Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Messi krijgt een drie: ‘Hij verdwijnt als eerste in de kleedkamer’

Laatste update:

Na de afgang tegen Kroatië hebben de kranten in Argentinië geen goed woord over voor het nationale elftal. Hoewel de media hoop houden op een klein wonder, vragen ze zich af of Argentinië het überhaupt verdient om de achtste finale van het WK te bereiken. "Dit was een van de slechtste resultaten uit de geschiedenis van het land", schrijft de toonaangevende sportkrant Olé. Vooral Jorge Sampaoli en Lionel Messi moeten het ontgelden na de 0-3 nederlaag in Nizhny Novgorod.

Voorafgaand aan het WK waren de verwachtingen in Argentinië al laag. De kwalificatie verliep uiterst moeizaam en volgens Olé zou het een 'mirakel' zijn geweest als de juiste snaar tijdens het WK geraakt zou worden. Dat wonder heeft zich niet voltrokken, merkt de krant op. Olé trekt zes conclusies uit de blamage. "Je kan nog slechter spelen dan tegen IJsland. Je kan in een historische chaos belanden. Je kan zo apathisch zijn. Je kan gewoon de bal niet willen. Je kan een van de pijnlijkste goals uit de WK-geschiedenis incasseren. Je kan ook de allerbeste op z’n allerslechtst zien spelen", doelt men op Lionel Messi.

Volgens het sportblad uit Buenos Aires betekent de nederlaag meer dan alleen de vrees voor uitschakeling. Onder de kop 'Ridders van de Angst', een woordspeling met de naam van de blunderende Willy Caballero ('caballero' betekent 'ridder' in het Spaans), spreekt Olé van het 'einde van een cyclus'. "Het is het einde van een generatie voor wie de rugzak met daarin verloren finales of de weg ernaartoe te zwaar weegt. Ridders van de angst die de Argentijnse ziel pijn doen. Die de fans ontgoochelen - fans die de halve wereld zijn overgestoken met de illusie dat er op zijn minst voor zou gevochten worden."

Messi krijgt van de krant het cijfer drie, evenals Sergio Agüero, Maximiliano Meza en Javier Mascherano. De enige speler met een lager cijfer is Caballero: een één. Eduardo Salvio en Nicolás Tagliafico komen er met een vijf het best van af. "Messi liep verloren. Gelukkig was er nog de felle schijn van zijn groene schoenen of we zagen hem niet langer. Iedereen verwacht meer van hem, hijzelf ongetwijfeld ooit. Maar er is iets dat niet klopt met Messi in deze nationale ploeg. Het vuur ontbreekt, net zoals het vuur in de ploeg ontbreekt. Alleen als de nummer 10 goed is, kon deze ploeg iets doen in Rusland."

"Maar Leo was in nergens in de twee wedstrijden en zijn ploeggenoten hielpen hem niet", vervolgt de krant. "Deze selectie is op. Messi ook. Er is haast geen verklaring voor, maar hij heft zijn hoofd niet eens meer op. Hij kijkt naar de grond, is de eerste om in de kleedkamer te verdwijnen, terwijl zijn ploeggenoten Caballero gingen troosten. Onze nationale ploeg weet niet hoe om te gaan met frustraties. Messi in het bijzonder. Het is alvast een feit dat Sampaoli de juiste snaar bij hem niet kan raken - zal hij dat ooit kunnen?"

Clarín, de grootste krant van het Zuid-Amerikaanse land, zag geen enkele Argentijn die opstond om de ploeg op sleeptouw te nemen. De Kroatische zege was volgens het dagblad logisch, maar werd ook in de hand gewerkt door Argentinië. De blunder van Caballero en een enorme misser van Enzo Pérez bij een 0-0 stand worden als voorbeelden genoemd. "Natuurlijk zou het al te makkelijk zijn alleen naar Caballero te wijzen. Want wat met Messi? Waar zat Leo? Wat is er mis met de kapitein? Waarom begon hij zich pas een beetje met de zaken te bemoeien na de flater van Willy, zonder ooit in de buurt te komen van zijn beste niveau? En wat deed Sampaoli? Welke oplossing bood hij zijn spelers aan? Ach, er is niet langer zoiets als een ‘Selección’. Zonde."

Overleeft Argentinië de groepsfase nog?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

acuna geen 3? zelden zo'n slechte speler op het wk gezien. Een paar mislukte passeer acties van hem waren echt tenenkrommend.

22 juni 2018 om 09:00

Was sowieso de slechtse Argentijn op het veld inderdaad.

22 juni 2018 om 09:53

Cijfers worden helaas gegeven op verwachtingspatroon.

22 juni 2018 om 10:12

Acuna kan er echt vrij weinig aan doen. Net als Salvio, is het echt een pure buitenspeler en geen back. Hij kan ook niet verdedigen. Als buitenspeler is het echt geen slechte speler.

22 juni 2018 om 10:33

heb je ook maar 1 goede aanvallende actie van hem gezien? Want ik beoordeel hem nu op zn aanvallende acties. En die waren echt om te huilen.

Maar dat het systeem van argentinie met deze spelers voor geen meter klopte is idd ook duidelijk. Zat totaal geen idee achter en de spelers wisten ook echt niet wat ze moesten doen.

22 juni 2018 om 10:41

Die Acuna was niet om aan te zien. Tagliafico was ook gewoon bagger. Mascherano te traag. Dybala niet goed ingevallen. Sampaoli had absoluut geen tactisch plan. De keeper is niet goed bij zijn hoofd. Ja, er was wel wat op aan te merken gisteren. Misschien is dit Argentinie gewoon een matige ploeg. Ze plaatsten zich pas op de laatste speeldag voor Rusland en gingen er onlangs nog volledig af tegen Spanje. Dan weet je het wel.

22 juni 2018 om 11:05

Acuna is een prima speler hoor, speelde niet goed maar hij werkte zich tenminste wel de pleuris in voor ze team. Ik weet niet wat jij had verwacht van hem maar ik denk dat je dat beter van Messi kon verwachten.

Mensen met de grootste status, worden anders belicht. Dat is bij Ronaldo ook altijd het geval. Je kunt niet eisen dat ze hun team altijd even er doorheen slepen.

22 juni 2018 om 09:00

Nee maar je kan wel eisen dat ze er voor werken maar dat is bij Messi niet bepaald het geval.

22 juni 2018 om 09:15

Het mooie is dat Argentinie zeer zuinig met haar krachten is omgesprongen,en na de groepsfase een mentale en fysieke voorsprong heeft op de rest,die de Argentijnen al in het vliegtuig richting Buenos Aires wanen. Messi zal straks echt nog wel een hoofdrol opeisen,want hij beseft dat het winnen van die cup gewoon zn plicht is,als allergrootste voetballer. Messi blijft Messi.

22 juni 2018 om 09:22

Nee. Ze hebben gewoon een wanprestatie gelevert gisteren. Tactisch klopte het van geen kant en Messi kan het niet alleen. Ik zie ze het niet meer rechtrekken. Ijsland wint vanavond van Nigeria en dan volgt er een salonremise tussen Ijsland en Kroatie.

22 juni 2018 om 09:38

*vanmiddag

22 juni 2018 om 09:05

Je kan altijd een mindere wedstrijd hebben, maar je moet na de wedstrijd altijd voor de spiegel kunnen staan en kunnen zeggen ‘ik heb mijn best gedaan’. Dat was bij Messi helemaal niet het geval.. hij stond daar maar wat ongeïnteresseerd te sjokken over het veld.. Aanvoerder onwaardig

22 juni 2018 om 09:10

Als je Messi een beetje kent weet je dat hij al zijn hele loopbaan wandelt om energie te sparen voor de beslissende acties. Het is geen speler die 12 km per wedstrijd loopt. Ben het wel met je eens dat ik geen aanvoerder zie in Messi, zoals Ronaldo dat wel overduidelijk is. Ik had de band aan Marscherano gegeven, met al zijn ervaring. Dan neem je al iets van druk weg bij Messi.

22 juni 2018 om 09:28

Je hoeft ook geen 12km te lopen om te kunnen zeggen:’ ik heb mijn best gedaan’. Maar tegen Ijsland had hij minder km’s dan Biglia op 50 minuten en ik vrees dat het gisteren nog bedroevender was. Leuk en aardig dat hij ‘wandelt om energie te sparen voor de beslissende acties’, maar als er die niet komen, sta je lekker met 10 op het veld. En dan continu dat hoofd naar beneden, dat kan je gewoonweg niet maken als sterspeler en aanvoerder. Dat straalt zich uit op het hele team.

22 juni 2018 om 09:50

Helemaal mee eens. Messi is totaal geen aanvoerder. Neemt geen enkele verantwoording, corrigeert geen enkele medespeler. Zet spelers niet op de plaats neer zoals bijvoorbeeld Cruyff dat vroeger deed. Als het niet loopt dan heb je eigenlijk niks aan Messi, tot het moment dat dan toch die ene geniale actie komt. Alleen kwam die gisteren niet. Argentinie kwam op alle fronten te kort. Wat ze op het veld aan het doen waren, geen idee. Maar er zat totaal geen plan achter leek het wel. Maar als je Pavon op de bank hebt zitten en Dyballa.... tja dan doe je toch iets verkeerd als trainer volgens mij. Die moeten gewoon allemaal spelen.

22 juni 2018 om 10:18

Klopt aanvoerder ben je van nature Messi is het niet. Maar verder snap ik dat hij kritiek krijgt maar het is ook wel onredelijk om alles nu op Messi af te schuiven dankzij hem haalde ze het WK.

22 juni 2018 om 12:17

@maus123

niemand schuift alles alleen op Messi af hoor. heel het elftal speelde slecht, iets wat je eigenlijk zelden ziet. meestal heb je dan nog 1 of 2 spelers die niet door de ondergrens zakken maar hier waren het er 11 en zelfs de coach zakte door de ondergrens

22 juni 2018 om 09:08

Ronaldo wordt anders op handen gedragen in Portugal, hij wordt daar niet vergeleken met de legende's uit het verleden als Eusebio en Figo etc. Er wordt van hem ook geen wereldtitel verwacht omdat ze daar inzien dat de selectie over het algemeen gewoon minder is dan andere landen.

Messi wordt in Argentinië door de helft van de mensen vergald en verantwoordelijk gehouden voor elke nederlaag die Argentinië ooit heeft geleden. Totdat hij de wereldtitel pakt, zal hij nooit echt geaccepteerd worden daar. Messi bezwijkt onder de gigantische druk die het volk hem oplegd en hij wordt nooit echt gesteund. Ik snap heel goed dat hij het op een gegeven moment niet meer kan opbrengen.

22 juni 2018 om 09:19

Ronaldo is succesvoller dan de Portugese legendes van vroeger. Onder zijn leiding hebben ze een EK gewonnen. Dat konden Eusebio en Figo niet terwijl er vooral in 2004 toch best een geweldige ploeg stond onder leiding van Figo met spelers als Rui Costa, Deco, Pauleta, Ricardo Carvalho en een jonge Cristiano Ronaldo.

22 juni 2018 om 09:24

Ik vind het wat ver gaan om de Europese titel toe te schrijven aan Ronaldo, zijn inbreng in dat toernooi was minimaal en ze werden gewoon 3e in hun poule maar door die belachelijke regel mochten ze door, Daarnaast was hij gewoon al na 10 minuten geblesseerd uitgevallen in de finale.

Verder stond de ploeg van 2004 ook in de EK finale en viel het kwartje net de andere kant op. in 2016 viel het net gunstig door een zondagsschot van die Eder. Wat nou als Higuain in de WK finale 14 gewoon die bal erin had geschoten in de 1e helft was Messi dan ineens wel de beste ooit....

22 juni 2018 om 09:35

Klopt, het was heus niet alleen maar Ronaldo, maar zijn inbreng was ook zeker niet minimaal. Hij scoorde 3 goals en gaf 3 assists in 6 wedstrijden. In de finale was hij gekwetst, maar wees er maar zeker van dat coachen als een gek langs de zijlijn de ploeg enorm geholpen heeft. Het mee creëeren van die over-mijn-lijk mentaliteit van de Portugezen is van onschatbare waarde geweest.

22 juni 2018 om 09:37

Ik heb het nergens over de GOAT zijn of niet. Ronaldo scoorde 3x en gaf 3 assists. Hij was dus direct betrokken bij 6 doelpunten van de geringe Portugese doelpuntenproductie. Die 'belachelijke' regel goldt niet alleen voor Portugal maar voor iedereen dus ze zijn fair and square doorgegaan. Verder was hij de enige reden dat ze de groepsfase überhaupt overleefden met 2 goals en een assist. Daarnaast heedt ie toch mooi in de halve finale tegen Wales geprikt dus zijn inbreng was zeker niet minimaal. Als telt helaas niet want gebeurd is gebeurd. Feit blijft dat Ronaldo in Portugal voor een heleboel Portugezen inmiddels op 1 staat als grootste Portugese voetballer dus het is ook logisch dat hij op handen gedragen wordt.

22 juni 2018 om 09:38

Ze speelden anders 2 ongelooflijke zaadpartijen tegen Ijsland en Oostenrijk, en pakte dankzij een geweldige goal van Ronaldo nog een punt tegen Hongarije anders waren ze gewoon 4e geworden. Maar ook in de kwartfinales kwamen ze pas na penalties voorbij Polen. En de halve finale was tegen Wales, ook niet de sterkste ploeg ter wereld,

Nee ik had zelden zo een onverdiende Europees Kampioen gezien..

22 juni 2018 om 09:40

Zegt toch genoeg dat Portugal helemaal niet zo’n sterke ploeg is als men nu voordoet? En dat getuigt toch net ook dat Ronaldo zijn inbreng juist net wel heel belangrijk was voor het EK te winnen?

22 juni 2018 om 09:40

Zegt toch genoeg dat Portugal helemaal niet zo’n sterke ploeg is als men nu voordoet? En dat getuigt toch net ook dat Ronaldo zijn inbreng juist net wel heel belangrijk was voor het EK te winnen?

22 juni 2018 om 09:46

Hoezo is het eigenlijk onverdiend ? Portugal heeft Kroatië, Polen, Wales en Frankrijk verslagen om Europees kampioen te worden. Wales knikkerde anders wel België eruit dus zo slecht waren die kennelijk niet. Wonnen ook gewoon de finale eerlijk van Frankrijk of niet soms? Het is wel leuk dat een team veel sterspelers op het veld heeft maar als je minder doelpunten maakt dan je tegenstander verlies je gewoon. Vraag me af wie het in jouw ogen meer had verdiend.

22 juni 2018 om 09:59

@voetbalgenot...
uhm op het ek heeft ronaldo 3 dramatische wedstrijden gespeeld waar hij de ene na de andere grote kans miste. 2 wedstrijden is hij belangrijk geweest en tijdens de finale stond hij steeds opzichtig aan de zijlijn gek te doen omdat hij bang was dat de cameraman hem zou vergeten.

Portugal heeft dus aardig veel zonder ronaldo gespeeld op t ek

22 juni 2018 om 10:52

Onder zijn leiding het EK gewonnen?
Laten we vooropstellen dat het een EK van de armoede was waar Portugal echt niet uitblinkte met mooi verzorgd voetbal en waar ze de finale hebben gewonnen zonder Ronaldo.
Ronaldo heeft tegen Spanje fenomenaal gerendeerd en dat is knap maar over het algemeen is hij zelden de uitblinker voor het nationale elftal.

22 juni 2018 om 11:11

Op het zijn maar bij 75% van de doelpuntenproductie bij Portugal medeplichtig geweest, inderdaad erg matig voor zijn land, helemaal omdat hij de finale snel uitviel dus eigenlijk bij 87,5% van alle doelpunten tijdens het EK. Daarnaast neemt hij duidelijk het team altijd op sleeptouw en is hij een echte aanvoerder. Hij motiveert en inspireert het team en de spelers willen voor hem en voor hun land vechten. Op het WK 100% van alle doelpunten medeplichtig. Dus je kan zeker zeggen dat Ronaldo zijn team naar de EK-titel heeft geleid. Dat het niet altijd even goed voetbal was is niet erg want ze hebben uiteindelijk toch de prijs gepakt.

22 juni 2018 om 11:14

Wat praat jij allemaal voor onzin? Ben jij Portugees ofso? Denk het niet. Anders had je wel geweten hoeveel zooi Ronaldo over zich heen heeft gehad. Tot het EK gaven mensen alleen maar kritiek op hem en werd zelfs gezegd door een groot deel dat Eusebio beter was en Ronaldo nog nooit iets voor Portugal had gedaan. In Portugal word er altijd gesproken over dat ze iets moeten winnen, vooral toen ze nog nooit een toernooi hadden gewonnen was er een inmense druk om iets te winnen. In 2008, 2010 en 2014 is hij kapot gemaakt door de Portugese media. Als Portugal niet presteert word hij als schuldige aangewezen net zoals met Messi. Spreek aub niet over zaken die jij niet weet want ik word moe van het corrigeren van mensen die niks met Portugal te maken hebben en maar onzin gaan zeggen. Los daarvan heb je blijkbaar niet Portugal gekeken in die poulefase want dan wist je wel hoeveel kansen ze hebben gemist vooral tegen Ijsland en Oostenrijk. Ze waren in de poulefase 1 van de teams met de meeste schoten op doel. Ijsland had zelfs het minste balbezit van alle teams in 1 wedstrijd op dat toernooi.

22 juni 2018 om 12:18

@lucas1234

Ronaldo zijn inbreng was minimaal? welk EK heb jij zitten kijken? hij was gedeeld topscoorder van dat toernooi en heeft de zowat alle belangrijke goals gemaakt dat toernooi. alleen in de finale niet want toen raakte hij geblesseerd

22 juni 2018 om 12:30

@japie_krekel 2 goals tegen Hongarije en 1 tegen Wales, dat was het weer, Daarnaast grossierde hij in het missen van kansen tegen Ijsland, Oostenrijk en Polen en was hij tegen Kroatië compleet onzichtbaar. Ik heb gewoon alle wedstrijden gekeken, maar het is gewoon niet waar dat Ronaldo, Portugal Europees kampioen heeft gemaakt. Sterker nog, ze hadden na de groepsfase gewoon naar huis moeten gaan als je in een poule met Ijsland, Oostenrijk en Hongarije 3e wordt verdien je niet om het EK te winnen. Maargoed het is gebeurd dus ik hou erover op...

22 juni 2018 om 12:42

weet ik niet, als de regel is dat een derde land ook door mag en je wint het toernooi dan heb je vind ik gewoon terecht gewonnen. Griekenland speelde ook niet oogstrelend in 1996 maar als je met zo een beperkt elftal 3 toplanden uitschakeld op zo een toernooi en je pakt de titel vind ik dat volledig terecht.

het Oranje van het Wk2014 speelde ook voetbal dat pijn deed aan je ogen en kreeg ook een cadeautje tegen Mexico wat ze doorhielp naar de volgende ronde maar als je toch al je wedstrijden wint sta je terecht in zo een halve finale

22 juni 2018 om 12:56

@zola . Hij heeft ook maar 85 keer gescoord voor Portugal in 80 wedstrijden . Matigjes hoor.

22 juni 2018 om 13:03

Als we over een jaar of 20 terug gaan kijken naar wat Ronaldo voor Portugal heeft betekent, zal men altijd zeggen dat hij de grootste Portugese speler ooit was die hen ook nog eens het EK heeft bezorgd. Men herinnert niet de wedstrijden tegen Ijsland, Oostenrijk en etc. Wat ze wel herinneren is dat men onder zijn leiding het EK won en hij verantwoordelijk was voor 75 van de totale productie.

Dat laatste statement van jou is nonsense, pure onzin gebaseerd op helemaal niks. In de eerste instantie vind je het zo te zien het spelbeeld wel belangrijk, want immers geef je aan dat Ronaldo compleet onzichtbaar was, tegelijkertijd bagatelliseer je zijn productie door te stellen dat 'dat het weer was' (hij is betrokken bij 75 vd totale productie, de relatieve belang van dit laat je achterwegen). Maar bij de poulefase pak je alleen het eindresultaat erbij en zeg je niet dat Portugal in al die wedstrijden domineerde. Dan wil je in een keer niet meer naar het spelbeeld kijken, het is maar waar je de focus op legt.

22 juni 2018 om 13:09

@piterprins773

dat is inderdaad geen heel indrukwekkend doelpuntenmoyenne

22 juni 2018 om 13:50

'Dat was het weer' maar nog steeds is hij gedeeld topscorer? Dus wie deed het beter dat jij zo komt doen alsof 3 goals weinig waren op het EK? Daarnaast nog 3 assists. Iedereen wijst je steeds op het feit dat Ronaldo betrokken was bij 75% van de doelpuntenproductir maar dat negeer je steeds keihard. Portugal had dan geen denderend team maar ze hebben eerlijk gewonnen van iedereen. En Ronaldo heeft ze op sleeptouw genomen zoals wel vaker.

22 juni 2018 om 17:14

Hoe kan het zijn dat hij alleen niet in de finale gescoord heeft, als hij in 2 van de 7 wedstrijden gescoord heeft? Of bestond het EK alleen uit de 3e groepwedstrijd en de halve finale alleen dan!

Zelfs hij kan de druk niet meer aan, hij verkrampt gewoon. Hij zet zichzelf zoveel druk op dat hij het voetballen vergeet. Messi zal stoppen na het wk en zich volledig gaan concentreren bij Barca. Tis nog niet voorbij maar met deze coach en slechte achterhoede zullen ze het niet ver gaan schoppen.

Ach jaa, het wk is zo goed als voorbij voor Argentinië. Ijsland wint van Nigeria en dan gooien Kroatië en ijsland het op een akkoord. Zo simpel als wat. Maarja die zag je al aan komen voor het WK begon. Jammer voor de maar het wordt tijd om aan een nieuw team te werken voor Argentinië.

Een beetje druk zetten op deze verdediging en ze maken blunder na blunder. Ik zie Argentinie ook niet snel van Nigeria winnen als ik eerlijk ben. Messi die doet er ook werkelijk niks aan hij sloft 85 minuten een beetje verloren over het veld en 5 minuten laat hij een schijntje van zijn klasse zien.

WK 2014: 7 duels, 4 goals en 3 assists.

Copa Amercia 2015-2016: 10 duels, 6 goals en 8 assists.

Messi heeft zich altijd bewezen bij het Argentijnse elftal. Hij heeft niet gescoord in drie finales maar kan je hem echt alleen afrekenen op alleen goals? Hij speelt in een andere rol veel lager in het veld en zette genoeg spelers in kansrijke positie. Van de drie WKs zijn twee verpest door coaches als Maradona en Sampaoli

22 juni 2018 om 09:20

Was dat niet 3x tegen iran en daarna vrijwel niks meer laten zien? scorebordjournalistiek. Copa kijk ik niet maar is natuurlijk een veel minder podium.

22 juni 2018 om 09:32

Tegen Iran scoorde hij de winnende in de laatste minuut, dat is maar 1 goal.

22 juni 2018 om 11:22

Ook 2 keer tegen Nigeria. Dat is eigenlijk de enige wedstrijd dat ik hem echt goed vond spelen op dat toernooi

22 juni 2018 om 12:35

Tegen Belgie speelde hij ook goed. Betrokken bij de enige goal van de wedstrijd. Die finale speelde hij overigens ook niet slecht. Had een grote kans om de winnende erin te schieten.

22 juni 2018 om 12:38

Die assist tegen Zwitserland vergeten in de achtste finale. Tegen belgie was het de kwartfinale

22 juni 2018 om 09:21

Mensen zijn vaak kort van geheugen. Toen Nederland in 2012 hartstikke slecht was op het EK leek iedereen ook te zijn vergeten dat we twee jaar daarvoor nog in de finale van het WK zaten. En in 2014 eindigden we weer bij de beste 3. Waan van de dag regeert in het voetbal.

22 juni 2018 om 09:34

Dat is niet helemaal waar Messi heeft alleen in poule fases gescoord op een WK. Als de druk hoger word klapt hij dicht en mist hij penalties.

22 juni 2018 om 10:27

Dan kijk je dus alleen naar goals en snap je voetbal niet. Zijn rol is heel anders bij Argentinie. Kijk ook naar zijn key passes en de invloed die hij heeft op het aanvallende spel. Het aantal keer dat hij iemand vrij speelt in die drie toernooien of een aanval bij hem begint.

22 juni 2018 om 12:24

@suarez7

ik ken zijn aantal assists niet maar van Ronaldo, Neymar en Messi word er iets extra's verwacht aangezien dat de 3 beste spelers ter wereld zijn.

wat Robben deed op het Wk2014, dat verwachten we van deze 3 spelers, niet alleen een paar assists. dat Oranje was kwalitatief echt niet veel beter als dit Argentinie maar Robben nam heel de boel op sleeptouw. dat is wat wereldsterren horen te doen

of wat denk je van Neymar op het vorige WK die in een dramatisch slecht Brazilie speelde maar wel steeds het verschil maakte was totdat hij geblesseerd raakte

natuurlijk is Messi samen met Ronaldo nog steeds de beste speler ter wereld en een absoluut fenomeen maar in Argentinie komt het er gewoon vaak niet uit. wat betreft eindtoernooien kan hij zich nog niet meten met legendes als Maradona, Braziliaanse Ronaldo en Zidane. in clubverband is Messi nog steeds een absoluut fenomeen

22 juni 2018 om 10:35

Wat een flut statistieken zeg. Messi heeft in heel zijn carriere welgeteld vijf goals gemaakt op een WK. 1 tegen Servie, 1 tegen Bosnie, 1 tegen Iran en 2 tegen Nigeria. Poe poe tsjonge jonge. Wat een geweldenaar zeg. Echte toplanden.

22 juni 2018 om 11:09

Ze waren allemaal wel van levensbelang. Als hij ze niet scoorde lag Argentinie uit de groep zoals nu en zit ook iedereen te janken. Als hij niet scoort doet hij het niet goed, scoort hij wel doet hij het ook niet goed. Hij was in 2014 een van de beste op het wk (de beste volgens fifa)

22 juni 2018 om 11:47

De beste volgens Adidas. Tevens zijn sponsor

22 juni 2018 om 10:35

Maar dan moet je niet vergeten dat die hele Argentijnse ploeg in dienst van Messi speelt en dat is nou juist de reden dat het niet loopt. Bovendien kun je niet alles op de coaches afschuiven. Zo werkt dat natuurlijk niet. De spelers moeten het uiteindelijk doen. Als je Icardi thuis laat en Dybala op de bank posteert omdat Messi niet met ze kan spelen, heb je een groot probleem als ploeg.

22 juni 2018 om 11:16

Hoe kom je aan 3 assists op het wk? Hij had er volgens mij 1(2 als je de voorzet op de eigen goal van bosnie zou meerekenen). En in de copa had hij volgens wiki in 11 potten 6 goals en 7 assists. Dus je cijfers zijn iets te rooskleurig.

Het kan nog! Messi zal natuurlijk niet meer in de buurt komen van Maradona, maar kan enigzins Nog helpen om Argentinië minimaal tot de kwartfinales te laten komen. Ik geloof er ook wel in. Kwaliteit is er echt wel. Er gaan nu wel een aantal spelers opstaan. Let maar op, tegen Nigeria gaat het 4, 5-0 worden.

22 juni 2018 om 09:18

Voor Nigeria ja!

22 juni 2018 om 12:22

Ik zou het wel leuk vinden als Messi nog doorgaat maar wil je dat echt?

Dit team kan zich in de 2e ronde nog meer voor schut zetten want dan staat er een ploeg die veel beter is dan Ijsland en misschien van hetzelfde niveau als Kroatie, worden ze alsnog afgedroogd.

Nee, de schaamte is al zo groot, ga lekker aan je team werken en zorg dat je er over 4 jaar staat.

Overigens, 4/5-0 gaat em niet worden met dit WK, ze kunnen gewoon 1-1 spelen.

22 juni 2018 om 12:59

@vedatovic

die kwaliteit is er zeker maar dan moet Sampaoli niet al die kwaliteit op de bank neerzetten

22 juni 2018 om 13:03

Sampaoli moeten ze wegsturen! Vandaag nog als het kan. Slechter kan het toch niet worden!

22 juni 2018 om 13:05

@vedatovic

slechter kan het zeker niet worden. ik zou 4-4-2 spelen in een ruit en dan Aguero en Higuain in de spits, Dybala op 10, Messi op rechts en Di Maria op links. probeer die voorhoede dan maar eens af te stoppen als tegenstander dat is niet te doen. verdedigen kan Argentinie toch niet dus gooi dan alles maar op de aanval en probeer gewoon meer te scoren als je tegenstander wat mogelijk moet zijn met deze aanval

Gouden bal:
1. Ronaldo
2. Mo Salah
3. Griezman

22 juni 2018 om 09:13

Tja het is pas de groepsfase he. Als Portugal straks in de 8e finale wordt uitgeschakeld zijn die goals ook niks waard geweest. En snap eerlijk gezegd niet dat je Messi op basis van het WK buiten de top 3 laat maar wel Salah er in plaats vervolgens...

22 juni 2018 om 10:34

Simplistisch redeneren. Weg zijn de prestaties van Messi in de competitie, 38 wedstrijden lang zijn team gedragen. Weg is de Copa del Rey (wie geeft er nog om die flutbeker).

Neen, het draait nog maar om een paar wedstrijden per seizoen om een gouden bal te winnen. Dat is de nieuwe logica anno 2018...

22 juni 2018 om 12:27

dan heeft Ronaldo nog wel een paar beslissende goals gemaakt bij Real Madrid natuurlijk die een groot aandeel hadden in de Champions League winst, bijvoorbeeld die spectaculaire omhaal tegen Juventus. dit jaar gaat het tussen Ronaldo en Salah tenzij Neymar Brazilie aan de wereldtitel helpt, dan zal die het wel worden

22 juni 2018 om 12:29

@millonario

het draait natuurlijk om de wedstrijden op het allerhoogste podium. Messi was in het landskampioenschap geweldig in zijn aandeel maar het WK en de Champions League worden terecht gezien als een hoger podium dan een Spaanse competitie of een bekertoernooi

22 juni 2018 om 12:35

Maar uiteindelijk heeft Salah ook geen prijs gewonnen afgelopen seizoen. Messi heeft de dubbel gepakt en heeft voor de zoveelste keer de goudenschoen gepakt. Messi zal ondanks de laatste 2 wedstrijden gewoon weer in de top 3 staan. Ik zou het overigens wel mooi vinden als Modric een keer hoog eindigd in die verkiezing, is toch ook enorm belangrijk geweest in al die CL zeges van Real (even belangrijk als Ronaldo? ik weet het niet..) en zie hem ook zomaar hoge ogen gooien dit WK met Kroatië. Maar goed uiteindelijk is die hele verkiezing altijd al een populariteit wedstrijdje geweest.

22 juni 2018 om 12:44

daar heb je wel een punt inderdaad en wat Modric betreft ben ik het ook met je eens. de pech van Salah was natuurlijk wel dat hij geblesseerd uitviel in die finale en dat Karius cadeautjes weg gaf maar ik kan niet ontkennen dat Salah uiteindelijk ook geen prijs heeft binnengesleept voor Liverpool

22 juni 2018 om 09:45

Haha man man man...
Puur in 2018 lopen Messi en Ronaldo gelijk qua betrokken bij aantal goals.

Messi: 29 goals en 12 assists
Ronaldo: 34 goals en 6 assists

Omdat Messi er nu 2 slechte wedstrijden op heeft zitten valt die buiten de top 3?

Eigenhandig Barcelona kampioen gemaakt en naar de bekerwinst geschoten.

Griezmann en Salah niets gewonnen, minder goals en assists.

1 Ronaldo of Messi, daarna heel lang niets.

Dit Argentinië heeft last van enorm veel problemen momenteel. Allereerst die afschuwelijke voetbalbond van hun die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Argentinië geen fatsoenlijke voorbereiding had dit WK. Daarnaast heb je dan de coach die vervolgens al zijn idealen het raam uit gooit en met allemaal slagers en vikingen begint op het middenveld. En dan heb je als laatste probleem Messi die zijn kop bij het minste geringste laat hangen. Natuurlijk, hij krijgt niet alle vrijheid zoals Cristiano en wordt altijd door 722 man gedekt, maar show some motivation, kom op man. Argentinië heeft nog een vrij grote kans, mits Ijsland punten verspeelt vanmiddag. Maar wil je als Argentijn wel dat je land de volgende ronde haalt als nummer twee? Dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid Frankrijk en die hakken dit team al helemaal in mootjes.

Alle ballen op Messi is de slechtste tactiek die je kan hanteren.. makkelijk te verdedigen en voorspelbaar..
speel eens zonder Messi maar met bijvoorbeeld dybala.. denk dat het team anders zou draaien..

22 juni 2018 om 09:57

dit team zou er niks beter door draaien. Kijk eens hoeveel echt slechte spelers er in t veld stonden.
Keeper en verdediging is al drama. Middenveld wat gisteren begon is super matig en bijna alle goede aanvallers zaten op de bank.
Ik weet niet of je die acuna gezien hebt? maar die stond in de basis terwijl hij bij top oss op de tribune zou zitten.

Achterin is het gewoon waardeloos en voorin heeft die coach geen idee hoe hij de boel neer moet zetten.

22 juni 2018 om 10:07

Klopt , ik vind dat de coach teveel op de bekende namen van weleer vertrouwd en veel spelers uit zuid Amerika.. wat je zegt, de bank is goed en dan hebben ze nog geeneens alle goede spelers die in Europa spelen opgeroepen

22 juni 2018 om 12:32

je kan niet zonder Messi gaan spelen, dat is je beste speler maar toon wat ballen als coach en stel je beste spelers op. Aguero in de spits, Messi rechts, Di Maria links, Dybala op 10. wij speelden vroeger ook met Van Nistelrooij, Van Persie, Sneijder en Robben in de basis terwijl onze verdediging ook niet top was. waarom zou Argentinie dat niet kunnen?

22 juni 2018 om 12:50

@capitanojuve

ligt eraan. op het Wk2014 was het in een nog slechter Oranje dan dit Argentinie alle ballen op Robben en dat pakte prima uit

Argentinië heeft op de voorhoede na gewoon een heel erg matig elftal.

22 juni 2018 om 09:27

Nou, zelfs die voorhoede is matig in mijn ogen. Zijn allemaal sterren bij hun club, maar zijn geen schim meer van zichzelf zodra ze het blauw-wit van Argentinië aantrekken op de een of andere manier.

22 juni 2018 om 12:34

@buly

dan moet je als coach een passend systeem vinden. Oranje was nog veel slechter qua selectie op het Wk2014 maar dankzij een verdedigend spelconcept dat was afgestemd op alle ballen op Robben kwamen we wel in de halve finale

22 juni 2018 om 12:24

Krachten sparen en dan 2 keer verliezen? Als Ijsland vandaag wint van Nigeria dan kan je concluderen dat Argentinie eruit ligt. Dat krachten sparen is dan een duur geintje zo...

22 juni 2018 om 13:37

1 keer verliezen natuurlijk.

Dat valt mij altijd van Messi tegen. Ik snap uberhaupt niet waarom hij aanvoerder is, aangezien ik hem geen leider vind. Juist een leider zou het elftal op sleeptouw moeten nemen, Messi wandelde alsof hij met zijn vriendin over het strand liep op vakantie.

Als ik dat vergelijk met Ronaldo, wereld van verschil. Zijn drive is echt ongelooflijk. Tegen Spanje leek het net alsof het al de finale was. Zag paar keer zijn ogen, zijn gretigheid. Daar kan ik van genieten. Je ziet gewoon dat Ronaldo met een grote missie bezig is en daar doet hij alles voor. Hij neemt itt Messi wel het elftal op sleeptouw en zet iedereen op scherp. Ronaldo is daar wel een leider in.

22 juni 2018 om 10:04

Bij Cristiano heb ik altijd het idee dat hij weet dat zijn teamgenoten wel die kansen voor hem zullen creã«ren zoals ze altijd doen. Daarom laat hij nooit z'n koppie hangen en focust hij zich op ruimtes maken en zijn killer-looplijnen om uiteindelijk die drie kansen die hij krijgt ook gewoon af te maken.

Terwijl Messi dan weer juist zo overkomt van: ''ja? Moet ik weer elke aanval starten aangezien jullie het zelf niet kunnen?'' Het lijkt bijna een schreeuw van hem richting de coach om wat meer creativiteit op dat middenveld naast hem te zetten zodat niet elke aanval bij hem moet beginnen.

En zoals je al zegt. Messi is echt geen aanvoerder. Echt verre van zelfs. Laat hem lekker zijn ding doen en andere spelers schreeuwen en motiveren.

Het is pijnlijk om te zeggen maar messi is van de slechtste op heel de wk.

Zo weinig km’s gelopen beslissende penal gemist en voor derest niks gedaan.

Jep wat mij betreft zit hij daar in

22 juni 2018 om 10:04

Als voetbal gaat om het aantal km´s rennen of lopen snap je het ook niet, dan zou Kuijt de beste voetballer aller tijden zijn. haha grapjas

22 juni 2018 om 10:10

Als j

22 juni 2018 om 10:11

Als je niet rent zorg je dat je kansen creeren of wat anders goed doen voor je team.

Argentinie speelde gisteren letterlijk met 10 man omdat messi niet rende en buiten dat letterlijk niks deed.

Hij heb letterlijk niks goed gedaan dit wk werkt meer tegen dan mee.

22 juni 2018 om 12:10

En nog steeds snap je het niet. Modric en Rakatic hebben de toevoer naar en van Messi heel goed afgeschermt, dat zijn wel 2 fantastische middenvelders op hun moment van supreme waar je u tegen zeggen. Als je daarnaast de meest irritante voetballer van dit WK heb manduzic tsja... Apart daarvan moet het gewoon beter bij Argentinieë en dat ligt echt niet alleen aan Messi maar aan de positie die je hem toevertrouwd en Macherano moet gewoon als libero spelen en Benega echt als spel verdeler en Messi op 10

22 juni 2018 om 12:35

doe maar Dybala als spelverdeler, die is echt een klasse beter als die Banega

22 juni 2018 om 11:12

Messi wandeld al zijn hele cariere over het veld, ook als het goed gaat, en nu het slecht gaat komt daar kritiek op? Wat een onzin.

22 juni 2018 om 11:58

Nog iemand erbij die ik nooit meer serieus kan nemen. Elke misgunner grijpt zijn kans op dit moment om Messi de grond in te beuken. Verschrikkelijk triest, bijna eng zelfs. De slechtste op het WK, wat een giller.

22 juni 2018 om 12:53

@consy

in de grond boren vind ik wel een groot statement hoor. elke sterspeler die niet presteert word bekritiseerd, echt niet alleen Messi. van dit soort spelers verwacht je gewoon meer als wat je nu ziet. ook spelers als Van Persie en Seedorf werden bekritiseerd iedere keer dat ze het niet lieten zien in Oranje

Neymar speelde het vorige WK ook in een dramatisch slecht Brazilie en Robben in een dramatisch slecht Oranje maar deze spelers maakten wel het verschil in de speeltijd die ze hadden. Bale deed het op het vorige EK in een Wales dat alles behalve een wereldelftal had. Modric bij Kroatie wat ook niet op 11 posities wereldtoppers heeft lopen

was dat niet het geval waren ze ook bekritiseerd omdat we nou eenmaal veel van deze geweldige spelers verwachten. Messi is ook een geweldige voetballer dus daar verwacht je gewoon meer van

Er zijn veel sensatie makers, maar als je bij Argentinië , Mourinho of Simeone als Coach zou neer zetten hadden ze alle 3 de finales gewonnen. Als de Argentijnse bond ballen heeft sturen ze deze trainer nu nog naar huis en stellen ze Simeone aan als interim manager. Als Nigeria gewoon niet scoort vandaag en Ijsland ook niet dan heeft Argentinië aan een 1-0 overwinning op Nigeria genoeg. Maar dan nog moet deze trainer vandaag nog naar huis dit is niet om aan te gluren. Speel aub op de counter met een Di Maria , Higuain en Kun voorin en Messi op 10 en een andere keeper graag wat een drama´s die lange slungels.

22 juni 2018 om 12:26

Simeone aanstellen nu heeft geen zin, die vechtlust pomp je er niet zomaar in hoor. Daar heeft hij ook een aantal jaar voor moeten werken.

22 juni 2018 om 13:03

precies, en dat is nog in clubverband als je dagelijks met spelers op het veld staat. in een nationaal elftal heb je die spelers maar een paar keer per jaar bij je. bondscoach lijkt me op dit moment ook nog niet iets wat Simeone ambieert. die wil gewoon dagelijks op het veld staan met spelers en niet 3 kwart van het jaar op de golfbaan staan

22 juni 2018 om 13:38

En hij is nog best jong ook. Ik zie hem nergens anders dan Atletico

Laten we ff eerlijk, Argentinie buiten de voorhoede en Messi heeft echt niet zo'n geweldige ploeg.
Daarnaast zijn veel mensen verrast dat Kroatie heeft gewonnen.
Kroatie heeft al jaren goede lichtingen alleen deze lijkt het dat ze de juiste balans hebben gevonden en een eenheid zijn.
Jammer voor de Argentijnen, maar ze moeten daar ook realistisch zijn. De ploeg is aan het verouderen, de keeper is een grabbelaar, centrum van de verdediging is ook niet je van het.
Ik vond Argentinie tegen Ijsland al niet overtuigend, tegen Kroatie speelde ze niet slecht alleen waren de Kroaten over de hele wedstrijd gewoon beter.

22 juni 2018 om 10:50

Dat Kroatie beter is dat wist ik wel maar hoe kunnen ze die 0-1 niet gewoon consolideren , nu moet je dus winnen van Nigeria. Ook na afloop zegt die trainer van Argentinie dus dat het team zijn tactiek niet uitvoert, dus zoals ik al in een eerder bericht aangaf, stuur hem dan weg zelfs voordat ze nog tegen Nigeria moeten en vraag Simeone , punt uit.

22 juni 2018 om 14:29

Simeone zal hier echt niet instappen. Hij weet donders goed dat Argentinië te lang op Higuan, Messi, Mascherano, Kun heeft geteerd. Dybala en Icardi zijn waardig maar op het middenveld, verdediging en keepers gebied is de spoeling op dit moment niet je van het.
Argentinië bevind zich buiten de genoemde toppers een beetje in hetzelfde schip als Nederland

Ja als je nog steeds met Masherano voetbalt die nooit goed genoeg bevonden is om op het middenveld te spelen bij barcelona op jongere leeftijd en nu als een soort spelverdeler bij argentinie speelt.
Iedereen doet maar wat en de moeilijkste oplossingen worden gezocht.
Messi speelt in een veel te onrustig elftal zonder rust aan de bal en komt zelden in balbezit in de gevaarlijke zones. Iedereen loopt met de bal. Sampaoli had de bezem er allang doorheen moeten halen en afscheid moeten nemen van Masherano bijv.

22 juni 2018 om 10:52

hij had gewoon als libero moeten spelen, Benega als spelverdeler majah wie maakt de opstelling :D

je kan zoon mooi elftal neerzetten met Argentinie. ik zou altijd 3-2-3-2 spelen met hun op deze manier:

armani
otamendi - mascherano - rojo
biglia - banega
messi - dybala - di maria
higuain - aguero

zoals ze nu spelen leg je alles op messi en dat kan hij nou eenmaal niet aan. de selectie als gister is zo onthutsend zwak dat messi ook zwak is. de enige reden dat messi goed is bij barca komt door het geweldige elftal om hem heen. gisteren wou hij 20 keer met dribbels iedereen voorbij en 20 keer gaat het fout. loopt op caballero en subasic het minste van iedereen

22 juni 2018 om 13:01

@alexander234

met die voorhoede speel je inderdaad elke verdediging naar huis alleen zou ik met 1 controleur spelen en 4 verdedigers. 4-4-2 in een ruit is altijd een prima opstelling geweest maar geen coach durft dat meer aan tegenwoordig. het is allemaal 3-5-2 of 4-5-1 tegenwoordig

22 juni 2018 om 13:17

Zo wordt je dus nog meer afgedroogd . Die oude mascherano , is tie nu al 40 of zo. Die kan het toch allemaal niet meer bijhouden. Die 5 aanvallers klinkt leuk maar die verdedigen geen van 5 en mee. En dan daartussen 2 van die kneuzen . Gevolg : 2 eilanden. Verdedigend zeer kwetsbaar en leuke aanvallers staan maar een bal die daar niet komt.

Ik kan mij nog herinneren dat heel veel mensen Sampaoli graag als bondscoach van het Nederlands elftal wilden zien een tijdje geleden toen we nog een coach zochten. En nu zijn ze allemaal anti Sampaoli. Blijf dan ook lekker bij je standpunt dat het een goede coach is.

22 juni 2018 om 12:37

Het is toch juist logisch dat een mening kan veranderen als de desbetreffende persoon anders presteert? Dan zou het ook juist achterlijk zijn om Sampaoli te verdedigen terwijl hij niks klaarspeelt. Beter je standpunt aanpassen in plaats van blind staren terwijl de feiten anders zeggen.

22 juni 2018 om 13:44

Louis van Gaal heeft ook wel eens gefaald als coach, bij Man Utd bijvoorbeeld niet veel klaargespeeld. Ook wel eens niet gekwalificeerd met Oranje voor een eindtoernooi. Maar voor mij blijft hij 1 van de beste coaches ooit en zal ik hem verdedigen als anderen anders roepen.
Dus ik vind dat die personen achteraf allemaal makkelijk lullen en niet serieus te nemen zijn die nu ineens roepen dat Sampaoli er niets van kan terwijl ze hem eerst bij Oranje wilden zien, en dan praten we over 3 maanden geleden een korte periode. Lekker makkelijk om je mening elke maand of week te veranderen. Komt geloofwaardig over.

22 juni 2018 om 12:38

hoe kan je nou zeggen dat het een goede coach is als je 3 wereldsterren op de bank laat zitten en passeert voor middelmaat als Meza en Acuna? dan laat je Rulli thuis en zet je Cavallero op goal, je laat Fazio op de bank zitten. die man snapt er weinig van. als je een keer wat hebt gezegd mag je dan nooit meer van mening veranderen over een coach? dat gaat natuurlijk nergens over

ik zelf ben nooit een fan geweest van deze coach en was destijds al blij dat hij niet naar Oranje kwam. in Nederland hebben we ook genoeg coaches rondlopen

Apart van dit alles moeten enkel trappers ook meteen met geel zoniet rood bestraft worden, als ze dat bij mij in het veld doen, krijg je van mij toch een dwarslaesie. Dat er oenen zijn die dat normaal vinden .... of zoals Ambrabat zelfs met zijn nagels de ribbenkast van die linksback for Portugal openmaakte en bloedde vind ik echt niet kunnen en hoort zeker niet bij voetbal !

Argentinië red het nog wel. Nigeria wint van IJsland en dan volstaat een overwinning toch nog. Messi moet veel dieper spelen. Vlak achter de spits. Daar kan hij met zijn actie het verschil maken. Nu komt hij iedere keer de bal halen. Daardoor komt hij op totaal ongevaarlijke plek aan de bal. En middenvelders komen er niet overheen en die buitenspelers zijn 3 keer niks , dus hij kan met niemand combineren. Gewoon zo diep mogelijk neerzetten zodat hij daar met 1 actie meteen het verschil maakt. Nou zijn die argentijnse middenvelders nogal kneuzen , maar ze moeten toch wel iemand hebben die de bal met enige creativiteit bij de voorhoede krijgt? Nu moet Messi de bal halen , het spel verdelen , dan hopen dat een van die kneuzen voorin zijn paas begrijpt , dan nog bijna zelf een voorzet geven om hem er ook nog zelf in te lopen.

Verschrikkelijke wedstrijd voor de Argentijnen. Maar jongens hoe komen sommige mensen erbij om Messi de schuld te geven? Die coach is een randebiel eerste klas. Man man man. Je begint met alleen kun en Messi?. De rest van t elftal was waaaaaardeloos. Waarom niet beginnen met di Maria, dybala, kun en messi? De kracht van dit Argentinië zit em overduidelijk in de aanval en dan stel je niet eens de helft op. Als die lui alleen al in het veld staan geeft dat al zoveel dreiging. Nu hoefde Kroatië alleen vroeg druk te zetten en de weg naar Messi te blokkeren. Kun is niet de spits voor de lange bal en als Messi de bal niet krijgt hebben ze geen kwaliteit meer. Deze pot was een voorbeeld waarin Argentinië op tactisch gebied zo hard werd overlopen. Als een van jullie mij kan vertellen wat Messi had moeten doen vertel t me, want tis voor mij vrij duidelijk dat die coach finaal heeft gefaald gisteren. Oja en de jongens die alweer over Ronaldo vs Messi te beginnen. Ronaldo presteerde eerste half jaar helemaal niks. Dit was puur tactisch falen. Hou er gewoon over op zijn 2 magnifieke voetballers met verschillende stijlen. Tis zo doodzonde dat we Messi nu al uit moeten gaan zwaaien op zn laatste wk door zo'n achterlijke coach.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren