Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fans Tottenham eisen verklaring: Pochettino ‘niet bezorgd, maar juist blij’

Laatste update:

Vrijwel elke club in de Premier League heeft tientallen miljoenen euro's gespendeerd de afgelopen weken om de selectie klaar te stomen voor aankomend seizoen. Tottenham Hotspur heeft echter geen enkele aankoop gedaan. Manager Mauricio Pochettino zegt dat zijn club goed uit de transferwindow is gekomen, maar de fans van de Londenaren eisen een verklaring voor het gebrek aan beweging bij Tottenham op de transfermarkt.

"Ik ben niet bezorgd, ik ben niet verdrietig. Ik ben juist blij", zegt de Argentijn in gesprek met verschillende Engelse media, waaronder de BBC. Pochettino wijst onder meer op het langere verblijf van Harry Kane. "We hebben een sterke selectie met zeer goede spelers. Het is niet makkelijk om spelers te halen die een verbetering zijn. Natuurlijk wilden we geen spelers verkopen en met 25 spelers in de selectie is het lastig om er nog wat bij te voegen."

"Spelers die wij willen halen, zijn van het niveau Real Madrid en Manchester United en Manchester City. Als je geen spelers kunt halen die iets toevoegen, dan is het belangrijkste om vast te houden aan je beste spelers. En ik vind dat de club een pluim verdient door de beste speler en de manager te behouden", aldus Pochettino, die naar verluidt nog wel graag had gezien dat Jack Grealish van Aston Villa was gestrikt.

Het Tottenham Supporters' Trust eist een 'volledige en geloofwaardige' verklaring van de clubleiding aangaande het transferbeleid. "Ons is verteld dat de club geen spelers hoeft te halen, omdat men zich meer richt op het ontwikkelen van eigen jeugd. Vier van de grootste talenten hebben de club deze zomer echter verlaten (Reo Griffiths, Anton Walkes, Keanan Bennetts en Noni Madueke, red.). (…) Van al het mooie voetbal dat we hebben gezien de afgelopen jaren, zijn er geen prijzen die dat weerspiegelen."

Tottenham Hotspur is goed uit de transferwindow gekomen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap niet helemaal waarom de Engelse clubs hebben besloten om de transfermarkt nu al te sluiten, terwijl het alleen in Engeland dan zo is. Het is nu toch alleen maar een nadeel. Een Real Madrid kan toch nog steeds eind augustus langskomen en proberen om Hazard of Kane in Londen op te halen. En dan is er geen mogelijkheid meer om een vervanger binnen te halen

10 augustus 2018 om 08:29

Jij denkt dat een Real even kan gaan shoppen bij Levy? Om zijn beste speler? En dat wanneer de markt bijna dicht gaat? Haha.. misschien kan je dit flikken bij Chelsea maar Levy laat niks meer gaan hoor.. tenzij je 200 miljoen euro bied voor Kane.

10 augustus 2018 om 08:36

Ik geef nu even een voorbeeld hè. Bedoel ermee dat de belangrijkste spelers van clubs in de premier league nog steeds weggehaald kunnen worden. Ramsey bij Arsenal heeft bijvoorbeeld een aflopend contract en zou er nu een club uit Italië, Duitsland of Spanje komen dan zou Arsenal niet eens een vervanger meer kunnen halen. Ik vind het gewoon apart om dit te besloten te hebben, terwijl het bij de rest van Europa niet geldt.

10 augustus 2018 om 09:01

@giodinho7 als je nu een belangrijke speler hebt met een aflopend contract, dan had je natuurlijk moeten zorgen dat ie al verlengd had, of dat je al een vervanger had. Dit zijn situaties die je van tevoren ziet aankomen.

En verder is het zoals Medalofhonor zegt....wil je nu nog een speler weghalen uit Engeland, dan gaan de prijzen 3x over de kop.

10 augustus 2018 om 09:34

Ja als het zo zou werken zouden we zelden transfervrije spelers zien hè. Dit zijn situaties die clubs met geld voor zijn, maar clubs met beperkte middelen kunnen niet al een vervanger halen voor het zeker is dat die belangrijke speler vertrekt. Verder kost een Kane die ik als voorbeeld gebruikte in Juli ook wel 200 miljoen hoor. Denk niet dat het zoveel verschil maakt, omdat de prijzen in Engeland allang absurd zijn.

10 augustus 2018 om 10:00

@giodinho7

In de Premier League bestaat er niet zoiets als een club met beperkte middelen. Maar goed, verder ben ik het met je eens en heb ik hier meerdere malen aangegeven dat ik het een belachelijke regel vind.

10 augustus 2018 om 08:33

Het is een test, men wil niet meer dat je op speelronde 1 een heel ander Chelsea treft als op speelronde 4. Ze willen het eerlijker maken door vanaf het begin van het seizoen met hetzelfde elftal te spelen.

Zo lang het niet in heel Europa zo wordt gehanteerd dan zal er inderdaad een kans blijven dat buitenlandse clubs nog langskomen voor jouw sterspelers net voor de deadline.

10 augustus 2018 om 08:38

Ja, maar dat bedoel ik dus. Hoe eerlijk is het als een Real Madrid of Barcelona nu nog steeds spelers uit de premier league kunnen halen en er geen vervanger meer gehaald kan worden. Tegenwoordig heeft de speler het in de meeste gevallen voor het zeggen. Zou een speler als Hazard nog een aanbieding krijgen van een Real Madrid en hij wil daar echt heen kan hij net zo goed als Courtois wegblijven bij de training en een transfer forceren.

10 augustus 2018 om 08:41

Als je dat wilt invoeren moet je ook alle competities tegelijk laten starten en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

10 augustus 2018 om 10:04

@giodinho7

Transfers worden niet geforceerd op trainingen. Aflopende contracten die spelers niet willen verlengen zorgen voor transfers.

In Engeland vinden ze de PL het allerbelangrijkste. Ze willen dat die eerlijk verlopen, daarom sluiten ze de markt zodra de PL begint.

Zonder de miljarden uit Engeland valt de trasnfercarrousel stil. Ja hier en dar zal je er nog wel eentje zien maar de meeste liggen nu achter ons.

10 augustus 2018 om 10:09

Het niet komen opdagen is weldegelijk een middel om een transfer te forceren. Over de rest wat je zegt snap ik het verband niet met mijn reactie.

10 augustus 2018 om 10:20

Wellicht wel een middel maar in de zaak van Courtois nooit aan de orde geweest. Denk je dat Chelsea hem maar verkocht heeft omdat hij niet kwam trainen? Die transfer was al zo goed als rond.

10 augustus 2018 om 10:26

Nee, ik denk dat Courtois een transfer heeft willen forceren door middel van het niet op komen dagen op de training. Verder was mijn punt dat Hazard dat ook zou kunnen doen om een eventuele transfer te forceren.

10 augustus 2018 om 10:49

Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen omdat je zei 'net als Courtois'.

10 augustus 2018 om 09:09

We weten toch allemaal wel dat spelers het tegenwoordig bijna altijd voor het zeggen hebben. Ik haalde hierboven al het verhaal Courtois aan en zo zijn er nog een hele boel voorbeelden van spelers die transfers forceren.

10 augustus 2018 om 09:39

Ajoh, je kunt prima aan die spelers duidelijk maken dat ze een eventuele vertrekwens voor 9 augustus bekend moeten maken en dat een vertrek er daarna niet meer in zit. In Engeland zijn er geen verplichte clausules in de contracten, dus clubs hebben meer macht dan je doet overkomen. De spelers hebben gewoon een contract. De transfer van Courtois is de hele zomer al bezig geweest, dat is echt geen last minute beslissing geweest. Chelsea was al vanaf het begin vd zomer bereid om hem van de hand te doen, het halen van een vervanger liet alleen even op zich wachten.

10 augustus 2018 om 09:57

Het mislukte inderdaad, maar wat gebeurde er daarna? Van dijk ging het forceren, wou niet meer trainen en uiteindelijk zat hij zelfs op de tribune. Daarna is hij alsnog verkocht. Dus wat voor macht heeft de club daar dan? Een ontevreden speler op de tribune zetten en uiteindelijk een half jaar later verkopen.

10 augustus 2018 om 10:01

@John Terry, wat is die macht dan? Het enige wat ze kunnen doen is iemand aan zijn contract houden en verlies maken op een speler. Als een speler niet meer komt opdagen om te trainen blijft er voor een club weinig anders over dan hem te verkopen. Dan kan er een beetje autoritair gedaan worden door de speler op de tribune te zetten, maar uiteindelijk komt die transfer er in de meeste gevallen.

10 augustus 2018 om 10:22

Prima dan speel je een half jaar door en wordt ie alsnog verkocht. Punt blijft er is weinig macht bij de clubs. Aan een ontevreden speler die zijn zin niet krijgt heb je gewoon heel weinig.

10 augustus 2018 om 10:38

Mijn punt is meer dat als een speler daadwerkelijk zo ontevreden is dat het amper zin heeft hem te behouden, dit meestal in het begin van de zomer al duidelijk is. Iemand die tot het einde afwacht of er wat leuks binnen komt en bereid is te gaan, maar niks gaat forceren en prima wilt blijven (Hazard), zal echt niet gaan rebellen wanneer hij de komende maand niet verkocht wordt. Van Courtois was dan al lang bekend dat ie echt weg wilde, dus dat was idd uitgemond op een fiasco als die was gebleven. Dat was ie dit seizoen eigenlijk al.

Scenario's met rebellerende spelers zul je altijd houden, ik denk alleen niet dat dat in de PL na 9 augustus zo zal zijn. De clubs zijn ook niet gek en zulle zulke gevallen al voor 9 augustus de deur uit hebben gewerkt zodat ze nog vervangen kunnen worden. Over het algemeen lijkt het mij dus dat iedereen die nu in de PL speelt happy is bij zijn club en bereid te blijven, waardoor buitenlandse clubs veelal achter het net zullen vissen. Die spelers weten ook goed dat hun club geen vervangers meer kan strikken en hun kansen op transfers nu geslonken zijn, dus als er nog echte vertrekwensen waren hadden we dat denk ik al veel eerder geweten.

Hij heeft toch gelijk? Gewoon een duidelijke visie aanwezig, maar volgens mij kennen die Engelse dat woord niet..
Overal zijn ze dubbelbezet en hebben een goede mix en de eerst jonge selectie is ervaren en moet gewoon beter presteren. Ik verwacht zeker wat van de spurs. Hechte team die door en door elkaar kennen, wordt een geweldig voerbalseizoen overal dit jaar!

10 augustus 2018 om 09:15

Tuurlijk heeft spurs een geweldige visie, eigenlijk al jaren, maar ze winnen zelden wat. De concurrentie versterkt zich, waar tottenham dat niet doet. Dan kan je nog zo'n leuk team hebben met mooi voetbal, maar dan win je weer geen prijzen. Plus een natuurlijke concurrentie is goed voor een speler en een team. Bij tottenham vindt ik dat toch wel een stukje minder dan bij de andere clubs. Er hadden wel 1 of 2 spelers bij gekund om team te versterken en het team op scherp te zetten. Maar we gaan het zien, kijk altijd graag naar tottenham, dus hoop dat de transfers inderdaad niet nodig zijn geweest.

10 augustus 2018 om 09:41

Dubbel bezet wel, maar lang niet overal op hetzelfde niveau. Een sissoko of Lamela is toch wel beduidend minder dan Eriksen en in de spits zijn de problemen al helemaal groot (enige alternatief van niveau is son, maar die vind ik beter op LM). Wil je de volgende stap zetten, moet je gewoon een bredere selectie hebben. Er had gewoon een aanvallend ingestelde middenvelder bij moeten komen en een spits (Zaha was perfect geweest)

10 augustus 2018 om 10:04

Next joke please

Nee maar even serieus.Denk je echt dat hij het daar nog gaat maken. Die is al vanaf dat hij in het vliegtuig naar Londen stapte al kansloos daar. Hij kan beter kijken naar een kleinere club in de Premier League of naar Fener waar ze hem wel opstellen en hij het niet eens zo slecht doet.

10 augustus 2018 om 10:31

Llorente is gebleven toch? Dan ga ik er van uit dat Levy voor Janssen de uitzondering maakt om te mogen vertrekken, desnoods weer op huurbasis.

10 augustus 2018 om 13:15

Als je ziet hoeveel meters Llorente maakt en druk zet zou je niet denken dat hij 33 is

Grappig dat ze Noni Madueke noemen als grootste talent. Die is naar PSV gegaan. Hebben ze dus blijkbaar (mogelijk) echt een goede slag mee geslagen. Ben benieuwd waar die dan over een paar jaar staat.

Als er een prima elftal staat en er gaan geen spelerss weg. In de ogen van de club leiding is er geen aanwinst op de markt voor een leuk bedrag, dan zou ik ook lekker me centen opsparen en investeren in de jeugd.
In de winter opnieuw gaan rondkijken, al denk ik dat het bij tottenhum niet nodig zal zijn mits toby nog zal vertrekken. Dan verwacht ik wel dat ze nog een andere CV gaan halen.

Tottenham heeft toch gewoon een prima selectie? Waar hadden ze dan nog spelers moeten halen? Wees blij dat deze club niet besluit om mee te doen aan het kopen om het kopen, dat zie je wel bij teams zoals Everton, West Ham en Fulham. Vooral Fulham dat een nieuwe doelman had gehaald en op basis van twee vriendschappelijke wedstrijden maar besloot dat deze niet goed genoeg was dus er nog eentje contracteerde. Belachelijk wanbeleid natuurlijk.

10 augustus 2018 om 09:06

Om de laatste stap te maken en een keer serieus mee te doen om de prijzen. Als de prijzen verdeeld worden is Spurs namelijk altijd al klaar. Deze selectie is al een aantal jaar bijeen en nog steeds hebben ze niks gewonnen. Er ontbreekt schijnbaar iets om dat extra stapje te maken. Dat zien de fans ook en die hopen dat er iets gebeurd dat toch dat extra stapje gezet kan worden.

Vind het een beetje gezeur, dit Spurs is op alle posities dubbelbezet en daarnaast is het nog een relatief jong team wat alleen maar beter kan worden de komende jaren. Weinig posities waarvan ik denk dat er verbetering had moeten komen, misschien een echte concurrent voor Son want ik vind N'koudou niet het niveau wat Spurs zou moeten nastreven.

Verder vond ik afgelopen seizoen Vertonghen in de CL door het ijs zakken en zag je wel dat die moeite had met het tempo hier en daar maar ook voor hem hebben ze al een vervanger in huis op de lange termijn met Foyth.

Dit team moet in mijn ogen gewoon in de top 4 kunnen spelen als er niet al te veel blessures zich voortdoen.

10 augustus 2018 om 13:17

Een stuk sterker? Alleen City vind ik sterker, en denk dat Spurs 2e gaat worden.

Spurs is het eerste team dat geen spelers koopt sinds de invoering van de transfermarkt, maar iedereen snapt het volkomen. Daar snap ik dan weer echt helemaal niets van. Geen fatsoenlijke back-ups voor de sterspelers, dus als daar iemand wegvalt zullen ze flink inleveren. Daarnaast is stilstand nog steeds achteruitgang. Maar we gaan het zien, ik vermoed dat er simpelweg geen geld beschikbaar was ivm het nieuwe stadion en verlengen/opwaarderen van contracten. Eens zien hoe dit zich zal ontwikkelen komende jaren..

10 augustus 2018 om 09:29

Ik ben echt benieuwd hoe je erbij komt dat stilstand achteruitgang is. Vorig seizoen top 3 met deze selectie waarom zou je dan gaan versterken? Er is niemand vertrokken, iedereen kent elkaar door en door. We zijn in Nederland blij als je je selectie bij elkaar houd noemen we dat dan ook achteruitgang?

10 augustus 2018 om 10:14

precies dat sander1410 . spelen al nagenoeg 4 jaar met dezeldfde selectie , elke aankoop die we deden vind zen weg niet in de basis naast sanchez ... en we eindigen al 4 jaar boven zat ploegen die miljoenen aankopen doen . de stap naar de top zal zoiezo nog even duren maar het spel en de kwaliteit in de club maakt mij een heel blije spurs fan . dat nieuwe stadion zorgt daar zeker ook voor !

10 augustus 2018 om 10:15

Versterken omdat de concurrentie dat wel gedaan heeft misschien? Waarom denk je dat Ajax miljoenen investeert, terwijl er geen sterkhouders vertrokken zijn? Die willen weer kampioen worden.

Nederland is hierin natuurlijk ook geen goed voorbeeld, omdat de Eredivisie niet een competitie is waar je hoopt te eindigen als voetballer. Leuk dat ze elkaar bij Spurs door en door kennen, maar dat heeft de afgelopen jaren ook nergens toe geleid behalve deelname aan de CL en het lijkt me dat de fans ook wel eens prijzen willen zien.

10 augustus 2018 om 10:36

juist hoor ... samcro we wachten all 60 jaar op een titel maar nu we champions league halen jaar na jaar kunnen we gewoon niet meer wachten ... 5 jaar geleden moesten we champions league halen op konstante basis maar nu opeens Moeten we de prem winnen ?! zo zit het niet in elkaar en dat is ook geen realiteit . arsenal versterkt zich al 3 jaar na elkaar maar gaat achteruit , everton koopt en ging achteruit zelfde voor west ham .. er zijn genoeg voorbeelden .

bottom line is dat spurs fans voornamelijk tevreden zijn want we komen van Heel VER , het 1e jaar in ons nieuw stadion en ik kijk er zeer naar uit . een FA of league cup is haalbaar maar dat is een mentaal obstakel eerder dan een speler die we niet hebben die "het verschil zou maken " . ik hoop dat het dit jaar lukt en vertrouw op poch dat top 4 zal lukken

10 augustus 2018 om 10:47

Wie heeft het specifiek over de PL dan? Er zou eens een prijs gewonnen moeten worden, eender welke omdat voetballers graag prijzen willen winnen en als blijkt dat ze na 4-5 jaar bij Spurs niet de laatste stap kunnen zetten zullen ze verder kijken. Zit je dan in je gloednieuwe stadion en extra inkomsten, met spelers die het niveau niet kunnen halen dat Spurs nastreeft.

Jij denkt dat ik altijd maar sneer naar Spurs, wat vaak wel het geval is door fans zoals jij, maar soms ben ik ook realistisch en als Spurs door wil groeien zal die prijzenkast een keer afgestoft moeten worden, let maar op. Nu wordt het ook nog eens lastiger omdat er geen geld beschikbaar is om grote namen toe te voegen. Dan blijf je welliswaar stabiel, maar kom je dus ook niets verder. Dan moet je je zorgen gaan maken over de plek in de CL want om er elk jaar in uit te komen is lang niet zo makkelijk, dat zie je wel in Engeland.

10 augustus 2018 om 11:09

er zou ook een prijs moeten gewonnen worden maar een kane of eriksen blijven niet voor een league cup net zoals alexis niet blijft voor een FA cup en dat is geen sneer maar realiteit dus of we winnen een major trophy en opeens zijn we dan een topclub maar realistisch gezien is een kleine trofee het meest haalbaar en daarvoor is onze selectie meer dan goed voor het is enkel het mentale dat ontbreekt imo . dus .. ja we moeten een prijs pakken dat moet everton en west ham ook en dat moet arsenal ook . als we in 5 jaar tijd nog geen prijs gepakt hebben mag je zeggen wat je wilt tot die tijd is het nog steeds een proces die sinds 4 jaar terug pas begon vruchten af te werpen . een beetje realistisch mag ook wel want jij weet als arsenal fan even goed hoe jullie ons ridiculeerde omdat we geen CL speelde en nu wij dat wel spelen en jullie niet moeten we een titel pakken ?

ps : ik vind gewoon dat jij extreem vaak reageert op spurs topics en bijna nooit iets positiefs te zeggen hebt , het is vaak gewoon een one liner of 2 voor duimpjes van andere arsenal fans .

10 augustus 2018 om 11:23

Ik reageer op vrijwel alle topics over Engelse clubs of de PL, maar jij leest misschien alleen Spurs topics en dan lijkt het idd zo. Duimpjes kunnen me echt gestolen worden, word je niet wijzer van.

Spurs heeft grote stappen gezet met goed en ook mooi voetbal, dat deed mij als Arsenal supporter wel pijn de laatste jaren omdat wij achteruit gingen onder Wenger, maar ik ben echt niet te beroerd om dat toe te geven. Ik vind het alleen vrij hypocriet van een hoop mensen dat ze bij Arsenal continu zeurden dat er geen goede aankopen gedaan werden en nu doen alsof het niet erg is dat Spurs zich helemaal niet versterkt terwijl er al jaren geen prijzen gewonnen zijn. Ik begrijp dat er een grote voorkeur voor Spurs is op vz doordat er een groot aantal ex-Ajacieden spelen, maar dan nog. En Arsenal heeft nog prijzen gewonnen, maar die waren dan weer niets waard....tja, dan blijft het makkelijk om te kunnen zeuren op een club natuurlijk.

Anyway, ik ben vooral benieuwd of het jullie net als Arsenal lukt om jarenlang onafgebroken aan de CL deel te nemen tijdens de transitie naar een nieuw stadion waarin er minder geld voor spelers beschikbaar zal zijn....al is de tijd wel veranderd en krijgen alle clubs nu absurd veel geld van de FA om uberhaupt aan de PL deel te nemen.

En een beetje banter moet best kunnen, hoop dat je daar nog wel tegen kunt.

10 augustus 2018 om 11:57

Wat voor versterkingen moet Spurs halen dan? Basis elftal is goed genoeg, en clubs onder Spurs zitten geen spelers bij die zo in de basis komen te spelen. Dan haal je te dure spelers voor de bank, dat is ook geen visie. Je kan net als Liverpool er wel geld tegen aan lopen smijten maar dat moet je eerst ook aanzien of dat gaat werken. Spurs gaan gewoon weer spelen voor de top 3-4. We gaan het allemaal zien, maar ik denk dat ze gewoon weer gaan verassen net als vorig jaar. Speelde samen met Man City het beste voetbal in de PL en Europa.

10 augustus 2018 om 12:00

maar eerlijk samcro het waren vooral de arsenal fans zelf toch die zeurden over het aankoop beleid ? en bij jullie was het ook anders aangezien jullie van de invincibles kwamen .. wij komen van de unwinables . de druk is anders , en ik zou blij zijn met een FA cup . ik zie het ook als succes van arsenal als ze een FA cup winnen . het is een prestatie om die beker 3x te winnen in 5 jaar . er is geen spurs fan die dat niet zou willen . maar ons project is echt wel anders dan een arsenal of everton of dergelijke . ik ben zelf benieuwd naar dit seizoen maar er zijn 6 teams die allemaal voor de titel gaan .

en banter is fantastisch als je het ook kan incasseren no problem .

10 augustus 2018 om 12:34

Blijkbaar niet sander1410 anders hadden ze wel wat gewonnen of in ieder geval tot het einde ergens om meegedaan. Dat het voetbal je aanspreekt is wat anders, blijkbaar is het nog lang niet goed genoeg om mee te doen om de knikkers.

10 augustus 2018 om 12:38

status, ik heb net zo veel of misschien wel meer fans van andere clubs gezien die zeurden op het beleid of Wenger zelf.

Ik geef al aan dat Spurs zeker stappen in de goede richting zet, maar nu is het lijkt me toch wel tijd om dat te gaan koppelen aan prijzen, maar ik begrijp uit jouw posts dat het daar nog geen tijd voor is? Ik denk dat de spelers daar wel anders over denken, maar we gaan het vanzelf zien.

10 augustus 2018 om 13:20

Een 2e, 3e, of 4e plaats in de competitie is belangrijker dan het winnen van een beker. Dus moet je niet over prijzen beginnen. Spurs heeft de afgelopen seizoenen succes gehad, en de focus moet niet liggen op een nationale beker. De prioriteiten zullen gewoon weer competitie en Champions League zijn, terwijl de wisselspelers het mogen laten zien in de bekers.

10 augustus 2018 om 15:47

Samcro, ik denk dat dat de doelstelling van de Spurs niet eens is. Elk seizoen CL en in de top 3-4 meedraaien de aankomende doelstelling van de Spurs zijn. Een kampioenschap winnen zal vast wel iets voor de langere termijn zijn. Nieuw stadion, bovenin meedraaien en elk jaar CL zijn gewoon voor nu de doelstellingen.

10 augustus 2018 om 15:54

Geert, als dat echt de prio's van Spurs zijn, zijn ze toch echt verkeerd bezig, want de PL en CL gaan ze beiden niet winnen als ze de spelersgroep niet competitiever en/of sterker maken... Hoe kan je nou zeggen dat de focus op de titel in de PL of CL ligt als je geen aankopen doet om het gat van afgelopen seizoen te overbruggen? Denk je dat een extra jaar samen ervoor zorgt dat ze vanzelf boven zichzelf uit gaan stijgen? Kom op, geloven jullie in sprookjes?

Zoals ik al eerder aangaf, voetballers willen het hoogst haalbare bereiken in hun korte carriere en een onderdeel daarvan is zilverwaar...bekers dus. Omdat Spurs ver verwijderd is van een landstitel of de Cup met de grote oren zouden ze zich beter richten op een nationale beker om de spelers te laten proeven en ook eens van de mentale blokkade af te komen. Nu verstijven ze als het doel in zicht komt en grijpen ze overal naast.

10 augustus 2018 om 15:56

sander, dan nog moet je toch je groep versterken als de concurrenten dat ook doen? Anders is de kans dat je achterop raakt toch groter dan dat je ze inhaalt? Overal gelden deze regels, maar bij Spurs niet? Kan je wel zeggen dat anderen onverantwoord geld uitgeven, maar dat vind ik veel te makkelijk. Als je niets doet word je iig nooit sterker.

10 augustus 2018 om 20:07

Sorry hoor maar Atletico Madrid kon vorig jaar geen spelers kopen ... eindigde hoger dan het seizoen ervoor en wonnen een beker dus het geld blijkbaar niet enkel voor spurs maar dus feitelijk ook voor Atletico samcro

10 augustus 2018 om 20:11

Kon geen spelers kopen, wilden oa Lacazette al vastleggen. Sorry hoor..

10 augustus 2018 om 20:17

Overigens is het zeker tijd voor een trofee maar daar is het ondertussen wel al 30+- jaar de tijd voor :/ ik zeg je dat als echte spurs fan zijnde en geen hoogdagen van spurs heb beleefd omdat ik niet op pensioen ben ! Is dit het beste gevoel rond de club die ik me kan herinneren , het is iets speciaals waar kane met de hele (one of our own) thing en poch because ... wel he's Magic 😁een groot aandeel aan hebben daarom dat ze nieuwe contract en tekenen . De prijzen zullen komen als ze samen blijven is het visie en ik sluit me daar als fan bij aan

10 augustus 2018 om 20:18

Ok ..Maar ze kochten hem niet... en speelden met hetzelfde elftal ... dat is men punt

Ik vind dit net goed! Spelen nu al een paar jaar met zowat hetzelfde team. De vorige transferperiodes hebben ze ook niet al te veel gekocht. Ze groeien steeds meer naar elkaar toe. Dan doe je het beter zo dan elke zomer al dat geld uit te geven, dat win je toch niet van ploegen als Man City, United, Chelsea & Liverpool die met geld smijten alsof Sinterklaas koeken uitdeelt. Je moet ze op een andere manier zien te verslaan en dit is volgens mij de beste keuze. Het blijft nog steeds moeilijk maar ik supporter alvast (opnieuw) voor Tottenham dit jaar. Kan hier veel meer van genieten dan die ploegen die elk jaar de helft van hun elftal vervangen.

10 augustus 2018 om 10:42

als fan geniet ik nu meer dan ooit van ons ploegje , harry kane met "one of our own" heeft dit gekickstart en nu is het echt met spanning kijken naar de opkomende talenten die hopelijk evenveel kkwaliteiten hebben als kane natuurlijk maar het maakt alles wel wat mooier en sfeervoller . het is natuurlijk ook voor mijn generatie zowat het beste dat we al gezien hebben :D

Denk dat het best een voordeel is Pochetinno hoeft niet te bouwen en nieuwe spelers in te passen maar kan meteen verder waar hij is gebleven! Alleen tegen New Castle uit even lastig zonder alle basis spelers maar de week erop gewoon met de vertrouwde 11,12,13,14,15,16 (incl bank)

Op zich is onze selectie prima, maar er waren gewoon versterkingen nodig en die zijn niet gehaald. Op CM hebben we Dembele die op zijn laatste benen speelt, Sissoko die niet kan voetballen en Winks die voortdurend geblesseerd is. Op CV is het ook behoorlijk mager momenteel. Voorin is het nu wel redelijk bezet met Lucas erbij en Lamela die (als het goed is) weer klaar is om te knallen, maar we hebben nog steeds geen goed alternatief voor Kane. Het ontbreekt aan breedte in de selectie, en daar is helemaal niets aan gedaan. Wordt nog leuk strijden om de CL plaatsen dit jaar

10 augustus 2018 om 12:04

son valt goed in voor kane imo en poch zal spelen met een 4-3-3 lijkt het wel met dier en wanyama zodat het in een 3-5-2 kan veranderen of een 5-3-2 in defensie . het lijkt daar in elk geval zeer naar afgaand op de vriendschappelijke wedstrijden . dan heb je 4 spelers voor 2 posities ? wat redelijk is uitgezonderd onomah ,amos en skipp die van de jeugd komen en poch zal hun vast vertrouwen in beker wedstrijden . daar zal het gevaar hem eerder zitten , de kans op een league cup of FA cup is daardoor kleiner . word een leuk seizoen man ! ga je naar het nieuwe stadion gaan ?

10 augustus 2018 om 13:23

En toch maakten Wanyama en Alderweireld weinig minuten afgelopen seizoen, terwijl ze geweldige spelers zijn. Er was geen versterking nodig. Voorin ben ik ook blij met Son en Llorente.

De linksbackpositie had misschien wel versterkt kunnen worden met die back van Fulham. Hoop dat Rose en Davies niet door de ondergrens zakken. Hun normale niveau is goed genoeg.

10 augustus 2018 om 20:10

Sessegnon inderdaad had fantastisch geweest maar 70 mil was de vraagprijs en hij had ook geen intentie om een transfer te forceren :/ kyle walker Peters kan op LB goed uit de voeten ik hoop eerder dat poch hem de lans geeft , is een goeie speler uit eigen jeugd met (van wat lees en zie ) verstand en passie voor de club

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren