Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Wij kunnen nee zeggen tegen een bod van vijftig miljoen op Lozano’

Laatste update:

Mark van Bommel rekent erop dat hij komend seizoen gewoon over Hirving Lozano kan beschikken. De Mexicaans international heeft zich op het WK in Rusland van zijn goede kant laten zien en het is niet ondenkbaar dat clubs zich gaan melden bij PSV. Wie Lozano wil aantrekken zal van goede huizen moeten komen, daar de regerend landskampioen niet hoeft te verkopen.

PSV hoopt komend seizoen in de groepsfase van de Champions League actief te zijn en kan daar Lozano goed bij gebruiken. Wanneer hij goed presteert in Europa, zal zijn marktwaarde alleen maar omhoog gaan, zo is de gedachte in Eindhoven. “Ik houd geen rekening met een vertrek van Lozano”, aldus Van Bommel in gesprek met De Telegraaf. “Wij willen hem niet kwijt. Of we nee kunnen zeggen tegen een bod van veertig of vijftig miljoen euro? Ja, dat zou kunnen.”

Behalve voor Lozano is er ook voor Steven Bergwijn veel interesse, maar een concrete aanbieding is nog niet binnengekomen in Eindhoven. Mogelijk vertrekken ook Santiago Arias, die tien tot vijftien miljoen euro moet opleveren, en Gastón Pereiro nog uit het Philips Stadion, terwijl PSV zelf nog op zoek moet naar een vervanger van Marco van Ginkel op het middenveld.

Waar er over een aantal spelers nog onzekerheid heerst, verlengde Luuk de Jong pas zijn contract en daar is Van Bommel blij mee. “Als je iemand als Luuk laat gaan, moet je ook weer een speler terughalen”, aldus de trainer. “Praat je over PSV, dan heb je het al snel over Luuk. Hij is een voorbeeldprof en een uithangbord. Hij doet er alles voor en is een garantie voor goals. In mijn idee van voetbal kan hij heel belangrijk zijn.”

Denk jij dat Hirving Lozano volgend seizoen nog bij PSV speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou dit is duidelijke taal van Mark. Lozano zal dus nog een jaar blijven of voor meer dan 50 miljoen weg gaan, anders is deze uitspraak een beetje dom van Mark.

16 juli 2018 om 07:00

Nou Lozano gaat gewoon weg als er 25-30 miljoen wordt geboden en Mark heeft dat in ieder geval weinig over te zeggen. Dat je iets kunt doen betekent niet dat je het ook daadwerkelijk gaat doen.

16 juli 2018 om 07:04

25-30 miljoen gaat PSV nooit accepteren. Ze zouden ook wel gek zijn in de huidige markt.

16 juli 2018 om 07:06

Kano dat jij meer weet dan van Bommel. Regel jij de transfers bij PSV ? Van Bommel heeft daar zeker wel wat over te zeggen.

16 juli 2018 om 07:07

Dus PSV gaat tegen een relatief laag bedrag (in de huidige markt) ja zeggen voor de WK revelatie van Mexico met nog een 5 jarig contract? Gezien het feit dat PSV ook nog een flink doorverkoop percentage moet betalen aan Pachuca lijkt het me niet dat ze met zo een laag bedrag akkoord gaan. Waar baseer jij het op dat ze met 25 miljoen al akkoord gaan?

16 juli 2018 om 07:18

Wk revelatie gaat wat ver, maar 25 is in deze markt inderdaad erg weinig voor hem

16 juli 2018 om 08:33

25-30 miljoen is te laag voor deze man in deze tijden. Maar als er een bod van 40/50 miljoen komt zal PSV nooit nee zeggen. Of ze het nou kunnen of niet dat zou gewoon vreselijk dom zijn.

Voor dat geld kan je als PSV je team op 3 plaatsen direct versterken.

16 juli 2018 om 09:11

Had PSV hem niet ook via een constructie binnengehaald waardoor ze bij een verkoop van 20 miljoen slecht quite zouden spelen. Dan lijkt een bod van onder de 30 niet bepaald aantrekkelijk.

16 juli 2018 om 09:13

25 mil??? Hij heeft een contract nog voor 5 jaar.

16 juli 2018 om 10:39

Yeah right 25-30. Vanaf 40 a 45 miljoen moet PSV gaan praten.

16 juli 2018 om 07:06

De vraag is of je ook nee kan zeggen als Lozano zelf wilt vertrekken. Heb het gevoel dat het best een lastig ventje kan zijn als hij zijn zin niet krijgt

16 juli 2018 om 09:30

Precies, geloof mij maar dat ze bij een bod vanaf 40 miljoen geen nee meer kunnen zeggen. Er zijn meerdere partijen bij betrokken dan alleen PSV. De speler, zaakwaarnemers, zijn vorige club en weet ik veel wat voor investeerders er nog meer bij betrokken zijn. Ga die maar eens uitleggen waarom zij al die miljoenen mislopen. Eerlijk gezegd lijkt dit wel op een tekst en tactiek van Marcel Brands, zou hij ome Toon zo af en toe nog wat influisteren?

16 juli 2018 om 10:53

precies.
Ik denk dat van Bommel hier een boekhoudkundig antwoord geeft.
Maar er komt bij concrete interesse meer bij kijken.
Dan gaat het natuurlijk ook om wat Lozano wil.
En ja, die heeft een contract. Maar een onwillige speler is toch ook niet echt gewenst.

16 juli 2018 om 11:12

Zijn vorige club? Investeerders? Waar haal jij die vandaan dat ze mogen mee beslissen? PSV is alleen 'eigenaar' van Lozano. Dus alleen PSV beslist wanneer het juiste bod wordt geaccepteerd.

16 juli 2018 om 09:56

Geloof mij nou, bedrijfseconomisch is 'nee' tegen 40 miljoen onverantwoord voor Elke Nl club, zie ajax en sanchez. En ook Lozano is gewoon weg als iemand 40 miljoen biedt. Dat Bommel hem niet kwijt wil is iets anders, maar die gaat niet over de centen.

16 juli 2018 om 10:50

Duidelijke taal? Dat zou kunnen, duidt erop dat hij het niet weet.

Als je naar de afgelopen twee transferperiodes kijkt, moest PSV Propper en Locadia verkopen om de begroting rond te krijgen. Dat wekt bij mij niet de indruk dat PSV een bod van 20-30 miljoen zou kunnen laten lopen, laat staan dat de club een bod van 50 miljoen kan laten lopen.

16 juli 2018 om 11:31

Een begroting heeft niets te maken met hoeveel geld je op de bank hebt staan

Ze kunnen inderdaad nee zeggen. Ze zullen er niet failliet van gaan, inderdaad. Maar of ze ook nee zullen zeggen is een tweede. Ik denk dat als er een club komt die 50 miljoen biedt, hij gewoon weg is. Ze kunnen namelijk ook ja zeggen.

Waarom duurt het zo lang om een vervanger voor Van Ginkel te halen? De voorbereidingen zijn al begonnen. Ik verwacht trouwens niet dat Lozano dit seizoen al vertrekt.

16 juli 2018 om 07:11

Die vervanger zullen ze vast niet kunnen vinden. Het is geen toeval dat ze van Ginkel drie jaar gehuurd hebben. Als ze zoveel andere opties konden vastleggen hadden ze vast die wel een keer genomen de afgelopen jaren. Het is ook niet eenvoudig om een bovengemiddelde middenvelder met ervaring, scorend vermogen, leiderschapskwaliteiten en diepgang te vinden.

16 juli 2018 om 10:02

Ik denk persoonlijk dat het plan van PSV was dat Ramselaar tegen deze tijd wel het stokje zou kunnen overnemen van Van Ginkel als box-to-box motor. Ik denk dat PSV nu wacht totdat Arias verkocht is, en daarna voor Erick Gutierrez van Pachuca gaat, mits die dan niet al van Chivas is..

16 juli 2018 om 10:52

En die Mexicaanse vriend van lozano, gutierez (ofzo) daar waren ze toch mee bezig?

Dat kan mark, maar slim is het niet. Kom op zeg 50 miljoen dan is ie meteen weg natuurlijk.

Feitelijk gezien kunnen ze nee, maar dat zullen ze alleen nooit doen. Financieel gezien hebben ze die centen gewoon nodig.

16 juli 2018 om 07:41

Wat een onzin weer. Ze hebben dat geld helemaal niet nodig.

Ik vind ook dat de grootste slag die PSV deze zomer kan slaan het behouden van Lozano is.
Dit is denk ik ook de reden waarom we PSV nog niet op de transfermarkt bezig zien buiten het aantrekken van de backs, puur om nee te kunnen zeggen tegen het Lozano-geld.

Tuurlijk kunnen ze nee zeggen tegen zo'n bedrag. Echter als de droomclub van Lozano dat bedrag bied, zal hij een dergelijke afwijzing ze niet echt in dank afnemen. Is dat dan wat je wil?

16 juli 2018 om 10:35

"echter als de droomclub van Lozano dat bedrag bied, zal hij een dergelijke afwijzing ze niet echt in dank afnemen. Is dat dan wat je wil?"

Lozano heeft volgens mij bij z'n volle verstand een contract voor vijf jaar getekend. Dan moet je ook niet zeuren als je club niet staat te springen om je na een jaar al te verkopen.

Maar als hij echt wilt heeft het weinig zin hem vast te houden. Hij heeft zelf al behoorlijk wat concessies gedaan om te tekenen bij met alle respect PSV, gezien hij al jaren in Spanje op de radar stond. Hij heeft je uiteindelijk ook kampioen gemaakt (in ieder geval een belangrijk aandeel) als er straks een mooie club voor hem komt en hij wilt graag kan je hem hiermee iets terug doen, wel bij een marktconform bedrag uiteraard. Minstens 35 a 40 miljoen

16 juli 2018 om 09:47

35 a 40 miljoen euro is wel een laag bedrag als je kijkt naar wat Lozano heeft gedaan vorig seizoen en het WK. Tevens heeft Lozano een contract van 5 Jaar en die Kluivert dan? Die ging voor bijna 20 miljoen naar Italië met een contract van 1 jaar. En je kan tot nu toe niet zeggen dat hij beter gepresteerd heeft dan Lozano. En dan heb je Dolberg nog die zou vorig seizoen ongeveer 50 miljoen waard zijn. Lozano moet hetzelfde doen als dolberg. 1 seizoen is leuk maar als je niet 2/3 seizoenen constant kan presteren bij PSV. Dan is een stap naar de top competities misschien te hoog

Harde taal hoor, tot Lozano echt weg wilt en niet meer wilt blijven en dan?

16 juli 2018 om 07:37

Die harde taal is gewoon een manier om de fans het vertrouwen te geven dat een speler niet vertrekt. Elke realistische PSV'er weet dat hun club vijftig miljoen zal accepteren. Wij kennen dit gedrag ook goed bij onze club, niet?

16 juli 2018 om 08:19

Fans zijn niet achterlijk en weten ook dat dit zo gaat.

16 juli 2018 om 10:41

Ik denk dat het ook een statement kan zijn naar clubs die hem volgen. Ergens begint de onderhandeling al bij een bericht als deze. Met andere woorden, met een bod van 20 miljoen hoef je niet aan te komen. En gelijk hebben ze, deze jongen moet gewoon rond de 30 miljoen op kunnen leveren in mijn ogen.

Onzin, voor vijftig miljoen euro zal van Bommel hem zelf naar Schiphol brengen. Dan is Lozano weg. Iedere speler heeft een prijs en PSV zal dit soort bedragen meteen accepteren.

Zou mooi zijn als hij blijft. Een voorhoede met Lozano, Romero/de Jong en Bergwijn is niet verkeerd!

We kunnen ook ja zeggen pfffffff

Het zou mij verbazen als er zich geen grote club meld voor hem. Hij liet op het wk wel zien klaar te zijn voor een stap hogerop. Dit kon wel eens een hele grote financiële klapper worden voor PSV en dan pakken ze dat geld heus wel.

16 juli 2018 om 08:54

Het zou mij juist wel verbazen als er een echt grote club voor hem komt. Europese subtopper, ja. Maar Europese top denk ik niet. Hij speelde bij vlagen aardig, maar zo vee heeft hij nou ook weer niet laten zien op het WK.

16 juli 2018 om 10:39

Dat zie ik toch anders, deze jongen is redelijk onbekend en heeft tegen grote landen laten zien te kunnen scoren en lastig te verdedigen zijn.
Ik denk juist dat de grotere clubs hem nu wel in de gaten houden. (clubs als Arsenal, Liverpool, Bvb, Atletico Madrid etc.)

Het is iig mooi dat de eredivisie toppers niet meer voor een appel en een ei op te pikken zijn.
Zijn er al geruchten van clubs die interesse hebben? Had wel een Lozano soap verwacht deze zomer.

Wat een hoogmoed, PSV heeft niet de financiële status om 50 miljoen even te weigeren.
Met welk excuus ook? Dat geld halen we wel op in de CL? Dat is onzin, stel dat ajax zich plaatst dan wordt je opbrengst al gehalveerd en zo niet zou je de kwartfinale moeten halen voordat je op 50 miljoen zit.

Nee die zullen hem zelfs voor 35-40 miljoen van de hand doen, dit zijn uitspraken voor de fans.

16 juli 2018 om 09:20

PSV komt niet in financiële problemen als ze hem niet verkopen en heeft als filosofie dat kapitaal op het veld moet staan en niet op de bankrekening moet zitten. Nog een jaar houden is dus zeker mogelijk, zo goed was dat WK ook weer niet. Na een paar mindere wedstrijden zou hij echt niet opeens de helft waard zijn.

16 juli 2018 om 09:25

Zlatanisme wat weet jij van de financiële status van PSV. Ik denk dat van Bommel daar meer inzicht in heeft dan jij.

16 juli 2018 om 10:11

Alleen wat ik lees Robin, en dat lijkt heel erg anders dan onze vriend Mark doet laat blijken met deze teksten, misschien heeft hij wel gelijk maar het lijkt voor mij op teksten om het publiek gerust te stellen.

16 juli 2018 om 10:13

Sorry hoor, maar PSV heeft het volste recht om 50 miljoen "even te weigeren". Hirving zelf heeft al vaker aangegeven niet per se weg te hoeven, hij heeft een langdurig contract, en er zijn meerdere kapers op de kust. Ik zie echt 0,0 redenen waarom hij voor minder dan 50 mln weg zou gaan. PSV gaat echt niet failliet als ze hem niet verkopen. Wie weet haalt PSV zijn vriendje Gutierrez als Arias verkocht is. Dan schat ik de kans nog groter dat hij blijft.

Tja.. Rie kijken met jaloerse ogen naar wat er nu gebeurd bij Ajax, en die gaan nu gewoon hetzelfde doen. Hoog in de boom zitten en grote bedragen vragen. Ben benieuwd of het ze ook lukt.

Psv heeft de financiën gewoon goed op orde dat is wel duidelijk. Je kan 50 miljoen afwijzen ja, vraag me alleen wel af wat Lozano daar van zou vinden. Als er zulke bedragen geboden worden heb je het over de absolute topclubs. Die kans wil ook Lozano niet laten schieten, daar kun je wel van uit gaan. Verwachting is dat bij aanbiedingen van 35 en hoger gewoon de onderhandelingen geopend worden. Het is stoere taal vanuit Psv maar zo is de realiteit.

Ik zat vorig jaar ook te hopen dat sanchez bij Ajax zou blijven maar die jongens (sanchez,lozano) komen alleen maar naar Nederland omdat ze alles mogen spelen en een springplank hebben naar een Engelse of Spaanse subtopper! Clubliefde hebben ze niet het is pure carrière planning en als dan zo’n club voorbij komt dan hou je ze niet!

Ik vraag mij af of psv daar wat over te zeggen heeft. Volgens mij is lozano gehaald met een constructie waarbij een groot deel van de winst niet voor psv is. Denk dat de investeerders ook geld willen zien

16 juli 2018 om 10:23

Dat heb jij helemaal verkeerd. Hij is 100% van PSV en alleen hun bepalen of ze hem verkopen of niet.

Zo een bijzonder WK speelde hij niet.
Dat er nog mensen zijn die denken dat NL clubs 50 M gaan weigeren?
Wat voor binding heeft Lozano met PSV afgezien dat zijn salaris wordt betaald
Als er een club komt die hem 5 x meer netto salaris biedt is die of wil hij weg.
Spelers uit Zuid en Midden Amerika zijn broodvoetballers, kennen nog minder clubliefde en moeten vaak de hele familie onderhouden. Iedere speler is te koop voor de juiste prijs en gaat weg voor meer salaris.

Hij zegt helemaal niet "wij kunnen nee zeggen tegen 50 miljoen"; hij heeft het erover dat ze "nee _zouden_ _kunnen_ zeggen tegen een bod van _40 of 50_ miljoen." Het eerste is nogal een resolute stelling, het tweede is een veel ruimere hypothese met een enorme slag om de arm. En eerlijk gezegd lijkt me ook niet dat PSV een bod van 42 miljoen op Lozano zou afslaan, dat klinkt ook wel door in de precieze formulering van Van Bommel. 40 miljoen blijft, ook tussen het huidige transfergeweld, gewoon enorm veel geld.

Laten we hopen dat PSV deze uitspraak waar kan maken. Met een vervanger voor Van Ginkel erbij staat PSV er wat mij betreft minstens even goed voor als het afgelopen seizoen. Het is een degelijke ploeg met een aantal briljante, zij het grillige, spelers voorin zoals Lozano, Bergwijn en Pereiro. Ik hoop eigenlijk dat Ajax, PSV en in mindere mate Feyenoord Europees een topseizoen gaan draaien, dat hebben we gewoon nodig. Lozano kan daarin een belangrijke schakel zijn en vervanger vind je niet zomaar.
Ik kan niet wachten tot het weer begint. Een frisse coach bij PSV en een vrachtlading nieuwe spelers bij ons, laten we hopen op spektakel (met uiteindelijk Ajax als kampioen )

Ik zie Lozano nog wel vertrekken, ook onder de 50 miljoen.
Heeft een uitstekend seizoen achter de rug bij PSV en een prima WK gespeeld! Toch zeker de beste speler van Mexico en heeft zich goed in de kijker gespeeld!
Ze kunnen zeker nee zeggen, maar ik denk dat dit niet gebeurt.

Ik denk dat ze inderdaad ‘nee’ zullen zeggen tegen een bod van 50 miljoen!Lozano houden zou goed zijn of een bod van 70 tot 80 miljoen zou top zijn dus als iemand 50 miljoen bied kunnen ze nee zeggen en houden ze Lozano dus, PSV kan eigenlijk gewoon alles met Lozano doen..

Lozano is vooral talentvol en erg dreigend, maar is hij nou echt zo goed? Ik vraag me dat een beetje af. In de Eredivisie een paar prima goals, maar verder vooral veel makkies. Hij is snel, ja, maar ik heb het idee dat hij vooral goed rendeert als hij veel ruimte krijgt. Neem nu zijn goal tegen Duitsland. Qua betekenis een supergoal voor hem en Mexico, maar was het technisch gezien nou zo knap, met een verdediger die als Houten Klaas stond te acteren?

Ik heb verder weinig wedstrijden van Mexico gezien, vandaar mijn vraag. Zijn de echte voetbaldeskundigen dit WK nu echt overtuigd geraakt van Lozano? Zo ja, waarom precies? Wat is zijn meerwaarde?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren