Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Liverpool bevestigt aanstelling van Lijnders als assistent-trainer

Laatste update:

Pepijn Lijnders gaat bij Liverpool het takenpakket van assistent-trainer Zeljko Buvac overnemen, schrijft de Liverpool Echo zondag. De Nederlander keerde vorige maand zonder officiële titel terug in de technische staf van the Reds. Hij heeft sindsdien al de taken overgenomen van Buvac, die sinds april afwezig is vanwege privéomstandigheden. Volgens de regionale krant zal Buvac niet terugkeren op Anfield.

De Bosnische Serviër is formeel nog werknemer van Liverpool, maar naar verwachting wordt zijn vertrek in de komende weken bekendgemaakt. Hoofdtrainer Jürgen Klopp, die zeventien jaar lang samenwerkte met Buvac, is niet van plan om een nieuw persoon toe te voegen aan zijn technische staf. Lijnders moet het gat opvullen dat de assistent-trainer achterlaat. Tussen 2014 en 2017 was Lijnders onder Brendan Rodgers en Klopp ook al assistent-trainer bij Liverpool, nadat hij aanvankelijk binnenkwam als trainer voor de Onder-16.

In januari 2018 maakte de Nederlander de overstap naar NEC, waar hij voor het eerst in zijn loopbaan hoofdtrainer van een eerste elftal werd. Hij tekende een contract voor anderhalf jaar, maar werd in mei ontslagen nadat NEC in de play-offs verloor van FC Emmen. Door die eliminatie speelt NEC volgend seizoen in de Jupiler League. Het duurde niet lang voordat Liverpool weer aanklopte bij Lijnders en bij die club is hij volgens de Liverpool Echo bijzonder geliefd.

"Lijnders is een populair figuur bij de spelers en wordt zeer gerespecteerd", schrijft men. Dat wordt beaamd door de achttienjarige buitenspeler Ben Woodburn. "Pep is enorm enthousiast en heeft een krankzinnig voetbalbrein", zegt hij lachend. "Hij weet zoveel over voetbal. Toen ik doorbrak, was hij de schakel tussen het eerste elftal en de jeugdopleiding. Hij is nog steeds dezelfde persoon als toen hij mijn trainer was bij de Onder-16. Hij heeft me heel erg geholpen."

Update 21 januari 16.40 uur - Liverpool bevestigt aanstelling van Lijnders als assistent-trainer
Pepijn Lijnders mag zich officieel assistent-trainer van Liverpool noemen. De voormalig coach van NEC keerde in juni terug bij de technische staf van the Reds en de club uit de Premier League heeft nu pas bevestigd dat Lijnders het takenpakket heeft overgenomen van Zeljko Buvac.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Krankzinnig voetbalbrein? Laat me niet lachen. Hij heeft bij NEC hopeloos gefaald en bij Liverpool lift hij mee op het succes van Klopp. Laat hem maar eens in z'n eentje iets presteren!

22 juli 2018 om 15:32

Bij PSV en Porto waren ze ook heel tevreden over hem.... misschien ongeschikt als coach maar dat maakt hem niet een slechte trainer.

22 juli 2018 om 15:38

Hij lift mee op het succes van Klopp? Hoe weet jij dat? Wie weet hoe groot zijn aandeel in dat succes is.

22 juli 2018 om 15:42

Ja, bij Liverpool lopen alleen maar kneusjes rond die geen verstand hebben van voetbal...zo ontzettend stom dat ze hem graag weer direct terug wilde hebben.. Ze zouden wat meer naar jou moeten luisteren!

22 juli 2018 om 15:46

Deze meneer Lijnders heeft zelf weinig neergezet in de voetballerij. Heb een keer een lezing van hem bijgewoond waarbij hij niet begreep wat een stekende splijt passing was. Laat hem maar pionnen neerzetten en ballen oppompen, daar is hij goed in.

22 juli 2018 om 16:19

Wat is het dan? Een stekende splijt passing. Man man wat een slap verhaal vanje

22 juli 2018 om 16:21

Beste Kasteelheer 88, dat is vakjargon. Het is een bepaald type pass waarop de laatste twee jaar heel veel op getraind wordt. Begrijp je het nu?

22 juli 2018 om 16:23

Inderdaad... Steekpass ok, splijtende pass ok maar een splijtende steekpass? Misschien een steekpass waar bij de bal gesplijt word? Weinig neergezet... Porto, PSV EN Liverpool en pas 35 jaar

22 juli 2018 om 16:50

Dus jouw uitleg van een stekende splijtpass is: een bepaald type pass waarop de laatste twee jaar heel veel op getraind wordt?

Sorry, maar dat is toch ook geen uitleg. Heel leuk dat er op getraind wordt (door wie zeg je er overigens ook niet bij), maar dat maakt nog steeds niet duidelijk wat een stekende splijtpass precies is.

22 juli 2018 om 16:52

@urrie: jij bent de nieuwe trainer van ajax binnen 2 jaar, neem ik aan? Wat een misplaatste hooghartigheid

22 juli 2018 om 17:20

Een stekende splijt pass?? Bedoel je niet een splijtende steekpass?? En mag ik vragen wat dan wel de definitie hiervan is?

22 juli 2018 om 17:25

Haha die urie, klopp loopt weg met hem maar joj zal het wrl even weten omdat je een keer een lezing van hem hebt gehad Haha.

En een stekende splijt pass hahaha dat bestaat niet eens is dat een pass die steekt? Of bedoel je een splijtende steekpass? Man man wat een arrogantie niet normaal iemand beschuldigen van iets en het dan zelf niet eens weten

22 juli 2018 om 17:25

Nee Urrie1 ik snap er echt niks van. Als dat de uitleg is die jij spelers zou geven wens ik je sterkte toe. Weet je het zelf wel? Ik ben oprecht benieuwd wat het is. Ik neem aan dat je het kunt uitleggen na die presentaties .

22 juli 2018 om 16:38

Zou je kunnen uitleggen wat het dan wel is?

21 januari 2019 om 17:23

Wat dacht je van zelf afgedwongen door de jaren heen?

22 juli 2018 om 15:55

Iets in je eentje presteren is een kwaliteit, dat zegt verder niks over het hebben van een voetbalbrein. Piet kan de beste econoom ter wereld zijn, als hij geen leidinggevende kwaliteiten heeft zal hij nooit aan het hoofd staan van economische afdeling/bedrijf. Om even aan te geven, het een sluit het ander niet uit.

Tweede punt, jouw eigen visie kan ook van een totaal andere orde zijn dan het materiaal waar je mee te werken hebt. Neem bijvoorbeeld Rijkaard, bij Sparta bakte hij er niks van en bij Barcelona opeens wel. Misschien lag zijn niveau meer bij Barcelona en begrepen de spelers van Sparta er niks van omdat hij niet op dezelfde golflengte zat.

Ik ken deze Lijnders niet en ik weet ook niet in hoeverre hij wel of niet capabel is, echter zou het heel goed kunnen zijn dat zijn visie over voetbal gewoon van een te hoog niveau was en begrepen die spelers van NEC hier niks van. Er is in ieder geval een ding wat je niet kan ontkennen, de spelers van Liverpool begrijpen er alles van, dus dan lijkt me mijn theorie de meest voor de hand liggend.

22 juli 2018 om 16:18

Dat hij bij NEC geen succes was hoeft niks te zeggen. Het is altijd een combinatie van spelers en coach. Er zijn slechts een paar trainers die echt teams naar de hand kunnen zetten. Dat Liverpool met hem wegloopt zegt heel veel

22 juli 2018 om 16:46

Zat eerder dan Klopp bij Liverpool, dus dat hij mee zou liften, is sowieso een vreemde opmerking.

22 januari 2019 om 00:28

Ligt misschien aan het totale gebrek aan talent en voetbalinteligentie bij de spelers van NEC. Je kan het spel van Liverpool natuurlijk niet inpassen bij zo’n klein clubje.

Trainer die excelleert in de schaduw van een hoofdtrainer maar zelf verblind word door de zon als hoofdtrainer. Prima oplossing.

22 juli 2018 om 16:54

Heel voorbarige conclusie. Of zou het komen dat hij nooit een eerlijke kans heeft gehad. Iedereen heeft hem alleen maar afgebrand.

Dat kranzinnige voetbalbrein heeft hij in Nijmegen wel heel knap verborgen weten te houden.

22 juli 2018 om 15:46

Het is maar een 18 jarig jochie die erover begint dat Lijnders een krankzinnig voetbalbrein zou hebben. Laten we die niet te serieus nemen.

22 juli 2018 om 15:47

Dat lag niet alleen aan hem. In interviews vond ik hem goed voor de dag komen, maar waarschijnlijk waren zijn ideeen ook wat te hoog gegrepen voor de mensen waarmee hij moest werken. In Nederland wil men nog wel eens wat conservatief zijn en een club als NEC was waarschijnlijk een ongelukkige combi. Daarnaast degradeerde een Rijkaarde ook gewoon met Sparta een paar jaar voor hij met Barca Europa veroverde. Het hoeft niet zo veel te zeggen. Dat iemand als Klopp hem zo hoog heeft zitten zegt een heleboel.

22 juli 2018 om 16:53

Ik vond hem juist bij interviews niet goed voor de dag komen. Soms is het belangrijker hoe je praat, dan wat je precies zegt. Bij Lijnders was het zo zenuwachtig of nerveus dat zijn uitstraling zijn inhoudelijke teksten in de weg zat.

22 juli 2018 om 18:37

Aan de andere kant is hij niet voor niets in dienst bij Liverpool. Een krankzinnig voetbalbrein wil nog niet zeggen dat je als coach slaagt. Bovendien is NEC wel even iets anders dan een enorme club als Liverpool. Spelers daar kunnen uitvoeren wat je ze opdraagt. In Nederland is dat al een veel grotere opgave.

@ iedereen

Het (lijnders) is een nobody die totaal ongeschikt is als hoofdtrainer. Hij moet niet denken dat hij het wiel heeft uitgevonden, want dat heeft hij niet. Laat hem maar lekker met z'n macbook langs de kant zitten, maar maak deze man nooit meer oefenmeester. Dit gaat mis.

22 juli 2018 om 15:53

Niet geschikt als hoofdtrainer maakt hem toch niet gelijk een nobody? Als ze bij Liverpool zo tevreden met hem zijn is hij in de voetbalwereld juist alles behalve een nobody. In de juiste rol is hij blijkbaar een uitstekende aanvulling op de technische staf.

22 juli 2018 om 15:59

Dan kan hij nog steeds een krankzinnig voetbalbrein hebben... Je moet mij ook niet als verkoper laten werken, maar ik kan wel de manier bedenken om iets te verkopen. Zo zal het bij hem ook wel zijn. Hij kan wel bedenken hoe iets moet, maar hij kan het niet overbrengen/uitvoeren.

22 juli 2018 om 16:10

@jakker ik heb een donker bruin vermoede dat jij deze man niet erg hoog hebt zitten 😂. Ik vond deze man bij NEC totaal niet overkomen maar misschien dat hij op de achtergrond wel kan functioneren..

22 juli 2018 om 16:57

Als jij het zegt, dan is het zo!

Nee, kom op. Neem jezelf ook niet TE serieus... ik moet toegeven dat ik me enigszins heb geërgerd aan zijn betweterige toontje bij NEC, had ook de indruk dat hij iets te veel in zichzelf was gaan geloven, maar het gaat ver om hem een nobody te noemen. Ze zullen bij Liverpool niet voor niets zo lyrisch over hem zijn, wel?

22 juli 2018 om 17:08

45 jaar en dan nog zulke onzin uitkramen. Sta je ook schreeuwend de spelers bus op te wachten als je clubje(wss NEC) weer eens niet presteert? Want zo kom je wel over. Je zou je eens moeten verdiepen in Lijnders en wat trainers en spelers zeggen die dagelijks met hem op het veld hebben gestaan of nog steeds doen. Als Klopp je hoog heeft zitten dan ben je sowieso geen nobody.

22 juli 2018 om 23:50

Toevallig NEC fan, want anders snap ik de haat niet echt. Uiteindelijk is zijn CV, PSV-Porto-Liverpool toch impressive genoeg om de rest van zijn leven een goede man achter de schermen te zijn, dat hij zijn trainerschap niet naar behoren deed is punt twee en niet zo erg als jou haat richting hem schetst.

Wat een reacties allemaal.... Deze 35jarige man heeft een club carriere waar menig voetballer jaloers van word.

En Liverpool wilde hem maar wat graag terug! Dan zal ie vast iets goed doen

22 juli 2018 om 17:11

Nee het is een nobody die niet eens weet wat een stekende splijtpass is.. verder heeft die bij PSV, Porto en Liverpool zo slecht werk geleverd dat niemand hem graag meer wil hebben. De mensen hier op VZ hebben nog meer verstand van voetbal dan ene Pepijn Lijnders.

23 juli 2018 om 00:14

Weet jij überhaubt wat een stekende splijtpass is? Ik heb een vermoeden van niet. Doe eerst je huiswerk voordat je hier de kenners van VoetbalZone in een kwaad daglicht wil zetten. Echt niet chique van je!!

21 januari 2019 om 17:01

Neef Urrie,
Een stekende splijtpass bestaat niet. Het is een splijtende steekpass.
Met veel Liefs, Lord

21 januari 2019 om 17:11

Stekende splijtpass hahahaha. Nog nooit van gehoord. Wel van een splijtende steekpas. Goede grap Urrie, neem jezelf+de rest hier niet zo in de maling

Wat een flauwekul allemaal van die is goed en die is slecht. Het ligt gewoon aan.het team dat je hebt.. bijvoorbeeld ikzelf .ik ben geen trainer en.heb nooit op hoog niveau gespeeld . Maar ik durf te beweren dat als ik dit seizoen trainer van ajax of psv was geweest ,ik op het einde van het seizoen ook op plek 1 of twee zou eindigen. Als ik trainer wordt van psg.Juventus ,Bayer München ,Barcelona ,celtic, dan wordt ik zelfs wel hier of daar met deze clubs kampioen. Ben ik dan een goede trainer? Een goede trainer bestaat niet, je kwaliteit spelers bepalen op welke plaats je eindigd.en hoe je met elkaar omgaat..zet pep guardiola bij emmen den haag Excelsior de graafschap enz enz dan wordt hij ook geen kampioen.(overigens zijn dat ook leuke clubs,maar ik gebruik hun puur als voorbeeld).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren