Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik had gewoon geen plezier meer bij Ajax, dat was de reden eigenlijk’

Laatste update:

PSV is op De Herdgang druk bezig zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Afgelopen week werd op de parkeerplaats van het trainingscomplex een serie nieuwe auto's afgeleverd voor de club en kregen de spelers van het eerste elftal hun sleutel overhandigd. Voetbalzone was erbij en greep de gelegenheid aan een proefritje te maken maken met vleugelaanvaller Steven Bergwijn. Hij vertelde onder meer over zijn verleden bij Ajax, de nieuwe centrumspits Maximiliano Romero en zijn ambities richting de toekomst.


Justus Dingemanse is fulltime presentator en programmamaker bij Voetbalzone en levert onder meer bijdrages in de vorm van exclusieve interviews, reportages, documentaires en programma's.
Knokt Steven Bergwijn zich dit seizoen in de basiself van het Nederlands elftal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is goed Ajax had ook geen plezier meer aan jou. Wat is dat toch met al die voetballers dan ze iedere keer hun gram willen halen als ze ergens zijn weggestuurd. Bergwijn is een speler die naar mijn mening absoluut niet meer potentie heeft dan dat hij basispeler bij PSV is. Vind hem totaal niet bijzonder en ik ben blij dat ze dat bij Ajax op tijd gezien hebben. Dit is nu al de 4e uitspraak die hij doet over Ajax. Ik raad Stevie aan om zijn mond te houden in plaats van naast zijn schoenen te gaan lopen. Zo goed doe je het geeneens bij Psv.

5 juli 2018 om 10:55

Bij Bergwijn valt het wel erg op ja. Zal vast deels door de journalisten komen maar deze jongen heeft het letterlijk elke keer als hij aan het woord komt over Ajax, dat het plan daar niet goed was, dat ie het niet meer leuk vond. Come on dude, je speelt al sinds 2011 (toen was hij nota bene nét 14 jaar geworden) bij PSV. 7 jaar na dato ratelt hij het alsnog al te graag op, ik snap er niks van..

5 juli 2018 om 12:07

Sanderkoevoets

Tja, joh jullie hebben Zakaria Labyad, en die laat ruim zes jaar na dato ook nog steeds geen kans glippen om PSV nog een trap na te geven (door te beweren dat hij nog was benaderd), gun Steven B. ook zijn lolletje joh!

5 juli 2018 om 12:31

Bij Labyad is het ook omdat hij, terecht of niet, met pek en veren het dorp is uitgejaagd. Bij elk bericht over hem de afgelopen jaren spuwden PSV fans hun gal. Daar is toch totaal geen sprake van bij Bergwijn die op zijn 13de/14de bij een club vertrok. Het is net alsof zijn bromtol vroeger is afgepakt.

5 juli 2018 om 13:02

Volledig andere situatie. Bergwijn ging al weg bij Ajax toen hij net zonder zijwieltjes kon fietsen. Labyad had al on het eerste gespeeld bij PSV. Desalniettemin vind ik het van Labyad even vervelend om daar steeds aan te refereren hoor. Maar bij Bergwijn valt het nu gewoon een beetje op, echt een keer of 3-4 in de laatste maand al ofzo dat ik zoiets voorbij zie komen.

6 juli 2018 om 01:08

Ik wou net zeggen ... kluivert is/Was Wat voor ons labyad is/was.

6 juli 2018 om 09:14

Labyad was wel een stuk heftiger allemaal hoor. I.v.m. contract rechtsgeldig, transfersommen, boetes etc. Bij Kluivert is het enkel zo dat Ajacieden hem die transfer niet gunnen.

6 juli 2018 om 12:16

blackpool

even checken hoor, maar vind je het nou zo dat het wel okay is dat Labyad dus maar iedere keer weer steken uitdeelt aan PSV maar dat het niet okay is als Bergwijn dat, in jouw ogen, nu doet?

Of is beide okay/niet okay? Want dat beiden hetzelfde doen, namelijk steeds maar weer steken geven aan de voormalige club, dat staat toch buiten kijf? Of vind jij dat Labyad, om welke reden ook, wél recht van spreken heeft en Bergwijn, om welke reden ook, niet?

6 juli 2018 om 12:17

Riciotto

Dat is pas zo als Kluivert, vind ik, over een jaartje of anderhalf, bij PSV gaat voetballen en dan nog dingen te zeggen heeft over Ajax, en over het hoe en waarom hij daar weg gegaan is.

8 juli 2018 om 09:46

Inderdaad maar zo zijn ajacieden gewoon zij mogen wel arogant zijn maar andere clubs niet

5 juli 2018 om 11:19

Nee maar ff serieus... heb je het stukje wel gezien?
Dingemans vraagt gewoon letterlijk: he maar je hebt ook nog even bij Ajax gezeten. Waarom heb je de overstap gemaakt van Ajax naar Psv?

Wat moet ie dan zeggen? Die antwoord wil ik niet bevragen? (grapje..)

Hij begint er niet zelf over en zegt geen rare dingen volgens mij!

5 juli 2018 om 22:22

Het stukje kijken doet er niets aan af dat hij lult. Hij is weggestuurd en daar maakt hij een eigen verhaal van en daar klopt geen kont van. Dat heeft hij blijkbaar nodig, maar dat maakt zijn versie niet de werkelijkheid.

6 juli 2018 om 14:53

Dat is helemaal het onderwerp van discussie niet!
Je reactie slaat dan ook werkelijk nergens op behalve dat het vol afgunst zit omdat een speler ergens anders meer toekomst zag dan bij Ajax.....

Hij is nooit weggestuurd.. Anders was er toen ook niet zo veel om te doen geweest.

5 juli 2018 om 11:49

Nou dat is wel heel overdreven om te zeggen omdat hij op zijn 20e al basisspeler is bij PSV, er zit echt nog wel meer in als hij stapjes blijft maken. Daarnaast zou hij voor Ajax ook gewoon een goede speler zijn en heeft Ajax helemaal niks goed gezien want hij is gewoon een van de betere talenten van NL, die in alle jeugdelftallen van het Nederlands elftal veel heeft gescoord en zelfs een prijs heeft gewonnen van beste speler op het ek onder 17. Van zijn lichting bij Ajax waar hij mee speelde is hij met van de Beek ook veruit het verst gekomen.

5 juli 2018 om 18:27

Niets verkeerds aan gezien. Toeval of niet, los van wat Kluivert allemaal heeft gedaan en geroepen, was die net zo ver in zijn ontwikkeling als Bergwijn nu. Zo bijzonder is het niet allemaal. Krijg absoluut geen Depay gevoel bij hem. Los daarvan geeft hij nog domme antwoorden ook. Missen jullie nog wat? Nee op brengt na is dit de groep de kampioen is geworden. Inderdaad joh van Ginkel speelde geen enkele rol......

5 juli 2018 om 12:03

Cruijffstadion

"bergwijn is een speler die naar mijn mening absoluut niet meer potentie heeft dan dat hij basispeler bij PSV is. "

Dat is een knappe analyse van een speler die, structureel, bij alle jeugdtoernooien waarop hij speelde als 'beste speler van het toernooi' werd gekozen. Bij alle jeugdteams in oranje was hij, en niet Nouri, Vdbeek of De Jong, altijd de uitblinker. Maar goed, uiteraard mag jij dit vinden. Ik vind iets anders.

Overigens, jii valt hier over uitspraken van Bergwijn over Ajax, hoe bevielen jou de herhaalde uitspraken van Labyad over PSV ('ze wilden me terug halen hoor, maar natuuuuuurlijk koos ik voor Ajax'? Die vielen wel goed zeker? Goh, ik vraag mij af waar dát nou toch door zou komen.

5 juli 2018 om 13:07

Bij alle jeugdteams was hij de uitblinker? Ik weet niet welke wedstrijden jij gezien hebt maar dit is echt totale onzin. Zijn statistieken zijn ook al jaren niet bijzonder.

Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan ben van de persoon Labyad en hoe hij het heeft aangepakt bij PSV was niet netjes. Daarnaast is dit een totaal andere situatie en vind ik de reactie van de PSV supporters richting Labyad op zijn minst net zo sneu.

Ik denk wel dat Labyad met zijn ervaring en hopelijk een verbeterde mentaliteit een toevoeging kan zijn voor dit Ajax.

Bij PSV zijn ze zelf op directieniveau constant bezig met Ajax en sneren aan het het uitdelen. Let op over 1 jaar komt Viergever met hetzelfde liedje: Bij PSV is het toch wat warmer..

Ach het zou wel vervelend zijn dat je statistisch gezien de 2e club van Nederland bent.

5 juli 2018 om 14:16

Cruijffstadion

"bij alle jeugdteams was hij de uitblinker? Ik weet niet welke wedstrijden jij gezien hebt maar dit is echt totale onzin."

Onzin zelfs?? Voor jou dan even de feiten:

- 2014, Beste Speler EK -17
- 2015-2016, Beste Speler oranje -19
- Nominatie Golden Boy 2017

Dat waren dus de teams waar (ook) Nouri en Vdbeek in speelden. Maar goed, wat je reden ook moge zijn, jij mag de feiten best negeren, maar kom dan niet terug met 'totale onzin'....

Wat je zegt over Labyad (wat inderdaad niet dezelfde situatie is, maar uiteraard én vanzelfsprekend wel vergelijkbaar want ook Labyad laat geen gelegenheid ongebruikt om PSV een trap na te geven (wat gek is, hij heeft drie-vier jaar lang door het stof gekropen om maar weer in het gevlei te komen bij Marcel Brands) en dus in die zin, als het argument is 'die Bergwijn kan het niet laten Ajax ene trap na te verkopen, wel degelijk een uitstekende vergelijking) daar ben ik het dan weer wél mee eens. Ook on vind de reactie van bepaalde Psvfans enorm overdreven. Sterker, ik vond het destijds best beschamend hoe PSV met die situatie omging, door aan dat contract vast te houden en zo. En dat bepaalde fans met het schuim op de bek zo tekeer ginen tegen Labyad (die ellende gaan we straks bij PSV - Ajax nog een keer krijgen vrees ik), was gewoon beschamend tot en met. Puur sneu. inderdaad.

Maar je laatste zin is echt een enorm zwaktebod zeg. En, net als de opmerking dat 'de PSV directie 'constant bezig is' met sneren naar Ajax te maken, gewoon puur Calimerogedrag! Ach, ach, hij zal wel jaloers zijn dat hij de tweede club, please zeg, waar wil je nou naar toe eigenlijk? Ajax is de grootste en dus..... ga toch weg man! PSV is Psv. En dus voor mij de grootste. Denk jij werkelijk dat alle clubs en alle fans van die clubs echt de hele dag bezig zijn met het feit hoe Ajax het allemaal doet en dat mijn club echt niet kan toppen aan Ajax? So what zeg? Wat een waanidee moet jij dan wel niet hebben, als Ajaxfan. Heb jij echt geen trots dan of zoiets? Dat je steeds maar bezig bent met andere clubs?

Sjonge jonge, als ik dit soort teksten lees van jonge mensen zoals jij dan vraag ik me af waar de tijd is gebleven dat Ajaxfans nog trotse en zelfverzekerde mensen waren en hun neus ophaalden voor dit soort goedkoop sentiment. Dat dit soort nonsens juist iets was waar andere clubs mee bezig waren, en waar Ajax boven stond. Kennelijk is de status van Ajax dus zo zwaar gedaald dat kennelijk, ineens, de standaard voor de andere clubs nu ook voor Ajax geldt? Nou, vroeger zou je uitgelachen worden als je dat beweerde. Dus Ajax is in dat opzicht, als ik jou moet geloven, echt enorm afgedaald naar Calimero niveau. Chapeau! Ik denk dat de echte Ajaxfans echt terug verlangen naar vroeger. Toen had je dit soort verhalen zoals jij die nu ophangt echt nooit gehoord.

5 juli 2018 om 14:47

Een aantal leuke bronnen voor je waarom ik me zo irriteer aan directie,spelers en fans van jou favoriete club Psv. Ze moeten daar in Eindhoven en omstreken eens kappen met die goedkope sneren en iedere gelegenheid te pakken om Ajax zwart te maken.

Directie:

" Toon Gerbrands, algemeen directeur van landskampioen Psv, is in zijn loopbaan twee keer benaderd door Ajax. De voormalig volleybalcoach kon aan de slag in Amsterdam, maar dat ketse af omdat hij vond dat Ajax te onpersoonlijk overkwam."

Brands over Ajax: 'hoeveel punten halen ze dan in de Champions League?'

"brands wijst verschil aan: Fantastisch dat Ajax zoveel geld op de bank heeft"

"brands blikt terug op merkwaardig handelen Marc Overmars"

Spelers:

Dit artikel:

Alles is hier een stukje warmer dan bij Ajax en dat vind ik wel fijn. Beetje bij beetje begin ik mijn weg te vinden. Eindhoven is ook leuk, het is een rustige stad die soms druk kan zijn. Dat past wel bij meã¢â‚¬â, aldus de international van Oranje Onder-19 op de clubwebsite. Malen speelde eerder in de jeugd van Ajax



Ik ben helemaal klaar met dat lompe en Iqloze gedrag van deze supporters,spelers en zelfs directie ook bij andere clubs. Ben blij dat PSV dit jaar de beste was en bemoei je vooral met je eigen club ipv nummers en teksten die allemaal gericht zijn op mijn favoriete club. Ongelofelijk hoe Iqloos alle uitspraken en acties zijn die ik bij supporters nog wel verwacht maar bij PSV doet de directie hier ook doodleuk aan mee. Ik heb het idee dat de gemiddelde PSV support niks geeft om voetbal maar het vooral leuk vind om collega's en vrienden belachelijk te maken als PSV het beter doet. Maar als je ze vraag hoeveel het geworden is komen ze niet verder dan dat ze weten dat ze in ieder geval 1x vaker gescoord hebben.

5 juli 2018 om 14:59

@CruijffStadion

Maak je niet zo druk joh. Ik ben het eigenlijk wel met Constant Kante eens. Wat maakt het nou weer uit als Bergwijn dit zegt. Ook tussen de supporters onderling mag er best wat gezonde rivaliteit zijn. Wij moeten niet zoveel naar concurrerende clubs kijken en ons lekker op Ajax richten. En hopelijk hebben wij aan het eind van dit seizoen weer een feestje te vieren.

5 juli 2018 om 18:36

Beetje gefrustreerd? Heb je die Schone, Kluivert en Onana nog een beetje gevolgd afgelopen jaar?

5 juli 2018 om 19:55

Bergwijn is altijd een uitblinker geweest bij jeugdteams hoor. Je doet hem echt tekort. Bij PSV vind ik het wel meevallen, maar onder zijn leeftijdsgenoten gewoon super.

5 juli 2018 om 14:51

Hahah wat een niveau zeg. Jij vindt mij niet lief dus ik vind jou ook niet lief, volwassen man....

6 juli 2018 om 08:35

Is dat niet mens-eigen om je gram te halen wanneer je ergens wordt weggestuurd? Voorlopig is hij met PSV kampioen geworden en had Ajax een seizoen lang moeite met scoren. Denk dus dat Ajax best baalt dat hij weg is en nog een hoop plezier van hem had kunnen beleven.

6 juli 2018 om 14:55

Dat is ook weer overdreven. Bergwijn is niet slechter dan de talenten als Bazoer, Kishna, El Ghazi enzovoort. Het afgelopen seizoen had hij gewoon 8 doelpunten en 11 assists. Best een leuk moyenne voor een jongen van 20 jaar bij een Nederlandse topclub. In Bergwijn zit zeker nog wel rek.

Jij doet eigenlijk hetzelfde als Bergwijn. Hij deelt sneren uit naar Ajax, jij deelt sneren uit naar Bergwijn. Beiden ongegrond. Als je die cijfers kunt halen bij Psv, kun je die cijfers ook halen bij Ajax. Zo simpel is het gewoon.

Tja hou dan je mond toch. Doet het goed bij PSV dan hoef je dit soort uitspraken toch niet te doen. Ben zelf nog niet helemaal overtuigd van hem. Maar doet het niet slecht.

Is toch prima; ook een goede voetballer hoeft niet perse te matchen met een goede club. Hij doet het bij PSV prima en ik vind het jammer dat hij niet meer bij Ajax zit.
Zo werkt het nou eenmaal bij de ene club rendeer je meer dan bij de ander

Goh, de zoveelste keer je verhaal... Fijn dat je nu in Brabant op je plaats bent. Wij missen je in elk geval voor geen meter. Succes komend seizoen en we zullen zien, tot hoever je komt. Misschien dat de scouts je gaan ontdekken... De spelers van jouw generatie en daarna staan al geruime tijd bij hen op de radar.

5 juli 2018 om 11:14

Goed dat je Bergwijn niet mist, die toevoeging miste ik nog in de zoveelste keer dat ik dit verhaal van Bergwijn lees.
Deze jongen doet t prima bij ons, ontwikkelt zich erg goed, wie weet waar het m brengt!?

5 juli 2018 om 11:20

Blijkbaar lees je vrij selectief de verhalen over hem. Hij staat continue op de radar, al jaren.

Ik meende toch echt van de week te lezen dat hij naar PSV ging omdat die een plan voor hem hadden liggen.
En nu ineens omdat hij het niet meer naar zijn zin had.....

5 juli 2018 om 12:57

Het was wellicht en en, zie mijn reactie op Scepticus hieronder..

5 juli 2018 om 18:33

klopt, maar dat zij zijn zaakwaarnemer en niet Bergwijn zelf.
Het is voornamelijk de media die in komkommertijd weer eens een oud bericht nieuw leven inblaasd, hetzlefde als bij :laybad die in Utrecht of Vitesse tijd nog eens zij PSV nog steeds de mooiste club van Nederland is, dat word dan aangehaald door de media als hij bij Ajax tekend, dus maakt Laybad een srtatement over hoe mooi Ajax wel niet is, doet ie 1 keer en die zelfde statement in de afgelopen maand al zo'n vijf keer voorgekomen.

Best wel grappig als iemand beweert dat hij het niet meer naar zijn zin had bij Ajax, terwijl hij niet uit eigen beweging is weg gegaan, maar is weg gestuurd. Hij heeft het zo vaak over Ajax, dat het er alle schijn van heeft dat hij zich daardoor in zijn eer voelt aangetast en dat zijn ego hem een beetje in de weg zit. Hij is al 7 jaar weg bij Ajax en als hij het werkelijk niet naar zijn zin zou hebben gehad, zou je zeggen dat hij zijn vertrek al lang verwerkt zou moeten hebben. Helemaal omdat hij maar 2 jaar in de opleiding heeft gezeten. Als je hem hoort praten, lijkt er eerder sprake van het tegendeel en zit er bij hem nog steeds een stukje onverwerkt leed.

5 juli 2018 om 12:52

Niet roepen als je t fijne er niet van weet. Stevie is wel degelijk uit eigen beweging weggegaan namelijk. Na onenigheid met Orlando Trustfull schermde Bergwijn met die interesse en éistte meneer dat hij zijn zin zou krijgen (er gaan 2 verhalen de rondte, in het ene verhaal stelde Trustfull hem op de flank op en was Steven er van overtuigd dat hij spits was, het andere verhaal verteld dat Trustfull hem niet goed genoeg vond om wekelijks in de basis te staan). Het liep zelfs zover op dat vader Bergwijn met een witte zakdoek langs de kant stond te zwaaien en dat hij andere ouders opstookte om hetzelfde te doen. Daarna kwam er een gesprek waarbij er dus geschermd werd met psv en heeft Trustfull, die zich niet liet chanteren, gezegd, als je naar psv wil, dan ga je toch lekker? En toen konden de Bergwijntjes niet meer terugkrabbelen en is ie vertrokken. Ondertussen was hij nog jarenlang een veel geziene gast op de Toekomst en kwam ie z'n oud-ploeggenoten supporten.

Kortom, Stevie is uit eigen beweging vertrokken, maar z'n hart ligt nog steeds in Amsterdam, dat was en is overduidelijk (voor degenen die t willen inzien iig).

5 juli 2018 om 13:15

@trodat4030

Je schrijft: "daarna kwam er een gesprek waarbij er dus geschermd werd met psv en heeft Trustfull, die zich niet liet chanteren, gezegd, als je naar psv wil, dan ga je toch lekker?"

En vervolgens beweer je dat Bergwijn "uit eigen beweging" is vertrokken. Volgens mij strookt dat niet met je eigen verhaal en is hij misschien niet formeel, maar wel feitelijk gewoon weg gestuurd. In de voetbalwereld noemt men dat ook wel "de eer aan jezelf houden" ofwel zelf weggaan om te voorkomen dat je wordt weg gestuurd.

5 juli 2018 om 13:27

Nee, hij hoefde van Ajax niet weg, integendeel, maar ze hebben hem ook niet tegengehouden (ivm de soap in de maanden ervoor, zakdoekjes, gesprekken over positie/basisplaats etc). Daarnaast is het zijn goed recht om te vertrekken als ie dat wil, hij stond niet onder contract bij Ajax (op zijn leeftijd mocht dat ook niet) en dus kun je hem niet tegenhouden. Dat is een nuance, maar wel dégelijk een verschil.

Weet niet wat ik erger vind: het zielige verhaal van Bergwijn of die immers irritante kop van Justus Dingemanse.

Wat is het trouwens altijd met dat natrappen richting je oude club waar je weg bent gestuurd?

6 juli 2018 om 06:54

Ik vindt het ook niet kennen. Bergwijn heeft nu eenmaal een Amsterdamse mentalitijd maar vindt dat zelf moeilijk te erkennen. Ff zien of hij nog zo blij is als ie komend seizoen in de broekzak van D. Blind verdwijnt

Hoe vaak gaan Bergwijn en zijn zaakwaarnemer nog dit verhaal verkondigen? Het begint echt zielig te worden. Zit hij er zo erg mee dat hij niet bij Ajax is doorgebroken?

5 juli 2018 om 18:37

Hij geeft gewoon antwoord op een vraag joh. Stel je niet zo aan.

5 juli 2018 om 21:23

@Scepticus38:

Waarom ligt het bij jullie altijd aan de speler en nooit aan de club? Opvallend is dat vooral Ajax supporters altijd in de verdediging schieten als er maar iets negatiefs word gezegd over de club of de mensen die bij de club werken, wat in hun ogen negatief is. Denken jullie nou echt dat iedereen die tot het personeel van Ajax behoort nooit iets verkeerd doet of een verkeerde inschatting maakt? Jullie weten ook niet exact wat er “ binnenskamers” met al die spelertjes gebeurd en of het er altijd wel eerlijk aan toe gaat. Denk ook niet dat elke speler die bij Ajax heeft gespeeld er rouwig om is dat ie daar niet meer voetbalt. Misschien past de speler wel beter bij een andere club en heeft ie het daar beter naar zijn zin, dat kan toch? Er word hem een vraag gesteld en daar geeft hij antwoord op, lekker belangrijk, dat is zijn perceptie. Ook bij mijn club zijn er ongetwijfeld inschattingsfouten gemaakt, waardoor spelers weggelopen zijn, nou en? Zo werkt het nou eenmaal. Ik neem niet eens de moeite door op elk negatief bericht uit de pers van een oudspeler te reageren.

5 juli 2018 om 21:23

@Scepticus38:

Waarom ligt het bij jullie altijd aan de speler en nooit aan de club? Opvallend is dat vooral Ajax supporters altijd in de verdediging schieten als er maar iets negatiefs word gezegd over de club of de mensen die bij de club werken, wat in hun ogen negatief is. Denken jullie nou echt dat iedereen die tot het personeel van Ajax behoort nooit iets verkeerd doet of een verkeerde inschatting maakt? Jullie weten ook niet exact wat er “ binnenskamers” met al die spelertjes gebeurd en of het er altijd wel eerlijk aan toe gaat. Denk ook niet dat elke speler die bij Ajax heeft gespeeld er rouwig om is dat ie daar niet meer voetbalt. Misschien past de speler wel beter bij een andere club en heeft ie het daar beter naar zijn zin, dat kan toch? Er word hem een vraag gesteld en daar geeft hij antwoord op, lekker belangrijk, dat is zijn perceptie. Ook bij mijn club zijn er ongetwijfeld inschattingsfouten gemaakt, waardoor spelers weggelopen zijn, nou en? Zo werkt het nou eenmaal. Ik neem niet eens de moeite door op elk negatief bericht uit de pers van een oudspeler te reageren.

hij was zo een probleem kind dus hij mocht weg

Gaap gaap, slaap slaap. Wat een drukte weer om niks.
Kijk vooral naar de zgn journalisten die hier maar naar blijven vragen bij Bergwijn.
Natuurlijk is het ook zo dat Bergwijn iets had kunnen zeggen als: Ja, sorry, dit is nu al zo vaak gevraagd en beantwoord dat we er lekker over ophouden nu. Ik ben gewoon happy bij Psv. Volgende vraag!

Maar goed, wel grappig dat onze Ajax vrienden zich hier zo druk over maken. Het meest sneue citaat ever komt natuurlijk gewoon op het conto van ten Hag met zijn "ze zijn bang voor ons" van vorig seizoen.
Ieder figuur uit het voetbal zegt wel eens wat doms, maar van ten Hag ga je het niet winnen hoor.

5 juli 2018 om 20:27

Naast dat ik die Ten Hag uitspraak ook sneu vond, is het natuurlijk totaal niet te vergelijken. Verder roept Bergwijn lekker wat hij wil, hij baalde enorm dat hij toen der tijd weg is gegaan, verhaal wordt hier boven ergens uitgelegd en is ook duidelijk dat hij de vraag constant blijft beantwoorden

Als je niet tevreden bent, dan moet je lekker gaan. Dat heeft hij gedaan dus is de kous wat mij betreft af. Kan mij het schelen of hij bij PSV wel zijn draai weet te vinden. Niet de eerste speler die nog wat napruttelt over Ajax en zeker niet de laatste. Voor mij belangrijk wie er wel in Ajax spelen. Het dondert mij ook niet wat mijn ex over mij zegt. We leven in het heden mensen.

Alweer?!?! Begint een beetje saai te worden constant dezelfde berichten in een ander jasje.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren