Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real Madrid moet zich zorgen maken, achterin hebben ze grote problemen’

Laatste update:

Real Madrid hield dinsdagavond stand tegen Bayern München en mag zich zodoende gaan opmaken voor opnieuw een Champions League-finale. De kans lijkt groot dat Liverpool in Kiev de tegenstander van de Koninklijke gaat worden, aangezien de Engelsen woensdagavond met een 5-2 voorsprong op zak aan de return tegen AS Roma beginnen. Clubicoon Steven Gerrard denkt dat the Reds niet kansloos zullen zijn in een eventuele finale.

“Het is een ongelooflijke prestatie om drie keer achter elkaar de finale te halen, maar het was wel met hangen en wurgen. Achterin ging er veel mis en Bayern zal vol met spijt zitten. Zij waren over de twee wedstrijden verspreid de dominante ploeg en wat mij betreft duidelijk de betere”, analyseerde de voormalige middenvelder bij BT Sport.

Gerrard denkt dat Liverpool kan profiteren van de zwakke plekken bij Real Madrid: “Real moet zich zorgen maken, aangezien ze enorme problemen hebben centraal achterin en met voorzetten. En Trent Alexander-Arnold en Andrew Roberts horen bij de spelers met de beste voorzet in de Premier League. Van wat ik gezien heb in deze twee wedstrijden, zou je denken dat Liverpool dit Real Madrid-elftal echt pijn kan doen.”

Frank Lampard is het met Gerrard eens: “Bayern was fantastisch. We hebben het allemaal meegemaakt en er bestaat geen slechter gevoel in het voetbal dan wanneer je weet dat je meer verdiende. Dit Real-team is niet hetzelfde als de afgelopen jaren, ondanks de grote successen zijn ze van een lager niveau. Kunnen ze nog een keer vertrouwen op hun geluk? Liverpool maakte de meeste doelpunten in de groepsfase en heeft dat ook vol weten te houden in de knockout-wedstrijden. Als ze dat momentum vasthouden, kunnen ze dit winnen.”

Denk jij dat Liverpool een eventuele finale zal winnen van Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Valt reuze mee denk ik. Ik denk dat Liverpool ook al spelen ze zo heerlijk vrijwel kansloos is tegen Real Madrid en dit komt met name door het middenveld van Real. Dat is technisch en tactisch veel beter en ervarener dan van Liverpool.

2 mei 2018 om 11:10

Ik denk dat jij je daar nog wel eens vies in kan vergissen.
Liverpool is namelijk alles behalve kansloos.
Gaan ze het moeilijk krijgen? Absoluut.
Maar kansloos zijn ze zeker niet.
Je zag gisteren namelijk dat real er echt wel voor moet vechten en dat het ze niet komt aanwaaien.

2 mei 2018 om 11:35

@steeph:
Nee gek heh dat Real moest vechten tegen Bayern. Die zijn ook wel van een wat ander niveau als een Liverpool.

Op 9 van de 10 plaatsen in het veld heeft Bayern betere spelers dan Liverpool heeft. Als die het Real al niet meer moeilijk kunnen maken houd het snel op.

Bayern had ook gewoon door moeten zijn. Maar toch flikt Real het maar wel mooi. Alles kan in voetbal, maar als Juve, PSG en Bayern het niet lukt waarom Liverpool of Roma dan wel?

2 mei 2018 om 11:57

Omdat alles moeilijk is in het voetbal (;
Ik verwacht ook wel dat real gaat winnen, maar stiekem hoop ik op Liverpool.
En nogmaals Liverpool is echt niet kansloos.
De finale is 1 wedstrijd en als het geluk dan mee zit kan Liverpool dit gewoon winnen.
Het is niet zo dat real nou een fantastisch seizoen draait.
En omdat de CL het enige is wat ze nog kunnen winnen ( wel de belangrijkste prijs ) gaan ze alles geven en is de kans ook groter dat ze een keer een fout maken.

2 mei 2018 om 12:02

@capis

Omdat Tottenham over 2 wedstrijden de betere was tegen was tegen Real en die staan lager dan Liverpool. En hou nu maar op om te doen alsof ze al de finale hebben gewonnen.

2 mei 2018 om 12:14

@Steeph77, leuk dat je het voorbeeld van gisteren erbij pakt, maar zoals Capis hier al zegt; Bayern Munchen is een paar klassen beter dan Liverpool. Salah is de enige speler die een basisplaats zou hebben bij Bayern Munchen. Verder niemand. Real Madrid zal het veel makkelijker krijgen met Liverpool en Liverpool is in mijn ogen ook simpel weg kansloos tegen Real Madrid. Zoals ik in januari al voorspelde gaat Real Madrid de CL winnen, vanwege hun ervaring en juiste piek momenten.

2 mei 2018 om 12:21

Waarom zijn zij een paar klassen beter? Natuurlijk hebben ze meer kwaliteit, maar dat zegt lang niet alles. Real heeft me dit jaar weinig keren overtuigd, terwijl Liverpool dit wel doet in topwedstrijden. Daarnaast is het spel van Liverpool vele malen beter dan dat van Real, die het vooral moeten hebben van individuele opvliegingen.

Real is favoriet en kan Liverpool kansloos laten, maar Liverpool kan ook helemaal over Real heen denderen.

2 mei 2018 om 12:29

YoungBlood, jij bent zeker iemand van de Hollandse school.. Wij waren beter, maar de vraag is: behaalde je resultaat? Nee, dat deed spurs niet. Real was ook niet beter dan Juve in het eigen Bernabeu en ook niet tegen Bayern gezien het tweeluik, maar wie staat er in de finale? Juist, Real Madrid. Het heeft hier niets meer met goed voetballen te maken (lees: zou een leuke toevoeging zijn), maar met wie er wint en daar is Real vooralsnog de beste in.

2 mei 2018 om 12:50

@steeph:

Ik hoop dat een Roma of Liverpool hem zal winnen. Puur voor de romantiek van het spelletje. En er is een kans, maar Real zal gewoon de favoriet zijn en ruim zelfs.

@youngblood:
en hou u maar op alsof ze al hebben gewonnen? haha beetje frustartie?
Ik hoop juist dat een ander wint, had zelfs gehoopt dat Bayern door zou gaan. Maar Real is gewoon beter dan Liverpool en Roma simpel.

hahaha wat een vergelijk. Ja NAC heeft 2x van Feyenoord gewonnen. maar einde van het jaar toch ook echt lager. Wat en vergelijk joh...

Waar zijn de Spurs nu? Real staat gewoon weer in de finale, Spurs met niks.

2 mei 2018 om 13:57

@zermatt_person, Natuurlijk is Bayern een paar klassen beter dan Liverpool, maar zoals we hebben kunnen zien de afgelopen 2 wedstrijden waren ze ook een paar klassen beter dan Real. Toch betekent dit niet automatisch dat je dan ook wint. Real heeft het geluk en de scheidsrechters al 2 seizoenen volledig aan hun zijde. Het kan maar zo dat dit een keertje omdraait en dat Liverpool het geluk een keer aan de zijde heeft. De scheidsrechter vast niet, want die zijn in de CL altijd op de hand van Real als grote krachtige club. En begrijpelijk dat je als scheids net iets meer geintimideerd bent door Real dan door Liverpool.

Ik denk net als jij dat Real de finale wel weer zal winnen. Als het niet door kwaliteit is, dan wel door geluk of de scheidsrechter, maar Liverpool kansloos achten doe ik nog niet. Want als Salah het op zijn heupen heeft, dan is Marcelo natuurlijk de zwakke schakel die het kaartenhuis kan doen instorten.

2 mei 2018 om 21:03

Vind juist grappig dat men al denkt dat Liverpool door is

Anyhow Steeph you're so right...!
Het is wat Lampard zegt als Liverpool dit momentum vasthoud ze kunne iedereen aan.
Maar dat is nog maar de vraag ......

leuk feitje?
Dat Real deze finale verloor?
Was nota bene tegen Liverpool ..

History can repeat it self..
maar ik als Real fan hoop meer op andere soort geschiedenis

Enfin..ikga nu pas inschakelen bij Roma Liv.. may the best win!

en fijne avond vz gangers..

2 mei 2018 om 11:12

Tel daarbij op dat Real hoogstwaarschijnlijk niet naief vol op de aanval continu gaat spelen. Met bizar snelle jongens als Salah en Mane gaan ze, net als tegen Bayern, heel slim hun momentjes kiezen.

2 mei 2018 om 11:12

Ik denk niet dat het spel op het middenveld zal plaatsvinden. Liverpool is vrij direct in hun spelopvatting en dan slaan ze vaak het middenveld over om de spitsen op te zoeken. Bovendien hebben ze een aantal harde werkers met Henderson, Milner en Wijnaldum die het 90 minuten lang Modric en co lastig zullen maken. Ik denk dat Real het spel zal maken en dat Liverpool met een snelle aanval gevaarlijk zal zijn. Of Liverpool zal hoog druk zetten en fouten afdwingen in de verdediging van Real, wat ook niet uitgesloten is.

Ik zeg niet dat Liverpool zal winnen, maar ik schat ze ook zeker niet kansloos.

2 mei 2018 om 11:31

real het spel maken? Dat is wel het laatste wat ze gaan doen.
Ze zijn juist zo ver gekomen door te counteren, dus waarom zouden ze dat tegen liverpool niet gaan doen?

2 mei 2018 om 11:58

Rinusmichels,
Dat is natuurlijk een hele slechte observatie van jouw kant. Real heeft tegen PSG en Juventus gewoon gedomineerd. Het Real van Mourinho was een counterploeg, maar dit middenveld van Real heeft zoveel controle en balvaardigheid, dat ze ook gewoon een aantal keer een tegenstander scheel kunnen tikken. Enkel tegen Bayern was Real wat voorzichtiger, maar tegen zoveel aanvalsdrang zou je wel idioot zijn als je zelf alleen maar aan aanvallen denkt.

2 mei 2018 om 12:09

@Spalato87, ik ben volledig met je eens. Real Madrid heeft op elke positie, behalve de spits en rechtsbuiten, een betere speler. Firmino en Salah zijn dan ook de enige spelers die bij Real Madrid een basisplaats zullen hebben. Liverpool is in mijn ogen ook volslagen kansloos tegen Real Madrid. Real Madrid heeft met: PSG, Juventus en Bayern Munchen, drie tegenstanders uitgeschakeld, waarvan ze alle drie klasse beter zijn dan Liverpool. Ik snap ook totaal waarom men denk dat Liverpool uberhaupt een kans maakt tegen Real Madrid. In januari voorspelde ik al dat Real Madrid de cup met grote oren pakt en die kans is nu zeer groot.

2 mei 2018 om 13:06

En toch was het tegen alle tegenstanders die Real heeft uitgeschakeld alles behalve overtuigend, Het had eigenlijk in al die wedstrijden ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. Liverpool heeft enorm overtuigend Porto en Man City uitgeschakeld waarbij ik die laatste absoluut niet minder vind dan de ploegen die Real heeft uitgeschakeld. Liverpool speelt haar beste wedstrijden tegen 'op papier' betere ploegen dus om nou te zeggen dat ze compleet kansloos zijn is volslagen belachelijk. Real heeft laten zien dat ze enorm kwetsbaar zijn dit seizoen. Zijn ze dit seizoen ook weggespeeld door Barca en Tottenham (2x 3-0) en Thuis verloren van: Leganes, Betis, Juventus, Valencia, Barca, Villareal. Verder ook thuis gelijk tegen het machtige Numancia en CD Fuenlabrada in de Copa. Om te zeggen dat een ploeg kansloos is die al hete hele seizoen een geweldige vorm laat zien vind ik belachelijk. Zeker tegen een ploeg die een enorm matig seizoen doormaakt en met alle geluk van de wereld de finale hebben gehaald.

2 mei 2018 om 12:15

Klopt, Real heeft het moeilijk gehad maar Bayern heeft een fantastisch team en is 3 klasses beter dan Liverpool. Liverpool heeft alleen Salah en Mane en het middenveld is 4 klasses minder dan dat van Real. Daarnaast weet Real precies wat er gevraagd word bij een Finale en is de verdediging van Liverpool alles behalve top!
Laten we niet vergeten dat Liverpool een hele zwakke keeper heeft genaamd Karius. Ongelooflijk dat hij boven Mignolet wordt geplaatst. Maar hij zal de ballen om de oren krijgen, ben er zo van overtuigd dat CR7 en consorten weer met de beker omhoog zullen staan!
Madridista fo life

2 mei 2018 om 12:28

Niet overdrijven nu. Firmino en Van Dijk zijn ook geweldige spelers, daarnaast zijn de backs ook enorm dreigend. De middenvelders hebben dan misschien wel niet de klasse van bijvoorbeeld Modric, Kroos, Thiogo, James, Tolisso, etc. maar compenseren een hoop met loopvermogen kracht en gedrevenheid. Milner, Henderson en Wijnaldum/ox/can kunnen elk middenveld overlopen. Karius is trouwens een absolute verbetering tov Mignolet, die staat elke wedstrijd garant voor een fout en Karius is veel zekerder.

2 mei 2018 om 12:24

Kansloos zeker niet, Liverpool kan als geen ander defensiefe kwetsbaarheid blootleggen en scoren aan de lopende band. Real is niet zo sterk als voorgaande jaren, en zijn bijzonder kwetsbaar. Ze zijn wel enorm ervaren en geslepen. Wat betreft het middenveld, Liverpool speelt niet over het middenveld, ze kunnen als geen ander schijven overslaan en heel direct de snelle aanvallers aan het werk zetten. Ik hoop dat Liverpool zich vanavond goed staande kan houden en dan denk ik dat we een hele open finale gaan krijgen meet hopelijk veel goals. En hopelijk Liverpool als winnaar.

Gerrard praat alsof Liverpool al door is. Ik schat de kans klein maar Roma kan het zeker nog lukken. Liverpool heeft ook niet zo een geweldige verdediging en Real scoort altijd, al zet je een muur neer.

2 mei 2018 om 11:31

je precies, alsof de verdediging van liverpool als een huis staat.
arnold is verdedigend zwak, lovern maakte laatst een fout, van dijk ondanks dat die goed speelt maakt elke wedstrijd wel een traditionele fout. dus beste gerrard kijk maar eerst naar liverpool

2 mei 2018 om 12:34

Normaal is TAA inderdaad zwak defensief. Tegen Sane vond ik hem dan weer bijzonder sterk verdedigen

2 mei 2018 om 11:43

Roma kan nog stunten. Pas na vandaag weten we wie de finale gaat halen.

2 mei 2018 om 13:41

Dat Bayern zo gevaarlijk steeds werd heeft meer te maken dat de rechtsbackpositie niet goed bezet is. eerst de onervaren Hakimi en daarna een aanvaller (lucas) op die positie

2 mei 2018 om 18:07

Ja idd, ik ben best positief over LFC dit seizoen, het is leuk om naar te kijken en gun het ze. Maar na afgelopen periode en die arrogantie van sommige hoop ik zo erg dat ze vandaag op de broek krijgen van Roma. En zo niet, dan maar van Real in de finale.

Waarom vergeten mensen dat Real Madrid carvajal miste, want wat is hij ook zo belangrijk voor Real Madrid zowel aanvallend als verdedigend.

2 mei 2018 om 11:32

Yep, Bayern miste Neuer

2 mei 2018 om 12:32

Mijn bericht was niet bedoelt voor de wedstrijd maar meer op het onderwerp van deze artikel er wordt gezegd dat real moeite heeft met voorzetten, maar met mijn reactie bedoelde ik alleen van dat carvajal ervoor zorgt dat de verdediging veel beter is

2 mei 2018 om 11:32

tja, kijk wat bayern allemaal miste.
Een topclub heeft nou eenmaal een brede selectie en als je het ontrbreken van carvajal al niet op kunt vangen heb je wel een probleem.

2 mei 2018 om 12:27

Nacho die niet 100% fit is voor die wedstrijd en dan moet je als topclub gewoon ervoor zorgen dat je een back up hebt dat hadden ze maarja als je back up ook geblesseerd is

2 mei 2018 om 11:38

Tja, Daar moet je mee om kunnen gaan.

Bayern mist de eerste wedstrijd Alaba.
Vervolgens valt vroeg Boateng nog eens uit.

Die misten ze nu ook nog steeds en spelen ook nog eens al die tijd al zonder de beste keeper van de wereld. (neuer)

2 mei 2018 om 13:17

Bayern miste: Vidal, Neuer, Boateng, Robben, Coman en Martinez was ook niet 100%.

Als Real Madrid tegen Livepool moet spelen denk ik dat het veilig is om in te zetten op meer dan 4 doelpunten.

Beide staan bekend om dat ze veel scoren en niet om hun solide verdediging.

Lijkt me een heerlijke finale.

2 mei 2018 om 13:43

Bij Real Madrid kan je standaard zetten op both teams to score en vaak dan Real winnen.

Maar is nog niet zeker dan Liverpool de finale haalt kan zomaar gebeuren dat Roma weer gaat stunten.

Precies dit zei ik gister nadat ze doorbekerden, en niet enkel gister , ik zeg het al jaren.
Gister werd Varane er in gezet terwijl hij iets aan zijn arm heeft,.
iedereen die een beetje verstand heeft weet heus wel dat zo een persoon niet voluit bijv een sliding kan maken.
Die arm is hoe dan ook belemmerend.
Maar toch stond Varane in de basis dat geeft al aan hoe magertjes het is gesteld achterin.
Alles achter bij Real word dik gecompenseerd door het middenveld dat is waarom het mensen misschien niet erg opvalt maar Gerard heeft het goed gezien.

Tot nu toe gaat het al best een aantal jaar goed maar het kan niet zo door blijven gaan.
Ral krijgt bijv ook bijna elke pot dit seizoen een goal tegen dat zegt ook al veel.
Marcelo en Ramos zijn er nu nog maar zijn niet meer de jongste.
In verleden sowieso altijd drama met links back gehad. Eigenlijk moet Real voor de gehele achterhoede minstens 7 zeer sterke spelers hebben , maar bij lange na hebben ze dit niet.
Nee Real moet gewoon nu eindelijk wat doen aan de achterhoede.
Het is bijna een wonder dat Bayern niet 4x scoorde.navas zorgde daar ook wel voor .
Staat ie er weer hoor in de finale geweldig wel.

Of dat tegen Liverpool is.. ik denk het wel maar zeker is het echt niet.
Ik kan wel alvast zeggen tegen alle mensen die even denken dat Liverpool finale wint.. beter blijft u rustig..
want Real maakt geen grappen in finales, en om eerlijk te zijn , puntje bij paaltje denk ik dat Real ze zelfs omver kan blazen al kan ik me hier natuurlijk wel in vergissen maar we shall see...
Laat liverpool eerst maar eens afrekenen met Roma.

2 mei 2018 om 18:14

Tuurlijk maar dat was al duidelijk hoor. Dat ontstond na Pepe's vertrek. Hij liet een enorme leegte achter en dat ga je niet even zomaar invullen met een Vallejo. Het is alsof je Ferdinand laat vertrekken toen hij met Vidic een duo vormde achterin bij Man U. Of een Nesta met Maldini bij Milan. Dat heeft Real en Zizou erg onderschat. Pepe was een beest, niet normaal. Hij samen met Ramos vulde elkaar zo goed aan en dat is nu verdwenen. Ramos oogt soms ook minder dan voorheen en dat komt echt door Pepe's vertrek. En nu als Varane of Ramos er niet is, moet je het met Nacho en Vallejo doen en dat is kwalitatief niet super.

Maar Varane vond ik in deze tweeluik wel echt een beest trouwens. Hij won zoveel en gooide zijn leven in het spel ondanks een lichte blessure.

2 mei 2018 om 19:47

Klopt, ook ik vond het eigenlijk on-be-grijpelijk dat ze Pepe weg deden.. dat ze hem weg deden okeee...maar ze deden het nou precies op het moment dat Pepe de beste man van zowat geheel Real was dat heel seizoen!
Hij had makkelijk nog minimaal een jaartje (of zelfs 2) daar kunnen blijven.
Maar dan nog was pepe natuurlijk al aan de oude kant daarom vind ik dat zelfs al hadden ze hem nog behouden hadden ze alsnog zwaar inzetten op goede defensieve krachten maar ja dat vind ik al jaren eigenlijk (want het is en blijft reals zwakste linie) maar jaar in jaar uit gebeurt er nauwelijks wat. Ze focussen veel te veel op middenvelders om te kopen etc terwil defensief hebben ze meer nodig (en wellicht nog een leuke spits.. a la cavani ofzo.. (niet cavani zelf maar zo een type).

Ach ja.. ik hoop dat Zidane vanaf nu wel meer inspraak krijgt qua spelers aantrekken want volgensmij sinds hij er is heeft hij nog bijna niemand gehaald , wat eigenlijk alles nog knapper maakt dat hij met deze spelers al nu voor 3e x in CL staat.

Varane is zeker niet verkeerd maar ik zei het al in een ander draadje.. toch valt hijme wat tegen.. in de zin van.. het lijkt of zijn ontwikkeling is gestopt ofzo ik had hem anno 2018 veel verder gezien maar ik zie er niet heel veel van.
Nogsteeds een prima verdediger natuurlijk maar ik dacht echt dat hij meer kon laten zien in al die jaren.

Men vergeet ook dat gisteren het meeste gevaar vanaf de linkerkant kwam. En laat dat nou net de kant zijn waar Vazquez (een aanvaller) stond tegenover een van de beste koppels ter wereld (Ribery en Alaba). Modric heeft Vazquez heel vaak geholpen, maar het is lastig als Alaba er telkens overheen gaat. Denk dat wanneer Carvajal terug is, dat het veel minder word. Kan niet wachten tot 26 mei!

2 mei 2018 om 11:34

ook logisch aangezien daar Ribery en Alaba stonden.
Normaal kunnen ze op rechts nog Robben of Coman neer zetten, maar die waren er beide niet. Muller is een geweldige speler, maar niet iemand die op de flank ff wat mensen passeert op snelheid of met een actie.
Liverpool heeft iemand op rechts lopen die wel vrij aardig speelt de laatste tijd.

2 mei 2018 om 12:00

Vorige week kwam er ook verschrikkelijk veel dreiging vanaf de linker kant en toen speelde Carvajal wel en bij Bayern Alaba niet. Dus wat is je punt nu precies?

2 mei 2018 om 12:32

Klopt, toen was Ribery erg goed. Verandert niets aan het punt van Lukamodric.10 hoor

Ik vind dat dat behoorlijk meevalt. Varane en Ramos is toch wel een sterk centrum. Gisteren had men het lastig omdat Bayern op gegeven moment met vijf zwaar aanvallend ingestelde spelers op het veld stond. Alsnog haalde die verdediging erg veel weg.
De verdediging van Bayern was juist heel matig. Elke keer als Real besloot aan te vallen, waren er grote problemen. Ik denk even aan de goals van Benzema, de momenten waarop Kroos en Marcelo gewoon ongehinderd door konden lopen bij de achterlijn en die geweldige kans van Ronaldo (had de 3-1 moeten zijn).
Normaal staat Casemiro erin ipv Kovacic, en dat maakt toch wel erg veel verschil in defensief opzicht. James kreeg veel te veel ruimte, dit in tegenstelling tot de eerste wedstrijd.
Varane zat overal goed tussen, maar was in het wegwerken van de bal een stuk minder scherp. Ramos en Modric moesten daardoor vaak bijsprinen. Maar ik maak me niet direct zorgen om deze defensie. Vooral als ik het vergelijk met de twee mogelijke tegenstanders voor de finale, die hebben pas echt een hele matige verdedigingslinie staan.

2 mei 2018 om 11:23

Wat mij ook opviel is dat Real Madrid erg onzuiver was qua passing en omschakeling (bayern was ook onzuiver in de passing vaak). Normaal krijgt Real Madrid toch wel veel kansen in de counter, maar dat vond ik echt meevallen. Dat terwijl Bayern toch vol op de aanval speelde laatste 20 minuten. Die kans van Ronaldo had er inderdaad in gemogen, maar afgezien van die kans kan ik mij niet veel kansen herinneren. Wel raar vond ik.

Maar goed, finale Real Madrid - Liverpool lijkt mij leuker dan Real Madrid - Roma. Hoop dus dat Liverpool naar de finale doorgaat en ik gun het ze ook om de beker te winnen. Al is het puur zodat Real Madrid hem niet wint

Heeft hij Lovren en Arnold zien verdedigen.
Kom op de achterste van real zijn stuk voor stuk beter.
Arnold Carvajal. Carvajal kan heerlijk verdedigen.
Arnold iets beter aanvallen.
Marcelo is beter dan Milner En robertson in elk opzicht.
Ramos is beter dan Van Dijk is zelden slordig maar verliest zijn beheersing. Ramos is echt beter dan van Dijk maar sommige zien dat niet.
Lovren Varane Varane is sneller scherper.
Wat heb je aan voorzetten als real achterin veel beter kan koppen de voorsteb3 zijn vrij klein. Liverpool zal het moeten hebben van Salah en snel combinatie spel om de verdediging uit elkaar te spelen.

Het grappige is dat je van tevoren veel kritiek leest op Navas. Maar gisteren was hij veruit de beste man aan de zijde van Real. En dat is waarom Navas kan en mag keepen bij de grootste ploeg van de wereld: hij stijgt boven zichzelf uit in de allerbelangrijkste wedstrijden. Houdt regelmatig Costa Rica op de been. Dan moet je wel over een bepaalde klasse beschikken hoor.

2 mei 2018 om 11:33

Tegen Juve maakte hij opzich wel een gigantische blunder waardoor Real bijna werd uitgeschakeld. Het is dat ze in de 94e minuut een pingel krijgen.

2 mei 2018 om 11:37

Migi.
Precies, die inconsistentie maakt dat ik altijd mijn hart vasthoud als hij in belangrijke duels speelt. Het is te vaak of helemaal geweldig of helemaal niks. Real heeft behoefte aan een keeper die constant de baas is in het doelgebied. Wat dat betreft is Navas absoluut niet te vergelijken met een De Gea of een Oblak.

2 mei 2018 om 12:31

Keepte gisteren waanzinnig inderdaad.

Het verschil met topkeepers is dat jongens als Oblak, Neuer, De Gea en Ter Stegen ook zulke gigantische prestaties neerzetten maar een minder lage ondergrens hebben. Een Navas op zijn best kan zich meten met de besten ter wereld. Echter zijn die keepers op hun slechtst nog steeds erg goed, Navas niet. Daarom krijgt hij kritiek.

Een flater tegen Juve die je bijna de kop kost en een flater in Munchen. Nu houdt hij ons er in maar er zijn dus ook wedstrijden dat hij ons bijna de kop kost.

iedereen doet wel of die casemiro geweldig is maar het enige wat hij doet is mensen op slimme plekken neerhalen en in aanvallend opzicht heb je niks aan hem en trouwens iedereen vlakt Roma uit maar kijj naar barca en mensen reageren ja Liverpool heeft geen kopsterke mensen voorin maar Roma wel hou rekening met roma

2 mei 2018 om 11:34

Jajakong,
Casemiro is erg belangrijk voor de balans. Let maar eens een keer goed op hem! Qua positionering is hij uitstekend, hij is in de duels ook onze beste middenvelder. Daarbij kiest hij ook de juiste momenten om mee naar voren te gaan. Hij kan niet zo goed voetballen als een Kovacic, maar is wel een van de belangrijkste spelers van Real.

2 mei 2018 om 11:43

Volgens mij heb je niet vaak gekeken naar Casemiro. Hij is het cement tussen de stenen. Zegt ook wel genoeg dat Real met hem nu voor de vierde keer in 5 jaar een CL finale speelt. In grote wedstrijden schakelt hij altijd de gevaarlijkste man uit. Niet de beste voetballer, maar zulke voetballers heb je ook nodig.

2 mei 2018 om 12:28

voor de vierde keer in 4 jaar. In 2016 zat hij bij Porto. Hij heeft gewoon een percentage van 100 procent met Madrid in de cl tot nu toe

Haha als Roma doorgaat ga ik helemaal stuk om die Gerrard. Logisch als je met Vazquez rb speelt en zonder Casemiro. Alsof Liverpools zijn verdediging goed staat. Die Robertson en Arnold zijn ook niet de beste en die Lovren begaat wel elke keer een fout.

2 mei 2018 om 14:47

Hij zit natuurlijk gewoon na de wedstrijd te analyseren in de studio van BT Sport en dan komt een mogelijke finale en de mogelijkheden van Liverpool in die wedstrijd uiteraard aan bod. Als je dan stukjes tekst hier plakt en een artikel ervan maakt, dan klinkt het inderdaad redelijk arrogant.

Ik denk dat Real zich meer moet focussen op een rechtsbuiten en spits.
Na Ronaldo doet vrijwel nieman wat in de aanval. Benzema gister wat maar dat was ook puur geluk. Bale is al 10 x niks komt zijn mannetje niet eens meer voorbij. Desnoods halen ze James terug voor rechtsbuiten heeft vaak genoeg daar gespeeld voor Monaco en Colombia.

Als Real Madrid achterin 'problemen' heeft dan vraag ik me af hoe je het flikt om voorbij Neymar, Cavani,mbappé, Dybala, Higuain, Mandzukic, Costa, Lewandowski, Ribery, Muller, James etc.. komt.

Ik bedoel dat zijn de beste aanvallers ter wereld maar met een 'zwak' verdediging ging Real Madrid erdoor? Nee Real Madrid heeft geen problemen achterin, zeker niet in belangrijke wedstrijden.

2 mei 2018 om 11:51

Dat zeggen ze omdat Real vaak tegendoelpunten tegen krijgt. Maar in topwedstrijden vind ik de verdediging vrij solide spelen. Vooral Ramos en Varane laten niet veel door en halen veel weg. Marcelo laat wel eens een steekje vallen, maar dan is Casemiro er nog die dekking geeft. Gisteren leek het alsof Real niet kan verdedigen, maar met Carvajal en Casemiro erbij hadden ze niet veel kansen weggegeven.

2 mei 2018 om 12:11

Daarom, gisteren weer een topprestatie van Ramos en Varane, vooral de kapitein liet weer zien wat voor een big game player hij is. De vier vaste verdedigers kunnen nog zeker 3 jaar mee, enige wat nodig is zijn degelijke back-ups, mits de jonkies worden verhuurd.

2 mei 2018 om 13:33

Haal Mandzukic daar maar tussenuit daar had Madrid gewoon geen antwoord op.

Toch wel een verschil of je tegen Bayern speelt of tegen Liverpool/Roma.
Liverpool heeft drie absolute topspelers (alhoewel Mané soms ook als een amateur kan spelen) en eigenlijk is alles wat daarachter zit, best matig. Liverpool heeft tot nu toe ook de ideale tegenstanders geloot, want City en Roma gaven wel erg veel ruimte weg aan Salah en Firmino. Real speelt iets meer vanuit de controle en zal dan ook Liverpool laten uitrazen, om vervolgens zelf keihard toe te slaan. Je kunt gewoon niet van een Wijnaldum en Henderson verwachten dat ze wonderen kunnen verrichten tegenover wereldtoppers als Modric en Kroos.

Volgens mij is Liverpool nog niet door? Ik denk dat de verdediging met spelers als Lovren ook geen zekerheid is. Ik verwacht eerder dat de verdediging van Liverpool grote problemen gaat krijgen tegen evt. Real. Daarnaast heeft Real geen 1x MOETEN scoren gister. Dan was het uiteraard een andere wedstrijd geweest.

Gisteren stond een buitenspeler als back en hadden we een centrale verdediger die 60/70 minuten geblesseerd doorspeelde. Ook stond er geen verdedigende middenvelder.

Desalniettemin vond ik de duo niet eens zwak, de prestatie van Ramos en Varane is zelfs sterk te noemen tot in tegenstelling van de spitsen van München, Lewa en Müller waren nagenoeg onzichtbaar gisteren. Ja, Bayern had de overhand, maar Madrid speelde op vele momenten van de wedstrijd om tegen te houden. De grootse kansen kwamen ook nog eens van de kant van Madrid.

Naar mijn mening was Ramos ook samen met Navas en Benz de Motm.

Verdediging van Real is zeker kwetsbaar. Alleen die van Liverpool helemaal. Kan een leuke wedstrijd worden.

Liverpool speelt geweldig voetbal en ik vind dat ze veel meer laten zien dan Real. Grote verschil is natuurlijk dat Real (veel) meer kwaliteit heeft en als de Madrilenen allemaal top zijn dan winnen ze ook die finale. Het mooie is echter dat dat scenario niet vaak is voorgekomen dit jaar en ik zie Real ook in de finale niet ineens knallen. Liverpool daarentegen bewijst in elke topwedstrijd dat ze geweldig kunnen voetballen en vooral met hun tactiek/spel tegenstanders omver blazen. Dit kan ook zomaar bij Real gebeuren.

Nou problemen achterin? Natuurlijk heb je het met momenten moeilijk en slik je tegendoelpunten tegen een team als Bayern.

Dat ze kwetsbaar zijn op voorzetten vind ik onzin. Ramos en Varane zijn twee fantastische koppers. Daarentegen zijn Salah, Mane en Firmino dat niet. Tegen Mandzu hadden ze het lastig maar dat was dan ook fantastisch gezien van Allegri om hem altijd tegen de kleine Carvajal uit te spelen aan de tweede paal. Gisteren had Bayern ook makkelijk een voorzet of 20 en daar viel geen doelpunt uit. Nou waren de voorzetten van Alaba ook wel redelijk slordig maar toch

2 mei 2018 om 13:37

Precies Mandzukic was de enige in de CL-editie en de CL-finale vorig jaar waar Real absoluut geen antwoord op had. Liverpool speelt volledig in de kaart van Real. Salah is snel en goed, maar dat was Costa ook, Neymar idem, Ribery. Zulke buitenspelers heeft Real nagenoeg geen problemen mee.

Liverpool acht ik de favoriet voor de finale, maar indien Roma door gaat dan heeft Real grotere problemen schat ik met Schick en Dzeko en ballen van de zijkant via Florenzi.

Haha, kom op. De enige linie waar Liverpool momenteel echt top is, is voorin. Maar als van die 3 iemand uitvalt moeten ze het met alle respect doen met Ings, Solanke of Woodburn. Daarnaast mag er eigenlijk op het middenveld helemaal niemand meer uitvallen, want door de blessures van Can, Lallana en Chamberlain is daar überhaupt geen degelijke vervanging over. Dan kun je het erover hebben dat Real misschien wat steken liet vallen, en Klopp van Liverpool echt weer een hecht team heeft gemaakt dat zeker kans maakt, maar Liverpool zit nog mijlenver van het algehele niveau van Real Madrid af en moet eerst maar eens zorgen daadwerkelijk in de finale te komen.

En dan is de centrale duo van Madrid nog vele malen beter dan die van liverpool waar alle focus zit op hun aanval.. Met alle respect maar Madrid in hun sterkste opstelling zullen Liverpool op het middenveld overlopen...

Logisch, bijna alle gevaarlijke aanvallen kwamen voor Real vanaf rechts. Lucas Vasquez op de rechtsback positie zetten was geen slimme zet. Ze missen duidelijk Carvajal, hoop dat hij de finale gaat halen.

2 mei 2018 om 13:49

Snap ook niet waarom hij niet Nacho of Hakimi deze wedstrijd is gestart..

2 mei 2018 om 13:52

Nacho kan ik begrijpen. Hakimi niet, die is echt zo slecht, totaal begrijpelijk dat hij niet ingezet werd. Niveautje SC cambuur

Real moet zich zorgen maken, aangezien ze enorme problemen hebben centraal achterin en met voorzetten. En Trent Alexander-Arnold en Andrew Roberts horen bij de spelers met de beste voorzet in de Premier League.

Nou bayern munchen heeft toch echt sterkere spelers in de lucht dan liverpool
met alle respect hoor maar liverpool is niet van het niveau bayern munchen barcelona real madrid
ik zeg niet dat ze real geen pijn kunnen doen maar liverpool zal veel gespanender aantreden in de finale dan real madrid als ze door gaan naar de finale dan denkt het wel

Ik vrees wel voor Salah, al kan de spits van Liverpool er ook wat van.

Mja Real heeft al vaker voor hete vuren gestaan, Bayern is ook heel sterk, maar maken het steeds niet af.

Vooral de trident van Liverpool is productiever.... Hoopt Dat de ref. In deze wedstrijd OBJECTIEF fluit, Zodat wij een eerlijke finale krijgen

Gerrard zou zijn Liverpool-bril af moeten zetten. Want het middenveld en de aanval van Real Madrid is een paar klasse beter dan dat van Liverpool. En met het aanvallende spel van Zidane zie ik Liverpool niet zo heel vaak voor het doel van de Koninklijke verschijnen. Neem daar ook de finale-ervaring van de Madrilenen in mee en ik zie the Reds geen rol van betekenis spelen in Kiev. Ik verwacht een makkelijke zege van Real Madrid. Liverpool kan alleen maar hopen op gemiste kansen van Real en een Salah die het op zijn heupen krijgt. Maar hoop doet leven en de bal is rond...

Liverpool komt ervaring te kort tegen dit real en bayern heeft zelf verzaakt/achter de feiten aanlopen ondanks het goede spel,jammer.😄

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren