Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

BBC bevestigt bod van zeventig miljoen euro op Alisson Becker

Laatste update:

Liverpool is concreet geworden voor doelman Alisson Becker, zo melden verscheidene Italiaanse en Britse media dinsdagmiddag. Volgens Il Messaggero heeft de verliezend Champions League-finalist een bod van zestig miljoen euro plus tien miljoen aan variabelen uitgebracht op de keeper van AS Roma. Sky Italia en de BBC spreken eveneens van een bod van in totaal zeventig miljoen euro. Daarmee benadert Liverpool de vraagprijs van de Romeinen, die 75 miljoen euro zou bedragen.

Maandag schreef Mundo Deportivo nog dat Liverpool zich met dertig miljoen euro zou melden voor Jasper Cillessen, maar de keeper van Barcelona lijkt inmiddels niet meer de eerste keus. Alisson zou zelf ook oren hebben naar een transfer naar Liverpool. De Braziliaans international is in afwachting van een akkoord tussen de club en zorgt ondertussen al voor speculatie met zijn gedrag op sociale media. Hij verwijderde een verwijzing naar AS Roma in zijn twitterbio, terwijl zijn zaakwaarnemer een bewerkte foto likete op Instagram van Alisson in een half shirt van AS Roma en een half shirt van Liverpool.

Alisson wordt al de hele zomer in verband gebracht met een vertrek. Hij leek aanvankelijk op weg naar Real Madrid, maar die club lijkt niet meer nadrukkelijk in de race. Chelsea wordt eveneens genoemd, maar zou nog geen bod hebben uitgebracht. Volgens de Italiaanse pers staat AS Roma open voor een verkoop van de 25-jarige steunpilaar. De gesprekken tussen i Giallorossi en Liverpool lopen nog. Transfermarktexpert Gianluca Di Marzio stelt dat een overstap naar Anfield 'dichtbij' is.

Het contract van Alisson in het Stadio Olimpico loopt nog drie seizoenen door. Als hij deze zomer transfereert, wordt de Braziliaan naar alle waarschijnlijkheid de duurste keeper aller tijden. Hij zou Gianluigi Buffon aflossen, die in 2002 voor 53 miljoen euro van Parma naar Juventus vertrok. Alisson speelt sinds 2016 voor AS Roma en kwam destijds over van Internacional. In zijn eerste seizoen bleef hij op de bank, maar in de afgelopen jaargang werd Alisson de eerste keus en speelde hij een belangrijke rol in de succesvolle Champions League-campagne. Op het WK miste hij geen minuut.

Behoort Alisson Becker tot de vijf beste keepers van het moment?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Cillessen had ik liever gezien bij Liverpool maar dat is puur omdat ik een Nederlander ben. De keepers carousel gaat hoe dan ook een mooie nieuwe club opleveren voor Jasper (als hij daadwerkelijk wil gaan). Maar Liverpool met van Dijk voor zn neus was perfect geweest voor ons.

Allison is een betere keeper natuurlijk dus als je het geld hebt als Liverpool waarom ook niet.

17 juli 2018 om 16:13

Cilissen vind ik maar overschat. Als hij in PL gaat keepen, zal het net zo'n flop worden als Bravo. Cillessen kan die hogen ballen en het fysieke spel in de Premier League totaal niet aan in mijn ogen. Dan heb ik liever dat Klopp gewoon het vertrouwen houd in Karius, want in mijn ogen is Cillissen absoluut niet beter dan Karius of Mignolet. Premier League is veel moeilijkere competitie dan La Liga. Zeker als je bij Barcelona keept. Het liefst heb ik dat Liverpool gewoon de transferclausule van Oblak activeert. Dan heb je echt een topper die punten voor je team pakt.

17 juli 2018 om 16:54

Cillessen is juist sterk met hoge ballen. Ik weet niet maar dat was juist de reden dat hij het won van Vermeer, omdat Cillessen redelijk oke is met hoge ballen. En absoluut niet beter dan Karius, man heb je ooit Cillessen zon fout zien maken als Karius in de CL. En hij heeft nooit zo vaak zo veel blinders gemaakt als Karius. Allison is beter dan Cillessen maar Cillessen is zeker beter dan de keepers van Liverpool.

17 juli 2018 om 17:11

De reden dat je Cillessen die fouten nooit hebt zien maken is omdat hij nooit wedstrijden keept.

17 juli 2018 om 18:37

Bij Ajax heeft hij toch aardig wat wedstrijden in de CL gespeeld.

17 juli 2018 om 20:02

Waarom nou moeilijker en niet anders? Wie zegt mij dat een Neuer (een echte sweeper keeper) het makkelijker heeft met zijn stijl dan een echte lijnkeeper. Het is maar net wat je ligt. Alsof de keepers in de BPL allemaal van die wonders zijn.

17 juli 2018 om 20:05

Vertrouwen houd in Karius geeft Liverpool alle prijzen gekost. Wat is dat een slechte keeper. En dat schreeuwde ik voor de finale en ook na de finale. Gewoon een slechte keeper. Zag ik vanaf dag 1 toen die inviel. Onzeker. Pakt ballen nooit klem in 1 x . Weinig uitstraling. Coachend niet aanwezig. Mignolet is altijd 3 niveaus beter geweest gewoon onbegrijpelijke keuze van Klopp. Als je Becker haalt zijn alle keeper problemen opgelost

17 juli 2018 om 20:07

Cillissen is minder dan Becker dus ik snap dat de keuze niet OP Cillissen gevallen is die amper op het hoogste niveau gekeept heeft. Ja Voor de beker maar Geen competitie wedstrijden en CL voor 2 jr. Is gewoon niet goed genoeg voor de top. Niet in Spanje en niet in Engeland. Zo simpel is het

17 juli 2018 om 17:12

Ik ben juist blij dat Liverpool voor Allisson gaat. Hij is veel beter dan Cilessen. Oblak vind ik ook goed, maar te duur.

17 juli 2018 om 17:22

Cilissen gaat wellicht wel naar Roma of Napoli ook prima clubs die echt wel de 30 mio die Barca wil hebben kunnen neerleggen. AS Roma zou dan lachende derde worden. Per saldo een betere keeper en geld toe alleen iets ouder maar gaat nog jaren mee

17 juli 2018 om 19:42

Mijn God eej, jij bent echt serieus over het beter vinden van Cillessen dan Becker hè? Gaat ie wel goed? Genoeg drinken en in de schaduw blijven, het wordt nog veel warmer.

Neuer, de Gea, Courtois, Oblak, Becker. Dat zijn toch wel de top 5 keepers van dit moment. Terecht dat Liverpool geinteresseerd is, een doelman ( die punten pakt voor Liverpool). hebben ze nodig. 60-75 miljoen is veel geld, echter is hij 25 jaar en kan dus jaren mee. Doen dus.

17 juli 2018 om 16:09

Ik vind Alisson beetje overschat. Hij maakte op het WK een onzekere indruk. Ook toen Roma tegen Liverpool moest, vond ik hem niet indrukwekkend. Ik vind hem i.i.g. niet thuis horen in dat rijtje bij jouw. Dan zou ik eerder kiezen voor Ter Stegen, Navas en/of Ederson in die top 5. Alle drie beter dan Alisson. Ik hoop dan ook dat Liverpool vol voor Oblak gaat en gewoon die 100 miljoen betaalt. Met Oblak heb je echt garantie dat je een zekere topper binnen hebt en die punten voor je pakt. Bij Alisson heb ik dat veel minder.

17 juli 2018 om 16:19

Ederson? Nee joh, leuke voetballer, niet de beste lijnkeeper in ieder geval. Ter Stegen is idd beter dan Allison ja, Navas kan ook maar mist lengte?

17 juli 2018 om 16:20

Allison is een stuk beter dan Ederson. Ederson ook 2e keeper achter Allison bij Brazilie.

17 juli 2018 om 16:37

Zit zeker wat in. Ter Stegen heeft zich de afgelopen seizoenen zeker bewezen. Moet toegeven dat Ter Stegen ook in de top 5 kan staan.

Navas heeft ook enkele topseizoenen gehad, veel belangrijke reddingen, maar ook veel foutjes. Zou hem dus een plaats tussen 6 en 10 geven. (In de top 10). Ook Ederson is een top-10 keeper, echter nog niet op het niveau van de eerdere keepers.

Alisson heeft geen ijzersterke indruk op het WK, maar heeft wel een goed seizoen achter de rug. Ben ervan overtuigd dat hij Liverpool kan helpen. Of hij een top-5 keeper is kan zeker over worden gediscussierd.

18 juli 2018 om 06:33

Zermat_person

Jij noemde Kevin de Bruyne ook overschat, ik vraag mij af in hoeverre we jouw uitspraken serieus moeten nemen. De Gea speelde geen gelukkige WK, maar hij is naar mijn mening nog steeds een top 5 keeper.

17 juli 2018 om 16:51

ik snap niet dat niemand Timo Horn haalt. hij speelt dan weliswaar bij Koln maar dat is echt een keeper met de potentie de wereldtop aan te kunnen

17 juli 2018 om 17:12

@Japie_Krekel: Timo Horn is van een ander niveau dan de genoemde keepers. Horn heeft zeker potentie en heeft hij een prima seizoen achter de rug (ondanks degradatie). Volgens mij ook de meeste reddingen van de Bundesliga dit seizoen? ( Al kreeg hij bij Koln ook meer schoten op goal). Al met al zal hij snel een transfer moeten maken om op hoog niveau te blijven keepen en zich door te ontwikkelen. Als ik me niet vergis blijft hij Fc Köln trouw. Vind dat een prachtig gebaar naar Koln toe, heb daar veel respect voor. Echter is een seizoen keepen op het tweede niveau van Duitsland niet bevoordelijk voor zijn eigen ontwikkeling. Hopelijk komen hij en Koln sterker terug, gunfactor (mede door trouw te zijn) is hoog.

17 juli 2018 om 17:12

Dubbelpost

17 juli 2018 om 17:14

Ik denk dat Liverpool momenteel voor een keeper wil gaan die zich bij een topploeg heeft bewezen. Mignolet en Karius waren uitstekende keepers bij respectievelijk Sunderland en Mainz, maar hebben laten zien het niveau toch niet echt aan te kunnen.

17 juli 2018 om 20:53

Verander Neuer maar voor Ter Stegen.

de komst van Allison zou de titelkansen van Liverpool zomaar met 20% kunnen verhogen!
zou de gedroomde aankoop zijn in mijn optiek, en van alle opties ook het meest handig en realistisch
(oblak is onbetaalbaar, Donnaruma te onervaren en Cillessen niet aantoonbaar heel veel beter dan een Karius, en dat voor zoveel geld)

17 juli 2018 om 16:09

"cillessen niet aantoonbaar heel veel beter dan een Karius"

Nou daar heb ik toch een andere mening over.... In de Copa hield hij Barça recht met een aantal topsaves! Blunderen heb ik hem nog niet zien doen bij Barça...

17 juli 2018 om 16:11

Daarnaast werd Karius voor zijn komst ook wel hoger aangeslagen dan op dit moment. Ik zou Cilessen ook boven Karius verkiezen, maar ik snap het wel als Liverpool na jarenlange keepersproblemen met Karius en Mignolet nu een zekerheidje wilt met een keeper van wereldklasse. En in mijn ogen is Alisson dat en Cilessen net niet.

17 juli 2018 om 16:13

Hij speelt ook maar een handjevol wedstrijden bij Barca. Hij heeft laten zien dat hij goed kan keepen, maar niet over een langere periode. Daarnaast heeft Karius ook gewoon een prima half jaar gedraait, dus ik schat hem niet hoger in dan Karius. Daarom ben ik blij dat Liverpool hem niet pakt.

17 juli 2018 om 16:14

@siepie

Ja dat sowiso, ik zeg niet dat Liverpool per se Cillessen moet halen maar ik wou gewoon vermelden dat Cillessen wel echt beter dan Karius is.

17 juli 2018 om 16:25

Wat dus niet zo is. Cillesen een handjevol wedstrijden gekeept terwijl karius hele seizoenen keept. Niet vergelijkbaar dus tenzij Cillesen de champions league finale haalt of daadwerkelijk eenn heel seizoen op nivo gekeept heeft. Dus voor nu karius beter!

17 juli 2018 om 16:55

@freeza

Karius heeft in 1 seizoen meer wedstrijden gekeept als Cilissen de afgelopen 2 seizoenen dus ik vind het niet echt een eerlijke vergelijking omdat de kans op een blunder in verhouding nu eenmaal groter is als je veel meer wedstrijden speelt.

als je kijkt dat in de bekerwedstrijdjes die Cilissen mag keepen de druk ook totaal onvergelijkbaar is met een Champions League finale keepen maakt dat natuurlijk ook een groot verschil

ik heb Cilissen ook wel eens zien blunderen als de druk hoog was zoals bv in de Ek kwalificatie interland tegen Turkije en de Europa League wedstrijd tegen Djnepr toen hij nog fungeerde als eerste keeper dus of hij echt zoveel beter is als Karius daar twijfel ik aan

17 juli 2018 om 17:10

Cilessen net niet van wereldklasse.. Wauw wat heb jij gerookt dan??

17 juli 2018 om 17:34

Wat denk jij dan dat die wel wereldklasse is? Of totaal niet want hoe je nu reageert komt niemand daaruit denk ik...

Zou zeker een goede aankoop zijn, echter moet liverpool investeren in de verdediging.
Een goede centrale verdediger naast van dijk is een must.

17 juli 2018 om 16:14

Lovren is prima, sinds de komst van Van Dijk is hij een goede, stabiele verdediger.

17 juli 2018 om 16:21

Matip is in mijn ogen misschien zelfs wel beter dan Lovren. Ik denk dat Liverpool nog 1 jaar moet aankijken met Virgil van Dijk en een goede doelman naast en achter Lovren/Matip. Als ze dan nog steeds schutteren moet Liverpool alsnog een top CV halen, zoals: Koulibaly, Mina, Manolas, De Ligt of Bonucci.

17 juli 2018 om 16:35

Matip? Nee, hij was vaak dé onzekere factor achterin als hij speelde, ook naast Van Dijk. Lovren blonk uit naast Van Dijk en speelde vaak beter dan Van Dijk zelf.

Ben het met je eens dat ze het nog een seizoen moeten proberen met deze verdedigers, maar wel met een nieuwe keeper.

17 juli 2018 om 16:37

De Ligt is over een jaar nog steeds een talent en niet een topcv alla Manolas en Bonucci.

17 juli 2018 om 19:45

Precies dit, ongelooflijk dat zo weinig mensen zich realiseren wat Salah heeft gepresteerd en meteen maar verwachten dat hij het kunstje gaat herhalen.

17 juli 2018 om 22:33

Wat een onzin, verdediging met Van Dijk was veel en veel beter dan de periode ervoor zonder Van Dijk. Ook de statistieken ondersteunen dat, niet zomaar een beetje onzin gaan verkondigen.

18 juli 2018 om 12:46

Zal zeker nog een top cv ala De Ligt/DeVrij/Boateng halen. Maar het duo Virgil en Van Dijk is ook solide dus maakt niet veel uit. Zeker nu Lovren een van de beste cv is

18 juli 2018 om 13:39

Virgil en van dijk zijn dezelfde persoon slimpie

Met Alisson en Fekir zou Liverpool toch wel enorme progressie boeken deze zomer. Dan zijn de meeste zorgenkindjes aangepakt en bovendien is Liverpool in de breedte dan een stuk sterker. Hopelijk kan er nog wat verkocht worden, zoals Origi, Ings, Grujic, Mignolet en Sturridge (al krijgt hij mogelijk toch nog een kans) en uitleenbeurten zouden voor spelers als Woodburn en Ojo ook niet verkeerd zijn. Hopelijk komt dit rond voor 60-70 miljoen.

17 juli 2018 om 16:26

Ik denk niet dat Liverpool; en fekir, en Alisson kan halen, al hoop ik het wel. Zoiets zou bij elkaar 140/150 miljoen euro kosten en Liverpool heeft al Fabinho, Keita en Shaqiri gehaald. Dan hen ik liever dat Liverpool gewoon 100 miljoen betaalt voor Oblak en Fekir naar het volgende boekjaar verplaatst. Ik acht Oblak 3 klasse beter als Alisson en met Oblak heeft Liverpool een echte puntenpakker in huis die nog beter is dan De Gea in mijn ogen. Met Oblak is Liverpool in mijn ogen titelfavoriet en behoort het tot de 5 beste clubs ter wereld.

17 juli 2018 om 16:34

Liverpool heeft de vorige twee transferperiodes meer binnen gekregen dan uitgegeven, tv-geld is de laatste jaren gestegen, CL-finale gehaald, tweede jaar op rij top-4 gehaald en dus eindelijk weer eens twee jaar op rij CL-deelname. Ik ben geen financieel expert en heb absoluut geen inzage in het geheel aan financiën bij Liverpool, maar het is niet ondenkbaar dat Liverpool veel geld kan en wil besteden deze zomer. Fekir & Alisson is dus prima mogelijk.

17 juli 2018 om 16:39

Oblak heeft zelf ook nog wat te willen natuurlijk.. en Alisson is zeker niet slecht kan 1 van de allerbeste worden. Fekir is ook echt wel een must met Keita heb je wel iets wat creativiteit maar nog lang niet wat Fekir kan brengen. Dus Fekir naar volgend jaar verplaatsen is het domste wat Liverpool kan doen.

17 juli 2018 om 16:47

Shaqiri is toch ook een speler met creativiteit? Fekir zou zeker een geweldige versterking zijn, maar Fekir is denk ik niet de enige hoor. Met Shaqiri heb je ook iemand die creativiteit heeft.

17 juli 2018 om 16:53

En als Shaqiri 3 maanden geblesseerd raakt de 1e wedstrijd dan sta je weer met een passief middenveld.

17 juli 2018 om 17:01

als Shaqiri en Fekir geblesseerd raken heb je hetzelfde probleem.

17 juli 2018 om 17:01

Oxlade is toch ook wel aardig creatief?!

17 juli 2018 om 17:14

Nee.. is meer een box to box en hij is tot november geblesseerd.

17 juli 2018 om 17:14

Nee.. is meer een box to box en hij is tot november geblesseerd.

Mocht Liverpool Fekir en Alisson weten binnen te halen gaan die wel echt mee doen om de prijzen hoor, wat een team staat er dan zeg.

17 juli 2018 om 16:35

Zou zeker mooi zijn, maar ik betwijfel of dat lukt. Liverpool heeft al deze zomer minimaal 130 miljoen euro uitgegeven aan Shaqiri, Keita en Fabinho. Als ze dan nog 150 miljoen betalen aan Alisson en Fekir, is hun uitgaven post al bijna 300 miljoen euro. Zoiets kan Liverpool nooit betalen zonder FFP te overtreden.

17 juli 2018 om 16:45

Jij hebt geen flauw idee waar je over praat.. Liverpool heeft afgelopen 2 seizoenen winst gemaakt op de transfers.. Coutinho is voor minimaal €120 miljoen verkocht, €80 miljoen aan CL prijzengeld, hoofdsponsor verlengt, TV inkomsten. Liverpool heeft geld als water..

17 juli 2018 om 17:19

Je vergeet dat je aankopen niet 1x aftikt. Fekir (zoals in de media staat) willen ze aankopen en betalen over de aantal contract jaren.

Dus stel 5 jaar contract, 50 miljoen totaal, betaald Liverpool elk jaar 10 miljoen. En staat er niet in 1x 50miljoen in 1 boekjaar maar elk jaar 10 miljoen.

17 juli 2018 om 19:13

@keizer! Juist het feit dat ze afgelopen jaren een winst qua transfers gemaakt hebben zou je zorgen moeten baren. Denk je echt dat ze afgelopen 2 seizoenen zuinig geweest zijn om te sparen voor deze zomer? Ik durf niet te zeggen of de ffp in de weg zit, maar de financien zullen niet zo eenvoudig zijn als een paar positieve bedragen bij elkaar optellen.

Cillessen dan mooi naar AS Roma? Vind hem sowieso niet bij Liverpool (of uberhaupt in de PL) passen. Denk dat het italiaanse voetbal hem wat beter zal liggen met de minder fysieke duels voor een keeper. In Engeland beuken ze er vol in bij keepers en dan worden keepers ook vaak niet eens beschermd ook al is het binnen de "vijf".

17 juli 2018 om 16:36

Of Mignolet naar Roma. Nog beter.

17 juli 2018 om 20:26

Vind mignolet niet echt best, heeft ook regelmatig rare fratsen. Maar volgens mij hoort dat op een of andere manier bij liverpool keepers lijkt het wel sinds ik de club bewust volg, hoewel westerveld een goede periode en reina behoorlijk stabiel waren

17 juli 2018 om 18:47

Ik zie geen enkele topclub voor Cillessen gaan. Is gewoon een te groot risico. Je kan gewoon geen oordeel over hem vellen. Keept daarvoor te weinig. Dat is het risico van 2de keeper te zijn. Die moet eerst ergens een volledig seizoen op het hoogste niveau keepen. Dan kan je ook pas gaan vergelijken. Bravo vind ik een goed voorbeeld.

17 juli 2018 om 20:21

Mja ik schaar Roma ook niet onder de top. Meer subtop Europees gezien. Eens dat hij nu idd weer vol seizoen moet keepen, dan maar een clubniveautje lager

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 70/75 miljoen voor een keeper die net 1 jaartje goed gekeept heeft in een team dat supergoed draaide, aan de hoge kant. Als ik dan ergens anders lees dat Courtois mogelijk voor 35miljoen vertrekt naar Real Madrid zet ik toch mijn vraagtekens. Is dan wel eerste keeper van Brazilië en heeft indruk gemaakt in Italië, maar ik moet nog maar eens zien of hij dat met grotere druk in een sterkere competitie ook gaat laten zien. Het is een vooruitgang met wat Liverpool nu heeft, maar of die ook dat geld waard is, hoop ik dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.

17 juli 2018 om 16:37

Courtios staat nog maar 1 jaar onder contract en weigert te verlengen. Hij wil terug naar Madrid voor zijn kinderen.

17 juli 2018 om 17:20

Daar ben ik me ook van bewust hoor, alleen dan nog vind ik als je naar het gehele plaatje kijkt de prijzen nog al scheef. Het is niet dat Courtois dwars gaat liggen om een transfer te forceren. Hij zou het liefst dichter bij zijn kinderen zijn, maar zou ook nog best een jaar langer kunnen blijven om dan transfervrij te vertrekken. Misschien is dit meer slecht gehandeld vanuit Chelsea. Maargoed hij koste ook maar 9 miljoen - 1,5 huursom bij Atletico en ze gunnen hem die transfer denk ik wel. Speelt ook nog mee in onderhandelingen.

Allison heeft nog maar 1 seizoen op niveau gekeept en heeft in al die jaren daarvoor bijna net zoveel wedstrijden gekeept bij Internacional als nu dit seizoen bij Roma. Dan is 75miljoen toch gewoon belachelijk. Op zijn Max zou hij 50miljoen moeten kosten en dat vind ik al veel eigenlijk. Weet niet hoeveel Cillessen moet kosten, maar anders snap ik niet dat dat geen optie is voor Liverpool. Achjah het geld verpest de transfermarkt, zal er toch aan moeten wennen haha.

Waar haalt Liverpool het geld vandaan? Ze hebben deze zomer al 125 miljoen uitgegeven, zonder noemenswaardige transferinkomsten, dan kom je dus op een kleine 200 miljoen uit, dat zijn City-bedragen, geen Liverpool-bedragen.

17 juli 2018 om 17:02

Dat krijg je als je de laatste 2 jaar net spend na Swansea het minste hebt uitgegeven van de Premier League. Daar kan nu eindelijk, met ook het CL succes, van geprofiteerd worden.

17 juli 2018 om 17:18

Zonder noemenswaardige transfer inkomsten? Je vergeet voor het gemak even de €120 miljoen van Coutinho? En je vergeet ook dat Liverpool vorig seizoen een budget had van €100m en daar geen gebruik van heeft gemaakt? En zelfs €20m winst heeft gemaakt op de in en uitgaande transfers.
€80m CL inkomsten, €133m TV inkomsten en dan nog alle sponsoren en geld van verhuurde spelers achterwegen gelaten. Liverpool heeft geld zat.

17 juli 2018 om 17:28

Ik heb het over deze zomer he, niet over wat voorgaande jaren is gebeurt. En ook het uitbreiden van het stadion kostte niet weinig. En dan heb ik het nog niet over de gestegen salariskosten, net zoals de tekenbonussen.

Vorig jaar heeft Liverpool welgeteld 6 miljoen overgehouden aan transfers, geen 20 zoals jij zegt, en dat is dus inclusief die 120 van Coutinho.
Voor verhuurde spelers krijgen clubs meestal geen geld trouwens, in het beste geval betaalt de hurende club het salaris van de speler.

Het zal een heerlijke aankoop voor LFc worden. Alisson is toch echt nodig. Ze hebben een stabiele keeper nodig waar de defensie op kan vertrouwen. Denk ook dat Real niet meer voor hem gaat, maar Courtouis.

Het dreigt weer een saga te worden. Sky Sports meldt dat Liverpool heeft ontkent een bod te hebben gedaan. Je kan zeggen wat je wil, maar Liverpool houdt zijn transfers wel spannend.

17 juli 2018 om 21:03

Sky Sport erkend nu dat er wel een bod is geweest... Sky gaat de laatste tijd wel vaker de mist in.

17 juli 2018 om 21:12

De mist in gaan was het niet, Liverpool heeft laten weten dat er geen bod is gedaan, maar de waarheid is anders. Waarschijnlijk om Van Dijk taferelen te voorkomen.

Fekir, Alisson, Boateng, en je bent de gedoodverfde kampioenskandidaat. Eindelijk eens doorpakken Liverpool!

Allison gaat gewoon naar Chelsea en Courtois naar Real. Verder zal Chelsea ook Rugani, Golovin en Higauin vast leggen.

17 juli 2018 om 18:34

Als je zo zeker bent, zou ik maar gauw inzetten hierop. Alleen al Alisson naar Chelsea levert 9x je quotering op.

Zou geweldig zijn als Liverpool oblak zou kunnen halen met dat geld ipv allison. Presteert al jaren fantastisch bij Atletico. Ben daar voorlopig meer van overtuigd dan van allison.

70 miljoen voor een keeper. Voorlopig hoeven Liverpool fans ook niet meer schijnheilig te doen over dat hun club nooit spendeert en bij 'hun' roots blijven. Ik ben benieuwd of de scousers hun club ook dezelfde druk aanleggen zoals ze dat altijd doen United en City.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren