Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als Jörgensen in de spits komt te staan, dan is Van Persie klaar’

Laatste update:

Feyenoord zakte in de laatste twee wedstrijden door de ondergrens. Na een vernedering tegen AS Trencín (4-0) volgde zondag een 2-0 nederlaag bij De Graafschap. Rob Jacobs, oud-speler en -trainer van Feyenoord, spreekt van een 'onverklaarbare' vormdip. "Dan kan iedereen wel wijzen naar de trainer, dat zal allemaal wel."

Jacobs benadrukt dat de spelers verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van het spel. "Als het dan één of twee spelers zijn, oké, maar het is een heel team", verzucht de 74-jarige Jacobs in gesprek met Voetbal Inside. "Er zit geen bezieling in, geen beleving, geen stootkracht. Uit de tweede lijn wordt niet geschoten. Ik zie Vitesse goed spelen en zelfs FC Emmen uit een organisatie spelen. Bij Feyenoord zie ik helemaal niks."

Robin van Persie gaf na afloop aan dat de spelers van Feyenoord hun best deden, maar dat is volgens Jacobs 'niet genoeg'. Ook de rol van Van Persie op het veld kan hem niet bekoren. "Als Nicolai Jörgensen in de spits komt te staan, dan is Van Persie klaar. Hij kan het niet belopen. Hij houdt het nu zeventig minuten vol als spits, maar op 10 moet je meer lopen. Dat gaat hij niet meer redden."

Jörgensen behoorde dit seizoen nog niet tot de wedstrijdselecties van Feyenoord. De Deen kampt met een blessure aan zijn voet en ontbrak daarom tegen PSV in de strijd om de Johan Cruijff Schaal, tegen Trencín en tegen De Graafschap. In Eindhoven en in Doetinchem stond Van Persie in de punt van de aanval; in Slowakije kreeg Dylan Vente het vertrouwen van trainer Giovanni van Bronckhorst.

'Als Nicolai Jörgensen in de spits komt te staan, dan is Robin van Persie klaar'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Houd toch op, van Persie heeft altijd beter gerendeerd in een 2 spitsen systeem, wanneer Jorgenson terug is, kan hij weer heerlijk in de rol van schaduwspits kruipen.

13 augustus 2018 om 16:04

Denk dat hij juist het beste was in een drie spitsen systeem. Bij Arsenal speelde ze ook altijd met drie spitsen en ook bij Manu had hij altijd twee man naast zich net als bij NL elftal. Dus vraag me af aar jij dit vandaan haalt dat hij in een twee spitsen systeem beter rendeert.

Dat Van Persie in zijn nadagen beter zou renderen in een twee spitsen systeem dat zou wel eens kunnen kloppen maar in het verleden zeker niet. Maar als je met twee spitsen Jorgensen en Van Persie speelt moet je dus Berghuis er uit halen, nadeel ervan is wel dat je nog voorspelbaarder wordt. je hebt dan helemaal geen snelheid meer voorin.

Van Persie zal dan ook 1 van beide spitsen moeten zijn want vanaf het middenveld komen als een aanvallende Nummer 10 is wel te hoog gegrepen als hij nu 1 wedstrijd speelt kan hij in het weekend er op al geen wedstrijd meer spelen dat is op zich wel een teken dat het lichaam het moeilijk krijgt, niet gek overigens.

Zou zelf Toornstra er ook uit halen en dan kun je wellicht nog proberen Berghuis op 10 maar ja die verdedigd niet misschien moet je dan Vilhena op 10 zetten.

Feyenoord moet gaan doorselecteren. Ze hebben wel nieuwe spelers gehaald afgelopen jaren maar GIo houdt vast aan zelfde spelers en Botteghin, Toornstra, Van der Heijden, Van Beek dat soort spelers kan echt niet meer. Alleemaal te traag en niet wendbaar. Van Beek is ook een speler die na de blessure niet meer echt op niveau geweest is, wel eens een wedstrijd maar nooit een reeks.

13 augustus 2018 om 16:05

Onzin. Van Persie heeft altijd het beste gepresteerd als eenzame spits in een 433. Zie laatste jaren bij Arsenal, jaren bij United en het succesvolle WK onder Lvg.

13 augustus 2018 om 16:42

Van persie had geen bijzonder WK in 2014 - buiten de vliegende kopbal.

13 augustus 2018 om 17:33

En we speelden 532 op het WK geen 433. Robben stond naast hem in de spits

15 augustus 2018 om 12:20

Geen bijzonder wk 2014? dankzij zijn goals tegen Spanje en Australie zijn we zo ver gekomen. Meeste goals bij oranje met veel minder minuten dan de rest. Van Persie heeft een prima wk gespeeld

13 augustus 2018 om 16:15

Jorgensen-rvp Ayoub Berghuis . Vilhena clasie

Speel met die twee in een verkapt 4-4-2 systeem en dan ik zie ik het probleem verder niet. Berghuis op rechts in een vrije rol.

Tja, het is geen goed teken dat van Persie niet kan leveren. Hij was onzichtbaar tegen notabene de Graafschap. Ik ben niet kapot van Jorgensen, maar van Persie lijkt op. Vind sowieso de gehele selectie van Feyenoord niet fit ogen.

13 augustus 2018 om 15:48

Van Persie lijkt op, op basis van deze wedstrijd dan zeker? Dan lijkt de hele selectie op.

Vorig seizoen duidelijk zijn meerwaarde laten blijken. Alleen als er 10 lopen te prutsen, zal hij niet als Messi 3 man voorbij gaan en zelf scoren.

13 augustus 2018 om 16:14

Dat zeg ik toch ook, dat de hele selectie niet fit lijkt. Ik vond hem tegen PSV ook niet bijzonder. Feit blijft dat je een aanvoerder hebt die na 70 minuten op is en langer nodig heeft om te recupereren. Hij gaf zelf al aan dat als hij Trencin wil spelen hij hoogst waarschijnlijk volgende week niet in de eredivisie kan spelen.

13 augustus 2018 om 16:28

Maar vorig seizoen ook duidelijk laten zien dat hij niet fit kan blijven en moeite heeft met meerdere wedstrijden. Laten we eerlijk zijn, Van Persie heeft grote kwaliteiten en kan uit het niets een doelpunt maken maar of hij fit blijft het hele seizoen? Ik vraag het me af.

13 augustus 2018 om 16:39

Denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat. Van Persie kan (mag je ook niet verwachten) niet meer een heel elftal op sleeptouw nemen, zelfs niet in de eredivisie. Dat is geen ramp dat kon Kuijt ook niet meer daarom stond hij er naast op het laatst.

RVP kan prima mee draaien in een lopend elftal maar dat doet het nu niet en dan heb je met RVP een man minder. De basis met St Juste, Tapia (liefst op middenveld) Vilhena, Haps is prima.

Dan heb je een paar spelers waar je meer van mag en moet verwachten maar het niet laten zien
- Berghuis (komt vast wel weer maar mag nu wel iets meer inzet tonen)
- Clasie (erg twijfels over of hij het nog wel aankan, tegen Trencin was El Mahdoui een klasse beter..... en de Graafschap liep hem ook constant voorbij....
- Larsson (moet toch meer in zitten lijkt me
- Malacia (nog jong komt er wel met wat meer inzet)

Dan heb je best wel een grote groep die erg matig is en vervangen moet worden
- Van Beek (laatste wedstrijden zeggen genoeg
- Van der Heijden (kan echt niet meer)
- Botteghin (tempo ligt voor hem al te hoog geven de Graafschap.....)
- Nieuwkoop (gewoon niet juiste niveau)
- Boetius (verprutst het vaak voor zichzelf)
- Bijlow, werd gehyped maar laatste wedstrijden laat zien dat het de rust achterin niet ten goede komt en maakt nu ook weer de poedels die hij in de jeugd ook maakte

en tot slot vervang de trainer, die houdbaarheidsdatum was afgelopen seizoen al verlopen en ook JP van Gastel

Al met al zijn er echt nog wel 11 goede voetballers die mee kunnen doen om europees voetbal maar de top 3 daar hoort AZ in die zijn Feyenoord nu wel echt voorbij ben ik bang.

Gerichte aankopen die nodig zijn

- Linksbuiten, ze hadden Groeneveld moeten halen maar die is nu niet meer betaalbaar ben ik bang, maar dat type voetballer, wellicht Kerk van Utrecht?
- Echte nummer 10 met creativiteit en werklust, Thomas maar die is al naar Psv... Wellicht moet je eens shoppen in belgie en kijken of Vormer terug te halen is?
- Verdediger Letschert?

13 augustus 2018 om 16:46

Haha en wie gaat dat betalen?

13 augustus 2018 om 17:34

Vrienden van Feyenoord?

13 augustus 2018 om 18:00

Heb je stage gelopen bij van Geel ofzo? Alleen maar bekende namen.

15 augustus 2018 om 12:22

tegen ps was hij 1 van de betere op t veld, ik heb helaas deze wedstrijd nog niet kunnen terug kijken maar sneu dat men al gelijk mee gaat in deze negativiteit.

Het is een combinatie van beide. Zowel de spelers leveren een wanprestatie als de coach die niet in staat is om hier gang in te krijgen. Voor een club als Feyenoord is het huidige niveau onacceptabel. Twee wedstrijden tegen matige clubs die verloren gaan. Er moet ingegrepen worden, maar ben bang dat dit het is voor Feyenoord dit seizoen.

Gewoon een 4-4-2 aanhouden. Van persie is niet de jongste meer en op 10 houdt die niet eens een helft vol. Wat wel bij dit huidige feyenoord ontbreekt is een creatieve speler die op de 10 kan spelen. Toornstra, Ayoub, Amrabat en Clasie zijn leuk en aardig maar die kunnen niet een wedstrijd beslissen met mooie passes/acties. Alleen Berghuis en Vilhena als die hun dag hebben want ze zijn vaker onzichtbaar dan dat ze wedstrijden beslissen.

Jorgensen spits Van Persie CAM.

13 augustus 2018 om 15:54

ja en Jacobs zegt dat dat nou juist het probleem is, dat kan v Persie niet meer belopen.

Hoef je t niet mee eens te zijn, maar snap je opmerking dus niet

13 augustus 2018 om 16:32

Jacobs is de trainer niet.

13 augustus 2018 om 16:39

nee dat klopt...maar hij ziet een probleem en jij zegt alleen maar v Persie Cam. voegt niet iets toe. Leg dan op zn minst uit waarom jij vindt dat Jacobs ongelijk heeft.

13 augustus 2018 om 17:04

Precies. Bij Schalke haalden ze Raul destijds ook terug van de spits naar het middenveld. Vond hij niet leuk, maar daar kon hij met zijn ervaring en inzicht nog prima de lijnen uitzetten, waar hij voor de explosieve acties die in de spits nodig zijn gewoon te langzaam was geworden.

Exact datzelfde moeten ze ook met Van Persie doen. De explosiviteit die in de aanval nodig is, heeft hij niet meer, maar op het middenveld redt hij zich nog prima, zo bewees hij afgelopen seizoen wel.

Quote: Jacobs benadrukt dat de spelers verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van het spel. "als het dan één of twee spelers zijn, oké, maar het is een heel team", verzucht de 74-jarige Jacobs in gesprek met Voetbal Inside.

Wanneer het een heel team is, kun je juist de trainer de schuld geven.
Wanneer het 1 of 2 personen zijn, kunnen ze nog een off-day hebben, maar wanneer het hele team al twee wedstrijden niet thuis geven en maar wat aankloten, kan je moeilijk de schuld bij al die spelers leggen. Die doen / proberen uit te voeren wat de coach wil, klaarblijkelijk kan hij Gio het niet goed genoeg overbrengen of gaan ze niet voor m door het vuur....
Maar he, dat is mijn mening en ik ben geen oud-voetballer of trainer of analist....

Beetje denigrerend naar Fc Emmen toe. Kan je zien dat hij er geen verstand van heeft. Feyenoord heeft gewoon te lang zijn trainer aangehouden. Dat beetje extra is er uit wat er was. Clasie is geen aankoop waarvoor je warm loopt. Ga je de oorlog niet mee winnen!!

13 augustus 2018 om 15:59

Je snapt het niet helemaal. Gio is niet het probleem, hij heeft tenslotte Feyenoord kampioen gemaakt met een minder elftal (lees: minder dan PSV en Ajax). Het probleem is Van Geel. Hij kan geen fatsoenlijke deal sluiten, wat kan Gio daar aan doen?

13 augustus 2018 om 16:12

Het heeft juist heel veel met Gio te maken. (Buiten dat v. Geel een totale mislukking is op aankoop gebied) Ik zit al 39 seizoenen in de Kuip maar de laatste jaren wat ik zie en beleef is dat er geen hand van Gio te ontdekken is. Wat voor systeem hanteert hij, hoe wil die ze echt laten voetballen? Ja, ze werden kampioen, geweldig, maar dat was echt te danken aan O.a Dirk, die paar hebben de bezieling dat seizoen erin gebracht en niet Gio. Maar dat we nu al kunnen concluderen dat dit een waardeloos erger je rot seizoen gaat worden lijkt me een zekerheidje.

Ik zei het sinds zijn komst al en zeg het nu nog een keer: Feyenoord had RVP niet moeten halen. Wat had Martin in gedachte? Een Kuyt-scenario? Alsjeblieft zeg. RVP lag er lang uit bij Fener is al jaren over zijn top. RVP kan alleen renderen als er een goed elftal staat anders heb je werkelijk helemaal niks aan hem, dat zie je nu bij Feyenoord. Ik blijf bij mijn mening dat Martin hem alleen haalde om het legioen wat langer te sussen, in dat opzicht is deze transfer geslaagd.

13 augustus 2018 om 16:24

Hij bezorgt je oa de beker dus dat hij niks toevoegt is gelul. Dat Van Persie de kar niet gaat trekken was wel duidelijk. Dat zouden gasten als Vilhena, Berghuis en Clasie moeten doen.

13 augustus 2018 om 16:39

ik heb die Clasie nou drie keer zien spelen en de kar trekken zie ik hem echt niet doen bij Feyenoord. man man, wat speelt die gozer slecht. nu begrijp ik wel waarom hij in Belgie de bank warm hield

Als de middevelders gewoon in dienst van de aanval spelen in een 442 met ruit dan hoeft vpersie niet eens zo veel te lopen gewoon beetje hangen achter de spitsen jorgensen en berghuis. Ik bedoel elke balcontact van vpersie is om van te genieten en je mag van vilhena, ayoub en toornstra we verwachten dat ze het vuile werk van de maestro zonder te zeuren opknappen. Vooral Ayoub vind ik hier belangrijk in. Dat is een bijter die niet zeurt vol erin gaat maar ook nog een bal vooruit kan spelen en de bal kan vasthouden. Hopen dat ie snel fit is

Schitterend hoe de waan van de dag regeert na welgeteld een gespeelde wedstrijd in de Eredivisie. Alle promovendi zijn ineens fantastisch, van Persie is op, Ajax is onzeker en ga zo maar door.

Het is algemeen bekend dat van Persie wat ouder is en moeite heeft om de 90 minuten vol te maken, maar er is niets mis met zijn touch, inzicht, schot en techniek dus hij heeft absoluut zijn meerwaarde voor Feyenoord. We moeten hem nu niet gaan afschrijven op basis van een zwakke teamprestatie bij de Graafschap. Vorig jaar was het louter hosanna bij dezelfde van Persie en toen maakte hij ook niet vaak de 90 minuten vol.

13 augustus 2018 om 16:11

Helemaal mee eens. 2 wedstrijden bagger gespeeld en dik verloren en half nederland roept dat de trainer er uit moet. Man man wat een oppertunisme. Had dan gehandeld aan het begin vd zomer. Paniekacties na 1 competitiewedstrijd zou Feyenoord alleen maar meer kwaad doen. Geef Gio ff rustig de tijd. Kampioen word je niet, maar dat wisten we ook al voor vorige week. Plekje 3,4 en 5 ga je echt wel weer om mee doen. Dat verandert een andere trainer ook echt niet.

Berghuis, Van Persie en Jorgensen zijn de enige spelers die er wat van kunnen bij Feyenoord dus die moet je ten alle tijden opstellen, anders word het een nog groter drama

Met deze opstelling wordt Feyenoord kampioen! Janmaat zit er nog niet bij en anders St Juste wanneer Janmaat niet haalbaar is. Van Persie kan alleen renderen met een aanspeelpunt voor zich. Van Persie moet op fysiek gebied weinig en en vooral voetballen. Met jorgenson heb je eindelijk iemand die de ballen bij de tegenstander kan winnen. Van Persie kan dat fysiek niet aan. Die moet lekker de ballen ontvangen en verdelen en wanneer de kans zich voordoet lekker schieten van buiten de 16, wat bij van Persie een echte kans is.

Bijlow
Janmaat
Bothegim
Tapia
Haps
Clasie
Vilhena
Berghuis
Van Persie
Sinistera
Jorgenson
13 augustus 2018 om 16:07

Nee hoor jullie hebben je niet ingeschreven voor de de Keuken Kampioen Divisie

En de meeste spelers zijn daar ook te oud voor

Ik zie liever v. Persie wekelijks 20 min. invallen als 1x in de twee weken 70 min. spelen.

Bijlow op goal, tegen mindere ploegen Vilhena linksback tot Haps terug is, daarna weer naar zijn “eigen plek” op het middenveld. De rest is makkelijk in te vullen met st. Juste, v. Beek en v.d. Heijden.

Middenveld met Clasie en Ayoub, maar Berghuis dan op tien!

Voorin rechts Toornstra of Boetius, in de punt Jorgensen en links Larsson.

@willemholder

de rechtsback positie word alleen een beetje lastig aangezien Janmaat niet bij Feyenoord onder contract staat

Tapia komt overigens lengte en fysieke kracht tekort om in het centrum van je verdediging te zetten

13 augustus 2018 om 17:04

Heb je mijn reactie wel gelezen? En Tapia is fysiek juist sterk. Tapia verkloot het alleen voor zichzelf wanneer hij gekke capriolen wilt uithalen. Hij moet leren en de ballen direct in te leveren. En met 1,85 zal het wel meevallen. Je hebt Bottehim ernaast die de lengte compenseert.

13 augustus 2018 om 18:12

dat is ongeveer net zo groot als een Viergever, dat zie ik echt niet zitten en het is niet alleen een gebrek aan lengte maar ook een gebrek aan fysieke kracht dus dat zijn de 2 belangrijkste eigenschappen van een verdediger die hij mist

13 augustus 2018 om 21:12

Alleen lengte fysiek geen probleem! Juist tegen Napoli liet hij zien verdedigend mee t kunnen oo hoger niveau!

Feyenoord had ballen moeten tonen en moeten door selecteren deze zomer. Spelers als Boetius, van Beek, v.d. Heijden, Nieuwkoop, Vente, Toornstra voegen niks toe. Het jaar dat ze kampioen werden zat alles mee en kwamen ze in een flow maar die tijd is voorbij.

Begin met Vermeer in de basis. Hij heeft ervaring, kan de verdediging sturen en is voetballend sterk. Spelers die verder altijd moeten spelen: Tapia, Amrabat, Larsson (laat hem nou eens staan), van Persie, Berghuis, Jorgensen, Haps en St. Juste. Gio moet eruit, is al jaren een tactisch onbenul.

13 augustus 2018 om 16:27

Alsof een keeper het team goed gaat laten spelen. Een buitenspeler met dreiging, compact spelen middenveld en verdedigers die kunnen doordekken of genoeg inhoud hebben om op te komen als back en sterk verdedigen, dat maakt je kampioen. Sterke backs als Karsdorp en Kongolo hebben we niet. Opbouwend is centraal duo niet erg goed en doordekken zijn ze te langzaam voor om te belopen. Middenveld is los zand en Boetius en Berghuis komen geen man voorbij. RvP in de spits staat op een eiland. Toornstra is ook een verschrikking qua tempo en aannames dit jaar.

13 augustus 2018 om 17:33

Dat een keeper je goed laat spelen zeg ik niet. Maar Vermeer heeft wel de ervaring om een jonge verdediging (als je tenminste gaat spelen met andere spelers dan nu) te coachen. Bijlow heeft en dat niet en oogt op dit moment zeer onzeker. Tijd voor Vermeer dus

13 augustus 2018 om 16:48

Je hebt het over doorselecteren, maar ondertussen moet Tapia die er in 2,5 jaar helemaal niks van gebakken heeft wel altijd spelen. Waarom komt hij niet in aanmerking om te worden doorgeselecteerd? Ik heb namelijk niet gezien waarom hij moet spelen.

Waarom moet Larsson altijd spelen? Die heeft afgelopen seizoen nog minder laten zien dan Boetius. Het zwakke spel van Larsson is juist de reden dat Gio het uit pure armoede nog weleens met Boetius probeert.

Waarom moet Amrabat altijd spelen? Leuke speler bij FC Utrecht, maar bij Feyenoord ook niet verder gekomen dan 2 leuke wedstrijden. De kansen die hij in de basis gekregen heeft, allemaal niet gepakt. Wat dat betreft voegt hij minder toe dan Toornstra.

13 augustus 2018 om 17:31

Dan had je het WK moeten kijken. Tapia heeft het juiste niveau maar krijgt niet de kans op het middenveld. Was vorig jaar in de verdediging meer dan stabiel. Toen zitten pitten ook?

13 augustus 2018 om 17:39

Eindelijk nog iemand die ziet hoe goed Tapia is! Als je de defensie ziet dan moet je toch altijd met die Tapia spelen. Hij is een echte killer en dat missen wij in het centrum. Hij moet alleen zijn gekke capriolen laten en niet alles mooi willen oplossen. Dan is hij een van de best in mijn ogen en dan Bottehim ernaast voor de luchtduels. Alles over de grond grijpt Tapia in en alles over de lucht is voor Botthegim en je hebt een sterk centrum.

13 augustus 2018 om 18:09

@willemholder

hoe kom je daarbij? Tapia heeft helemaal niet de fysieke kracht en ook niet de lengte om in het centrum van je verdediging te staan

13 augustus 2018 om 18:29

@kasteelheer.88

Het WK? Dat WK waar Peru kansloos in de 1e ronde is uitgeschakeld na 2 wedstrijden en waarbij niemand van Peru de grauwe middenmaat ontsteeg. Op basis daarvan moet Tapia altijd spelen?

Tapia was een drama vorig seizoen in de verdediging. Hij verdween precies uit de basis toen de competitie werd opgegeven en plotseling werd er weer gewonnen. Hij denkt niet als een verdediger, waardoor hij in balbezit een gevaar vormt. Hij mist het fysiek voor een verdediger en heeft ook niet het vernuft om een spits uit de wedstrijd te spelen. Zou hem eerder op het middenveld een kansje geven dan dat ik hem nog een keer centraal laat aankloten.

14 augustus 2018 om 12:51

Tapia is 1,85. Dat is voldoende lengte. Dat is bijvoorbeeld 1 cm langer dan Sergio Ramos.

Overigens is Tapia geen verdediger maar dat heeft niets met lengte te maken.

Vd Gijp verwoordde het mooi afgelopen vrijdag bij VI. als je spelers hebt die er al niet zoveel van kunnen in goede doen en die zakken dan ook nog eens door hun eigen ondergrens heen dan heb je een groot probleem en dat blijkt nu bij Feyenoord

Alleen zal van Persie spits blijven staan, dat is met Feyenoord afgesproken bij zijn contract verlenging.
Mocht Jorgensen blijven, waar het nu wel op lijkt, zal die waarschijnlijk op "10" gaan spelen. Of ze zullen elkaar afwisselen in de spitspositie maar dat lijk me niet logisch. Jorgensen is een ideale "10" waardoor van Persie veel meer in scoringspositie zal komen.
Nu krijgt die van niemand een bal, Berghuis is totaal uit vorm, Larsson en Boetius presteren niets meer en het middenveld is één groot drama dus op dit moment krijgt van Persie geen bruikbare ballen. Dat het niet loopt kan je van Persie ook nauwelijks aanrekenen.

Die zogenaamde kenners zijn ook wel een stel valse .....
Clasie moet het eerst ontgelden nu kan van Persie er niks meer van.
Hoe kunnen deze jongens nou presteren als het complete team zo waardeloos speelt? Ik irriteer me meer aan een Berghuis die zich gedraagt als een diva en op het veld rondsjokt. Hoe kan hij nou verwachten dat er een leuke club voor hem komt? KEA was de afgelopen jaren de baas op het middenveld van Feyenoord nu hij wegvalt moet dit opgevangen worden en dat lukt echt niet in 2 wedstrijden. Ik begrijp alleen niet waarom Feyenoord niet gewoon met een 442 speelt aangezien je toch niks van de vleugels hoeft te verwachten (larsson Berghuis Boeitius) Maar dat 443 wat ze aanhouden is niet om aan te zien

Hoe Feyenoord rondloopt is natuurlijk triest, maar dit kun je niet bij deze jongens alleen weg zetten. En Jorgensen heeft nu de laatste wedstrijden (En op het WK) nou ook niet echt laten zien dat hij zo geweldig is.

Je kunt over een hoop Feyenoorders je twijfels hebben maar toch niet over Van Persie mag ik hopen? En volgens mij is Jorgensen toch ook een van je beste spelers. Als je die toch beide kan opstellen twijfel je toch geen seconde. Van Persie gaat het misschien geen 90min volhouden maar ik zou hem echt altijd laten spelen als hij fit is. Bizar dat je tot die conclusie komt na 2 verliespartijen.

2-spitsen systeem is zeker beter voor V. Persie. Hij krijgt ook echt totaal geen aanvoer, dus ik vind dat dit meer een probleem op het middenveld en buitenspelers die uit vorm zijn. Haps is de enige goede back die voldoet voor een topclub als Feyenoord. Kortom, het ligt niet aan Van Persie.

Toch raar dat je het met spelers moet doen die eigenlijk in een veteranen competitie horen te voetballen. Maar ja wat moet als je niks hebt.

Van Persie heb je niet om op te bank te zetten en als invaller te gebruiken! Met zo'n speler is het zaak dat je van zijn kwaliteiten (iemand vooor de keeper zetten of zelf afronden) gebruik kan maken zonder dat zijn zwakke punten (loopvermogen) voor problemen zorgen. Ik hoop dat Gio dat inziet

zijn er zoveel met een gespleten persoonlijkheid of iets? Wat een belachelijke bedoeling zeg.

ik heb 1 wedstrijdje gemist en van persie is van hero naar zero... wat een grap zeg. als voetbal zo simpel was hadden we miljoenen profvoetballers gehad in Nederland alleen al....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren