Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Modric laat Hazard en Griezmann achter zich en is Beste Speler van WK

Laatste update:

Luka Modric is verkozen tot Beste Speler van het WK. De middenvelder van Kroatië, die zondag met zijn ploeggenoten met 4-2 verloor van Frankrijk, wordt bestempeld als de beste voetballer van het toernooi in Rusland. Eden Hazard van België en Antoine Griezmann van Frankrijk zijn verkozen tot de nummer twee en nummer drie.

De spelmaker van Real Madrid imponeerde in vrijwel elke WK-wedstrijd. De aanvoerder van de Kroaten loodste zijn ploeg door de groepsfase: de ploeg van bondscoach Zlatko Dalic wist van zowel Argentinië, IJsland als Nigeria te winnen. In de achtste finale werd Denemarken uitgeschakeld, waarna Rusland en ook Engeland werden verslagen. Frankrijk bleek zondag echter te sterk.

Hazard wist ook veel indruk te maken, waardoor de aanvaller van Chelsea in verband wordt gebracht met een vertrek uit Londen. De dribbelaar was medeverantwoordelijk voor de derde plek van België, dat met 2-0 wist te winnen van Engeland in de troostfinale. Griezmann maakt het podium compleet. De Franse spits wist vier keer te scoren en twee assists af te leveren dit WK.

Terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
15 juli 2018 om 19:33

Inderdaad. Wat heeft Griezman laten zien? Weliswaae 4 goals maar daarvan waren 3 penalties en 1 keepersfout. Heeft zijn team niet bepaald op sleeptouw genomen. Ik had nog eerder Mbappe of Perisic op nummer 3 gezet

15 juli 2018 om 19:37

met 4 goals en 3 assists is hij mvp geworden denk ik.

15 juli 2018 om 20:34

Terecht Modric . Wie anders

15 juli 2018 om 22:40

Kante natuurlijk!

15 juli 2018 om 19:33

Wellicht op basis van zijn perfect uitgevoerde duik voorafgaand aan de 1-0. Was prachtig uitgevoerd!

15 juli 2018 om 21:50

Stijlpunten.

15 juli 2018 om 20:11

Griezmann en Mbappe hebben een prima WK, maar het was nou ook weer niet superspectaculair. Het was niet zo spectaculair als Ronaldo tijdens WK 2002 bijvoorbeeld. Hazard en Modric lieten zien dat zij op hwt middenveld echt de besten waren, ook al is dat ver weg van de doelmonden waar het spel toch meer aandacht krijgt.

Mijntoernooi-elftal:
Schmeichel - Pavard Umtiti Vida L. Hernandez - De Bruyne Modric Hazard -Mbappe Griezmann Ronaldo.

15 juli 2018 om 20:23

Dus jij verkiest umtiti boven varane ? Raar !

On: modric terechte winnaar! Jammer dat Kroatië niet heeft weten te winnen. Achteraf kan je van alles roepen maar het veranderd niks meer aan de uitslag , Frankrijk terechte winnaar.

Ik heb griezman echt niks bijzonders zien doen, vind 3e plaatst dus echt heel raar .

15 juli 2018 om 21:47

Kante ipv DeBruyne. Vond kdb niet eens speciaal ofz.

Meer dan terecht, kleine mozart, beste middenvelder van zijn generatie, troostprijs voor hem maar wel een mooie.

15 juli 2018 om 19:35

Terecht? Modric was goed maar niet de beste speler van het WK. Deze prijs kan ik sowieso niet serieus nemen, 4 jaar geleden werd Messi verkozen tot beste speler van het WK terwijl hij ook niet de beste was. Modric was goed maar de beste speler? Kom op man ik vond Hazard, Mbappe, en Kante een betere WK spelen. En dat Griezmann derde is geworden slaat al helemaal nergens op.

15 juli 2018 om 19:38

Ja Modric was echt goed, nam zijn ploeg op sleeptouw en dirigeerde het Kroatische spel. Volledig terecht imo

15 juli 2018 om 19:38

Zeker wel terecht? Tuurlijk vind jij Kante en Hazard beter. Modric was de motor van het elftal. Dit is meer dan verdiend.

15 juli 2018 om 19:40

Ik weet niet naar welk WK jij hebt gekeken, maar Modric was echt de beste dit WK. Heeft de meeste kilometers gelopen, strooit met heerlijke passen en heeft zoveel rust. Hij controleert in feite het spel op de manier die hij wilt. Hij is trouwens veel bepalender geweest voor zijn land dan Kanté.

15 juli 2018 om 19:41

Het is niet zo dat ik Kante en Hazard beter vond omdat ze voor Chelsea spelen. Zij zijn gewoon veel bepalender geweest dan Modric.

15 juli 2018 om 19:45

Ik vind hazard er ook niet bij horen. Modric, kante en mbappe, in willekeurige volgorde. Houd niet zo van individuele prijzen, maar deze drie waren dusdanig bepalend en aanwezig dat ze het meest bijgebleven zijn. Verder kan ik weinig spelers verzinnen, al vond ik kagawa bijvoorbeeld ook heel erg goed wk spelen, maar die komen niet ver dus “dat telt niet mee” ofzo.

15 juli 2018 om 19:49

Kante speelde een prima WK maar is vandaag echt kapot gespeeld door Modric. In 60 minuten duidelijk geworden wat een klasseverschil

15 juli 2018 om 20:16

Mbappe was alleen geweldig tegen argetinie, modric heeft kroatie elke wedstrijd op sleeptouw genomen.

15 juli 2018 om 20:29

Mbappe heeft goede momenten gehad en wat leuke dingen laten zien, maar Modric by far de beste van het toernooi hoor. Echte leider van de nationale ploeg van Kroatië.

15 juli 2018 om 21:25

Laat ik je als Belg alvast vertellen dat ik het absoluut vind dat Modric won en Hazard op de tweede plek kwam. Modric was nog doorslaggevender dan onze kleine dirigent. Dat Grizzi derde was vind ik ook lachwekkend.

In balbezit de maestro die we kennen van bij Madrid en die het hele elftal laat draaien. Verder ook nog eens het meest km's gelopen en meer balrecuperaties dan zelfs Kante (dus vertel even hoe die beter kan zijn als Modric hem zelfs in zijn spelletje verslaat en daarna nog zoveel meer biedt???). Heeft een magisch toernooi gespeeld en dat op die leeftijd. Jammer dat ze het niet met de titel konden bekronen.

15 juli 2018 om 21:27

Als je zegt dat Modric zijn elftal op sleeptouw neemt. Dan deed Hazard dit ook wel voor Belgie. Als je dit niet ziet heb je ofwel gezn wedstrijd van Belgie gezien of je bent tegen Belgie. Top 2 in deze uitslag is gewoon zeer terecht!!!

15 juli 2018 om 19:37

Idd meer dan terecht! Elke andere beslissing had belachelijk geweest! Wat een topspeler. Al 10 jaar of zo trouwens, maar zette gewoon nog even een tandje bij dit wk!

15 juli 2018 om 19:40

Modric mistte een penal tegen Denemarken in de verlenging. Als Kroatië daarna had verloren na penalties van Denemarken dat had Modric toch een flinke dosis kritiek gekregen. En terecht dat was echt een hele slechte penal.

Voor de rest heeft Modric dit toernooi vooral veel ballen breed gespeeld en redelijke goal tegen Argentinië gemaakt. Ik snap niet waarom hij zo wordt gehyped.

15 juli 2018 om 19:41

"modric dit toernooi vooral veel ballen breed gespeeld"

Je moet echt beter op gaan letten als er voetbal opstaat!

15 juli 2018 om 19:42

De pingel van Griezmann vandaag was ook matig. Wanneer Subasic die hoek ingaat heeft hij hem klem. Blijft een loterij

15 juli 2018 om 19:48

Subasic kan niet naar rechts duiken bleek vandaag. Tot twee maal toe stond hij vast op ballen die zeker niet onhoudbaar waren.

15 juli 2018 om 19:49

No offense, maar dit zegt alleen maar over hoe jij het voetbal bekijkt. Modric stuurde het hele Kroatische spel aan.

15 juli 2018 om 19:56

Nee hij speelde niet alleen maar ballen breed dat was bij wijze van. Ik vond Mbappe veel meer impact hebben, met geweldige acties en doelpunten.

15 juli 2018 om 19:57

PSVchelseaboy, Man man kijk jij wel voetbal met je tikkie terug en breed. Niks gehype. Modric is een speler waar elke club van kan dromen.

15 juli 2018 om 20:11

PSVchelseaboy, dat kun je toch niet menen? 'Alleen maar ballen breed.' ik vond Modric persoonlijk meer impact hebben dan Mbappe dit toernooi. Modric is letterlijk over te vinden op het veld, hij is de basis van de meeste aanvallen van Kroatië, wint zijn duels, bewaart zijn rust, maakt veel key-passes, doet verdedigend ook zijn taken en hij geeft 90 of 120 minuten lang alles wat hij in zich heeft. Hij is gewoon een erg complete middenvelder en dat heeft hij het constant op het gehele toernooi laten zien.

15 juli 2018 om 20:15

Ja alleen maar ballen breed en op zijn tijd even een mooi steekballetje. Pogba doet precies hetzelfde alleen Modric doet dat net wat beter.

15 juli 2018 om 19:54

Ik ben het doorgaans met je eens, maar hierin sla je door. Ik roep al sinds hij net bij Tottenham was dat het een wereldspeler is. Bij Real wint hij nu de laatste jaren omdat het DE platform is om CL te winnen. Hij is echter nog wel verwijderd van het niveau van een Xavi, Iniesta en in mijn ogen ook Kroos en Silva. Alhoewel de laatste twee wel dichter op Modric' niveau zitten. Reden hiervoor? Heel simpel: Consistency. Iniesta speelde hooguit 2 procent van zijn wedstrijden in zijn prime slecht en speelde voor de rest exact op hetzelfde niveau. De back to back prijzen van Spanje en Barcelona zijn echt geen toeval. Ik vind het duo Kroos en Modric gruwelijk daar niet van en ik zou Kroos zelfs nog net wat meer credits toeschrijven. Jaloers op Real de laatste jaren

15 juli 2018 om 20:04

Eh Modric is ook zo constant als wat hoor. Hij zakt nooit door de ondergrens ook niet vorig seizoen. Is jouw mening dat hij ver verwijderd zit van Iniesta en Xavi. En hoezo is Modric niet minstens zo goed als Silva? 4x CL in 5 jaar wat Silva nooit kan bereiken.

15 juli 2018 om 20:40

Nee dat is hij zeer zeker niet, Modric zit gewoon vlotjes op het niveau van Xavi en Iniesta, en Silva mag niet genoemd worden met die drie, is altijd terecht derde keus geweest door die mannen in Spanje en heeft door die mannen ook nooit de kans gekregen om bij Barcelona of Real te spelen, puur omdar hij minder was en altijd zal zijn. Persoonlijk vind ik Modric zelfs nog iets beter dan Iniesta en Xavi. omdat Modric alles kan, Xavi en Iniesta waren pas 25 toen ze echt ontploften omdat er een systeem naar hun gebouwd werd, dat dwongen ze ook af door hun klasse natuurlijk want het voetbal dat zij gespeeld hebben in hun gouden era is ongezien, maar Modric zou in elke opstelling en elke stijl zijn streng trekken, die is zo verschrikkelijk goed in alles eigenlijk. En niet constant? Dan hebben wij twee het over een andere speler, me dunkt.

15 juli 2018 om 20:43

Real is ook veel sterker, waardoor de kans om te winnen stuk groter is. Vooral structureel meedoen gaat daar een hoop makkelijker. Modric speelde mijn inziens niet altijd even goed in de competitie dit jaar. Ik bedoelde dat Modric dichter op het niveau zit van een Kroos en Silva. Silva had veel meer cls achter zijn naam staan als hij bij Real of Barca zat. In die zin beoordeel ik een speler niet puur en alleen op prijzen, al zegt het wel een hoop. Wel ben ik het met Alex eens dat Modric completer is, maar dat vind ik wat anders dan beter zijn. Ik had bijvoorbeeld Hazard ook kunnen noemen, die minstens zo goed is als alle heren die ik heb genoemd. Echter is een voorwaarde wel dat hij zich op zijn gemak voelt en hij vaker onder zijn kunnen heeft gepresteerd. Allemaal verschillende voetballers natuurlijk, maar qua niveau kun je de vergelijking wel enigzins leggen.

15 juli 2018 om 20:55

@ Alex. Xavi wel ja, die maakte ineens een bizarre ontwikkeling door. Iniesta was al vanaf het begin een puur genot om te zien voetballen en was juist toen hij jong was enorm goed. De prijzen kwamen idd rond die leeftijd, in die zin zou je dat ook bij Modric kunnen zeggen al vind ik die vergelijking niet eerlijk (Modric bij Tottenham vs Iniesta bij een Barca).

Van Xavi mag wel gezegd worden dat de coaches na Van Gaal hem compleet hebben misbruikt in het begin van zijn carriere. Constant bedoel ik mee een 9 halen, want dat tikt hij vaak wel aan. Als het as van je team dat doorgaans haalt kun je niet La Liga en de beker zo vaak laten schieten. Ik vond Kroos en Modric het eerste seizoenshelft aanzienlijk minder dan ik gewend ben van ze. Real kon op gegeven moment de krachten sparen voor de CL omdat dan al bekend was dat Barca landskampioen is geworden. Dat was in die era bij Barca niet het geval, want of het nou beker, CL of competitie was het niveau werd bizar vaak gehaald. Ik wil ook verder geen welles/nietus discussie voeren, laten we het erop houden dat het legendarische voetballers zijn die best in een adem mogen worden genoemd.

15 juli 2018 om 21:30

Je hecht veel waarde aan consistency maar plaatst Kroos boven Modric? Als Madrid-fan die elke wedstrijd van zijn cluppie kijkt vraag ik me dan oprecht af hoevaak jij meekijkt?

Als er iemand is die het af en toe laat afweten dan is het Kroos. Modric is al sinds Ancelotti de meest consistente speler bij Madrid en ik durf zelfs te zeggen in Spanje. Speelt bijna altijd op een hoog niveau. Zelfs wanneer heel Madrid er niets van bakt zoals dit seizoen soms het geval was dan was er steevast 1 lichtpuntje, dat lichtpuntje draagt de naam Modric.

15 juli 2018 om 22:18

Niet overdijven. Modric zit echt niet op het niveau van Xavi en Iniesta.

15 juli 2018 om 20:14

Wat een speler he, zelden iemand gezien met zoveel rust aan de bal, na het tijdperk Xavi en Iniesta echt de beste middenvelder.

15 juli 2018 om 22:52

Terecht dat hij deze prijs pakt, maar beste middenvelder van zijn generatie? Ik vond Iniesta in z'n goede jaren nog iets beter dan Modric. Toch min of meer twee spelers van dezelfde generatie.

En terecht! Wat een speler

Zeer terecht. Een echte architect en regisseur op het veld.

Volledig terecht lijkt mij. Heeft zijn land naar de finale geloodst als captian en heeft gewoon een zeer goed toernooi gespeeld. Wat een geweldige speler.

Wat doet griezman daar ? Rakitic had die plek verdient

15 juli 2018 om 19:31

Perisic, Mbappe, Courtois. Opties genoeg. Maar geen Grizzi.

15 juli 2018 om 19:38

Als je het mij vraagt Mandzukic over alle bovengenoemde.

15 juli 2018 om 19:45

Mandzukic? En wat met Perisic dan? Die vond ik de beste Kroaat & mocht ipv Griezman in die top3. Modric natuurlijk ook Top & de metronoom van het elftal.
Als Belg had ik hem altijd aan Hazard gegeven. Maar Courtois was al keeper van het Tournooi...

15 juli 2018 om 19:43

Rakitic? Jij hebt niks gekeken.

15 juli 2018 om 19:45

Inderdaad, raketic is echt geen wereldspeler. Dan veel eerder kante.

15 juli 2018 om 19:49

Raketic geen wereldspeler?

15 juli 2018 om 20:56

Raketic is geen wereldspeler. Rakitic zeker wel.

15 juli 2018 om 20:58

Je ziet hier inderdaad de meest vreemde uitspraken tegenwoordig.

15 juli 2018 om 21:38

Rakitic was gewoon niet heel goed. Ik heb nooit gezegd dat ik hem geen wereldspeler vind.

Lijkt me logisch, Modric was fantastisch dit wk. Eindelijk de waardering die hij verdient. Nu nog de Gouden Bal 2018, want die prijs hoort hij allang te hebben.

15 juli 2018 om 21:00

Het blijft een weergaloze voetballer. Echter zal de prijs "gewoon" naar Messi of Ronaldo gaan. Ook een Salah heeft een beter jaar gekend. Ze hadden de gouden bal nooit de wereld in moeten brengen. Gewoon ieder jaar een elftal van het jaar was voldoende geweest, Kijk alleen al naar dit toernooi, waar alleen de middenvelders en voorwaartsen kans maken op speler van het toernooi. Dat terwijl een Vida en Varane net zo belangrijker zijn geweest.

15 juli 2018 om 22:31

Deze prijs is voor de beste speler, niet voor de speler met de beste statistieken of prijzen. Modric is gewoon verschrikkelijk goed op zijn positie, een cruciale positie. Daarom zeg ik dat. Vida had inderdaad ook een ontzettend goed toernooi, kon hem niet maar wat een tackles heeft hij.

15 juli 2018 om 23:11

"deze prijs is voor de beste speler, niet voor de speler met de beste statistieken of prijzen"

Dat is het allang niet meer. Het gaat tegenwoordig om statistieken of prijzen.

100% verdient dit. Speelde een heerlijk WK en deze finale was hij ook erg goed. Helaas jammer van die ultieme bekroning.

15 juli 2018 om 19:31

Voor mij was Hazard de beste speler maar Modric was ook geweldig.

Hehe, ik had weinig vertrouwen in de Fifa maar dit doen ze toch goed. Nu de Gouden Bal nog, dat heeft hij ook wel verdiend.

15 juli 2018 om 20:05

De Gouden Bal kan alleen naar Ronaldo of Messi gaan. Fantastische voetballer die Modric, maar kijk eens naar de statistieken van deze 3 heren.. Modric staat in het niets in verhouding bij de statistieken van deze 2.

15 juli 2018 om 20:13

Met statistieken bedoel je louter doelpunten neem ik aan? Er bestaat namelijk meer dan dat, en dan heeft Modric juist hele goede statistieken.

Wel terecht denk ik. Imo was er geen één speler echt de beste dit toernooi, dus als je dan moet kiezen vind ik dit wel terecht. Heeft zijn land veel goeds gebracht dit toernooi.

En terecht.

Luka Modric heeft een fantastische toernooi gespeeld. Man, wat een mooie speler en wat ben ik trots dat die bij Real speelt. Helaas was 15 juli 2018 niet de dag voor Modric dat die wereldkampioen werd met Kroatie. Maar hij moet zeker weten trots zijn op zilver.

Terecht, voor mij ging het tussen Mbappe, Hazard en hij

Griezmann als nummer 3. Vond kante, vida en mbappe toch beter.

15 juli 2018 om 20:37

Matchfixers en provocateurs als Vida verdienen geen prijzen. Belachelijk dat hij nog op een voetbalveld loopt.

15 juli 2018 om 21:02

Hij was wel geweldig dit toernooi. Had ik totaal niet verwacht. Wat een goede verdediger.

15 juli 2018 om 22:44

Ja niemand verdient een tweede kans.

15 juli 2018 om 23:25

2e wel, maar op een gegeven moment houdt het op. Hij misdraagt zich consequent. Hij heeft wel aardig gespeeld inderdaad, maar laten we het niet overdrijven. Centrum van Frankrijk was beter, maar die noem je niet.

Terecht en hii verdient vandaag ook de grote bokaal. Argentina thanks.

Terecht! Een geweldig WK gespeeld, wat een genot om naar Modric en Rakitic te kijken op dat middenveld. Daarnaast Hazard ook zeker terecht op de 2e plaats, maar Griezmann op 3 vind ik apart. Heeft in mijn ogen niet echt heel goed gepresteerd dit WK, op wat penalties na.

Prachtig toernooi gespeeld. Heel terecht.

Speelde deze wedstrijd zijn minste van het wk. Over het hele toernooi misschien wel terecht. Is deze keer moeilijk te bepalen, Hazard en Mbappé maakte hier ook wel aanpraak op.

15 juli 2018 om 19:39

speelde samen met Rakitic het hele middenveld van Frankrijk weg.

Verdiend. Hij is dit WK de definitie geweest van een motor voor je elftal zijn.

Verdiend voor Modric. Was echt de motor op het middenveld en speelde gewoon een goed toernooi. Vind het overigens wel opvallend dat Griezmann als 3de is geëindigd, want vond hem dit toernooi niet echt goed spelen en zelf iemand als Perisic dit toernooi goed spelen.

Terecht, een echte strijder die keer op keer zijn team op sleeptouw nam. Griezmann had ik daar niet verwacht, er zijn toch wel een aantal spelers die beter hebben gepresteerd.

15 juli 2018 om 19:39

Hazard? Op basis van wat dan??

15 juli 2018 om 19:46

Je moet natuurlijk ook de matchen bekijken, dan wist je dat hé :D

15 juli 2018 om 20:43

Naja, zo geweldig vond ik Hazard nu ook weer niet. Tegen Brazilië was hij geweldig en de eerste helft tegen Frankrijk, maar die overige wedstrijden viel het reuze mee.

15 juli 2018 om 20:52

Hoezo kan hij in die andere matchen dan verkozen worden tot man van de match?

15 juli 2018 om 22:32

Omdat die andere twee wedstrijden de rest gewoon niet beter was dan hij?

Toch fijn dat Hazard hem niet heeft gewonnen. Hulde voor Modric

15 juli 2018 om 19:38

Waarom fijn dat Hazard hem niet gewonnen heeft?

15 juli 2018 om 20:08

Ik begrijp niet wat je tegen Hazard kan hebben? Gaat nooit liggen, doet geen schwalbes, vraagt niet om kaarten, trapt geen ballen weg, heeft respect voor z'n tegenstander, wil altijd voetballen, waanzinnige techniek, snelheid, dribbels, assists, goals, ...

Ik snap trouwens niet wat je hier doet als je geen voetballiefhebber bent?

15 juli 2018 om 20:23

Waarom is dat fijn? Hij heeft een geweldig wereld kampioenschap gekend!

15 juli 2018 om 21:55

Hij is voor Liverpool. En Hazard heeft zijn ploegje al vaak pijn gedaan.

16 juli 2018 om 07:34

Hazard vindt zich zelf nogal goed. Hij vond dat hij recht had op die prijs. Dus ben ik blij dat ie hem niet gewonnen heeft. @Genghibli Hazard is vaak onzichtbaar tegen Liverpool dus stoor mij niet zo aan Hazard.

Zéér terecht en hij zeurt gelukkig niet zoveel

Modric verdient ook de goudenbal, is de enigste die ook bij Real een heel sterk seizoen heeft gespeeld, de CL gewonnen, en nu Kroatie naar de finale geleid.

Beste spelers keeper talent prijs gewoon niet doen. Echt niets zeggende prijzen.

15 juli 2018 om 19:40

Nietszeggend omdat jij nooit zo een prijs zal ontvangen, makkelijk praten.

15 juli 2018 om 19:41

Waarom een beste speler uitroepen bij een teamsport? Het gaat toch om het collectief niet om het individu? Misschien is dat te ingewikkeld voor je. Laat maar waaien.

Zeer terecht. Krijgen we eindelijk ook een andere speler als beste speler van het jaar? Modric? Mbappe? Zeker geen Ronaldo Messi discussie dit jaar heerlijk!!!

Perisic was de terechte nummer drie geweest want telkens als Kroatië op achterstand kwam scoorde hij

15 juli 2018 om 19:38

en vida en lovren misschien wel het beste centrale duo ging de ene de fout in loste de andere het op

Geheel terecht natuurlijk.
Maar toch wel grappig om al die hypocriete mannetjes te te zien zeggen dat het allemaal terecht was terwijl Messi vier jaar geleden met nog betere statistieken en wedstrijden werd uitgekotst.

15 juli 2018 om 19:42

Vergelijk je nou een middenvelder met een aanvaller? Modric is niet het type dat veel scoort ofzo. Hoe kan je dit niet meer terecht vinden dan Messi 4 jaar geleden?

15 juli 2018 om 19:46

Dat zeg ik niet, zeg dat dit juist terecht is. Ik bedoel meer die ,ja ik ga het zeggen (messi-haters) die het allemaal zo onterecht vonden destijds. Btw Messi functioneerd ook nooit alleen als aanvaller. 😉

15 juli 2018 om 21:04

Messi is uitgeschakeld dit toernooi.

Edit; Frank de Boer speelde ook goed in 1998.

Zeer terecht, is gewoon de allerbeste op dit wk.

Net als Messi 4 jaar geleden. Troostprijs voor de beste speler van de verliezers.

Prima keuze !
Vooral geweldig dat hij zijn voetbalkwaliteiten volledig in dienst van het team stelt. Vooral hij bepaalde het ritme van de strijd. Was daarnaast in verdedigend opzicht ook erg belangrijk. "de kleine Cruyf" vind ik best een mooie vergelijking.

Hazard was stukken beter. Elke wedstrijd top en onderscheidend. Een niveau dat geen enkele speler op het WK heeft gehaald. En Hazard deed het elke wedstrijd weer. Modric heeft een aantal wedstrijden niet thuis gegeven. Hij was goed maar zeker niet de beste. En haalde bij lange na het speltechnische niveau niet van Hazard. Wel was Modric beter dan de spelers van Frankrijk, ook beter dan Mbappe.

15 juli 2018 om 20:12

Leuk dat er een niet-belg (op de naam af te gaan) er ook zo over denkt, ik begon me al af te vragen of ik dan toch mss te 'chauvinistisch' was :P

@m_suarez Ik probeer gewoon eerlijk te zijn. De meesten vinden Modric de beste omdat ze hem zo sympathiek vinden en uit jaloezie geen Braziliaan of Belg willen noemen. Maar hoewel ik objectief gezien het meeste van voetbal van Brazilie heb genoten, kort daarop gevolgd door Belgie, was Hazard zonder twijfel veruit de beste speler van het toernooi.

Voor mij was dit toch de nr 2 na Eden Hazard.. In mijn ogen heeft hij veel meer invloed gehad op zn team dan Modric dat gedaan heeft.. Vooral zijn balvastigheid tegen Brazilie kan ik niet vergeten, prachtig om te zien.. Daarnaast had de nr 3 van mij Pogba mogen zijn.. Heeft t dit clubseizoen niet laten zien, maar vind dat meer de schuld van Mourinho.. Dit WK heeft hij toch echt dienend gespeeld.. Die bal op Mbappe vandaag of tegen Uruguay volgens mij toen hij met een lichaamsbeweging iemand uitspeelde en ook de bal stak op Mbappe.. genieten

ik kies voor De Bruyne

Griezmann op 3? Heeft amper wat laten zien, behalve prima genomen penalties. De Bruyne b.v. vond ik minimaal een klasse beter. Frankrijk was het beste team en de terechte kampioen, maar vooral vanwege solide defensie en een prima counterspits Mbappe, maar niet vanwege spelers die er bovenuit staken. Wel allemaal minimaal een 7.

Wat een onzin, van deze 3 spelers was Hazard by far het beste dit WK. Modric en Griezmann hebben in mijn ogen zeer weinig laten zien.

Kan overigens geen enkele speler echt benoemen die de stempel 'beste speler van het wk' zou verdienen. Al met al een matig wk vind ik.

Modric Held!
Terecht! Daar ga ik de hele maand voor zitten!
Verademing in een toernooi waar Anti voetbal regeerde!


Lukaku, Kante of Rakitic bv vond ik dit toernooi echt beter als Griezmann en ik zal er ongetwijfeld nog een paar vergeten die ik beter vond spelen dit WK. Griezmann viel mij juist erg tegen

Hazard lijkt ook op weg naar Real. Net een bijna bevestiging van onze bondscoach.

Ik sluit me bij een aantal anderen die me reeds voor waren aan: hoe in hemelsnaam is Griezmann derde? Ik vond hem verschrikkelijk zwak spelen en als ik éã©n speler bij Frankrijk zou wisselen is het hem. Zelfs nog eerder dan Giroud, want die scoorde mss op dit tornooi niet en ik las net dat die zelfs niet op de goal schoot, maar Griezmann (en in mindere mate Mbappã©) hebben hun spits zeker niet geholpen. Dat Frankrijk wereldkampioen is hebben ze vooral aan hun organisatie en efficiã«ntie te danken. Ik had persoonlijk Kantã© erbij gezet.

Griezmann was inderdaad heel erg matig. Creerde werkelijk helemaal niks in 7 wedstrijden en is geen moment gevaarlijk geweest. Echt bizar zwak voor een spits. dan had Giroud nog meer waarde voor het team. Overigens was niemand bij Frankrijk heel bijzonder. Mbappe had zn momenten met als hoogtepunt de rush tegen Argentinie maar in de kleine ruimte kan hij natuurlijk niet zoveel. Natuurlijk wel terecht dat hij als het grootste talent is verkozen want een enorm talent is hij natuurlijk wel. Kante was prima en Varane was echt fantastisch. Waarschijnlijk de beste van Frankrijk. Dan heb ik toch een hele goeie bij Frankrijk, Varane dus. Maar Griezman derde beste speler van het WK is wel echt een grap.

Griezman of Kante had het moeten winnen.
Griezman is de spil in het spel van Frankrijk, zo belachelijk goed.
Kante is misschien de beste ongezongen held ooit

16 juli 2018 om 09:03

Hoezo griezman? Hij heeft alleen pingels en een lucky goal gescoord en gaf de assist bij de eigen goal na een ontetechte vrije trap en verder is hij mij amper opgevallen.

16 juli 2018 om 09:55

Al die vrije trappen vergeten waaruit gescoord werd? alle combinaties die door zijn hakballetje of inzicht resulteerden in een goal?
En je moet niet denigrerend doen over een "pingel" erin schieten, want als je hem mist ben je de schlemiel en kan je zomaar naar huis gaan in zo'n toernooi. Het is toch belangrijk dat je iemand hebt die gegarandeerd scoort zoals Koeman vroeger en nu Griezman.

Kijk maar naar PSV dat ene seizoen dat ze zowat alle penals miste, dat koste ze het kampioenschap.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren