Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Laks Brazilië kan verwachtingen ondanks wereldtreffer niet inlossen

Laatste update:

Brazilië is zeer teleurstellend begonnen aan het WK in Rusland. De Goddelijke Kanaries kwamen zondagavond in Rostov via een schitterende uithaal van Philippe Coutinho nog wel op voorsprong tegen Zwitserland, maar gaven daarna niet meer thuis. Een rake kopbal van Steven Zuber in de tweede helft zorgde uiteindelijk voor een puntendeling: 1-1

Brazilië arriveerde als de gedoodverfde titelfavoriet in Rusland en het team van bondscoach Tite zette zijn titelkandidatuur aanvankelijk ook kracht bij. Onder aanvoering van sterspeler Neymar werd Zwitserland in het eerste kwart van de wedstrijd met frivool spel overlopen. De score had na elf minuten voetballen reeds opengebroken kunnen worden door Paulinho, maar de middenvelder schoot na goed voorbereidend werk van Neymar van dichtbij rakelings naast.

Negen minuten later was het alsnog raak voor de Brazilianen. Na zwak uitverdedigen van Zuber belandde de bal voor de voeten van Coutinho, die het leder onmiddellijk klaarlegde voor zijn rechter en vervolgens vanaf een meter of twintig op schitterende wijze de verre hoek vond: 1-0. Zwitserland was er tot dan niet aan te pas gekomen, maar kon doordat Brazilië gas terugnam na het doelpunt van Coutinho beter in de wedstrijd komen. Toch kwam het Alpenland in de blessuretijd van de eerste helft nog eens goed weg: een kopbal van Thiago Silva vloog over het doel van doelman Yann Sommer.

Brazilië wist zijn goede spel uit de eerste twintig minuten van de wedstrijd geen vervolg te geven. De Zuid-Amerikanen kwamen na de onderbreking bijzonder ongeconcentreerd uit de kleedkamer en moesten dat al vroeg in het tweede bedrijf bekopen met de gelijkmaker. Zuber ontdeed zich na een hoekschop van Xherdan Shaqiri met een slim duwtje van directe tegenstander Miranda en kon vervolgens van dichtbij raak koppen. De Brazilianen tekenden nog wel protest aan vanwege een vermeende overtreding, maar daar wilde de arbitarge niets van weten.

Het elftal van Tite had na de gelijkmaker moeite om weer in zijn ritme te komen. Coutinho dook twintig minuten voor tijd na een intelligent passje van Neymar gevaarlijk op in het Zwitserse strafschopgebied, maar zijn schot vloog uiteindelijk betrekkelijk ruim naast. Aan de overzijde werd Alisson Becker tot een redding gedwongen door Blerim Dzemaili. Tite bracht een kwartier voor tijd Roberto Firmino nog binnen de lijnen voor Gabriel Jesus, die vlak daarvoor nog tevergeefs een strafschop had geclaimd, maar ook hij kon puntenverlies uiteindelijk niet meer afwenden voor Brazilië. De spits van Liverpool was in de slotminuut nog dicht bij een doelpunt, maar zijn kopbal werd na een vrije trap van Neymar uit het doel geranseld door Sommer, die daarna nog het geluk had dat een schot van Miranda richting miste.

Brazilië is ondanks het puntverlies de absolute WK-favoriet

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Erg mooi dat Zwitserland 1 punt heeft gepakt tegen Brazilie. Ik hoop dat Zwitserland dit WK de finale gaat halen en ik geef ze daar een goede kans op want ze zijn offensief en defensief erg sterk en Zwitserland heeft met Shaqiri een absolute topspeler. Ik hoop dat er dit WK een finale komt tussen de zekere outsiders Kroatie en Zwitserland want dat kan een mooie en spannende finale worden waarbij er geen echte favoriet is.

17 juni 2018 om 22:03

Maar echt niet man, er zat niets van voetbal in Zwitserland, dat kan je toch niet menen?

17 juni 2018 om 22:04

Kroatië, Denemarken, Servië, Mexico etc kunnen dan dus ook de finale halen... Vind Zwitserland wel dat niveau...
Leuke ploegen maar denk toch maximaal kwartfinales voor deze landen.

17 juni 2018 om 22:08

Nee sorry, ik kan als nuchtere jongen geen team uitsluiten, want er zijn de meest ondenkbare dingen gebeurd in het verleden. Maar Zwitserland staat niet in mijn top 10 in willekeurige volgorde (belgië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Argentinië, Brazilië, Urugay en Kroatië).

Voor mij zijn Spanje, Duitsland en Brazilië de favorieten, Frankrijk, Argentinië en Portugal de outsiders en de andere teams die ik noemde zijn hooguit verrassingen.

Ik zie het echt niet gebeuren dat Zwitserland deze ploegen gaat uitschakelen in de knockout-fase, als ze die überhaupt al halen.

17 juni 2018 om 22:14

Zwitserland heeft al enige tijd een prima team met leuke spelers. Maar de finale? Das wel erg hoog gegrepen.

De toplanden vallen, buiten Spanje en Portugal, een beetje tegen, maar het is pas de eerste ronde. Zodra die een beetje beginnen te lopen heeft een team als Zwitserland normaliter geen tot weinig kans.

18 juni 2018 om 03:24

Je vergeet Colombia als gevaarlijke outsider! Hebben een geweldige elftal en een uitgebalanceerde team zowel voorin als achterin!!

17 juni 2018 om 21:57

Hahahaha Ik zou ‘t ook erg leuk vinden, maar ik verwacht niet eens dat ze de groepsfase doorkomen om heel eerlijk te zijn. Shaqiri is al jaren geen topspeler meer en gaat volgend jaar zoals t er nu voor staat lekker in de Championship spelen met Stoke..

Defensief zijn ze wel erg sterk idd, ondanks die houthakker van Arsenal die ze voor zich hebben!

17 juni 2018 om 21:58

Ik verwacht van wel. Servië is niet veel. Zwitsers absoluut beter.

17 juni 2018 om 22:02

Stoke zal Shaqiri echt niet kunnen behouden, daar is hij te goed voor

17 juni 2018 om 22:09

Niemand uit deze poule haalt de halve finale.

17 juni 2018 om 22:57

Hahah hou op man. Servie heeft zo veel klasse spelers rondlopen. Zwitserland heeft alleen shaqiri .

17 juni 2018 om 21:57

Yo!! lang niet gezien heb je nog toto tips?

17 juni 2018 om 21:57

Wat was Brazilie toch matig. Je verwacht toch wel echt meer van zulk soort kaliber spelers. Zwitserland doet goede zaken zij kunnen zeker nog eerste worden en minimaal 2e denk ik. Wordt wel afwachten onderling tegen Servië. Maar hele belangrijke punten gepakt.

17 juni 2018 om 21:57

Wait what?? Zwitserland heeft een leuk team maar gevaarlijke outsider zou ik ze niet noemen. Net zo min als ik Shaqiri een top speler vind, meer een degelijke speler met af en toe een leuke actie/schot.

17 juni 2018 om 22:01

Net als Mexico ook zeer verrassend. De ploegen die het zouden moeten doen tot heden gefaald. Misschien wordt het WK der verassingen toch? Ik heb geen idee maar je weet het nooit.

17 juni 2018 om 21:58

Wait what?? Zwitserland heeft een leuk team maar gevaarlijke outsider zou ik ze niet noemen. Net zo min als ik Shaqiri een top speler vind, meer een degelijke speler met af en toe een leuke actie/schot.

17 juni 2018 om 22:00

Shaqiri absolute topspeler?

17 juni 2018 om 22:13

Wat heb je gehad maatje? Of heb je een ander wedstrijd gezien? Dan geef ik Ijsland nog meer kans met hun anti voetbal!

18 juni 2018 om 00:43

Is wel duidelijk wie best is van de 3 Messi Neymar en Ronaldo... de gene die gewoon het simpelst speelde en niet alles wilde op eisen!! RONALDO!!!

18 juni 2018 om 01:14

Kan iedereen wel om lachen maar die Zwitsers staan echt niet zevende op de wereld ranglijst omdat ze er geen hout van kunnen. Nee dat is omdat ze al jaren amper verliezen. Ook het vorige WK toen vlogen ze er nipt uit door een goal van Argentinië in de allerlaatste minuut. Er zullen wat kwartjes goed moeten vallen en uiteraard zijn ze slechts een outsider , maar ik zou niet verbaasd zijn als die Zwitsers heel erg ver gaan komen hoor.

Wat ben ik toch trots op mijn favoriete land: Zwitserland!! 💖 Ongelofelijk knap dat zij een punt uit het vuur weten te slepen tegen het grote Brazillie! Wie kunnen zij wel verrassen dit WK! Ik ga er i.i.g. voor duimen!

17 juni 2018 om 22:00

Mooiste land dat er is Prima gevochten en als collectief voltooid. We gaan er in ieder geval weer voor zitten de komende wedstrijden!

17 juni 2018 om 22:02

Klinkt raar hoor. Maar Xhaka speelt enorm goed maar oogt iets te fors of lijkt dat zo? Het wordt spannend voor ze vooral tegen Servië.

17 juni 2018 om 22:04

Ik sta ook achter Zwitserland dit WK. Ik pak altijd een random land waarvan ik denk dat ze kunnen verassen obv de poule en selectie. Op het EK was dat Wales, en nu juich ik voor de Zwitsers

Neymar is natuurlijk de beste speler van Brazilië, maar zolang hij die status belangrijker vindt dan de teamprestatie, wordt het een lastig verhaal.

Hij gaat veel te vaak voor eigen succes en lijkt ook nog niet helemaal 100% fit (mist natuurlijk wedstrijdritme). Jammer, want een Neymar in bloedvorm is niet te stoppen voor de Zwitsers, die zich overigens prima staande hielden!

17 juni 2018 om 21:58

Is precies ook niet echt fit nog...

17 juni 2018 om 22:02

Haha, laatste oefenwedstrijd was hij in Wereldvorm en nu opeens niet meer en mist hij wedstrijdritme... Lachwekkend. Elke topspeler gaat voor eigen succes, dat hoort ook gewoon zo. Vandaag liep het bij het hele team niet, dat kan een keer gebeuren.

17 juni 2018 om 22:04

Invalbeurt toch?

17 juni 2018 om 22:12

'Elke topspeler gaat voor eigen succes'. Dit meen je niet toch?

17 juni 2018 om 22:14

Gabriel Jesus, Willian, Coutinho etc. Speelde allemaal uitstekend. Alleen als de combinatie ophoudt wanneer je Neymar aanspeelt dan word het ook vanzelf minder.

17 juni 2018 om 22:12

Je slaat de spijker op z'n kop Groningen! Je kan ook aan alles zien dat bijvoorbeeld die Gabriel Jesus een geweldige speler is die echt wel heel effectief in dit Brazilie kan zijn. Het is echter zo wanneer Neymar aan de bal is hij gelijk kan stoppen met lopen.

Heb me enorm lopen ergeren aan Neymar. Zuigt ontzettend en heeft weinig rendement. Tuurlijk, het is een fantastische voetballer, maar dit gedrag zou hij niet nodig moeten hebben.

Vond Brazilië aardig starten, maar na rust weinig tot niks gezien van ze. De Zwitsers stonden prima en gaven eigenlijk weinig weg, op een aantal standaardsituaties op het eind na. Mis een stukje agressie en drive bij de Brazilianen.

Wel een schitterende goal van Coutinho!

17 juni 2018 om 21:58

Erger me kapot aan Neymar, dat provocerende wat hij telkens doet. Enorm nare speler, jammer dat hij niet speelt tegen slagers zoals Köhler en Vierchowod, dan speelde hij de komende 10 jaar niet meer.

17 juni 2018 om 22:05

@maicon123 Dat Neymar kan overdrijven, begrijp ik volledig. Maar dit soort uitspraken zijn walgelijk. Zoiets wens je niemand toe. Doe beter

17 juni 2018 om 22:15

Wens je niemand toe? Hij speelt alleen om zijn tegenstander te vernederen, geen moment van respect naar de mensen tegen wie hij speelt. Walgelijk.

17 juni 2018 om 22:13

Neymar is eigenlijk precies het tegenovergestelde van Ronaldo (de Portugese). Neymar doet trucjes, gaat liever voor mooi dan voor effectief en heeft daardoor heel weinig rendement en Ronaldo is het tegenovergestelde. Ronaldo kan een slechte wedstrijd spelen maar je kan hem 1 kans geven en hij maakt 2 doelpunten bij wijze van spreken. Alles aan Ronaldo draait om effectiviteit en doelgerichtheid, daar kan Neymar nog heel veel van leren. Moet er trouwens nog wel aan toevoegen dat Ronaldo vroeger ook voor de mooie optie ging, er is nog hoop voor Neymar dus!

18 juni 2018 om 02:56

@Arnout, ik ken er geen één Braziliaanse aanvaller die puur voor effectiviteit zijn. Het zijn allemaal zeer technische spelers. Alles draait om Samba voetbal, alhoewel dat samba voetbal ze voor het laatst in WK 2002 zo hebben gespeeld naar mijn mening. Daarna onder Dunga was anti voetbal.

18 juni 2018 om 08:55

Je vergelijking klopt met de Ronaldo van nu.
Maar pak een Ronaldo van een jaar of 10 terug en het lijkt redelijk op wat Neymar nu doet.
Alhoewel Ronalde in alles verder was, maar ze hebben we wat van elkaar weg.

Haartjes in de plooi, puntjes geblondeerd, lul dingetje erin geschoren en maar lopen met die bal.

Sorry maar ik kan geen sympathie opbrengen voor dit Brazilie, van mij mogen die gasten meteen naar huis, ik hoop echt dat ze die groep nog niet uitkomen, puur door die Neymar. Geniale voetballer, na de twee kanonnen zelfs de beste van de wereld, maar dat jongetje is zo een ongelooflijk nare kwal, met zijn gebaartjes, duikjes en overdreven wijverig gedoe na het minste contact. Dit is geen ambassadeur voor onze mooie sport, maar een ziekte.

Bah bah bah!

17 juni 2018 om 21:57

Eerlijk is eerlijk, er zitten veel te veel flauwe voetballers en duikelaars in het voetbal. Genoeg matennaaiers en kaartenvragers. Neymar spant wel echt de kroon. Naar mijn mening komt er niemand in de buurt

17 juni 2018 om 22:02

Vond Jordi Alba altijd wel een gedoogde concurrent, maar Neymar verstevigt ook vanavond zijn koppositie nog maar eens. Hij zat niet lekker in de wedstrijd en die Behrami was een pain in the ass voor hem, dan ga je het merken. Was bij Barca ook zo, broertjes met Messi en Suarez wanneer ze wonnen maar bij verlies ging hij weer over op standje ellende. Vervelend.

17 juni 2018 om 22:03

Suarez en Alba komem zeker in de buurt.

17 juni 2018 om 22:12

Standje ellende 😂 heerlijk verwoord...

On. Intens vervelend mannetje

17 juni 2018 om 22:15

Ramos, Alba, Costa, Alli en Herrera komen toch wel minimaal in de buurt. Hun harde werk om op dit vlak tot de wereldtop te behoren, verdient meer erkenning!

17 juni 2018 om 21:59

Valt wel mee toch. Neymar is vaak heel irritant, maar krijgt toch ook de ene na de andere (kleine) overtreding te verwerken. Is gewoon een dribbelaar en dan gebeurt dat.

17 juni 2018 om 22:04

Iedereen krijgt kleine overtredingen te verwerken als je langs iemand gaat, maar alles wat daarna gebeurt, op de manier waarop het gebeurt en wat er daarna van de scheids gevraagd word heeft niets met voetbal te maken.

17 juni 2018 om 22:15

Neymar krijgt ze wel een stuk vaker hoor (komt ook door zijn speelstijl). Tuurlijk is het soms irritant, maar voor hem is het ook irritant om na elke actie een tik(je) te krijgen. Voor beide kampen kan wat gezegd worden vind ik.

17 juni 2018 om 23:03

Nee, gewoon niet. Dat je geraakt wordt en valt kan gebeuren. Maar herhaaldelijk geraakt worden rechtvaardigt niet de simulatie en aanstellerij van Neymar waar hij doet alsof hij zwaar geraakt is. Dat is collega's naaien en zielig.

17 juni 2018 om 23:47

Raak dan de bal en niet zijn voet, als er na zoveel keer nog niet wordt bestraft kan ik begrijpen dat mensen gaan liggen. Al doet Neymar het ook zonder contact.

17 juni 2018 om 22:01

Echt een walgelijk ventje, had hem eerlijk gezegd niet gemist als hij het niet had gehaald.

17 juni 2018 om 22:50

Sterker nog, als hij er niet bij was geweest had ik best kunnen genieten van Brazilië. Met hem op het veld kan ik alleen maar blij zijn met elke tegengoal die ze te verduren krijgen.

17 juni 2018 om 23:12

Alsje zo goed dribbelen kan als Neymar krijg je vaak schoppen etc. Zie je niet hoevaak ze aan m hadden zitten trekken?

17 juni 2018 om 22:02

En Neymar blesseert zichzelf hierdoor. Met dat gedrag lokt hij een reactie uit bij tegenstanders, die hem een keer een schop verkopen. Ben het echt volledig met je eens (al is dat laatste wel erg hard gezegd)

17 juni 2018 om 22:02

Op Ek's en Wk's zijn dit toch wel echte uitspraken puur op de voetballer gericht, want vaak tijdens de competitie doet men het af als 'een gekleurde bril op hebben' bij die ene club.

Ik ben het helemaal met je eens, ik kan mij ook kapot ergeren aan duikelaars en kaarten vragers. De combinatie doet mijn bloed koken

Maar zolang ze niet durven optreden blijft het doorgaan...

17 juni 2018 om 22:03

Dus omdat iemand volgens jou niet de credits krijgt moet het hele team eruit? Wat een overdreven gedoe. Ronaldo is ook zo een beetje als het minder loopt. Bijna bij elke sterren wel een beetje. Daar irriteer ik me niet aan. Dit is ze manier van spelen.

17 juni 2018 om 22:03

Brazilië is ook niet meer echt wat het was.
Tuurlijk er lopen echt hele goeie spelers rondt met grootheden Neymar, Coutinho & Marcelo but thats pretty much it..
Tot nu toe hebben alleen Spanje & Portugal kunnen imponeren & die speelde immers tegen elkaar.
Frankrijk wint, maar totaal niet overtuigend, Argentinië was niks, Duitsland zwak & nu Brazilië..
Engeland & België (België wint wel makkelijk van Panama denk ik) morgen, kijk er naar uit wat die zullen brengen.

Edit; waar is Dani Alves? Wat is hij een gemis zeg. Passjes & voorzetten..

17 juni 2018 om 22:07

Sorry maar daar doe je beesten zoals Allison, Thiago, Miranda, Paulinho en Firmino (als hij speelt) mee tekort. Die hebben misschien NOG niet de naam of zijn functionele voetballers (die heb je ook nodig), maar voor mij nog steeds een team vol sterren.

17 juni 2018 om 22:03

Helemaal mee eens. Jammer voor zo'n geweldige speler, maar die nare trekjes verknallen het voor mij. Een zeer onsympathiek mannetje.

17 juni 2018 om 22:07

Vond het reuze meevallen tot de laatste 5 minuten. Irritant is het zeker, maar eerlijk is eerlijk, die scheids moet natuurlijk gewoon een keer of 3 a 4 geel trekken en dan maken ze die overtreding niet meer. Ik zeg niet dat ik het janken goedkeur, maar een scheids die goed fluit en de juiste momenten een kaart geeft, dat scheelt al een slok op een borrel heh.

Daarnaast, wanneer mag die VAR zich ergens mee bemoeien. Even een vraagje voor mijzelf. Want ik snap er niks van tot nu toe.

17 juni 2018 om 22:25

Deze scheids mag ook 3 a 4 keer geel geven voor een echte duik aan Braziliaanse kant. Dan had de knul al lang niet meer op het veld gestaan, het heerlijke spel van Brazilië werd op gehouden omdat meneer zichzelf weer goed in beeld wilde krijgen.

17 juni 2018 om 22:10

Moet wel zeggen laatste half uur heb ik alleen gezien en moet ik zeggen dat die constant uit balans word gebracht. Zijn geen zware overtredingen maar wel irritant. Kan me voorstellen dat dat frustrerend is.

17 juni 2018 om 22:15

Ach man overdrijf nou niet, hij is diegene die telkens alles incasseert. Het is irritant klopt en af en toe ook overdreven maar aan de andere kant is het niet zo erg zoals jij het doet overkomen in jouw laatste zin.

Ik vraag me af nu je heel Brazilië onsympathiek vindt enkel door Neymar, wat vond je van Italië toen Materazzi zussen en moeders aan het uitschelden was in 2006?

Wat is dat Brazilië een zooitje ongeregeld zeg… By far de beste voorlinie van het hele WK en dan nog geen fatsoenlijke kans kunnen creëren. Neymar is de enige van de ‘grote drie’ sterspelers op dit WK met een goed team om zich heen, maar is de grootste egoïst van allemaal. Nogal zonde als je Firmino, Jesus, William en Coutinho om je heen hebt.
Dikke complimenten voor Zwitserland deze pot. Zeer strak als team gespeeld, zonder echte uitblinkers. Pakte het initiatief vanaf minuut 20 en bleef eigenlijk de hele pot de betere. Ben benieuwd of ze de knock-out gaan halen. Met dit spel zeker.

17 juni 2018 om 22:04

Kan toch gebeuren het is de eerste wedstrijd. Duitsland was ook niet bijster sterk. Zo kan het ook bij andere landen straks omschakelen. Blijft een geweldige ploeg die favoriet stipt met nummer 1.

Wat vallen de favorieten van dit WK toch een partijtje door de mand zeg, man man man.

17 juni 2018 om 22:10

Spanje speelde wel redelijk

18 juni 2018 om 14:06

Ja man. Eerlijk gezegd is Spanje (lees qua vertoonde spel) gewoon wereldkampioen eerlijk gezegd.

Spanje is echt voor mij favoriet nummer één dit WK na het zien van Duitsland, Frankrijk, Argentinië en Brazilië.

17 juni 2018 om 21:57

Panama moet nog

17 juni 2018 om 21:58

Belgie speelt nog he

17 juni 2018 om 21:59

we zijn pas net 1 wedstrijd onderweg. de grote landen gaan niet zo vroeg in het toernooi al op 100 procent spelen, die gaan pas pieken vanaf de knock out fase

17 juni 2018 om 22:13

Dat vind ik altijd zo’n dooddoener. Het is een wk ze hebben selecties van hier tot Tokio. Ze moeten gewoon gaan met die banaan en elke wedstrijd 100% geven. Je hebt genoeg rust tussen de wedstrijden door.

17 juni 2018 om 22:19

@chriskoekenber...

de meeste van die internationals van de grote landen hebben een loodzwaar seizoen gehad met competitievoetbal, bekervoetbal en Champions League voetbal. als die nu al met hun krachten gaan smijten liggen ze er in de 8e finale uit

17 juni 2018 om 22:31

Dan vind ik echt bullshit waarom zouden niet op 100% gaan,als Duitsland,Argentinië en Brazilië nu 1 misstap begaan liggen ze er bijna zkr uit

17 juni 2018 om 22:35

@franky-Utrecht

ik snap je punt maar deze landen hebben zoveel kwaliteit, die gaan echt die poule wel doorkomen.

ze hoefden niet volgas te gaan om te winnen maar ze sloegen door in laconiekheid tegen topfitte landen als Ijsland, Mexico en Zwitserland die niet veel internationals bij grote clubs hebben en dus een veel minder zwaar seizoen hebben gehad.

17 juni 2018 om 22:00

Mensen hier trekken echt veelste snel conclussies... We zijn pas een spelronde onderweg en niet eens alle landen zijn aan spelen toegekomen

Lekker gestreden door die Zwitsers. Had ondanks wat lucky momenten meer ingezeten als Shaqiri niet zo'n tryhard zou zijn 😂

Pff helaas teveel onder zijn niveau. Neymar teveel voor eigen succes en het spel was slordig. Helaas Zwitserland gestreden alleen door 1 corner helaas de 1-1 maar goed niet de eerste topland die matig begint.

Ik had veel meer verwacht van Brazilië. Ze waren 2de helft beter, maar ze moeten meer druk zetten! Ik vond ze vandaag zeer matig. Hopelijk kunnen ze zich herpakken. Volgende wedstrijd moet costa gewoon spelen in plaats van willian.

Coutinho zijn goal was een beauty en de controversie van VAR + de onbekwame scheidsrechter. Ze hebben het zelfs getoond op de schermen in de stadium! Wat een schande!

Brazilie begon voortvarend maar uiteindelijk werd het een heel stuk minder. de grote landen pieken altijd op het juiste moment en nog niet in de poulefase. Brazilie, Argentinie en Duitsland gaan nu nog niet voluit na een loodzwaar seizoen.

uiteindelijk gaan ze wel allemaal de poule doorkomen gezien de kwaliteit in deze selecties en dan gaan ze waarschijnlijk pas echt op 100 procent spelen

België wordt wereldkampioen. Alle favorieten zijn ruk dit WK.

17 juni 2018 om 22:00

Ik ga voor Mexico.

17 juni 2018 om 22:12

Dan zo België ook weinig kans hebben aangezien veel mensen België onder de favoriete schaart

17 juni 2018 om 22:12

België heeft heel goed gespeeld al he?

17 juni 2018 om 22:12

Want België heeft overtuigd dit WK? Dat slaat nergens op, kan je net zo goed Panama noemen. Buiten dat Spanje absoluut niet ruk was, slaat het nergens op om deze conclusie te trekken op basis van 1 wedstrijd van de favorieten en 0 wedstrijden van België.

Ben ik de enige die vind dat Brazilië dacht dat ze het wel op 80% af konden maken?

17 juni 2018 om 21:59

Ja ik zat meer aan 78% te denken.

17 juni 2018 om 22:01

Ik denk monder, 50 procent!

17 juni 2018 om 22:03

Had ook gemoeten, Zwitserland creëerde bijna niets en scoorde via een hoekschop en een controversiële duw.

17 juni 2018 om 22:47

niet echt. Brazilie speelde tot ze een goal maakte als een team. Dat daarna verdween als sneeuw voor de zon. Als Brazilie wilt winnen zou het verstandig zijn als team te blijven spelen. Misschien iets minder Neymar aan spelen dan wordt er tenminste gescoord.

Dan loopt de aanval voor geen meter, heb je tijdens de oefenwedstrijden gezien dat Firmino erin de aanval verbetert, en wacht je doodleuk tot minuut 76 met hem inbrengen?

Wat een ongelofelijke trieste, zelfingenomen, egoïstische, zichzelf overschattende huilebalk is die Neymar zeg.

Geen enkele favoriet nog zonder puntenverlies en enkel Mexico kon van een Europese ploeg winnen.

17 juni 2018 om 22:06

Frankrijk

17 juni 2018 om 22:08

Juist, maar die waren ook erg slecht.

Hahaaha ik vind het wel mooi dat al die grote ploegen het niet waarmaken! Leuk die ploegjes als Ijsland, Mexico en Zwitserland. Neymar is trouwens echt een kwal

Ik zet 1 keer geld op Brazilië en meteen spelen neymar en Marcelo de slechtste wedstrijd uit hun carrière.

Vraag me af wat het nut is van de Videoref. Doelpunt van Zwitserland had afgefloten moeten worden vanwege duwen. Ook had Brazilië een strafschop moeten krijgen. Maar ja, Brazilië heeft nog 2 wedstrijden om te winnen.

17 juni 2018 om 21:58

Beide niks aan de hand naar mijn mening.

17 juni 2018 om 21:59

Tja Penalty had gekund, maar hij ging wel erg gewillig naar de grond en dat heeft tegen hem gewerkt

17 juni 2018 om 22:00

Klopt Miranda wordt met 2 handen geduwd en kan de lucht al niet in. Waardeloos systeem dat VAR zo.

17 juni 2018 om 22:07

Hoe kan het waardeloos zijn als het al zoveel voordelen heeft gebracht tot nu toe? Dus er zijn 4 professionele scheidsrechters die dit beoordeeld hebben maar jij als ‘modricmagic’ zijnde vind het maar waardeloos. Hij had kunnen fluiten voor die duw hoor, maar dat hij het niks vond kan evenmin, een enorm grijs gebied dit want elke corner gebeuren deze dingen.

17 juni 2018 om 22:16

Tja ik niet als enige ook de Nederlandse analisten en Bas Nijhuis die juist alles door laat spelen vonden beide momenten discutabel maar goed je kan er nu niet veel mee maar goed Brazilie speelde ook zwak.

17 juni 2018 om 22:55

tja dan hadden er ook nog veel meer vrijetrappen aan zwitserland gegeven moeten worden voor duwen. Dat ging over en weer. Bij cornes worden altijd geduwd en als je goed gekeken heb zie je ook dat die Braziliaanse verdediger tegen die speler ging hangen.

18 juni 2018 om 00:38

Kom op zeg hij duwt hem gewoon met 2 handen zodat hij niet eens de lucht in kan en dat is gewoon een overtreding. Duwen en getrek gebeurd maar dit was met 2 handen heel duidelijk.

Zwitserland heel goed compact gespeeld door Zwitserland. Verdiend punt!

Brazilië erg matig, met name in de tweede helft. Wat speelt Neymar trouwens erg vaak voor zichzelf zeg.

Zwitserland leuk team, niet super maar zie ze wel 2e worden achter Brazilië.

17 juni 2018 om 23:05

Servië zit ook in de poule en kan degelijk voetballen. Daarnaast is Costa Rica ook niet eens slecht en zie ik Zwitserland niet perse als beter dan Servië of Costa Rica.

1-1 had niet mogen tellen en brazilie had een penal moeten krijgen

Tot nu toe was Spanje de enige titelkandidaat die mij wist te overtuigen, ze hadden alleen het pech dat Ronaldo bij de tegenstander speelde. Frankrijk, Duitsland, Brazilie, Argentinie, het zal veel beter moeten. Wordt dit dan het jaar van Belgie?

17 juni 2018 om 22:05

Eerst de groepsfase maar even afwachten, alleen Argentinië overleeft die misschien niet denk ik.

Brazilië, Spanje, en België zie ik als favorieten.

17 juni 2018 om 22:23

Duitsland heeft zich zwaar in de voet geschoten zeg, nu moeten ze wellicht tegen Brazilië in de 2e ronde.

17 juni 2018 om 23:09

Oeh, interessant. Net even opgezocht, op 27 juni speelt Duitsland eerst en weet Brazilie of ze misschien beter 2e kunnen worden

17 juni 2018 om 23:35

Ik denk dat het voor sommige toplanden ook beter is als ze beetje stroef beginnen, goed beseffen dat het beter moet en nog 10% meer moeten geven als de vorige wedstrijd.

Voor mij zijn Brazilie en Frankrijk wel de favorieten, met Spanje en Portugal er kort achter. Belgie en Argentinie verwacht is niet veel van, mooie individuele klasse maar kwa collectief minder al moet ik wel zeggen dat Argentinie veel finales hebben verloren ook laatste jaren.

Ik zag Brazilië als de favoriet voor de wereldbeker. Maar dit zag er niet bijzonder uit. Het lijkt er niet op dat Brazilië een bijzondere speelwijze heeft. Zwitserland stond goed georganiseerd en Brazilië had de bal in een snellere tempo rond moeten spelen. Het veld werd ook onnodig breed gemaakt.

Alle 5 top favorieten (Argentinië, Brazilië, Spanje, Frankrijk en Duitsland) hebben op mij geen bijzondere indruk gemaakt in hun 1ste wedstrijd. Spanje liet de bal wel het makkelijkst rond gaan, maar was defensief zeer kwetsbaar. De rest was voetballend ondermaats. Dit houdt het toernooi ook spannend al hoop ik wel dat we iets beter voetbal gaan zien.

Landen als Frankrijk , Argentinië , Duitsland en Brazilië (de grote Landen dus) Stellen nog behoorlijk teleur op dit toernooi maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen nu in de groepsfase moeten met zo min mogelijk kracht zoveel mogelijk punten gepakt worden pas in de beslissende rondes zullen deze ploegen vol gas geven

Ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik dit niet had verwacht. Wederom hetzelfde Brazilie als in de afgelopen jaren. Dat wil niet zeggen dat ze de finale niet kunnen halen, want ze hebben veel individuele kwaliteiten. Echter zie je toch weer dezelfde fouten en Brazilie heeft moeite met fysiek voetbal.

Ook zie ik geen verschil ten opzichte van andere jaren. Het zijn 10 individuele spelers en een doelman. Door die individuele kwaliteiten ziet het er soms geweldig uit, maar ik zie geen team. Tactisch is het allemaal wat chaotisch en dat is jammer met zoveel talent op het veld.

Verder heb ik me weer ontzettend geirriteerd aan Neymar. Telkens stort hij ter aarde alsof z'n schenen onder z'n benen worden weggeschopt en ik heb nooit wat gehad met die egoistische trekjes. Natuurlijk een geweldige speler, maar erg frustrerend om naar hem te kijken met dat gedrag.

Brazilië heeft toch een Neymar-probleem want tegen een topland kan je echt niet zo laconiek spelen. Dan speel je met 10 tegen 11.

Brazilie blijft samen met Spanje mijn favoriet, ondanks dit verrassende puntenverlies. Maar dan zullen ze toch uit een ander vaatje moeten tappen en een fitte en betere Neymar nodig hebben. Geen idee wat er scheelt (is hij wel fit?) maar hij was zichzelf absoluut niet. Was ook zeer arrogant bezig, constant tegenstander uitdagen in plaats van efficiã«nt te spelen. In dat opzicht was hij dan wel een beetje zichzelf, maar hij was nog arroganter dan anders. Moet zich herpakken.

Al is dit nog maar de eerste wedstrijd en op Spanje na heeft geen enkel topteam indruk gemaakt. Kenners zeggen altijd dat de eerste wedstrijd op een WK moeilijk is dus misschien hebben ze wel gelijk. Alle favorieten waren immers opvallend matig.
Behrami was zeer goed, Shaqiri ook sterk bij de Zwitsers. Leuk team, kan de volgende ronde halen.

17 juni 2018 om 22:06

Brazilië kan veel beter, maar ze hadden vandaag "gewoon" moeten winnen. Zwitserland weerde zich wel goed, maar verdiende geen gelijkmaker te scoren.

17 juni 2018 om 22:12

Zeker niet. Brazilile had veel meer kansen en verdiende hier gewoon 3-1 of zo te winnen. Ik vond ook dat de tegengoal best afgekeurd kon worden maar goed genoeg 'gezeurd' daarover.

Brazilie kan uiteraard veel beter en daarom blijven ze mijn favoriet. Maar dan moeten ze toch echt beter en ook efficiënter gaan spelen, Neymar en Marcelo waren meer bezig met show verkopen dan winnen.

17 juni 2018 om 22:16

Heb overigens de beelden nog een keertje bekeken en je hebt misschien toch gelijk wat betreft dat doelpunt vandaag. Het blijft een beetje een lastige situatie omdat andersom de bal ook nooit op de stip gaat. Desondanks was er meer aan dan ik eerst dacht

17 juni 2018 om 22:26

Men overdrijft zo hard zeg, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Straks speelt Brazilie, Servië en Costa Rica aan gort en is het weer feest. Zwitserland is al jaren een stug team om tegen te spelen, ze hebben hier niet gelijkgespeeld tegen Cuba ofzo.

17 juni 2018 om 22:54

Klopt op voetbalzone heerst de waan van de dag heel vaak.

Na vandaag moeten we verder innoveren dan de video scheidsrechter. Hoe kan je met slow motion beelden nou die duw niet zien bij dat doelpunt van Zwitserland?

17 juni 2018 om 22:15

Je trekt hier een te harde conclusie denk ik, aangezien ik dit echt een twijfel geval vind. Er is absoluut een duwtje, en ik denk zelf ook dat het net te veel was om onbestraft te laten. Maar ik kan me ook enigszins inbeelden dat een scheidsrechter het te licht vind om voor af te fluiten.

Ik denk dat Brazilie Neymar er een wedstrijdje uit moet laten. Die kerel frustreert het hele aanvalsspel van Brazilie.

17 juni 2018 om 22:04

Hij was een sta in de weg voor Brazilie...

17 juni 2018 om 22:12

Ach. Kijk is naar het vorige WK daar was Neymar zo belangrijk, geblesseerd geraakt toen en daarna heeft Brazilië hopeloos gespeeld en bekijk zijn statistieken eens. Het is pas de eerste wedstrijd, laten we het even rustig afwachten.

17 juni 2018 om 23:07

Je hebt op een WK niet de tijd om "het rustig af te wachten". Dat hij belangrijk was op het vorige WK betekent niet dat hij nu maar wat mag doen.

17 juni 2018 om 23:21

Het is Neymar en niet een of andere koekenbakker. Het kan ook zijn dat hij de volgende weddstrijd de hele verdediging overhoop speelt.

Sorry hoor maar heb het al vaker gezegd
Buiten dat brazilie niet zo goed was.
Wat is die marcelo toch een prutskut!
Boogballetjes buitenkant schoentjes.
Dwars door t midden.
Nog niet 1 voorzet gegeven.
Wisselen die vent.
Filipe luis erin veel meer teamspeler.
Want daar hebben ze er mischien 3 van.
Nogmaals.
Boogballetjes hakjes schaartjes maar knokken mwa matig.

17 juni 2018 om 22:05

Zijn allemaal verwende kereltjes

Neymar viel zwaar tegen en Neymar speelde fc Neymar speelde voor zichzelf speelde een eigen wedstrijd. Als je Ronaldo ziet bij Portugal ziet speelt teamspeler wereld van verschil.

17 juni 2018 om 22:14

Ronaldo een teamspeler? Die denkt ook bij Portugal alleen maar aan zichzelf.

17 juni 2018 om 22:27

Jij kijkt nooit Portugal anders zou je nooit deze onzin uitkramen....

17 juni 2018 om 22:33

Hij is de vedette in een matig team. Liep tegen Spanje toen het even niet lukte ook weer te mopperen, eist alles meteen op zonder om te kijken etc... Puur voor de show.

17 juni 2018 om 22:45

En ik zou zeggen bekijk de statistieken van Neymar eens. Ik zal ze kort even geven voor je: 86 interlands, 55 goals en 36 assists . Zegt genoeg toch hoe belangrijk hij is en gezien zijn assists is het absoluut niet alleen maar FC Neymar...

17 juni 2018 om 23:09

Wat een hoop onzin Les Gones.

Ten eerste - Bekijk bijvoorbeeld Spanje - Portugal en je ziet dat Ronaldo niet egoïstisch speelde. Ronaldo moppert wel eens, maar geeft nooit op en blijft gaan. Daarnaast: Statistieken? Brazilië speelt haar meeste wedstrijden tegen slappe Zuid-Amerikaanse teams waar scoren veel makkelijker is.

Daarnaast geeft je punt juist aan: Met zoveel bijdrage is het juist FC Neymar.

17 juni 2018 om 23:32

Klopt dat ie nooit op geeft en vecht voor van alles en nog wat maar zo'n type is het ook. Maar dat wil niet meteen zeggen dat het geen egoïst is. Met de bijdrage die Ronaldo levert is het dan ook FC Ronaldo, is precies hetzelfde. Maar jij lult ook onzin. In Zuid-Amerika plaatst men zich via 1 grote poule en als je kijkt wat voor landen dat zijn: Argentinië, Peru, Colombia en Uruguay (geplaatst) en dan heb je nog landen als Chili, Paraguay en Equador bijvoorbeeld die zijn afgevallen. Die teams zijn voetballend wel wat beter dan de matige teams hier in Europa over het algemeen (dan heb ik het natuurlijk niet over een Spanje en of Frankrijk bijvoorbeeld), maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

Var heeft deze wedstrijd gefaald.

Brazilie heeft het wel over zichzelf afgeroepen. Hadden het zelf moeten afmaken, maar lieten het na de 1-0 lopen.

Het wordt zo langzamerhand een trend dat de favorieten tegenvallen. Na Frankrijk, Argentinië en Duitsland valt ook Brazilië tegen. Waar zou het aan liggen, te lang seizoen voor de topspelers, nivellering of toch de coaches...?
Tot nu toe heeft alleen Spanje mij overtuigd. Ik ben ook benieuwd naar België.

17 juni 2018 om 22:09

Volgens mij worden veel spelers inclusief Messi en Ronaldo in het hedendaags voetbal overschat. Vroeger waren de topspelers over heel wat teams verspreid.

Messi speelde een aantal jaar in een wereldteam en scoorde zelf ik geloof 91 doelpunten in 1 seizoen. Ronaldo is al jaren de afwerker voor Madrid en wordt even hard overschat. Neymar...tjah.

Komen ze in het nationale team terecht dan kunnen en Neymar en Messi het spel niet dragen zoals Maradona en Zidane. Deze laatste 2 waren allround beter.

Cristiana moet het spel niet dragen en zijn sterkte is dat hij perfect zijn plaats, kwaliteiten en beperikingen kent.

Gun het de Zwitsers van harte. Vroeger was ik helemaal weg van Brazilië, maar word misselijk van spelers zoals Neymar. Geef mij dan maar een team die voetballend minder is maar wat knokt voor elke meter. Zoals IJsland en Zwitserland.

17 juni 2018 om 22:13

Zo erg was Neymar vandaag niet, hij werd wel degelijk heel vaak gewoon aangetikt of vastgehouden. Terwijl ik het wel vaak met je eens zou zijn wat betreft het gedrag van Neymar.

17 juni 2018 om 22:27

Degene met sympathie voor de underdog word inderdaad deze ronde op zijn wenken bediend. Zelf ben ik hieraan ook schuldig, maar goed in de volgende ronde moeten de kanonnen wel komen, maar met zoveel tegenvallende landen is het niet ondenkbaar dat er 1 of meerder favorieten uitvallen en er nog een stuntje in de lucht zit voor een kleiner land.

RIP Var!

Zuivere penalty en een onterechte goal.

Hoe is het mogelijk dat een Mexicaan een wedstrijd fluit van de kruisende poule??

Volgende ronde zou Brazilie Mexico tegen kunnen komen... heeft hij niet gedaan, maar hij had 3, 4 Brazilianen op de bon kunnen slingeren met het oog op schorsingen!

17 juni 2018 om 23:45

Goed toegepast?

Waarom gaat die scheidsrechter op zijn minst niet kijken dan?

Die penalty was op de penalty van Kroatie na die meest duidelijke!

Meer dan die Frankrijk, meer dan die van Argentinie en ook meer dan die van Peru (die ook wel terecht waren.. begrijp me niet verkeerd)

Vind die poll wel interessant in de zin van dat we geloof ik nog niet echt een gedoodverfde titelfavoriet hebben zien spelen. De grote ploegen draaien niet echt als de geoliede machines die doorgaans een dergelijk toernooi winnen. Ben heel benieuwd naar de uitkomst!

Iedereen moet weten dat als je een toernooi speelt je nu nog niet moet pieken je ziet dat alle favos hebben punten verloren dat zegt nog niks uiteindelijk komen ze toch wel door naar de volgende ronde

17 juni 2018 om 22:11

Zeg dat maar tegen Duitsland, die kunnen tegen Zweden zomaar al een alles of niets wedstrijd moeten spelen.

17 juni 2018 om 22:25

@sietzeafc

als het er echt op aankomt winnen ze dat soort wedstrijden gewoon. die gaan ook zeker de poule doorkomen

17 juni 2018 om 23:15

Dat verwacht ik ook, maar het lijkt me verre van fijn als er al in je tweede poule wedstrijd zoveel op het spel staat. Daarnaast zal de druk alleen maar nog groter zijn geworden na deze nederlaag.

Tot aan de wereldschone goal van Coutinho was Brazilie de betere ploeg, daarna gaf het de wedstrijd wat uit handen. Daardoor kreeg Zwitserland de kans om vanuit een goed georganiseerde ploeg te spelen, met Behrami als beste man. Alleen met een iets strengere scheidsrechter had Zwitserland het nog een stukje lastiger gehad, want bij de 1-1 was er toch een duwtje, Gabriel Jesus werd toch aardig omhelst in de zestien en vele kleine tikjes bleven lang onbestraft met een gele kaart. Zwitserland gaat zich denk ik wel plaatsen voor de volgende ronde.

Brazilië zie ik ook na dit gelijkspel als de absolute favoriet om het wk te winnen. Maar kan iemand mij vertellen waarom Brazilië die net als Duitsland ,meer als team spelen dan Argentinië die bouwd op één speler ( messi ), ook niet konden winnen?

Brazilië zie ik ook na dit gelijkspel als de absolute favoriet om het wk te winnen. Maar kan iemand mij vertellen waarom Brazilië die net als Duitsland ,meer als team spelen dan Argentinië die bouwd op één speler ( messi ), ook niet konden winnen?

17 juni 2018 om 22:18

Mensen hier die Brazilië zwart maakt hebben strond in hun ogen .. elke Brazilië Duitsland Argentinië Spanje Portugal gaan groeien in de wedstrijden ..derest van de landen zie je straks niet meer ..

Na 20 minuten live meepraten:

"brazilie is favoriet"
"beste ploeg by far"

Na de match:

"neymar is een huilebalk"
"zooitje ongeregeld"

Heerlijk.

17 juni 2018 om 22:20

Ja echt hé haha.

Persoonlijk vind ik Brazilië nog steeds topfavoriet, daar doet deze gelijkspel niets aan af. Maar moet wel zeggen dat ik Spanje na de wedstrijd tegen Portugal ook als gedoodverfde kandidaat zie.

17 juni 2018 om 22:23

@chi7

ik vind Brazilie nog steeds de beste ploeg. die spelers kunnen met 1 geniale actie gebaseerd op hun geweldige techniek een wedstrijd beslissen en dan hebben ze geloof ik 4 van die spelers in de basis staan. die gaan gewoon heel ver komen dit toernooi en ik vind het echt de topfavoriet voor de WK winst

Snap de haat niet op Neymar, hij kan onwijs goed voetballen, maar werd om de haverklap onderuit gehaald. Dat irriteert mateloos en haalt je volledig uit je spel..

17 juni 2018 om 22:26

Je kunt niet ontkennen dat hij ook wel heel graag naar het gras gaat, de laatste minuten was het zo erg dat hij bij al lag voordat er uberhaupt een Zwitser in de buurt was

Die Behrami is wel echt een man die je graag in je team wil hebben, heb serieus met bewondering gekeken naar deze speler, zat overal tussen onderschepte alles. heerlijk om naar te kijken.

17 juni 2018 om 23:49

Dat is me toch een beest. Pfff had neymar op een gegeven moment in zijn broekzak.

Brazilië begon erg goed, scoorde een mooi doelpunt en toen? Ja, toen ging de voet van het gaspedaal. Ik snap dat je zeker in de eerste wedstrijd wat rustiger aan wil doen, maar Neymar en z'n vrienden riepen dit zelf op zich af. Het Zwitsers doelpunt had nooit mogen tellen, maar het tweede incident vond ik te licht voor een pingel. Brazilië zal heus wel doorgaan, maar het thuisfront zal niet blij zijn.

Zwitserland verdiend een punt gepakt. Ze lieten iets te weinig zien om in aanmerking te komen voor meer. Maar ik zie graag verrassingen en ben hier dan ook heel tevreden mee. Brazilie had een misplaatste arrogantie nadat ze op voorsprong kwamen. Het was omdat Coutinho zijn klasse liet zien dat we ff vergaten dat ze eigenlijk gewoon te laks waren vanaf het begin. Balletjes buitenkant geven, de helft komt niet aan. Passes van 5 meter vaak die nergens eindigden. Echt zielig. De Zwitsers aan de andere kant hebben geluk gehad want die duw was overduidelijk. Maar dat mag geen excuus vormen voor een team als dat van Brazilie helaas.

Brazilie speelde over 90 min matig, maar lieten bij vlagen zien dat ze geweldig kunnen voetballen. Ze blijven dan ook samen met Spanje en Duitsland de favoriet. Geen enkel land speelt alle wedstrijden top, dus om ze nu al af te schrijven is te voorbarig. Zijn we nu al vergeten hoe Portugal het EK won?

Kan iemand mij uitleggen wat een 30 jarige Willian op rechtsbuiten doet bij Brazilie? Ze hebben toch een geweldenaar in de naam van Douglas Costa, een pure tovenaar en dan zet je een bejaarde daar die er helemaal niks van kan.

Ook Firmino die een geweldige veldspel heeft laat hij liggen voor Jesus. Dat verdedigend blok Silva Miranda is ook 32 plus. David Luiz zou het nog beter doen. Marquinhos hoort in de basis.

Ik vind eerlijk gezegd de grootmachten nog niet imponeren dit wk. Alleen bij Portugal en Spanje zag ik erg goede dingen.

Wat was die behrami toch een beest vandaag✌️ Op een gegeven moment had hij neymar in zijn broekzak.

Douglas Costa was top. Begrijpelijk, hij is dan ook in topvorm. Ohnee foutje, hij speelde geen minuut.

18 juni 2018 om 01:16

Daar had Brazilië wat aan gehad. Nog een blinde stier die alleen maar zonder idee naar voren dribbelt.

Zegt nog niet zo super veel. Spanje verloor zelfs hun eerste wedstrijd van Zwitserland en werden uiteindelijk wereldkampioen. Neymar is ook nog een beetje zoekende. Conclusies na de eerste wedstrijd is nog veel te vroeg.

Houden we nu eens eindelijk op met
Dat samba voetbal gezeik? De laatste keer dat Brazilië samba voetbal speelde was ruim 30 jaar geleden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren