Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real moet transferrecord Neymar verbreken voor deal met Chelsea’

Laatste update:

Cristiano Ronaldo wordt maandag officieel gepresenteerd door zijn nieuwe club Juventus en Real Madrid is inmiddels druk op zoek naar een opvolger van de Portugese superster. Naast Neymar en Kylian Mbappé wordt Eden Hazard genoemd als een van de kandidaten en de Rode Duivel lijkt van dit drietal de meest haalbare kaart voor de Koninklijke. The Times bericht maandag echter dat de schijn weleens zou kunnen bedriegen.

Volgens de Engelse kwaliteitskrant verlangt Chelsea namelijk 200 miljoen pond, omgerekend ruim 226 miljoen euro, voor het nog twee jaar doorlopende contract van de dribbelaar. Als Real Madrid inderdaad besluit om dit bedrag op tafel te leggen, wordt de 27-jarige aanvaller de duurste speler aller tijden. Dat record staat nu nog op naam van Neymar, die vorig jaar voor 222 miljoen euro de overstap maakte van Barcelona naar Paris Saint-Germain.

Hazard, die ook in beeld zou zijn bij Barcelona, is sinds zijn overstap van Lille OSC voor 35 miljoen euro in 2012 actief voor Chelsea en was in de afgelopen zes jaar goed voor 89 doelpunten en 75 assists in 300 officiële wedstrijden. Met the Blues won de aanvaller onder meer twee landstitels, een FA Cup en de Europa League. Zaterdag na de gewonnen wedstrijd tussen België en Engeland om de bronzen medaille op het WK liet hij weten een vertrek niet pertinent uit te sluiten.

“Ik heb zes heel goede jaren gehad bij Chelsea, misschien is het nu tijd voor iets anders. Maar ik ben niet de enige die kiest. Uiteindelijk zal ook Chelsea zijn zegen moeten geven. In mijn carrière ben ik op een moment gekomen waarop ik kan vertrekken. Dit WK heeft me daar nog meer van overtuigd. Maar ik heb me ook altijd goed gevoeld bij Chelsea. We zullen zien wat de toekomst brengt”, citeerde Het Nieuwsblad toen.

Denk jij dat Eden Hazard deze zomer gaat vertrekken bij Chelsea?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
16 juli 2018 om 12:45

Haha teveel zegt ie grappemaker. Duhhhh wat denken ze bij Real, dat Chelsea een verkoop club is? Het is geen Manchester United. Hazard kan alleen vertrekken bij Chelsea als Abramovic dat aan de speler gunt (wat ie vast wel doet) maar het juiste bedrag moet wel op tafel. Afgelopen dagen heb ik reacties gelezen op VZ van 110 miljoen is wel voldoende (hahahaha). Dat is gewoon een belediging. Als Hazard vertrekt wordt het minimaal 200 miljoen. Het is gewoon de 3e beste speler van de wereld.

16 juli 2018 om 12:59

3e beste? Op basis waarvan? Dat weet ie goed te verbergen dan.

16 juli 2018 om 13:04

Derde beste ter wereld? En voor hetzelfde geld valt hij volgend jaar buiten de top 10. Hazard is geweldig, maar hij is echt geen Neymar. Qua marketing is hij 10 keer minder en als speler doet hij ook voir Neymar onder. Die 200 miljoen is hij echt niet waard. Misschien is 110 miljoen iets te weinig, maar om dan meteen 200 miljoen te roepen is natuurlijk ook hrt andere uiterste.

16 juli 2018 om 13:16

Bedoel je datzelfde Manchester United dat vorig jaar een van jullie beste spelers kocht? Haha. Ben benieuwd hoe jullie de onvrede binnen de gelederen gaan oplossen. Zowel de supporters als de spelers zijn al lange tijd ontevreden. Zoals gebruikelijk probeert Chelsea dit op te lossen door maar weer een nieuwe manager (Sarri) aan te stellen en een topaankoop te doen (Jorginho). Waarschijnlijk kalmeert dit de supporters voorlopig wel weer. Maar is het voldoende voor Courtois en Hazard? We gaan het zien.

16 juli 2018 om 14:39

United koopt alleen spelers van Chelsea die op de bank zitten of weg mogen van het bestuur. Zie Matic en Mata.

16 juli 2018 om 14:47

Laten we niet doen alsof United Matic kocht tegen de zin van Chelsea. Matic mocht weg.

16 juli 2018 om 16:08

Messi, Ronaldo, Salah, Mbappe, Neymar, de Bruyne, Bale zijn allemaal beter en het belangrijkste, ze scoren meer als Hazard. Ik hoop zo dat hij naar Real gaat dan komt die dus niet naar Barca. Goede speler, maar scoort gewoon te weinig.

16 juli 2018 om 17:42

Van het bestuur inderdaad. Coach leek er niet al te blij mee. En het seizoen ook niet trouwens.

Dat word nog een lastige zomer voor Real.

16 juli 2018 om 14:01

Iedereen maakt zich maar zorgen om Real Madrid, nergens voor nodig. Sterker nog, ik zie Perez zelfs geen vervanger halen voor Ronaldo. Ik zou daar persoonlijk niet zo blij mee zijn maar ik zie het zomaar gebeuren. Als Real Madrid voorbij komt ziet iedereen dollar tekens in z'n ogen en Florentino wil niet meedoen aan die ongein. Dan wachten we wel totdat hun contract afloopt of iets dergelijke of zorgen we dat de spelers een transferverzoek indient. Los daarvan, Lopetegui heeft jongens als Isco Asensio Vazquez echt hoog zitten en het is fijn als er een vervanger van Ronaldo komt maar zo niet, dan gaat het grote witte Madrileense feest nog steeds door. Wat veel mensen vergeten is dat toen Ronaldo vorige seizoenen niet speelde, het elftal juist bovengemiddeld presteerde. Er was al veel langer kritiek op het feit dat spelers als Benzema en Ronaldo helemaal geen druk zetten, of iig te weinig druk. Zo een Vazquez en een Asensio werken zich helemaal de klere. Lopetegui laat bij Spanje Isco ook vanaf links spelen en Bale kan daar ook prima uit de voeten. Laten we niet doordraaien met een paniek aankoop die zoveel geld gaat kosten dat de hele wereld ons nog meer gaat haten. Anderzijds hebben we wel een UCL te verdedigen!

16 juli 2018 om 14:30

'florentino wil niet meedoen aan die ongein.'
....sinds wanneer volg jij Real?

16 juli 2018 om 15:22

Zorgen dat speler een transferverzoek indient....tja en dan nog afvragen waarom die haar er is...

16 juli 2018 om 15:39

Perez is die hele ongein begonnen man, hoe dan??

16 juli 2018 om 16:10

Hahhaha dat was het eerste wat in me opkwam. Perez heeft die ongein persoonlijk in de wereld geholpen. Hij was de eerste die ermee begon.

16 juli 2018 om 16:26

Dat is niet helemaal waar. Dat is meer de schuld van de Italiaanse clubs in de jaren 90.

16 juli 2018 om 17:45

Rhyno/ Als fan van barcelona heb je natuurlijk weinig te zeggen mag ik aan nemen...? Mocht je onder de indruk zijn wat Perez heeft gedaan in het verleden, dan moet je je wel helemaal rot schamen voor jouw clubje nu. 150 miljoen voor Dembele en 160 mil voor Coutinho? Komop hoor. Mocht je toevallig refereren naar de transfers van CR en Bale, jouw club is daar nog even met 100 miljoen over heen gegaan.

En ik volg Real Madrid al een hele tijd. Maar 1 speler kopen voor zulke onwaarschijnlijke bedragen gaat er bij Perez niet in. 91 mil voor Ronaldo is gewoon prima uit te leggen en was binnen no time al terug verdient. Maar als een Hazard al 200 mil moet kosten dan is het einde zoek hier. Dat bedrag komt mede door die catalanen die veel te veel geld hebben betaald voor Coutinho en Dembele.

En ik krijg iedere keer de zelfde ''wijsneuzen'' die zeggen : hebben we het wel over de zelfde Florentino? Hij is de man die de markt kapot heeft gemaakt. Woorden kunnen niet beschrijven hoe ''niet slim'' ik deze mensen vind maar ik ga nog één keer een poging doen om het uit te leggen. Google voor de grap eens wat het verschil was tussen het bedrag van Cristiano en het transferrecord daarvoor. Dat verschil is echt geen 50 miljoen, ook geen eens 20. Ik zal je helpen : voordat CR transfereerde naar ons stond het record op 74 miljoen.

Dus what the fuck bedoelen jullie met ''perez heeft de markt opgeblazen''???? Stop met dat gehaat op Real Madrid en Flo. Hij is de reden dat alles weer op orde is in Madrid en daarvoor heeft ie veel risico's moeten nemen en hij kon nog meer risico nemen door Mbappe op jonge leeftijd naar Madrid te halen voor 180 miljoen euro. Dat werd mooi geweigerd door Perez.

Wat sommige misschien bedoelen is dat Flo ieder seizoen nieuwe Galactico's moest hebben in zijn beginperiode. True, dat klopt dus wel maar het was niet de formule voor het echte succes van de afgelopen 5 jaar. Ik meen ook te weten dat Flo destijds door middelmatige mensen in Madrid geadviseerd werd.

Het spijt me maar het komt er bij mij echt niet in als een barcelona fan mij wil vertellen dat mijn club verantwoordelijk is voor deze zieke markt. Nog even een feitje : Real Madrid is niet eens vertegenwoordigd in de top 5 van de duurste transfers ooit.

Stop alsjeblieft met het haten op Real Madrid, het is vaak ongegrond en zit vol met emotie. In de hoofdstad zit alles namelijk meer dan snor!

En zo zal het helaas blijven doorgaan, dankzij de tranfers van Dembele, Mbappe en Neymar is de mark ingestort

16 juli 2018 om 12:31

Dat was het al bij de transfers van Ronaldo en Bale. Dit ontwikkeld zich alleen maar verder.
Of een jaar of 5-10 heb je transfers van een miljard als we vrolijk zo door blijven gaan.

16 juli 2018 om 12:35

Niet waar, dat was een gestage groei die al merkbaar was vanuit de Serie A en daarna Real Madrid, PSG besloot echter van 100 miljoen plots 222 miljoen te maken, dat was ronduit schandalig en die transfer heeft alles op zijn kop gezet.

16 juli 2018 om 12:39

De transfer van Neymar valt niet te vergelijken met die van Bale en Ronaldo.

16 juli 2018 om 12:51

Nee, want ook toen bleef het rond de 100 miljoen hangen, dat was ook redelijk de max. De markt is nu een beetje verpest. Natuurlijk is Hazard geen 200 plus waard, maar dat is niemand.

16 juli 2018 om 13:40

Dat bedrag kwam tot stand door een contractuele voorwaarde. Als er 222 mil geboden werd mocht Barca niet weigeren.

Ik denk daarom dat die 200+mil een uitzondering op de zaak is geweest.
Hazard zal voor 100-120 mil gewoon op te halen zijn verwacht ik.
Weinig mensen zullen ontkennen dat hij een van de smaakmakers was dit WK dus ik denk dat hij dit bedrag zeker waard is.

16 juli 2018 om 13:47

Die 222 miljoen was dan ook geen onderhandeld bedrag. Barcelona wilde Neymar helemaal niet verkopen en ze hadden niet verwacht dat er ooit een club zou zijn die die 222 miljoen zou betalen. Door die transfer zijn clubs dit soort bedragen echter wel relatief normaal gaan vinden, dus ik ben bang dat we dit nog veel vaker gaan zien in de toekomst.

16 juli 2018 om 14:09

@nolimit: ondanks dat ik nog een kleine stijging verwacht, ga je heus geen bedragen van een miljard krijgen. De sjeiks in Qatar hebben veel verschillende trucjes uit moeten halen om de transfer van Neymar rond te kunnen krijgen. O.a. dat Neymar als uithangbord voor het WK fungeert. Op een gegeven moment raakt de (transfer)markt verzadigd.

16 juli 2018 om 14:56

1fan

Dat het door een clausule was of niet maakt geen zak uit, aangezien er meer en meer van die clausules zijn. Er is 222 miljoen betaald voor 1 speler, zo simpel is het.

16 juli 2018 om 12:37

@bellapartita

Het is begonnen bij Neymar, daarmee is die hele markt opgeblazen geweest. Dembele ging maar een 70-tal miljoen hebben gekost voor de transfer van Neymar.

16 juli 2018 om 12:48

Met de transfer van dembele was meer dan 100 miljoen gemoeid, en dat voor een speler van 20 die dus ook nooit heeft kunnen laten zien voor een lange periode constant te zijn. Alle ander clubs denken nu voor elke speler die een goed seizoen minimaal 100 miljoen te kunnen vragen, en als ze een paar goede seizoenen spelen het dubbele. Vooor hazard zal die 200 miljoen ook nog wel neer worden gelegd verwacht ik.

Hahahha ik vind hazard nog geeneens 100 miljoen waard. Real moet net als de afgelopen 4 jaar niks uitgeven. Beter dan zoveel betalen voor een niet top categorie speler.

16 juli 2018 om 12:41

Niets uitgeven is natuurlijk een grote grap als je net je beste speler hebt uitgezwaaid. Als Real niets koopt winnen ze de Laliga en CL niet. Daarnaast hebben ze de afgelopen 4 jaar weldegelijk geld uitgegeven. Wat dacht je van 30 miljoen voor Morata, dan kan je beter de portemonnee trekken voor een Hazard, Neymar of Mbappe.

16 juli 2018 om 12:43

Hazard niet top? Wat een niveau weer op vz..

16 juli 2018 om 12:55

Afgelopen 4 jaar niks uitgegeven? 90 miljoen voor Vinicius, Odriozola, Lunin en Mascarell. 45 miljoen voor Rodrygo. 40 miljoen voor Theo en Ceballos. 30 miljoen voor Morata. Dat is 205 miljoen in 4 jaar, terwijl de transferperiode natuurlijk nog niet voorbij is.

16 juli 2018 om 13:03

Er zijn clubs die dat in 1 jaar uitgeven..

16 juli 2018 om 13:06

Het is niet niks maar wel voor een club als Real, City geeft dat in 1 zomer uit, PSG aan 1 speler. Bovendien hebben ze voor Morata dubbel zoveel teruggekregen, dus dik 30 miljoen winst. Komt neer op 170 ongeveer.

16 juli 2018 om 13:35

Pak is de uitgaande transfers erbij aub.

Madrid heeft sinds het seizoen van 14/15 een positieve balans van ongeveer 20 miljoen.

16 juli 2018 om 13:40

Waarom? Het gaat hier toch over wat Real Madrid heeft uitgegeven. Dan is het toch niet nodig om de uitgaande transfers erbij te betrekken.

16 juli 2018 om 13:46

Precies. Uitgaven en inkomsten staan hier los van elkaar, dus irrelevant. 50 miljoen per jaar is niet significant veel, maar zeker niet niks

16 juli 2018 om 13:47

Vanuit een financieel perspectief wordt het uitgeven van geld anders gedefinieerd, dan is het wel nodig om de uitgaande transfers erbij te betrekken.

16 juli 2018 om 13:56

Ja, als je de balans wilt opmaken, maar hier gaat het puur om wat er uitgegeven is.

16 juli 2018 om 14:00

En Alex, vind de vergelijking met Psg en City niet echt opgaan. Real had voor deze 4 jaar al een cl-finale waardig team. Zeker City verre van. Zij moesten van veel verder komen

16 juli 2018 om 14:04

Dan is het ook volstrekt onlogisch om te denken dat een club als Madrid niks heeft 'uitgegeven', ik denk dat Bocca het in deze context bedoelde; ik heb nu 100 euro, 4 jaar later heb ik nog steeds deze 100 euro en zelfs meer, wat heb ik dan echt uitgegeven? Maar verschil van interpretatie moet er natuurlijk zijn, ik snap jullie punt ook.

16 juli 2018 om 14:43

Ja, dat is dus van belang als je een balans gaat opmaken. Wij hebben het meer over als jij 100 euro hebt en je geeft het allemaal uit en vind daarna ergens op straat weer 100 euro, dat zoiets dan niet betekent dat je hiervoor geen 100 euro hebt uitgegeven. Als balans is het dan dat je in principe niks hebt uitgegeven, maar dat heb je wel degelijk. Maar gelukkig begrijp je het punt.😉

16 juli 2018 om 14:49

Je parabal raakt kant noch wal, maar ik begrijp je.

16 juli 2018 om 13:59

Normaal zou dat kunnen, maar je hebt net afscheid genomen van 50 doelpunten per jaar. Als je gaat spelen met deze selectie, dan zal je heel anders moeten gaan spelen. Je hebt spelers nodig op de flanken die een wedstrijd kunnen beslissen en op snelheid killing zijn. Bale een jaar fit zou al een hoop schelen, maar dat is wel heel fragiel. Als je met isco en assensio gaat spelen op de flanken, dan krijg je beetje wat spanje op wk had. Zag er leuk uit, maar doelpunten levert het niet op.

16 juli 2018 om 14:41

Haha wa ene grappenmaker gij

Tsja, dat zit er dik in! Chelsea is geen club die even omrolt omdat de grote heren uit Madrid langskomen voor een sterspeler.. Abramovich heeft altijd gezegd dat hij bepaalt wie er waar heen gaat! Chelsea zal er het maximale uit gaan slepen, ik denk ook dat te maken zal hebben met die 70 miljoen die we vorig jaar overgemaakt hebben naar Real voor Morata!

16 juli 2018 om 12:35

Tja, als Chelsea niet wil zakken gaat real echt niet happen. En ik kan je op een presenteerblaadje geven dat Hazard niet bij gaat tekenen. Dan kan Chelsea hem nu nog 1 jaar houden, maar dat gaat ze heel veel geld kosten

16 juli 2018 om 12:47

Geld is geen probleem bij Chelsea.

16 juli 2018 om 12:53

Hazard houdt vol dat hij niet zo nodig weg wil.. Hij heeft tot april gehad om zijn vertrekwens kenbaar te maken, dat heeft hij toen niet gedaan. Nu zal hij een officieel transferverzoek in moeten dienen om weg te mogen, anders worden alle transfervoorstellen zo van tafel geveegd. The Guardian, Times en SKY hebben hier al meerdere keren over bericht en stellen allemaal hetzelfde! Mijn verwachting is dan ook niet dat hij vertrekt voor een som die lager ligt dan 200 miljoen..

16 juli 2018 om 13:18

Dan vertrekt ie op zijn 29 ste pas gratis weg..
Chelsea gaat de hoofdprijs vrage voor Hazard want ze gaan er sws op achteruit.
Zie geen enkele speler ( die haalbaar is voor chelsea) hazard vervangen bij chelsea/

16 juli 2018 om 17:49

Een probleem misschien niet, maar wel degelijk iets waar door de club naar gekeken wordt. Die gaan echt het risico niet lopen hem richting einde contract te laten gaan. En ben ook wel benieuwd of roman er nog steeds hetzelfde instaat als afgelopen jaren.

Zullen we hem dan ook maar van het lijstje schrappen? Misschien toch maar voor Reus en Cavani of Asensio op links laten en Bale houden....

16 juli 2018 om 13:20

Asensio isco voor links.
James terughalen voor de posite van isco op het middenveld over te nemen. Benzema vervangen door icardi/ kane/ aguero.

Commercieel gezien natuurlijk een stuk minder interessant dan Neymar, qua voetballend vermogen ontlopen die 2 elkaar nauwelijks.

Veel te veel. Er moet versterking komen bij Real en iedere club wil er natuurlijk het maximale uithalen, maar 200 miljoen pond is gewoon te veel.

Denk dat dit een logische en goede move is voor deze absolute topper. Deze man moet gewoon in de CL actief zijn.

Real moet natuurlijk ook positief verrassen deze transfer periode dus ik ga niet gek kijken als ze dit bedrag neerleggen.
MBappe word gewoon te moeilijk en dan blijft er weinig meer over om de mensen te verbazen.

Ik hoop eerlijk gezegd wel dat Hazard Chelsea deze zomer zal verruilen voor Real Madrid.

Hazard is natuurlijk al een speler van een vrij hoog niveau, maar ik heb het idee dat als hij de stap naar Real Madrid zal maken, dat hij dan ook omhoog zal gaan qua niveau, dat hij dan meer goals, assists, etc. zal maken en veel meer beslissend zal zijn.

Haha, die Perez zal nu ook wel aan oren krabbelen. Beste Real speler ooit van de hand gedaan. PSG wil Neymar en Mbappe niet kwijt en Chelsea vraagt de absolute jackpot. Had ie dan misschine toch maar gewoon 4 jaar salaris voor Ronaldo moeten neertellen? Was hij denk ik beter af geweest, met meer prijzen.

16 juli 2018 om 12:52

Had hij van tevoren ook wel kunnen weten. Elke club in Europa weet dat Real zich 3 jaar koest heeft gehouden en zojuist Ronaldo weg heeft gedaan. Die moet dus vervangen worden en Real heeft geld zat, iedereen snapt dat. Abramovic al helemaal.

Ik wil Hazard nog maar eens zien slagen. Real is een kerkhof voor topvoetballers die net een fractie tekortkomen. Bale worstelt, Isco worstelt, James Rodrigues worstelt. Sneijder en Robben in het verleden.
Er is maar één zekere aankoop die Real sterker zou maken en dat is Kylian Mbappe.
Neymar zou ik afraden. Hij had tweede viool moeten blijven

Met nog een tweejarige contract, zoveel vragen? Dan zeg ik nee niet doen. Hele goede voetballer is Hazard, maar absoluut niet waard om de duurste speler ooit te worden.

Dit wordt ook meteen het grote probleem voor Real. Mbappe was al onrealistisch, en zelfde geldt voor Neymar. Maar als men ook nog is meer dan 200 miljoen gaan vragen voor Hazard. Tja. Op deze manier kan het wel is een tussenjaar gaan worden voor Real na al die successen de afgelopen jaren, hoe gek dat ook klinkt voor een wereldclub.

150 zou ik nog overwegen als Real zijnde, maar niet meer dan dat. 2 jarig contract, speler wilt zelf ook weg. Haal James dan maar terug en zorg ervoor dat Bale blijft. Courtois moeten ze wel echt halen imo.

Pfff nou dan maar niet. Vind dat ze dit soort bedragen alleen voor een Mbappe zouden moeten uitgeven, liefst helemaal niet van dergelijke bedragen omdat het gewoonweg absurd is. Maar Mbappe is nu al ongelooflijk goed én heeft een gigantische potentieel die kan groeien richting niveau van Messi en CR, met de nadruk op kan. Dit soort bedragen zijn een Hazard en Neymar etc niet waard. Haal voor deze bedragen dan maar minder commercieel aantrekkelijke spelers die vervolgens wel je team stabieler en beter laten spelen zoals bvb Juve deed (commercieel misschien iets minder aantrekkelijke spelers, maar wel van grote waarde).

Ik zou voor dat geld icardi (110mil ) en savic (150) halen dan heb je allen nog een beter keeper nodig als navas en dan ben je klaar assensio doorschuiven op links en dan modric en Benzema verkopen nog

Chelsea moet zich niet zo opstellen naar een speler die daar altijd gespeeld heeft en nu een andere stap wilt maken. Als ze daadwerkelijk voor een transfer gaan liggen zal het heel onrustig worden onder de spelers.
Dat ze hem niet voor prikkie laten gaan snapt iedereen, maar om nu zo achterlijk veel te vragen is krankzinnig.

16 juli 2018 om 12:55

Hazard vindt zichzelf blijkbaar ook gewoon top 3 van de wereld, hij zal juist wel snappen dat ie veel waard is. En hij heeft al aangegeven dat naast Real het blauw van Chelsea hem ook prima staat. Die zal echt niet gaan rebellen. Iedereen denkt dat Real in een luxepositie zit, maar dat is Chelsea in dit geval.

225 miljoen voor een speler met nog een contract van 1 jaar. Denk dat het beter is als real hem volgend seizoen dan maar gratis ophaalt.

16 juli 2018 om 13:06

2 jaar

En terecht. Als Neymar 200 miljoen waard is, is Hazard ook 200 miljoen waard. Als ik Hazard was zou ik ook gewoon bij Chelsea blijven, want iedereen weet dat Perez veel liever Neymar heeft.

Hazard ligt nog maar twee jaar vast. Kunnen ze wel zo'n bedrag vragen, maar dat gaan ze nooit krijgen. Ik denk dat 150 miljoen een prachtig bedrag is voor Hazard.

Die vergelijkingen met Neymar wordt ik altijd zo moe van, je moet daarbij goed meenemen dat:

- Neymar op het moment van de transfer nog een vierjarig contract had
- Neymar 25 jaar was (nog relatief jong dus
- Barca en PSG nooit tot een akkoord kwamen over een transfersom maar PSG simpelweg de clausule in zijn contract activeerden

Alle vergelijkingen hiermee zijn dus gewoon compleet onzinnig.

16 juli 2018 om 16:02

Je moet ook de huidige situatie van Madrid meerekenen. Ronaldo is net weg (en die neemt veel commerciele waarde met zich mee van Real naar Juve), iedereen weet dat Real nu een aardige spaarpot heeft, Bale is niet compleet tevreden.. ze hebben hard een nieuwe galactico nodig. Chelsea weet dat Mbappe en Neymar niet haalbaar zijn voor ze, dus kunnen ze gewoon vragen wat ze willen. Ze hebben de laatst overgebleven troef van Perez in handen. Ik gok dat die met al die afvallende opties toch steeds wanhopiger zal worden, als ie na het laten lopen van Ronaldo geen grote vervanger aantrekt doet Real (en Perez voor zn persoonlijke positie) erg slechte zaken. Dat kun je allemaal gewoon uitbuiten.

16 juli 2018 om 16:49

De vergelijking met Dembele dan? Nog geen kloten gepresteerd, spelend bij niet echt een rijke club en 105 miljoen neerleggen. Natuurlijk vindt Chelsea dan Hazard dubbel zoveel waard...

Voor met alle respect Hazard

Als Real hierin mee gaat vallen ze in de valkuil die Zidane 3 jaar heeft kunnen vermijden. Schandalige bedrag om te vragen voor een speler die ff weer opleeft op een toernooi. We moeten weer normaal gaam doen. 60 miljoen max. Schijt aan wat andere clubs voor mindere spelers hebben betaald.

binnen nu en 10 jaar komen er bedragen van een miljard.
Ik had niet verwacht dat het zo rap zou gaan met de bedragen. eerst was het 115 miljoen en dit is ineens (bijna) verdubbeld naar 222 miljoen.
vraag me echt af waar het eindigt. Maar zou wel staan te juichen wanneer het eindigt.
Hazard is goed. Maar toch heb ik het idee dat hij niet contant genoeg is. Maar goede speler. Dat zeker weten!

Real Madrid heeft toch helemaal geen buitenspeler nodig. Met Asensio, Bale, Vázquez, Vinicius en Rodrygo hebben ze genoeg spelers voor de vleugels. Een spits lijkt mij waar ze voor moeten gaan met alleen Benzema en Mayoral. Ik denk dat ze beter voor Icardi, Kane of Lewandowski kunnen gaan.

Real is slim geweest de afgelopen jaren met transfers dus lijkt me sterk dat ze dit bedrag gaan neerleggen voor een Hazard. Er zal toch vast wel een vergelijkbare speler te vinden zijn met een 1 jarig contract, die zoals zo velen, bij Real wil spelen. Ze hebben ook nog een Bale, die wat mij betreft niet onder doet voor Hazard, als die goed benut wordt.

Nee liever niet. Ik mag Hazard als voetballer maar hij gaat echt niet meer brengen( zijn manier van voetballen hebben we al iemand bij Real: Isco ofcuz. Mbappe en Neymar(hoewel niet haalbaar is) zijn de ideale opvolger van Ronaldo. Want die twee hebben de snelheid, potenties en zijn ballon d'or kandidaat en Hazard niet. Real heeft geweldige voetbsllers dus we zijn opzoek naar goal killer en niet creativiteit of dribbelaars). Neymar vind ik veel betere voetballer dan Hazard. Hij heeft de score vermogen snelheid kan van elke hoek score, vrijtrappen en veel assisten. Hazard niet. Alleen dit wk liet Hazard zien. Veel dribbelen verder niks bijzonders.

15 doelpunten per jaar kan Asensio er ook wel inschieten denk ik....

haha ga toch weg 221 miljoen voor een speler die leuk dribbelt en weinig rendement heeft nee blij daar gewoon veel te duur....

Ze zullen toch wel ergens tussen Neymar en 100 mln uitkomen.
Coutinho ging voor 120 tot 160 miljoen dat lijkt me een redelijke indicatie.
Een nieuwe Ronaldo kun je niet halen maar ik zou ook even niet weten waar je een nieuwe Hazard vandaan haalt zonder in deze markt 100 mln te betalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren