:39

Nadat ik het slaapzand uit m'n ogen heb gevreven begreep ik 'm.

14 augustus 2018 om 11:51

Almelohafc

"de enige speler die nog een beetje fatsoenlijk verkocht kan worden"

Is dat werkelijk zo? Dat zou wel heel treurig zijn dan.

Hoe dan ook, dit is een andere situatie. Die jongen heeft zijn transfervrije status opgegeven om zijn contract te verlengen. Daarna nog een ker verlengd. Lijkt me dus logisch dat Feyenoord dan nu niet de hoofdprijs moet vangen maar dat er gewoon medewerking wordt verleend aan een overgang voor een redelijk bedrag.

14 augustus 2018 om 14:22

ja als we 15 miljoen zouden krijgen ja. Als Frankfurt maar 5 miljoen biedt.. Kan je niks mee

Ik zou inderdaad een deal met hem maken. Winnen wij van Trecin mag jij weg! Dan moet je dus niet bij Feyenoord voor onderhandelingen wezen. Daar is Ajax veel beter in.

Wat slecht Feyenoord, Vilhena heeft tot twee keer toe zijn loyaliteit aan Feyenoord getoond en nog gunnen ze hem de transfer niet. Andere spelers zullen zich nu wel twee keer gaan bedenken om ook te verlengen bij Feyenoord als ze toch stank voor dank krijgen.

14 augustus 2018 om 11:52

Loyaliteit? Hij wilde nooit verlengen en deed dit pas toen zijn moeder overleed en zelf in Nederland wilde blijven. Ik snap die keuze prima hoor, en ik misgun hem niks, maar hij en zijn vader zijn nooit echt super cooperatief geweest. Dus laten we niet over loyaliteit spreken. Loyaliteit dan heb ik het over jongens als depay die fors bijtekenen en nog een seizoen wilden gaan voor het kampioenschap met psv. Dat is loyaliteit.

14 augustus 2018 om 12:21

Vilhena had toen wel al bij alle topclubs in de wereld voor een dik salaris kunnen tekenen. Daarnaast speelde er volgens mij ook nog wel wat andere dingen toen hij niet bij wilde tekenen want ik kan me herinneren dat hij 1 seizoen weinig speelde en Feyenoord zelfs een linksback van hem wilde maken. Vilhena zal best hetzelfde hebben gewild als Depay maar helaas voor hem is zijn situatie nooit zo geweest, toch heeft hij jaren goed gepresteerd voor Feyenoord.

14 augustus 2018 om 14:10

Feyenoord heeft hem daarna ook alle ruimte gegeven. Dat linksback gebeuren was in het jaar dat boetius vertrok. Geen idee meer waarom, maar ze presteerden beiden ver ondermaats. Dit waren de vruchten die we plukten van Rutten. Dat seizoen speelden we met immers, clasie en el ahmadi. Dat was toen ook wel terecht. Of nouja, laatstgenoemde 2 dan. Immers had bij mij nog niet de veters van het elftal mogen strikken. Het was dan ook al vroeg in het seizoen dat vilhena en boetius klaagden en weg wilden.

14 augustus 2018 om 17:19

Ach, als Jones en El Ahmadi voor niets weg mogen is het ook niet goed. Voor sommigen kan je het nooit goed doen. Voor 15+ zou hij van mij weg mogen

Even meewerken met deze transfer zou mijn inziens de doodsteek zijn richting de achterban voor Van Geel. De selectie bestaat uit veelal middelmatige en inwisselbare middenvelders, op Vilhena na. Vilhena heeft nog af en toe zijn wedstrijden dat hij toch wel bij de beste middenvelders van de Eredivisie behoord. Na een kansloos seizoen, de (aankomende) uitschakeling in Europa en de dieptrieste seizoensouverture (met uitzondering de gelukkige winst van de Supercup en de Dennenappel) zou ik als achterban niet blij zijn als dan ook nog een de beste speler wordt verkocht. Daarnaast kan het zogenaamd niet meewerken ook een showtje zijn om de prijs op te drijven en toch te kunnen verkondigen dat er 'alles aan gedaan is' om de desbetreffende speler te houden.

14 augustus 2018 om 11:35

Vilhena verdiend meer dan wie dan ook een stap hoger op. Zowel in goede als moeilijke tijden de club trouw gebleven. Vorig seizoen ook nog eens 10+ goals gemaakt. De achterban zou het wel begrijpen. Echter lijkt Van Geel niet meer zo creatief in het aantrekken van aanwinsten als voorheen. Onbegrijpelijk maar wel de waarheid. De jeugd wordt verder ook weinig gebruik van gemaakt terwijl dat de jongens zijn die je op den duur weer geld kunnen gaan opleveren (zie bijv. Choong en Zirkzee). We lijken soms weer terug bij af maar dat zal dit seizoen verder uitwijzen

14 augustus 2018 om 11:42

''de jeugd wordt verder ook weinig gebruik van gemaakt'' - De doelman is nota bene als nummer 1 verkozen boven Vermeer niet zo lang geleden.

En de generatie die er nu aankomt bestaat voornamelijk uit 17 of 18 jarige spelers waarvan het gros er nog niet klaar voor is om constant te presteren. Ze worden wel nadrukkelijk in de gaten gehouden en zitten zelfs constant bij de selectie. Het seizoen is ook nog maar net onderweg, maar reken er maar op dat jongens als Burger, Kokcu en Geertruida hun minuten gaan krijgen. Mits we natuurlijk weer constant presteren.

Zou verwachten dat Feyenoord zich wel wat beter opstelt naar Vilhena, deze jongen heeft alles voor Feyenoord gegeven en 2 maal zijn contract verlengt ondanks dat hij naar andere clubs kon.

Dat zal op het eerste gezicht wel aan het bod van Eintracht liggen, nu het eind van de transferperiode nadert. Dan kan Feyenoord wel coulant zijn (wat ze heus zullen zijn), maar dat hoeft niet te betekenen dat Tonny voor een prikkie of het eerste beste bod weggaat.

En er zijn ook (plots) veranderde omstandigheden wat deze transfer - eventueel - moeilijker maakt. Feyenoord zit plots in een voetballende crisis, Tonny is gewoon een sterkhouder en zijn daadwerkelijke vervanger cq opvolger Tapia (hij werd gehaald met destijds naderende vertrek van Vilhena) ligt nog in de lappenmand. En van Ayoub is nog onbekend in hoeverre hij Vilhena ook kan laten vergeten.

Vind het wel een prima stap voor Tonny overigens.

14 augustus 2018 om 11:37

Precies, al die roeptoeters gelijk. Als ze 5 miljoen geboden hebben, dan lijkt het me heel logisch dat Feyenoord niet verder wil praten.

14 augustus 2018 om 12:04

Ja, als van Geel Jones en el Ahmadi transfervrij laat gaan (vanwege eerdere afspraken) was het dom en konden we er nog zeker een miljoen voor vangen en als Feyenoord nu een - vermoedelijk - te laag bod afwijst voor Vilhena moeten we hem laten gaan voor een appel en een ei omdat hij twee maal zijn contract verlengd heeft.

Feyenoord is ook loyaal naar hem toe geweest toen Vilhena zelf een aantal jaren geleden besloot om zijn contract niet te verlengen en het na een gesprek met Gio (die hem overhaalde) toch wel deed. Maar dat vergeten mensen blijkbaar.

14 augustus 2018 om 13:33

Dus Feyenoord is loyaal geweest toen vilhena zelf besloot om eerst niet maar later wel te tekenen. Oké..

Feyenoord moet gewoon verkopen, mits de prijs goed is. v Geel heeft Tapia, Amrabat en Ayoub al gehaald omdat Tony een keer weg zou gaan. Ik zou als ik v Geel was alles op alles zetten om Janmaat te halen, dan kan st Juste naar het centrum waardoor er meer snelheid is. Liefste nog Malacia op lb en dan een middenveld met Clasie - Tapia - Ayoub en ik ben tevreden.

14 augustus 2018 om 12:30

@jesuslovesyou

dan ben je wel heel snel tevreden, dat middenveld lijkt helemaal nergens op. daar zit nul creativiteit in

14 augustus 2018 om 12:37

Ik ben al gauw tevreden wanneer Toornstra niet speelt

14 augustus 2018 om 12:44

daar valt inderdaad wat voor te zeggen

14 augustus 2018 om 12:32

Janmaat stond gewoon basis dit weekend en omdat de Engelse markt dicht is, kan Watford ook geen vervanger meer halen. Weinig kans dat je hem nog kan halen dus

14 augustus 2018 om 12:45

Janmaat is ook niet de redding joh. een prima rechtsback verder maar wat we nodig hebben zijn creatieve voetballers die aanvallend het verschil kunnen maken. probleem is alleen dat die in de Eredivisie niet rondlopen en aangezien Van Geel niet echt bekend is met wat er in het buitenland rondloopt word dat een lastig verhaal

Dit kan je als Feyenoord zijnde echt niet maken, die jongen moet juist profiteren van het seizoen dat hij gedraaid heeft vorig jaar.

Gewoon 8-10 miljoen verkopen en is iedereen blij

14 augustus 2018 om 11:36

Dat lijkt me te weinig voor hem. 15 miljoen komt eerst. Is al jaren vast kracht bij feyenoord, groot aandeel gehad in kampioenschap en pas 23.

14 augustus 2018 om 11:41

15 miljoen ga je er niet voor krijgen, helemaal niet van een Duitse club. Weer een jaar zonder Europees voetbal ik denk dat Vilhena er wel klaar mee is. Daarnaast zal er na dit seizoen weinig interesse voor hem zijn dus het is nu en nooit en zou mooi zijn van Feyenoord als ze het hem gunnen.

14 augustus 2018 om 11:46

@gerard, in deze markt moet je wel 15 miljoen voor zo'n speler moeten vangen en anders inderdaad niet verkopen. Voor een miljoen of 10, kan je amper een waardige vervanger vinden in deze gekke tijden.
Edit; daarnaast heeft hij vorig jaar bijzonder goede statistieken neergelegd met veel doelpunten, dat moet toch ook gaan opvallen in het buitenland?

14 augustus 2018 om 11:51

Of hij nu meespeelde of niet. Hij is ook een Feyenoord speler. Een club zal zich nu wel twee keer bedenken voor hij 15 miljoen voor een Feyenoord speler neerlegt nu ze al twee keer zijn afgegaan tegen hele kleine clubs.

14 augustus 2018 om 11:52

Ik dacht dat Feyenoord wel een club met meer klasse was maar ze komen nu over als geldgraaiers als ze 15 miljoen willen. Loyaliteit van de speler wordt niet beloond en de club denkt alleen aan zichzelf. Dit geeft een slecht beeld voor toekomstige talenten die nadat hun contract afloopt mooi ergens anders heen gaan. Daarnaast met Vilhena eindig je plek 9-4 en zonder Vilhena ook dus in de competitie zal het weinig uitmaken. Ze zullen strijden om Europees voetbal maar met of zonder Vilhena zijn ze er niet zeker van.
Blijf dan die cultclub en gun die jongen zijn transfer en zorg er voor dat mensen een goed beeld van de club houden.

14 augustus 2018 om 11:53

Ze hebben Ayoub, Amrabat, Clasie, Toornstra toch al voor het middenveld? En Tapia kan er ook spelen.

14 augustus 2018 om 11:54

Alsof dat relevant is. Wie gaat er nou meer dan 15 miljoen bieden voor de Ligt, die speelt bij een club die niet eens kan winnen van Luik en Heracles. Wie betaald en eer nou 15 miljoen voor Tadic die speelde bij een club die niet eens kon winnen van Stoke City en West Bromwich. Oftewel volgens jouw beleving kan een speler bvan een kleine(re) club nooit veel opleveren, bijzondere gedachtegang heb je.

14 augustus 2018 om 11:57

Dat je Ajax en Feyenoord op hetzelfde niveau zet qua transfers is lachwekkend.
Ben je nou echt zo dom om te zien dat Feyenoord toch echt een heel stuk minder is dan Ajax en dat de professionaliteit bij Ajax een stuk hoger ligt en hierdoor de Ajacieden ook naar grotere clubs met meer geld gaan en ze daar meestal ook nog presteren.

14 augustus 2018 om 12:02

Waar doe ik dat? Volgens mij ben jij dom aangezien je niet begrijpend kan lezen. Ik geef alleen aan dat het onzin is dat je geen goede bedragen kan vragen omdat je club wanprestaties levert, dan zou dus niemand van een kleine(re) club veel kunnen opleveren. De Ligt en Tadic waar slechts twee voorbeelden om het tegendeel te bewijzen. Maar vooruit ik noem de nieuwe keeper van Chelsea wel als voorbeeld, daar wordt 80 miljoen voor betaald terwijl Bilbao verloor van Levante en Celta de Vigo.

14 augustus 2018 om 12:11

Het lijkt me iig niet realistisch dat Feyenoord op dit moment 15 miljoen voor hem zal krijgen. Eerder 8-10 miljoen.
Maar goed wie weet heeft Feyenoord wel geluk en is er wel een club zo gek om 15 miljoen voor hem neer te leggen. Al acht ik die kans erg klein.
En Ajax zit trouwens nog steeds op pole position om de play offs CL te bereiken en Feyenoord staat op een kansloze achterstand tegen een ieniemienie club in Europa.

14 augustus 2018 om 12:15

Daar ben ik het mee eens, alleen met de eerdere beredenering niet.

14 augustus 2018 om 12:18

Ik heb het idee dat je gewoon wilt provoceren. Zeer onnodig.
Buitenlandse clubs kijken heus wel verder dan 2 glijpartijen. Zo werd ooit ene Honda weggehaald bij VVV voor absurde bedragen. VVV speelde toen onderin mee. En t verliezen van 2 clubs zegt helemaal niets. Feyenoord speelt de laatste jaren om de prijzen en is kampioen geworden met Tonny. Daarnaast scoorde hij vorig seizoen verschrikkelijk veel. Dat zijn feiten die opvallen.

14 augustus 2018 om 12:20

Ik gok dat van Geel/feyenoord Vilhena rond (een coulante) 12 tot 15 miljoen schat en bij dat soort bedragen 'gewoon' akkoord zal gaan.

14 augustus 2018 om 12:21

Feyenoord heeft 1 jaar een uitschieter gehad dat ze kampioen werden. Maar Feyenoord is al jaren geen topclub meer. Geen enkele speler die Feyenoord verkoopt breekt door en wordt belangrijk in het buitenland. Dat zijn dingen waar ze meer naar kijken.

14 augustus 2018 om 12:31

Welke club gaat er nou 40 en 50 neerleggen voor een speler van Ajax? Die konden al niet overtuigen tegen Heracles. Zo kan ik het ook. Kul argument.

14 augustus 2018 om 12:32

@mattereazzi

pijnlijk om dat lijstje middenvelders te zien, wat een zooitje middelmaat is dat zeg. en dan te bedenken dat Van Geel vorig jaar 30 miljoen heeft uitgegeven en dan hiermee op de proppen komt

14 augustus 2018 om 12:38

Heeft van Geel 30 miljoen uitgegeven aan middenvelders? Dan heb ik wat gemist namelijk.

14 augustus 2018 om 12:40

Ja want Haps, Larsson, Berghuis en Boetius zijn allemaal middenvelders volgens Japie .

14 augustus 2018 om 12:47

@mgvm

nee maar hij heeft deze middenvelders wel gekocht en 30 miljoen uitgegeven aan niet alleen middenvelders maar wel aan louter middelmaat.

die Clasie ook weer, wat een drama is dat zeg. en nu niet gaan zeggen ik kijk de koe in de kont want jij weet ook dat ik dat al aangaf voordat de overstap van Clasie concreet werd

14 augustus 2018 om 12:53

Haha nee hoor, ik weet inderdaad wel dat jij Clasie van te voren al dramatisch vond, heb jou uberhaupt nog nooit op een positief woord betrapt. Moet een heerlijke week voor je zijn

Ik vond het hele team dramatisch spelen en ik blijf er ook van overtuigd dat Clasie een aanwinst is. Het is compleet de waan van de dag en na twee nederlagen kan deze selectie er helemaal niks meer van.

Of kunnen een Berghuis en van Persie er ook ineens niks meer van? Complete waan van de dag. Het enige dat je vast kan stellen is dat het spel slecht is (da's al wel langer aan de dag) en vertrouwen na die 4-0 compleet weg is.

14 augustus 2018 om 13:06

@mgvm

er valt ook weinig positiefs te melden over het aankoopbeleid dus wat moet ik dan?

Van Persie is een geweldige voetballer maar die kan geloof ik maar de helft van de wedstrijden spelen dus moet ik daar dan superblij van worden? Berghuis is een goede speler inderdaad maar dat is ook de enige goede speler die is gehaald vorig jaar die echt van meerwaarde is voor dit Feyenoord

mijn week word pas heerlijk als Van Geel vertrekt want die helpt Feyenoord langzaam de afgrond in. dan kan iedereen wel alleen Gio de schuld geven maar alle ellende begint bij Van Geel en zijn aankoopbeleid

14 augustus 2018 om 15:44

Ik vind St. Juste en Haps ook uitstekende aankopen. Het is alleen jammer dat Haps blessuregevoelig is, want mits fit is hij met Tagliafico de beste linksback van de Eredivisie, wellicht zelfs nog beter in mijn ogen. Amrabat is ook gewoon een goede aankoop en gaat echt nog wel z'n meerwaarde bewijzen. Larsson lijkt een geval miskoop te worden, maar je kan nu eenmaal ook niet alle aankopen laten slagen.

Gio heeft daarentegen gewoon een goede selectie staan, waar veel meer voetbal uitgehaald kan worden. Ook zonder van Persie.

14 augustus 2018 om 16:56

@mgvm

jij hebt echt hoop in die Amrabat, die heb ik nog geen knikker zien raken bij Feyenoord. Haps is idd een prima linksback, daar heb je een beetje pech mee en St.juste vind ik degelijk op zijn best maar alles behalve een bijzondere verdediger die ik de top zie halen

Ajax betaalde 5 miljoen voor Sanchez. ik weet niet precies wat St.juste heeft gekost maar Sanchez is echt 2 klassen beter

niet iedereen kan idd slagen maar als 75 procent van je aankopen helemaal niks toevoegen zoals bij Van Geel het geval is dan voer je gewoon wanbeleid. ik vind dit Feyenoord echt een extreem povere selectie hebben en zie echt niet de kwaliteit erin die jij erin ziet daarom neem ik Van Geel deze crisis nog meer kwalijk als Gio want die is verantwoordelijk voor deze uiterst matige selectie

Ik zie mensen reageren met kom op tonny frankfurt???

Nou ik ga je zeggen dat tonny daar dus even geen onbetwiste basisspeler is.
Deze club is groter als je denkt

14 augustus 2018 om 12:09

Precies, je zal niet meedoen voor het kampioenschap, maar Frankfurt is een mooie, grote club en je speelt wekelijks tegen sterke tegenstanders. Zou een prima stap zijn voor Vilenha.

Ik ben zelf wel verbaasd dat Vilhena oren heeft naar een overgang naar Eintracht Frankfurt. Blijkbaar staan de clubs niet voor hem in de rij

14 augustus 2018 om 11:46

Eintracht is een grote club hoor, daar doen een oorwassing tegen Bayern niet zoveel aan af.

14 augustus 2018 om 11:52

Vind het zelf niet zo heel gek. Eintracht kan een ideale opstap zijn naar een eventuele grotere club. De route der geleidelijkheid a la Wijnaldum / van Dijk kan namelijk erg goed uitpakken. En zoals consy zegt is het inderdaad ook gewoon een grote club.

14 augustus 2018 om 12:13

Welke clubs zouden er dan interesse moeten hebben? Hij speelt bij de nummer 3 van Nederland en heeft internationaal nog weinig laten zien. Dan is een middenmoter in een sterke competitie een logische stap.

Als dit waar is dan vind ik dat wel heel triest van Feyenoord, want Vilhena is altijd loyaal geweest richting Feyenoord. Nu kan Feyenoord er ook nog eens een zak met geld voor vangen, wat Feyenoord ook goed kan gebruiken momenteel.

Maar waarschijnlijk zal meneer van Geel geen plan B hebben en nu met handen in het haar zitten.

14 augustus 2018 om 11:48

En andersom is Feyenoord ook loyaal naar Vilhena geweest. Feyenoord wil er gewoon een grotere zak met geld voor vangen, aangezien de kans erg groot is dat het bod te laag is. Bij een aannemelijk bod zal Feyenoord niet moeilijk gaan doen namelijk.

Als ik MvG was zou ik hem wegbrengen alleen al om straks gedoe in de selectie voorkomen ik bedoel maar als Jorgensen straks weer terugkomt en RvP op 10 komt te spelen gaat dat ten koste van Ayoub of Toornstra gaan en dan heb je ook nog Tapia, de centen die je krijgt voor Vilenha kun je in ieder geval een goeie speler huren of kopen Vilenha is vervangbaar.

14 augustus 2018 om 11:47

Toornstra moet je juist op de bank willen zetten. Je bent eigenlijk helemaal geen vervanger nodig voor Vilhena want je hebt op die positie al Ayoub, Clasie en voor extra defensieve kracht Tapia. Feyenoord moet een creatieve middenvelder kopen.

Ik kan Feyenoord wel begrijpen want echt veel geld gaan ze voor Vilhena niet vangen. Is het bekend hoeveel ze voor hem willen bieden? Het lijkt me niet dat dit hoger zal zijn dan 10 miljoen, Feyenoord kennende.

Feyenoord moet hem laten gaan naar mijn inziens heeft Vilhena een transfer nodig om door te kunnen groeien. Op dit niveau blijft hij een beetje stil. Toen hij nog niet klaar was voor een transfer wilde Feyenoord wel verkopen. Omtrent verkoop/inkoop en plannen voor jeugdspelers vind ik Feyenoord absoluut geen topclub.

Wat is dit voor "journalistiek"?

Er komt een bericht in de media dat er een bod op Vilhena is afgewezen en Voetbalzone insinueert gelijk dat Vilhena en Feyenoord hier onenigheid over hebben. Tuurlijk zou dit een logisch gevolg kunnen zijn, maar dit is gewoon puur speculeren..

In Duitsland spreken vooral Bayern Munchen, Borussia Dortmund, Schalke '04, Werder Bremen en HSV aan. Op het oog is Eintracht Frankfurt net zo'n teleurstellend vervolg voor het gewezen talent Vilhena als zijn eerder onvolprezen generatiegenoot Jetro Willems. We hadden er meer van verwacht, maar ik vind niet dat zowel Willems als Vilhena ooit heeft aangetoond waarom een hoger plan voor ze weggelegd zou zijn. Vilhena was nooit de man die het elftal droeg. Leider was. Of een seizoen lang in ieder geval elke week een topwedstrijd op de mat legde.

Bovendien moeten we Eintracht Frankfurt ook in Vilhena's huidige context plaatsen. Zoals gezegd is wachten op iets beters geen optie, omdat dit wel het niveau is waar je aan moet denken bij een vervolgstap. Is blijven dan een beter alternatief? Bij Feyenoord speel je toch in een team koekenbakkers die zich naar een slachtbank in Slowakije laten brengen en die zich niet kunnen beheersen als ze van een degradatieklant klop krijgen. En los van de korte termijn, zit daar een technisch directeur die niet creatief genoeg is om met gerichte, slimme aankopen vernieuwing en vooral verbetering aan te brengen en heb je te maken met een staf die onderhand valt onder de categorie 'stilstaand water gaat stinken.' De doorstroom van uit de jeugd zit bijna verstopt en wat er wel doorkomt maakt evengoed niet het verschil. Kortom: bij Feyenoord speel je niet om de titel, is de beker een leuke toevalligheid en mocht je Europees voetbal halen dan is dat het seizoen erop ook niets waard, want vorig jaar hebben ze er op dat niveau ook niets van gebakken.

In dat licht zou ik Vilhena ook gewoon verkopen. Feyenoord vond Ayoub en Amrabat toch goede spelers? Ga daar dan nu ook voor en laat Vilhena lekker gaan. Strijk het geld op en trakteer je op een killer uit pakweg de Argentijnse Primera Division die een van die oude wijven achterin direct naar de bank verwijst.

14 augustus 2018 om 12:02

Wat koop je er in hemelsnaam voor terug voor 6 miljoen.dus blijven bij feyenoord

14 augustus 2018 om 12:11

Je hebt geen ontevreden speler, de uitstraling van de club voor andere spelers wordt ook niet minder. Nu nog wat geld of een ontevreden speler op de bank die alleen maar minder waard wordt. Weer een jaar geen Europees voetbal en met het spel wat ze nu spelen wordt dat volgend jaar ook een lastig verhaal.

14 augustus 2018 om 12:18

Maar is al duidelijk dat Vilhena ontevreden is en wellicht een transfer forceert, omdat Feyenoord niet meewerkt? Dat is alleen maar gissen. Feyenoord zal gewoon meewerken met een aannemelijk bod (zoals afgesproken zal zijn met Vilhena) en - vermoedelijk - is dit gewoon een te laag bod.

Het is nu eenmaal heerlijke sensatie wanneer er in een week tijd ineens een crisis is.

14 augustus 2018 om 17:28

vorig jaar was er ook al crisis hoor maar door de bekerwinst vierde het opportunisme weer hoogtijdagen en mochten Gio en Van Geel gewoon weer een jaar blijven zitten

Vilhena heeft eerder verlengd toen er belangstelling voor hem was.
Mij is niet bekend wat er toen is afgesproken over eventuele belangstelling zoals die er nu is.
Vraag is ook of Feyenoord uberhaupt niet wil onderhandelen of dat deze houding onderdeel van de strategie is om een zo hoog mogelijk bedrag bij Frankfurt los te peuteren.
Je zou denken dat Feyenoord Vilhena gezien zijn houding naar Feyenoord de laatste jaren nu een wat coulante houding van Feyenoord zou mogen verwachten.
Maar ook te begrijpen is dat Feyenoord nog geld wil zien voor een speler van zijn leeftijd.

Hij wil vast het zinkend schip verlaten, en geeft hem eens ongelijk. Maar na het verlies van El Ahmadi gaat Feyenoord een vertrek van Vilhena intern niet opvangen. Bij een goed bod zullen ze hem wel laten gaan. Het gaat er dan meer om wie je ervoor terug haalt. Iemand zal dan Van Geel duidelijk moeten maken dat hij best versterkingen buiten de Eredivisie en niet ex-Feyenoorders mag halen. Want hoe kan je een speler (clasie) halen die in jaren tijd amper paar volle wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld? Dat heeft niks met beleid te maken, maar pure sentiment.

Hij heeft een keer zijn contract verlengd, is 1 van de weinige die alles geeft in zo wedstrijd, laat die jongen voor een goed bedrag gaan. Het is jammer, want het is gewoon echt een goede speler, maar zet die burger of ayoub er neer en haal janmaat terug

14 augustus 2018 om 12:37

Zoals je zelf zegt; laat die jongen voor een goed bedrag gaan. Maar de kans is heel groot dat dit geen goed bedrag was.

Vilhena mag van mij verkocht worden maar Van Geel zijn aankoopbeleid kennende word dat geld dat voor Vilhena binnenkomt weer verdampt aan spelers waar Feyenoord 0,0 mee opschiet.

wanneer komt er nou eens een nieuwe TD bij Feyenoord? deze man heeft vorig jaar 30 miljoen weggegooid, die kan je dan toch niet doodleuk weer geld gaan laten spenderen op de transfermarkt? wat is dat voor amateuristisch beleid bij Feyenoord?

Vind dat Feyenoord hem gewoon moet laten gaan. Zoals door sommigen al gezegd, doorselecteren. En die paar miljoen is ook altijd welkom. Dan moeten Ayoub en Amrabat zich maar gaan bewijzen. Tussenjaar. Gelijk wat jeugdspelers een kans gunnen.

14 augustus 2018 om 12:49

begin met dat doorselecteren maar bij onze technisch directeur dan. die is wel aan vervanging toe inmiddels

14 augustus 2018 om 13:01

Kijk. Op zich waren de jongens die ze kochten goed bij hun voormalige (subtop) clubs. Amrabat, St Juste, Larsson.......En nog vrij jong. Waarom komen deze jongens bij Feyenoord onvoldoende tot hun recht? Daarnaast moeten we een beetje waken voor paniek. Jorgensen geblesseerd, Haps geblesseerd, en een aantal op zich aardige jongens totaal uit vorm. Ik denk dat momenteel vooral het mentale deel het probleem is. En dat mag je Gio wel aanrekenen, denk ik.

14 augustus 2018 om 13:10

omdat het vaker is gebleken dat spelers die het in de subtop/middenmoot van de Eredivisie goed doen het gewoon vaak niet redden bij een top 3 club. Amrabat, Larsson en St.juste waren ook geen spelers als bv een Ziyech, Suarez, Tadic of Honda die wekelijks de grote man waren bij hun clubs in de Eredivisie middenmoot/subtop daarom snap ik ook niet dat ze gehaald zijn

de echt goede spelers haal je uit het buitenland tegenwoordig met een creatief scoutingsbeleid maar dat is er niet bij Feyenoord dus wij krijgen dan aankopen/huurlingen als Clasie of Ayoub waar je ook niet beter van word

Japie Krekel, ik ben met je eens dat het duo van Bronkhorst / van Geel over de datum is.
Maar als je iemand vervangt moet er dus ook iemand terug komen.
Wie zie jij nu als haalbaar als trainer/coach en TD ?

14 augustus 2018 om 12:53

@theo uphus

qua coach zou ik het inderdaad niet weten. Louis Van Gaal en Peter Bosz zijn vrij zover ik weet maar of die oren hebben naar dit matige Feyenoord durf ik niet te zeggen. Bosz is een geweldige coach maar die ligt helaas niet zo lekker ook bij een groot deel van de supporters door zijn mislukte verleden als TD bij Feyenoord

qua Td's ben ik niet heel goed geinformeerd maar zo een Rob Baan en Vd Herik had ik ook nog nooit van gehoord en die hebben toch een tijdje heel goed gefunctioneerd bij Feyenoord. volgens mij zijn er ook headhunters in te huren om alle Td's in kaart te brengen. zoiets hoorde ik iig een keer ergens

Daar heb je eigenlijk nog een deel van het probleem. Je kunt van Bronkhorst en van Geel wegsturen. Iets waar ik ook wel voor ben gezien hun prestaties. Maar wie ga je nu halen die de boel dan wel op de rails krijgt.?
Eerlijk gezegd zou ik denken dat Bosz dat best kan als coach.
Er was tegen hem ook aversie in Amsterdam toen hij daar begon. Vanwege zijn verleden in Rotterdam.
Maar supporters zijn ongelofelijk opportunistisch.
Twee keer winnen en ze dwepen met degene die twee weken daarvoor nog verguisd is.
Maar een goeie TD vinden is ook lastig.
Het moet toch iemand met een groot netwerk zijn en waar vind je die nu, vlak na het begin van de competitie nog ?

14 augustus 2018 om 13:12

@theo uphus

laat ze dan het seizoen maar afmaken en dan heb je een heel jaar nog om adequate vervangers te zoeken zodat je ze volgend jaar kan vervangen. dan moeten we ons straks alleen niet weer laten misleiden door een bekerwinst of een derde plek ofzo maar gewoon spijkers met koppen slaan en nieuwe mensen aanstellen want dit kan niet lang goed blijven gaan

Hoeveel zou Vilhena moeten of kunnen opbrengen?

10 miljoen? 15 miljoen?

Meer zou ik niet inschatten

Als je dan een lijstje klaar hebt en daar 3 spelers voor kunt halen die wat aan het elftal toevoegen, dan kan het een slimme zet zijn

Maar in deze puinhoop kan het ook wel een hele slechte keuze zijn, het is wel een van de weinige spelers die nog wel een bepaald niveau haalt

En vanuit Vilhena gedacht: je hebt Feyenoord nooit in de steek gelaten, contract verlengd ook mede door persoonlijke omstandigheden, maar je moet in deze crisistijd niet verwachten dat Feyenoord je laat gaan omdat ze je het gunnen

Daar is de nood te hoog voor

14 augustus 2018 om 15:34

15 minimaal lijkt me. Verder heeft het team weinig waarde, misschien Berghuis tot 12 miljoen maar verder brengt helemaal niemand meer dan 5 miljoen op.

Dus inderdaad, 2-3 spelers voor terughalen en hopen dat het werkt.

14 augustus 2018 om 16:27

Een paar Zuid-Amerikanen voor 5 miljoen per stuk en dan hopen dat het werkt

Maar dan moet je ze wel al lang gescout hebben, als je nu moet gaan zoeken ben je te laat

14 augustus 2018 om 16:28

Een beetje Zuid-Amerikaans temperament kan Feyenoord wel gebruiken

14 augustus 2018 om 17:07

@marchell020

ik zou het alleen niet aandurven de huidige TD nog aankopen te laten doen want 80 procent van de aankopen die hij doet voegen helemaal niks toe

16 augustus 2018 om 15:00

Tja dat is inderdaad een dilemma

Ik en ook geen fan van van Geel, niet van de persoon, en niet van zijn prestaties

Ik zou een dagje wachten na Trencin, en dan de balans opmaken

Misschien loopt het toch nog een beetje goed af, en ziet de dag van morgen er plotseling weer anders uit

Zo niet: crisisberaad

Ik herinner me dat hij eerder weg kon maar toen toch bleef vanwege de gezondheid van zijn moeder. Nu kan hij eindelijk weg en Feyenoord doet moeilijk? Dat is niet echt warm richting deze speler die bijtekende en de club toch eerder trouw bleef.

Goed signaal richting de jonge spelers in Nederland. Gewoon gelijk weg gaan als je de kans krijgt.

Heeft veel voor Feyenoord betekend (vijfde seizoen in het eerste ofzo?) en verdient gewoon een transfer. Geeft ook de gelegenheid aan gasten als Clasie en Toornstra om meer verantwoordelijkheid op het veld te nemen.

@ Japie Krekel met je eens.
Doe nu geen gekke dingen die geld kosten in plaats van opleveren.
Komend seizoen nieuw management aanstellen en een nieuwe trainer/coach.
Manager ruim van te voren aanstellen en hem tijdig huiswerk laten doen.
Dus tijdig inkopen.

Beleid bij fey is niet goed... eerste wat ze moeten doen is van geel weg trappen ... daarna gelijk gio en zijn holmaadje landzaad.

Feyenoord doet hier precies hetzelfde als dat Mark Overmars bij Ajax steeds doet. Gewoon eerst niet meewerken met als doel de prijs nog wat omhoog te krijgen. Natuurlijk gaat hij weg en zal Feyenoord uiteindelijk wel meewerken aan een mooie transfer voor deze kanjer.

Wat mij steeds weer opvalt is dat iedereen ieder bericht zo serieus neemt. Wacht toch met berichtgeving en met commentaar tot je zeker weet wat er aan de hand is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren