Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Martial slaat terug: ‘Sorry, maar mijn familie komt op de eerste plaats’

Laatste update:

De relatie tussen José Mourinho en Anthony Martial heeft een nieuw dieptepunt bereikt. De Fransman verliet de oefentrip van Manchester United halverwege om aanwezig te zijn bij de geboorte van zijn tweede kind. Martial heeft nu de afgelopen acht dagen niet getraind, tot woede van Mourinho.

Als het aan de manager van Manchester United had gelegen, was Martial nog teruggekeerd naar de Verenigde Staten om de oefentrip af te maken en de laatste twee wedstrijden te spelen. De Franse aanvaller bleef echter in Engeland, maar heeft zich ook niet op het trainingscomplex van United gemeld. Om die reden heeft Martial volgens de Daily Mirror een boete van 202.000 euro ontvangen, twee keer zijn weeksalaris.

Het is geen geheim dat Mourinho de Fransman liever kwijt dan rijk is. De Portugees vindt dat Martial mentaal niet sterk genoeg is om onder hem te spelen. Manchester United wil echter een bedrag van 78 miljoen euro ontvangen voor de aanvaller en daar wil voorlopig nog geen enkele club aan voldoen. Bovendien moeten the Red Devils dan op zeer korte termijn een vervanger zien te vinden, wat praktisch onmogelijk wordt geacht.

Op de persconferentie na afloop van het duel met Real Madrid (2-1 winst) werd Mourinho gevraagd of Martial nog onderdeel van zijn selectie zal zijn als Manchester United terugkeert in Engeland. “Ik weet het niet”, antwoordde Mourinho. Toen journalisten vroegen of Martial zou vertrekken bij the Red Devils, speelde de oefenmeester de vraag door naar de aanwezige perschef van Manchester United.

Update 1 augustus 19.37 uur - Martial slaat terug: ‘Sorry, maar mijn familie komt op de eerste plaats’
Anthony Martial heeft woensdagavond via Twitter gereageerd op de ophef die is ontstaan rondom zijn persoon. De spits ontving volgens diverse Engelse media een boete van 202.000 euro van zijn club Manchester United, doordat hij na de geboorte van zijn tweede kind acht dagen niet trainde. "Bedankt voor alle berichten. Met de kleine gaat het goed. Voor de moeder was het iets lastiger, maar gelukkig gaat het met haar nu ook beter. Sorry, maar mijn familie komt altijd op de eerste plaats… Vanaf morgen terug naar Manchester", schrijft hij.

Denk jij dat Anthony Martial nog vertrekt bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoop echt dat hij vertrekt , zou beter zijn om onder een coach te spelen die hem wel waardeert

1 augustus 2018 om 22:01

Mourhino is problemen aan het maken, kennelijk heeft Mourhino er genoeg van en wil hij zijn afkoopsom cashen. Afgelopen week brandde hij ook zijn elftal al compleet af, vond dat hij niet genoeg geld voor transfer kreeg en viel de directeur daar ook al op aan.

Denk dat Mourhino wel bijna klaar is in het voetbal. Meeste mensen zijn ook wel een beetje klaar met altijd die negativiteit van Mourhino.

2 augustus 2018 om 14:28

Hoop dat Mourinho gauw weg is bij deze mooie club. Ze hebben ook een zeer dom aankoop beleid. Ze hadden nooit Alex is Sanchez moeten halen.

Wat een onzin zeg... Je mag toch wel een poosje vrij af als je een kind hebt gekregen.

1 augustus 2018 om 13:15

Ben ik het niet mee eens. In Nederland krijgt de vader 2 dagen. Waarom zouden zij meer krijgen? Ik weet niet hoe het cao is in Engeland, maar 8 dagen zal vast niet

1 augustus 2018 om 13:20

Dat de vader maar twee dagen krijgt is ook volstrekt belachelijk.

1 augustus 2018 om 13:21

Indd, als ik 8 dagen weg blijf op m’n werk ipv de gebruikelijke 2 krijg ik er ook van langs en is mijn baas kwaad. Waarom zou zo iemand (die al meer vrij is dan de gewone werkman) 8 dagen mogen hebben??

1 augustus 2018 om 13:30

De gewone werkman heeft minimaal 25 vakantiedagen plus de gebruikelijke en verplichte feestdagen. Wil niet zeggen dat voetballers het slecht hebben, maar zo zwart wit is het natuurlijk niet, ze moeten er ook vrij veel voor laten qua vrije tijd en vrijetijdsbesteding.

1 augustus 2018 om 13:40

Minimum vrije dagen bij een 40-urige werkweek is 20, niet 25.

1 augustus 2018 om 14:01

Vergelijking met de 'gewone werkman' gaat echt niet op als je voor 6 dagen afwezigheid 202.000 euro moet betalen. Ik vind sowieso profvoetballers vergelijken met 'werkmannen' en 'gewone mensen' altijd een kansloos zwaktebod. Verandert niks aan de uitzonderlijke positie van profvoetballers.

1 augustus 2018 om 14:04

In Nederland heeft de vader recht op 5 dagen, waarvan 2 betaald. Neemt niet weg dat hij prima kan gaan trainen in de ochtend of middag. De regels in Engeland ken ik overigens niet met betrekking tot ouderschapsverlof. Mr deze mannen hebben dermate veel vrije tijd dat ik de boete meer dan terecht vind. Je kunt niet zomaar wegblijven van je werk.

1 augustus 2018 om 18:15

@bayernnn wie moet al die vrije dagen gaan betalen dan? De werkgever? Werkgevers opzadelen met allerlei kostenposten is pas belachelijk! Je hebt toch eigen vrije dagen neem er daar dan gewoon wat van op... of de overheid moet een wet maken en alle extra vrije dagen die ze geven gaan vergoeden is ook prima

1 augustus 2018 om 18:18

@wandering de voetballers gaan 10 uur naar de training en gaan om 3 uur weer op huis aan. Ik ben elke dag 8:30 op m’n werk en ga 18:00 weer naar huis hoezo geen vrijetijd? Ok dat laatste is waar besteding is lastiger omdat ze zo bekend zijn maar daar worden ze ook ruimschoots in gecompenseerd met salaris

1 augustus 2018 om 19:44

@Miquel16, denk je echt dat ze alleen dat doen? Tel de reistijd er eens bij naar Europese wedstrijden en wat zo vaak vliegen per jaar met je doet en de voedingsschema’s die zij moeten volgen en dus ook klaar moeten maken (lees: ongetwijfeld zijn er spelers die dit laten doen). Zo komen er nog veel meer dingen bij kijken als spelersbijeenkomsten, goede doelen waaraan ze gekoppeld zijn, sponsorevents, etc.. Dat zijn allemaal dingen die je weg laat. Zo kan je inderdaad heel simpel de ‘werkende man’ doen overkomen alsof hij drie keer zoveel uren maakt, maar dat is simpelweg niet zo. Topsporters zijn in principe 24/7 bezig met hun sport aka werk, terwijl jij dat al ‘werkende man’ maximaal 9/24 per dag eraan besteed.

1 augustus 2018 om 20:23

Ja maar hij verdient dat dus in 14 dagen. Dus zo gek is die ratio niet Haha

1 augustus 2018 om 20:49

Als je in je vrije tijd niet veel kan doen wat je wel zou willen dan maakt je salaris echt niks uit. Wat jij doet miquel16 is meer waarde hechten aan geld dan echt vrij zijn. Zo triest is het dus gesteld met onze maatschappij.

1 augustus 2018 om 21:02

Misschien omdat het met de moeder niet goed gaat( te lezen in reactie Martial) eventueel zorgverlof of bijzonder verlof.

Maar dit is gewoon kinnesinne van Mourinho. Want als het bijv Zlatan was geweest dan het allemaal koek en ei en niks aan het handje geweest.

Vond Mourinho al een ongelofelijk kwal, en wanneer het niet draaid of hij de controle over zijn selectie verliest zoals bij Real- Chelsea en Inter dan gaat die kwal zulke streken uithalen. Dit is weer zoiets... een vreselijk naar mannetje !

1 augustus 2018 om 22:01

Niet als er problemen zijn met de bevalling, dan krijg je in Nederland gewoon zorgverlof.

1 augustus 2018 om 23:47

Protheus, daar kiezen ze toch echt zelf voor. Ze zijn al van jongs af aan bezig met het toewerken naar een carriere waar roem mee gepaard gaat. Ze kunnen ook timmerman of natuurkundige of wat dan ook worden.

2 augustus 2018 om 00:40

Hoeveel snipperdagen heeft een voetballer of werkt het zo niet?

1 augustus 2018 om 13:40

Je vindt echt dat een profvoetballer vlak voor het nieuwe seizoen even 8 dagen helemaal niet hoeft te trainen, omdat er een kindje geboren is? Denk dat een ochtendje of middagje per dag op de club toch niet vreemd zou zijn, en dan die andere 10+ uur bij je zoontje en vrouw.

1 augustus 2018 om 13:50

Ik snap best dat hij niet in Amerika zit maar hij kan tussendoor prima trainen. Zo'n baby slaapt 90% van de tijd en de rest krijgt ie borstvoeding. Geen probleem om dus even 2 of 3 uur weg te zijn. En als zn vrouw wat extra hulp nodig heeft is dat voor die lui met hun salaris ook geen probleem. Ik heb dat salaris niet en ik kon rustig na 2 dagen weer aan t werk

1 augustus 2018 om 15:43

Veel geld hebben en dus iemand kunnen inhuren betekent niet dat je meteen een slechte vader moet zijn. Misschien wíl hij graag wel bij zijn pasgeboren kind zijn. Sommige mensen nemen het vaderschap serieus.

1 augustus 2018 om 16:31

Iseldiroed Dus iemand die zich een paar uur per dag voor zn werkgever inzet is een slechte vader? Dan zijn er niet veel mensen die het vaderschap serieus nemen.

1 augustus 2018 om 22:04

Het schijnt dat er gezondheidsproblemen waren met zijn vrouw na de bevalling. Hij was er even niet aan toe om te trainen maar begint morgen weer met trainen.

In Nederland krijg je in dit soort gevallen gewoon een weekje zorgverlof van je werkgever.

Mourhino slaat een beetje door, hij wil van Martial af en wil hem kennelijk een beetje motiveren om snel te vertrekken, maar aangezien Man United wel 80 miljoen euro wil ontvangen, gaat het niet zo makkelijk.

1 augustus 2018 om 15:15

Als dat niet geregeld is met je club. (In dit geval je werkgever) dan hoor je gewoon je werkzaamheden weer op te pakken. Hij zal wettelijk aantal dagen vrij hebben. Maar zal de rest van de dagen niet overlegd hebben met zijn werkgever.

In dit geval had hij evt in Engeland gewoon kunnen trainen. Dit is ook niet het geval geweest.
Hier is Martial gewoon de fout in gegaan.
Daar ij

1 augustus 2018 om 18:15

Dat je bij de geboorte van je kind wil zijn: prima. Maar je kan dan toch wel 2-3 uurtjes per dag vrijmaken om te trainen op het complex van United?

Als het United niet wordt, welke club zou geschikt zijn voor Martial?

Misschien kan Chelsea hem wel goed gebruiken in de aanval?

1 augustus 2018 om 13:51

En dan alsnog hazard naar real? Ik zie het zo gebeuren

Lekker bezig mourinho dit is samen met rashford de beste vleugelspits die we hebben. En nu ga je ervoor zorgen dat deze gozer weggaat. Ik heb liever dat jij opzout op dit moment!
Mourinho out!

Je snapt tochwel dat hij nu bij z'n kind wil zijn man.

1 augustus 2018 om 12:54

je vergeet sanchez.

1 augustus 2018 om 13:04

Heb jij sanchez zien spelen sinds hij bij United kwam? Hij raakte geen pepernoot namelijk. Moet nogmaar zien of hij zijn niveau haalt.

1 augustus 2018 om 13:11

Martial haalt ook geen hoog niveau hoor. Dus waarom word hij wel gezien als een van de beste vleugelaanvaller van United?

1 augustus 2018 om 13:16

Prins Dat Alexis een paar maanden slecht speelt wil niet zeggen dat hij er niks meer van kan. Vond hem einde van het seizoen al beter worden, en is in de voorbereiding nu best indrukwekkend.

1 augustus 2018 om 19:43

Oké stel dat hij het weer op z'n heupen krijgt.. als martial weggaat hebben we nogmaar 2 echte vleugelspitsen. Ook niet zo slim van Mourinho.

1 augustus 2018 om 20:21

Ja en dat komt lekker door Mou uiteraard. Pogba raakt ook geen pepernoot en ook andere komen er maar moeilijk aan te pas. Het spel dat Mou wil spelen is niet aangenaam voor de voetballers. Het is zegmaar ... uhm ja... je weet wel, ...anti voetbal dat Mou op de mat wil leggen. Was destijds blij dat hij vertrok bij Real, ...ik zou maar ook hopen dat hij snel vertrekt bij jullie.

Ik zou het erg leuk vinden om Martial bij Chelsea te zien! Hij zou een goede toevoeging zijn en echt een speler om over een langere tijd van te kunnen genieten!!

1 augustus 2018 om 12:52

Eerst Hazard verkopen Yoeri

1 augustus 2018 om 13:00

Hazard mag lekker blijven hoor! Martial aantrekken zou nog een stap in de goede richting zijn naar een dik, vet nieuw contract voor onze Belgische vriend haha!

1 augustus 2018 om 13:45

Hmm denk het niet eerlijk gezegd. Zou Martial bij Chelsea wel spelen dan? Is toch dezelfde positie als Hazard? Waarom zou Hazard sneller willen bijtekenen als die een concurrent erbij krijgt??

1 augustus 2018 om 14:19

Hazard Real
Martial Chelsea

Iedereen tevreden

Ik zou hem graag bij Arsenal zien, temeer omdat wij een linkervleugelspecialist missen. Ik snap alleen niet waarom Utd zo'n hoge prijs vraagt...volgens mij loopt zijn contract ook volgend jaar af.

1 augustus 2018 om 12:59

Manchester united heeft optie om hem 1 jaar te verlengen. Dus dan zou zijn contract nog 2 jaar doorlopen

1 augustus 2018 om 13:03

Ik kan me voorstellen dat hij bij Arsenal ook niet zou misstaan! Zou voor iedere topclub een goede aankoop zijn denk ik..

1 augustus 2018 om 13:04

Gaat Aubameyang niet op links spelen?

1 augustus 2018 om 13:07

Ik zie Auba het liefst gewoon in de punt spelen. Hij kan natuurlijk goed naar binnen snijden met zijn snelheid, maar hij zal niet vaak de achterlijn opzoeken en als Emery het Arsenal spel wil gaan spelen zal dat wel nodig zijn om ruimte te creeeren.

1 augustus 2018 om 13:18

Fair enough. En Lacazette dan bank? Of samen in de punt? Want ik zie ze zelf het liefste samen spelen. Desondanks zie ik Martial heel graag komen hoor! Echt een topper en zo jong nog.

1 augustus 2018 om 13:27

Tja, lastig parket maar ik denk idd Laca op de bank dan. In de voorbereiding doen ze het erg goed samen, lijken ook echt een goede band te hebben. Als Laca nu echt los kan komen, ook na zijn operatie, dan zie ik hem ook wel 15-20 goals maken. Maar dan moet ie wel spelen natuurlijk

1 augustus 2018 om 13:44

Als Lacazette op de bank komt, zijn ze erg dom bezig bij Arsenal. Hij & Aubameyang zijn de 2 duurste aankopen die geweldig samen spelen en de PL kapot kunnen maken samen, die kan je allebei niet banken. Dan maar een ander systeem met 2 spitsen , maar in de basis moeten ze beiden spelen

1 augustus 2018 om 19:52

Ja ik vond hem dus ook al goed spelen! Denk ook niet dat Emery hem gaat banken eerlijk gezegd. Lijkt mij dat Aubameyang op links komt te spelen. Miky en Ozil mogen de assists verzorgen

1 augustus 2018 om 13:06

Linkervleugelspecialist? Buiten dat ik niet weet wat dat precies is is het duidelijk dat Martial juist geen echte linksvoor is. Een spits die het bewegelijke en technische vermogen heeft om ook op de flanken te functioneren.

On: Dit is typisch Mourinho, uitvallen net spelers die zich niet 100% voor hem inzetten. Heeft mij als Chelsea fan vaker geirriteerd, en dit zal United supporters ook wel irriteren. Als ik de verhalen mag geloven heeft Sarri interesse. Een aanval met Hazard-Martial-Bailey/Willian zou in mijn optiek fantastische aanval zijn.

1 augustus 2018 om 13:08

@Toti heeft praktisch zn hele carriere linksbuiten gespeeld.

1 augustus 2018 om 13:07

2 jaar idd. Ik vind 78m voor Martial vandaag de dag een koopje. Hoop dat hij iig tot januari blijft. Misschien is Mourinho dan wel weg of bijna weg.

1 augustus 2018 om 13:20

Serieus, koopje?

1 augustus 2018 om 13:24

Dante, een koopje vind ik overdreven als je naar zijn speeltijd en rendement kijkt. Op basis van talent snap ik wel dat er veel gevraagd wordt, maar dan denk ik toch eerder aan de helft. Ik denk ook dat hij tot januari blijft, want er is weinig tijd om vervanging te halen. En ik hoop met je mee dat Mou dan ook weg is

1 augustus 2018 om 13:36

Nou ok koopje gaat misschien wat ver, maar op zn minst marktconform. Voor de helft krijg je tegenwoordig niet eens meer de toppers uit de ed. Behalve bij mijn club daar zijn ze voor een tiende op te halen .. Martial heeft zich imo toch echt wel al bewezen in de pl.

Lol nou hoop het niet echt. Heb liever dat hij het gewoon aan de praat krijgt en kampioen wordt. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren, dus dan is de andere optie onvermijdelijk.

1 augustus 2018 om 22:51

Wellicht marktconform (vind het wel aan de hoge kant gezien zijn matige prestaties afgelopen jaren, hij is ook geen basispeler in het Franse elftal meer) maar als een club zo overduidelijk van een speler af wil, dan drukt dat wel de prijs.

1 augustus 2018 om 12:53

Martial is 22, die wil toch niet naar China joh.

1 augustus 2018 om 13:05

Tja..van alle spelers rond die leeftijd is er dus 1 die van een topclub naar China gegaan is. Wil niet zeggen dat Martial het sws niet zal doen, maar gebruikelijk is het natuurlijk niet.

1 augustus 2018 om 13:19

Oscar vertrok ook jong, op zijn 25e van Chelsea naar China

Mourinho out, Lingard, Martial, Rashy, Pogba en Lukaku hebben volgens mij allemaal geen hele goede relatie met hem en sommige jongens kunnen dit goed geheim houden

1 augustus 2018 om 12:55

mourinho is erg geliefd bij zijn spelers. Hij doet zo irritant in de media om druk bij zijn spelers weg te halen.

1 augustus 2018 om 13:02

Ohja, daar hoort ook het diskwalificeren van je eigen jeugd bij toch? Dat trucje heeft hij in het verleden idd gebruikt, maar nu toch echt niet meer (zo vaak).

1 augustus 2018 om 22:53

@matrijnovic

Hij brandde anders wel zijn hele elftal afgelopen week af, dan was echt niet leuk meer voor de spelers. Hij zet ook heel veel druk op de directie om meer geld voor transfers te krijgen, echter hij moet dan de directie eerst spelers verkopen.

Mourhino wil o.a. af van Martial maar of dit gedrag nou de juiste manier is om dit te bewerkstelligen, dat vraag ik me af. Zeker aangezien man united wel 80 miljoen euro voor Martial wil ontvangen.

1 augustus 2018 om 23:50

Ja in de pers.... maar dat is meestal heel wat anders dan hij in kleedkamer zegt denk ik

2 augustus 2018 om 08:25

Hoe zou jij het vinden als hij naar de buitenwereld communiceert dat je er niets van bakt en dan in de kleedkamer zegt dat het onzin is wat hij daar zei? Ik zou hem niet serieus kunnen nemen.

2 augustus 2018 om 14:36

@samcro

Inderdaad, volgens mij zou het ook andersom moeten zijn, snoeiharde kritiek hou je normaliter binnenskamers maar juist tegenover de buitenwereld neem je je spelers in bescherming.

1 augustus 2018 om 13:09

Als ze het goed geheim kunnen houden, hoe weet jij het dan?

1 augustus 2018 om 13:10

Lingard Rashford en Lukaku heb ik sws nooit iets over gehoord. Spelen onder hem ook veel. Lingard zal sws Mourinho fan zijn denk ik!

1 augustus 2018 om 13:29

Idd, Lingard is toch niet goed genoeg voor de basis van Utd joh. Snap echt niet dat hij zoveel speelt.

1 augustus 2018 om 13:33

Ik ook niet. Maar moet zeggen dat hij onder Mourinho vrij goed speelt. Ik kijk zelden meer een wedstrijd waarbij ik me specifiek erger aan Lingard, Vond hem op het wk ook best aardig spelen. Maar hij is iig niet goed genoeg voor wat ze na zouden moeten streven. Maar dan kan ik er nog wel een paar opnoemen helaas.

total geen inlevingsvermogen die Mourinho. die jongen geniet van zijn pasgeboren kind en mist een paar nikszeggende oefenpotjes terwijl hij allang is geintegreerd in het elftal omdat hij al jaren bij United zit

ik had als ik United was Martial lekker gehouden en geprobeerd Mourinho met Zidane te vervangen. een coach die zich wel normaal weet te gedragen, die geen anti voetbal speelt, prima overweg kan met spelers en recentelijk nog grote prestaties heeft neergezet

1 augustus 2018 om 13:11

het is ook niet zo dat Mourinho PEC Zwolle ofzo kampioen heeft gemaakt. die is ook totaal afhankelijk van zijn spelersmateriaal en durft zelfs met miljoenenselecties voetbal te spelen of hij zich in een strijd tegen degradatie bevind. die man is alleen maar een bron van onrust binnen een club

dan desnoods een andere coach als Zidane maar Mourinho vind ik totaal niet bij een prachtige club als United passen

1 augustus 2018 om 13:16

En wat heeft Mourinho de afgelopen jaren laten zien los van anti parkeer de bus voetbal? Kun je zeggen dat ze tweede geworden zijn maar de Mourinho die gegarandeerd prijzen binnen haalt is allang gevlogen.

1 augustus 2018 om 13:52

Inter had toen een geweldig elftal met absolute wereldtop als Sneijder, Milito Cambiasso, Maicon, Samuel, Lucio, Zanetti, Chivu, Julio Cesar en Eto'o. ik kijk er niet zo heel vreemd van op als je daar de Champions League mee wint. met meer geluk dan wijsheid overigens want Inter heeft twee keer 90 minuten tegengehouden en Barca hielp de ene na de andere kans om zeep. met voetbal had het spel van Inter verder weinig te maken

Porto had geweldige spelers als Maniche, Deco, Costinha, Baia, Nuno Valente en Ricardo Carvalho dus we moeten het ook wee niet gaan overdrijven die prestaties.

zelfs tegen Ajax, een club die niet eens een 5e van het budget van United heeft speelde hij anti voetbal alsof United Roda JC was dat aantrad tegen Ajax. tegen Benfica werd hij in de Champions League uitgeschakeld terwijl die niet eens in de buurt komen van het budget van United en met Chelsea stond hij halverwege de competitie zelfs 17e wat echt schandalig is.

naar mijn mening is Mourinho een zwaar overschatte coach wiens successen uiteindelijk volledig afhankelijk waren van zijn spelersmateriaal want behalve tegenhouden zit er altijd geen enkel idee achter het voetbal dat hij zijn teams laat spelen.

1 augustus 2018 om 14:26

het gaat erom dat er bij Real Madrid nog een idee achter het voetbal zat en dat ik de clubs van Mourinho alleen maar zie tegenhouden en nooit iets zie wat op voetbal lijkt. Real word idd vaak voorgetrokken door de scheids maar dat geld voor alle grote clubs dus ook voor de clubs waar Mourinho aan het roer heeft gestaan

Guardiola zit nu 2 jaar bij City, Mourinho 2 jaar bij United en kijk eens naar het verschil in resultaten en voetbal bij die twee teams. ik was altijd gecharmeerd van de club United maar sinds Mourinho er zit is heel mijn sympathie voor die club weg. hij speelt voetbal met een miljoenenselectie alsof hij de coach is van NAC Breda dat tegen degradatie speelt

1 augustus 2018 om 18:58

@mike C

Wat een onzin verkondig jij zeg. First of all, Zizou won la liga vorig seizoen 16/17 en dat na lange tijd. Zizou wint eventjes 3 x de CL titel op rij. En als het niet aan hem lag maar de spelers, waarom konden de vorige trainers dan niet hetzelfde presteren? Come on, please zet je zelf aub niet voor schut. Zizou is een legend en zal dat altijd blijven.

1 augustus 2018 om 13:13

@Japie Hij heeft al gezegd dat hij het prima vondt dat hij bij die geboorte wilde zijn. Maar als hij echt 8 dagen niks gedaan heeft vlak voor de start van het seizoen, vind ik het niet gek dat de club daar niet blij mee is. Maar de bron doet vermoeden dat er niks aan de hand is.

Die jongen moet daar gewoon weg. Het klikt overduidelijk niet tussen die twee. En Mourinho probeert Martial meer “mans” te maken maar dat helpt niet bij iedereen. Ik zou serieus een bod uitbrengen als ik Real Madrid was. Martial is op meerdere posities inzetbaar, heeft zijn potentie nog niet helemaal benut en zou echt wel in staat zijn om 15-20 doelpunten te maken. Je vervangt er Ronaldo niet mee maar hij is en haalbaar en kwalitatief prima. Zou ook nog eens in de spits kunnen spelen.

Heel erg zonde dit. Gewoon een zeer goede voetballer. Hoop echt dat hij deze transferwindow nog vertrekt naar een club die bij m past.

‘Bovendien moeten the Red Devils dan op zeer korte termijn een vervanger zien te vinden, wat praktisch onmogelijk wordt geacht‘.. het is 1 augustus?

1 augustus 2018 om 13:14

Engelse transferwindow sluit over een week of 8 dagen.

1 augustus 2018 om 13:17

Op FIFA sluit de transfermarkt 31 augustus😂😂

Wordt dit dan de volgende in het faal-lijstje van 'the special one'? Na coutinho, de bruyne, lukaku, bonucci, Salah en ga maar door?

Niet te geloven voor wat voor kapitaalvernietiging die man verantwoordelijk is...

1 augustus 2018 om 13:36

Inderdaad, de Bruyne was niet goed genoeg. Lmao

1 augustus 2018 om 13:42

Wat heeft Coutinho nou weer met Mourinho te maken dan. Hij werd in 2008 gekocht maar mocht vanwege regels nog niet in italie spelen omdat hij 16 jaar was. Dus bleef hij tot 2010 in Brazilie. Daarna was Mourinho weg, wat heeft hij fout gedaan?

1 augustus 2018 om 14:55

@primetime, je weet toch dat Mourinho deze regel heeft gemaakt om Coutinho dwars te zitten! Verdiep je eens in regels!

Zonder gekheid. Coutinho is dan een verkeerd voorbeeld, maar ik vind wel dat Robbinoort een punt heeft.

2 augustus 2018 om 05:08

Zoek het maar eens op, in het laatste jaar van Mourinho bij Inter is Coutinho voor 13 miljoen (!!!!!) aan Liverpool verkocht. Koopje van deze eeuw.

2 augustus 2018 om 12:08

Waar heb jij het over? Coutinho werd pas in 2013 verkocht door Inter. Mourinho maakte in die tijd al de overstap van Real Madrid naar Chelsea.

Ik vind Mourinho echt een vreselijke trainer! Na Moyes, van Gaal en Mourinho kan de volgende trainer alleen maar meevallen.
Ik begrijp dat de meesten hier van Gaal een slechte manager vonden met slechte aankopen, maar ik geloof wel in zijn beleid om jonge jongens veel verantwoordelijkheid te geven. Hoewel het voetbal matig was ( op het tweede seizoen, na de winterstop na dan) en de persrelatie slecht was, had ik graag gezien dat hij er nu nog had gezeten. Helaas was die kwalificatie voor de CL nodig omdat anders sponsorcontracten gehalveerd zouden worden. In dat kader snap ik het zekerheidje Mourinho wel. Maar die heeft een steeds kortere houdbaarheidsdatum.

United gaat echt spijt krijgen mochten ze Martial zomaar laten gaan. Hij heeft zeker de potentie om in de komende jaren uit te groeien naar het niveau van elite spelers. Maar aan de andere kant voor hem zou het veel beter zijn te vertrekken, want onder Mourinho gaat hij die stap niet maken en krijgen.

Mourinho ziet het niet in Martial en Martial wil meer spelen en het liefste niet onder Mourinho.
Woodward had natuurlijk al lang Martial kunnen verkopen... Dat is ook niet gebeurd.

Wow dit is wel echt triest om te lezen. Als me kind zou zijn uitgerekent in de periode dat ik weg zou zijn. Had de coach blij mogen zijn dat ik uberhaupt op het vliegtuig was gestapt. Goeie speler en moet zo snel mogelijk weg daar. Zonde om onder Mourinho bij United te verpieteren

Moet ook bij een ploeg gaan spelen waar ze wel willen voetballen. En niet bij Mourinho.

Martial naar Bayern zou perfectie zijn, er zit zoveel potentieel in hem en ik weet zeker dat de Bundesliga hem goed gaat doen!

Hier staat wettelijk gewoon ouder verlof voor dus ook voor een voetballer. Drze vrije dagen zijn wel on betaald verlof. Beetje relletje om niets dus

Lekker vertrekken joh, onder Mou wordt het toch niks met Man u en martial zal ook niet veel spelen. Vooral na de komst van Alexis.

Kom lekker naar Real, zal echt de perfecte aankoop zijn. Is nog jong en kan nog veel groeien en zal ook qua prijs niet duur zijn vergeleken met andere toppers. Hij kan op de flanken en als spits fungeren, ik denk dat deze jongen naar Real gaat komen en de perfecte aankoop is voor Lope.

Martial groot gelijk. Een kind heeft liefde en aandacht nodig en ook zijn vrouw moet ondersteund worden. Daarbij is dit ook wel echt een moment dat je samen wilt zijn met je gezin. Mourinho moet niet zo zeuren.

Voor iedereen die zit te zeuren dat hij geen vrij heeft gekregen. Die heeft martial wel gekregen maar Mourinho wil graag dat hij nog terugkeert naar Amerika voor het voorseizoen. Omdat Mourinho geen aanvallers heeft. Niet dat die veel aanvallers nodig heeft maarja. Martial heeft daar geen zin in dus krijgt hij nu een boete.

1 augustus 2018 om 21:06

Mou heeft ook 4-1 op zn donder gekregen van de grote rivaal uit het verleden en dat voor 100.000 toeschouwers en nadat hij Klopp had gekleineerd. Moet pijn doen en dan slaat Mou wel eens meer in het rond. Mou heeft een oproep gedaan in de media dat hij spelers vroeger uit vakantie wou zien terugkeren maar niemand is gekomen, en dan gaat deze Martial nog eens weg. Mou is bezig met een self fulfilling phrophecy? Hij weet dat hij in zn derde seizoen meestal de bons krijgt omdat zn spelers er dan de brui aan geven en is goed op weg dit weer te gaan herhalen.

1 augustus 2018 om 21:37

Filipmich,

Ik ben het met je eens dat de voortekenen erop wijzen dat Mourinho wederom een mislukt derde seizoen tegemoet gaat, maar maak die wedstrijd in de VS alsjeblieft niet belangrijker dan hij is.
Het is al een tijd geleden dat Liverpool een wedstrijd van United heeft gewonnen die wel ergens om gaat. Op het eigen Anfield is het in de Premier League ook alweer september 2013 geweest dat Liverpool nog voor het laatst kon winnen.

Dit is niet meer dan wat oefenwedstrijdjes spelen en lekker veel geld binnenhalen.

1 augustus 2018 om 23:59

Helemaal akkoord dat die match niet belangrijk is maar het is Mourinho die die match toch belangrijk maakt door zo erop te reageren. Moet je echt je team zo afbreken en zulke sneren geven terwijl een van de Amerikaanse eigenaars naast je zit? Dus ja, ik denk dat het pijn deed bij Mourinho

1 augustus 2018 om 21:15

Ik geef martial groot gelijk. Zeker na al die uitlatingen van Mourinho.wordt tijd dat Mourinho ontslagen gaat worden want het is toch echt een verschrikkelijke trainer

Het gaat hier niet om.dat hij 8 dagen niet heeft getraind . Mourinho moet.hem gewoon niet.en daarbij.of hij nu wel of niet traind ,hij.staat er toch naast..ik weet het is zijn werk en.verplichting .maar.ik geef hem toch gelijk .hij vertoond menselijke trekjes.hij wil bij zijn vrouw en kind zijn

Na de geboorte van mijn dochter heb ik de 1ste week gemiddeld 2a3 uurtjes per dag/nacht geslapen en was ik een zombie. Op dat moment kon ik echt niet even 3 uurtjes werken, helaas.
Dat meneer Martial vreselijk veel geld verdiend, maakt in dit geval niet uit. Ook hij is vader en een mens.

Ben het er wel mee eens dat hij, indien dit niet het geval is, hij dit in overleg met United had moeten doen. Wil alleen zeggen dat vader worden, niet zomaar iets is, zelfs niet voor een voetballer.

1 augustus 2018 om 23:20

Waarom moet zijn salaris worden ingehouden? Hij had het vooraf wellicht beter kunnen communiceren, eens, maar Mourinho grijpt dit direct aan om de verhouding nog verder aan te scherpen en Martial zelf misschien ook.

Als een warme trainer als Klopp deze speler onder zijn hoede neemt zal zijn potentie volledig tot uiting komen. Mocht ie vertrekken zal het niet de eerste verkeerde beoordeling zijn van Mourinho. Door de jaren heen toch spelers laten vertrekken die elders gingen excelleren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren