Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Thomas ruilt PEC Zwolle in voor PSV: ‘Hier was ik aan toe’

Laatste update:

PSV heeft Ryan Thomas gestrikt, zo melden de Eindhovenaren vrijdagochtend via de officiële kanalen. De 23-jarige middenvelder verlaat zodoende PEC Zwolle en mist dus het openingsduel met SC Heerenveen, dat vrijdagavond wordt gespeeld. PSV had de middenvelder al lange tijd in het vizier en heeft nu dus beet.

Meerdere clubs in de Eredivisie en in het buitenland hadden interesse in de Nieuw-Zeelander, maar Thomas kiest dus voor de stap naar de Eindhovenaren. Thomas heeft vijf seizoenen gespeeld bij PEC Zwolle, met in totaal 143 wedstrijden voor de Eredivisionist, waarin hij 12 keer scoorde en 22 assists afleverde. Thomas lag nog tot medio 2019 vast bij de Overijsselse club.

De regerend landskampioen en de middenvelder zijn het mondeling eens over de persoonlijke voorwaarden. Wat nog rest is de medische keuring. Zodra de Nieuw-Zeelander de keuring met goed gevolg heeft doorstaan, tekent hij voor vier seizoenen. "Ik kijk er ontzettend naar uit om op een hoger niveau aan de slag te gaan", aldus Thomas op de site van PSV.

“Ik denk dat het tijd is om de volgende stap in mijn ontwikkeling te zetten. Ik heb bij Zwolle ontzettend veel geleerd. Dat ik nu bij een topclub als PSV mag laten zien wat ik in mijn mars heb, is fantastisch. Hier was ik aan toe.” De technische leiding van PSV is zeer tevreden met het jawoord van de international. “Ryan is een typische verbindingsspeler op het middenveld”, aldus technisch manager John De Jong. “We volgen hem al langere tijd. Hij is klaar voor een stap omhoog.”

Een goede aanwinst voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat dit een gevalletje Ramselaar gaat worden. Vorig jaar maar 1 doelpunt gemaakt. Het is naar mijn mening ook geen box to box speler die nodig was en is voor het middenveld veel te licht. Ik ga er ook niet meer vanuit dat Gutierrez gaat komen. Met het geld van Arias en Isimat( wordt waarschijnlijk verkocht) had je Guiterrez makkelijk kunnen halen. Jammer.

10 augustus 2018 om 11:49

Ramselaar had meer laten zien op niveau dan Thomas nu. Bijzondere transfer.

10 augustus 2018 om 12:00

Haha wat een onzin, Ryan was toch echt een van de beste middenvelders van de eerste seizoenshelft vorig jaar. Pijnlijk dat hij dat niveau niet vast wist te houden maar dat hij dat niveau aankan heeft hij al laten zien.

10 augustus 2018 om 12:05

Het niveau laten zien bij een middenmoter is leuk, het niet kunnen vasthouden geeft al wel aan dat hij niet direct een basisversterking gaat zijn voor Psv. Ik snap dat je alles aan Zwolle geweldig vindt maar een beetje realisme mag ook wel.

10 augustus 2018 om 12:11

Hij is echt veel beter dan Ramselaar maar daar komen jullie nog wel achter. Hij is echt goed en maakt ook een elftal beter. Hij stond bovenaan in spelerklassement tot hij geblesseerd raakte vorig seizoen.

10 augustus 2018 om 12:18

Ja op Eredivisie niveau. Maar bij PSV wordt toch een heel ander niveau gevraagd dan bij Zwolle. Bij PSV mag je niet verliezen. Geen enkele wedstrijd. Je moet presteren, inhoud hebben, het Europees laten zien. Dat is PSV verplicht aan haar achterban. Nog een uitschakeling zoals vorig seizoen Europees kan PSV zich niet veroorloven. Dan gaat ze toeschouwers kosten.

10 augustus 2018 om 12:27

Gelukkig heeft PSV gewoon Europees voetbal dit seizoen en is er dus niets aan de hand.

10 augustus 2018 om 12:29

Abe, ik lees al langer reacties van jou en ik krijg juist het idee dat jij alles aan Zwolle juist niet geweldig vindt. Daarom neem ik jou dus ook niet meer serieus omdat je nogal bevooroordeeld overkomt op mij, wat ik niet snap als Heerenveen supporter want volgensmij kunnen beide supporters groepen goed met elkaar overweg en is er sprake van onderling respect. Fijne wedstrijd vanavond.

10 augustus 2018 om 12:37

Oh nee hoor, ik heb veel respect voor de manier waarop Zwolle zich de laatste jaren in de subtop / middenmoot heeft genesteld. Met mooi verzorgd voetbal en slimme scouting. No hard feelings dus, moge de beste vanavond winnen en ik hoop voor Zwolle dat iemand als Hamer Thomas snel kan doen vergeten.

10 augustus 2018 om 12:37

Atleticofc.
Natuurlijk is het niveau bij PSV veel hoger, dat snap ik ook wel. En als ik dat al snap dan zal Ryan daar al helemaal rekening mee houden toch? Ik vind het gewoon oneerlijk hoe een relatief onbekende Mexicaan wordt weggezet als een halfgod tegenover Thomas. Alsof iedereen die jongen keer op keer heeft zien spelen en op die manier maar een oordeel klaar hebben. Ik durf namelijk met zekerheid te zeggen dat dezelfde mensen Ryan nog geen 3 duels hebben zien spelen. Wij in Zwolle zagen die jongen zich jaar in jaar uit ontwikkelen, ik zie ook objectief gezien een geweldige voetballer. Hij gaat het maken in Eindhoven, maak van die woorden maar een screenshot.

10 augustus 2018 om 12:39

@Abe
Dan heb ik dat verkeerd gezien, excuses daarvoor en jullie ook succes dit seizoen!

10 augustus 2018 om 12:41

Overigens is die 4 miljoen als het klopt wel een geweldig mooi bedrag voor Thomas met zijn kortlopende contract. Daar kun je toch echt wel veel mee doen, Zwolle heeft altijd een slimme scouting.

10 augustus 2018 om 12:45

Geweldig dat we zo lang van deze jongen hebben kunnen genieten in Zwolle. Hoop dat hij zich goed laat zien bij Psv. Grappig dat een aantal al gelijk zo sceptisch is. Ja het is afwachten hoe het uitpakt, maar dat was zelfs met Maher zo, daar zag ik ooit een potentiele wereldtopper in.de toekomst zal het ons leren, tot nu toe heeft die jongen veelbelovende dingen laten zien, en verdient hij zeker een kans..

10 augustus 2018 om 12:49

@Abe
Klopt, Nijkamp levert al jaren geweldig werk in Zwolle. De angst is dus ook groot wanneer hij op een dag vertrekt. Heeft al vaker aangegeven wel wat te zien in een mooie nieuwe uitdaging. Ik denk ook dat hij stiekem had gehoopt op de plek als TD bij PSV. Over die versterkingen: Gudmundsson van PSV staat hoog op het lijstje, zal dan wss wel (helaas) om huren gaan net als Obispo van PSV die ook ik de belangstelling staat van Nijkamp en PEC. In ieder geval benieuwd wat de komende weken ons brengen, wel balen van de timing overigens... had deze transfer liever over het weekend getild.

10 augustus 2018 om 12:50

Het niveau vasthouden bij een middenmoter is mogelijk nog lastiger dan met bij een top club waar je wordt opgetrokken naar het niveau van de rest. Prima aankoop wat mij betreft maar we zullen zien.

10 augustus 2018 om 12:53

Ik ken Guti ook niet, maar Thomas vind ik teveel een type Ramselaar. Dat is een speler die echt te weinig toevoegt aan het spel van Psv.

10 augustus 2018 om 14:04

Rare uitleg. Het niveau bij een top[club ligt een paar niveaus hoger. Met niveau vasthouden gaat het erom dat een speler als hij, steevast de beste speler bij Zwolle is. Dat was hij vorig seizoen niet het geval. Bij PSV gaat hij dat zeker niet meer zijn.

10 augustus 2018 om 14:31

Bakircioglu was ook een monsterachtige speler bij Twente, net als Duarte, Machlas, Sibon etc.
Die konden het niveau bij een topclub ook niet aan.

10 augustus 2018 om 15:06

Psv kan niet meer Europees uitgeschakeld worden...

10 augustus 2018 om 11:49

Waarom ga je daar vanuit? Zal denk ik afhangen van het transferbedrag wat hiermee gemoeid is, weet iemand dat misschien?

10 augustus 2018 om 11:55

Ik verwacht wel +- 5 miljoen. Schat hem qua waarde evenhoog in als een luckassen, ramselaar, dumfries en angelino.

10 augustus 2018 om 11:55

Rik Elfrink tweet dat ze doorgeschakeld hebben naar Eredivisie. Ze willen een buffer gaan creã«ren en ik denk dat het geld van zowel Arias als Isimat daar heen gaat... Lijkt me niet dat ze nu nog een middenvelder aan gaan trekken. Dat zou ook echt kapitaal vernietiging zijn omdat je zowel Rosario als Ramselaar als Rigo achter de hand hebt.

@ Zytto34

Heeft nog maar een eenjarig contract. PEC rekende erop dat hij deze transferzomer verkocht zou worden. Dus ik denk 2/3 miljoen.

10 augustus 2018 om 12:00

Zytto34 - 1 jarig contract en PEC zal niet zoveel vragen als subtop. Maximaal 3 miljoen, denk ik. Goedkope optie zodat er de inkomsten van Arias (en Isimat) bij de buffer komen.

10 augustus 2018 om 12:05

Voor 3 miljoen vind ik hem zeker een koopje als je kijkt wat clubs als pec, heereveen en utrecht vaak verlangen voor hun spelers. Leuke technische middenvelder ook. Benieuwd of hij de stap aan kan naar een topclub. Qua voetballend vermogen moet het zeker lukken.

Als een dumfries, amrabat, haps, st. juste, ramselaar, etc. allemaal - 5 miljoen kostte dan verwacht ik zo'n bedrag ook wel voor de beste speler van pec.

10 augustus 2018 om 12:10

Ik verwacht zelfs nog iets minder. 2 / 2,5 miljoen.

10 augustus 2018 om 12:11

@zytto34 en @est-1913
Rik Elfrink laat in het bericht weten dat de transfersom nabij de 4 miljoen komt te liggen...echt schandalig vind ik dat, voor een speler met een eenjarig contract.

10 augustus 2018 om 12:15

Er staat wel 'naar verwachting' bij, dus dat kan ook een geïnformeerde gok zijn. Ik wacht het even af. Alles boven de 3 miljoen zou mijn vertrouwen in De Jong als TD wel redelijk rap doen afbrokkelen.

10 augustus 2018 om 12:16

Ze willen dus een buffer hebben zoals Ajax deze heeft. Op zich kan ik dit wel begrijpen als je ziet hoe succesvol dit beleid op financieel gebied kan zijn. Dan kunnen er in de toekomst goede aankopen worden gedaan. Het probleem hiermee is alleen dat er in de tussentijd waarschijnlijk vaker spelers als Thomas en Trent zullen worden gehaald. Pure middelmaat naar mijn mening. Het wordt Ajax echt gemakkelijk gemaakt dit jaar.

10 augustus 2018 om 12:20

Tja, als je door deze matige selectie nu de CL mist, loop je ook nog eens ruim 20 miljoen mis..

10 augustus 2018 om 12:27

PSV heeft geen matige selectie. Aanval topniveau, middenveld in balans alleen de verdediging is degelijk. Hoewel zeer aanvallende backs

10 augustus 2018 om 12:37

Volgens Voetbal International tussen de 3 en 4 miljoen. Vind ik veel geld voor de Nieuw-Zeelandse versie van Ramselaar.

Voor een club die zich dit seizoen moet gaan meten met Europese top/subtop en een enorm sterk Ajax vind ik deze selectie matig.

10 augustus 2018 om 12:42

Die Kiwi gaat jullie nog verassen, fijn dat je die Mexicaan wel als versterking zou zien terwijl je hem waarschijnlijk nog geen 5 wedstrijden hebt zien spelen. Thomas idem dito los van wat samenvattingkjes op de zondag met het bord op schoot.

10 augustus 2018 om 12:42

Volgens diverse media is er 4 miljoen betaald.

10 augustus 2018 om 12:46

Ramselaar was na zijn 1e 3 wedstrijden al in beeld bij Bayern. . 3 wedstrijden goed en je bent geweldig. 3 wedstrijden fout en je kan r niks van

10 augustus 2018 om 12:53

VI corrigeert zichzelf: bedrag tussen de 2 en 3 miljoen. Kan een beetje oplopen met bonussen. Dan kan ik ermee leven.

10 augustus 2018 om 17:16

Dat begrijp ik Baudy. Blijkbaar zat ik met een bedrag van +-5 miljoen nog redelijk in de buurt .

10 augustus 2018 om 11:53

Ik ben totaal niet onder de indruk van de versterkingen van Psv deze zomer. Wat een pure middelmaat hebben ze in huis gehaald!

10 augustus 2018 om 11:56

mattereazzi

Precies! Dus als Ajax nou nóg geen kampioen wordt, dan zou dat wel bijzonder ernstig zijn dus.

10 augustus 2018 om 12:00

Als Psv het hier bij laat dan zijn de titelkansen voor Ajax dit seizoen bijzonder gunstig en zou het een schande zijn als ze geen kampioen zouden worden.

10 augustus 2018 om 12:02

@matereazzi

''als Psv het hier bij laat dan zijn de titelkansen voor Ajax dit seizoen bijzonder gunstig''

Dat hoor ik al 4 jaar.

Daarintegen heeft PSV wel de selectie bijelkaar gehouden op Arias en van Ginkel na. De enige die ze echt gaan missen is van Ginkel denk ik maar daarintegen worden de overige spelers zoals Hendrix, Lozano en Berwijn weer wat beter komend seizoen.

10 augustus 2018 om 12:07

@panerai

Laat ons lekker de Underdog zijn. Het roepen dat ze al naar het Museumplein zijn, geeft alleen maar meer druk. Het belangrijkste dit jaar is dat we de groepsfase van de Champions League gaan bereiken. Daar ligt een hele hoop geld op ons te wachten. Dat geld kun je dan eventueel in die 'buffer' stoppen. Daarom had ik ook liever gehad dat ze investeren om de groepsfase soepeler te gaan bereiken. Maargoed ik laat me verassen.

10 augustus 2018 om 12:17

Angelino en Dumphries vind ik anders prima aanvallende jonge backs met veel potentie. Die zie ik zich wel ontwikkelen zeker als we Europees gaan spelen. Viergever ipv Isimat is een beetje hetzelfde niveau dus dat is ook prima, want je werd er kampioen mee!
Deze Thomas heb ik nooit goed gevolgd, maar zijn rendement bij Zwolle belooft niet veel goeds. Laten we hopen dat hij bij PSV productiever gaat worden!

10 augustus 2018 om 12:21

Denk dat het een goede voetballer is die PSV naast Hendrix meer keuze geeft op het middenveld. Voetballend is Thomas aanvallend vaardiger dan Hendrix, Ramselaar en Rosario. Daarnaast geeft onze Mexicaanse vriend van 15 miljoen geen garantie om de groepsfase te bereiken.

10 augustus 2018 om 12:36

De mexicaanse vriend geeft ook geen garantie, maar dat is een keer wat anders in plaats van te kijken naar de eredivisie. Ik vind Thomas geen verkeerde speler, maar betwijfel of hij het middenveld van PSV beter kan maken. En zeg eerlijk, 4 miljoen voor een speler met een eenjarig contract, wat nog maar de vraag is of hij het gaat maken, vind ik veel geld.

10 augustus 2018 om 12:39

@rossumpsv: Ik heb het idee dat het vooral de niet-Ajacieden zijn die roepen dat de Ajacieden roepen dat het kampioenschap al binnengehaald is. Jij (en menig ander) leggen de Ajacieden flink wat woorden in de mond. De meeste Ajacieden hier zijn (door schade en schande) echt niet zo opportunistisch om nog voor de eerste wedstrijd al te roepen dat die hele competitie een formaliteit is. De Ajacieden zijn hoopvol gestemd, "natuurlijk" zou je haast zeggen, maar er worden hier wel heel veel woorden in de mond gelegd.

Natuurlijk zou het voor PSV lonen om goede investeringen te doen om straks wat zekerder in die play-off-wedstrijd te staan, want op dit moment verwacht ik dat PSV ongeveer een 50/50 kans maakt tegen Qarabag of Bate Borisov. Het gaat om flink wat geld bij plaatsing voor de CL, waarmee je de transferinvestering meteen terug zou verdienen. Maar als je voor die wedstrijd over anderhalve week nu nog aankopen moet doen, dan ben je wel rijkelijk laat... Hadden ze dan niet al wã©ken eerder, liefst nog voor de start van de voorbereiding, moeten zorgen dat die aankopen gedaan waren?

Wat dat betreft vermoed ik dat Thomas bij PSV gewoon gezien wordt als een breedteversterking, en verder zien ze wel hoe ver hij komt. Lijkt me ook terecht, want ook al was hij bij PEC duidelijk een van de betere spelers, het lijkt me niet dat PSV er beter van wordt als ze -met alle respect- op de Feyenoordtoer gaan en vol gaan inzetten op aankopen van subtoppers uit de Eredivisie. PSV is voor de echte versterkingen gebaat bij creatiever scoutwerk; Ryan Thomas is leuk om erbij te hebben voor een paar miljoen.

10 augustus 2018 om 12:57

@magnetics

Ik leg de ajaxieden geen woorden in de mond... Daley Blind roept al het een ander wat ik nu gewoon benoem. Ikzelf ga daar nooit iets over zeggen. PSV weet al kei lang dat ze voor bijna 20 miljoen twee wedstrijden gaan voetballen en deze moeten kunnen winnen. Daarom had de selectie naar mijn mening al lang op orde moeten zijn. Verder denk ik niet dat Thomas een breedte aankoop is. Voor 4 miljoen een breedte aankoop doen terwijl zowel Ramselaar, Rosario als Rigo ook goede backup's zijn, zou naar mijn mening kapitaalvernietiging zijn.

10 augustus 2018 om 13:27

@rossumpsv: In dat geval vrees ik een beetje voor Psv, want ik zie in Thomas niet iemand die PSV meteen naar een hoger niveau gaat tillen. Maar goed, we gaan het zien. Laten we in elk geval hopen dat PSV twee keer goed voor de dag komt tegen Qarabag of Borisov en "gewoon" de CL haalt.

En nog even over wat je zegt over Daley Blind: kijk ook daarmee uit voor je de dingen uit hun verband trekt en mensen woorden in hun mond legt. Het letterlijke citaat (bron: Het Parool): "de nieuwe burgemeester moet haar best doen voor het Museumplein. Als we het halen, ja. Die oproep doe ik alvast. Dat is nog steeds mijn gevoel. Mochten we kampioen worden, dan willen we op het Museumplein staan." Daar is toch geen Spaans bij? Als we het halen, mochten we kampioen worden... Of is het ook al verkeerd om als Ajacied aan te geven dat je voor de titel gaat? Er is een nieuwe burgemeester in Amsterdam, zo gek is het niet dat interviewers ernaar vragen. En in andere interviews geeft Blind ook zijn nuchtere kijk aan: niet gaan zweven na éã©n goede wedstrijd, benader het seizoen wedstrijd voor wedstrijd, de competitie bestaat uit 34 finales... Alle bekende clichã©'s worden er alweer uitgegooid. (want die horen we met z'n allen blijkbaar zo graag...). Je hoort echt zo ongeveer geen Ajacied roepen dat ze PSV wel even gaan aftroeven, maar ik hoop ook niet dat Psv'ers denken voor hun titelkansen van Ryan Thomas afhankelijk te zijn.

10 augustus 2018 om 13:58

Het gekke aan deze hele discussie is dat letterlijk een week geleden nog vrijwel iedereen zei dat de selecties van Ajax en PSV elkaar nauwelijks ontlopen. Nu haalt PSV een prima jongen voor een prima bedrag, en nu is het opeens gedaan met de titelkansen van PSV? Ik zie mensen wel zeggen dat Ajax zichzelf in de favorietenrol zet, maar in dit topic zitten juist heel veel mensen die PSV in de underdogrol proberen te manouvreren. Sowieso, waar is dat eindeloze "geprovoceer" nou voor nodig, laten we gewoon genieten van een hopelijk mooie titelstrijd tussen de enige twee Europees spelende Nederlandse ploegen.

10 augustus 2018 om 14:00

@magnetics,
Om zoiets te zeggen voordat er ook nog maar een wedstrijd gespeeld is, vind ik alles behalve slim. Je weet dat de media dit soort uitspraken onder een vergrootglas leggen. Van een speler als Daley Blind vind ik het daarom ook niet heel snugger. Waarom moeten dit soort uitspraken gedaan worden via de media? Je kunt als Ajax zijnde toch vraag doen naar de mogelijkheid? Moet daar media bij betrokken raken?

10 augustus 2018 om 14:37

@usofdude Ik denk eigenlijk niet dat er veel veranderd is, maar voor sommige mensen is een mening inderdaad net zoiets als bij voetballers de vorm van de dag: morgen kan de vlag er weer heel anders voor staan. Verlies een potje (of in het geval van Psv: mis één penalty te veel) en mensen kijken ineens anders naar je. Onzin natuurlijk.

Wat mij betreft is en blijft PSV is een enorm taaie ploeg met veel kwaliteiten, dus daar gaat Ajax niet zomaar even afstand van nemen. Vorige week niet, nu niet, en ook over een paar weken niet. Ik denk alleen dat Ryan Thomas een aankoop is waar ze niet echt veel mee opschieten, en zo te zien zijn er redelijk wat mensen hier met mij in die opvatting. Zijn transfer verandert dan dus niet zo veel aan de titelstrijd. Maar voor 4 miljoen is het gokje het wellicht waard - ik denk ook niet dat Thomas veel aan waarde zou verliezen, mocht hij niet slagen bij Psv.

En @rossumpsv: wat moet een Blind dan, wanneer een interviewster van Fox hem blijft vragen naar hoe het voelt om kampioen te worden en of hij over 10 maanden weer op P2 naast de Arena wil staan? Daley flapt er even een tekst uit die lekker valt bij de fans (en wat hij zelf ongetwijfeld ook wel meent hoor): dat wat zijn gevoel betreft kampioenschappen van Ajax thuis horen op het Museumplein. "daar moet de nieuwe burgemeester haar best voor doen, als we het halen." Nounou, wat een shockerende, haast provocerende uitspraken zeg! Ik vind het allemaal maar muggenzifterij, spijkers op laag water zoeken, etc., maar het zijn inderdaad de media die zoiets aangrijpen om het vervolgens compleet te verdraaien. Maar wat moest Blind dan? Zeggen: "daar wil ik absoluut niets over kwijt!"? Volgende vraag: "daar wil ik ook niets over kwijt, want je weet maar nooit!" Dan krijg je ook lekkere interviews, dat is lekker voor je PR als club...

10 augustus 2018 om 11:55

De vraag is inderdaad of dit in de plaats komt van Guttierez die dan dus onhaalbaar blijkt te zijn of dat hij extra komt. Ik mag hopen het laatste. Anders is dit wel heel matig.

Want hoewel Ron Jans steeds zei dat Thomas in zijn ogen de potentie had om bij Real Madrid te voetballen, hahaha, en Ajax ook heel lang met hem bezig is geweest, ben ik niet overtuigd.

Vraag me wel ook af wat deze jongen heeft gekost dan. Ik mag hopen niet meer dan drie of vier miljoen, maar ik vrees het ergste.

10 augustus 2018 om 12:20

Op Dumfries na zijn alle aankopen vanuit de eredivisie de laatste jaren een mislukking. Ze hebben gewoon het vereiste niveau niet. Houd er dan gewoon mee op. Leer eens van de gemaakte fouten. Maar nee hoor we gooien het zuur verdiende geld maar weer in de put. Alles boven de miljoen is teveel voor Thomas. Dat niveau hebben we in de jeugd ook wel rond lopen. Lekker signaal ook naar hen trouwens.

10 augustus 2018 om 12:23

Dat zou ik héél jammer vinden, mocht thomas ipv Guttierez komen... Zou dit dan toch de naschokken van het vertrek van Brands zijn? Word hier niet echt vrolijk van namelijk!!!

10 augustus 2018 om 12:24

Lees net op ED dat Thomas om en nabij 4 miljoen kost naar verwachting.

10 augustus 2018 om 13:02

Dat inderdaad. Sinds Mertens en Strootman heeft geen enkele eredivisie aankoop echt indruk gemaakt. Alleen Narsingh heeft zich sinds dien überhaupt in de basis gespeeld!

Nog zorgwekkender is dat dit Psv, met 8 dezelfde basisspelers als vorig jaar en 3 verzwakte posities, in een keer geschikt wordt geacht om controlerend te spelen. Deze combinatie van spelers en speelwijze doet me een beetje terugdenken aan het prè-Cocu tijdperk.

10 augustus 2018 om 12:05

Ik denk ook dat dit een gevalletje Ramselaar wordt. Net zoals Maher.
Zonde want het zijn allemaal leuke voetballers!

10 augustus 2018 om 12:17

Weet jij wat de betaalafspraken zijn dan voor de verkoop van Arias? En weet jij wat Guti moet kosten?

10 augustus 2018 om 12:18

@rossumpsv: ik denk dat Ramselaar helaas net een jaartje te vroeg bij Utrecht weg gegaan is.
Ik zou hem graag terug zien bij FCU in ieder geval

10 augustus 2018 om 12:43

Kan Thomas ook niet op de flanken voorin?

10 augustus 2018 om 13:57

Dit is een speler met heel veel potentie. Bij pec heeft die dit in de eerste seizoenshelft laten zien. En in die periode deed pec niet echt onder voor de gevestigde top in Nederland. Kortom, een betaalbare speler die de mogelijkheden heeft om uit te groeien naar een topper. Ik denk dan ook dat Thomas plafond uiteindelijk hoger ligt dan dat van Ramselaar.
Daarnaast zegt het niet altijd alles waar een speler vandaan komt. Frenkie de Jong kwam over van Willem 2 en daar is inmiddels al 50 miljoen op geboden.

Zullen we anders gewoon gelijk de handdoek in de ring gooien? Dit zijn toch geen versterkingen? Wat een middelmaat

10 augustus 2018 om 11:55

Ik sta hier ook van te kijken, dit is een leuke speler voor erbij maar als vervanger voor van Ginkel en of alternatief van Gutierrez ga je wel echt 3 stappen achteruit.

10 augustus 2018 om 12:46

Ik vind het gewoon moeilijk voor te stellen dat Thomas is gehaald als vervanger voor van Ginkel. Van Ginkel was met goals maar vooral fysiek belangrijk voor Psv, terwijl Thomas 60 kilo weegt en van nature een vleugelspeler was. Twee compleet verschillende spelers.

Als hij gehaald was voor een 433 systeem was het nog redelijk geweest, maar in een 4231 zie ik geen positie voor hem en mist hij wat PSV nodig heeft.

10 augustus 2018 om 14:30

4231? PSV speelt gewoon 433 met de punt naar voren hoor. Hoeven we niet moeilijker te maken dan het is

10 augustus 2018 om 14:36

PSV speelt geen 4231 onder van Bommel maar 433,

10 augustus 2018 om 12:14

Inderdaad. Knap waardeloos dit. Waar is de ambitie? De enige versterking die ik zie zitten is Dumfries. De rest is middelmaat. Moeten we hier de CL mee in? Dacht het dus eventjes niet! Bespaar me die afgang dan maar. Ik dacht dat we iemand zochten die er direct zou staan, iemand die het niveau omhoog krikt. En dan komen we aan zetten met Thomas van PEC Zwolle........... rest my case.

10 augustus 2018 om 12:15

Ik denk dat dit een toppertje gaat worden. Een jongen met veel voetballend vermogen. Kan zomaar de meest bepalende speler op het middenveld worden bij Psv.

10 augustus 2018 om 12:18

Wel een type speler wat PSV mist sinds Guardado weg is. Ajax speelde ook beter met Anita en Blind op 6 terwijl dat geen super spelers zijn.

Denk dat dit een goedkope overbruggingsspeler wordt voor PSV

10 augustus 2018 om 12:35

Nou dat komt niet lekker uit, van Bommel wil namelijk met 2cvm’s spelen(zoals vMarwijk op wk 2010). Dat is zijn systeem.

10 augustus 2018 om 12:32

Laten we dat maar doen, misschien de beker... Niet goed genoeg helaas.

10 augustus 2018 om 12:58

Wat veel mensen vergeten is dat PSV in 30 van de 34 wedstrijden altijd veruit de beste ploeg is. Het gaat dan om fitheid, scherpte, etc. De overige 4 wedstrijden (feye/ajax) moet het een beetje meezitten met de scheids, blessures, tactiek, vorm van de dag (pereiro, Lozano) etc. Daarnaast in Europa proberen wat geld te verdienen voor de begroting. That's it. De nederlandse competitie is niet zo spannend of je nu met Gutierrez of Thomas gaat spelen, je bent zowiezo 30 van de 34 wedstrijden sterker dan je tegenstander.

Wat dat betreft was de verkoop van Locadia was een geweldige zet van PSV afgelopen jaar. Kampioen zijn ze toch geworden en het geld voor Locadia hebben ze ook nog eens kunnen pakken!

10 augustus 2018 om 14:34

Ben benieuwd of jij Thomas wel eens wat uitgebreider bekeken hebt? Als dat het geval is dan zou je hem in ieder geval het voordeel van de twijfel geven. Thomas speelde namelijk vrijwel altijd op een hoog niveau bij PEC. Natuurlijk is de vraag of hij dat PSV ook kan laten zien maar jij bent wel heel pessimistisch. Het is absoluut een groot talent.

Ik mag toch hopen dat dit slechts een back-up is voor Guttierez die nog gaat komen.

10 augustus 2018 om 11:49

Nee, helaas. Dit was dus zijn alternatief. Pff, gaan zware jaren worden met De Jong als TD als dit dit het streefniveau is.

10 augustus 2018 om 11:59

@Est-1913

Het knapste kunstje van Brands was elk jaar Marco van Ginkel huren.

Lucassen
Ramselaar
Pereiro
Romero

Voorlopig zijn dat een hele hoop dure jongens die (veel) te weinig hebben laten zien. Maar wel tezamen tussen de 25-30miljoen hebben gekost.

Daarnaast lijken de sterkhouders internationaal maar niet te verkopen... Zoet en L de Jong hadden allang geld op moeten leveren.

Lozano kostte ook 10, dumfries en Angelino samen ook 10.

Op een gegeven moment is het budget op... niet heel gek dat Gutierrez onhaalbaar is..

10 augustus 2018 om 12:13

Pereiro ga je sowieso winst op maken. Romero is op de weg terug en daar kunnen we dus ook niet over oordelen. Luckassen vond ik een zeer matige aankoop en ook Ramselaar ben ik niet van overtuigd. Ik denk dat je wat geluk moet hebben met Romero. Als die het goed doet ga je samen met Pereiro zeker winst maken.

10 augustus 2018 om 12:16

Sowieso winst op Pereiro? Op basis van wat dan precies? Een leuke voorbereiding? Tegen Feyenoord was het weer als vanouds waardeloos en ongeïnspireerd.

10 augustus 2018 om 12:30

Op het feit dat Pereiro ondanks dat hij altijd ongeïnteresseerd overkomt elk jaar 10+ goals maakt als speler op het middenveld. Alleen daardoor al is die meer waard.

10 augustus 2018 om 11:49

@Panerai

Overal heeft PSV gewoon een sterke selectie die zeker mee strijd om de titel. Ik ben niet iemand die roept dat Ajax zo maar even kampioen word. PSV doet altijd mee naar mijn idee.

Alleen hoop ik wel voor de PSV fans dat er nog een andere vervanger komt voor Van Ginkel. Want Thomas is toch echt niet hetzelfde niveau...

10 augustus 2018 om 11:57

Ik vind ook dat we een sterk selectie hebben maar ik had graag wat meer kwaliteit op het middenveld gezien zodat je in iedergeval in elke linie een speler hebt die echt bovenuit steekt. Aanvallend en verdedigend dit het wel goed maar op het middenveld zit het me niet helemaal lekker op het moment.

10 augustus 2018 om 13:36

@D-Bergkamp,

Dit zijn typische van Geel aankopen die hierom (terecht) kritisch wordt afgekraakt.
Angelino, Luckassen, Viergever, Dumfries, Ramselaar zijn toch van hetzelfde niveau als Jordy, Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson, van der Heijden.

Feyenoord wordt momenteel terecht afgekraakt, voornamelijk door ajacieden. Psv'ers houden nog wijselijk hun mond na het echec van vorig jaar en dat ze zelf dit seizoen Europees nog niet in actie zijn gekomen.

Vanuitgaande dat iedereen fit is, Wat maakt de selectie van Psv dan zoveel sterker dan de selectie van Feyenoord?

Bij Ajax gaat de discussie dat Schöne in de basis staat en terecht. Maar dezelfde Schöne zou bij Feyenoord en Psv een onbetwiste basisspeler zijn. Zelfs een Wöber zou bij beide verenigingen een basisspeler zijn.

Mijn verwachting is dat Ajax al in maart kampioen is. Ajax wordt pas eind april kampioen als ze nu nog in de zomer Neres, Ziyech, Frenkie en De Ligt verkopen en daar geen vervangers voor halen. Alleen onderlinge vetes en het waardeloze wisselbeleid van Ten Hag kan Ajax afhouden van de titel.

10 augustus 2018 om 14:08

Ik heb mijn unibet alvast gezet 4fRedondo.... grapjas. Laten we eerst maar eens afwachten hoe PSV uit de verf komt Europees en morgenavond voordat je onzinnige, voorbarige conclusies trekt

10 augustus 2018 om 14:22

@4fredondo

Hoe kan je nou zeggen dat Angenino, Dumfries en Viergever vergelijkbaar zijn met aankopen van vorige jaar van Feyenoord?

Deze spelers hebben op Lucassen en Ramselaar na letterlijk 1 officiele wedstrijd de kans gekregen om zich te bewijzen tegenover een heel afgelopen seizoen bij Feyenoord en Viergever is zelfs transfervrij gekomen.

Daarnaast zijn Lucassen en Ramselaar voor de breedte gehaald terwijl alle Feyenoord speler die je opnoemt directe versterkingen waren.

Als PSV dit jaar kampioen wordt en/of deze spelers het goed doen dan zijn het verre van miskopen dus je opmerking is veel te voorbarig.

En wat de selectie van PSV beter maakt? Kijk even naar het punten verschil van afgelopen seizoen? De selectie is vrijwel gelijk gebleven...

10 augustus 2018 om 22:10

En het seizoen daarvoor had Psv ruim 20 punten achterstand en toen bleef de selectie van Feyenoord nagenoeg gelijk.

10 augustus 2018 om 12:12

Hou nou toch eens op met dat gezeik over gutierrez man, niemand heeft die kerel ooit zien voetballen en daar wordt dan dadelijk wel 10mil + voor betaald. Van mij hoeft het niet.

10 augustus 2018 om 13:26

Echt heey. Gozer speelde geen seconde op het wk en mocht zelfs wegens blessure van een ander mee. Men doet alsof hij top is😂 niet eens wetend wat hij kan. Ik zeg niet dat Thomas all that is, maar bagger is hij zeker niet.

10 augustus 2018 om 14:29

Tvl11 Onzin, op youtube kan je een hoop over hem terugvinden.

Daarnaast was het keus nummer 1 voor PSV dus lijkt het mij logisch daar daar de voorkeur voor mij als fan naar uit gaat, ook met het oog op het eventueel blijven Lozano , en een doelgroep in Mexico die steeds vaker PSV kijken door o.a. Loazano zou dit commerciel in alle opzichten beter zijn dan wat we er nu voor terugkrijgen.

En wat we nu krijgen is een type Ramselaar, leuk voor erbij maar ik zie deze jongen niet het verschil maken komend seizoen.

@lee112

Ik ken wel meer spelers die niet gespeeld hebben op een WK en die bij menig topclub in de basis zouden staan dus dat zegt weinig denk is.

Daarnaast zegt niemand dat hij top is maar lijkt het mij in alle opzichten een grotere versterking dan Thomas en dat geef je zelf ook al indirect aan.

Schreef net elders nog: wat moet PSV nou met Thomas? Afgelopen seizoen 1 goal en 3 assists, en dat als creatieve middenvelder. Een prima speler voor Zwolle maar met weinig rendement. En voila, PSV haalt hem op. Dit is nou echt met recht een pure breedteversterking lijkt me.

10 augustus 2018 om 12:00

Denk dat je niet naar die cijfers moet kijken gezien zijn rol afgelopen seizoen. Vind Thomas een betere voetballer dan een Ramselaar of Hendriks. Prima aankoop van PSV. En gelukkig voor ons nog even voor dit weekend afgerond.

10 augustus 2018 om 12:10

Thomas is misschien voetbaltechnisch beter dan Ramselaar en Hendriks maar het is wel een lichtgewicht speler die qua rendement weinig meebrengt. Weliswaar een meer controlerende rol gekregen maar of het genoeg is voor de top van NL en Champions League? Voor de breedte een aanwinst die je goed kunt gebruiken tegen de mindere goden in de Eredivisie en beker.

Maar het komt ons voor vanavond echt prima uit hoor.

10 augustus 2018 om 12:22

Denk dat je hem hier toch echt onderschat. Hij heeft het al laten zien tegen de betere ploegen in de eredivisie, in de bekerfinale tegen Ajax, en internationaal met Nieuw Zeeland, dat hij goed mee kan op een hoger niveau. Stond niet voor niks hoog in de speler van het jaar lijsten voor zijn blessure.

We gaan zien wat hij bij PSV gaat laten zien. Mijn verwachting is dat hij daar zijn plek wel gaat verdienen tov spelers als Ramselaar en Hendriks.

Dat hij vanavond ontbreekt is voor PEC echt een aderlating, waar hij het spel vanaf het middenveld vorm geeft en de kwaliteit heeft om snel vooruit te schakelen en het spel te versnellen. Benieuwd wie hem gaat vervangen vanavond.

10 augustus 2018 om 12:34

Hendriks word zwaar onderschat. Vind hem de beste "echte" middenvelder van Psv. Fantastische mentaliteit, verdedigend erg sterk.

Dit is de vervanger van Van Ginkel?
Neem aan dat Gutierrez te duur is...

10 augustus 2018 om 11:49

Waarom neem je dat aan?

10 augustus 2018 om 11:49

Tja, Lozano was ook 'te duur' en die staat toch ook al een tijdje in Eindhoven te ballen.

10 augustus 2018 om 11:52

@Dirty01

Constructies zoals Lozano kan je niet altijd blijven doen. Duur betalen en nog een fors door verkoop percentage. Gutierrez moet 15 miljoen gaan kosten en dat geld gaat PSV (normaliter) niet betalen.

Ook werd er van de week gemeld dat PSV afhaakte en ze in de eredivisie gingen kijken: Viola: Thomas

Ik hoop dat PSV nog wat haalt, ik zie het liefste zo een sterk mogelijk PSV staan. Des te leuker de competitie

10 augustus 2018 om 11:55

@D-Bergkamp

'constructies zoals Lozano kan je niet altijd blijven doen. Duur betalen en nog een fors door verkoop percentage.'

Ik neem aan dat de financiële man bij PSV daar een tijdje over nagedacht heeft.

10 augustus 2018 om 11:59

D-Bergkamp

"constructies zoals Lozano kan je niet altijd blijven doen. "

Want? Hoezo kan dat niet? Het zou toch gewoon dé ideale manier zijn om een uitstekende speler te halen die je wilt hebben? Als het alternatief zou zijn dat je dus spelers van het niveau Thomas moet halen, dan is het toch gewoon wel iets dat je doet??

Je kunt niet ál je spelers zo halen nee, maar als je daarmee toppers haalt die je kampioen maken, wat zou daar op tegen kunnen zijn?

10 augustus 2018 om 12:01

@Dirty01

Er is niks mis mee om dat met 1 uitzonderlijke speler te doen. Alleen kan je het niet te vaak doen aangezien je dan veel risico loopt.

Lozano kostte 10 miljoen
Stel hij word voor 50 verkocht. Dan gaat er nogmaals 15 miljoen naar Pachuca. Waardoor hij in totaal 25 miljoen heeft gekost. Dat is de duurste transfer ooit in Nederland qua aanschaf..

10 augustus 2018 om 12:22

@d-bergkamp daar sla je de plank volledig mis. Buiten het feit dat niemand de doorverkoop percentages kent, Lozano heeft nog steeds maar 8-9 miljoen gekost. Die 15 die jij daarbij optelt is een voortvloeisel uit de verkoop en dus geen kosten. Jij ziet het als iets met veel risico, dat is ook onjuist. Je deelt het risico juist met een andere club waardoor je het risico aanzienlijk verminderd mocht een speler floppen.

10 augustus 2018 om 13:44

@D-Bergkamp,

Het doorverkooppercentage gaat over de winst. Stel Lozano heeft Psv 10 miljoen gekost met 30% doorverkooppercentage en hij wordt voor 50 miljoen verkocht.
Dan zal Psv 30% van 40 miljoen minus fee en makelaarskosten aan Pachuca afdragen. Max. 10 miljoen.

Ajax heeft een zelfde constructie met Neres.

Vervanger van van ginkel dan?

Aankoop voor de breedte neem ik aan hoop njet dat dit een teken is dat de transfer van guti niet door gaat

Leuke speler maar ik vraag me af of hij goed genoeg is voor de top 3. Ik hoop voor de PSV supporters dat ik me vergis maar ik denk dat het een type Ritzmaier zal worden.

Matige aankoop wat moet Psv hiermee?

Zolang dit maar niet de beoogde vervanger is van van Ginkel. Verder wel een goede toevoeging, een speler met potentie.

Mooie voetballer maar niet de topspeler die nodig is. Vind hem nou niet echt een vooruitgang ten opzichte van bijvoorbeeld Ramselaar.

10 augustus 2018 om 11:53

Thomas is een echte lichtgewicht, vraag me echt af wat PSV moet met zo'n knaapje. Bij Zwolle al niet heel erg zichtbaar, en dan nu naar een titelkandidaat?

10 augustus 2018 om 11:56

Bij Zwolle niet heel erg zichtbaar? Dan heb je duidelijk nooit wedstrijden van Zwolle gekeken.

10 augustus 2018 om 12:07

Zwolle laatste half jaar drama, Thomas ook onzichtbaar. En dat moet nu dan gaan slagen in de top van NL? Ik ben benieuwd maar heb er een hard hoofd in. De tijd zal het uitwijzen.

10 augustus 2018 om 12:22

Ik zeg ook niet dat hij het per se gaat redden, maar hij was ook in de tweede seizoenshelft gewoon de belangrijkste speler van Zwolle. Dus als je zegt dat die onzichtbaar was, denk ik dat je gewoon ongegrond aan het bekritiseren bent. Maar inderdaad, de tijd zal het uitwijzen, al denk ik dat veel mensen verrast zullen worden.

10 augustus 2018 om 12:29

Je kan van een 23e jarige speler niet verwachten dat hij in zn eentje een elftal draaiende houdt, tenzij je Messi bent. Bij PSV zal hij niet de blikvanger worden, en dan rendeert hij denk ik het best. Ik ben niet ondersteboven van deze aankoop, technisch natuurlijk een zeer vaardige voetballer maar qua fysiek is t (nog) niet van topniveau. De verwachtingen zijn laag dus t kan alleen maar.meevallen.

Leuk spelertje hoor, maar dit lijkt me toch geen basisspeler..

Al die betere spelers van de 'mindere' eredivisie clubs oppikken. Ik heb het er persoonlijl niet zo op..

Geen Gutierrez dus? Wat een stap terug dan zeg...

10 augustus 2018 om 11:51

Waarom? Ik blijf me af vragen hoeveel mensen hier daadwerkelijk Gutierrez hebben zien spelen. Dat hij veel geld moet kosten wil niet zeggen dat hij dus beter moet zijn lijkt me. Denk dat Thomas nog wel eens kon verrassen.

10 augustus 2018 om 12:00

Vind Thomas een typische speler voor de subtop. En dan is het niet moeilijk in te schatten dat een international van Mexico beter is. Als Thomas erbij is gehaald als speler voor op de bank die kan spelen bij blessures snap ik de aankoop nog een klein beetje. Maar Thomas al vervanger van je aanvoerder, enorme stap achteruit...

10 augustus 2018 om 12:11

Hahaha altijd mooi die Skede met zijn positieve woorden over Psv. Weken lang zie je hem hier praten over Gutierrez dat hij zo nieuwsgierig is naar hem en nu komt Thomas en dan kan Thomas wel is gaan verrassen. Ja het kan maar dat zou je dan ook van een jeugdspeler kunnen zeggen. Lijkt me net zo'n grote gok. Waarmee ik niet wil zeggen dat die Mexicaan beter is. Ik ken hem ook niet maar vind het altijd lachwekkend hoe snel sommige meningen kunnen draaien.

10 augustus 2018 om 16:17

Welke mening is er dan gedraaid? Toen het scheen dat Gutierrez kwam was ik benieuwd naar wat voor speler het is. Omdat ik hem nooit heb zien spelen. Nu komt Thomas, en dat vind ik niet zo'n slechte speler als hier wordt gezegd. Geen speler die je kampioen maakt maar ik denk dat hij het beter kan gaan doen dan men denkt. Dus nogmaals: welke mening is gedraaid? Niet zomaar wat roepen om populair te doen.

Bovendien, als je dan zo goed hebt opgelet als dat je zegt: ik roep juist al weken dat ik me afvraag hoeveel mensen die riepen om Gutierrez, hem daadwerkelijk hebben zien spelen. Dus ik weet niet wat voor verhalen je nou verzint?

Wauw goede speler voor PSV. Zo'n speler had ik ook graag bij Ajax gezien

10 augustus 2018 om 12:12

Nou doe je ogen open, bekijk de Ajax-selectie en je ziet alleen maar spelers van dat niveau of beter.

Dit is toch geen speler om jaloers op te zijn..

10 augustus 2018 om 12:13

Whaha sarcastisch hoop ik? Voor welke positie had je hem willen hebben?

Dit is toch ongelooflijk, is dit nou de verlossende transfer voor op het middenveld? Leuke speler voor op de bank hoor, maar ook niet meer dan dat.

En vanochtend stond er nog een heel artikel over hem en PEC in de AD Sportwereld

10 augustus 2018 om 11:55

Ja dast is de voetbalwereld. Denk toch niet dat deze jongen een basisklant is. Die gaat gewoon de bank warm houden. Vervanger voor v.ginkel, nee dat is te hoog gegrepen.

10 augustus 2018 om 14:59

Ik denk dat deze jongen gewoon Basis gaat staan bij Psv. Zo heel denderend is het middenveld daar niet.

wat hebben ze nu betaald, voor deze gozert?

10 augustus 2018 om 12:07

Lees net op ED dat het ongeveer 4 miljoen euro zou zijn. Vind ik echt belachelijk veel!

Wat moeten we nou hiermee? Kom op man, ik had PSV wel hoger ingeschat.

Blijkbaar is Gutierrez onhaalbaar. Ik had nog goede hoop, dat die zou komen als Isimat verkocht zou worden zodat Gutierrez gehaald kon worden samen met het geld van Arias. Maar helaas, we halen Ryan Thomas als tweede optie, en we blijven maar lekker shoppen in de Eredivisie.

Dit is voor mij een hele grote vraagteken. Voorlopig snap ik hem niet, maar iedereen verdient een kans en Thomas dus ook.

Ryan Thomas... Hier word ik niet vrolijk van. Slaagt er bij PEC al jaren niet in om écht te goed voor die club te zijn, wat moet PSV er dan in hemelsnaam mee?

Het worden magere jaren nu Brands weg is.

Wie doet nu eigenlijk de transfers bij PSV? Heb ff gemist wie de opvolger van Brands is (als die er al officieel is). Thomas heeft na veel verzoeken in de media toch nog zijn transfer naar een topclub. Matige speler in mijn ogen, zonder rendement.

10 augustus 2018 om 11:57

John de Jong is aangesteld als nieuwe TD.

On: Benieuwd of Thomas dit niveau op kan pikken, lijkt me niet een versterking die er direct staat. Maar Van Bommel maakt een uitstekende indruk en zal ongetwijfeld een plan hebben.

10 augustus 2018 om 11:58

John de Jong, voorheen hoofd scouting, heeft het van Brands overgenomen en wordt bijgestaan door Toon Gerbrands, Frank Arnesen en Peter Fossen.

10 augustus 2018 om 13:37

Thomas scoort niet veel mee, maar hij is dan ook een verdedigende/controlerende middenvelder tegenwoordig...

Typische eredivisie speler, je koopt als PSV zijnde gewoon 6 punten van PEC.

In Europa heb je hier helemaal niks aan...

10 augustus 2018 om 11:54

Een brede selectie van voldoende niveau is wel belangrijk als je op meerdere fronten strijdt. Zie Feyenoord gisteren maar met hopeloze spelers als Verdonk, Nieuwkoop, Vente en Larsson.

Prima speler. Zat eigenlijk al iets te lang bij Zwolle. PSV kan inderdaad te hoog zijn, maar het kan ook een nieuwe Mertens worden.

10 augustus 2018 om 12:06

Ik geef het maar de voordeel van de twijfel. Nog een recent voorbeeld: Arias, dat zou ook niks worden destijds en zie hoe dat heeft uitgepakt. Vorig jaar zouden we ook kansloos 4e of 5e eindigen in de ED, dus we gaan het zien. Verras ons, Thomas!

10 augustus 2018 om 12:08

Ik denk dat dit een prima aanwinst is voor Psv.
Thomas scoort altijd een voldoende, is enorm balvast en heeft een hoog handelingstempo.
Ik ken eerlijk gezicht weinig spelers in de eredivisie die zo gemakkelijk wegdraaien van een tegenstander en de openingen weet te vinden.
Hij mag misschien wat weinig scoren maar zoals al in het artikel staat: het is een echte verbindingsspeler.
Het moment is ongelukkig voor Pec, 8 uurtjes voor de eerste wedstrijd maar het zat er aan te komen. In vermoed een transfersom van 2,5 miljoen en dat is een mooi bedrag voor een speler met nog maar 1 jaar contract en PSV kan er eigenlijk geen buil aan vallen .
Ryan bedankt voor de mooie jaren in Zwolle en succes in Eindhoven .
Go Kiwi Go!!!

10 augustus 2018 om 12:13

Ach, er schijnt gekozen te zijn om het nu al bekend te maken omdat Thomas sowieso al niet bij de selectie had gezeten hierdoor en ze daarmee speculatie zouden voorkomen. Of het dus vandaag of over drie dagen bekend was gemaakt: je had hem er vanavond niet bij gehad.

Van de PSV site:

''na onderling overleg hebben Psv, PEC Zwolle en Thomas besloten om de nog niet volledig afgeronde transfer nu al te communiceren. “pec Zwolle speelt vanavond al in de Eredivisie tegen Heerenveen. De afwezigheid van Thomas zou leiden tot speculatie en daar is niemand bij gebaat. Dan kiezen we liever voor openheid”, legt interim technisch manager John de Jong uit.''

10 augustus 2018 om 12:17

Eens,
Maar het had ook 2 weken geleden afgerond mogen worden zodat we de tijd hadden om een goede vervanger aan te trekken

10 augustus 2018 om 12:22

Yep, maar PSV heeft lang geprobeert Erick Gutierrez te strikken (mexicaan, speelt bij Pachuca waar Lozano ook vandaan komt, goede vriend van Lozano) en zal snel doorgeschakeld zijn naar het alternatief (thomas dus) nadat ongetwijfeld recentelijk is besloten dat de transfer van Gutierrez niet haalbaar is. Heel jammer voor jullie, maar zo is het dus.

Ben benieuwd hoeveel hij heeft gekost. Als het meer dan 3 miljoen is vind ik het een enorm domme aankoop.

Ik ben bang dat PSV nu de fout aan het maken is die Ajax in eerdere seizoen al gemaakt heeft. In Nederland is het verschil tussen de top drie en de middenmoot en het rechterrijtje gewoon te groot. Aankopen als Dumfries en Thomas zullen in de Eredivisie zeker goede wedstrijden spelen, maar in Europa is het nog maar te zien. Ik had Thomas liever eerst bij een AZ gezien.

Uitgerekend vandaag, het is toch ongelofelijk hoe slecht de timing is. Ryan het gaat je goed, echte topper die PSV veel zal brengen. Daar ben ik van overtuigd! Go mr. kiwi.

10 augustus 2018 om 12:12

Ik hoop dat je gelijk hebt man

10 augustus 2018 om 12:38

Wie speelt er vanavond, Hamer?

10 augustus 2018 om 12:45

Ja waarschijnlijk Hamer! Al zullen Dekker en Paal ook kanshebbers zijn wanneer weer fit.

10 augustus 2018 om 12:47

Paal en Namli zijn toch nog niet fit genoeg om te starten?

Ik brand vanavond even een kaarsje voor Guti. We zullen zien of het wat wordt.

Dit zal dan de vervanger zijn van die Mexicaan zoals Psv zelf aangaf als het niet zou lukken zouden ze de Nederlandse markt op gaan. Hoe kan het eigenlijk dat Psv zo weinig geld heeft. Ze zijn de laatste jaren vaak genoeg kampioen geweest je zou toch zeggen dat er genoeg geld moet zijn maar ik heb een beetje het idee dat er geen cent te makken is. Transfers worden met vage constructies in elkaar geflanst. Wel creatief moet ik zeggen maar ik snap het gewoon niet.

10 augustus 2018 om 12:04

Weinig geld is het probleem niet, het feit dat Pachuca naar verluidt zo'n 15m wilde wel. We zijn op financieel gebied nou eenmaal geen Ajax.

Van Geel heeft al aangetoond dat je met dit soort aankopen uit de Eredivisie het niveau van je elftal niet echt omhoog helpt en toch begint PSV er nu ook mee

10 augustus 2018 om 13:08

Toch is hij kampioen geworden met die matige eredivisie spelers en hadden vorig jaar ook vrij weinig mensen een kampioensschap voor Psv verwacht inclusief de Psv supporters zelf. Dus ja wat zegt het allemaal. Degene die het minst vaak punten morst tegen de "kleintjes" wordt gewoon kampioen

10 augustus 2018 om 13:18

allemaal korte termijn beleid want de spelers die Feyenoord en PSV haalt die gaan weinig tot niks opleveren. Ajax heeft belachelijk veel spelers met een grote transferwaarde op het veld staan en daarom zullen die alleen maar rijker worden en Feyenoord en PSV straks ver achter zich laten, zowel financieel als sportief

Zelfs als breedte versterking is dit een grap. Dan kun je net zo goed Mauro of Gudmundsson kansen geven en niks halen...

Denk dat we niet achter mar ook niet erop vooruit zijn gegaan dit seizoen, met de aankopen, maar we werden wel kampioen en dat had niemand verwacht., Nu denkt iedereen dat ajax het wel ff wordt, nou wat een druk zal daar heersen, ik moet het nog zien en Thomas is welkom goede versterking,

10 augustus 2018 om 12:55

Vind je serieus dat je er niet op achteruit gaat nu Van Ginkel weg is en je deze speler als vervanger hebt?

Dit is toch geen versterking voor PSV? Prima middenvelder hoor, maar je hebt iets beters nodig wil je meespelen om het kampioenschap of presteren in Europa.

Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad had het over "de gewenste versterking voor het middenveld" en "doorgeschakeld naar het eredivisie-alternatief". Dus ik ben een beetje bang dat dit betekent dat Gutierrez niet meer gaat komen.

10 augustus 2018 om 12:08

Natuurlijk gaat die niet meer komen. PSV had al amper genoeg geld om Gutierrez te kopen, want Pachuca wilde iets van 15m hebben of zo. Dan gaan ze echt niet eerst nog geld uitgeven aan Thomas om dan vervolgens alsnog Gutierrez te gaan kopen. Dat zou financieel wanbeleid zijn. Heel jammer, maar het is niet anders. Misschien verbaast hij ons wel.

Iedereen doet zo denigrerend over hem maar hij sloopte Ajax in zijn eentje in bekerfinale dus. Het komt alleen omdat hij bij PEC speelt dat iedereen zo over hem denkt maar hij is ook gewoon international en het is een werkende speler die we bij Ajax goed kunnen gebruiken

10 augustus 2018 om 12:08

Hoeveel jaar geleden was die bekerfinale?

10 augustus 2018 om 12:12

Larsson heeft ook incidenteel heel wat afgesloopt bij ons maar bij Feyenoord schopt hij ook geen deuk in een pakje boter. Spelen bij een top 3 club in NL is gewoon heel wat anders. Je moet ook veel constanter zijn.

10 augustus 2018 om 12:29

Euhh nee bij Ajax was hij zwaar overbodig geweest. En dat hij 1 potje goed gespeeld heeft is voor mij geen reden om hem te halen. Zijn statistieken zeggen ook genoeg. Mijn god zeg dat er nog Ajacieden zijn die hier jaloers op zijn hahah.. al betwijfel ik of jij Ajacied bent, ik gok eerder een Pec fan? ;-)

Dit scheelt een slok op een borrel vanavond!

10 augustus 2018 om 12:11

Clint Leemans vastpinnen en de drie punten meenemen naar t Fean!!!

De stap van Pec Zwolle naar psv lijkt mij te groot. Thomas is voor het niveau van Pec een goede voetballer, maar komt in mijn optiek tekort voor psv. Een stap naar Utrecht, Groningen of Heerenveen had ik meer kans op slagen gegeven. Voor psvfans lijkt me dit toch ook weer een teleurstelling op transfergebied. Er is dit seizoen inclusief de aankoop van Thomas alleen maar middelmaat gekocht (reservespeler van Ajax, een afdankertje van City en een jongen met een handjevol goede wedstrijden voor Heerenveen). Het is natuurlijk voor psv wel goed dat Lozano, De Jong, Zoet en Hendrikx zijn gebleven, daarom kunnen ze nog een goed team neerzetten. Op papier een stuk minder dan dat van Ajax, maar als de teamgeest goed is en Ajax te maken krijgt met onrust of blessures, dan maakt psv toch wel een kans.

10 augustus 2018 om 15:05

Waarom komt hij te kort voor PSV ? Ik zie niet in waarom hij het minder zou doen dan een Ramselaar of een Hendrix (wat een simpele waterdrager is). Ik steek mn handen ervoor in het vuur dat hij meer voetballend vermogen heeft dan de huidige middenvelders van Psv.

Ik denk niet dat Thomas goed genoeg is voor PSV, maar we gaan het zien. Dit was een leuke speler voor Heerenveen, Vitesse of misschien AZ geweest.

Als je pec een beetje volgt, dan weet je dat het een goede speler is. Denk alleen dat de stap naar PSV te groot is. Mocht het een aankoop zijn voor de breedte, dan kan ik er wel inkomen.

10 augustus 2018 om 12:17

Denk dat niemand beweert dat het voor PEC geen goede speler is, dat staat buiten kijf. De uitspraken dat hij een versterking is voor PSV zijn vooral aan twijfel onderhevig. De stap is gewoon erg groot en zo stormachtig heeft Thomas zich ook niet ontwikkeld in die 5 seizoenen. En is ook niet echt constant geweest over de jaren heen.

10 augustus 2018 om 12:24

Ook bij PEC was hij het laatste halfjaar onzichtbaar. Hier in Groningen zelfs ronduit dramatisch.

Leuk voor in de breedte maar meer ook niet. Hoop toch echt dat er wat ballen getoond gaan worden om te proberen overwintering Champions League te halen!!! Want met spelers als Thomas ga je dat echt niet bewerkstelligen..

10 augustus 2018 om 12:42

Ik ben al blij als we ons überhaupt kwalificeren. Dat wordt al lastig genoeg.

Ik ben niet echt overtuigd van de transfers van PSV deze zomer. Angelino en Dumfries zijn leuke talenten, maar gaan zij PSV beter maken? Dumfries heb ik meer twijfels over dan Angelino.

Daarnaast vind ik spelers als Thomas en Sainsbury ook niet van het niveau dat PSV moet nastreven. Een speler die een half jaar goed heeft gepresteerd bij PEC en een speler die vanuit China komt en één wedstrijd heeft mogen spelen voor een Italiaanse topclub. Ik ben niet overtuigd.

Viergever en Unnerstall vind ik daarentegen geen slechte aankopen. Viergever brengt veel ervaring met zich mee en daar kun je gewoon op vertrouwen. Unnerstall heeft het goed gedaan bij VVV en zal een goede 2de of 3de keeper zijn.

Het is natuurlijk altijd koffiedik kijken, want je kan met geen zekerheid zeggen welke speler het wel of niet goed gaat doen, maar ik vind de transfers van een laag niveau.

10 augustus 2018 om 12:28

Sainsbury heeft zich op wk toch staande gehouden. Kijk als je 100 miljoen te besteden hebt weet ik ook wel betere voetballers. maar dat geld is niet. dus zal je creatief moetenzijn.

Dat is toch wel een zeer matige aankoop zeg. Na een leuk begin toch aardig geplafonneerd. Heeft nooit het niveau voor PSV.

Ik zit hier al weken over te discussiëren,maar ik zou dan toch echt voor Linssen gaan als je een middenvelder zoekt die een beslissende pass heeft, scorend vermogen en makkelijk een tegenstander kan passeren. Helemaal als je besluit om in de ED te gaan shoppen. Of ben ik nou zo gek??

10 augustus 2018 om 12:23

Linssen is een vleugelspeler.

10 augustus 2018 om 12:25

Dat snap ik, maar kan makkelijk centraal uit de voeten als je een Hendrix naast je hebt spelen die heel veel opruimt en 2 extreem opkomende backs hebt

Ik word altijd een beetje moe van al die zurrpruimen en betweters. niets is zeker in het ( voetbal) leven. Was de carierre van Mertens te voorspellen? Of bijvoorbeeld die van jaap Stam ( ooit ook bij Pec begonnen. Ik vind het een verstandige aankoop van Psv. je zal toch moeten roeien met de riemen die je financieel hebt. Thomas speelde vorig jaar een zeer verdienstelijk voor WK in Rusland tegen gerenommeerde tegenstanders. Hij heeft spelinzicht, technisch zeer vaardig, waanzinnige goede wedstrijd mentaliteit en is ondanks zijn lengte voor de duvel niet bang in de confrontatie. En is voor een club als PSV nog te betalen. Verstandige aankoop en de toekomst zal het uitwijzen.

Ik heb het gevoel dat Brands nu al gemist wordt, op basis van de transfers deze zomer.

Tjonge jonge zeg. Aardige speler maar geen directe versterking. Dit had ik liever met jeugd aangevuld gezien.

Hendrix, Pereiro, Ramselaar, Rosario en Thomas... ik weet het niet hoor. Vind alleen Hendrix een sterkhouder. Pereiro is vaker bagger dan goed.. heel magertjes allemaal hoor. Voor de breedte wellicht niet verkeerd maar geen versterking.

10 augustus 2018 om 12:35

Mauro Jr, Rigo en Gakpo kunnen ook op het middenveld spelen toch? Ramselaar, Rosario, Thomas kunnen ze beter op de bank zetten of met Jong Psv laten spelen.
Psv kan beter gaan besluiten om de jeugd meer kansen te geven. Ook Obispo, Romero en Malen kunnen ze goed gebruiken. Zijn allemaal grote talenten dus maak er gebruik van zou ik zeggen.

Ik ben altijd voorstander van het halen van een echte versterking, een zwaargewicht, of een talent halen of een jeugdspeler een kans geven (of iets dat transfervrij is zoals Viergever). Zo’n spelers van 4-5 miljoen uit de eredivisie mislukken veel te vaak bij de top3.

Met bonussen erbij 4 miljoen hoorde ik! Erg lekkere prijs uitonderhandeld door Nijkamp dan wel. Kan Zwolle weer mooi een paar stappen vooruit zetten.

Hmm dit lijkt me toch een beetje een fragiele technische middenvelder, die kan toch niet naast Hendrix spelen of wel? En hebben we dan in Ramselaar niet al zo'n type? Die is eigenlijk ook al te licht om controlerend te spelen. En de controleurs moeten beide hard aan de bak, want Pereiro zet geen stap te veel. Mijns insziens is een sterke controlerende, eventueel box to box, middenvelder nodig naast hendrix. Een soort Rosario maar dan één die wel kan voetballen.

Kan deze transfer zodoende niet echt plaatsen, maar laat me graag verrassen.

ik vermoed dat de Mexicaanse versterking waar we op zitten te wachten alleen komt als PSV zekerheid heeft dat het Champions League gaat spelen en de daarbij behorende gelden krijgt dus na 29 augustus.

En deze jongen is een versterking voor PSV voor de eredivisie. Europees/champions League niveau weet ik het niet maar laat me graag verrassen.

Interessante transfer, heeft echt wel potentie. Moet wel speel minuten krijgen. Ben benieuwd.

En wie is die Gutierrez dan wel helemaal. Niet actief op WK voor Mexico. Geen andere clubs geïnteresseerd voor het bedrag dat men vraagt, dus dat niveau zal ook nog weleens tegen kunnen vallen. Thomas is een degelijke speler voor de breedte. Overal is PSV er niet op achteruit gegaan vergeleken met vorig seizoen en ik moet nog zien of die twee zogenaamde dure topaankopen van Ajax het gapende gat kunnen overbruggen.

Ik vind dit dus echt een leuke speler. Geen doelpuntenmaker, maar wel eentje die met Pereiro, de backs, Lozano en Bergwijn een leuke tandem kan vormen. Zie dit wel werken eerlijk gezegd!

Blij dat hij toch nog verkocht is. Was erg jammer geweest als ook hij gratis de deur uit Zou lopen. Ik ben echter heel benieuwd hoe hij bij psv gaat spelen. Is een leuke speler maar met een erg licht fysiek. Ik denk dat hij beter em naar een club als Az, Utrecht, Vitesse had kunnen gaan, maar ik ga hem.zeker volgen.

10 augustus 2018 om 13:39

Als de psv supporters thomas gaan vergelijken met van ginkel dan hebbeb ze er weinig verstand van.thomas is een toppertje een bijtertje die ook nog goed kan voetballen.en het gaat niet alleen om het voetballen.een jo gen die voor op in de strijd gaat hebben ze bij psv wel nidig ik vergelijk thomas liever met jan wouters

PSV wordt zo een beetje PEC zwolle 2.0. Eerst Sainsbury, nu Thomas... Wie wordt de volgende? Een terugkeer van Marcellis?

Ik vraag me af of genoemde transfers écht een kwaliteitsinjectie voor PSV zullen zijn of dat het meer selectieopvulling is ten nadelen van eigen jeugdspelers.

10 augustus 2018 om 15:07

Ze hebben geen idee wie thomas is bij psv.iedereen roept maar wat..

Wat. Een. Aanfluiting. Van Ginkel was een fysiek sterke middenvelder met loopvermogen, een goede trap, duelkracht en scorend vermogen. Deze jongen is totaal het tegenovergestelde! Zo smal als een pubertje, paar leuke acties, maar waardeloze cijfers. Slechts 12 keer scoren in 143 westrijden! Dat aantal moet je bij PSV in een seizoen al overleggen! Dit gaat net zo'n teleurstelling worden als Ramselaar, Maher en Lucassen. Haal gewoon geen spelers meer uit de subtop/middenmoot: van AZ naar onderen voegt het nooit iets meer toe aan de top, laat staan dat het die top ontstijgt. Aan Feyenoord kun je zien welke schade 'subtoppers' je club toe richten.

Het is me een raadsel hoe PSV Gutierrez niet gewoon voor 10 tot 12 miljoen heeft kunnen halen. Dat was echt genoeg geweest voor een deal. Ik begrijp dat Romero pas dit boekjaar betaald wordt, maar dat besluit werd genomen voordat Locadia in de belangstelling stond van Brighton & Hove. Verder ging Arias voor 12 miljoen over de toonbank en wordt - zo blijkt wel met de contractering van Sainsbury - gerekend op een vertrek van Isimat-Mirin, die PSV ook weer 6 miljoen oplevert. Dat maakt het onvoorstelbaar dat PSV in die situatie en met het oog op de Champions League niet kiest voor een speler met meer body en bovenal internationale ervaring.

Eerste werkelijke wapenfeit van John de Jong, die gelijk een slechte beurt maakt als opvolger van Brands.

10 augustus 2018 om 15:36

Het galzuur spuit er echt aan alle kanten uit bij jou of niet? Lachwekkend dat je John de Jong nu al ''betrapt'' op een slechte beurt. Ryan heeft nog geen minuut voor jullie gespeeld en het is je al duidelijk geworden dat het een miskoop is? En dan over die Mexicaan, ik ben heel benieuwd hoe vaak jij hem hebt zien spelen. Als je 5 wedstrijden hebt gezien vind ik dat al knap, Thomas heb je wss ook nog geen 3 potjes zien spelen inclusief die 2 wedstrijden tegen Psv. De kiwi gaat jou en al die andere zure mensen nog verassen, fijn weekend.

10 augustus 2018 om 16:35

Voor Zwolle prima spelertje vriend, maar noem mij de laatste speler uit de subtop die werkelijk van waarde is geweest voor de top en daar de club of tenminste zichzelf naar een hoger plan wist te tillen? Volgens mij is dat Dries Mertens geweest voor het laatst? In die wetenschap zou ik nog wel een keer nadenken voordat je uit de Eredivisie iets ophaalt. Tegenwoordig meten ze alles uit? Hoe kan het dan dat je een aanvallende middenvelder met zulke matige statistieken selecteert als versterking? Geef me bovendien eens een reden waarom Ryan Thomas meer gaat brengen dan Bart Ramselaar, wat in veel opzichten gewoon hetzelfde type speler is!

10 augustus 2018 om 22:45

Dries Mertens’? Dan ook Strooman 😁
Ik ben ook zeer sceptisch over igenlijk al de zomerse aankopen van psv. Subtoppers, de op een goede dag misschien bij de besten van Nederlandse eredivisie kunnen horen. Maar buiten de grenzen wordt niemand bang.

Eerst die Sainsbury, nu Thomas. Daar word je toch niet beter van. Spelers die het wel aardig doen bij een club als PEC. Kom op, valt er echt niks beters te vinden? Spelers die uit de subtop komen hebben het al vreselijk moeilijk om in de top van de eredivisie aan te haken, laat staan als je uit de middenmoot komt. Deze Thomas gaat het echt niet redden bij Psv. Hij heeft de fysiek van een puber en kan dat niet compenseren met een perfecte techniek ofzo. Scoort bovendien te weinig en toch ook al weer 23 jaar. Als je al een speler haalt bij een club zoals Zwolle dan moet hij er wel echt met kop en schouders bovenuit steken en bijna wekelijks uitblinken.

Mmmm, deze had ik niet aan zien komen. Mexico gaat dan niet door neem ik aan?
Ben benieuwd. Thomas kreeg goede kritieken bij Zwolle, maar is hij goed genoeg voor Psv?
Duimen maar. Hopelijk gaat hij ons verrassen.

Grappig: vanochtend in AD Sportwereld nog een interview met hem over bijna twee pagina's gelezen, maar dan nog als Zwollenaar die vanavond tegen Heerenveen zou gaan spelen.

10 augustus 2018 om 16:44

Het lijkt erop dat Gutiérrez niet meer komt. Ik vind het alleen niets voor PSV om met de contacten die de club heeft met Pachuca en de interesse die al zo lang loopt voor de middenvelder, om dan geheel af te zien van verdere actie. Toch op zijn minst had ik nog een bod verwacht. Daarom ben ik erg benieuwd naar 30 augustus, zoals PSV vandaag verrast zie ik ze ook dan nog wel verrassen. Die dag weten we of de club aan Champions League zal deelnemen en zich dus kan verzekeren van de miljoenen die deelname oplevert (evt. verdubbeld, mocht Ajax zich niet plaatsen).

Mocht dat het geval zijn dan zie ik PSV nog wel razendsnel een nu in potloot geschreven deal met Pachuca activeren, waarin het 'guti' overneemt voor een bedrag dat dan wel tot de mogelijkheden behoort. Beetje zoals Frenkie de Jong weg mag naar Barcelona als Ajax CL misloopt, maar dan andersom.

10 augustus 2018 om 19:20

Mee eens qua langlopende contacten. Maar dan wel met de aantekening dat dat wel de Marcel Brands stijl is. De mensen die het nu doen hebben minder intensief contact gehad neem ik aan.
M.b.t. CL inkomsten: paar weken geleden een stuk hierover in VI. Marketpool speelt vanaf dit seizoen een veel kleinere rol. Als Ajax het niet haalt heeft dat nauwelijks invloed meer.
Zal zo even kijken of ik die VI nog kan vinden.

Hoe dan ook: als PSV zich plaatst en hier en daar wat puntjes pakt kon het zo’n 44 mln ophalen, bij overleven poule zo’n 58. Dan loop je wel lekker in, maar PSV heeft dan blijkbaar ook hoge premies uit te keren. Heeft Toon wel eens uitgelegd.

11 augustus 2018 om 13:00

Maar dan blijft er toch genoeg over om op technisch vlak investeringen te doen, denk je niet? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat PSV met zo weinig fysiek en nauwelijks Europese ervaring op het middenveld zich denkt te redden in Europa.

Ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat psv zich dit jaar echt beroerd heeft versterkt. Eredivisie subtoppers aangetrokken. Aankopen zoals Feijenoord ze vaak deed de afgelopen jaren, met Tapia, St Juste, Toornstra. Of Ajax in het verleden met Bulykin, bakarciorglu of pak m beet van der hoorn, en psv met Ramselaar, Lukassen en nu Thomas. Heel veel spelers die zo nu en dan leuk spel hebben laten zien, maar waarvan ik niks, maar dan ook niks speciaals verwacht. En dit seizoen tot nu toe angelino, dumfries, viergever, Thomas en ook Sainsbury. Wat is dat man? Daar gaan we alle beetje topduel toch niet mee winnen? Deze spelers had Heerenveen ook allemaal kunnen hebben. Of Vitesse met wat Russisch geld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren