Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Eden zei dat zijn kwetsuur mijn schuld was, de pass was iets te kort’

Laatste update:

België won maandagavond zijn laatste wedstrijd voor de start van het WK overtuigend met 4-1 van Costa Rica en Eden Hazard was de grote smaakmaker aan de kant van de Rode Duivels. De aanvaller van Chelsea haalde het einde van het duel echter niet, aangezien hij zich twintig minuten voor tijd licht hinkend moest laten vervangen door Mousa Dembélé.

België speelt aanstaande maandag met Panama als tegenstander zijn eerste wedstrijd in Rusland, maar bondscoach Roberto Martínez maakt zich geen zorgen over de inzetbaarheid van een van zijn sterspelers: “Ik heb genoten van zijn optreden. Hij was scherp en sterk, het was majestueus. Aan het einde kwam hij naar de kant omdat hij wat last had, hij had een tik op zijn been gekregen”, reageerde de keuzeheer bij Sky Sports.

Thorgan Hazard kwam vijf minuten voor het uitvallen van zijn broer in het veld voor Romelu Lukaku en kreeg na afloop van het duel met een knipoog van Eden te horen dat de lichte kwetsuur zijn schuld was: “Dit was geen moment om risico’s te nemen. Hij had genoeg laten zien om naar de kant te mogen komen. Eden zei dat het mijn schuld was”, legde de aanvaller van Borussia Mönchengladbach uit aan verslaggevers.

“Toen ik hem probeerde aan te spelen, was de bal net iets te kort en raakte de verdediger zijn knie. Maar ik denk niet dat het iets serieus is. Eden is sterker geworden in de drie vriendschappelijke wedstrijden die we nu hebben gespeeld. Hij heeft laten zien dat hij dit team naar de top kan leiden. Wij hebben gezien dat we Eden in topvorm nodig hebben als we iets willen bereiken tijdens dit toernooi.” Naast Panama neemt België het in de groepsfase ook op tegen Tunesië en Engeland.

Denk jij dat Eden Hazard uit gaat groeien tot een van de grote sterren van het WK?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom geilt dat Belgische elftal toch zo op Hazard? Als je voor een speler moet kiezen bij het Belgische elftal om je team omheen te bouwen lijkt me dat toch eerder De Bruyne. Hazard is iemand die nog weleens verstoppertje wil spelen op het veld

12 juni 2018 om 15:19

Omdat Hazard in vorm tot de 5 beste spelers ter wereld behoort, De Bruyne is ook echt een absolute tot speler maar valt daar wel net een categorie onder. Een Hazard in vorm draait in z’n eentje een verdediging dol, dat heeft De Bruyne minder. Maar goed, ik denk dat het onzin is een rivaliteit tussen deze twee te vormen over wie beter is, ze moeten samen voor die wereldtitel gaan en hun ego’s opzij zetten

12 juni 2018 om 15:26

Vind ik onzin met alle respect. Als De Bruyne in vorm is hoort hij bij die top 5 en Hazard niet in mijn opzicht. Als je ziet wat De Bruyne doet voor City en wat Hazard doet voor Chelsea dan vind ik dat van de Bruyne veel indrukwekkender. Oke Hazard doet t al langer dat geef ik je na, maar vind De Bruyne toch van hoger niveau.

12 juni 2018 om 15:38

Hazard heeft gespeeld onder coaches als Conte en Mourinho. Ik weet zeker als hij Bijv. bij een Real of Barca zou spelen hij veel meer waardering zou krijgen en nog beter zou spelen. Hazard zou in een aanvallend systeem veel meer kunnen brengen dan nu.

12 juni 2018 om 15:57

Hoezo vind je dat indrukwekkender? Hazard maakte Chelsea ook kampioen en is tevens verkozen geweest tot beste speler van de PL. De Bruyne was dit jaar bij City absoluut schitterend, maar dat is pas de eerste keer dat hij echt dit niveau haalt en bovendien was heel City echt enorm sterk dit jaar.

12 juni 2018 om 15:57

Hoe durf je

12 juni 2018 om 16:02

Ook weer onzin. Dan heb je De Bruyne bij Wolfsburg niet gezien...

12 juni 2018 om 16:30

Hahahahaha tot de 5 beste spelers... Wat heeft hij al laten zien in de CL? Op een groot toernooi? Niets

12 juni 2018 om 17:04

Dit jaar nog zo’n 2x Atletico in zijn eentje afgemaakt. 2x als enige iets doen tegen Roma. En was de grote man van Belgie op het EK in 2016, dus stop maar weer.

12 juni 2018 om 17:28

ChelseaFener38 de grote man ja, maar waar is het resultaat dan? Spelers als Messi, Ronaldo, Neymar zijn ook de grote man bij hun team en zorgen er ook daadwerkelijk voor dat er wat gewonnen wordt. Behalve de PL titel, wat overigens inderdaad wel een knappe prestatie was, zie ik nog geen resultaat. Al helemaal niet bij het Belgische elftal

12 juni 2018 om 17:55

Wanneer heeft Messi iets voor Argentinië gewonnen?

12 juni 2018 om 18:48

Tenminste finales gehaald, waar Hazard alleen maar van kan dromen.

12 juni 2018 om 15:23

Ik heb net de samenvatting van die wedstrijd tegen Costa Rica gezien en van daaruit denk ik dat het wel verklaarbaar is.
De Bruyne lijkt een rol te hebben waarin hij het spel maakt, de lijnen uitzet en zodoende erg belangrijk is. Echter, Hazard lijkt een vrije rol te hebben, waardoor hij zijn genialiteit in beslissende momenten kan tonen.
Het komt op mij over als een gezonde balans om beide sterren tot hun max te gebruiken, maar aangezien van Hazard dus verwacht wordt dat hij zorgt voor de (de aanzet tot) goals, ligt er meer focus/druk op hem.

12 juni 2018 om 16:06

Heldere analyse Lampardcfc, wel jammer want ik had De Bruyne liever wat naar voren gezien en Dembele in de rol van De Bruyne.

12 juni 2018 om 19:01

Eens, sowieso vreemd dat een topper als Dembele niet speelt! Daarbij had hij inderdaad kunnen zorgen dat De Bruyne meer vrijheid geniet. Maar zoals Koeman het al over Berghuis zei: ik kies voor dit systeem..

12 juni 2018 om 15:27

Eens, maar puur op talent is Hazard de koning, dus dan wil je daar vaak sneller achter staan uit principe. Daarom ook aanvoerder enzo.

Al vind ik dat je ook moet kijken naar het hele plaatje, waaronder zijn karakter en De Bruyne is ook geen pannenkoek qua talent en hij is veel meer een leider op tactisch gebied door aanwijzingen te geven en men te zeggen waar ze moeten lopen.

Ik zou dan eerder een team bouwen om een De Bruyne dan een Hazard die eigenlijk simpelweg een bal pakt en wel ziet hoe goed hij voor de dag komt. Wat hij overigens best vaak goed doet, maar dat verantwoordelijkheidsbesef zie ik veel minder bij hem. Neymar bij Brazilië bv. is ook een dribbelaar die duidelijk de beste is van het team, maar die trekt zich eraan op dat men van hem verwacht iedereen uit de brand te helpen. En daarom loopt hij dan ook bijna 1-op-1 in dat elftal. Hazard, hoewel ik niet twijfel aan zijn professionaliteit, heeft een beetje teveel een "het is maar een spelletje"-mentaliteit. Althans, zo oogt hij tenminste.

12 juni 2018 om 15:37

@rhynocerys

Omdat De Bruyne België geen kampioen gaat maken, maar wel een belangrijke schakel kan zijn. Hazard daareentegen kan met zijn flitsen een wedstrijd openbreken als het potdicht zit.

Begrijp me niet verkeerd, De Bruyne is zondermeer een van de belangrijkste(zoniet de belangrijkste) speler van de Belgen. Maar Hazard heeft dat extra dat nodig is om succes te boeken.

12 juni 2018 om 15:47

Het is net De Bruyne die bij Belgie al sinds Brazillie 2014 verstoppertje speelt. Als er iemand opstaat is het 9/10 keer Hazard en die andere keer Mertens.

Overigens vind ik dat 'je team om iemand heem bouwen' best onzin. Dat doet Belgie immers niet. Hazard is de grote man bij Belgie omdat hij presteert als een grote man. Het is niet omdat hij de vedette is dat De Bruyne opeens geen ruimte meer heeft om te excelleren. Hij moet de bal achterin opeisen, verdelen, dicht bij de 16 komen en schieten uit de 2e lijn. Laat de acties en de versnellingen maar aan Hazard over.

Met Meunier, Carrasco, Mertens en Hazard zijn er genoeg lopende mensen dus nu is het aan De Bruyne om eindelijk eens duidelijk de regie in handen te nemen. Dat lukt de laatste 4-5 wedstrijden trouwens aanzienlijk beter heb ik het gevoel.

Hopelijk zijn ze beide klaar voor het wk. We zullen ze alletwee op hun best nodig hebben om iets klaar te spelen.

12 juni 2018 om 15:52

@Rhynocerys....ga snel je mond met zeep wassen. Zelden zo'n onnozele woorkeuze tegen gekomen.

12 juni 2018 om 15:54

Omdat Belgie nooit zal draaien zoals een Manchester City draait. Doelpunten zijn doorslaggevend, en die maakt Hazard gewoon meer dan De Bruyne in het Belgische elftal, nog steeds niet genoeg maar toch. De Bruyne heeft een wat meer behoudende rol.

Trouwens een nationaal elftal bouwen rond 1 speler onder Martinez... ik zie het niet meteen gebeuren.

12 juni 2018 om 16:43

Geeft waarschijnlijk leukere interviews. Mentaliteit! ZIT Goeie KOP Op!! enzo.. Het is denk net als hoe men in Nederland Davy Klaassen een geweldenaar vinden.

12 juni 2018 om 16:43

De Bruyne en Hazard zijn niet te vergelijken.

De Bruyne zet de lijnen uit, Hazard is een individualist.
Beiden op absoluut topniveau

12 juni 2018 om 16:50

Omdat Hazard de enige is die wat kan forceren, als Eden niet draait is het aanvallend 10 x niks, Hazard is zowat 65 procent van de aanval en 80 van het creatieve aspect. Zonder Hazard is Belgie niks.

Vind Hazard maar een naar mannetje, voelt zich de absolute vedette maar gaf de vorige eindtoernooien ook niet thuis. Die actie dat hij Carrasco gewoon zo goed als wegduwt omdat hij vind dat hij de bal moet hebben is echt schandalig, dan heb je of weinig vertrouwen in je teamgenoten of je denkt dat je op het niveau van Messi, Ronaldo en Neymar zit. Ik kan je vertellen, dat zit Hazard absoluut niet.

12 juni 2018 om 15:31

Neem je dit soort dingen serieus? Hazard is gewoon een beetje een clown. Die gewoon houdt van een beetje plezier.

12 juni 2018 om 15:35

Hazard is juist niet egoïstisch, kiest altijd voor een asist ipv een goal. Dit is letterlijk 1 moment in een allang besliste vriendschappelijke wedstrijd. Hazard gedraagt zicht juist niet als een vedette.

12 juni 2018 om 15:48

Was op het ek nochtans erg goed. Maar ja, dat erkennen past natuurlijk niet in jouw plaatje en haalt wat van het venijn uit je gezeik weg.

Dat wegduwen was gewoon een lolletje man. Heb je Hazard wel eens met teammaats gezien of een interview zien geven? Die man neemt niets serieus en is altijd maar aan het lachen.

12 juni 2018 om 15:51

‘Gaf op de vorige eindtornooien ook niet thuis’. Scoorde 1 keer en gaf 4 assists op het EK op 5 wedstrijden, als het volledige Belgische compartinent dezelfde statistieken kon voorleggen waren ze een heel eind verder gekomen. En inderdaad, je ziet aan alles dat Hazard puur voor het plezier speelt, toen hij dat deed bij Carrasco keek hij zelfs lachend om, moet je totaal niet serieus nemen.

12 juni 2018 om 16:52

Jongen ga je eens effe inlezen in wie Hazard is en hoe die in elkaar zit, voor je zoveel onzin komt verkondigen over een speler die je duidelijk niet kent. Man wat is dit bloed irritant.

Ach Belgie heeft een lekker team, die op zich van iedereen kan winnen het enige wat ze missen is een hele goede linksback en rechtsback. Daarom zou ik zeker met een aanvallender team spelen en met een 2 of max 3 mans verdediging en dat de links mid en rechtsmid maar wat meer meters moeten lopen. En daarvoor de Bruijne en Hazard. mjah we zullen het zien er zijn maar een paar landen met backs die dat kunnen en die zie ik dan ook wel als de echte titel kandidaten.

1) Spanje heeft met Alba en Carvajal (mits fit) twee super backs

Er is vrijwel geen enkel land met zulke backs en ja Spanje lag eruit tegen Italie op het EK 2016 maar dat is simpel omdat dat voetbal Spanje niet ligt maar van Frankrijk of Portugal hadden ze wel gewonnen. Ik zie ze Brazilie wel uitschakelen als ze elkaar vroegtijdig tegenkomen.

12 juni 2018 om 22:09

België speelt al met 3 Cv's en 2 flank verdedigers/middenvelders die constant meters maken (carrasco links en op rechts Meunier). Carrasco is gewoon een flankaanvaller met veel loopvermogen, waardoor die de flank ook 'verdedigend' kan ondersteunen. Meunier is een héél aanvallende rechtsback en is IMO een wereldtopper in potentie. Die jongen heeft de fysiek, techniek en mits in vorm ook de voorzet om een wereldtop te zijn. Helaas, krijgt hij te weinig speelminuten bij PSG om op een hoog niveau in vorm te blijven. Die heeft dringend een transfer naar Engeland nodig waar hij gewoon speelt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren